Oklahoma City Thunder

De Wikipedia
Oklahoma City Thunder
Situación
PaísBandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos d'América
Estaos Oklahoma
Condáu[[d:Special:EntityPage/Q485038|{{{2}}}
Ciudá[[Oklahoma City|{{{2}}}
Estáu Estaos Xuníos
Datos
Tipu club de baloncestu
Fundáu en1967
Entrenador Bandera de Estaos Xuníos d'América Mark Daigneault
Categoría National Basketball Association
Instalaciones
Estadiu Chesapeake Energy Arena
Capacidá 18 203
Inaugurao 2002
Uniforme
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu

Web oficial
Seattle SuperSonics (es) Traducir Oklahoma City Thunder
Cambiar los datos en Wikidata

Oklahoma City Thunder ye un equipu profesional de baloncestu de la NBA con sede en Oklahoma City. Enantes llamaos Seattle SuperSonics, empezó a xugar nel Ford Center ente la temporada 2008-09 y 2010-11 de la NBA para depués ser anfitrión nel Chesapeake Energy Arena a partir de la temporada 2011-2012.

Pabellones[editar | editar la fonte]

Historia de la franquicia[editar | editar la fonte]

Los empiezos[editar | editar la fonte]

Dende 1967, Seattle tenía una franquicia NBA.

El 20 d'avientu de 1966, l'empresariu de Los Angeles Sam Shulman, xunto con Eugene V. Klein y un grupu d'accionistes minoritarios, consiguieron una franquicia na lliga NBA pa la ciudá de Seattle. Llamaron al equipu los Supersónicos debíu al contratu que la ciudá consiguiera pa la fabricación del Boeing 2707, primer avión supersónicu de fabricación americana (finalmente canceláu). Foi la primer franquicia profesional de la ciudá del estáu de Washington. Empezaron a xugar n'ochobre de 1967, entrenaos por Al Bianchi, y cuntando nel equipu cola base All Star Walt Hazzard y los miembros del equipu ideal de rookies Bob Rule y Al Tucker. A pesar d'ello, la so primer temporada na lliga consideróse un fracasu, al terminar con 23 partíos ganaos y 59 perdíos. Na temporada siguiente Hazzard foi trespasáu a Atlanta Hawks a cambéu del futuru miembru del Salón de la Fama Lenny Wilkens. Esti xugador reforzó'l xuegu de perímetru de los Sonics, permediando 22,4 puntos, 8,2 asistencies y 6,2 rebotes per partíu na temporada 1968-69. Rule, mentanto, ameyoró ostensiblemente les sos estadístiques de rookie, consiguiendo 24 puntos y 11,5 rebotes per partíu. A pesar d'ello, los Sonics namái ganaron 30 partíos en tola temporada, y Bianchi foi reemplazáu por Wilkens nel banquín al terminar la mesma.

Los años 70[editar | editar la fonte]

Anováu en 1994, el KeyArena allugó los partíos de casa de los Sonics hasta 2008.

Wilkens y Rule representaron a Seattle nel All-Star Game de 1970, y Wilkens lideró la NBA n'asistencies na temporada 1969-70. Sicasí, a principios de la temporada siguiente Rule mancar de gravedá na so tendón d'Aquiles, perdiéndose'l restu de la mesma. Wilkens foi nomáu esi añu MVP del All Star, pero les meyores noticies pa la franquicia vinieron per parte del so propietariu, Sam Shulman, que, tres una dura batalla xurídica, facer colos servicios del Rookie del Añu y MVP na lliga rival ABA, el gran Spencer Haywood. Na siguiente temporada por fin el númberu de victories superó al de derrotes, con un récor de 47-35. en marzu teníen yá un récor de 46-27, pero les mancadures siguíes de 3 de los sos titulares lleváronlos a perder 8 de los postreros 9 partíos de la temporada regular, torgar llegar a los play-offs.

A empiezos de la temporada siguiente, Wilkens foi trespasáu a Cleveland Cavaliers, nuna decisión tremendamente impopular, y que fizo que terminaren la temporada con unos probes 26 partíos ganaos por 56 perdíos. Una de les sos poques allegríes esi añu foi la inclusión de Haywood nel meyor quintetu de la NBA, tres promediar 29,2 puntos y 12,9 rebotes per partíu. Al añu siguiente foi contratáu como entrenador el legandario Bill Russell, que llevó al equipu a apostar los play-offs per primer vegada na so historia. Ganaron a los Detroit Pistons en primer ronda, antes de cayer colos qu'a lo postrero seríen los campeones, los Golden State Warriors.

