Myspace

De Wikipedia
(Redirixío dende MySpace)
Myspace
serviciu de rede social, sitiu web y comunidad en línea (es) Traducir
Direición Estaos Xuníos
Historia
Fundación2003
Fundador Chris DeWolfe
Tom Anderson
Sector
Industria Internet
Participación empresarial
Propietariu de
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Myspace (escritu antes pola empresa como MySpace) ye un serviciu de rede social propiedá de Specific Media LLC y l'estrella de pop Justin Timberlake. Myspace foi llanzáu n'agostu del 2003 y la so base atópase en Beverly Hills, California. N'agostu de 2011, Myspace cuntaba con 33.1 millones de visitantes en EE. UU.

En xunetu del 2005, News Corporation adquirió Myspace y Intermix media por $580 millones. De 2005 a 2008, Myspace foi la rede social más visitada nel mundu, sicasí, mientres los primeros meses de 2006, en Méxicu empezó'l so cayente, en favor d'otres redes sociales dedicaes a la fotografía como MetroFLOG y Fotolog, sicasí, la mayoría de les adolescentes del segmentu A/B siguíen usando Myspace, en xunu del 2006 devasó a Google como'l sitiu más visitáu na rede nos EE. UU. N'abril del 2008, Myspace foi devasáu por Facebook. De magar, el númberu d'usuarios de Myspace foi tornando en forma constante a pesar de dellos rediseños. En setiembre del 2011, Myspace atopar nel llugar 91 de tráficu total na rede.

En xunu de 2009, Myspace emplegaba aproximao 1600 trabayadores. Dende entós la compañía sufrió dellos cambeos y en xunu del 2011, Myspace amenorgara'l so personal a 200 persones.

Nel añu 2009, según cnet.com (citáu por san Martín y Mujica, 2010)[1] asitia a Myspace nel segundu puestu nun ranking de los más visitaos. El primer puestu sería pa Facebook, el tercer puestu pa Twitter, el cuartu pa Fluster y el postreru pa Linkedin.

El 29 de xunu de 2011 Specific Media declaró qu'adquiriera MySpace a News Corporation por US$35 millones n'aiciones y dineru n'efectivu.[2]

Myspace camudó de propietariu'l 12 de febreru de 2016 por cuenta de la adquisición de Viant Technology (La empresa matriz de Myspace) con sede en Irvine, California per parte de Time Inc. una empresa editorial dedicada a la publicación de revistes en medios impresos y dixitales tales como Time, People, Fortune, Sports Illustrated y Entertainment Weekly ente otros.

Diseñu[editar | editar la fonte]

Myspace cunta con una interfaz senciella, que puede ser personalizada per caúnu de los usuarios. Nun funcionar bien en tolos esploradores.

Conteníu d'un perfil[editar | editar la fonte]

Datos del usuariu, fotografía, asemeyada a les redes sociales Facebook y Twitter.

Emoticonos[editar | editar la fonte]

Son emoticonos qu'amuesen cual ye l'estáu emocional de la persona naquel momentu. Foi creáu en xunetu de 2007.

Personalización (HTML)[editar | editar la fonte]

MySpace dexa a los usuarios personalizar los sos perfiles al traviés de códigos HTML (pero non JavaScript) nes árees "Alrodiu de Mi", "Quién me Gustaría Conocer" y "Intereses". Tamién puede incluyise Videos y conteníu en flash.

Música[editar | editar la fonte]

Los perfiles de MySpace para cantantes son distintos de perfiles normales onde los artistes pueden xubir seis pistes musicales en formatu MP3 les cualos pueden ser amestaes al perfil del Usuariu como música de fondu. L'usuariu que les xuba o use como fondu musical nel so Perfil debe de tener en cuenta los Derechos d'Autor pal so usu (ser el so propiu trabayu, tener permisu, etc.). Los nuevos cantantes o músicos pueden inscribise pa promover y vender la so música, que ye una práutica bastante popular ente los usuarios de MySpace. Dexa a los usuarios exhibir los sos cantares. Nun importa si l'artista yá ye famosu o non; artistes y aspirantes pueden cargar los sos cantares pal MySpace y tener accesu a millones de persones nun día básicu. La disponibilidad de la música nesti sitiu sigue desenvolviendo na fundación de nuevos talentos.

Tres meses d'especulaciones, en setiembre de 2008 MySpace llogra un alcuerdu coles compañíes discográfiques Sony BMG Music Entertainment, Universal Music Group, Warner Music Group y EMI y llanza la so alternativa[3] a los iTunes. El serviciu de descarga de música solo ta disponible nos EE. UU. enagora. Los cantares en formatu MP3 van vender en Amazon.com a partir de 79 centavos de dólar por títulu. D'esta miente MySpace Music convertir nel principal catálogu de música del mundu y un seriu competidor pa iTunes.

Idiomes[editar | editar la fonte]

La rede social atópase disponible en 18 idiomes.[4]

MySpace CD[editar | editar la fonte]

En Méxicu dellos artistes como Allison, Kinky, Porter, Jumbo, Zoé, Panda, División Minúscula, Nortec Collective, Molotov, Los Cocuyos de La Sierra ente otros tienen el so sitiu en MySpace, y debíu al ésitu d'esti sitiu en Méxicu a entamu del 2007 salió a la venta un CD llamáu MySpace Méxicu qu'axunta a los artistes de rock más destacaos o con más "reproducciones" d'esti blogue. De la mesma realizóse la versión mexicana de MySpace.

Anque tamién esisten otros artistes como Insite, Quiero Club, Los Dynamite y Elis Paprika que tienen gran impautu ente los usuarios mexicanos y ye común que - a pesar de qu'apenes empiecen a dase a conocer per otros medios como la radio y la televisión - tengan un llugar nel Top 20 del sitiu debíu al altu volume de visites que reciben, el númberu de "amigos" que se-yos xunen acaldía o pola cantidá de vegaes que se toquen les sos temes.

MySpace n'América Llatina[editar | editar la fonte]

En febreru del 2007, MySpace anunció que llanzaría una versión hispana pa toa Llatinoamérica, decisión que se concretaría pocos meses alantre.[5] La base operativa atópase en Palermo, Buenos Aires y dende ellí se comandan les aiciones del negociu pa los diversos países de la rexón.[6] Anguaño la web atópase en fase BETA; sicasí, MySpace Arxentina, MySpace Brasil y MySpace Méxicu atópense anguaño na so versión completa y non de prueba.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Redes sociales xeneralistas:

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. http://www.laccei.org/LACCEI2010-Peru/published/TTL146_SanMartin.pdf.
  2. «Specific Media to Buy Myspace». Specific Media (29 de xunu de 2011). Consultáu'l 29 de xunu de 2011.
  3. Aragón, El Periódico de. «El Periódico de Aragón». Consultáu'l 3 d'ochobre de 2016.
  4. Fecha de datu: 25 de setiembre de 2008
  5. «Featured Content on Myspace». Consultáu'l 3 d'ochobre de 2016.
  6. «MySpace yá desembarcó con una versión p'Arxentina». Consultáu'l 3 d'ochobre de 2016.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]

Otres redes empobinaes escontra músicos: