Portland Trail Blazers

De Wikipedia
Portland Trail Blazers
Situación
Estáu Estaos Xuníos
Datos
Tipu club de baloncestu
Fundáu en1970
Propietariu Bandera de Estaos Xuníos d'América Paul Allen
Entrenador Bandera de Estaos Xuníos d'América Terry Stotts
Categoría National Basketball Association
Instalaciones
Estadiu Moda Center
Capacidá 19 980, 20 636
Inaugurao 12 och 1995
Dueñu de Paul Allen
Uniforme
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu

Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Portland Trail Blazers ye un equipu de baloncestu de la NBA con base en Portland, Oregón. Xuega na División Noroeste de la Conferencia Oeste. Antes de treslladase al Rose Garden en 1995, los Blazers apostaben los sos partíos como locales nel Memorial Coliseum. L'equipu entró na NBA en 1970 y ye la única franquicia profesional en Oregón d'una gran lliga deportiva. Los Blazers esfrutaron amás d'un gran sofitu per parte del públicu; dende 1977 hasta 1995, l'equipu enllenó'l so estadiu mientres 815 partíos en casa consecutivos, siendo la mayor racha na historia del deporte profesional estauxunidense.[1]

Los Blazers llegaron a les Finales de la NBA en trés causes, ganando'l so únicu campeonatu en 1977 y rematando subcampeones en 1990 y 1992.[2] Amás, l'equipu clasificóse para playoffs en 25 de les 36 temporaes que lleven na NBA dende la so esistencia, incluyendo una racha de 21 apaiciones consecutives dende 1983 hasta 2003.[3] Seis xugadores que pertenecen al Basketball Hall of Fame vistieron la camiseta de los Blazers (Lenny Wilkens, Bill Walton, Clyde Drexler, Drazen Petrovic, Arvydas Sabonis y Scottie Pippen)[4] y cuatro fueron reconocíu pola NBA como unu de los 50 meyores xugadores de la historia de la lliga (Scottie Pippen, Lenny Wilkens, Bill Walton y Clyde Drexler). Walton ye'l xugador más esitosu de la historia de los Blazers, ganando'l MVP de les Finales en 1977 y el MVP de la temporada al añu siguiente.[5] Geoff Petrie, Sidney Wicks, Brandon Roy y Damian Lillard recibieron el premiu Rookie del Añu col equipu, Mike Schuler y Mike Dunleavy el d'Entrenador del Añu de la NBA Meyor Entrenador del Añu, y Lenny Wilkens y Jack Ramsay fueron incluyíos nel Hall of Fame como entrenadores.

Pabellones[editar | editar la fonte]

Historia[editar | editar la fonte]

1970-74: Empiezos na NBA[editar | editar la fonte]

El Memorial Coliseum, primer pabellón de los Blazers.

El 6 de febreru de 1970, y tres el pagu de 3,7 millones de dólares, la ciudá de Portland consiguía tener un equipu na NBA, frutu de la espansión d'esi mesmu añu.[6] Al pie de los Blazers, Buffalo Braves (güei Los Angeles Clippers) y Cleveland Cavaliers, xuniéronse tamién a la lliga. L'equipu construyóse alredor de Geoff Petrie, una primer ronda del Draft proveniente de la Universidá de Princeton, y el aleru de 2,08 LeRoy Ellis, que consiguieron nel draft d'espansión.

Los Blazers debutaron na lliga'l 16 d'ochobre de 1970, ganando a los tamién novatos Cleveland Cavaliers por 115-112. Jim Barnett anotó'l primer puntu na historia de la franquicia.[7] Entrenaos por Rolland Todd, téunicu procedente de la Universidá de Nevada-Las Vegas, los Blazers remataron la temporada con un balance de 29 victories y 53 derrotes, respetable pa tratase d'una franquicia n'espansión. Naquella temporada, los aficionaos de los Blazers pudieron esfrutar de delles actuaciones memorables individuales, como los 26 rebotes de Ellis nun partíu (récor vixente hasta 1975, cuando foi superáu por Sidney Wicks con 27), y los 12 refugues prindaos nun cuartu pol mesmu xugador selmanes dempués ante New York Knicks. Barnett tamién consiguió un récor que tardó en batese al anotar los 16 tiros llibres qu'intentó'l 18 de payares ante Atlanta Hawks.

