Aeropuertu Internacional d'Orlando

Coordenaes: 28°25′46″N 81°18′32″W / 28.42944°N 81.30889°O / 28.42944; -81.30889
De Wikipedia
Aeropuertu Internacional d'Orlando
aeropuertu internacional
IATA: MCO • OACI: KMCO
Llocalización
PaísBandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
EstaosBandera de Florida Florida
Condáu condáu d'Orange
Ciudá Orlando
Coordenaes 28°25′46″N 81°18′32″W / 28.42944°N 81.30889°O / 28.42944; -81.30889
Aeropuertu Internacional d'Orlando alcuéntrase en los EE.XX.
Aeropuertu Internacional d'Orlando
Aeropuertu Internacional d'Orlando
Aeropuertu Internacional d'Orlando (los EE.XX.)
Altitú 29,3 m
Historia y usu
Orixe del nome Orlando
Aeropuertu
Ciudá a la que sirve Orlando
Instalaciones
Wifi
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

L'Aeropuertu Internacional d'Orlando (IATA: MCOOACI: KMCOFAA LID: MCO) (inglés: Orlando International Airport ), ye un importante aeropuertu públicu allugáu a diez quilómetros al sureste d'Orlando, Florida, Estaos Xuníos. En 2017, MCO remanó 44,611,265 pasaxeros, lo que lo convirtió nel aeropuertu más activu del estáu de Florida y nel onceavu aeropuertu más activu de los Estaos Xuníos.

L'aeropuertu sirve como un centru de conexones pa Silver Airways, según una ciudá focu pa Frontier, JetBlue, Southwest y Spirit Airlines. Southwest ye'l tresportista más grande del aeropuertu por pasaxeros tresportaos. L'aeropuertu tamién ye una importante puerta d'entrada internacional pa la rexón central de la Florida, con vuelos de compañíes aérees estranxeres. Con 5,383 hai (13,302 acres), MCO ye unu de los aeropuertos comerciales más grandes d'Estaos Xuníos.[1]

El códigu del aeropuertu MCO representa'l nome anterior del aeropuertu, la Base de la Fuercia Aérea McCoy, una instalación del Comandu Aereu Estratéxicu (CAI), que se cerró en 1975 como parte d'una retirada militar xeneral dempués del final de la Guerra de Vietnam.

En términos de serviciu de llinia aérea comercial, l'área metropolitana d'Orlando tamién cunta col Aeropuertu Internacional Sanford (SFB) y, más indireutamente, col Aeropuertu Internacional de Daytona Beach (DAB), l'Aeropuertu Internacional de Melbourne (Florida) (MLB), l'Aeropuertu Internacional de Tampa (TPA) y l'Aeropuertu Internacional de San Petersburgu-Clearwater (PIE).

Terminales y sales[editar | editar la fonte]

Vista del atriu oriental, qu'amuesa les habitaciones del hotel nel hotel Hyatt Regency.
Atriu.
Tranvía del Aeropuertu Internacional d'Orlando.
Estación del Tren.

L'Aeropuertu Internacional d'Orlando tien un diseñu de centru de conexones con un gran edificiu de la terminal principal y cuatro sales nel llau enrite accesibles al traviés de tresporte hectométrico, con un total de 129 puertes. L'edificiu principal de la terminal ta estremáu en dos terminales; Terminal A (nel llau norte del edificiu) y Terminal B (nel llau sur del edificiu). Hai instalaciones de documentación de pasaxeros y reclamu d'equipaxe en dambes terminales, que tamién comparten dos puestos de control de seguridá, unu en Salar Oeste que lleva a les sales 1 y 3, y otru nel Atriu Oriente, que lleva a les sales 2 y 4. A diferencia de la configuración similar utilizada en Tampa, los pasaxeros tienen de pasar por seguridá antes d'aportar al tresporte hectométrico.

Les sales 1 y 3, y más tarde la sala 4, fueron diseñaos por KBJ Architects,[2] ente que la sala 2 foi diseñada por Hellmuth, Obata & Kassabaum, Helman Hurley Charvat Peacock Architects y Rhodes + Brito Architects.[3] C.T. Hsu + Associates and Rhodes + Brito Architects diseñaron les renovaciones que se fixeron a les sales 1 y 3, que se completaron n'abril de 2010.[4]

La sala 4 anguaño sirve como'l principal antepar de llegaes internacionales del aeropuertu; la sala 1 tamién remana delles llegaes internacionales. Los pasaxeros internacionales que lleguen que riquen inmigración y/o despachu d'aduanes procésense al traviés d'esos puntos de control na sala onde lleguen. Dempués de pasar migración, los pasaxeros recueyen el so equipaxe y pasen por aduanes. Dempués de pasar aduana, los pasaxeros internacionales tienen d'encetar el tresporte hectométrico, que los tresllada a la terminal principal. La sala 4 apurre accesu a la escalera mecánica direutamente dende la sala d'aduanes a la plataforma de tresporte hectométrico. Esto esanició'l requisitu de que los pasaxeros internacionales que lleguen pasen por una inspeición de seguridá ente l'área d'aduanes y tresporte hectométrico, y como resultáu agora tienen la opción de llevar el so equipaxe documentáu con ellos al tresporte hectométrico. Alternativamente, los pasaxeros tamién tienen la opción d'asitiar el so equipaxe nuna cinta de tresferencia na sala d'aduanes pal so tresporte a la parte de recoyida d'equipaxe de la terminal principal. Los pasaxeros que conecten a un vuelu na sala 4 o pasen l'aduana na sala 1, según a los emplegaos del aeropuertu, tendrán de pasar pola seguridá al salir de l'aduana.

L'aeropuertu cunta con un hotel Hyatt Regency dientro de la estructura principal de la terminal. L'hotel ta allugáu nel llau este del atriu de la terminal con un lobby nel cuartu pisu y habitaciones qu'empiecen nel nivel cinco. L'aeropuertu cunta con un ampliu antepar pa los güéspedes qu'esperen vuelos, espaciu pa convenciones, dellos chigres y dos restoranes, incluyendo un restorán d'autor nel últimu nivel del edificiu de la terminal con vistes a les instalaciones del aeropuertu y les pistes.