Na temporada 1975-76, Haywood foi trespasáu a los Knicks, pero, a pesar d'ello, consiguieron nuevamente algamar los play-offs, siendo derrotaos polos Phoenix Suns en 6 partíos. Russell dexó l'equipu na temporada siguiente, y col so sustitutu, Bob Hopkins, empecipiaron la temporada de forma desastrosa, ganando namái 5 de les sos 22 primeros partíos. Foi rápido sustituyíu por Lenny Wilkens, que tornaba al equipu, camudando por completu'l so trayeutoria, acabando con un récor de 47-35, siendo campeones de la Conferencia Oeste y llegando a la final, que perdieron 4-3 contra los Washington Bullets, dempués de dir ganando por 3-2. Al añu siguiente, y en consiguiendo caltener la plantía intacta de la temporada anterior, llegó por fin la gloria, al ganar na final de conferencia a los Suns, y ganar a los Bullets na final por 4 victories a 1, consiguiendo la so hasta agora únicu títulu de Campeón de la NBA. Nel equipu destacaben l'apocayá fináu Dennis Johnson, Jack Sikma y Paul Silas, ente otros.

Entrada al KeyArena.

Los años 80[editar | editar la fonte]

Na temporada 1979-80, los Sonics acabaron na segunda posición de la División Pacíficu, detrás de los Lakers, con un récor de 56 victories por 26 derrotes. Fred Brown consiguió ser el meyor anotador de la lliga de tres puntos, Jack Sikma xugó'l so segundu de 7 All-Star Game con Seattle, Gus Williams y Dennis Johnson fueron escoyíos nel segundu meyor equipu de la lliga, y esti postreru foi tamién incluyíu nel meyor quintetu defensivu per segundu añu consecutivu. Llegaron per tercer añu siguíu a les finales de la Conferencia Oeste, pero fueron ganaos polos Lakers en 5 partíos. Foi la última temporada que Johnson y Williams xugaron xuntos, una y bones el primeru foi trespasáu a Phoenix Suns y el segundu dexó l'equipu tres una disputa contractual. Como resultáu d'ello, nel so Temporada 1980-81 de la NBA siguiente temporada los Sonics cayeron al últimu llugar de la so división, con una marca de 34-48. Williams tornó al añu siguiente, y mientres les dos temporaes posteriores, los númberos del equipu ameyoraron ostensiblemente.

N'ochobre de 1983 l'equipu ye vendíu a Barry Ackerley, empecipiando nesi momentu un periodu de cayente y mediocridá na franquicia. En 1984 Fred Brown retírase, tres 13 temporaes xugando nel equipu. En reconocencia al so llabor, la so camiseta foi retirada en 1986. Lenny Wilkens dexó l'equipu en 1985, y, tres el trespasu de Jack Sikma, toles brigueres del equipu campeón de 1979 sumieren.

De la segunda parte de la década de los 80 cabo destacar a Tom Chambers, que foi MVP del All Star del 87, l'apaición por sorpresa nes finales de la Conferencia Oeste esi mesmu añu, y el tríu máxicu que formaron el mentáu Chambers, Xavier McDaniel y Dale Ellis, que na temporada siguiente promediaron más de 20 puntos cada unu.

Los años 90[editar | editar la fonte]

Gary Payton lideró a los Sonics a les finales de 1996.

Los Sonics recompunxeron el so equipu, gracies a les eleiciones nel Draft de 1989 de la ala-pivot Shawn Kemp y de la base Gary Payton nel de 1990, amás del trespasu a otros equipos de Xavier McDaniel y Dale Ellis. Pero la so verdadera torna a la competitividá producióse cuando George Karl llegó al banquín en 1992. Cola meyora de dambos xugadores consiguieron na temporada 1992-93 un escelente récor de 55 victories por tan solo 27 derrotes, llegando a les finales de conferencia, onde cayeron nel séptimu y definitivu partíu contra los Phoenix Suns.

Al añu siguiente llograron el meyor récor de tola lliga na temporada regular, ganando 63 partíos, pero sufrieron la humildación de cayer na primer ronda de play-offs contra los Denver Nuggets, siendo la primer vegada na historia que l'equipu númberu unu cai en felicidá ronda contra'l clasificáu n'octavu llugar. Quiciabes la meyor plantía na historia de la franquicia tener na temporada 1995-96, cuando llograron xuntar a los mentaos Kemp y Payton col poderosu bistechu alemán Detlef Schrempf, la base Nate McMillan y el pívot Sam Perkins, pero, en llegando a la final de la NBA, cayeron 4-2 frente a los poderosos Chicago Bulls, lideraos pol que munchos consideren meyor xugador de la historia, Michael Jordan.

