The Big Bang Theory

De Wikipedia
The Big Bang Theory
Datos
Títulu orixinal The Big Bang Theory
Xéneru comedia de situación d'Estaos Xuníos
País d'orixe Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Idioma orixinal inglés
Direición Mark Cendrowski
Guionista Chuck Lorre, Bill Prady y Steven Molaro
Númberu de temporaes 12
Llista de temporaes
Númberu d'episodios 279
Llista d'episodios episodios de The Big Bang Theory (es) Traducir
Repartu
Personaxes
Llista de personaxes lista de personajes de The Big Bang Theory (es) Traducir
Primer emisión 24 de setiembre de 2007
Última emisión 16 de mayu de 2019
Emisora orixinal CBS
Productora Warner Bros. Television y Chuck Lorre Productions (es) Traducir
Distribuidora Warner Bros. Television, Netflix y HBO Max (es) Traducir
Series derivaes El mozu Sheldon
Premios
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

The Big Bang Theory ye una comedia de situación d'Estaos Xuníos estrenada'l 24 de setiembre de 2007 pola cadena CBS.

Ta producida pola Warner Bros y Chuck Lorre.[1][2] Esi mesmu añu la comedia ganó un Teen Choice Awards na categoría "Meyor serie de comedia" y Jim Parsons un premiu polos sos llogros individuales na serie.[3]

La primer temporada diba constar de 22 episodios, pero por cuenta de la fuelga de guionistes de Hollywood amenorgar a 17. La CBS empezó a emitir la segunda temporada n'Estaos Xuníos el 22 de setiembre de 2008, la tercera empezó'l 21 de setiembre de 2009 y la cuarta estrenó'l 23 de setiembre de 2010. La quinta, el 22 de setiembre de 2011; y la sesta, el 27 de setiembre de 2012.

En xineru de 2011, los productores de la comedia estauxunidense informaron de que se llegara a un alcuerdu sustanciosu cola cadena CBS pa emitir nuevos episodios hasta 2014, asegurándose tres temporaes más. La revista The Hollywood Reporter informó de que se llegara a un alcuerdu ente la productora, Warner Bros., y CBS al respeutive de la publicidá, quedando solo pendiente la contratación de los actores.[4]

En 2017, los sos creadores llanzaron Young Sheldon, una precuela spin-off sobre la infancia del personaxe Sheldon Cooper.[5]

Argumentu[editar | editar la fonte]

La serie empieza cola llegada de Penny, aspirante a actriz, al apartamentu vecín, que comparten Sheldon y Leonard, dos físicos que trabayen nel Institutu Teunolóxicu de California (Caltech). Leonard namorar dende'l primer momentu de Penny.

Leonard y Sheldon son científicos destacaos en Caltech , amigos de la mesma d'Howard y Raj, que son presentaos como unos completos geeks, alloñaos de les moliciones y problemes de la xente común. Nel cursu de la serie amuésase la dificultá de los protagonistes masculinos pa rellacionase con persones de fora de la so redolada, principalmente de sexu femenín, dando llugar a situaciones risibles.

La serie contién una gran cantidá de situaciones bien risibles y referencies a principios y teoríes físiques auténtiques, anque simplificaos al máximu pa poder ser entendíos rápido pola audiencia que nun tener estudios en física, matemátiques o inxeniería. Tamién apaecen referencies risibles a series de cultu (Game of Thrones, Star Trek, X-Files, Firefly, Doctor Who, Lliga de la Xusticia, Star Wars, Stargate, X-Men , Battlestar Galactica, The Walking Dead, o Babylon 5), videoconsoles y videoxuegos (PS3, PS4, Wii, Xbox, Xbox One, Nintendo DS, PSP, Gameboy, Nintendo 64; Halo, Rock Band, World of Warcraft, Age of Conan, Super Mario 64, Red Dead Redemption o Grand Theft Auto), cómics de DC (Batman, Superman, Flash, Aquaman, Llinterna Verde, Muyer Maravía y Watchmen) y de Marvel (Hulk, Wolverine, Thor, Iron Man, Daredevil, Hulk Coloráu y Spider-Man), Sistemes Operativos (Windows 98, Windows Vista, Windows 7, Linux o inclusive a Ubuntu como tal), redes sociales ya internet (Facebook, MySpace, Twitter, YouTube) y xuegos de rol (como Dungeons and Dragons).

Repartu[editar | editar la fonte]

El repartu de The Big Bang Theory nel panel de Comic-Con, 2009.

Personaxes principales[editar | editar la fonte]