Terminal A[editar | editar la fonte]

La Terminal A consiste na metá norte de la terminal principal, con sistemes de tranvía a la sala 1 y sala 2. Les llinies aérees qu'operen la documentación y les instalaciones d'equipaxe dientro de la Terminal A xeneralmente operen la sala 1 y sala 2, pero esi nun ye siempres el casu.

Sala 1[editar | editar la fonte]

Sala 2[editar | editar la fonte]

Terminal B[editar | editar la fonte]

United Airlines na Puerta 41 preparar pa partir al Aeropuertu Internacional Llibertá de Newark.

La Terminal B consiste na metá sur de la terminal principal, con sistemes de tranvía a la sala 3 y sala 4. Les llinies aérees qu'operen les instalaciones de documentación y equipaxe dientro de la Terminal B xeneralmente operen na sala 3 y sala 4, pero esi nun ye siempres el casu. La sala 4 tamién alluga l'antepar principal de llegaes internacionales utilizáu por munches aereollinies europees.

Sala 3[editar | editar la fonte]

Sala 4[editar | editar la fonte]

Servicios notables[editar | editar la fonte]

Delta Air Lines foi la primer aereollinia con vuelos en jet, con vuelos en DC-8 'fanjet' 'Royal Service'.

Eastern Airlines 'les ales del home', convertir na primer aereollinia 'oficial' del Walt Disney World Resort, y patrocinó una atraición na so 'Tomorrowland' llamada: 'If You Had Wings'. Más tarde, cuando Eastern cerró Delta, tomó l'atraición, llamábase Dream Flight.

A principios de la década de 1970 Delta, National y Eastern Airlines empezaron vuelos de "fuselaxe anchu" a MCO, National con DC-10-10 y -30 y Delta y Eastern Airlines con L-1011. Eastern tenía un serviciu intraestatal de fuselaxe anchu con vuelos L-1011 a Miami.

Los Boeing 747-400 de Lufthansa y Virgin Atlantic son anguaño los aviones más grandes nel aeropuertu. Virgin Atlantic tien vuelos diarios múltiples dende'l Reinu Xuníu, incluyíos Londres Gatwick, Mánchester, Glasgow y Belfast, xunto con un vuelu diariu de Lufthansa a Frankfurt del Main n'Alemaña. Mientres la temporada alta, hasta cinco Boeing 747 de Virgin pueden tar a les puertes d'Orlando al empar. British Airways compite con Virgin a London Gatwick con hasta diez Boeing 777 a la selmana.[7]

El vuelu inaugural de Emirates na puerta 84, operáu con un avión Airbus A380 (esto foi una sola vegada yá que'l vuelu ye operáu por un Boeing 777-300ER).

En marzu de 2015, Emirates anunció que van empezar el serviciu diariu al aeropuertu dende l'Aeropuertu Internacional de Dubái a partir del 1 de setiembre de 2015.[8] L'aeropuertu intentara atraer a Emirates mientres cinco años primero que s'anunciara'l serviciu.[9][10] Orlando International foi'l primer aeropuertu de Florida atendíu por Emirates. L'aereollinia espera tres mercado principales pa los vuelos: viaxeros d'ociu y corporativos xunto con llocales d'heriedu asiáticu que viaxen a Asia, que son bien sirvíos pola aereollinia.[11] El presidente de l'Asociación d'Aviación de Greater Orlando, Frank Kruppenbacher, calificó'l nuevu serviciu como "ensin dulda la meyora más grande y significativu pal nuesu aeropuertu"[10] y estima que l'impautu económicu llocal del nuevu serviciu va ser d'hasta $100 millones de dólares añales.[12] El vuelu inaugural realizar con un Airbus A380. Los vuelos programaos regularmente funcionen con Boeing 777-300ER.[13][14]

LATAM Airlines Group tuvo creciendo constantemente n'Orlando, empezando primeru con vuelos al Aeropuertu Internacional d'Aeropuertu Internacional de São Paulo-Guarulhos con LATAM Brasil. De magar, los vuelos al Aeropuertu Internacional Jorge Chávez en Lima empezaron en xunu de 2015 con LATAM Perú con un Airbus A319.[15] Los vuelos de temporada en LATAM Chile al Aeropuertu Internacional Comodoro Arturo Merino Benítez en Santiago de Chile empezaron en xineru de 2017, operando nun Boeing 787.[16] En xunetu de 2017, LATAM Brasil llanzó vuelos al Aeropuertu Internacional de Galeão con un Boeing 767.[17] El grupu de llinies aérees agora sirve colectivamente a Orlando dende 4 destinos, trés de los cualos operen mientres tol añu.

Aereollinies y destinos[editar | editar la fonte]

Pasaxeros[editar | editar la fonte]

Aereollinies Destinos
Aer Lingus Dublín
Aeroméxico Ciudá de Méxicu
Aeroméxico Connect Estacional: Monterrey
Air Canada Ottawa
Estacional: Halifax
Air Canada Rouge Montreal–Trudeau, Toronto–Pearson
Air Transat Montreal–Trudeau, Toronto–Pearson
Estacional: Halifax, Moncton, Québec
Alaska Airlines Portland (OR), San Diego, San Francisco, Seattle/Tacoma
American Airlines Charlotte, Chicago–O'Hare, Dallas/Fort Worth, Filadelfia, Los Angeles, Miami, Nueva York–JFK, Nueva York–LaGuardia, Phoenix–Sky Harbor, Washington–National
Avianca Bogotá
Avianca Costa Rica Ciudá de Guatemala
Avianca El Salvador San Salvador
Avianca Perú Lima
Azul Linhas Aéreas Brasileiras Belo Horizonte-Confins, Campinas, Recife
Bahamasair Nasáu
Estacional: Freeport
British Airways Londres–Gatwick
Caribbean Airlines Puertu España
Estacional: Kingston–Norman Manley
Copa Airlines Ciudá de Panamá
Delta Air Lines Ámsterdam, Atlanta, Boston, Cincinnati, Detroit, Indianapolis, Los Angeles, Miami (remata'l 28 d'ochobre de 2018),[18] Minneapolis/St. Paul, Nueva York–JFK, Nueva York–LaGuardia, Raleigh/Durham, Salt Lake City, São Paulo–Guarulhos, Seattle/Tacoma
Estacional: Cancún
Delta Connection Estacional: Birmingham (AL), Cleveland, Columbus–Glenn, Grand Rapids, Hartford, Kansas City, Louisville, Memphis, Milwaukee, Nashville, Pittsburgh, Raleigh/Durham, San Luis, Washington–National
Edelweiss Air Zúrich
Emirates Dubái–International
Flair Airlines Estacional: Edmonton (empecipia'l 14 d'avientu de 2018),[19] Winnipeg (empecipia'l 15 d'avientu de 2018)[19]
Frontier Airlines Atlanta, Birmingham (AL), Bloomington/Normal (reinicia'l 2 d'ochobre de 2018),[20] Buffalo, Charlotte, Chicago–O'Hare, Cincinnati, Cleveland, Colorado Springs, Columbus–Glenn, Denver, Des Moines, Detroit, Filadelfia, Grand Rapids, Greenville/Spartanburg (empecipia'l 8 de setiembre de 2018),[21] Harrisburg, Indianapolis, Las Vegas, Long Island/Islip, Memphis, Milwaukee, Nashville, Norfolk, Nueva Orleans, Oklahoma City, Omaha, Ontario, Pittsburgh, Portland (ME), Providence, Raleigh/Durham, San Xuan, San Luis, Siracusa, Trenton, Washington–Dulles
Estacional: Albany (empecipia'l 2 d'ochobre de 2018),[22] Albuquerque, Austin, Cedar Rapids/Iowa City, Knoxville, Madison, Huntsville (empecipia'l 21 d'ochobre de 2018),[23] Jackson (empecipia'l 22 d'ochobre 2018),[24] Lafayette (LA) (empecipia'l 24 d'ochobre 2018),[25] Minneapolis/St. Paul, Nueva York–LaGuardia (empecipia'l 13 d'avientu de 2018),[26] Phoenix-Sky Harbor, San Antonio, San Diego, San Francisco, Tulsa
Gol Airlines Brasilia (reinicia'l 4 de payares de 2018),[27] Fortaleza (reinicia'l 4 de payares de 2018)[27]
Icelandair Reikiavik–Keflavík
Interjet Ciudá de Méxicu
JetBlue Airways Aguadilla, Albany, Atlanta, Austin, Baltimore, Boston, Bogotá, Buffalo, Cancún, Ciudá de Méxicu, Hartford, L'Habana, Los Angeles, Montego Bay, Nasáu, Newark, Newburgh, Nueva York–JFK, Nueva York–LaGuardia, Ponce, Providence, Puertu Príncipe, Richmond, Salt Lake City, San José de Costa Rica, San Xuan, Santu Domingu–Les Américas, Siracusa, Washington–National, White Plains, Worcester
LATAM Brasil Fortaleza, Rio de Janeiro–Galeão, São Paulo–Guarulhos
LATAM Chile Estacional: Santiago de Chile
LATAM Perú Lima
Lufthansa Frankfurt
Norwegian Air Shuttle Londres–Gatwick, Oslu–Gardermoen, París–Charles de Gaulle
Estacional: Copenḥague, Estocolmu–Arlanda (empecipia'l 29 d'ochobre de 2018)[28]
Silver Airways Cayo Güesu, Fort Lauderdale, Fort Myers, Huntsville (empecipia'l 13 de setiembre de 2018),[29] Pensacola, Tallahassee
Estacional: North Eleuthera, Marsh Harbour
Southwest Airlines Albany, Atlanta, Austin, Baltimore, Birmingham (AL), Buffalo, Chicago–Midway, Columbus–Glenn, Dallas–Love, Denver, Filadelfia, Fort Lauderdale, Hartford, Houston–Hobby, Indianapolis, Kansas City, Las Vegas, Long Island/Islip, Louisville, Manchester (NH), Memphis, Milwaukee, Montego Bay, Nashville, Newark, Norfolk, Nueva Orleans, Nueva York–LaGuardia (empecipia'l 10 de payares de 2018)[30] Oakland, Phoenix–Sky Harbor, Pittsburgh, Providence, Raleigh/Durham, Rochester (NY), Sacramento, San Antonio, San Diego, San José (CA), San Xuan, San Luis, Washington–Dulles, Washington–National
Estacional: Albuquerque, Boston, Cleveland, Detroit, Grand Rapids, Minneapolis/St. Paul, Oklahoma City, Omaha, Portland (ME), Tulsa
Spirit Airlines Aguadilla (empecipia'l 4 d'ochobre de 2018),[31] Akron/Canton, Asheville (empecipia'l 7 de setiembre de 2018),[31] Atlanta, Atlantic City, Baltimore, Bogotá (empecipia'l 8 de payares de 2018),[31] Boston, Cartagena de Indias (empecipia'l 10 de payares de 2018),[31] Chicago–O'Hare, Ciudá de Guatemala (reinicia'l 4 d'ochobre de 2018),[31] Ciudá de Panamá (empecipia'l 4 d'ochobre de 2018),[31] Cleveland, Columbus–Glenn, Dallas/Fort Worth, Detroit, Filadelfia, Fort Lauderdale, Greensboro (empecipia'l 6 de setiembre de 2018),[32] Hartford, Houston–Intercontinental, Kansas City, Las Vegas, Latrobe/Pittsburgh, Medellín-JMC (empecipia'l 9 de payares de 2018),[31] Minneapolis/St. Paul, Myrtle Beach (empecipia'l 10 de payares de 2018),[31] Newark, Nueva Orleans, Pittsburgh, Richmond, Saint Thomas (empecipia'l 8 de payares de 2018),[31]San José de Costa Rica (empecipia'l 5 d'ochobre de 2018),[31] San Pedro Sula (empecipia'l 5 d'ochobre de 2018),[31] San Xuan, San Salvador (empecipia'l 6 d'ochobre de 2018),[31] Santu Domingu-Les Américas (empecipia'l 4 d'ochobre de 2018)[31]
Sun Country Airlines Minneapolis/St. Paul
Estacional: Nashville (empecipia'l 1 de payares de 2018), Portland (OR)
Sunrise Airways Puertu Príncipe
Sunwing Airlines Toronto–Pearson
Estacional: Halifax, Moncton, Winnipeg
Swoop Estacional: Hamilton (ON) (empecipia'l 17 d'ochobre de 2018)[33]
Thomas Cook Airlines Estacional: Birmingham (UK), Glasgow, Londres–Gatwick, Mánchester (UK)
United Airlines Chicago–O'Hare, Cleveland, Denver, Houston–Intercontinental, Los Angeles, Newark, San Francisco, Washington–Dulles
Virgin Atlantic Airways Londres–Gatwick, Mánchester (UK)
Estacional: Belfast–International, Glasgow
Volaris Ciudá de Méxicu, Guadalaxara
WestJet Calgary, Halifax, San Xuan de Terranova, Toronto–Pearson
Estacional: Edmonton, London (ON), Ottawa, Regina, Saskatoon (empecipia'l 7 d'avientu de 2018),[34] Vancouver, Winnipeg