Ray Allen, una de les estrelles de los Sonics.

Mientres dos años más siguieron apoderando la Conferencia Oeste, pero l'equipu entró de nuevu en cayente tres la retirada del so especialista defensivu Nate McMillan a la fin de la temporada 1997-98.

Última temporada en Seattle con baxu rendimientu[editar | editar la fonte]

La temporada 2007-08 l'equipu empezó so la direición téunica de P.J. Carlesimo y con Kevin Durant, rookie, como xugador más importante. Sicasí, les coses nun funcionar como esperaba la franquicia y terminaron con un rexistru negativu de 20 victories por 62 derrotes, siendo'l peor equipu de la lliga esa temporada.

Yá terminada la temporada, l'alcalde de Seattle y la direición de los SuperSonics axuntar pa intentar caltener la franquicia na ciudá, pero los gastos causaos n'años anteriores, xuníos a les males resultancies, obligaron a camudar la franquicia a la ciudá d'Oklahoma City.

Creación de los Thunder[editar | editar la fonte]

A raigañu del desastre del furacán Katrina qu'azotó Louisiana y la contorna, los New Orleans Hornets treslladáronse temporalmente a Oklahoma City, xugando los sos partíos de casa nel Ford Center mientres les temporaes 2005-06 y 2006-07. Arriendes d'ello, la ciudá demostró que podía tener una franquicia de la NBA. Tres una entruga d'un reporteru, el comisionado de la NBA, David Stern, comentó que Oklahoma City podría agospiar una franquicia propia.

En 2006 los Seattle SuperSonics fueron vendíos por 350 millones de dólares a un grupu d'inversores d'Oklahoma City empobinaos por Clay Bennett, adquisición que foi aprobada pola NBA n'ochobre del añu siguiente. Los términos de la venta ciscaben al nuevu grupu de propietarios tener "bona fe y el meyor esfuerciu" por qu'en un plazu de 12 meses pudieren garantizar un nuevu contratu d'arriendu del estadiu o otru llugar nel área metropolitana de Seattle. Bennett pasó gran parte de 2007 tratando de llograr fondos públicos pa un estadiu nuevu o una renovación importante del KeyArena. Dempués de los 12 meses y numberosos desalcuerdos ente los gobiernos local y estatal y l'equipu, Bennett anunció que la franquicia camudar a Oklahoma City asina'l contratu d'arriendu del KeyArena expirara.

En 2008, les diferencies ente la ciudá de Seattle y Bennett sobre los intentos d'ésti pa romper los últimos dos años de contratu col KeyArena acabaron nos tribunales federales, y casi un mes más tarde les dos partes llegaron a un alcuerdu. El tratu concedía a la ciudá 45 millones de dólares pola cancelación del contratu, y podría apurrir 30 millones más en 2013 si cumplíen ciertes condiciones. Los dueños alcordaron dexar el nome de SuperSonics, el logotipu y los colores en Seattle pa una posible franquicia nel futuru; sicasí, dellos elementos siguen siendo propiedá del equipu d'Oklahoma City, como récores y trofeos. El 3 de setiembre de 2008, el nuevu nome del equipu, el logotipu y los colores de la franquicia d'Oklahoma City dar a conocer.

En 2009, un grupu de direutores de cine del área de Seattle, que se faen llamar los “Seattle SuperSonics Historical Preservation Society”, producieron un documental tituláu Sonicsgate: Réquiem pa un equipu que detalla'l surdimientu y desapaición de los SuperSonics de Seattle. La película pretende refundiar una lluz al escándalu de la salida del equipu de Seattle, y ganó'l premiu Webby 2010 a la Meyor Película de Deporte.

Primeros años[editar | editar la fonte]

Primer victoria de los Thunder nel Ford Center ante los Timberwolves.

Los Thunder participaron na Orlando Pro Summer League colos sos xugadores de segundu añu, axentes llibres a prueba y novatos. Los xugadores llevaben camisetes xenériques en blancu y negru que poníen "OKC-NBA" sobre un balón de baloncestu. Los Thunder entrenaron temporalmente nes instalaciones del Sawyer Center na Southern Nazarene University, instalaciones que tamién utilizaren los Hornets cuando tuvieron en Oklahoma City tres el furacán Katrina.

