Miami Heat

De Wikipedia
Miami Heat
Situación
Estáu Estaos Xuníos
Datos
Tipu club de baloncestu
Fundáu en1988
Propietariu Bandera de Estaos Xuníos d'América Micky Arison
Entrenador Bandera de Estaos Xuníos d'América Erik Spoelstra
Categoría National Basketball Association
Instalaciones
Estadiu AmericanAirlines Arena
Capacidá 16 500
Inaugurao 31 avi 1999
Dueñu de Micky Arison
Uniforme
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu

Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

El Miami Heat ye un equipu de baloncestu de la NBA con base en Miami, Florida. Xuega los sos partíos como locales na American Airlines Sable y forma parte de la División Sureste de la Conferencia Este de la NBA.

L'equipu foi fundáu en 1988 gracies a la espansión de la NBA en 1987. Cuenta con tres títulos de la NBA, llograos na temporada 2005-06 al vencer a los Dallas Mavericks 4-2, na 2011-12 ganando a Oklahoma City Thunder 4-1 na serie, amás del más recién llográu na 2012-13 ganando nel máximu de 7 partíos a los San Antonio Spurs. Amás de los trés aniellos, el Heat llogró 11 títulos de división, llograos nos trés dómines más glorioses de la franquicia: 1997-2000, 2005-2007 y 2011-2014.

Nes sos files xugaron estrelles de la lliga como Alonzo Mourning, Glen Rice, Tim Hardaway, Gary Payton, Shaquille O'Neal, Dwyane Wade, Chris Bosh y LeBron James

Pabellones[editar | editar la fonte]

Historia[editar | editar la fonte]

Nacencia de la franquicia[editar | editar la fonte]

Mientres el boom que solmenó a la NBA na década de 1980, la lliga buscó espandir el númberu d'equipos de 23 a 27, hasta'l final de la década. Daquella nel estáu de Florida escarecíen d'un equipu NBA, polo que creció la posibilidá de la nacencia d'una n'Orlando, Tampa/San Petersburgu (Florida) conxuntamente, o Miami.

El Miami Sports and Exhibition Authority promocionó la candidatura de Miami per mediu d'un grupu lideráu pol miembru del Hall of Fame Billy Cunningham y Lewis Schaffel, antiguu axente deportivu y amigu de tola vida. El grupu foi sofitáu económicamente por Carnival Cruise Lines, una empresa de cruceros fundada por Ted Arison, quien sería'l propietariu mayoritariu, ente que'l manexu de les operaciones y el día ente día na franquicia correría al cargu de Cunningham y Schaffel, los accionistes minoritarios.

N'abril de 1987, el comité de la espansión d'equipos na NBA sofitó a les ciudaes de Charlotte y Minneapolis. Sicasí, el comité decantóse finalmente por una de les franquicies de Florida, Miami o Orlando. Dempués de tol procesu, la NBA decidió finalmente aumentar en 4 el númberu d'equipos, con Charlotte Hornets y Miami Heat debutando na temporada 1988-89 ente que Minnesota Timberwolves y Orlando Magic facer un añu dempués, na temporada 1989-90.

1987-91: La etapa de Rothstein[editar | editar la fonte]

Pa la so Temporada 1987-88 de la NBA primer temporada na lliga, Miami facer colos servicios de Ronny Rothstein, quien foi mientres enforma tiempu asistente de Chuck Daly en Detroit Pistons y consideráu unu de los arquiteutos de la defensa d'aquellos Pistons. Foi un primer añu difícil, yá que tuvieron que convivir con munches derrotes a lo llargo de la temporada y con un equipu nuevu. Ente los xugadores de la plantía inaugural atopábense Rony Seikaly y Kevin Edwards (escoyíos en primer ronda del draft de 1988 nel puestu 9 y 20, respeutivamente), los debutantes Grant Long y Sylvester Gray y los veteranos Rory Sparrow, Jon Sundvold, Pat Cummings, y Billy Thompson.

L'equipu empezó la temporada perdiendo los primeros 17 partíos, un récor de la NBA, pa terminar la temporada con un balance de 15 victories y 67 derrotes.[1] L'escolta novatu Kevin Edwards, procedente de la Universidá de DePaul, foi'l máximu anotador de la campaña inaugural con 13,8 puntos de media. El permediu d'espectadores mientres la primer temporada foi de 14.945 espectadores.

Miami empezó'l so Temporada 1989-90 de la NBA segunda temporada na NBA escoyendo a Glen Rice, proveniente de la Universidá de Michigan na primer ronda del Draft de 1989, aumentando asina la so poder anotador. En segunda ronda l'escoyíu foi Sherman Douglas de la Universidá de Syracusa. L'equipu camudar de la División Central (Conferencia Oeste) a la División Atlánticu (Conferencia Este), onde se caltuvieron 15 años. Sicasí, Miami siguió la so racha de males resultancies y nin siquiamente foi capaz de ganar dos partíos consecutivos, rematando la temporada con un récor de 18-64.[2] Lo único bonu que dexó la temporada pa Miami foi l'actuación de los sos mozos xugadores. Rony Seikaly aprució na so temporada sophomore na temporada 1989-90 con 16,6 puntos y 10,4 rebotes que-y valió pa ser el xugador más ameyoráu de la NBA, ente que los rookies Sherman Douglas (14,3 puntos y 7,6 asistencies) y Glen Rice (13,6 puntos y 4,6 rebotes) dexaron bones sensaciones.

Na temporada 1990-91, Miami ameyoró sensiblemente'l númberu de victories con 24 por 58 derrotes.[3] Escoyeron a Willie Burton na novena posición del draft de 1990 y a Dave Jamerson na posición 15, pero nun llegó a debutar yá que foi trespasáu a Houston Rockets nuna operación que traxo a Alec Kessler, eleición número 12, a Miami. Nengún de los dos encaxó perbién na plantía por delles razones. Burton porque yera un aleru y los Heat aportunaben en faelo xugar como escolta y Kessler por cuenta de nun tar físicamente preparáu pa ser xugador de la NBA. Mientres, Douglas, Rice y Seikaly siguíen ameyorando progresivamente calteniendo en Miami la esperanza d'un futuru meyor.

Rothstein dimitió como entrenador terminada la temporada, pero volvería a Miami como asistente na temporada 2004-05.

1991-95: La etapa de Loughery[editar | editar la fonte]

El Miami Arena, primer pabellón de los Heat.

Rothstein arrenunció antes del empiezu de la temporada 1991-92 y Miami contrató a Kevin Loughery, un entrenador con 29 años d'esperiencia como téunicu y xugador de la NBA. Nel Draft de 1991, l'equipu escoyó a Steve Smith de la Universidá del Estáu de Michigan, nel puestu númberu 5. Cola ayuda del debutante Smith, Rony Seikaly y un más esperimentáu Glen Rice, los Heat remataron en cuartos de la División Atlánticu con un récor de 38-44 y participó per primer vegada nos playoffs.[4] Fueron esaniciaos pol meyor equipu d'esi añu, Chicago Bulls. Smith formó parte del equipu de meyores novatos y Rice remató décimu n'anotación na NBA.

Na temporada 1992-93 sumar al equipu Harold Miner proveniente de la Universidá de California del Sur y el pivot John Salley, procedente de Detroit Pistons, en cuenta de una futura eleición nel draft. La incorporación de Salley foi acoyida con optimismu debíu al rol qu'ésti tuviera nos dos campeonatos llograos colos Pistons, sicasí rápido notóse que Salley yera un xugador calidable pa un bon equipu, pero non pa un equipu mediocre, como lo yera daquella Miami. Salley foi menguando'l so tiempu de xuegu, hasta que finalmente foi contratáu por Toronto Raptors en 1995. La temporada nun empezar del tou bien, con Smith perdiéndose dellos partíos por causa de una mancadura na rodía y Burton fora de les canches casi tol añu por una mancadura na muñeca. Col regresu de Smith, Miami llogró una racha de victories ente febreru y marzu, pero nun foi abondu pa revertir el mal empiezu de 13-27. Remataron l'añu con un récor de 36-46 y nun participaron nos playoffs.[5]

Un equipu más saludable, el de la temporada 1993-94, llogró per primer vegada un récor positivu de 42-40 y retornó a los playoffs, onde s'enfrentó a Atlanta Hawks.[6] Atlanta recuperóse dempués de dir perdiendo la eliminatoria por 2-1 y terminó ganando al meyor de 5 partíos. Tres esa temporada Steve Smith foi escoyíu miembru del segundu Dream Team, el grupu de grandes estrelles de la NBA que compitieron nel Campeonatu Mundial de 1994 en Toronto representando a Estaos Xuníos. L'equipu tamién taba formáu polos futuros Heats Alonzo Mourning, Dan Majerle y Tim Hardaway.