Carga[editar | editar la fonte]

Plantía:Airport destination list

Destinos internacionales[editar | editar la fonte]

Ufiértase serviciu a 66 destinos internacionales (21 estacionales), al cargu de 38 aereollinies.

Países atendíos por vuelos escontra y dende Orlando (MCO) incluyendo destinos estacionales y futuros.
Ciudaes per país Nome del Aeropuertu Aereollinies
América del Norte
 Canadá (15 destinos [9 estacionales], 6 aereollinies)
Calgary Aeropuertu Internacional de Calgary Bandera de Canadá WestJet
Edmonton Aeropuertu Internacional d'Edmonton Bandera de Canadá Flair Airlines (Estacional) (empecipia'l 14 d'avientu de 2018)[19] / Bandera de Canadá WestJet (Estacional)
Halifax Aeropuertu Internacional de Halifax-Stanfield Bandera de Canadá Air Canada (Estacional) / Bandera de Canadá Air Transat (Estacional) / Bandera de Canadá Sunwing Airlines (Estacional) / Bandera de Canadá WestJet
Hamilton Aeropuertu Internacional de Hamilton-Munro Bandera de Canadá Swoop (Estacional) (empecipia'l 17 d'ochobre de 2018)[33]
London Aeropuertu Internacional de London Bandera de Canadá WestJet (Estacional)
Moncton Aeropuertu Internacional del Gran Moncton Bandera de Canadá Air Transat (Estacional) / Bandera de Canadá Sunwing Airlines (Estacional)
Montreal Aeropuertu Internacional Pierre Elliott Trudeau Bandera de Canadá Air Canada Rouge / Bandera de Canadá Air Transat
Ottawa Aeropuertu Internacional de Ottawa Bandera de Canadá Air Canada / Bandera de Canadá WestJet (Estacional)
Québec Aeropuertu internacional Jean-Lesage de Québec Bandera de Canadá Air Transat (Estacional)
Regina Aeropuertu Internacional de Regina Bandera de Canadá WestJet (Estacional)
San Xuan de Terranova Aeropuertu Internacional de San Xuan de Terranova Bandera de Canadá WestJet
Saskatoon Aeropuertu Internacional de Saskatoon-John G. Diefenbaker Bandera de Canadá WestJet (Estacional) (empecipia'l 7 d'avientu de 2018)[34]
Toronto Aeropuertu Internacional Toronto Pearson Bandera de Canadá Air Canada Rouge / Bandera de Canadá Air Transat / Bandera de Canadá Sunwing Airlines / Bandera de Canadá WestJet
Vancouver Aeropuertu Internacional de Vancouver Bandera de Canadá WestJet (Estacional)
Winnipeg Aeropuertu Internacional James Armstrong Richardson Bandera de Canadá Flair Airlines (Estacional) (empecipia'l 15 d'avientu de 2018)[19] / Bandera de Canadá Sunwing Airlines (Estacional) / Bandera de Canadá WestJet (Estacional)
 Méxicu (4 destinos [1 estacional], 6 aereollinies)
Cancún Aeropuertu Internacional de Cancún Bandera de Estaos Xuníos d'América Delta Air Lines (Estacional) / Bandera de Estaos Xuníos d'América JetBlue Airways
Ciudá de Méxicu Aeropuertu Internacional de la Ciudá de Méxicu Bandera de Méxicu Aeroméxico / Bandera de Méxicu Interjet / Bandera de Estaos Xuníos d'América JetBlue Airways / Bandera de Méxicu Volaris
Guadalaxara Aeropuertu Internacional de Guadalaxara Bandera de Méxicu Volaris
Monterrey Aeropuertu Internacional de Monterrey Bandera de Méxicu Aeroméxico Connect (Estacional)
Centroamérica y El Caribe
Bandera de las Bahamas Les Bahames (4 destinos [3 estacionales], 3 aereollinies)
North Eleuthera Aeropuertu de North Eleuthera Bandera de Estaos Xuníos d'América Silver Airways (Estacional)
Freeport Aeropuertu Internacional de Grand Bahama Bandera de las Bahamas Bahamasair (Estacional)
Marsh Harbour Aeropuertu de Marsh Harbour Bandera de Estaos Xuníos d'América Silver Airways (Estacional)
Nasáu Aeropuertu Internacional Lynden Pindling Bandera de las Bahamas Bahamasair / Bandera de Estaos Xuníos d'América JetBlue Airways
Costa Rica Costa Rica (1 destín, 2 aereollinies)
San Xosé Aeropuertu Internacional Juan Santamaría Bandera de Estaos Xuníos d'América JetBlue Airways / Bandera de Estaos Xuníos d'América Spirit Airlines (empecipia'l 5 d'ochobre de 2018)[31]
Cuba Cuba (1 destín, 1 aereollinia)
L'Habana Aeropuertu Internacional de L'Habana Bandera de Estaos Xuníos d'América JetBlue Airways
 El Salvador (1 destín, 2 aereollinies)
San Salvador Aeropuertu Internacional d'El Salvador Bandera d'El Salvador Avianca El Salvador / Bandera de Estaos Xuníos d'América Spirit Airlines (empecipia'l 6 d'ochobre de 2018)[31]
 Guatemala (1 destín, 2 aereollinies)
Guatemala Aeropuertu Internacional La Aurora Bandera de Costa Rica Avianca Costa Rica / Bandera de Estaos Xuníos d'América Spirit Airlines (empecipia'l 4 d'ochobre de 2018)[31]
 Haití
(1 destín, 2 aereollinies)
Puertu Príncipe Aeropuertu Internacional Toussaint Louverture Bandera de Estaos Xuníos d'América JetBlue Airways / Bandera d'Haití Sunrise Airways
 Hondures (1 destín, 1 aereollinia)
San Pedro Sula Aeropuertu Internacional Ramón Villeda Morales Bandera de Estaos Xuníos d'América Spirit Airlines (empecipia'l 5 d'ochobre de 2018)[31]
Bandera d'Islles Vírxenes Americanes Islles Vírxenes Americanes (1 destín, 1 aereollinia)
Saint Thomas Aeropuertu Internacional Cyril E. King Bandera de Estaos Xuníos d'América Spirit Airlines (empecipia'l 8 de payares de 2018)[31]
Xamaica (2 destinos [1 estacional], 3 aereollinies)
Kingston Aeropuertu Internacional Norman Manley Bandera de Trinidá y Tobagu Caribbean Airlines (Estacional)