Los Thunder xugaron dellos partíos de pretemporada primero qu'empezara la temporada regular, pero solu unu apostar en Oklahoma City. Los Thunder fixeron la so primer apaición en Billings, Montana, el 8 d'ochobre de 2008, perdiendo 88-82 contra los Minnesota Timberwolves. El primer alcuentru nel Ford Center foi'l 14 d'ochobre ante Los Angeles Clippers.

Nel so primer partíu en casa de la temporada regular, perdieron contra los Milwaukee Bucks. Earl Watson anotó los primeros puntos con una bandexa. Tres nueches dempués, el 2 de payares, los Thunder ganaron el so primera partíu como franquicia al vencer a los Timberwolves, con un récor de 1-3. L'equipu tuvo una racha de 10 partíos siguíos perdiendo antes de decidir, el 22 de payares, despidir al entrenador PJ Carlesimo y l'asistente Paul Westhead por que Scott Brooks fixérase cargu del equipu. Oklahoma City perdió los sos siguientes cuatro partíos pa empatar la peor racha establecida en Seattle la temporada anterior (14 partíos siguíos perdiendo). Sicasí, l'equipu llogró evitar entrar na historia al ganar a los Memphis Grizzlies.

Según la temporada avanzaba, los Thunder empezaron a ameyorar. Dempués d'empecipiala con un desastrosu 3-29, terminar con un balance de 20-30. Non yá ganaben más de cutiu, sinón qu'amás fueron muncho más competitivos que na primer parte de la temporada. L'equipu terminó la so primer temporada en Oklahoma City con una victoria ante Los Angeles Clippers, colo qu'acabaron con un récor de 23-59,[1] ameyorando'l 20-62 de la última temporada en Seattle. L'ésitu final de la temporada contribuyó a la renovación de Scott Brooks como entrenador del equipu.

Como resultáu de la mudanza a Oklahoma City dende Seattle, la situación económica del equipu ameyoró notablemente. N'avientu de 2008, la revista Forbes calculaba que'l valor de la franquicia yera de 300 millones de dólares. Un aumentu del 12% con respectu al añu anterior que taba en 268 millones dólares, cuando'l club atópase en Seattle. La revista Forbes tamién mentó un aumentu nel porcentaxe d'entraes vendíes, de 78% nel últimu añu en Seattle a 100% na temporada 2008-09.

Kevin Durant, ex estrella del equipu.

Dempués d'una primer temporada llena de munchos axustes, los Thunder esperaron ameyorar mientres la so segunda temporada en Oklahoma City. Nun fixeron nengún movimientu importante amás de la incorporación al equipu de James Harden d'Arizona State University, escoyíu terceru nel Draft. Los Thunder escoyeron a Rodrigue Beaubois nel númberu 25 del Draft de 2009 pero darréu intercambiar a los Dallas Mavericks pola so seleición 24, el pivot Byron Mullens d'Ohio State University. Darréu, l'equipu fichó a los veteranos Etan Thomas y Kevin Ollie, un pivot y una base respeutivamente. L'últimu cambéu na plantía producióse'l 22 d'avientu de 2009, cuando l'equipu consiguió a Eric Maynor de los Utah Jazz. Maynor darréu relevu a Kevin Ollie como base suplente.

Dende'l principiu, el nuevu equipu paecía decidíu y conjuntado. El creciente lideralgu de Kevin Durant, xunto cola creciente esperiencia de los xugadores más nuevos del equipu, fueron signos alentadores de que taben ameyorando. Na temporada 2009-10 tuvieron delles victories sobre equipos de elite, incluyendo una paliza de 28 puntos sobre'l campeón de la Conferencia Este, los Orlando Magic y una amplia victoria por 16 punto ante l'actual campeón de la NBA, Los Angeles Lakers, a parte de les victories sobre los San Antonio Spurs, Utah Jazz, Miami Heat, Boston Celtics y Dallas Mavericks ameyoráu descomanadamente la so reputación. A pesar de que teníen en redol al 50% de victories na primer metá de la temporada, foi finalmente una racha de nueve partíos ganaos la que los unvió a los Playoffs. Kevin Durant convertir nel xugador más nuevu na historia en ganar el títulu de Líderes d'anotación de la NBA Máximu Anotador de la NBA, permediando 30.1 puntos per partíu nos 82 partíos qu'apostó.[2]

