People

De Wikipedia
People
País  Estaos Xuníos d'América
Idioma Inglés
Categoría Celebridad, actualidá
Añu de fundación 1974
Circulación
Frecuencia Selmanal
ISSN ISSN 2169-2157, 0093-7673 0093-7673, 2169-2157, 0093-7673
[editar datos en Wikidata]

People ye una revista d'Estaos Xuníos de calter selmanal, que trata alrodiu de les celebridaes y hestories d'interés xeneral, publicada por Time Inc. En 2006, tenía una tirada de 3.750.000 exemplares ya ingresos averaos de 1.500 millones de dólares. Foi nomada «Revista del Añu» por Advertising Age n'ochobre de 2005, pola so excelencia n'editorial, circulación y publicidá. People allugar nel puestu 6 del anuariu de Advertising Age «A-List» y nel puestu númberu 3 na llista de Adweek «Brand Blazers» n'ochobre de 2006.

La revista tien una distribución paritaria ente notes de celebridaes y notes humanes, una paridá que se caltuvo, d'alcuerdu a los sos editores, dende 2001.

People tien un sitiu web el cual enfócase puramente en noticies de les celebridaes. En febreru de 2007, la páxina n'Internet rexistró 39,6 millones de visites nun solu día, tres la entrega de los Golden Globes. Pero la cobertoria de los premiu Óscar rompió'l récor del sitiu web con 51,7 millones de visites nel día dempués de la premiación, estableciendo la mayor cantidá de visites a la páxina nun solu día.

Historia[editar | editar la fonte]

People foi cofundada por Dick Durrell como una división de la páxina «People» de la revista Time. El so primer editor foi Richard Stolley. La revista debutó en 1974, cola edición del 4 de marzu, na cual apaecía l'actriz Mia Farrow, cuando protagonizó la película The Great Gatsby, na so portada. Esa edición tamién presentó hestories de Gloria Vanderbilt, Aleksandr Solzhenitsyn, y les vilbes de los veteranos de la Guerra de Vietnam que taben «perdíos n'aición» (missing in action).

En 1996 Time Inc. llanzó una edición de la revista n'idioma castellanu titulada People en Español. La compañía dixo que la nueva publicación surdió depués d'una edición de 1995 de la revista orixinal que foi distribuyida con dos portaes distintes: nuna apaecía la cantante texana Selena y na otra apaecía la esitosa serie de televisión Friends; la edición cola portada de Selena escosóse rápido ente que la otra non. La idea orixinal foi traducir los artículos de la edición d'Estaos Xuníos al castellanu. Estos artículos ocuparíen la metá de la edición en castellanu, pero col pasu de los años People en Español tendría namái conteníos orixinales en castellanu.

En 1997 la revista introdució una nueva versión apuntada a los moces llamada Teen People. El 27 de xunetu de 2006 la compañía anunció que cesaría la publicación de Teen People. La última edición en salir a la venta foi la de setiembre de 2006. Esisten numberoses razones pa esplicar el cese de la publicación, incluyendo una cayida nes páxines de publicidá, la competencia d'otres revistes empobinaes a los mozos y a la masificación d'Internet, lo que xeneró un descensu nes ventes de la revista. Teenpeople.com fundir con People.com n'abril de 2007. Mark Golin, editor de People.com esplica la decisión de xunir dambes marques: «Teníamos visites en TeenPeople, People ye un sitiu enorme, ¿por qué nun combinales y tener les visites nun solu llugar?».

N'Australia, la versión llocal de People titúlase Who porque yá esistía una revista nesi país llamada People.

Ediciones más vendíes[editar | editar la fonte]

  1. Sept. 11th 2001: The Day that Shook America (español: 11 de setiembre de 2001: el día que conmocionó a América), edición del 24 de setiembre de 2001.
  2. Goodbye, Diana (español: Adiós, Diana), edición del 22 de setiembre de 1997.
  3. JFK Jr. — Charmed Life, Tragic Death (español: JFK Jr. — Encantadora vida, tráxica muerte), edición del 2 d'agostu de 1999.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]