Montego Bay Aeropuertu Internacional Sir Donald Sangster Bandera de Estaos Xuníos d'América JetBlue Airways / Bandera de Estaos Xuníos d'América Southwest Airlines
 Panamá (1 destín, 2 aereollinies)
Ciudá de Panamá Aeropuertu Internacional de Tocumen Bandera de Panamá Copa Airlines / Bandera de Estaos Xuníos d'América Spirit Airlines (empecipia'l 4 d'ochobre de 2018)[31]
Bandera de Puertu Ricu Puertu Ricu (3 destinos, 4 aereollinia)
Aguadilla Aeropuertu Internacional Rafael Hernández Bandera de Estaos Xuníos d'América JetBlue Airways / Bandera de Estaos Xuníos d'América Spirit Airlines (empecipia'l 4 d'ochobre de 2018)[31]
Ponce Aeropuertu Internacional Mercedita Bandera de Estaos Xuníos d'América JetBlue Airways
San Xuan Aeropuertu Internacional Luis Muñoz Marín Bandera de Estaos Xuníos d'América Frontier Airlines / Bandera de Estaos Xuníos d'América JetBlue Airways / Bandera de Estaos Xuníos d'América Southwest Airlines / Bandera de Estaos Xuníos d'América Spirit Airlines
Bandera de República Dominicana República Dominicana (1 destín, 2 aereollinies )
Santu Domingu Aeropuertu Internacional Les Américas Bandera de Estaos Xuníos d'América JetBlue Airways / Bandera de Estaos Xuníos d'América Spirit Airlines (empecipia'l 4 d'ochobre de 2018)[31]
Bandera de Trinidá y Tobagu Trinidá y Tobagu (1 destín, 1 aereollinia)
Puertu España Aeropuertu Internacional de Piarco Bandera de Trinidá y Tobagu Caribbean Airlines
Sudamérica
Bandera de Brasil Brasil (7 destinos, 4 aereollinies)
Belo Horizonte Aeropuertu Internacional Tancredo Nieves Bandera de Brasil Azul Linhas Aéreas
Brasilia Aeropuertu Internacional Presidente Juscelino Kubitschek Bandera de Brasil Gol Airlines (reinicia'l 4 de payares de 2018)[27]
Campinas Aeropuertu Internacional de Campinas Bandera de Brasil Azul Linhas Aéreas
Fortaleza Aeropuertu Internacional Pinto Martins Bandera de Brasil Gol Airlines (reinicia'l 4 de payares de 2018)[27] / Bandera de Brasil LATAM Brasil
Recife Aeropuertu Internacional de Recife Bandera de Brasil Azul Linhas Aéreas
Rio de Janeiro Aeropuertu Internacional de Galeão Bandera de Brasil LATAM Brasil
São Paulo Aeropuertu Internacional de Guarulhos Bandera de Estaos Xuníos d'América Delta Air Lines / Bandera de Brasil LATAM Brasil
 Chile (1 destín [estacional], 1 aereollinia)
Santiago de Chile Aeropuertu Internacional Comodoro Arturo Merino Benitez Bandera de Chile LATAM Chile (Estacional)
 Colombia (3 destinos, 3 aereollinies)
Bogotá Aeropuertu Internacional El Dorado Bandera de Colombia Avianca / Bandera de Estaos Xuníos d'América JetBlue Airways / Bandera de Estaos Xuníos d'América Spirit Airlines (empecipia'l 8 de payares de 2018)[31]
Cartagena de Indias Aeropuertu Internacional Rafael Núñez Bandera de Estaos Xuníos d'América Spirit Airlines (empecipia'l 10 de payares de 2018)[31]
Medellín Aeropuertu Internacional José María Córdova Bandera de Estaos Xuníos d'América Spirit Airlines (empecipia'l 9 de payares de 2018)[31]
 Perú (1 destín, 2 aereollinies)
Lima Aeropuertu Internacional Jorge Chávez Bandera del Perú Avianca Perú / Bandera del Perú LATAM Perú
Europa
Bandera d'Alemaña Alemaña (1 destín, 1 aereollinia)
Frankfurt Aeropuertu de Frankfurt del Main Bandera d'Alemaña Lufthansa
Dinamarca (1 destín [estacional], 1 aereollinia)
Copenḥague Aeropuertu de Copenḥague Kastrup Bandera de Noruega Norwegian Air Shuttle (Estacional)
 Francia (1 destín, 1 aereollinia)
París Aeropuertu de París-Charles de Gaulle Bandera de Noruega Norwegian Air Shuttle
 Irlanda (1 destín, 1 aereollinia)
Dublín Aeropuertu de Dublín Bandera de Irlanda Aer Lingus
 Islandia (1 destín, 1 aereollinia)
Reikiavik Aeropuertu Internacional de Keflavík Bandera d'Islandia Icelandair
Noruega (1 destín, 1 aereollinia)
Oslu Aeropuertu d'Oslu-Gardermoen Bandera de Noruega Norwegian Air Shuttle
 Países Baxos (1 destín, 1 aereollinia)
Ámsterdam Aeropuertu d'Ámsterdam-Schiphol Bandera de Estaos Xuníos d'América Delta Air Lines
Bandera del Reinu Xuníu Reinu Xuníu (5 destinos [3 estacionales], 3 aereollinies)
Belfast Aeropuertu Internacional de Belfast Bandera del Reinu Xuníu Virgin Atlantic Airways (Estacional)
Birmingham Aeropuertu Internacional de Birmingham-West Midlands Bandera del Reinu Xuníu Thomas Cook Airlines (Estacional)
Glasgow Aeropuertu Internacional de Glasgow Bandera del Reinu Xuníu Thomas Cook Airlines (Estacional) / Bandera del Reinu Xuníu Virgin Atlantic Airways (Estacional)
Londres Aeropuertu de Londres-Gatwick Bandera del Reinu Xuníu British Airways / Bandera de Noruega Norwegian Air Shuttle / Bandera del Reinu Xuníu Thomas Cook Airlines (Estacional) / Bandera del Reinu Xuníu Virgin Atlantic Airways
Mánchester Aeropuertu de Mánchester Bandera del Reinu Xuníu Thomas Cook Airlines (Estacional) / Bandera del Reinu Xuníu Virgin Atlantic Airways
 Suecia (1 destín [estacional], 1 aereollinia)
Estocolmu Aeropuertu d'Estocolmu-Arlanda Bandera de Noruega Norwegian Air Shuttle (Estacional) (empecipia'l 29 d'ochobre de 2018)[28]
 Suiza (1 destín, 1 aereollinia)
Zúrich Aeropuertu Internacional de Zúrich Edelweiss Air
Asia
 Emiratos Árabes Xuníos (1 destín, 1 aereollinia)
Dubái Aeropuertu Internacional de Dubái Bandera d'Emiratos Árabes Xuníos Emirates
Total: 65 destinos (20 estacionales), 30 países, 38 aereollinies

