United Airlines

De Wikipedia
United Airlines
aereollinia y empresa de capital abiertu
Llocalización
Sede Willis Tower
Direición Estaos Xuníos
Forma xurídica Sociedá mercantil
Historia
Fundación6 abril 1926
Fundador Walter Varney
Organigrama
Dueñu United Airlines Holdings (es) Traducir
Direutor executivu Scott Kirby (2020)
Sector
Industria Tresporte aereu
Participación empresarial
Organización matriz United Airlines Holdings (es) Traducir
UAL Corporation (en) Traducir
Filiales
Propietariu de
Elementos esplotaos United Airlines fleet (en) Traducir
Airbus A319
Airbus A320
Boeing 737-700
Boeing 737-800
Boeing 737-900 (es) Traducir
Boeing 737-900ER (es) Traducir
Boeing 737 MAX
Boeing 757
Boeing 767-300ER (es) Traducir
Boeing 767-400ER (es) Traducir
Boeing 777
Boeing 787
Datos económicos
Parte de NASDAQ UAL (dende 1968)
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

United Airlines, Inc. (conocida a cencielles como "United") ye una aereollinia d'Estaos Xuníos con sede en Chicago, Illinois.[1][2] United ye una subsidiaria, propiedá total d'United Continental Holdings tres una fusión de $3 mil millones en 2010.[3] L'aereollinia foi propiedá nun momentu de la so historia, de The Boeing Company, unu de los mayores fabricantes d'aviones del mundu.

United opera en nueve centro de conexón nel territoriu continental d'Estaos Xuníos, Guam y Xapón.[4] L'aeropuertu intercontinental George Bush de Houston ye l'hub más grande pal tresporte de pasaxeros d'United, remanando 16,6 millones de pasaxeros al añu, con una media de 45 413 pasaxeros al día,[5] ente que Chicago-O'Hare ye'l so centru d'operaciones más grande en términos de vuelos diarios. Al traviés de la so empresa matriz, United Continental Holdings, cotiza en bolsa so NYSE: UAL con una capitalización de mercáu de más de $10,5 mil millones a partir d'ochobre de 2013.[6]

Los principales competidores d'United nel so mercáu internu son Delta Air Lines y American Airlines. L'aereollinia ta utilizando'l certificáu d'operador aereu de Continental y apurrió el so certificáu orixinal cuando se cerró la fusión. United ye miembru fundador de Star Alliance, l'alianza estratéxica d'aereollinies más grande del mundu, qu'ufierta conexones a más de 1000 destinos en 170 países.

Empresa[editar | editar la fonte]

Xuníos con Continental Airlines, United Airlines cotiza na Bolsa de Nueva York sol símbolu de la UAL y empezó a cotizar el 1 d'ochobre de 2010, dempués del zarru de la fusión con Continental Airlines llamándose la empresa tres la so fusión United Continental Holdings, Inc..[7]

Historia[editar | editar la fonte]

Principios[editar | editar la fonte]

United Airlines aniciar en Varney Air Lines, serviciu de corréu aereu de Walter Varney, quien tamién fundó Varney Speed Lines, que depués se convirtió en Continental Airlines. Fundada en Boise, Idaho, en 1926, l'aereollinia voló'l primer contratu de corréu aereu nos EE.XX. el 5 d'abril de 1926, marcando'l primer serviciu regular de llinia aérea na historia del país. En 1927, el pioneru d'aviación William Boeing fundó la so propia llinia aérea, Boeing Air Transport, y empezó a mercar otres compañíes aérees, incluyendo aereollinies Varney. En 1929, Boeing fundió la so empresa con Pratt & Whitney pa formar la United Aircraft and Transport Corporation (UATC).

En 1933, United empezó a operar el Boeing 247, lo que dexó a los pasaxeros volar al traviés de los EE.XX. ensin una parada d'una nueche o camudar d'avión. Dempués de l'aprobación de la Llei de corréu aereu en 1934, UATC dixebrar en United Aircraft (la futura United Technologies ), la Boeing Airplane Company y United Air Lines. Mientres la Segunda Guerra Mundial, tripulaciones entrenaes por United modificaben aviones pal so usu como bombarderos, tresportaben corréu, materiales y pasaxeros en sofitu del esfuerciu bélicu.