  • Jim Parsons ye'l Dr. Sheldon Lee Cooper, físicu teóricu.
    • Foi un neñu superdotado proveniente del este de Texas. Pasó del quintu añu de primaria a la universidá, tien dos doctoraos y una Maestría.
    • Suel dir vistíu con un suéter y enriba una camiseta con logotipos de superhéroes. Ye un fanáticu empederníu de Star Trek, cuantimás de Spock, faciendo creer a los sos amigos que la so aguda audición deber al so oyíu vulcaniano. El so superhéroe favoritu ye Flash.
    • Tocantes a la so familia, el so padre morrió cuando yera adolescente y la so madre ye daqué conservadora pero de bon calter anque a Sheldon nun-y gusta como ye ella (anque Leonard quixera tenela por madre). Tien un hermanu mayor y una hermana melliza.
    • Por cuenta de el so cociente intelectual, el so oxetivu na vida ye estudiar a exactitú y llegar a resolver la teoría de cuerdes con cuenta de llograr un Premiu Nobel de Física (anque na séptima temporada, decide camudar de campu d'estudios).
    • Como oxetivu de la educación, la so madre educar sobre la base de la fe cristiana pero al volvese en científicu, convertir n'agnósticu polo que, disgústa-y la Navidá, anque n'ocasiones, llega a contradicir les sos propies creencies. Nel so estilu de vida, ye demasiáu conservador pero suel tener ciertu comportamientu infantil.
    • Ye brillosu, racional pero desaxeradamente sobeyosu. Ye consciente de que la so intelixencia ye cimera a la de la mayoría de la xente y a la de los sos propios amigos, a quien-y lo fai ver con frecuencia. Siempres menta que tien un cociente intelectual de 187, como un argumentu al so favor nos frecuentes discutinios; amás, cuando se niega a dir dar una conferencia diz: "Nun preciso l'aprobación de mentes inferiores", pero cuando ta con un gran númberu de persones sufre de mieu escénico. Tien dellos defectos de personalidá, como ineptitú social, absoluta falta d'empatía, inmadurez emocional, humor negro, enclinos racista involuntaries, y ye incapaz de detectar el sarcasmu; por tou esto créese que sufre'l síndrome d'Asperger (anque los guionistes nieguen que'l personaxe sufra dichu síndrome: argumenten que "a cencielles ye asina"). Tien-y fobia a la sangre (cada vez que la ve esmorezse), amás de tener trestornu obsesivu compulsivu de la personalidá, enclín a la vanidá, hipocondría, egocentrismu, etc. Amás, ye demasiáu celosu y desaxeradamente arguyosu cuando los sos compañeros lleguen a ciertes metes qu'él nun pudo (cuando Howard trabaya na NASA y Leonard trabaya pa Stephen Hawking). Tamién ye dafechu incapaz de mentir y de guardar secretos. La so visión lóxica de toles situaciones qu'asoceden a la so alredor oblíga-y a sacar conclusiones puramente científiques y por eso nun ta acordies coles mentires.
    • Ye dafechu castu y nun tien nengún interés nel sexu, sobremanera nes primeres 5 temporaes, aun así dexa de selo na temporada 9.
    • Sheldon desenvolvió verdaderos super-enemigos: Barry Kripke y l'actor Wil Wheaton, quien se personifica a sigo mesmu na serie y con quien tien una cuenta pendiente hasta la quinta temporada, onde se vuelven amigos. Encánta-y dicir la pallabra "Bazinga" cuando daquién cai nuna de les sos chancies. Coles mesmes, por cuenta de la so personalidá y el so calter, gánase enemigos famosos como Bill Nye, Stan Lee, Leonard Nimoy (éstos soliciten un orde xudicial por que Sheldon nun los escuerra o hostigue) y Stephen Hawking, quien ye la única persona que Sheldon nun puede faer risión por cuenta de que Hawking supera a Sheldon en tolos aspeutos científicos. Amás, Leslie Winkle, la so compañera de trabayu na universidá, ye otra persona a la que Sheldon nun puede superar; esto por cuenta de que Leslie ye una muyer bien persuasiva y conoz los defectos y el remanar de Sheldon, y usar en contra d'él.
    • A partir de la cuarta temporada, Sheldon conoz a Amy Farrah Fowler gracies a Howard y Rajesh, que se fixeron pasar por él nuna web de cites. Empecipien una "rellación", considerándose novios a partir de la quinta temporada tres la firma d'un "Contratu de Rellación". A pesar d'esto nun actúen como'l restu de pareyes: nin s'intercambien muestres de ciñu, nin caltienen rellaciones sexuales (hasta que vuelven salir, a mediaos de la novena temporada), nin se besen (salvu en ciertes ocasiones bien estraordinaries, dende la séptima temporada).
    • Poles sos estrañes aiciones, el so mayor llogru foi conocer a Stephen Hawking a quien-y presentó un proyeutu de física, pero'l mesmu Hawking negar pos refutó tola so investigación.
    • Del grupu d'amigos, ye'l más irritante y cafiante de toos por cuenta del so calter. Cada que los sos amigos tán ablayaos o murnios, ufierta una taza de té de manera obligatoria (anque los sos amigos nun-y lo solicitaren). Ye l'únicu del grupu que nun sabe remanar un autu. Pa Sheldon, el so meyor amigu ye Leonard.
  • Johnny Galecki ye'l Dr. Leonard Leakey Hofstadter, físicu esperimental.
    • Ye proveniente de New Jersey. Llogró'l so doctoráu a los 24 años d'edá na Universidá de Princeton.
    • Xeneralmente ver usando una chaqueta o campera xunto a una remera de mangues curties y un pantalón, por non escaecese de les sos distintives gafes (que'l mesmu considera "lentes de ñoñu"). Apasiónen-y los cómics y los videoxuegos. Amás ye Intolerancia a la lactosa intolerante a la lactosa y carez miopía. El so cociente intelectual ye de 173 puntos.