Destinos nacionales[editar | editar la fonte]

Bríndase serviciu a 90 ciudaes dientro del país al cargu de 10 aereollinies.

Destinos Southwest Airlines Frontier Airlines Delta Air Lines Spirit Airlines JetBlue Airways Otra #
Akron (CAK) 1
Albany (ALB) 3
Albuquerque (ABQ) 2
Asheville (AVL) 1
Atlanta (ATL) 5
Atlantic City (ACY) 1
Austin (AUS) 3
Baltimore (BWI) 3
Birmingham (BHM) 3
Bloomington (BMI) 1
Boston (BOS) 4
Buffalo (BUF) 3
Cayo Güesu (EYW) Silver Airways 1
Cedar Rapids (CID) 1
Charlotte (CLT) American Airlines 2
Chicago (ORD) American Airlines /
United Airlines
4
Chicago (MDW) 1
Cincinnati (CVG) 2
Cleveland (CLE) United Airlines 5
Colorado Springs (COS) 1
Columbus (CMH) 4
Dallas (DFW) American Airlines 2
Dallas (DAL) 1
Denver (DAN) United Airlines 3
Des Moines (DSM) 1
Detroit (DTW) 4
Filadelfia (PHL) American Airlines 4
Fort Lauderdale (FLL) Silver Airways 3
Fort Myers (RSW) Silver Airways 1
Grand Rapids (GRR) 3
Greensboro (GSO) 1
Greenville (GSP) 1
Harrisburg (MDT) 1
Hartford (BDL) 4
Houston (IAH) United Airlines 2
Houston (HOU) 1
Huntsville (HSV) Silver Airways 2
Indianapolis (IND) 3
Jackson (JAN) 1
Kansas City (MCI) 3
Knoxville (TYS) 1
Lafayette (LFT) 1
Las Vegas (LES) 3
Latrobe (LBE) 1
Long Island (ISP) 2
Los Angeles (LAX) American Airlines /
United Airlines
4
Lousiville (MCI) 2
Madison (MSN) 1
Manchester (MHT) 1
Miami (MIA) American Airlines 2
Memphis (MEM) 3
Milwaukee (MKE) 3
Minneapolis (MSP) Sun Country Airlines 5
Myrtle Beach (MYR) 1
Nashville (BNA) Sun Country Airlines 4
Newark (EWR) United Airlines 4
Newburgh (SWF) 1
Norfolk (ORF) 2
Nueva Orleans (MSY) 3
Nueva York (JFK) American Airlines 3
Nueva York (LGA) American Airlines 5
Oakland (OAK) 1
Oklahoma City (OKC) 2
Omaha (OMA) 2
Ontario (ONT) 1
Pensacola (PNS) Silver Airways 1
Phoenix (PHX) American Airlines 3
Pittsburgh (PIT) 4
Providence (PVD) 3
Portland (PDX) Alaska Airlines /
Sun Country Airlines
2
Portland (PWM) 2
Raleigh (RDU) 3
Richmond (RIC) 2
Rochester (ROC) 1
Sacramento (SMF) 1
Salt Lake City (SLC) 2
San Antonio (SAT) 2
San Diego (SAN) Alaska Airlines 3
San Francisco (SFO) Alaska Airlines /
United Airlines
3
San José (SJC) 1
San Luis (STL) 3
Seattle (MIA) Alaska Airlines 2
Siracusa (SYR) 2
Tallahassee (TLH) Silver Airways 1
Trenton (TTN) 1
Tulsa (TUL) 2
Washington (IAD) United Airlines 3
Washington (DCA) American Airlines 4
White Plains (HPN) 1
Worcester (ORH) 1
Total 51 50 26 25 19 31 90