Los Thunder terminaron con un balance de 50-32, más del doble de victories que na campaña anterior. El 50-32 dexar empataos colos Golden State Warriors como l'octavu meyor equipu de la era moderna qu'entra en Playoffs, siquier en términos estadísticos. Los Oklahoma City Thunder tamién tuvieron el mesmu récor que los Boston Celtics nesa temporada, terminando cuartos na División Noroeste y octavos de la Conferencia Oeste, colo que se ganaron un puestu nos Playoffs. El 22 d'abril, l'equipu llogró la so primer victoria en post-temporada en Oklahoma City, cuando ganó al vixente campeón, Los Angeles Lakers, por 101-96. Este foi tamién el primer alcuentru de Playoffs nel Ford Center. Sicasí, los Thunder fueron esaniciaos polos Lakers na primer ronda (4-2).[3]

Oklahoma City quedó docenu na asistencia xeneral de la NBA, y el séptimu en porcentaxe d'asientos disponibles ocupaos (98%, incluyendo 28 “llenos” nos 41 partíos xugaos en casa). La situación económica del equipu tamién siguió ameyorando en 2009-10. La revista Forbes envalora que'l valor del equipu yera de 310 millones de dólares (un aumentu de 10 millones respeuto al añu anterior) con unos 12.7 millones envaloraos de beneficios (per primer vegada n'años pa la franquicia).

Económicamente, la franquicia sigo coles resultancies positives desque se camudaron de Seattle a Oklahoma City. En xineru de 2011, la revista Forbes calculó que'l valor de la franquicia yera de 329 millones de dólares, un 6% más que na temporada 2009-10 y que los dexaba en decimoctavu puestu de la NBA. La revista tamién envaloró que los ingresos de la franquicia fueron de 118 millones y los beneficios de 22,6 millones, un aumentu del 6,3% y 78% respectu al añu anterior. Los Thunder terminaron la temporada 2010-11 con un balance de 55-27, cinco victories más que l'añu anterior. L'equipu tamién consiguió'l so primer títulu de división desque se camudó a Oklahoma City y el séptimu na historia de la franquicia.

En playoffs, nel enfrentamientu ante los Denver Nuggets, Kevin Durant anotó 41 puntos nel primer alcuentru pa establecer un nuevu récor de la franquicia en Playoffs. Nel postreru partíu de la serie, anotó 41 puntos de nuevu y la ala-pivot Serge Ibaka, con 9 tapones, tuvo a puntu d'empatar el récor de tapones nun partíu de playoffs (10, establecíu por Mark Eaton y Hakeem Olajuwon). Cola victoria, los Thunder pasaron de ronda ganando la serie por 4-1, pa enfrentase a los Memphis Grizzlies, que siendo octavos de Conferencia ganaron a los San Antonio Spurs, los primeres, malapenes unos díes dempués por 4-2. Los Thunder avanzaron a la Final de la Conferencia Oeste con una victoria reñida en 7 alcuentros sobre los Grizzlies. Durant foi de nuevu la estrella, anotando 39 puntos nel séptimu y postreru partíu, ente que Russell Westbrook fixo un triple doble. Sicasí, a pesar de lluchar hasta'l final contra los Dallas Mavericks, cayeron por 4-1. Tuvieron la oportunidá d'empatar la serie nel cuartu partíu, pero nun pudieron caltener una ventaya de 15 puntos a falta de cinco minutos nel cuartu y terminaron perdiendo na prórroga por 7 puntos (112-105).

Na temporada 2011-12.Los Thunder clasificaron segundos na conferencia oeste y clasificáronse per tercer vegada a los playoffs y Durant ganando de nuevu'l títulu de maximmo anotador.Na postemporada esaniciaron 4-0 a los Dallas Maverics, asina vengándose de la eliminatoria del añu pasáu y depués a los Angeles Lakers 4-1 p'avanzar a les sos segundes finales de conferencia.Nella enfrentáronse a los San Antonio Spurs que los empezar ganando 2-0 pero sorprendentemente dieron vuelta a a la serie y clasificáronse a les Finales de la nba.Durant cuayo un enorme partíu con 34 puntos,14 rebotes y 5 asistencies.