    • Tocantes a la so familia, los sos padres son científicos. La so madre ye totalmente estricta por cuenta de la so carrera de psicóloga lo que, fai que Leonard siéntase incómodu (anque para Sheldon, ye la meyor madre del mundu a diferencia de la suya). El so hermanu menor Michael ye caderalgu de Derechu en Harvard y la so hermana acaba de consiguir faer crecer un páncrees humanu nun gibón adolescente, tal que rellata la so propia madre nel 15° episodiu de la segunda temporada.
    • El so oxetivu na vida ye namorar a la so vecina Penny, de la cual recibe ambigues respuestes hasta que finalmente, pa sorpresa de los sos amigos, empecipien una rellación de novialgu na tercer temporada per meses, hasta que se dixebren, pero siguen siendo amigos. De casualidá retomen la so rellación a finales de la quinta temporada pa siguir xuntos d'equí p'arriba; comprometer na séptima y cásense a principios de la novena temporada.
    • Como oxetivu de la educación, la so madre someter a munches pruebes d'esperimentu social pero a él nunca-y gustó eso polo que siempres foi esperimental y radical nes sos vivencies y colos sos amigos.
    • Ye más sociable que los sos amigos. Ye sinceru, detallista y práuticu. Al igual que Rajesh y Howard, nunca tuvo ésitu coles muyeres (por ser cobarde y nerd), anque él quier conocer a otres persones, pero tuvo de volao lo que'l considera novies estables, ente elles la némesis de Sheldon: Leslie Winkle y cúntense tamién a Stephanie Barnett (una doctora que conoció por Howard), Priya Kootrapalli (hermana de Rajesh) y a Joyce Kim (una infiltrada espía norcoreana).
    • Por cuenta de que Penny foi la so primer novia, adquier ciertu nivel d'esperiencia coles muyeres sobre los sos amigos.
    • Poles sos situaciones d'aventura, el so llogru mayor foi viaxar al Mar del Norte nun barcu, comandado por Stephen Hawking en víes a investigaciones científiques.
    • Del grupu d'amigos, ye'l más emocional y comprensivu, lo cual dacuando oldea cola personalidá de Sheldon, causando dacuando situaciones risonderes. El so compañeru de pisu ye Sheldon, yá que aceptó vivir xunto a él en cuenta de compartir los gastos y cumplir les normes establecíes por él, amás de qu'una vegada Sheldon salvó-y la vida de morrer nel ascensor (Leonard ye'l causante de que l'ascensor del edificiu nun funcionar, según él mesmu cuntar a Penny). Como ye cobarde, suel dicir les sos moliciones de manera sutil o indireuta pa nun cafiar a los demás. Pa Leonard, el so meyor amigu ye Sheldon.
  • Kaley Cuoco ye Penny, camarera y aspirante a actriz.
    • Ye proveniente de Nebraska. Ye camarera nel restorán "The Cheesecake Factory", hasta que dexa esi trabayu na séptima temporada de mano a ser actriz, anque nun tien muncha suerte de primeres.
    • Suel usar tou tipu de vistimienta. Delles vegaes vistíos atrevíos de gala y otres con ropa simple pero moderna. Ye una moza rubia, nueva, guapa y daqué allocada viviendo'l suañu americanu y con metes de ser actriz.
    • Tocantes a la so familia, tien un problema disfuncional dientro d'ella. Unu de los sos hermanos ta na cárcel. Al so padre, préstalu Leonard porque nun ye un perdedor como los demás novios de Penny. Curiosamente, Penny ye l'únicu personaxe de tola serie del cual desconozse'l so apellíu.[6]
    • Por cuenta de la so actitú llibertina, el so oxetivu na vida ye ser una gran actriz de Hollywood pero depués arrenuncia neso al conocer meyor al so amigu y noviu Leonard.
    • Como oxetivu de la educación, los sos padres educar de manera convencional polo que la fai bien distinta de los sos amigos siendo la única que tuvo una bona mocedá.
    • Ye allegre, risondera, lliberal pero bien insegura de sigo mesma. El so decisiones haber lleváu a cometer dellos errores. Pola so manera de llevase colos sos amigos, volver nel amor platónico de Leonard. Amás, ye la persona que xenera una gran cambéu sobre tolos sos amigos escontra un bon aldu social.
    • Les sos rellaciones sentimentales siempres fueron males, yá que, como ella describir: "O solo salgo con fatos insensibles, o yeren xeniales y yo convertir en fatos insensibles", lo que la fai ver como daquién esperta neso.
    • Del grupu d'amigos, ye la primer muyer del círculu d'amigos. Ye la más allegre. La so actitú alza la de Leonard pero siempres compite contra la de Sheldon. Anque Leonard ye'l so noviu, tien ciertu nivel de tratu amorosu colos sos amigos n'especial con Sheldon, col que tien un tratu un pocu maternal y proteutor. Ye de los únicos personaxes que conduz un coche, un Volkswagen Golf I descapotable de color coloráu (siempres s'encender un pilotu coloráu nel salpicadero que pon nerviosu a Sheldon).[7] Pa Penny, naide ye'l so meyor amigu o amiga porque toos son bonos con ella.
  • Kunal Nayyar ye'l Dr. Rajesh "Raj" Ramayan Koothrappali, astrofísicu.
    • Ye hindú. (esti personaxe representa'l estereotipu d'un hindú que mora n'Estaos Xuníos). Ye graduáu de Harvard.
    • Suel usar prendes modernes anque la so tez morica resalta'l so orixe.
    • Tocantes a la so familia, provién d'una familia adinerada. El so padre ye xinecólogu y la so hermana Priya ye abogada.
    • El so oxetivu na vida ye poder tener una novia ensin que lo cuestione pola so actitú. Cuando Raj dexa de ser cobarde, llega a salir con munches muyeres pero siente fracasar por ser bien románticu o cursi.
    • Como oxetivu de la educación, los sos padres educar en redol a les costumes hindús pero esto ofiénde-y enforma a Raj y de resultes, carez un raru trestornu (mutismu selectivu) que-y torga falar coles muyeres, sacante la so madre y la so hermana, o con homes n'apariencia amuyeraos; solo comunícase con elles si ta borrachu (o cree talo). Como ye amigu de Howard, los sos padres creen que Raj ye homosexual y que Howard ye la so pareya.