Dempués de la guerra, United llogra una puxanza na demanda de viaxes aéreos, colos sos ingresos de pasaxeros-milla multiplicándose por cinco na década de 1950, y continua crecedera al traviés de les próximes dos décades.

En 1954, United Airlines convertir na primer aereollinia n'adquirir modernos simuladores de vuelu que teníen señales visuales, de soníu y movimientu pa la formación de pilotos. Mercáu por $ 3.000.000 (1954) a Curtiss-Wright, estos fueron los primeros simuladores de vuelu modernos d'anguaño pa la formación de pilotos d'aviones de pasaxeros comerciales.

United fundir con Capital Airlines el 1 de xunu de 1961 y movió a American Airlines como la segunda aereollinia más grande del mundu, dempués de Aeroflot. En 1968, la compañía reorganizar, creando UAL Corporation, con United Airlines como una subsidiaria de propiedá completa. La década de 1970 vio les turbulencias económiques, lo que resulta en "estanflación" y malestar llaboral. La Llei de desregulación de les aereollinies de 1978, resultando en sacudones de la industria, afondó les dificultaes de la compañía nun periodu de perdes. En 1982, United convertir na primer aereollinia n'operar el Boeing 767, teniendo la so primer entrega de 767-200 el 19 d'agostu. En mayu de 1985, l'aereollinia sufrió una fuelga de pilotos de 29 díes sobre propuestes pal manexu de la escala de salarios de pilotos "B-xxx". L'entós xerente xeneral, Richard Ferris camudó'l nome de la empresa controlante de united, UAL Corporation, al nome de Allegis en febreru de 1987, pero dempués de la terminación del so contratu, la empresa volvió al nome de UAL Corp., en mayu de 1988, y desaposióse de propiedaes non aeronáutiques.

En 1985, United espandióse dramáticamente por aciu la compra de la división entera de Pan Am Pacíficu, dándo-y un hub nel aeropuertu de Narita de Tokiu International, y en 1991 adquirió les rutes al aeropuertu de Heathrow d'una decadente Pan Am, polo que ye unu de los dos operadores estauxunidenses a los que se-y dexa l'accesu esclusivu a Heathrow sol alcuerdu billateral Bermuda II, hasta que "cielos abiertos" entró a valir en 2008 (American Airlines ye l'otru, dempués de mercar slots d'aterrizaxe de TWA en Heathrow). Les remortines de la Guerra del Golfu y la creciente competencia d'aereollinies de baxu costu llevo a perdes en 1991 y 1992. En 1994, los pilotos d'United, mecánicos, emplegaos de manexu d'equipaxes y los emplegaos ensin contratu, alcordaron un Plan de Propiedá Participada (ESOP), adquiriendo'l 55% d'aiciones de la compañía en cuenta de concesiones salariales del 15-25%, lo que la convierte na compañía más grande en propiedá de los emplegaos de sociedaes nel mundu. La compañía tamién llanzó una filial de baxu costu en 1994, Shuttle by United d'alta frecuencia a la mariña oeste, nun intentu de competir coles aereollinies de baxu costu. La filial caltener en funcionamientu hasta 2001.

En 1995, United convertir na primer aereollinia n'introducir el Boeing 777 en serviciu comercial. En 1997, United ye co-fundador de la Star Alliance, alianza de llinies aérees. En mayu de 2000, United anunció un plan de $ 11.6 mil millones de dólares pa l'alquisición de US Airways, pero retiró la ufierta en xunetu de 2001 primero que'l Departamentu Federal de Xusticia prohibiera la fusión por razones de defensa de la competencia. Mayu de 2000 vio tamién una amargosa disputa contractual ente United y el so sindicatu de pilotos sobre los retayos salariales y concesiones pa financiar el plan ESOP y les hores extras, causando cancelaciones de vuelos de branu hasta llograr l'aumentu salarial alcordáu.

Mientres los ataques terroristes del 11 de setiembre de 2001, dos de los cuatro aviones secuestraos y estrellaos por terroristes d'Al Qaeda fueron les aeronaves de l'aereollinia. Resultando nuna crisis de la industria aéreo, y xunto coles dificultaes económiques, los altos precios del petroleu y los mayores costos de mano d'obra, la empresa perdió O$ $ 2.14 mil millones en 2001. Nel mesmu añu, United solicitó una garantía de préstamu de $ 1.5 millones de la Xunta de Estabilización del Tresporte Aereu Federal de los Estaos Xuníos, establecíu arriendes de los atentaos del 11 de setiembre. Dempués de dellos intentos fallíos pa consiguir capital adicional, UAL Corporation pidió la proteición por bancarrota del Capítulu 11 n'avientu de 2002 y el ESOP foi atayáu.