Con too y con eso, les decepciones tamién tuvieron cabida a lo llargo de la campaña. El 24 de payares, los mozos Blazers fueron superaos por una diferencia de 52 puntos por Baltimore Bullets. Una de les meyores noticies foi Geoff Petrie, permediando 24.8 puntos per partíu, séptimu meyor permediu anotador na lliga, y ganando el Rookie del Añu xunto con Dave Cowens, de Boston Celtics.

Dempués d'un prometedor primer añu na NBA, los Blazers baxaron de manera considerable'l nivel de xuegu y solo pudieron ganar 18 alcuentros na temporada 1971-72 de la NBA segunda temporada. Todd foi despidíu como entrenador tres 56 partíos y Stu Inman encargar de reemplaza-y pa los postreros 26 partíos de competición. Nuna campaña negativa hubo momentos memorables como l'actuación del capitán del equipu Rick Adelman el 19 de payares de 1971 partiendo 17 asistencies contra los Cavaliers, un récor que se caltendría na franquicia hasta finales de los 80. Aquella nun foi la única, una y bones el meyor partíu de los Blazers llegó'l 18 de marzu de 1972; cola temporada regular práuticamente rematada, l'equipu venció por 133-86 a los Knicks, firmes aspirantes al aniellu. Esos 42 puntos de diferencia fueron mientres una década un récor na franquicia.

El novatu Sidney Wicks, procedente d'UCLA, foi'l segundu Rookie del Añu na historia de los Blazers (en dos temporaes d'esistencia), asocediendo al so compañeru Petrie. Wicks permedió 24.5 puntos y 11.5 rebotes, xugando amás l'All-Star Game. Petrie apurrió 18.9 puntos per nueche, siendo l'empiezu d'una de les meyores pareyes anotadoras na historia del equipu.

Na temporada 1972-73, los Blazers ficharon a Jack McCloskey, entrenador de Wake Forest, pa dirixir al equipu. La meyora notóse, anque solo fueron capaces de ganar 3 partíos más que l'añu anterior, rematando con un balance de 21-61. Petrie anotó en dos causes 51 puntos, récor de la franquicia, dambes con Houston Rockets como rival. Petrie permedió 24.9 puntos per partíu, superando los 23.8 de Wicks, anque'l postreru apostó'l so primera All-Star y únicu como titular na so carrera. Na temporada 1973-74 de la NBA siguiente campaña los Blazers ganaron 27 partíos y consiguieron un rexistru de 5 victories y 4 derrotes n'ochobre, siendo'l primer mes ganador na historia de los Blazers. Sicasí, a partir d'esa fecha l'equipu empezó la so particular cayida, recibiendo abuitaes derrotes y estelares actuaciones individuales de xugadores d'equipos rivales. El 28 d'ochobre, Elmore Smith taponó 17 llanzamientos de los Blazers, récor de tolos tiempos na NBA, y cinco meses dempués Rick Barry realizó l'anotación más alta de la so carrera con 64 puntos. McCloskey foi cesáu al rematar la temporada. Aquella campaña, amás, carauterizar pola eleición nel Draft de LaRue Martin, consideráu'l peor númberu 1 de draft de la historia.[8] Martin permedió 4.4 puntos na so primer temporada y solo permaneció trés años más na lliga. L'error rescampló al comprobar que xugadores como Bob McAdoo y Julius Erving fueron escoyíos darréu.

1974-76: Llega "Big Bill"[editar | editar la fonte]

Na temporada 1974-75, baxu tutelar del nuevu entrenador Lenny Wilkens y l'eleición nel Draft del pívot Bill Walton, tres veces Universitariu del Añu Xugador del Añu de la NCAA con UCLA, los Blazers empezaron a amosar signos d'ameyoramientu. Llograron 11 victories más con al respective de la temporada anterior, rematando con un balance de 38-44.