    • Ye igual de presumíu como Howard anque suel trate más desesperáu. Por cuenta de la so cobardura estremu coles muyeres, presume de ser un galán pero al igual que Howard, termina fácilmente fechu risión.
    • Tocantes a les sos rellaciones amoroses, nun tien un bon entamu. La so primer novia foi Lucy, quien yera una moza similar a él pero por cuenta del so trestornu social d'ansiedá, termina con él. Arriendes de esto, Raj siéntese refugáu por toles muyeres pero de sópitu, conoz a Emily Sweeney, quien termina siendo la primer muyer con quien tien rellaciones sexuales y coles mesmes la so primer novia oficial. De los cuatro amigos, ye'l que mayor ésitu tien coles muyeres a tal puntu que les mesma Penny, Bernadette y Amy reconocen que ye románticu, detallista y bien atentu cuando se fala d'amor.
    • Por cuenta de el so oficiu, el so mayor llogru na vida foi afayar un planeta más allá del Petrina de Kuiper al que denominó Planeta Bollywood lo que-y valió pa salir na revista People
    • Del grupu d'amigos, ye'l más cobarde y más vergonzosu de toos ( por cuenta del so estáu de ebriedad pa compensar el so trestornu). Ye'l más tienru y románticu de los cuatro los que resulta ser curiosu pa les muyeres, inclusive pa Penny, Bernadette y Amy. Irónicamente, Penny ye la primer muyer que Raj fala ensin recurrir al alcohol polo que vence al so trestornu. Pa Raj, Howard ye'l so meyor amigu.
  • Simon Helberg ye Howard Joel Wolowitz, Inxenieru Mecánicu con maestría n'inxeniería aeroespacial nel MIT (Massachusetts Institute of Technology).
    • Ye xudíu con apariencia anticuada pa la so dómina. Ye l'únicu de los cuatro amigos que nun tien un doctoráu (solo tien un máster), lo cual desamarra les burlles de Sheldon.
    • Suel vistise con ropa afecha y sicodélica pero daqué retrógrada y el so peñáu nun ye nada alloñáu de la so vistimienta. Ye alérxicu a los cacagüeses (maníes).
    • Tocantes a la so familia, el so padre dexar cuando yera adolescente. La so madre tien una actitú abusiva, cafiante, irritante ya incómoda lo que fai que, Howard siéntase avergoñada d'ella en tou momentu. la so madre muerre na temporada 8.
    • Les sos situaciones lleven a que'l so oxetivu na vida ye tener una bona muyer y una bona familia lo cual, tener cola so novia y dempués esposa Bernadette.
    • Como oxetivu de la educación, el so padre yera bonu con él pero por cuenta del so distanciamientu, escareció d'una bona figura paterna, ente que la so madre fai qu'él sía un suxetu inestable social.
    • Ye bien presumíu pero con males resultancies. Cree que toles muyeres siéntense atraíes por él, pero la realidá nun puede ser más distinta. Ye un pocu malváu. por cuenta de les sos presunciones, los sos amigos lleguen a avergoñalo fácilmente.
    • Les sos rellaciones amoroses suelen terminar nel so desastre o incomodidad per parte de les muyeres. Munches d'elles terminen con él porque tien una actitú repulsiva. Tuvo saliendo con una compañera de Penny quien ye Bernadette, con quien paecía que lo único que teníen de mancomún yera l'odiu escontra les sos respeutives madres. Esta rellación terminó a la fin de la tercer temporada, anque se volvió a entamar al dase otra oportunidá de primeres de la cuarta temporada. A la fin de la cuarta temporada comprométense, y finalmente cásense nel últimu episodiu de la quinta temporada. Dempués de la so boda ver (pa impresionar al so futuru suegru) diendo al espaciu y nos primeros episodios de la sesta temporada ver como asistente de carga na Estación Espacial. Na 9 tempora afayar que va ser padre.
    • El so mayor llogru foi trabayar nun proyeutu secretu de la NASA d'eliminación de residuos o, como'l so compañeru llamar, "un váter espacial" anque esto pasa a segundu planu cuando Bernadette casóse con él y comparten una vida xuntos.
    • Del grupu d'amigos, ye'l más raru de toos. Suel dicir delles incoherencies colos sos amigos. Por cuenta de la vida que tuvo cola so madre per munchos años, siempres comenta "la mio madre vive conmigo" cuando ye lo contrario. Cuando se casa con Bernadette, vive en casa d'ella. Arriendes de la so boda, Bernadette ye automáticamente incluyida nel círculu d'amigos. Pa Howard, Raj ye'l so meyor amigu.
  • Melissa Rauch ye la Dra. Bernadette Marian Rostenkowski (recurrente na temporada 3, protagonista na temporada 4 d'equí p'arriba). camarera y doctora microbióloga.
    • Tien un doctoráu.
    • Carauterizar por usar gafes y tener vistíos casuales pero similares. Ye rubia, guapa y de baxa estatura. Cómicamente la so voz ye bien aguda. Foi xubida a personaxe principal nel episodiu "The hot troll deviation".
    • Tocantes a la so familia, el so padre ye policía y la so madre ye igual d'insoportable como la so suegra lo que fai'l común denominador ente ella y Howard.
    • El so oxetivu na vida ye ser una muyer independiente al traviés del so trabayu lo cual, facer al llograr el so doctoráu trabayando nuna farmacéutica.
    • Como oxetivu de la educación, el so padre yera sobreprotector por ser la so fía predilecta. Esto fai que Bernadette sía atentu y considerada con toos. Ye l'únicu personaxe principal de relixón católica.
    • Ye duce, atentu, sincera, tienra y amorosa con toos. Al conocer a la so suegra, Bernadette dexa der ser duce y tien ciertos ralos d'esquicio y alto estrés lo qu'inclusive, supera a cualquier persona.