Estadístiques[editar | editar la fonte]

Rutes más transitaes[editar | editar la fonte]

Rutes nacionales más transitaes del Aeropuertu Internacional d'Orlando (xunu 2017 – mayu 2018)[35]
Númberu Ciudá Pasaxeros Aereollinia
1 Bandera del Estáu de Georgia Atlanta, Georgia 1,404,000 Delta Air Lines, Frontier Airlines, Southwest Airlines, Spirit Airlines
2 Bandera de Nueva Jersey Newark, Nueva Jersey 1,036,000 JetBlue Airways, Southwest Airlines, Spirit Airlines, United Airlines
3 Filadelfia, Pennsylvania 816,000 American Airlines, Frontier Airlines, Southwest Airlines, Spirit Airlines
4 Nueva York, Nueva York 763,000 American Airlines, Delta Air Lines, JetBlue Airways
5 Bandera de Illinois Chicago, Illinois 729,000 American Airlines, Frontier Airlines, Spirit Airlines, United Airlines
6 Bandera de Michigan Detroit, Michigan 610,000 Delta Air Lines, Frontier Airlines, Southwest Airlines, Spirit Airlines
7 Bandera de Texas Dallas, Texas 608,000 American Airlines, Spirit Airlines
8 Bandera de Maryland Baltimore, Maryland 601,000 JetBlue Airways, Southwest Airlines, Spirit Airlines
9 Los Angeles, California 572,000 American Airlines, Delta Air Lines, Frontier Airlines, JetBlue Airways, United Airlines, Virgin America
10 Bandera de Puertu Ricu San Xuan, Puertu Ricu 559,000 Frontier Airlines, JetBlue Airways, Southwest Airlines, Spirit Airlines
Rutes Internacionales más transitaes del Aeropuertu Internacional d'Orlando (2016)[36]
Númberu Ciudá Pasaxeros Aereollinia
1 Bandera del Reinu Xuníu Londres–Gatwick, Reinu Xuníu 767,105 British Airways, Norwegian Air Shuttle, Thomas Cook Airlines, Virgin Atlantic Airways
2 Bandera de Canadá Toronto–Pearson, Canadá 685,697 Air Canada, Air Transat, Sunwing Airlines, WestJet
3 Bandera del Reinu Xuníu Mánchester, Reinu Xuníu 493,713 Thomas Cook Airlines, Virgin Atlantic Airways
4 Bandera de Méxicu Ciudá de Méxicu, Méxicu 358,928 Aeroméxico, JetBlue Airways, Volaris
5 Bandera de Panamá Ciudá de Panamá, Panamá 373,990 Copa Airlines
6 Bandera de Brasil São Paulo–Guarulhos, Brasil 337,382 Delta Air Lines, LATAM Brasil
7 Bandera de Canadá Montreal, Canadá 212,268 Air Canada, Air Transat, WestJet
8 Bandera de Colombia Bogotá, Colombia 180,854 Avianca, JetBlue
9 Bandera de las Bahamas Nasáu, Bahames 131,726 Bahamasair, JetBlue
10 Bandera de Méxicu Cancún, Méxicu 103,458 Delta Air Lines, Frontier Airlines, JetBlue

Tráficu añal[editar | editar la fonte]

Tráficu añal[37]
Añu Pasaxeros Cambéu respeuto añu anterior
2000 30,823,509 Creciente 5.6%
2001 28,253,248 8.3%
2002 26,653,672 5.7%
2003 27,319,223 Creciente 2.5%
2004 31,143,388 Creciente 14.0%
2005 34,128,048 Creciente 8.4%
2006 34,640,451 Creciente 1.5%
2007 36,480,416 Creciente 5.3%
2008 35,660,742 2.3%
2009 33,693,649 5.5%
2010 34,877,899 Creciente 3.5%
2011 35,356,991 Creciente 1.4%
2012 35,214,430 0.4%
2013 34,973,645 0.8%
2014 35,714,091 Creciente 2.7%
2015 38,727,749 Creciente 8.4%
2016 41,923,399 Creciente 8.0%
2017 44,611,265 Creciente 6.5%

Aeropuertos cercanos[38][editar | editar la fonte]