Nel primer partíu de la temporada regular, los Blazers ganaron a los Cavaliers por 131-129 en cuatro prórrogues, convirtiéndose nel partíu más llargu na historia del equipu. El 16 de payares ante Los Angeles Lakers, la base Larry Steele robó 10 balones, récor que se caltendría hasta que Clyde Drexler igualar en 1986. Meses dempués, nun alcuentru a doble prórroga en Los Angeles, Wicks estableció'l récor de franquicia de más rebotes nun partíu con 27. El ala-pivot apostó los 82 partíos de la lliga y lideró a los Blazers n'anotación (21.7 per nueche) y en rebotes (10.7). L'equipu terminó la campaña bien fuerte, con una positiva marca de 9-7 en marzu y un 3-0 n'abril.

Dempués de la prometedora temporada anterior, los Blazers encararon la 1975-76 con prestoses esperances. Anque perdieron un partíu más (37-45), la gran noticia foi Walton, quien a pesar de les mancadures empezó a amosar les sos cualidaes. A finales de xineru, Walton apoderó so tableros con 22 rebotes defensivos ante Golden State Warriors, y díes más tarde prindó otros 20 defensivos contra Washington Bullets. Los sos permedios a la fin de temporada fueron de 16.1 puntos y 13.4 rebotes per partíu. Los Blazers tamién añedieron a la so plantía a la base novatu Lionel Hollins.

Con too y con eso, los Blazers siguíen siendo entá un conxuntu nuevu ya inespertu, amuesa d'ello foi la mayor derrota na historia de la franquicia en febreru de 1976, cuando Chicago Bulls venciólos por 130-74. Col zarru de la temporada l'entrenador Wilkens dexó l'equipu pa colase a Seattle SuperSonics, onde reconstruyiría al equipu y fadría-yos campeón en 1979.

1976-77: Los Blazers ganen el campeonatu[editar | editar la fonte]

Los Blazers apoderaron el mundu de la canasta na temporada 1976-77, amosando a tol país un baloncestu escitante y un nivel de xuegu nunca vistu antes en Oregón. Tres un decente 49-33 na temporada regular, l'equipu pudo a la fin esfrutar de la so primer participación nunos playoffs de la NBA.[9]

Ésti foi'l primer añu del reináu del entrenador Jack Ramsay. La so década con Portland solidificaría la so reputación como unu de los téunicos más creativos de la lliga. Tamién foi l'añu nel que cuatro equipos de la yá sumida ABA xunir a la NBA (Denver Nuggets, New York Nets, Indiana Pacers y San Antonio Spurs). La fusión llevó a una reorganización de les estrelles de la lliga, polo que Portland adquirió a Maurice Lucas cola segunda eleición del draft de dispersión de la ABA.[10] Sicasí, la llegada de Lucas nun foi gratuita, una y bones los Blazers tuvieron que trespasar a Geoff Petrie y Steve Hawes pola segunda posición. De manera posterior, y con discutiniu incluyíu, la franquicia vendió a Wicks a Boston Celtics.

Con una plantía anovada y xugadores nuevos que rápido se amoldaron a la lliga, los nuevos Blazers yeren un equipu fuerte a metá de la temporada per primer vegada na so historia. Walton y Lucas representaron a Portland nel All-Star Game de 1977, anque Walton perdióse'l partíu por mancadura. Pero tarde o aína la temporada empezóse-yos a faer llarga y l'equipu flaqueó en febreru y en marzu con una marca de 10-16 nos dos meses. Sicasí, con un perfectu 5-0 n'abril, los Blazers entraron en forma a los playoffs.

El fenómenu conocíu como Blazermanía empezó a faer efeutu. El 5 d'abril inda taben disponibles delles entraes nel Memorial Coliseum cuando l'equipu enfrentar con Detroit Pistons ante 12.359 espectadores. Aquel foi l'últimu día qu'un aficionáu podía mercar una entrada. Dende dichu día y siguiendo hasta mediaos de los 90, cada partíu en casa de Portland yera un ésitu taquilleru. La capacidá del pabellón foi de 12.666 hasta 1988, cuando foi ampliáu hasta 12.854 y más tarde hasta 12.888.