Les operaciones mientres la proteición a la bancarrota dieron como resultáu cesantear a miles de trabayadores, el zarru de toles oficines de venta de billetess de vuelu nos Estaos Xuníos, la cancelación de delles rutes esistente y previstu, l'amenorgamientu de les sos operaciones en Miami, el zarru de les bases de caltenimientu y l'amenorgamientu de la flota. L'aereollinia tamién axustó amenorgamientos de costos colos emplegaos, provisores y contratistes, y rescindió los contratos de conexón con United Express Atlantic Coast Airlines y Air Wisconsin. En 2004 l'aereollinia punxo en marcha una nueva aereollinia, Ted, solo d'asientos económicos nos sos aviones, y un luxosu serviciu de mariña a mariña "ps" ( "serviciu de primera") en 757 reconfigurado. En 2005, United atayó'l so plan de pensiones nel mayor incumplimientu corporativu d'esti tipu na historia d'EE.XX..

En 2005, United anunció que recaldara $ 3 mil millones en financiamiento pa salir de la bancarrota y presentó'l so Plan de Reorganización, como s'anunció, el 7 de setiembre de 2005. A finales de 2006, Continental Airlines participó en negociaciones preliminares de fusión con United. El 4 de xunu de 2008, United anunció que cerraba la so unidá Ted y reconfiguraba les aeronaves d'esa filial pa volver a la configuración principal de la llinia aérea.

En 2009, United Airlines nuevamente cesanteo más de 2000 pilotos, que yá fueren cesanteados en 2001-2003.

El 9 d'abril de 2017, United Airlines solicitó sofitu policial pa retirar por fuercia a un pasaxeru del so asientu porque'l vuelu fuera sobrevendido. El pasaxeru sufrió conmoción cerebral,[8] perdió dos dientes y acabó cola ñariz rota.[9][10]

Atentaos 11 de setiembre y accidentes[editar | editar la fonte]

Nel día 11 de setiembre de 2001 los siguientes vuelos fueron secuestraos pol grupu terrorista Al-Qaeda:

Boeing 777 d'United Airlines desapegando del aeropuertu internacional de Los Angeles el 25 d'avientu de 2010. La marca posterior a la fusión d'United y Continental combina'l nome d'United cola imaxe corporativa de Continental, incluyendo la so llibrea.
Airbus A320 d'United Airlines
Boeing 747-400 d'United Airlines en Beixín.

2010: Fusión con Continental Airlines[editar | editar la fonte]

El 3 de mayu de 2010 anuncióse que Continental Airlines y United Airlines fundir pa dar llugar a la primer compañía aérea del mundu.[11] Esta fusión va dar llugar a unos ingresos de 3.000 millones d'euros (€).[12]

El 16 d'abril de 2010, United volvió a entamar les conversaciones de fusión con Continental Airlines. El conseyu d'alministración de dambes aereollinies Continental y UAL Corporation llegaron a un alcuerdu pa combinar operaciones el 2 de mayu de 2010. L'aereollinia combinada caltendría'l nome d'United Airlines, pero utiliza'l logotipu de Continental y llibrea, y el direutor executivu de Continental, Jeff Smisek encabezaría la nueva empresa. La fusión foi condicionada a l'aprobación regulatoria y de los accionistes.

La fusión Continental-United foi aprobada pola Unión Europea en xunetu de 2010. El 27 d'agostu de 2010, el Departamentu de Xusticia de los EE.XX. aprobó la fusión Continental-United. El 17 de setiembre de 2010, los accionistes d'United aprobaron l'alcuerdu de fusión con Continental Airlines.

El 1 d'ochobre de 2010, UAL Corporation completó l'alquisición de Continental Airlines y camudó el so nome pol d'United Continental Holdings, Inc., l'aereollinia recibió un certificáu d'operación únicu de la FAA el 30 de payares de 2011, lo que significó la desapaición de Continental Airlines como llinia aérea.[1]

El 3 de marzu de 2012, Continental y United fundieron los sos sistemes de xestión de pasaxeros, los programes de viaxeru frecuente y sitio web, oficialmente esaniciáu'l nome y la marca Continental en cuanto al públicu refierse. El 26 d'abril de 2012 taba empezándose a reemplazar el logotipu nel últimu avión de Continental Airlines.[2].