    • A diferencia de Howard, Bernadette tuvo dellos novios, dalgunos más altos y más preparaos que Howard lo que fai qu'ésti se sienta amedranáu polos ex-novios de la so esposa. Conoció a Howard por cuenta de un pactu qu'esti alcordó con Leonard (si unu consiguía novia, ella tenía de presenta-y una amiga al que nun tenía novia). Mientres esi ralu de tiempu yera la novia de Howard, pero nel episodiu "The Plimpton Stimulation" él confiesa que terminaron. Sicasí, nel cuartu episodiu de la cuarta temporada "The Hot Troll Deviation" deciden dase otra oportunidá en afayándose por fin el motivu pol qu'habíen cortáu: una "infidelidá" de Howard al traviés d'un xuegu on-line, al caltener sexu virtual con otru xugador (conserxe del Institutu de Teunoloxía de California). Howard esculpar con ayuda de Penny y Bernadette perdóna-y, colo cual vuelven ser pareya. Nel capítulu venti de la cuarta temporada, toos asumen qu'ellos tienen problemes na rellación, pero finalmente ella acepta la propuesta de matrimoniu de Howard y cásense xusto primero que Howard fuera al espaciu.
    • Del grupu d'amigos, ye la segunda muyer n'integrase despés de Penny. Ye la de menor estatura del grupu, siendo correspondida con Howard. Arriendes de la so boda, Bernadette ye automáticamente incluyida nel círculu d'amigos. Pa Bernadette, tanto Penny como Amy son los sos meyores amigues.
  • Mayim Bialik ye la Dra. Amy Farrah Fowler (recurrente na temporada 3, protagonista na temporada 4 d'equí p'arriba), neurobióloga.
    • Ye la versión femenina de Sheldon. Por cuenta del so trabayu, realiza esperimentos con animales y dacuando con Sheldon.
    • Carauterizar por vistise con ropes d'apariencia d'una persona mayor, con gafes. Tien güeyos celestes, y el pelo castañu llaciu. La so primer apaición foi nel episodiu "The Llunar Excitation" yá que ingresa na serie nel últimu capítulu de la tercer temporada. Foi xubida a personaxe principal nel episodiu "The 21-Second Excitation".
    • Tocantes a la so familia, namái se sabe qu'la so madre caltener alloñada de munches esperiencies sociales polo que por consecuencia, a Amy cuésta-y faer amigos. del restu de la so familia nun se sabe.
    • El so oxetivu na vida ye ser amada y correspondida por un home y cree qu'esi daquién ye Sheldon, con quien tien la so primer cita, el so primer besu y la so primer vegada como pareya.
    • Como oxetivu de la educación, Amy resulta ser bien anticuada y daqué perturbante nes sos conversaciones.
    • Ye daqué rara pero similar a Bernadette. A llau de Penny, tien delles esperiencies risonderes.
    • Tocantes a les sos rellaciones amoroses, enxamás tuvo un noviu. Conoció a Sheldon nuna cita que Howard y Raj crearon nuna páxina web. Según Sheldon, ella ye una moza que ye la so amiga, pero nun ye la so novia (n'inglés, "She is a girl who's a friend, but not my girlfriend"). A partir del episodiu "The Flaming Spittoon Acquisition", Sheldon acepta que se convierta na so novia, so un "Alcuerdu de Novialgu", análogu al "Alcuerdu de Compañeros d'Habitación" (Roommate Agreement) que caltién con Leonard. A la fin de la temporada ocho, ella ruempe con él depués d'una video-llamada y empieza a salir con otros homes, ente los que s'inclúi a Dave (un home de 2 metros y nacionalidá británica, fanáticu de Sheldon). Sheldon dase cuenta de qu'entá l'ama per mediu d'una epifanía y vuelven salir, peracabando por fin la so rellación en "The Opening Night Excitation". Curiosamente Mayim Bialik foi citada como "la moza qu'actuaba en Blossom" nel episodiu "The Bat Jar Conxeture" pocu más de dos años antes de la so primer apaición na serie.
    • Del grupu d'amigos, ye la más desaveniente de toos. Ye la tercer muyer del grupu dempués de Penny y Bernadette. Anque tien munches discrepancies y coincidencies con Bernadette, Amy tien una bona rellación d'amistá con Howard. Pa Amy, la so meyor amiga o "amiguis" ye Penny.
  • Kevin Sussman ye Stuart Bloom (recurrente nes temporaes 2-5, protagonista na temporada 6 d'equí p'arriba), dueñu de la tienda de cómics a la que van dos veces a la selmana Sheldon, Leonard, Howard y Raj.
    • Tien estudios nuna escuela d'Arte. Ye mediu nerd, fanáticu de los cómics y bien bon dibuxante.
    • Ye'l dependiente de la tienda de cómics.
    • Tocantes a la so familia, nun se sabe enforma sobre ellos.
    • El so oxetivu na vida ye poder ser almitíu nun círculu social una y bones, tien mala suerte pa faer amigos o tener una novia.
    • Como oxetivu de la educación, Stuart ye despreocupado na so vida personal.
    • Tien una actitú combinada de Howard y Raj. Puede ser atentu pero tien cierta medrana al momentu de faer les coses.
    • El fechu de dibuxar tan bien lu sirvió pa convidar a salir per primer vegada a Penny (ella fora a la tienda de cómics y regála-y el so semeya en cuenta del so númberu telefónicu). Aconseyáu por Leonard (quien se morría de celos y quixo aconseyalo mal), Stuart llevar a cenar y actúa bien amodo. Pero la táctica funciona yá que terminen nel autu besándose. Nel meyor momentu Stuart diz "¡Ohhh... Penny...!", y ella contésta-y 039;'"¡Oh... Leonard...!" . Hasta ende llega la rellación ente dambos.
    • El so mayor llogru ye trabayar pa Howard como enfermeru de la so madre. Esto yá que a la fin de la séptima temporada, la so tienda ambúrase y él queda ensin trabayu y ensin llar hasta que Howard ufiérta-y trabayar como enfermeru de la so madre, diciéndo-y que va tener dineru y llar. A él termina gustándo-y el trabayu y llévase bien cola madre de Howard.[8]
    • Anque nun ye parte del grupu d'amigos, eventualmente foi incluyíu en reemplazu de Howard quien foi al espaciu onde, Sheldon dirixir a él como Wolowitz II (esto por cuenta de que cumple les mesma mires de Howard).