El debú de los Blazers en playoffs foi ante Chicago Bulls en primer ronda. L'equipu ganó'l primer partíu de playoffs de la so historia por 96-83 el 12 d'abril de 1977, y cinco díes más tarde cerró la eliminatoria al ganar el so segundu alcuentru. En Semifinales de Conferencia'l rival foi Denver Nuggets, a los que vencieron por 4-2 y enfrentáronse nes Finales de Conferencia de la NBA Finales de Conferencia con Los Angeles Lakers de Kareem Abdul-Jabbar. Sorprendentemente, los Blazers desfacer de los californianos en cuatro partíos. Nes Finales de la NBA, unos Philadelphia 76ers lideraos por Julius Erving intentaron baxar de la nube na que vivíen a los Blazers. Los 76ers ganaron los dos primeros partíos de la serie en Filadelfia. De vuelta a casa, los Blazers ganaron a los 76ers por 129-107 nel tercer partíu, y por 130-98 nel cuartu, igualando asina la eliminatoria. Trés díes depués, Portland dio la vuelta a la serie ganando'l quintu duelu.

El sestu alcuentru tuvo llugar nel Memorial Coliseum el 6 de xunu de 1977. Erving anotó 40 puntos nel partíu, pero los Blazers salieron vencedores por 109-107 y convirtiéronse nos nuevos campeones de la NBA na primer participación del equipu en playoffs na so historia. Walton apurrió 20 puntos, 23 rebotes, 7 asistencies y 8 tapones, y foi nomáu MVP de les Finales. Walton yera la estrella y el xugador más reconocible de los Blazers, cola so fachendosa personalidá, los sos enclinos contraculturales (qu'encaxaben col ambiente xeneral qu'esistía en Portland a mediaos de los 70) y el so estilu intensu ya intelixente del xuegu. Pero la victoria de los Blazers foi'l trunfu d'un equipu bien equilibráu sobre una coleición de más brilloses talentos individuales. Esti enclín de xuegu yá se viera a lo llargo de la década nos campeonatos de los Celtics, Lakers, Knicks y Warriors, basándose nel xuegu coleutivu percima de les individualidaes.

Lucas lideró al equipu en minutos xugaos y n'anotación, permediando 20.1 puntos. Dave Twardzik estableció un nuevu récor de franquicia en porcentaxe de tiros de campu con un 61.2%, ente que Walton facer nel apartáu reboteador con 14.4 por partíu y en tapones con 3.25 per nueche. La base de segundu añu Lionel Hollins lideró n'asistencies con 4.1 y en robos de balón con 166.

1977-83: Ensin ésitu en playoffs[editar | editar la fonte]

Los actuales campeones nun tuvieron problemes na temporada regular 1977-78 y aportaron fácilmente a playoffs en ganando 58 partíos, el meyor rexistru na NBA. En febreru colaben con un 50-10, incluyendo un récor de 26 victories consecutives en casa (34 siguíes xuntando tamién la temporada anterior). A final de temporada ablucaron con un negativu balance de 8 victories y 14 derrotes, y yá en playoffs, cayeron esaniciaos en Semifinales de Conferencia por Seattle SuperSonics.[11] Walton, sicasí, foi premiáu col MVP de la temporada, primer y única que vegada qu'un xugador de los Blazers recibe esti gallardón na historia. El pívot tamién foi incluyíu nel Meyor quintetu de la NBA meyor quintetu de la campaña, ente que Lucas formó parte del segundu. Walton, Lucas y Hollins apostaron l'All-Star Game y los trés tuvieron nel meyor quintetu defensivu de la NBA.

Nel tercer añu de Ramsay al frente del equipu, los Blazers consiguieron 45 victories, 13 menos que la temporada anterior. Sería'l primer cursu d'un modelu que lu acompañaría hasta entraos los años 80; bones y fondes plantíes, con xugadores notables anque non espectaculares, coles que remataríen campañes con siquier 40 victories pero con poco ésitu en playoffs. Na 78-79, Walton perdióse la temporada completa por una quebra por estrés nel pie, siendo l'entamu de los problemes físicos que-y llindaríen hasta'l final de la so carrera. A final de temporada, convertir en axente llibre y fichó por San Diego Clippers.

Portland siguió cola so enllargada cuesta abaxo na campaña 1979-80, ganando solamente 38 alcuentros. Tom Owens lideró al equipu n'anotación con 16.4 puntos per partíu, el segundu permediu más baxu na historia del equipu pa un líder anotador de los Blazers. Calvin Natt, unu de los meyores xugadores de Portland, llegó procedente de New Jersey Nets nun trespasu por Lucas. Natt xugó los postreros 25 partíos de la temporada regular y permedió 20.4 puntos per nueche cola camiseta de los Blazers.