Finales de la NBA del 2012: Nes sos primeres finales dende'l so trespasu a Oklahoma City, enfrentar a Miami Heat que venian d'esaniciar 4-3 a los Boston Celtics nuna fantastica serie.Nel primer partíu Oklahoma amosó daqué d'inexperiencia pero con 36 de Kevin Durant los Thunder llévense'l primer xuegu de la serie(1-0).Nel segundu partíu Miami empezó con un 18-2 y paecía que se llevaríen el partíu fácil pero nun foi hasta'l postreru cuartu onde Oklahoma averar hasta ponelo a 2, Durant pudo empatar el partíu pero fallo'l so llanzamientu y Lebron col pulsu firme metió dos tiros llibres y empató la serie(1-1).Nel tercer partíu Miami sufrió hasta los 2 postreros pa ganar el partíu y poner la serie 2-1 a favor d'ellos.Nel cuartu partíu Oklahoma lideraba 33-19 nel primer cuartu y paecía que diba empatar la serie, pero a pesar de los 43 puntos de Westbrook en factor ganador foi Mario Chalmers que con 26 puntos y 4 tiros llibres pa definir el partíu ayudó a Miami a ponese 3-1 y a un pasu del títulu.Nel quintu partíu Oklahoma dio llucha hasta'l tercer cuartu(63-72,a mediaos) pero Miami corrió un 16-0 pa ganar por 24 a la fin del tercer cuartu y con un Miller de suañu(llogrando 7 triples nel partíu)Miami quitó la escayu del añu pasáu y ganó'l so segundu títulu na so historia al ganar 4-1 la serie final. Lebron alzando'l MVP de les finales y el thunder rematando la so meyor temporada dende'l so trespasu dexando un enorme futuru alantre.

Na temporada 2012-13 los thunder trespasaron a lo que'l día de güei ye una gran estrella, James Harden en cuenta de Kevin Martin.OKC establecióse como'l meyor equipu del oeste en llogrando 60 victories pero non el meyor de la lliga, una y bones miami heat llograría 66.

Na primer ronda enfrentar a los Houston Rockets, que yeren dirixíos por James Harden.Sufrieron pa ganar la serie 4-2, pero lo peor foi que Westbrook mancar de gravedá, lo cual fíxo-y perder se tou lo que quedaba de los playoffs.Nes semifinales de conferencia enfrentar a los Memphis Grizzlies que nun-yos perdono la baxa de Westbrook y esaniciar nun contundente 4-1(depués los Grizzlies seríen barríos 4-0 polos Spurs)

Na temporada 2013-14 los thunder empezaron como unu de los meyores equipos de la lliga, pero otra vegada la baxa de Westbrook fixo duldar.Nesa temporada Kevin Durant consagraríase, a lo menos esa temporada, como'l meyor xugador de la lliga,ya inclusive llegó romper un récor de Michael Jordan(que yera'l de 40 o más partíos con más de 25 puntos).

Finalmente Durant foi MVP, Westbrook recuperar al 100% y los Thunder entraron como'l meyor segundu equipu del oeste con marca de 59-23

Na primer ronda de playoffs enfrentar a los Memphis Grizzlies, que esaniciar nun afechu 4-3.Na la so¡iguiente tóco-yos contra los Clippers de Chris Paul y Blake Griffin, nel primer partíu los Clippers diéronse un festin en ganando 122-105, nel cual CP3 destacó con 32 puntos y 10 asistencies, pero'l restu de la serie finalmente'l Thundeer dominó y ganaron 4-2 polo xeneral.Ibaka mancóse y perderíase el restu de los playoffs.

Nes finales de conferencia enfrentar a los Spurs, que venian de ganar a Mavericks y Blazers, respeutivamente.Nos primeros 2 partíos los Spurs apoderaron notoriamente, pero nel tercer xuegu asocedió lo impensable, Serge Ibaka recuperárase, lo cual enllenar de total enfotu a OKC pa ganar los dos siguientes partíos(el cuartu destaca pa Westbrook, yá que fizo 40 puntos,10 asistencies y 5 robos).Pero finalmente los Spurs ganaron los 2 partíos siguientes y avanzaron a les finales de la NBA, dexando al Thunder de nuevu a les puertes.

La temporada 2014/15 tuvo llarada de mancadures. Los sos dos estrelles, Kevin Durant y Russell Westbrook pasaron por llargos periodos de mancadures. Durant solo pudo xugar 27 partíos en tola temporada. Westbrook tamién pasó por periodos de mancadures, pero aun así pudo xugar 67 partíos, anque nun torgar que'l so equipu quedárase fuera de los playoffs per primer vegada dende la temporada 2008/09.