En 1994-95 l'equipu anovó la so plantía, trespasando a Seikaly, Smith, y Grant Long; y contratando a Kevin Willis y Billy Owens. Nesta dómina producióse tamién un gran cambéu na directiva de Miami. El 13 de febreru de 1995 los derechos como dueños de Billy Cunningham y Lew Schaffel fueron mercaos pola familia Arison. Mickey Arison foi nomáu xerente xeneral, siendo'l so primera midida echar al téunicu Loughery y reemplazalo por Alvin Gentry pa tratar de remontar el récor de 17-29. Gentry llogró una marca de 15-21 nos 36 partíos restantes de la temporada, pa rematar con un 32-50 en total, 10 victories per debaxo de la marca del añu anterior.[7]

Riley camuda l'aldu de Miami[editar | editar la fonte]

La era de Alonzo Mourning[editar | editar la fonte]

Dende 1994 a 1997, Miami Heat trató de consiguir planes pal cambéu de ciudá per si nun futuru la ciudá de Miami opunxérase y nun diera facilidaes pa ello. Les alternatives principales fueron Las Vegas, Memphis, Tennessee (agora llar de Memphis Grizzlies), St. Louis y San Diego. Esta idea llueu cayería nel olvidu por cuenta de la dinámica ganadora en qu'entraron los Heat, abriendo una nueva década pa la esperanza.

En rematando la temporada 1994-95, Miami contrató a Pat Riley como nuevu presidente y entrenador. El téunicu qu'entrenó al Showtime de Los Angeles Lakers na década de 1980 compaxinó dambos llabores y foi l'ideólogu del cambéu de cara que dieron los Heat tres la so llegada. El so efeutu nun se fixo esperar, una nueche primero que diera empiezu la temporada 1995-96 consiguió a unu de los pivots más oldeaos y tamién más nuevos de la NBA, Alonzo Mourning, en cuenta de Glen Rice y Matt Geiger, ente otros, a Charlotte Hornets.

De la mano de Mourning l'equipu empezó 11-3. Nuna socesión de trespasos a metá de temporada, Riley, n'otra xugada maestra, facer con otra de les grandes estrelles de la lliga, Tim Hardaway. Xunto con Tim llegó Chris Gatling, ente que Kevin Willis y Bimbo Coles colar a Golden State Warriors. Por si fora poco tamién se fixo col mozu Walt Williams, que venía de faer 16,4 puntos, 4,5 rebotes y 4,1 asistencies la pasada temporada en Sacramento Kings. Miami remató la campaña con balance positivu, 42-40,[8] que-y valieron un sitiu nos playoffs, onde esperaben los Bulls de Michael Jordan. Chicago, que venía de llograr el récor de 72 victories, venció por 3-0 pero en Miami volvieron saborguiar los mieles de los playoffs.

Alonzo Mourning, historia viva de Miami Heat.

Mourning acabó la temporada con dobles figures, con permedios de 23,2 puntos y 10,4 rebotes. Hardaway, pela so parte, robló 17,2 puntos y 10 asistencies, formando xunto a 'Zo' una de les meyores sociedaes de la NBA.

Na siguiente temporada, la 1996-97, los Heat llograron una temporada escelente de 61-21.[9] La franquicia llograba'l so primer títulu de División Atlánticu y Riley, que se llevó'l premiu al Entrenador del Añu de la NBA, siguía edificando un equipu ganador. Anguaño'l fichaxe estrella foi Jamal Mashburn, que cuayó dos primeres temporaes na NBA a gran nivel en Dallas Mavericks, pero al que les mancadures lastraron un tanto nes 2 siguientes y a lo postrero na so carrera. Jamal llegó en cuenta de Sasha Danilovic, Kurt Thomas y Martin Müürsepp. Amás de Mashburn, incorporar a xugadores que tuvieron un rol fundamental nel equipu como Dan Majerle, P.J. Brown, Voshon Lenard y Isaac Austin, que llegó procedente de Turquía (magar que yá apostara 3 temporaes na NBA), onde robló 22,3 puntos y 13,9 rebotes. Austin, con una aportación de 9,7 puntos y 5,8 rebotes foi escoyíu como'l Xugador más ameyoráu de la NBA.

En playoffs, l'equipu empezó la so andadura esaniciando, non ensin sufrimientu, a Orlando Magic, por 3-2. En semifinales de conferencia esperaben los Knicks, ex-equipu de Riley, a los que remontaron un 3-1 en contra pa clasificase per primer vegada a unes Finales de Conferencia. Naquella serie, mientres el 5ᵘ partíu, P.J. Brown y Charlie Ward protagonizaron una engarradiella que dexó un saldu de cuatro xugadores espulsaos. Brown foi'l responsable de la trifulca al emburriar a la base Ward cuando intentaba enfusar a canasta.

Esti incidente, en parte, favoreció la remontada de Miami yá que Patrick Ewing, Allan Houston, Larry Johnson, John Starks y Ward, o lo que ye lo mesmo, la columna vertebral d'aquellos Knicks, fueron sancionaos por tar arreyaos nel incidente. Ewing, Houston y Ward perdiéronse'l sestu en Nueva York, ente que Starks y Johnson perdiéronse'l séptimu en Miami. Per parte de Miami, P.J. Brown perdióse dos partíos. Los Bulls de Jordan, que vencieron por 4-1, fueron, nuevamente, el so verdugu, esta vegada nes Finales de Conferencia Este.

Miami celebró'l so décimu aniversariu na temporada 1997-98 llogrando la so 2ᵘ títulu de División Atlánticu de manera consecutiva n'acabando con un récor de 55-27.[10] Sicasí, cayeron en 1ᵉʳ ronda frente a New York Knicks no que se taba convirtiendo en toa una rivalidá dientro de la lliga. Un añu más, los incidentes chiscaron a esta eliminatoria. Esta vegada foi Mourning quien se perdería'l 5ᵘ partíu dempués de qu'ésti y el xugador de los Knicks Larry Johnson engardir nuna violenta agarrada. Jeff Van Gundy, qu'ensin ésitu intentó acabar cola engarradiella, foi cutíu y Mourning abasnar pola pista. Esti enfrentamientu marcó la rivalidá ente Knicks y Heat. Van Gundy sufrió golpes na so cabeza y precisó puntosde sutura.

Magar que la temporada 1998-99 tuvo marcada pol lockout, a Miami nun paeció afecta-y y alzóse col primer puestu de la conferencia con un récor de 33-17, per primer vegada na so historia y per tercer añu consecutivu, el títulu de división.[11] Pero aquellos playoffs de 1999 tuvieron marcaos por otra circunstancia histórica que protagonizaron los Heat, quien cayeron ante l'octavu meyor clasificáu, New York Knicks. Per tercer añu consecutivu, volvíen vese les cares, cola mesma resultancia de la pasada temporada, victoria pa los Knicks por 3-2. New York, a lo postrero finalistes de la NBA, llevóse la serie dempués d'un dramáticu quintu partíu que dexó pa la historia una canasta ganadora d'Allan Houston pa decidir la eliminatoria.

American Airlines Arena, pabellón de los Heat dende 1999.

Ante la gran arribación de públicu mientres aquellos últimos años, el Miami Arena quedóse pequeñu dando acoyida en 1999 al que ye'l so actual pabellón, el American Airlines Arena, con asientos pa 20.500 aficionaos. Ganaron 52 partíos, destacando nel equipu los yá habituales Mourning, Hardaway, Mashburn y P.J. Brown, pero per tercer añu consecutivu volvieron ser ganaos en semifinales de conferencia por New York Knicks que remontaron un 2-3 adversu p'acabar ganando 4-3. En primer ronda, Miami pasó percima de Detroit Pistons por 3-0.