Los Blazers entraron nos 80 con un equipu construyíu en redol al pívot Mychal Thompson y al base Jim Paxson, les primeres rondes del equipu nel Draft de 1979. Portland llogró 45 victories y paeció tomar la direición correuta. Sicasí, en playoffs cayó a les primeres de cambiu per cuartu añu consecutivu.[12] Na temporada siguiente, los Blazers nun se clasificaron pa playoffs per primer vegada dende 1976 (y por postrera hasta 2004) en roblando un balance de 42-40. Thompson lideró al equipu n'anotación con 20.4 puntos per partíu, en rebotes con 11.7 y en minutos xugaos con 39.6, batiendo un récor de franquicia nesti apartáu estadísticu.

Na temporada 1982-83 consiguieron un rexistru de 46 victories y 36 derrotes. En playoffs pasaron de primer ronda per segunda vegada na so historia dempués d'esaniciar fácilmente a Seattle SuperSonics.[13] El puntu álgido del equipu llegó'l 21 de payares de 1982 n'enxaretando un 129-79 a Cleveland Cavaliers, siendo esos 50 puntos de diferencia'l mayor marxe de victoria na historia de los Blazers. El capitán Paxson foi'l máximu anotador del equipu con 21.7 puntos per partíu, secundáu por Natt con 20.4.

1983-89: Pocos cambeos con Drexler[editar | editar la fonte]

Clyde Drexler llegó a los Blazers en 1983.

El 48-34 na temporada 1983-84 foi'l meyor récor de los Blazers nos últimos siete años. Pero'l mayor llogru del equipu llegó primero que la campaña diera empiezu, cuando Portland escoyó na 14ª posición del Draft de 1983 a Clyde Drexler de la Universidá de Houston.[14] Drexler esfrutó d'una modesta temporada de novatu (7.7 puntos per alcuentru), pero nun futuru convertir nun perenne All-Star, un integrante del míticu Dream Team, na fuercia motriz de los Blazers subcampeones de la NBA a principios de los 90 por partida doble y nel máximu anotador na historia de la franquicia.

Na temporada 1984-85 de la NBA siguiente campaña l'equipu pasó más problemes de los esperaos pa llograr un puestu na postemporada, ganando 6 partíos menos que l'añu anterior pero llegando una ronda más lloñe en playoffs.[15] Al igual qu'en 1983, los Lakers posaron a los Blazers en Semifinales de Conferencia por 4-1. Primero que la temporada empezara, la franquicia trespasó a Calvin Natt, Wayne Cooper, Fat Lever y una eleición de primer ronda de draft a Denver Nuggets a cambéu del tirador Kiki Vandeweghe.[16] Ésti lideró a los Blazers n'anotación con 22.4 puntos per partíu y llogró un récor de franquicia cola so 89.6% en tiros llibres. Drexler ameyoró hasta los 17.2 puntos, prindó 217 rebotes ofensivos y robó 177 balones (líder del so equipu en dambes categoríes). El pívot novatu Sam Bowie, quien foi escoyíu na segunda posición del Draft de 1984 per delantre de Michael Jordan, amosó tímidamente les sos habilidaes, anque la so carrera sería castigada poles mancadures como-y asocedió a Bill Walton.

Na temporada 1985-86, l'equipu cayó en picáu. Llogró un balance de 40-42, terminando per debaxo del 50% en victories per primer vegada dende 1980, y foi esaniciáu en primer ronda por Denver Nuggets.[17] A pesar del baxu rendimientu del equipu, Drexler apostó'l so primera All-Star Game y Vandeweghe foi'l máximu anotador con 24.8 puntos per nueche. Dempués de 10 años y 453 alcuentros colos Blazers, Ramsay foi destituyíu a final de temporada.