Trayeutoria[editar | editar la fonte]

Nota: G: Partíos ganaos, P: Partíos perdíos, %: porcentaxe de victories

Temporada G P % Play-offs Resultaos
Seattle SuperSonics
1967-68 23 59 .280
1968-69 30 52 .366
1969-70 36 46 .439
1970-71 38 44 .463
1971-72 47 35 .573
1972-73 26 56 .317
1973-74 36 46 .439
1974-75 43 39 .524 Ganen en 1ᵉʳ ronda
Pierden semifinal de Conferencia
Seattle 2, Detroit 1
Golden State 4, Seattle 2
1975-76 43 39 .524 Pierden semifinal de Conferencia Phoenix 4, Seattle 2
1976-77 40 42 .488
1977-78 47 35 .573 Ganen en 1ᵉʳ ronda
Ganen semifinal de Conferencia
Ganen Final de Conferencia
Pierden Final NBA
Seattle 2, Los Angeles 1
Seattle 4, Portland 2
Seattle 4, Denver 2
Washington 4, Seattle 3
1978-79 52 30 .634 Ganen semifinal de Conferencia
Ganen Final de Conferencia
Ganen Final NBA
Seattle 4, Los Angeles 1
Seattle 4, Phoenix 3
Seattle 4, Washington 1
1979-80 56 26 .683 Ganen en 1ᵉʳ ronda
Ganen semifinal de Conferencia
Pierden Final de Conferencia
Seattle 2, Portland 1
Seattle 4, Milwaukee 3
Los Angeles 4, Seattle 1
1980-81 34 48 .415
1981-82 52 30 .634 Ganen en 1ᵉʳ ronda
Pierden semifinal de Conferencia
Seattle 2, Houston 1
San Antonio 4, Seattle 1
1982-83 48 34 .585 Pierden en 1ᵉʳ ronda Portland 2, Seattle 0
1983-84 42 40 .512 Pierden en 1ᵉʳ ronda Dallas 3, Seattle 2
1984-85 31 51 .378
1985-86 31 51 .378
1986-87 39 43 .476 Ganen en 1ᵉʳ ronda
Ganen semifinal de Conferencia
Pierden Final de Conferencia
Seattle 3, Dallas 1
Seattle 4, Houston 2
Los Angeles 4, Seattle 1
1987-88 44 38 .537 Pierden en 1ᵉʳ ronda Denver 3, Seattle 2
1988-89 47 35 .573 Ganen en 1ᵉʳ ronda
Pierden semifinal de Conferencia
Seattle 3, Houston 1
Los Angeles 4, Seattle 0
1989-90 41 41 .500
1990-91 41 41 .500 Pierden en 1ᵉʳ ronda Portland 3, Seattle 2
1991-92 47 35 .573 Ganen en 1ᵉʳ ronda
Pierden semifinal de Conferencia
Seattle 3, Golden State 1
Utah 4, Seattle 1
1992-93 55 27 .671 Ganen en 1ᵉʳ ronda
Ganen semifinal de Conferencia
Pierden Final de Conferencia
Seattle 3, Utah 2
Seattle 4, Houston 3
Phoenix 4, Seattle 3
1993-94 63 19 .768 Pierden en 1ᵉʳ ronda Denver 3, Seattle 2
1994-95 57 25 .695 Pierden en 1ᵉʳ ronda L.A. Lakers 3, Seattle 1
1995-96 64 18 .780 Ganen en 1ᵉʳ ronda
Ganen semifinal de Conferencia
Ganen Final de conferencia
Pierden Final NBA
Seattle 3, Sacramento 1
Seattle 4, Houston 0
Seattle 4, Utah 3
Chicago 4, Seattle 2
1996-97 57 25 .695 Ganen en 1ᵉʳ ronda
Pierden semifinal de Conferencia
Seattle 3, Phoenix 2
Houston 4, Seattle 3
1997-98 61 21 .744 Ganen en 1ᵉʳ ronda
Pierden semifinal de Conferencia
Seattle 3, Minnesota 2
L.A. Lakers 4, Seattle 1
1998-99 25 25 .500
1999-2000 45 37 .549 Pierden en 1ᵉʳ ronda Utah 3, Seattle 2
2000-01 44 38 .537
2001-02 45 37 .549 Pierden en 1ᵉʳ ronda San Antonio 3, Seattle 2
2002-03 40 42 .488
2003-04 37 45 .451
2004-05 52 30 .634 Ganen en 1ᵉʳ ronda
Pierden semifinal de Conferencia
Seattle 4, Sacramento 1
San Antonio 4, Seattle 2
2005-06 35 47 .427
2006-07 31 51 .383
2007-08 20 62 .244
Oklahoma City Thunder
2008-09 23 59 .280
2009-10 50 32 .610 Pierden en 1ᵉʳ ronda LA Lakers 4, Oklahoma City 2
2010-11 55 27 .671 Ganen en 1ᵉʳ ronda
Ganen Semifinal de Conferencia
Pierden Final de Conferencia
Oklahoma City 4, Denver 1
Oklahoma City 4, Memphis 3
Dallas 4, Oklahoma City 1
2011-12 47 19 .712 Ganen en 1ᵉʳ ronda
Ganen Semifinal de Conferencia
Ganen Final de Conferencia
Pierden Final NBA
Oklahoma City 4, Dallas 0
Oklahoma City 4, LA Lakers 1
Oklahoma City 4, San Antonio 2
Miami 4, Oklahoma City 1
2012-13 60 22 .732 Ganen en 1ᵉʳ ronda
Pierden Semifinal de Conferencia
Oklahoma City 4, Houston 2
Memphis 4, Oklahoma City 1
2013-14 59 23 .720 Ganen en 1ᵉʳ ronda
Ganen Semifinal de Conferencia
Pierden Final de Conferencia
Oklahoma City 4, Memphis 3
Oklahoma City 4, LA Clippers 2
San Antonio 4, Oklahoma City 2
2014-15 45 37 .549    
2015-16 55 27 .671 Ganen en 1ᵉʳ ronda
Ganen Semifinal de Conferencia
Pierden Final de Conferencia
Oklahoma City 4, Dallas 1
San Antonio 2, Oklahoma City 4
Golden State 4, Oklahoma City 3
2016-17 47 35 .573 Pierden en 1ᵉʳ Ronda Houston 4, Oklahoma City 1
Totales 2095 1804 .537
Playoffs 156 149 .511 1 Campeonatu