Mientres el branu de 2000, los Heat tomaron la decisión de dar un cambéu, precisaben un cambéu a tantos años quedándose a les puertes. Dempués de nun poder fichar a Tracy McGrady, que se coló a Orlando procedente de Toronto Raptors, Miami decidió trespasar a P.J. Brown y Jamal Mashburn, ente otros, a Charlotte Hornets en cuenta d'Eddie Jones, Anthony Mason y Ricky Davis. Amás, Miami tamién se fixo con Brian Grant, que llegó tres un trespasu qu'arreyó a Cleveland Cavaliers y a Portland Trail Blazers.

Grant xuníase asina a los Mourning, Hardaway, Majerle, Bowen y Carter. Miami foi considerada pola gran mayoría como la gran favorita nel Este hasta que Mourning anunció que sería baxa pa tola temporada.

Alonzo fuera escoyíu pa xugar nos Xuegos Olímpicos de Sydney 2000 cola selección d'Estaos Xuníos, consiguiendo la medaya d'oru, pero a la vuelta foi-y diagnosticada una grave afección renal, lo que fizo que se perdiera munchos partíos mientres la temporada. La baxa de Mourning dexó llucise a Anthony Mason, que llogró participar nel All-Star.

Los Heat de la temporada 2000-01 ufiertaron tres versiones un tanto distintes. Antes de la temporada, y de la mancadura de Mourning, Miami yera l'equipu a bater na Conferencia Este. Mientres la temporada, los Heat volvieron llograr una campaña con 50 victories y amás Mourning incorporóse otra vegada al equipu pa los postreros partíos de la fase regular.[12] Dempués, los Heat fueron claramente barríos de los playoffs polos Hornets por un contundente 3-0.

Les dos siguientes temporaes fueron dos años pa escaecer. Riley perdióse los playoffs per primer vegada na so carrera como téunicu y trés xugadores como Tim Hardaway, Bruce Bowen y Dan Majerle, que fueren participes de los títulos de división, colar del equipu.

Na 2001-02, Miami añadió a la so plantía xugadores veteranos como Rod Strickland, Chris Gatling, Jim Jackson, LaPhonso Ellis o Kendall Gill, amás de los Mourning, Jones, Grant y Carter, que la so renovación per trés años espertó discutiniu na afición. Al igual que col trespasu del prometedor Ricky Davis a Cleveland Cavaliers nuna operación a tres bandes que traxo a Gatling de vuelta a Miami. L'equipu tamién robló a dos xugadores que nun fueren drafteados como Malik Allen y Mike James, y a Vladimir Stepania pa dar minutos de descansu a Mourning. L'equipu acabó con un récor de 36-46 y quedóse per primer vegada nos postreros 7 años fora de playoffs.[13]

A diferencia del añu anterior, Miami empezó a reconstruyir na temporada 2002-03. Miami escoyó nel draft de 2002 a Caron Butler nel puestu númberu 10, y a Rasual Butler en 2ª ronda. Mourning perdióse tola temporada y Eddie Jones 35 partíos por una mancadura nel todíu. Miami fichó a Travis Best pal puestu de base, pero la temporada, como se prevía, foi bien probe, con tan solo 25 victories y 57 derrotes.[14] La única nota positiva poner Butler, que permedió 15.4 puntos y 5.1 rebotes llogrando ganar cuatro premios de rookie del mes.

2003-04: La llegada de Wade[editar | editar la fonte]

El branu de 2003 empezó con muncho movimientu, Pat Riley arrenunció al cargu d'entrenador pa dedicar más tiempu al cargu de presidente y promovió al asistente Stan Van Gundy al puestu d'entrenador principal.

El contratu de Alonzo Mourning expiraba al próximu branu, dando a los Heat mayor marxe pa reconstruyir. El 1 de xunetu de 2003, Miami daba por fechu que Anthony Carter diba exercer la so opción de renovación a razón de 4.1 millones de dólares. Sicasí, Billy Duffy, el so axente, nunca informó d'ello a la franquicia, polo que Miami quedó llibre del so salariu. Amás, LaPhonso Ellis, nun actu exemplar, rescindió la clausa del so contratu qu'obligaba a los Heat a paga-y la próxima temporada.

Con esti buecu salarial Miami fichó a Lamar Odom y a la base T.J. Moncrieffe. Pero'l gran refuerzu de la temporada diba llegar dende'l draft. Riley y los Heat escoyeron a Dwyane Wade, na quinta posición del draft de 2003, procedente de la Universidá de Marquette. Cola eleición de Wade, Miami dexó a un llau la so tentativa de fichar a Gilbert Arenas. Miami tamién se fixo con fichaxes que resultaron bien positivos como Udonis Haslem y Rafer Alston. Odom alicó la so carrera, permediando más de 17 puntos per partíu, ente que Wade inyectó cazumbre nueva al grupu y rompió dellos récores de novatos. Permedió 16.2 puntos, 4 rebotes y 4.5 asistencies.

Magar que l'equipu empezó con un balance de 5-15 trescurríos los primeres 20 alcuentros, supo reaccionar y acabar metiéndose en playoffs en rematando con un récor de 42-40.[15] Miami venía llanzáu y superó en 1ᵉʳ ronda a New Orleans por 4-3. En Semifinales cayeron contra Indiana Pacers, que llevaba'l meyor récor del Este, por 4-2. La combinación de moces como Odom, Wade, Butler, Alston, Haslem, xunto con veteranos como Eddie Jones o Grant, devolvieron la ilusión a unos Heat que se convirtieron nuna de les sensaciones de la temporada.

O'Neal & Wade faen ver a South Beach la gloria[editar | editar la fonte]

La llegada de Shaq potenció la franquicia

Dempués de la prometedora temporada 2003-04, Miami volviera ser consideráu un destín interesante pa los xugadores. El 14 de xunetu de 2004 dieron el pasu alantre definitivu cola adquisición del pivot más dominante de la lliga, Shaquille O'Neal. Naquel trespasu con Los Angeles Lakers, Miami unvió a California a Lamar Odom, Caron Butler y Brian Grant.[16] Dwyane Wade y O'Neal convertir nuna de les sociedaes más granibles de la NBA. Dambos superaron la ventena de puntos, especialmente destacable foi la crecedera que dio Wade con 24.1 puntos, 5.2 rebotes y 6.8 asistencies. O'Neal, pela so parte, robló na so primer campaña en Miami 22.9 puntos y 10.4 rebotes. Lóxicamente, los dos tuvieron presentes nel All-Star Game de la NBA 2005.

Aquella temporada tamién axuntó a dellos miembros conocíos en Miami. Ron Rothstein, el primer téunicu na historia de los Heat, convertir n'entrenador asistente y tantu Steve Smith como Alonzo Mourning retornaron al equipu yá bien veteranos.

Miami llogró'l so segundu meyor récor na historia de la franquicia, 59-23.[17] Nos Playoffs ganaron 8 partíos siguíos nes 2 rondes iniciales ganando por 4-0 a New Jersey y Washington respeutivamente. Nes Finales de la Conferencia Este enfrentar a los Detroit Pistons. Los equipos ganaron, cada unu, dos de los cuatro partíos apostaos primero que Miami llograra una fácil victoria nel quintu alcuentru, dexando a los Pistons en cantu de la eliminación, pero Miami perdió a Wade por causa de una distensión muscular. Ensin Wade, los Heat fueron ganaos por 91-66 nel sestu partíu. Nel séptimu y decisivu en Miami, remaneció Wade forzando'l so estáu físicu, pero nun foi abondu por que Miami aportara a les sos primeres Finales. Detroit venció 82-88 y, per segundu añu consecutivu, aportaba a les Finales de la NBA, xusto al añu siguiente de llograr el so tercer títulu.

En pretemporada, los Heat camudaron casi por completu la plantía. Nel que ta consideráu como'l trade más grande tocantes a xugadores de la NBA, con 5 equipos y 13 xugadores arreyaos, los Heat consiguieron al antiguu All Star Antoine Walker, Jason Williams y James Posey, ente que s'esprendieron d'Eddie Jones, Rasual Butler y Qyntel Woods. Miami tamién robló al futuru Hall of Fame Gary Payton, de 37 años,[18] al tirador Jason Kapono, y a Wayne Simien, escoyíu nel draft de 2005.

Damon Jones, que quedó como axente llibre, optó pola meyor ufierta que-y fixeron los Cleveland Cavaliers. Dalgunos criticaron, a la d'establecer favoritos, que Miami había conjuntado un bon equipu pero bien veteranu (O'Neal, Mourning o Payton yeren los exemplos más evidentes), inclusive con xugadores que yá pocu teníen qu'ufiertar, casu de Walker o Williams.

Tres un empiezu de 11–10, con un O'Neal mancáu, Riley convirtióse nuevamente nel entrenador del equipu'l 12 d'avientu de 2005, tres l'arrenunciu de Van Gundy por asuntos personales.[19] L'equipu ganó los primeros trés partíos so la conducción de Riley, perdiendo'l cuartu colos Cleveland Cavaliers. El mes de xineru saldar con 10 victories y 5 derrotes, pero los Heat siguíen siendo criticaos por nun poder vencer a los equipos más potentes de la lliga. Cayeren dos veces ante San Antonio Spurs, vixentes campeones, y otres 2 ante Phoenix Suns, amás de la humillante derrota que sufrieron a manes de Dallas Mavericks, por 36 puntos.

A pesar de les crítiques, l'equipu consiguió entrar nos playoffs, salir victoriosu de toles rondes y llegar a les Finales de la NBA per primer vegada na so historia, ónde ganó 4-2 a los favoritos Dallas Mavericks. Dwyane Wade consiguió'l MVP de les Finales.

Nos meses de febreru y marzu llograron una racha de 15 victories en 16 partíos que dexó resurdir al equipu, que terminó la temporada con un récor de 52-30, el 2ᵘ meyor de la Conferencia Este, per debaxo de les 64 victories de los Pistons.[20]

Playoffs de 2006[editar | editar la fonte]

Miami llegaba col 2ᵘ meyor récor del Este, lo que-yos enfrentaba en 1ᵉʳ ronda al 7ᵘ clasificáu, Chicago Bulls. Miami empezó col pie derechu venciendo los 2 primeros partíos de la serie, pero de vuelta a Chicago los Bulls empataron la serie 2-2, volviendo espertar duldes na redolada de Miami. Duldes que s'estenaron nos dos alcuentros siguientes con folgoses victories de los homes de Pat Riley, liquidando la serie con un definitivu 4-2. Udonis Haslem foi espulsáu nel segundu cuartu del primer partíu por llanza-y el proteutor bucal al árbitru Joe Crawford.

En Semifinales de Conferencia enfrentar a New Jersey Nets. Miami perdió'l primer partíu en casa, pero arriendes de ende, ganaron los 4 siguientes. Miami, per segunda vegada na so historia, aportaba a les Finales de Conferencia. Nelles esperaba'l previsible rival, Detroit Pistons. Esta vegada salieron triunfales los homes de Riley, que vincieron por 4-2 nuna serie más apacible que la del pasáu añu. Miami llegó a colar 3-1 na serie, Detroit encurtió distancies nel 5ᵘ en The Palace of Auburn Hills (91–78), pero los Heat respondieron de nuevu na so cancha, venciendo nel 6ᵘ alcuentru por 95–78.

Campeones de la NBA[editar | editar la fonte]

Dempués de ganar a Detroit Pistons, los Heat aportaron a la so primer Final de la NBA contra Dallas Mavericks. Pa Dallas tamién suponía la so primer apaición nuna final. Miami cayó ganáu nos sos dos primeres visites a Dallas, 90-80 y 99-85, respeutivamente. Nel 3ᵘ les coses camudaron tres la remontada que los Heat remataron de 13 puntos nos postreros 6 minutos del postreru cuartu, cuando Dallas yá cantaba'l 3-0. Lideraos por Wade, qu'anotó 42 puntos y prindó 13 rebotes, y que se convirtió nel gran héroe que dexó a Miami Heat remontar y ganar 98-96.

Wade empató la so meyor marca en puntos na fase final y estableció una nueva en rebotes, amás surdió con canastes decisives na reacción de los Heat, qu'a ocho minutos y mediu del final perdíen por dolce puntos, 83-71. Ésitu similar vivir nel 4ᵘ partíu, onde Dwyane Wade escaecer de la mancadura na rodía izquierda y volvió exhibise con 36 puntos na victoria (98-74) que suponía'l 2-2 na final. Al pie de Wade, O'Neal y Posey fueron los otros grandes protagonistes del trunfu con 17 puntos y 13 rebotes, y 15 puntos y 10 rebotes, respeutivamente.

Wade foi clave nel aniellu col so MVP de les Finales.

Mourning yera otra de les claves del bon faer de los Heat, el veteranu pivot vivió una segunda mocedá y daba minutos de descansu calidable a O'Neal. En 13 minutos, apurrió 4 puntos, 6 rebotes y 3 tapones. Esti alcuentru foi'l partíu númberu 100 en playoffs de la so historia.

Per tercer vegada consecutiva les actuaciones de Wade, qu'anotó 43 puntos, fixeron posible que Miami Heat superaren un marcador adversu pa ganar na prórroga por 101-100 a los Mavs nel 5ᵘ partíu de la final. Wade, qu'estableció la so meyor marca individual na fase final, anotó los dos puntos de la victoria dende la llinia de personal con 1,9 segundos por que concluyera la prórroga, que tamién forzó cuando llogró l'empate a 93-93 con 2,8 segundos pa rematar el tiempu reglamentariu. En referencia a esos 2 tiros llibres Wade declaró:

Cuando fixi los dos tiros de personal taba seguru que nun diba fallar los porque la nueche anterior tuviera practicando col mio primu, que me fadiaba pa ver si fallaba como me fixo Jason Terry. Pero taba convencíu que nun diba fallar.[21]

L'únicu equipu que primeramente pudiera ganar 3 partíos consecutivos en casa nuna Final fueron los Pistons nes Finales de 2004, desque s'instaurara'l formatu 2-3-2 en 1985. Nel 6ᵘ alcuentru, de vuelta a Dallas, Miami robló una gran final col títulu de campeón de la NBA, per primer vegada na so historia. Dwyane Wade con 36 puntos, incluyíos cuatro nos postreros 26 segundos, 10 rebotes y 5 asistencies, encabezó per enésima vegada na temporada l'ataque de Miami pa vencer por 92-95 y alzase col MVP de les Finales. Wade permedió nes Finales 34.7 puntos (con 47 % en tiros de campu) y 7.8 rebotes per partíu.[22]

Al pie de Wade, Haslem (17 puntos y 10 rebotes), Walker (14-11), Mourning (qu'en 14 minutos, apurrió 8 puntos, 6 rebotes y 5 tapones, el sustitutu perfectu a los problemes de faltes de Shaq) y Posey (con un triple demoledor que-y dio a los Heat una ventaya parcial de 81-87 decisiva) fueron les claves del trunfu. O'Neal, que ganó'l so cuartu títulu, nun tuvo la so meyor nueche y quedóse en 9 puntos y 12 rebotes. Mourning, pela so parte, vía algamáu'l suañu del aniellu, tres tantos años na franquicia.

2006-07: Un añu de lesión[editar | editar la fonte]

Miami empezó de manera desastrosa la temporada, cayendo ante Chicago Bulls por 42 puntos de diferencia, 66-108. La peor derrota como locales de tola so historia y, ensin dulda, la peor diferencia d'un campeón nel so primer alcuentru. Shaquille O'Neal mancóse al poco d'empezar la temporada por una mancadura na rodía derecha, que-y obligó a perdese 42 partíos. Walker y Payton yá teníen bien pocu qu'ufiertar y el so rendimientu menguó enforma, lo que motivó la crecedera de dellos xugadores qu'antes nun veníen cuntando enforma como los mozos Jason Kapono y Dorell Wright.

La primer metá de temporada foi descuayante. Pat Riley dexó'l cargu d'entrenador pa tomase un tiempu de descansu, Riley aprovechó'l descansu pa sometese a una operación quirúrxica que lu ayudar a superar les molesties que carecía na rodía y cadril derechu. Wade mancar de la muñeca, lo que lu caltuvo fora 31 partíos, ente que James Posey y Antoine Walker fueron suspendíos tres nun superar un exame médicu que los sos niveles de grasa corporal devasaben los parámetros del equipu. Asina, Rothstein, téunicu interín de Miami poner a cargu del equipu y Eddie Jones foi ficháu de nuevu dempués de salir de Memphis Grizzlies. O'Neal volvió a les canches en xineru, y Riley tornó na segunda metá de la temporada.

Pat Riley ye l'entrenador que más temporaes dirixó a los Heat.

Cuando paecía que peor nun podíen dir les coses en Miami, el 21 de febreru nun alcuentru frente a Houston Rockets, a Wade escordóse-y el costazu esquierdu. En cuenta de recurrir a la operación, Wade optó pola rehabilitación cola esperanza de volver pa los playoffs. La recuperación del xugador foi esitosa y Wade tornó al equipu'l 9 d'abril de 2007 frente a Charlotte Bobcats. Pero a la estrella de los Heat notábase-y faltu de forma, como él mesmu reconoció. Dempués de la mancadura de Wade, munchos predixeron, inclusive, que los Heat diben quedase fora de playoffs. Predicciones que rápido fueron refugaes dempués de que los Heat llograren una racha de 9 trunfos consecutivos na primera quincena de marzu de 2007, y una racha de 14 trunfos consecutivos en casa.

Shaquille O'Neal foi la razón principal del resurdimientu de los Heat, yá que recuperara'l so meyor baloncestu de la temporada y tábase convirtiendo na amenaza ofensiva que precisaben los Heat pa volver ser determinantes. Poco dempués de la vuelta de Wade, el güelu d'O'Neal finó, perdiéndose esti dos partíos. Amás, Haslem y Payton sufrieron dos tales mancadures, que nel casu de la base prohibiéron-y tar en playoffs. Magar tar ensin Wade l'equipu robló un 16-7 n'ausencia del escolta que-y valió p'asegurar el séptimu títulu de división. El balance final foi de 44-38, y en playoffs tocaba enfrentase, cola ventaya de campu a favor, a Chicago Bulls.[23]

Sicasí, de nada sirvió esa hipotética ventaya de campor yá que los Bulls arollaron a Miami por un contundente 4-0. Miami convertir nel primer equipu dende 1957 que defendiendo'l títulu cayía na primer ronda ensin ganar nin un partíu. St. Louis, entós daquella, barrió por 3-0 a Minneapolis. Y Chicago tamién se convirtió nel primeru n'esaniciar a los campeones defensores na primer ronda de la fase final desque nel 2000 facer los Suns colos Spurs. Irónicamente, l'entrenador que dirixó a los Suns foi'l mesmu qu'ocupaba'l banquín de los Bulls, Scott Skiles. Esta derrota tamién supunxo la primer derrota por 4-0 sufierta per Miami.

2007-08: Shaq diz adiós[editar | editar la fonte]

Tres la decepcionante temporada 2006-07, Miami, en cuenta de reconstruyir, empezó con intenciones de volver a la élite. Nel draft de 2007 escoyeron a Jason Smith nel puestu númberu 20 pa trespasalo dempués pol númberu 21, Daequan Cook. En 2ª ronda tamién trespasaron la so eleición, el bosniu Stanko Barac, a Indiana Pacers por una futura 2ª ronda. Miami perdió a Jason Kapono y a James Posey, que colaron a Toronto Raptors y Boston Celtics, respeutivamente. Miami precisaba una base con urxencia y consiguió a Smush Parker, que nun ameyoraba enforma lo qu'había, y al veteranu escolta Penny Hardaway, que volvía atopase con Shaq dempués de la so esitosa etapa n'Orlando. Sicasí, Hardaway, yá bien veteranu, foi cortáu n'avientu. Miami tamién consiguió traer de vuelta a Ricky Davis, nun trade nel que consiguió tamién a Mark Blount y unvió a Minnesota Timberwolves a Antoine Walker, Wayne Simien, Michael Doleac y una 1ᵉʳ ronda condicionada. Ricky llegó pa ser la 3ª opción n'ataque tres Dwyane Wade y Shaquille O'Neal, pero les circunstancies que-y depararon a los Heat fueron bien distintes.

El 19 d'avientu de 2007 mientres el primer cuartu del atopo frente a Atlanta Hawks, Mourning esgañóse'l tendón de la rodía derecha y, magar la insistencia de los médicos, nun dexó que lo retiraren en camiya, llegando a comentar qu'esa nun yera la manera en qu'imaxinaba salir d'una cancha per última vegada na so carrera. Sicasí, el xugador empecipió un procesu de recuperación mientres 2008, col enfotu de siguir xugando otra temporada más si'l cuerpu dexar y esquitase del varapalo sufiertu na temporada de la so despidida.

El 5 de febreru de 2008, ESPN publicó que Miami taba interesáu en trespasar a Shaquille O'Neal, contrariu a la opinión de Pat Riley un mes antes declarando que los Heat nun tener# cuenta de trespasar al 13 vegaes all-star. Un día dempués, sicasí, Miami trespasó a O'Neal a Phoenix Suns por Shawn Marion y Marcus Banks, poniendo fin a la etapa Wade & Shaq.[24]

El 19 de marzu de 2008, Miami foi fechu risión por Toronto Raptors al cayer 96-54, no que ye la tercera peor derrota de la historia de la NBA mientres la dómina del reló de posesión. A esti nefastu récor siguiólu'l de menos canastes anotaes con 17 nun alcuentru apostáu ante Boston Celtics el 30 de marzu.

Los Heat acabaron la temporada col peor récor na NBA, 15-67,[25] igualando'l so peor balance na historia que roblaron nel so primer añu na lliga. Wade volvió perdese 31 partíos y nun arriesgo pa tar a puntu na temporada 2008-09,[26] ente que Haslem perdióse 33 y Williams 16. Miami acabó la temporada con un equipu atípicu, onde cobraron mayor protagonismu xugadores nuevos como Chris Quinn, Daequan Cook, Earl Barron, Kasib Powell o Blake Ahearn. Acabaron la temporada venciendo a Atlanta Hawks 113-99, dexando igualar el peor rexistru de victories nuna temporada na historia de Miami.

A pesar de les dos temporaes nes que los sos númberos amenorgaron notoriamente, Pat Riley empezó a diseñar un verdaderu plan pa devolve-y el so estatus de gran equipu a la franquicia, daqué que los llevara a ser campeones en 2006. Col trespasu d'O'Neal lliberaron carga salarial y la llegada de Marion ufierta una alternativa de nivel a la idea de recontruir en redol a Wade arrodiándo-y de bonos xugadores. Wade declaró que la so intención yera siguir na franquicia y ser parte del procesu de reconstrucción pensáu dende los despachos de Miami Heat. La so decisión de permanecer xunto al equipu que lu vio crecer como xugador de baloncestu, llevó a una masiva campaña de fans pa primir a los dirixentes nel so intentu por anova-y el so contratu una vegada rematáu'l mesmu.

2008-2010: Años de reconstrucción[editar | editar la fonte]

Nel draft de 2008, los Heat llograron a Michael Beasley na segunda posición del draft. En febreru de 2009, trespasaron a Shawn Marion y Marcus Banks a Toronto Raptors por Jermaine O'Neal y Jamario Moon. Los Heat terminaron con un 43-39, siendo esaniciaos en playoffs por Atlanta Hawks en primer ronda. Wade foi'l líder del equipu al promediar 30,2 puntos per partíu.

Na 2009-10, la temporada foi muncho más inconsistente. Con un irregular empiezu, los Heat llograron ganar 12 de 13 partíos nel sprint final, llogrando clasificase para playoffs como quintos. En primer ronda enfrentar a Boston Celtics, siendo esaniciaos.

La era del "Big Three" (2010-2014)[editar | editar la fonte]

LeBron James col uniforme de Miami Heat.

Miami Heat entró na Axencia Llibre de la NBA en 2010 con cerca de 45 millones dólares nel espaciu del tope salarial, cola posibilidá de volver roblar al axente llibre Dwyane Wade, y añedir dos de los meyores xugadores de la NBA: LeBron James y Chris Bosh, llamándolos asina la bisarma de tres cabeces yá que s'esperaba una gran temporada pa los Heat. Los New Jersey Nets, New York Knicks, Los Angeles Clippers, Chicago Bulls, Cleveland Cavaliers, Dallas Mavericks y los mesmos Heat taben en negociaciones pa roblar a LeBron James. El 7 de xunetu de 2010, Dwyane Wade y Chris Bosh llegaron a un alcuerdu con Miami Heat. Depués, el 8 de xunetu de 2010, LeBron James caltuvo un especial d'una hora en ESPN p'anunciar la so decisión de xugar colos Heat. Más tarde esa nueche, los Heat anunciaron el trespasu de Michael Beasley a los Minnesota Timberwolves por un par de rondes de draft y dineru.

El 8 de xunetu de 2010, fíxose oficial que les superestrellas de la NBA y ganadores de la medaya d'oru olímpico de Beijing LeBron James, Dwyane Wade y Chris Bosh xunir a Miami. El Heat terminó ufiertes de firma y el comerciu, la unviada d'un total de cuatro futures primeres rondes y dos seleiciones de segunda ronda a los Cavaliers y los Raptors de Bosh y James (dambos de 6 años y la firma de los contratos de 110,1 millones dólares). Dwyane Wade volvió roblar colos Heat de 107,59 millones dólares por seis años. Los trés estrelles tienen clauses de rescisión antemanada de los sos contratos, lo que-yos dexa convertir se n'axentes llibres de nuevu nel branu de 2014. L'últimu añu nos trés ufiertes, de 2015-16, ye una opción del xugador. Los trés fixeron el so debú en 2010 na fiesta de bienvenida de branu de los Heat nel American Airlines Arena'l 9 de xunetu, onde fueron presentaos como Los Trés Reis Magos pol narrador de los Heat y el co-presentador Eric Reid.

Al amenorgar los sos sueldos los trés superestrellas, los Miami Heat siguíen armando un equipu campeón, col arrenunciu d'Udonis Haslem y la firma del aleru veteranu y compañeru d'equipu de Haslem na Universidá de Florida, Mike Miller por 5 años de contratu a razón de 45 millones. Col fin d'enllenar los vacíos na pintura, roblaron al ex-compañeru de James en Cleveland, Zydrunas Ilgauskas por dos años pol mínimu de veteranu, 2,8 millones de dólares, arrenunciando Joel Anthony, y la firma de la ala-pivot Juwan Howard. Tamién llegaríen Eddie House y el rookie Dexter Pittman.

2010-11: Subcampeones[editar | editar la fonte]

El primer partíu na era del "Big three" de Miami, foi contra l'antiguu "Big three" de Boston Celtics, perdiendo los de Miami en Boston, 88-80, pero coles mancadures d'Udonis Haslem y Mike Miller. Los Heat nun tuvieron un bon empiezu, de cuenta que l'entrenador, Erik Spoelstra, foi puestu n'entredichu, más cuando se supo d'un fregáu ente James y Spoelstra nun tiempu muertu.

Magar la irregular campaña, Wade, James y Bosh fueron escoyíos pal All-Star 2011, siendo la primer vegada que la franquicia unviaba trés xugadores a un mesmu All-Star. A principios de 2011, los Heat roblaben al veteranu base Mike Bibby en cortando a Carlos Arroyo. Finalmente, los Heat terminaron con un 54-24 y segundos de la Conferencia Este tres los Chicago Bulls. En playoffs, vencieron a Philadelphia 76ers y a Boston Celtics. Nes finales de Conferencia vencieron a los Bulls de Derrick Rose por un 4-1, perdiendo solo'l primer partíu, y avanzando a les finales onde esperaben los Dallas Mavericks de Dirk Nowitzki, emulando les finales de la temporada 2005-06, onde los Heat vencieren a los Mavericks y consiguieren el primer aniellu de la so historia.

Nes finales, los Heat vencieron el primer partíu, pero los Mavericks remontaron nel segundu. En ganando'l tercer partíu en Dallas, perdieron el cuartu, onde LeBron tuvo un rendimientu paupérrimo. Nel quintu partíu, los Mavericks vencieron 112-103, remontando la eliminatoria. Nel sestu y decisivu, Dallas venció a Miami por 105-95, ganando'l primer aniellu de la so historia.

2011-12: Campeones de la NBA[editar | editar la fonte]

Yá nun quedaben escuses por que Miami Heat fuera campeón de la NBA, lideraos por LeBron James, Dwyane Wade y Chris Bosh y con un banquín estupendu conformáu por Mike Miller, Shane Battier, Norris Cole, el reboteador Udonis Haslem, y la base anotador Mario Chalmers, los Heat empezaron la temporada en bona forma, con un récor de 46-20 y segundos de la Conferencia Este, yá que foi una temporada lockout y solo hubo 66 partíos. En playoffs, vencieron 4-1 a los New York Knicks de Carmelo Anthony en primer ronda. En segunda, enfrentar a los Indiana Pacers, llegando a perder 2-1, y con Bosh mancáu. Magar tou, los Heat consiguieron remontar la eliminatoria a mercé d'unes grandes actuaciones de LeBron y Wade y pasando a les finales de Conferencia. Nelles enfrentáronse a los veteranos Boston Celtics, contra los cualos tamién fueron perdiendo 3-2. Finalmente, ganaron en siete partíos tres un gran LeBron James.

Nes finales de la NBA, enfrentar a unos mozos Oklahoma City Thunder, lideraos por Kevin Durant y que llegaben per primer vegada a unes finales. Los Heat empezaron perdiendo'l primer partíu. Conforme avanzaben les finales, los Heat amosáronse intratables, ganando por un global de 4-1 y con LeBron ganando'l MVP. Los Heat ganaben el segundu aniellu de la so historia, y xugadores como LeBron o Bosh, el primeru de la so carrera.

2012-13: Defendiendo'l títulu[editar | editar la fonte]

Los Heat llegaben como principales candidatos a defender el títulu; amás, llograron a Ray Allen procedente de Boston Celtics p'actuar como sestu home. Xugadores como Rashard Lewis o Chris Andersen llegaben pa encontiar les debilidaes del equipu. Los Heat demostraron un dominiu intratable a lo llargo de la temporada, llogrando 27 victories consecutives (la tercera mayor racha tres les 33 de los Lakers de la 71-72 y l'actual de Golden State Warriors de 28 que vien de la 14-15 y tola 15-16) y rematando primeros na Conferencia Este y en tola lliga, con un 66-16 que, coles mesmes, convertir nel récor de franquicia.

Campeones de la NBA per segunda vegada consecutiva[editar | editar la fonte]

Nos playoffs, enfrentar a Milwaukee Bucks en primer ronda, ganando con un contundente 4-0. En segunda, midir colos Chicago Bulls, que diéron-yos un plasmu nel primer partíu ganándo-yos. Sicasí, Miami foi capaz de ganar los siguientes 4 alcuentros y asina pasar a les sos terceres finales de conferencia consecutives.

Esta vegada tocólos enfrentase a Indiana Pacers, serie na que con un motiváu LeBron James y un bien activu Chris Andersen, llograron ganar la serie nunos dificultosos 7 partíos. Miami Heat avanzó escontra les finales per tercer añu consecutivu, pero esta vegada enfrentaríase San Antonio Spurs. El primer xuegu nel American Airlines Arena San Antonio ganábalu a Miami nun partíu que se definió sobre'l final con un Tony Parker y Tim Duncan bien activos. Pero nel segundu partíu, Miami venció a San Antonio nun partíu estraordinariu de parte de los locales. Nel tercer partíu, San Antonio pagó-y cola mesma moneda a Miami Heat venciendo d'una forma contundente no que foi una de les peores derrotes de les Finales de la NBA. Dende esi partíu empezaron les crítiques a LeBron James, Dwyane Wade y Chris Bosh pero sobremanera al MVP, porque nun amosaben el so meyor xuegu. Nel 4ᵘ partíu, Miami venció cómodamente a San Antonio, pero nel siguiente partíu San Antonio venció dexando la serie 3-2 pa los texanos. Nel sestu partíu, Miami perdía por 13 puntos cuando empezaba'l 4ᵘ cuartu, llegando a tar a 5 puntos faltando menos de mediu minutu. Nesi momentu, Erik Spoelstra pidía tiempu muertu pa entamar una xugada, al rematar el tiempu muertu, Lebron James tiró de 3 puntos, errando, pero Miami coyó'l rebote, dar de vuelta al MVP y nun falló de 3. Lo mesmo pasó segundos dempués, Lebron James tiró un triple qu'erró y Bosh garró'l rebote ofensivu pasándo-ylo a Ray Allen que tiró un triple estraordinariu a falta de 5 segundos llevando'l partíu a la prórroga que darréu ganaría Heat. Nel séptimu partíu Miami ganólu a San Antonio con un LeBron James y Shane Battier tarrecibles coronándose bicampeones de la NBA. LeBron James foi'l MVP de les finales con medies de 25,3 puntos, 10,9 rebotes y 7 asistencies nesta última serie.

2014-2015: La era post-Lebron James[editar | editar la fonte]

Pocu dempués de perder les finales ante San Antonio Spurs Lebron James anunció la so torna a Cleveland Cavaliers lo que fizo que l'equipu tuviérase que reforzar y facer con xugadores como Luol Deng, Josh McRoberts, Danny Granger o los prometedores rookies Shabazz Napier y James Ennis.

Poco dempués de la partida de Lebron James a la so ciudá natal Cleveland Cavaliers los Heat pudieron llevantase de nuevu dempués de la humillante temporada 2014-15 Que terminen con un récor de 37-45 siendo fuera de Playoffs, Mientres la temporada 15-16 Los heat pudieron reforzase con xugadores bien prometededores pal futuru como lu son Hassan Whiteside Que los sos numeritos son daqué impresionantes, como la base eslovenu Goran Dragic y los rookies como Justise Winslow Josh Richardson Pudieron reconstruyise pa poder, ser un equipu competitivu de nuevu, hasta que pudieron asitiase nos playoffs nel 3 llugar de la conferencia esti y los 1ros de la división sureste, Asina ganando la so división coles meyores Actuaciones de Hassan Whiteside y Dwyane Wade Y yá se pudo ver, que'l Heat púdose reconstruyir dende la partida de LeBron James.

2016-2017: La era post-Dwyane Wade[editar | editar la fonte]

El 6 de xunetu de 2016, Wade anunció que dexaba los Heat pa dise al equipu de la so ciudá natal, los Chicago Bulls. [14]

En setiembre de 2016, Bosh sufrió numberosos contratiempos y falló el so exame físicu col Heat, polo que nun foi aprobáu pol equipu pa participar nel campu d'entrenamientu. [15] [16] El 26 de setiembre de 2016, el presidente del Heat, Pat Riley, dixo que l'equipu duldaba sobre'l regresu de Bosh na cancha y consideró que la so carrera col equipu terminara, y señaló que l'equipu yá nun taba trabayando pal so regresu.

A pesar de lo que munchos piensen ésta nun foi la peor temporada pal Heat. Cola salida de Wade y con Bosh n'estáu de salú delicáu, Pat Riley tuvo que buscar armar un equipu, en como'l lo describe, de la nueche al día. Por tales motivos el Heat llogró fichar a xugadores los cualos nun fueren recontratados polos sos equipos y la so única opción pa siguir na NBA, yera xugar nel AAA. Talmente que xugadores como Dion Waiters, James Johnson, Willie Reed y Wayne Ellington llegaron a Florida pa xugar nel tricampeón.

Dar a conocer a primeros d'añu que Chris Bosh fallara una vegada más el so exame médicu, y el Heat yá nun trabayaba nel so reincorporación al deporte. De cuenta que l'equipu quedó en manes de Udonis Haslem, Whiteside y Dragić.

Sicasí la primer metá de la temporada foi más que desastrosa, terminó con 11-30, el segundu peor récor de tola lliga. Sicasí l'equipu supo sobreponese a les adversidaes, empezando a ganar, llegando a una racha de 13 partíos consecutivos. Con actuaciones estelares como la de Dion Waiters, James Johnson, Ellington, Dragić y de xacíu Whiteside. De cuenta que l'equipu termino la temporada regular con una marca de 41-41 (.500) llogro que nengún otru equipu na NBA llevara a cabu enxamás.

A pesar de los esfuercios el Heat nun entró a los Playoffs del 2017, pos a pesar de ganar el so postreru partíu, precisaba que los Bulls de Chicago o los Pacers d'Indiana, perdieren esti mesmu. Esto nun asocedió y el Heat, terminó en novenu llugar de la Conferencia Este.

Pola fazaña del equipu mientres la segunda metá de la temporada, Erik Spoelstra foi nomáu al Coach del añu, quedando en segundu llugar debaxo del Direutor Téunicu de los Rockets, con sede en Houston

Trayeutoria[editar | editar la fonte]

Nota: G: Partíos ganaos; P:Partíos perdíos; %:porcentaxe de victories

Temporada G P % Playoffs Resultaos
Miami Heat
1988–89 15 67 .183
1989–90 18 64 .220
1990–91 24 58 .293
1991–92 38 44 .463 Pierde 1ᵉʳ Ronda Chicago 3, Miami 0
1992–93 36 46 .439
1993–94 42 40 .512 Pierde 1ᵉʳ Ronda Atlanta 3, Miami 2
1994–95 32 50 .390
1995–96 42 40 .512 Pierde 2ª Ronda Chicago 3, Miami 0
1996–97 61 21 .744 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinal de Conferencia
Pierde Final de Conferencia
Miami 3, Orlando 2
Miami 4, New York 3
Chicago 4, Miami 1
1997–98 55 27 .671 Pierde 1ᵉʳ Ronda New York 3, Miami 2
1998–99 33 17 .660 Pierde 1ᵉʳ Ronda New York 3, Miami 2
1999–2000 52 30 .634 Gana 1ᵉʳ Ronda
Pierde Semifinal de Conferencia
Miami 3, Detroit 0
New York 4, Miami 3
2000–01 50 32 .610 Pierde 1ᵉʳ Ronda Charlotte 3, Miami 0
2001–02 36 46 .439
2002–03 25 57 .305
2003–04 42 40 .512 Gana 1ᵉʳ Ronda
Pierde Semifinal de Conferencia
Miami 4, New Orleans 3
Indiana 4, Miami 2
2004–05 59 23 .720 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinal de Conferencia
Pierde Final de Conferencia
Miami 4, New Jersey 0
Miami 4, Washington 0
Detroit 4, Miami 3
2005–06 52 30 .634 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinal de Conferencia
Gana Final de Conferencia
Gana Final de la NBA
Miami 4, Chicago 2
Miami 4, New Jersey 1
Miami 4, Detroit 2
Miami 4, Dallas 2
2006-07 44 38 .537 Pierde 1ᵉʳ Ronda Chicago 4, Miami 0
2007-08 15 67 .183
2008-09 43 39 .524 Pierde 1ᵉʳ Ronda Atlanta 4, Miami 3
2009-10 47 35 .573 Pierde 1ᵉʳ Ronda Boston 4, Miami 1
2010-11 58 24 .707 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinal de Conferencia
Gana Final de Conferencia
Pierde Final de la NBA
Miami 4, Philadelphia 1
Miami 4, Boston 1
Miami 4, Chicago 1
Dallas 4, Miami 2
2011-12 46 20 .697 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinal de Conferencia
Gana Final de Conferencia
Gana Final de la NBA
Miami 4, New York 1
Miami 4, Indiana 2
Miami 4, Boston 3
Miami 4, Oklahoma City 1
2012-13 66 16 .805 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinal de Conferencia
Gana Final de Conferencia
Gana Final de la NBA
Miami 4, Milwaukee 0
Miami 4, Chicago 1
Miami 4, Indiana 3
Miami 4, San Antonio 3
2013-14 54 28 .659 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinal de Conferencia
Gana Final de Conferencia
Pierde Final de la NBA
Miami 4, Charlotte 0
Miami 4, Brooklyn 1
Miami 4, Indiana 2
San Antonio 4, Miami 1
2014-15 37 45 .567
2015-16 48 34 .659 Gana 1ᵉʳ Ronda
Pierde Semifinal de Conferencia
Miami 4, Charlotte 3
Toronto 4, Miami 3
2016-17 41 41 .500
Playoffs 120 94 .560 3 Campeonatos

Miembros del Salón de la Fama[editar | editar la fonte]

Miami Heat
Nome Posición Temporaes Inducíu
Pat Riley Entrenador 1995-2003
2005-2008
2008
Gary Payton Base 2005–2007 2013
Alonzo Mourning Centro 1995-2002 2005-2008 2014

Númberos retiraos[editar | editar la fonte]

Na temporada 2002-03 a pesar de que Jordan nunca xugó pa Miami, Pat Riley como xerente xeneral de Miami Heat retiró'l númberu 23 de la franquicia como un tributu a Jordan pola so contribución a la lliga. Retiróse cuando Jordan xugó'l so postreru partíu en Miami como Wizard. La camiseta nesi momentu yera bicolor, una metá colorada (Chicago) y la otra metá blanca (Washington), l'actual ye dafechu colorada de Chicago.

El 33 d'Alonzo Mourning foi retiráu'l 30 de marzu de 2009 nuna ceremonia nel descansu, siendo'l primer xugador del Heat con dichu honor.

Nel partíu d'apertura de la temporada 2009-10, frente a los New York Knicks, el númberu 10 de Tim Hardaway foi retiráu.