Tres l'adiós de Ramsay, Mike Schuler convertir nel nuevu entrenador de los Trail Blazers. Nel so temporada 1986-87 de la NBA primer temporada lideró al equipu al so meyor rexistru na última década, ganando 49 partíos y perdiendo 33, siendo amás nomáu Entrenador del Añu de la NBA Meyor Entrenador del Añu. Portland yera tou un portentu ofensivu, permediando 117.9 puntos per partíu, récor de franquicia, con Vandeweghe (26.9 puntos) y Drexler (21.7) faciendo la mayor parte del dañu. Steve Johnson incorporar al equipu procedente de San Antonio Spurs pa cubrir la baxa de Mychal Thompson. En playoffs volvieron cayer a les primeres de cambiu, esta vegada ante Houston Rockets en cuatro partíos.[18]

Na 1987-88, Portland volvió convertise nun seriu aspirante al campeonatu. En temporada regular dir hasta les 53 victories, con Drexler y Terry Porter como estrelles emerxentes. Pero per tercer añu consecutivu la primer ronda de playoffs empapizóse-y al equipu, siendo nesta ocasión Utah Jazz l'encargáu de mandar a casa a los Blazers.[19] El 21 de febreru de 1987, Paxson tuvo l'honor de ser el primer blazer en llegar hasta los 10.000 puntos. Drexler instalar na élite de la lliga permediando 27 puntos per partíu y anotando 2.185 puntos, batiendo un récor de franquicia. Sería la primera de los cinco campañes consecutives a lo más anotador de los Blazers.

Cerca del final de la temporada 1988-89, Larry Weinberg anunció que vendía la franquicia al cofundador de Microsoft Paul Allen.[20] Les grandes esperances depositaes nos Blazers pa ésta temporada fixéronse añicos al roblar un desastrosu 39-43 que-y costó'l puestu d'entrenador a Schuler a metá d'añu. Rick Adelman, ex-xugador de los Blazers, encargar de sustituyi-y.[21] Sicasí, nuna campaña tan decepcionante tamién hubo buecu pa momentos destacaos. El 6 de xineru de 1989, Drexler anotó 50 puntos a Sacramento Kings, quedándose a tan solo un puntu del récor de franquicia qu'ostentaba Geoff Petrie dende 1973. El récor que superó l'escolta foi'l de meyor permediu de puntos nuna temporada, con 27.2, y de robos de balón, con 2.73 por alcuentru. Kevin Duckworth demostró ser la respuesta a la busca de los Blazers por un pívot de garantíes, permediando 18.1 puntos y siendo escoyíu pa xugar el so primera All-Star Game.

1989-92: El regresu a les Finales[editar | editar la fonte]

Cola esceición del campeonatu consiguíu en 1977 (y la temporada siguiente) los primeros años de la década de los 90 son polo xeneral recordaos como la meyor yera de la historia del club. Na temporada 1989-90 l'equipu acabó con un récor de 59 victories por tan solo 23 derrotes, y nos playoffs ganaron consecutivamente a Dallas Mavericks, San Antonio Spurs y Phoenix Suns, cayendo finalmente na gran final ante los vixentes campeones, los Detroit Pistons lideraos por Isiah Thomas y Bill Laimbeer, por 4-1.[22] Pero l'optimismu apoderar de la ciudá. El so xuegu carauterizar por una dura defensa y rebote, los rellumos nel xuegu de Clyde Drexler y Jerome Kersey y l'aportación nel tiru esterior de Terry Porter y Drazen Petrovic. Buck Williams llegó procedente de New Jersey Nets en cuenta de Sam Bowie, y na so primer temporada en Portland lideró al equipu en rebotes (9.8 por partíu) y en porcentaxe de tiros de campu (54.8%). El 26 d'avientu de 1990, Drexler superó a Paxson a lo más anotador de la historia de la franquicia.

Al términu d'esa temporada, Petrovic fichó polos Nets, siendo la so escelente carrera truncada en 1993 pol so prematuru fallecimientu por causa de un accidente automovilísticu. Pa reemplazalo, los Blazers facer colos servicios de Danny Ainge, que ganara tres anillos de campeón con Boston Celtics nos años 80. Na temporada 1990-91, los Blazers empezaron de manera arrolladora, con 11 victories consecutives y una marca de 19-1. Acabaron con un récor de 63-19, el meyor de tola lliga y de la franquicia, y dieron fin al reináu de los Lakers de 9 años na División Pacíficu. Nel All-Star Game de 1991, Portland foi representáu por Drexler, Porter y Duckworth. Los Blazers espacharon con facilidá a los sos dos primeros oponentes (Sonics y Jazz), pero pincharon en güesu al atopase colos Lakers nes Finales de la Conferencia Oeste, quien-yos ganaron por 4 a 1.[23]