Personaxes recurrentes[editar | editar la fonte]

  • Sara Gilbert ye Leslie Winkle (recurrente na temporada 1, protagonista na temporada 2, estrella convidada na 3 y 9), ye una físicu esperimental que tien sexu casual con Howard y Leonard mientres la emisión de la serie. Nun se lleva bien con Sheldon y búrllase frecuentemente d'él.
  • Laura Spencer ye la Dra. Emily Sweeney (recurrente na temporada 7 y protagonista nes temporaes 8 y 9), dermatóloga. Na temporada 7 conocer con Raj y na temporada 8 Raj presentar como la so novia. Desenvuelve iñerizu a Penny pol fechu de tener "daqué" con Koothrappali; a la fin del episodiu 8x04 dicen mutuamente: "¡¡¡L'odiu!!!". Rajesh dexar nel episodiu "The Valentino Submergence", por cuenta de que conoció a otra moza, que-y trai dulda de la so rellación con Emily, y la so posterior rotura un día antes de San Valentín.

Personaxes secundarios[editar | editar la fonte]

  • Christine Baranski ye la Dra. Beverly Hofstadter, la madre de Leonard. Ye una psicóloga y neurocientífica insensible y cascante. Caltién una rellación desaxeradamente distante con Leonard pero llévase perbién con Sheldon, yá que comparten carauterístiques de personalidá similares. Evalúa psicolóxicamente a toos constantemente. Por casu, preguntó-y a Howard y a Koothrappali si yá habíen "aceptáu" los sos latentes sentimientos homosexuales. Na so segunda apaición, Penny enfilar, lo que causa que bese a Sheldon. Tuvo la so apaición nos episodios The Maternal Capacitance y The Maternal Congruence. A lo último, apaez nel episodiu 23 The Maternal Combustion de la temporada 8, xunto a Mary Cooper, la madre de Sheldon. Equí puede apreciase un detalle más: paez que Mary y Beverly son les madres de los fíos equivocaos, Sheldon y Leonard.
  • John Ross Bowie ye Barry Kripke, colega físicu de la Universidá de Caltech na que trabayen Sheldon, Leonard, Wolowitz y Raj. Ye sobeyosu, competitivu, tien un problema fonéticu (llamáu Rotacismu) y tien bien pocos modales. Sheldon, usando'l so "Algoritmu de l'Amistá" trató de ser el so amigu al envís de tener meyores accesos a los llaboratorios de la Universidá, pero como Kripke nun tenía mayor inxerencia, foi automáticamente refugáu como "amigu". Dende esi momentu, pasó a ser el principal rival de Sheldon, amás de Leslie Winkle. Desafió a Sheldon a una engarradiella de robots, que finalmente ganó, y nun pierde oportunidá pa burllase d'él.
  • Laurie Metcalf ye Mary Cooper, la madre de Sheldon. Ye una cristiana devota de Texas. Tien dos fíos amás de Sheldon, incluyendo la hermana melliza d'ésti, llamada Missy Cooper. Sheldon tien una rellación bien distante con ella, yá que son tan distintes que nun lleguen a entendese bien. Nun ye intelectual nin superdotada pero ye bien alvertíu y la única persona capaz de controlar a Sheldon cuando los sos amigos nun saben qué faer y llamar por qu'allegue a resolver la situación cola so autoridá. Ye bien bona, atenta y cariñosa, y llévase realmente bien con Leonard. N'ocasiones, por cuenta de la so manera de pensar conservador, fai comentarios racistes escontra otres cultures y persones, como al dicir "lletres de Kung-Fu" a los kanjis chinos o "víbores con rosariu" a los católicos o "mestizos" a los fíos de padres de distintes pigmentación de piel.
  • Courtney Henggeler ye Missy Cooper, hermana melliza de Sheldon. Vive en Texas cerca de la so madre y trabaya como camarera en Fuddrackers. De neños, Missy cutía constantemente a Sheldon en diciéndo-y que cerrara los güeyos pa da-y una sorpresa. A ella gustába-y Raj y el sentimientu yera recíprocu, pero debíu al mutismu selectivu d'él nun aportar# a pareya.
  • Wil Wheaton, actor que s'interpreta a sigo mesmu, ye mientres bona parte de la serie unu de los archienemigos de Sheldon. Ésti intenta sabotearle cada vez que se crucien, siendo Sheldon el que sale escaldiáu. Nun tornéu de cartes, Wheaton fizo que Sheldon perdiera usando una mentira sobre la so güela qu'ésti creyó; al saber que foi engañáu, xuró-y odiu eternu pero perdonó-y al regala-y una figura d'él roblada, volviéndose amigos.
  • Aarti Mann ye Priya Koothrappali, hermana menor de Raj, tien una apaición más continua na cuarta temporada, onde caltién una rellación sentimental con Leonard, provocando los celos de Penny. Nel últimu capítulu de la cuarta temporada engarra con Leonard pos aparentemente ella tornaría a la India. Sicasí, deciden llevar una rellación a distancia vía Skype pero en The Good Guy Fluctuation de la quinta temporada terminen la rellación cuando Priya confiésalu qu'engañar col so ex-noviu.
  • Carol Ann Susi[9] ye la madre de Howard Wolowitz. Per primer vegada na serie, mientres el capítulu 24 de la séptima temporada, Stuart menta'l nome de la Sra. Wolowitz, a la cual llama "Debbie". Siempres se comunica na so casa a voces col so fíu Howard. Soler describir como una señora especialmente gorda. Howard tien una rellación difícil cola so madre y vivía con ella hasta'l final de la cuarta temporada, anque prefería dicir qu'ella vivía con él. Nel capítulu 126, el 15 de la sesta temporada ve pasar fugazmente pola cocina de la so casa mientres s'escuchen los sos berros. Tamién apaez nel capítulu 24 de la quinta temporada na boda d'Howard con Bernadette, nel momentu que la cámara alloñar dende l'azotea escontra l'espaciu, podemos vela nuna vera usando un gran vistíu coloráu. Muerre na octava temporada, según la esplicación de Howard "Tomo un pigazu y nun volvió espertar"