Flota[editar | editar la fonte]

United tien 743 aeronaves en serviciu a finales d'avientu de 2017 con una edá permediu de 14.4 años.[13][14]

Flota d'United
Aeronave Total Órdenes Pasaxeros Notes
F C Y+ Y Total
Airbus A319-100 66 15 8 42 78 128 15 aviones sobrantes seran adquiríos de China Southern Airlines
Airbus A320-200 99 12 42 96 150
Airbus A350-1000 45 TBA Entren en serviciu: 2022–2027[15][16]
Boeing 737-700 40 12 36 78 126 Adquiríos na fusión con Continental;
Boeing 737-800 141 - 16
16
16
48
48
54
90
102
96
154
166
166
Boeing 737-900 12 20 42 117 179
Boeing 737-900ER 136 20
20
51
39
96
120
167
179
Boeing 737 MAX 9 6 55
TBA
Entregues en 2018;
Reemplazaríen los 757-200 aircraft[17]
Boeing 737 MAX 10 100 Convertíos de la orde orixinal de 737 MAX 9. Entregues empiecen en 2020
Boeing 757-200 56 - 16 45 108 169
- 28 42 72 142
Boeing 757-300 21 24 57 132 213 El mayor operador del Boeing 757-300. Adquiríos na fusión con Continental.
Boeing 767-300ER 35 6 26 71 80 183
30 49 135 214
- 30 46 138 214
Boeing 767-400ER 16 - 39 63 140 242
Boeing 777-200 19 - 28 102 234 364
Boeing 777-200ER 55 8 40 113 108 269 22 adquiríos na fusión con Continental.
- 50 72 145 267
Boeing 777-300ER 14 4 60 102 204 366 Entregues a partir de 2017
Boeing 787–8 12 36 70 113 219[18] Entra en serviciu: 2012. Reemplaza 767-200ER and -300ER[15][16][19]
Boeing 787-9 21 5 48 88 116 252 Entregues a partir de 2015
Boeing 787-10 14 TBA Entra en serviciu en 2018.
Total 743 244
United Airlines 777 N79011

Rutes del Boeing 787-8 / Boeing 787-9 Dreamliner[editar | editar la fonte]

Destinos del Boeing 787-8 / Boeing 787-9 Dreamliner United Airlines
Destín Aeropuertu de Salida (Bases) Observación
Auckland, Nueva Zelanda Aeropuertu Internacional de San Francisco
[[Aeropuertu Intercontinental

George Bush]]

[[Aeropuertu Internacional

de San Francisco]]

[[Aeropuertu Internacional

de Los Angeles]]

[[Aeropuertu Internacional

de Los Angeles]]
Aeropuertu Internacional de San Francisco

[[Aeropuertu Internacional

de San Francisco]][20]

[[Aeropuertu Internacional

de San Francisco]]

[[Aeropuertu Internacional

de Los Angeles]]
Aeropuertu Internacional de San Francisco

[[Aeropuertu Internacional

de San Francisco]]

Estacional
Seúl-Incheon, Corea del Sur Aeropuertu Internacional de San Francisco
Denver, Estaos Xuníos Aeropuertu Intercontinental George Bush
Aeropuertu Internacional de Washington Dulles
Houston Intercontinental, Estaos Xuníos Aeropuertu Internacional de Denver
Aeropuertu Internacional de Washington Dulles
Washington-Dulles, Estaos Xuníos Aeropuertu Internacional de Denver
[[Aeropuertu Internacional

de San Francisco]]
Aeropuertu Internacional de Washington Dulles

Tel Aviv, Israel Aeropuertu Internacional de San Francisco
Osaka, Xapón Aeropuertu Internacional de San Francisco
Tokiu-Narita, Xapón
Tokiu-Haneda, Xapón
Aeropuertu Internacional de Denver
Aeropuertu Internacional de Los Angeles
Aeropuertu Internacional de San Francisco
San Francisco escontra Tokiu-Haneda
Londres, Reinu Xuníu Aeropuertu Internacional de Los Angeles
Aeropuertu Internacional de San Francisco
Aeropuertu Internacional de Washington Dulles
Singapur, Singapur Aeropuertu Internacional de San Francisco Sustitúi al Boeing 777-200ER

Destinos[editar | editar la fonte]

Publicidá[editar | editar la fonte]

Mientres bona parte de la so historia, United Airlines utilizó la frase Friendly Skies ("cielos amigables") como parte de los sos eslóganes pero nos ultimos meses fixéronse publicos numberosos casos de maltratos a pasaxeros.