Na temporada 1991-92, los Blazers repitieron como campeones de la Conferencia Oeste con 57 partíos ganaos. Nos playoffs batieron ensin munchos problemes a Lakers, Suns y Jazz hasta atopase colos Chicago Bulls de Michael Jordan nes Finales de la NBA, onde cayeron por 4-2. Nel sestu partíu de la serie, ganando Chicago la eliminatoria por 3-2, los Blazers dexaron escapar una ventaya de 15 puntos nel postreru cuartu d'un partíu qu'apoderaron dende'l principiu, faciendo que los Bulls llevárense'l so segundu campeonatu consecutivu.[24]

1992-98: Perdíos na primer ronda[editar | editar la fonte]

Al términu de la temporada 1991-92, daqué empezó a fallar. Realizaron una ufierta a la baxa a la so estrella Danny Ainge, que, ofendíu, optó por colar se a Phoenix Suns. Pa sustituyi-y, los Blazers facer colos servicios de Rod Strickland, un xugador bastante revesosu. Con una plantía avieyada, los Blazers baxaron hasta les 51 victories y fueron esaniciaos en primer ronda de playoffs por San Antonio Spurs.[25] Les mancadures tamién castigaron al equipu, con Drexler perdiéndose 33 partíos y Jerome Kersey otros 17. Sicasí, la bona noticia foi'l rendimientu de Cliff Robinson, que se dio a conocer na NBA permediando 19.1 puntos y rematando ente los meyores taponadores de la lliga. Amás, ganó'l premiu al Meyor Sestu Home de la NBA Meyor Sestu Home.

A la fin de la temporada, Drexler yá se convirtiera nel líder de tolos tiempos de los Blazers en práuticamente cada categoría ofensiva, incluyendo puntos, tiros de campu, tiros llibres, rebotes ofensivos y robos. Porter, sicasí, dir tocantes a estadístiques y triples anotadores. Mientres esta temporada tanto Drexler como Porter superaron la barrera de los 15.000 y 10.000 puntos respeutivamente na NBA.

Rose Garden Arena, estadiu de los Blazers dende 1995.

Unu de los episodios más escabrosos de la historia de los Blazers asocedería na temporada 1992-93. Mientres un viaxe del equipu a Salt Lake City pa enfrentase con Utah Jazz, dellos xugadores viéronse envolubraos nun escándalu de tipu sexual arriendes de una fiesta privada na que participaron dellos xugadores. La identidá de los mesmos nunca foi revelada, y nun hubo cargos criminales, pero los Blazers sancionaron económicamente a 4 xugadores.

Na temporada 1993-94, los Trail Blazers siguieron cola so lenta cayida y particular reconstrucción. Strickland (17.2 puntos y 9 asistencies de permediu) sustituyó a Porter nel puestu de base titular y Kersey dexó'l testigu a Harvey Grant, xugador que llegó procedente de Washington Bullets nun trespasu por Duckworth. Chris Dudley fichó como axente llibre p'ayudar nel rebote, pero una mancadura dexó-y nel dique secu la mayor parte de la temporada. Una señal del tresformamientu del equipu foi que Robinson convertir nel máximu anotador del equipu, superando a Drexler con 20.1 puntos per nueche y xugando el so primera All-Star Game. Sicasí, per primer vegada dende la campaña 1988-89, los Blazers baxaron de les 50 victories, consiguiendo 47. En playoffs cayeron ante Houston Rockets en primer ronda, quien a lo postrero se fadríen col campeonatu.[26] Rick Adelman foi destituyíu tres la eliminación y foi reemplazáu pol entrenador de la Universidá de Seton Hall P.J. Carlesimo.[27] Bob Whitsitt, nomáu Executivu del Añu de la NBA Executivu del Añu en 1994 colos Sonics, fichó polos Blazers al términu de la temporada.