Miembros del Basketball Hall of Fame[editar | editar la fonte]

Anguaño al ser una franquicia de recién creación nun cunten con nengún xugador miembru del Hall of Fame.

Númberos retiraos[editar | editar la fonte]

Númberos retiraos de Seattle SuperSonics
Xugadores
Non. Xugador Posición Años
1 Gus Williams [[Temporada 1977-78

de la NBA|1977]] - 1984

10 Nate McMillan [[Temporada 1986-87

de la NBA|1987]] - 1998

19 Lenny Wilkens [[Temporada 1968-69

de la NBA|1969]] - 1972

24 Spencer Haywood [[Temporada 1971-72

de la NBA|1971]] - 1975

32 Fred Brown [[Temporada 1971-72

de la NBA|1971]] - 1984

43 Jack Sikma Pívot 1978 - 1986
Entrenadores
Non. Entrenador Victories/Ganes Años
19 Lenny Wilkens 121-125
357-277
1969 - 1972
1978 - 1985
Númberos ensin utilizar
  • 13: James Harden, escolta. Xugador d'Oklahoma City Thunder de 2009-12. Magar nun tar oficialmente retiráu, dempués de la marcha de Harden a los Houston Rockets, el club refugó vistir el dosal 13 a xugadores como Steven Adams y Dion Waiters, que lo solicitaren. La intención de los Thunder al torgar usar el dosal 13 nun ye homenaxar a Harden, sinón evitar comparances ente él y cualesquier otru xugador que quiera usar esi númberu, anque agora sera utilizáu pola llegada de Paul George al equipu.[4]
  • 20: Gary Payton, base. Xugador de Seattle SuperSonics de 1990-2003. Miembru del Salón de la Fama del Baloncestu. Los Thunder nun utilicen esti númberu, pero nun foi retiráu pola negativa del xugador, que nunca xugó pa Oklahoma City Thunder.[5]
  • 40: Shawn Kemp, ala-pivot. Xugador de Seattle SuperSonics de 1989-1997. Seis veces All-Star de la NBA. Mesma situación que Gary Payton.[6]

Entrenadores[editar | editar la fonte]

El 30 d'abril del 2015, tres el términu de la temporada regular, los dirixentes de OKC Thunder confirmaron a Billy Donovan como'l nuevu entrenador del equipu.

Premiu[editar | editar la fonte]

Meyor Quintetu de la NBA Meyor Quintetu de la Temporada

Segundu Meyor Quintetu de la Temporada

Tercer Meyor Quintetu de la Temporada

Meyor quintetu defensivu de la NBA Meyor Quintetu Defensivu

Segundu Meyor Quintetu Defensivu

Meyor quintetu de rookies de la NBA Meyor Quintetu de Rookies

Segundu Meyor Quintetu de Rookies

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]