Cantar[editar | editar la fonte]

La banda Barenaked Ladies canta'l cantar introductoriu de cada capítulu, llamada "History of Everything" la cual rellata dende l'orixe del universu y dellos finxos de la historia humana. N'ochobre de 2007 Barenaked Ladies fixo la versión completa (1 minutu 45 segundos) del cantar usando una mano dibuxando en cuenta de les imáxenes de la cabecera de la serie.[10]

Temporaes[editar | editar la fonte]

La primer temporada empezó'l 24 de setiembre de 2007 col episodiu "Pilot" y por cuenta de la fuelga de guionistes de Hollywood vio amenorgada la cantidá de los capítulos de 22 a 17, esti postreru llamáu "The Tangerine Factor". La segunda temporada, que salió al aire nos EE.XX. el 22 de setiembre de 2008 col episodiu "The Bad Fish Paradigm", concluyó'l 11 de mayu de 2009 col episodiu 23 tituláu "The Monopolar Expedition". La tercer temporada empezó a emitise'l 21 de setiembre de 2009 na CBS, col episodiu tituláu "The Electric Can Opener Fluctuation" y terminó col episodiu 23 llamáu "The Llunar Excitation". La cuarta temporada empezó'l 23 de setiembre[11] de 2010 na CBS, col episodiu tituláu "The Robotic Manipulation" y terminó col capítulu "The Roomate Transmogrification". El 22 de setiembre de 2011 estrenóse la quinta temporada con "The Skank Reflex Analysis" y terminó'l 10 de mayu col capítulu The Countdown Reflection. La sesta temporada empezó'l 27 de setiembre de 2012 col episodiu The Date Night Variabley terminó col episodiu "The Bon Voyage Reaction". La séptima temporada empezó'l 26 de setiembre del 2013 col episodiu "The Hofstadter Insufficiency" y remató el 15 de mayu del 2014 col episodiu "The Status Quo Combustion". La octava temporada empezó col episodiu "The Locomotion Interruption" y concluyó col episodiu "The Comminent Determination". La novena temporada estrenóse en 2015, la décima en 2016 y la oncena en 2017.

Precuela[editar | editar la fonte]

El 25 de setiembre de 2017, emitióse'l primer capítulu de la precuela spin-off titulada Young Sheldon. Nella narra la infancia de Sheldon Cooper, y el so periplu pol institutu na so ciudá natal de Texas, a la edá de 9 años. El personaxe de Sheldon ta interpretáu por Iain Armitage, y la so madre, Mary Cooper, pola actriz Zoe Perry.[12]

Nominaciones y premios[editar | editar la fonte]