La compañía patrocina de numberosos equipos deportivos profesionalessobremanera de les ciudaes de Chicago, Kansas City, Los Angeles, San Francisco y Washington. Amás, depués de la compra de Continental Airlines, tamién pasó a patrocinar equipos de Cleveland, Nueva York y Houston. Tamién ye patrocinadora titular del United Center, l'estadiu de los Chicago Bulls y los Chicago Blackhawks.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. «United Mainline Fleet». The United Airlines Fleet Website. Consultáu'l 26 de xunetu de 2014.
  2. «Destinations Served». united.com. Consultáu'l 26 de xunetu de 2014.
  3. Jad Mouawad (27 d'agostu de 2010). «United-Continental Merger Clears Federal Hurdle». The New York Times. Consultáu'l 26 de xunetu de 2014.
  4. «Houston George Bush Intercontinental Airport». United. Consultáu'l 26 de xunetu de 2014.
  5. «Airport Fact Sheets, Houston George Bush Intercontinental Airport». United Airlines (1 d'avientu de 2013). Consultáu'l 26 de xunetu de 2014.
  6. Nolan Pearson. «Traders Purchase High Volume of United Continental Holdings Put Options (UAL)». wkrb13.com. Archiváu dende l'orixinal, el 17 d'ochobre de 2013. Consultáu'l 26 de xunetu de 2014.
  7. Continental Holdings
  8. pasaxeru sacáu-de-un-avion-de-united-airlines-sufrio-conmocion-cerebral El pasaxeru sacáu d'un avión d'United Airlines sufrió conmoción cerebral. http://www.lanacion.com.ar/2010145-el pasaxeru sacáu-de-un-avion-de-united-airlines-sufrio-conmocion-cerebral. Consultáu'l 14 d'abril de 2017. 
  9. «pasaxeru desallugáu-por-united-airlines-perdio-dos-dientes-y-tien-la ñariz rota/ El pasaxeru desallugáu por United Airlines perdió dos dientes y tien la ñariz rota» (castellanu). Consultáu'l 14 d'abril de 2017.
  10. (en castellanu) fuercia-a-pasaxeru-depués-de-sobrevender-vuelu-video,16fefd8efa5044ccf4a275ba34678723o76dvvc8.html United saca a encomalo a pasaxeru depués de sobrevender vuelu. Terra. https://noticies.terra.com/eeuu/united-airlines-saca-a-la fuercia-a-pasaxeru-depués-de-sobrevender-vuelu-video,16fefd8efa5044ccf4a275ba34678723o76dvvc8.html. Consultáu'l 10 d'abril de 2017. 
  11. Continental y United
  12. Continental y United Airlines anuncien la so fusión de 3.000 millones d'euros (€)
  13. Edá de la flota d'United
  14. https://www.planespotters.net/airline/United-Airlines
  15. 15,0 15,1 «UAL Corporation – Investor Relations – News». Dir.united.com (8 d'avientu de 2009). Consultáu'l 3 de mayu de 2010.
  16. 16,0 16,1 «United Air Splits 50-Jet Order Between Boeing, Airbus (Update3)». Bloomberg.com (8 d'avientu de 2009). Consultáu'l 3 de mayu de 2010.
  17. «Boeing Announces Historic 737 Order From United Airlines». Yahoo (12 de xunetu de 2012). Archiváu dende l'orixinal, el 16 de xunetu de 2012. Consultáu'l 12 de xunetu de 2012.
  18. Flightglobal
  19. «United Airlines Orders Boeing 787 Dreamliner and Airbus A350 – ABC News». Abcnews.go.com. Consultáu'l 3 de mayu de 2010.
  20. http://nomadistas.com/2013/09/24/787-dreamliner-nueves-rutes

Santiago, Chile. Boeing 767. 2012

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]