Mientres la temporada 2005-06 homenaxóse'l xerséi númberu 13 de Dan Marino pol so gran contribución al deporte en Miami como Mariscal de Campu de los Miami Dolphins de la NFL. Sicasí'l númberu 13 nun ta retiráu y puede ser usáu (Shabazz Napier).

Honoríficu

Líderes estadísticos[editar | editar la fonte]

Puntos totales temporada regular
# Xugador Temporaes Permediu !Partíos Total
1 Bandera de Estaos Xuníos d'América Dwyane Wade 2003 - 2016 (13) 23,7 855 20 221
2 Bandera de Estaos Xuníos d'América Alonzo Mourning 1995 - 2002 / 2004 - 2008 (11) 16,5 574 9 459
3 Bandera de Estaos Xuníos d'América Glen Rice 1986 - 1994 (8) 19,3 478 9 248
4 Bandera de Estaos Xuníos d'América LeBron James 2010 - 2014 (4) 26,9 294 7 919
5 Bandera de Estaos Xuníos d'América Chris Bosh 2010 - 2016 (6) 18,0 384 6 914
6 Bandera de Estaos Xuníos d'América Rony Seikaly 1988 - 1994 (6) 15,4 439 6 742
7 Bandera de Estaos Xuníos d'América Udonis Haslem 2003 - act (14) 7,8 831 6 478
8 Bandera de Estaos Xuníos d'América Tim Hardaway 1995 - 2001 (9) 17,3 367 6 335
9 Bandera de Estaos Xuníos d'América Eddie Jones 2000 - 2005 / 2006 - 2007 (6) 16,0 387 6 194
10 Bandera de Estaos Xuníos d'América Grant Long 1988 - 1995 (7) 11,6 472 5 473
Nota actualizaos a 15 de xunu de 2017
Rebotes totales temporada regular
# Xugador Temporaes Permediu !Partíos Total
1 Bandera de Estaos Xuníos d'América Udonis Haslem 2003 - act (14) 7,7 831 5 701
2 Bandera de Estaos Xuníos d'América Alonzo Mourning 1995 - 2002 / 2004 - 2008 (11) 8,4 574 4 807
3 Bandera de Estaos Xuníos d'América Rony Seikaly 1988 - 1994 (6) 10,4 439 4 544
4 Bandera de Estaos Xuníos d'América Dwyane Wade 2003 - 2016 (10) 4,8 855 4 126
5 Bandera de Estaos Xuníos d'América Grant Long 1988 - 1995 (7) 7,0 472 3 281
6 Bandera de Estaos Xuníos d'América Chris Bosh 2010 - 2016 (6) 7,3 384 2 816
7 Bandera de Estaos Xuníos d'América Brian Grant 200 - 2004 (4) 11,5 230 2 654
Nota actualizaos a 15 de xunu de 2017
Asistencies totales temporada regular
# Xugador Temporaes Permediu !Partíos Total
1 Bandera de Estaos Xuníos d'América Dwyane Wade 2003 - 2016 (10) 5,8 855 3 736
2 Bandera de Estaos Xuníos d'América Tim Hardaway 1995 - 2001 (9) 7,8 367 2 867
3 Bandera de Estaos Xuníos d'América Mario Chalmers 2008 - 2016 (8) 3,8 525 2 004
4 Bandera de Estaos Xuníos d'América LeBron James 2010- 2014 (4) 6,7 294 1 980
5 Bandera de Estaos Xuníos d'América Bimbo Coles 1990 - 1996 (6) 5,3 371 1 961
6 Bandera de Estaos Xuníos d'América Sherman Douglas 1991 - 1997 (6) 7,9 159 1 262
Nota actualizaos a 15 de xunu de 2017

Entrenadores[editar | editar la fonte]

Entrenador Temporaes activu
Ron Rothstein 1988-89 – 1990-91
Kevin Loughery 1991-92 – 1994-95
Alvin Gentry 1995
Pat Riley 1995-96 - 2002-03
Stan Van Gundy 2003-04 – 2005
Pat Riley 2005-06 – 2007-08
Erik Spoelstra 2008-09 – Presente

Premiu[editar | editar la fonte]

MVP de la Temporada

MVP de les Finales

MVP All-Star Game

Líderes d'anotación de la NBA Líder d'anotación de la Temporada

Meyor Defensor

Xugador Más Ameyoráu

Premiu ESPY al meyor xugador de la NBA

Premiu ESPY al Meyor Atleta Masculín

Premiu ESPY a la Meyor Performance de Campeonatu

Premiu ESPY al Meyor Equipu

  • Miami Heat – 2012, 2013

Meyor Entrenador del Añu

Executivu del Añu de la NBA Executivu del Añu

Ciudadanu del Añu

Meyor Quintetu de la NBA Meyor Quintetu de la Temporada

Meyor Quintetu de la NBA Segundu Meyor Quintetu de la Temporada

Meyor Quintetu de la NBA Tercer Meyor Quintetu de la Temporada

Meyor quintetu defensivu de la NBA Meyor quintetu defensivu

Meyor quintetu defensivu de la NBA Segundu meyor quintetu defensivu

Meyor quintetu de rookies de la NBA Meyor quintetu de novatos

Meyor quintetu de rookies de la NBA Segundu meyor quintetu de novatos

NBA All-Star Competencia d'Entornaes

NBA All-Star Competencia de Triples

NBA All-Star Skills Challenge

NBA All-Star Shooting Stars

Asistencia a la Comunidá

Compañeru del Añu NBA (Twyman-Stokes Teammate of the Year)

Deportista del Añu, Sports Illustrated

Videoxuegu de deportes Portada Videoxuegu

All-Stars[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. basketball-reference.com 1988-89 NBA Season Summary, consultáu xunetu de 2008
  2. basketball-reference.com 1989-90 NBA Season Summary, consultáu xunetu de 2008
  3. basketball-reference.com 1990-91 NBA Season Summary, consultáu xunetu de 2008
  4. basketball-reference.com 1991-92 NBA Season Summary, consultáu xunetu de 2008
  5. basketball-reference.com 1992-93 NBA Season Summary, consultáu xunetu de 2008
  6. basketball-reference.com 1993-49 NBA Season Summary, consultáu xunetu de 2008
  7. basketball-reference.com 1994-95 NBA Season Summary, consultáu xunetu de 2008
  8. basketball-reference.com 1995-96 NBA Season Summary, consultáu xunetu de 2008
  9. basketball-reference.com 1996-97 NBA Season Summary, consultáu xunetu de 2008
  10. basketball-reference.com 1997-98 NBA Season Summary, consultáu xunetu de 2008
  11. basketball-reference.com 1998-99 NBA Season Summary, consultáu xunetu de 2008
  12. basketball-reference.com 2000-01 NBA Season Summary, consultáu xunetu de 2008
  13. basketball-reference.com 2001-02 NBA Season Summary, consultáu xunetu de 2008
  14. basketball-reference.com 2002-03 NBA Season Summary, consultáu xunetu de 2008
  15. basketball-reference.com 2003-04 NBA Season Summary, consultáu xunetu de 2008
  16. NBA.com Shaquille O'Neal ye trespasáu de los Lakers a los Heat, consultáu xunetu de 2008
  17. basketball-reference.com 2004-05 NBA Season Summary, consultáu xunetu de 2008
  18. NBA.com Los Heat fichen al veteranu Gary Payton, consultáu xunetu de 2008
  19. ESPN.com Riley vuelve al banquín de los Heat tres l'arrenunciu de Van Gundy, consultáu xunetu de 2008
  20. basketball-reference.com 2005-06 NBA Season Summary, consultáu xunetu de 2008
  21. MARCA.com MARCA - Declaraciones de Wade (consultáu xunetu de 2008)
  22. elmundo.es Wade conságrase como la gran estrella de la NBA, consultáu xunetu de 2008
  23. basketball-reference.com 2006-07 NBA Season Summary, consultáu xunetu de 2008
  24. eluniverso.com Shaquille ONeal trespasáu a los Suns de Phoenix, consultáu xunetu de 2008
  25. basketball-reference.com 2007-08 NBA Season Summary, consultáu xunetu de 2008
  26. MARCA.com Dwayne Wade piérdese'l restu de la temporada, consultáu xunetu de 2008

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]


Predecesor:
San Antonio Spurs
2005
Campeón de la NBA
2006
Socesor:
San Antonio Spurs
2007