Añu Resultancia Categoría Premiu Receptor
2009 Nomáu Meyor actor protagonista en serie de comedia Premios Emmy Jim Parsons
Nomada Meyor actriz convidada en serie de comedia Christine Baranski
Ganador Gallardón en comedia Television Critics Awards
Ganador Gallardón individual en comedia Jim Parsons
2010 Nomáu Meyor actor d'una serie de comedia People's Choice Awards Jim Parsons
Ganador Premiu a serie de comedia favorita de televisión
Ganador Meyor actor protagonista en serie de comedia Premios Emmy Jim Parsons
Nomáu Meyor actriz convidada en serie de comedia Christine Baranski
2011 Ganador Meyor actor en serie de comedia o musical Golden Globe Jim Parsons
Nomada Meyor Comedia Premios Emmy
Ganador Meyor actor protagonista en serie de comedia Jim Parsons
Nomáu Johnny Galecki
2012 Nomada Meyor Comedia de televisión People's Choice Awards
Nomada Meyor serie de comedia o musical Golden Globe
Nomada Meyor actor en serie de comedia o musical Jim Parsons
Nomada Meyor comedia Premios Emmy
Nomáu Meyor actor protagonista en serie de comedia Jim Parsons
Nomada Meyor actriz de repartu en serie de comedia Mayim Bialik
2013 Ganador Meyor Comedia de TV People's Choice Awards
Nomada Meyor comedia Premios Emmy
Ganador Meyor actor protagonista en serie de comedia Jim Parsons
Nomada Meyor actriz de repartu en serie de comedia Mayim Bialik
Ganador Meyor actor invitáu en serie de comedia Bob Newhart
2014 Ganador Meyor Comedia de TV People's Choice Awards
Ganadora Meyor actriz protagonista en serie de comedia Kaley Cuoco
Nomáu Meyor actor protagonista en serie de comedia Jim Parsons
Nomáu Meyor Bromance de TV Personaxes masculinos (Sheldon, Leonard, Howard y Raj)
Nomáu Meyor Gal Pals de TV Personaxes femeninos (Penny, Bernadette y Amy)
Nomada Meyor serie - Comedia o musical Globos d'Oru[13]
Nomáu Meyor actor de serie de TV - Comedia o musical Jim Parsons
Nomada Primetime Emmy a la meyor serie de comedia Meyor serie de comedia Premios Emmy[14]
Ganador Primetime Emmy al meyor actor - Serie de comedia Meyor actor - Serie de comedia Jim Parsons
Nomada Primetime Emmy a la meyor actriz de repartu - Serie de comedia Meyor actriz de repartu - Serie de comedia Mayim Bialik
Nomáu Primetime Emmy al meyor actor convidáu - Serie de comedia Meyor actor convidáu - Serie de comedia Bob Newhart

Índices d'audiencia[editar | editar la fonte]

The Big Bang Theory tien en permediu 11,6 millones d'espectadores.

Audiencies Media n'Estaos Xuníos[editar | editar la fonte]

  • 1ª temporada: 7,30 millones d'espectadores.
  • 2ª temporada: 10 millones d'espectadores.
  • 3ª temporada: 13,40 millones d'espectadores.
  • 4ª temporada: 13,10 millones d'espectadores.
  • 5ª temporada: 14,80 millones d'espectadores.
  • 6ª temporada: 17,40 millones d'espectadores.
  • 7ª temporada: 17,76 millones d'espectadores.
  • 8ª temporada: 16,75 millones d'espectadores.
  • 9ª temporada: 17,06 millones d'espectadores.
  • 10. temporada: 11,10 millones d'espectadores. (Hasta'l 10x24)

El récor d'audiencia tener el capítulu 2 de la 7ª temporada (The Deception Verification) que collechó un total de 20,44 millones d'espectadores.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Pierce, Scott D. (22 de setiembre de 2007.). . Deseret Morning News. Consultáu'l 13 d'avientu de 2007.
  2. «Big Bang Theory: Deal Is Done for Two More Seasons! – Y! Online». Uk.eonline.com (11 de marzu de 2009). Consultáu'l 11 d'ochobre de 2009.
  3. «The TCA Awards turn 25 – Sepinwall on TV | New Jersey Entertainment — TV & Film». NJ.com (2 d'agostu de 2009). Consultáu'l 11 d'ochobre de 2009.
  4. http://web.archive.org/web/http://www.akronoticias.com/2011/01/9914-43725.htm
  5. Andreeva, Nellie (1 de xunu de 2017). «CBS Sets Fall 2017 Premiere Dates For ‘Young Sheldon’, ‘9 JKL’ & Returning Series». Deadline Hollywood. Consultáu'l 1 de xunu de 2017.
  6. Carla Martínez. «Cuesas que nun sabíes de Big Bang Theory».
  7. VW Golf I cabrio de Penny (The Big Bang Theory, (16 de xunetu de 2014) Artículu y infografía:!Quiero un coche como'l que sale nesa serie!.
  8. «Kevin Sussman xubíu a regular na temporada 6 de 'The Big Bang Theory'» (23 d'agostu de 2012). Archiváu dende l'orixinal, el 27 de payares de 2015. Consultáu'l 23 d'agostu de 2012.
  9. «Muerre Carol Ann Susi, la Señora Wolowitz en “The Big Bang Theory”». Consultáu'l 12 de payares de 2014.
  10. «Versión completa del cantar de The Big Bang Theory en Youtube».
  11. «Big Bang Theory's Website» (23 d'agostu de 2010). Consultáu'l 23 d'agostu de 2010.
  12. Trailer del spin-off 'Young Sheldon'
  13. «Golden Globes 2014» (inglés). IMDb. Consultáu'l 29 de xunetu de 2014.
  14. «Emmy Awards 2014» (inglés). IMDb. Consultáu'l 29 de xunetu de 2014.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]