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Error de cita: La etiqueta <ref> nun ye válida; nun se conseñó testu pa les referencies nomaes FAA
  2. «Aviation List». KBJ Architects. Archiváu dende l'orixinal, el 16 de marzu de 2012. Consultáu'l 25 de xunu de 2012.
  3. «Spanning the Sky». Modern Steel Construction. febreru de 2002. http://www.modernsteel.com/Uploads/Issues/February_2002/2002_02_02_orlando.pdf. Consultáu'l 25 de xunu de 2012. 
  4. «Orlando International Airport Airsides 1 & 3 Expansion». C.T. Hsu + Associates. Consultáu'l 25 de xunu de 2012.
  5. 5,0 5,1 GOAA. «Flights - Orlando International Airport (MCO)» (n'inglés). Orlando International Airport (MCO). https://www.orlandoairports.net/flights/. Consultáu'l 13 de setiembre de 2017. 
  6. GOAA. «North Terminal Enhancements - Orlando International Airport (MCO)» (n'inglés). Orlando International Airport (MCO). https://www.orlandoairports.net/getting-around-mco/north-terminal-enhancements/. Consultáu'l 13 de setiembre de 2017. 
  7. Maxon, Terry (setiembre de 2007). Slots fort Heathrow. http://aviation.beloblog.com/archives/2007/09/slots_for_heathrow.html. Consultáu'l 21 de payares de 2011. 
  8. «Emirates Announces a New Daily Service to Orlando». Consultáu'l 20 de xunu de 2015.
  9. «Expansion by Mideast Airlines Sets Off a Skirmish in the U.S.». The New York Times. marzu de 2015. https://www.nytimes.com/2015/03/17/business/gulf-airlines-expansion-sets-off-a-row-in-the-us.html?_r=0. Consultáu'l 20 de xunu de 2015. «[Philip Brown, the director of OIA] has been trying to lure Emirates to Orlando for the last five years». 
  10. 10,0 10,1 «OIA announces nonstop service to Dubai on Emirates Airlines». WESH 2. marzu de 2015. http://www.wesh.com/news/oia-announces-nonstop-service-to-dubai-on-emirates-airlines/31987458. Consultáu'l 20 de xunu de 2015. 
  11. «Private pods, five course meals: Why Emirates' Orlando service will bring high-end flying to Jacksonville travelers». Jacksonville Business Journal. xunu de 2015. http://www.bizjournals.com/jacksonville/news/2015/06/02/private-pods-five-course-meals-why-emirates.html. Consultáu'l 20 de xunu de 2015. 
  12. «Emirates touches down in Orlando, shows off its Airbus A380 superjumbo». USA Today. setiembre de 2015. https://www.usatoday.com/story/todayinthesky/2015/09/02/emirates-touches-down--orlando-shows-off-its-airbus-a380-superjumbo/71563674/. Consultáu'l 2 de setiembre de 2015. «The estimated economic impact of the new daily flight from Dubai to Orlando is upwards of $100 million annually, according to Frank Kruppenbacher, chairman of the Greater Orlando Aviation Authority.». 
  13. EricaRakow (setiembre de 2015). «Inaugural @emirates flight from Dubai to Orlando just landed! This begins daily non-stop service to/from MCO -> DXB».
  14. «EK219 Flight history». Consultáu'l 1 de setiembre de 2015.
  15. S.A., LATAM Airlines Group. «LATAM Airlines Group Increases Connections from Orlando to South America» (inglés). Consultáu'l 13 de setiembre de 2017.
  16. «New airline routes launched (3 January 2017 – 9 January 2017) | anna.aero» (n'inglés). anna.aero. xineru de 2017. http://www.anna.aero/2017/01/11/new-airline-routes-launched-3-january-2017-9-january-2017/. Consultáu'l 13 de setiembre de 2017. 
  17. «LATAM launches new direct flight between Orlando and Rio de Janeiro» (inglés). Consultáu'l 13 de setiembre de 2017.
  18. https://www.routesonline.com/news/38/airlineroute/278702/delta-ends-orlando-miami-service-in-oct-2018/
  19. 19,0 19,1 19,2 19,3 «Flair Airlines outlines US network in 4Q18». routesonline.com (agostu de 2018). Consultáu'l 22 d'agostu de 2018.
  20. http://wglt.org/post/frontier-airlines-returning-central-illinois-rexonal-airport#stream/0
  21. http://www.wtoc.com/story/38450411/the-greenville-spartanburg-international-airport-is-adding-a-sixth-airline
  22. http://www.news10.com/news/local-news/frontier-airlines-coming-to-albany-international-airport/1248685206#
  23. https://www.al.com/news/huntsville/index.ssf/2018/07/frontier_airlines_offering_39.html
  24. http://m.msnewsnow.com/story/38651900/frontier-airlines-announces-flights-to-denverorlando-from-jackson-for-under-50
  25. «Frontier Airlines adds new service to Huntsville / Lafayette from Oct 2018». Routes Online (xunetu de 2018). Consultáu'l 25 de xunetu de 2018.
  26. «Frontier Airlines W18 additional new US domestic routes as of 21AUG18». Routes Online (agostu de 2018). Consultáu'l 25 d'agostu de 2018.
  27. 27,0 27,1 27,2 27,3 «GOL resumes US service from Nov 2018 with 737 MAX 8». Routes Online (xineru de 2018). Consultáu'l 29 de xineru de 2018.
  28. 28,0 28,1 Dorsey, Brendan (xunu de 2018). «Norwegian Announces Three New Routes From Florida to Europe, One Way Fares From $205». The Points Guy, LLC.. https://thepointsguy.com/news/norwegian-announces-three-new-routes-from-florida-to-europe-one-way-flights-from-205/. Consultáu'l 10 de xunu de 2018. 
  29. https://www.routesonline.com/news/38/airlineroute/278616/silver-airways-delays-orlando-huntsville-launch-to-sep-2018/
  30. «Southwest schedules new routes in Nov 2018». Routes Online (xunu de 2018). Consultáu'l 8 de xunu de 2018.
  31. 31,00 31,01 31,02 31,03 31,04 31,05 31,06 31,07 31,08 31,09 31,10 31,11 31,12 31,13 31,14 31,15 31,16 31,17 31,18 31,19 31,20 31,21 31,22 31,23 «Going Global in Orlando! Spirit Airlines Announces Major International Expansion». Spirit Airlines (xunu de 2018). Consultáu'l 14 de xunu de 2018.
  32. «Piedmont Triad International Airport» (xunu de 2018). Consultáu'l 11 de xunu de 2018.
  33. 33,0 33,1 «Swoop schedules US launch in Oct 2018». Routes Online (agostu de 2018). Consultáu'l 14 d'agostu de 2018.
  34. 34,0 34,1 «WestJet W18 Sun destinations service expansion». RoutesOnline (agostu de 2018). Consultáu'l 14 d'agostu de 2018.
  35. «Orlando, FL: Orlando International (MCO)». Bureau of Transportation Statistics. Consultáu'l 28 d'agostu de 2018.
  36. «U.S.-International Passenger Raw Data for Calendar Year 2016». United States Department of Transportation (xineru de 2017). Consultáu'l 13 de febreru de 2017.
  37. «Traffic Statistics». Orlando Airports. Consultáu'l 26 de mayu de 2018.
  38. «Aeropuertu Internacional d'Orlando (MCO)» (mayu de 2017). Consultáu'l 17 de mayu de 2017.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]