El 12 de febreru de 1995 remató una era na franquicia col trespasu qu'unviaba a Drexler, tres 11 temporaes y media en Portland, a Houston Rockets xunto con Tracy Murray en cuenta d'Otis Thorpe.[28] Los Blazers cerraron la campaña con un balance de 44-38, siendo Carlesimo el primer entrenador de la NBA en 25 años en pasar direutamente de la universidá al profesionalismo y llograr una temporada ganadora. Con too y con eso, l'equipu volvió cayer esaniciáu en primer ronda per tercer añu consecutivu.[29] Esta temporada tamién foi la postrera nel Memorial Coliseum antes de treslladase al nuevu Rose Garden na 1995-96.

Nel primer partíu nel nuevu pabellón, los Blazers perdieron por 92-80 ante los novatos Vancouver Grizzlies. Con trés cuartos de temporada completaos, el balance del equipu yera de 26-34, pero con una rápida remontada de 18 victories y 4 derrotes asitiáronse'l tercer puestu de la División Pacíficu y remataron con un récor de 44-38. El pívot lituanu Arvydas Sabonis, escoyíu nel Draft de 1986, incorporar al equipu en rellumando n'España y apostó la so primer campaña na NBA con 31 años. A pesar de la edá y los sos problemes de rodía, foi capaz de promediar 14.5 puntos y 8.1 rebotes en 23.8 minutos de xuegu. Robinson volvió liderar a los Trail Blazers n'anotación con 21.1 puntos per nueche y Strickland, a pesar de la so gran temporada, foi trespasáu a final d'añu a Washington Bullets por cuenta de la so mala rellación col entrenador Carlesimo. A cambéu, los Blazers recibíen a Rasheed Wallace, xugador clave nel futuru porvenir de la franquicia. Portland aportó per decimocuartu añu consecutivu a playoffs y volvió ser esaniciáu en primer ronda, nesta ocasión por Utah Jazz en cinco partíos.[30] Nel postreru, los Blazers fueron ganaos por 102-64, superando'l récor de menos puntos nun partíu de playoffs qu'ostentaben dende 1994 los Knicks.

Un añu dempués, l'equipu cuntaba con una plantía anovada pero la resultancia nun foi distinta. Los cambeos empezaron en xunetu de 1996, adquiriendo nun plazu de nueve díes a Wallace, Isaiah Rider y Kenny Anderson. El rendimientu del primeru foi inmediatu, permediando 15.1 puntos y 6.8 rebotes per partíu na so segunda temporada na lliga y rematando terceru na NBA en porcentaxe de tiros de campu con un 55.8%. Anderson lideró al equipu n'anotación con 17.5 puntos per alcuentru, siguíu de Rider con otros 16.1, y n'asistencies con 7.1, xaciándose amás colos meyores de la lliga en robos de balón (1.98 por partíu).

Con secundarios como Robinson (15.1 puntos), Sabonis (13.4 puntos, 7.9 rebotes) y el mozu Gary Trent (10.8 puntos, 5.2 rebotes), los Blazers llegaron fuertes a metá de temporada, con una racha de 11 victories consecutives a finales de febreru qu'igualaba a la segunda meyor marca na historia de la franquicia. Portland ganó 20 de los postreros 25 partíos de la temporada regular y clasificóse para playoffs como quintos de la Conferencia Oeste (49-33). En playoffs, los Blazers cayeron ante los Lakers en primer ronda per quinta vegada consecutiva,[31] polo que Carlesimo foi despidíu y Mike Dunleavy ocupó'l so cargu.

Yá na temporada 1997-98, unos mozos Blazers ganaron 46 partíos y terminaron na cuarta plaza de la División Pacíficu. La plantía dio un xiru en rellación cola campaña anterior; Dunleavy yera'l nuevu entrenador del equipu y nuevos fichaxes como Brian Grant, ficháu como axente llibre, y el base Damon Stoudamire, procedente de Toronto Raptors y Rookie del Añu en 1996, daben un nuevu aire a los Blazers. Stoudamire, nativu de Portland, foi adquiríu xustu antes del zarru del plazu de fichaxes xunto con Carlos Rogers y Walt Williams. A pesar de qu'una mancadura de todíu dexó-y apostar solamente 22 partíos col equipu, los Trail Blazers roblaron un balance de 13-9 cola so nuevu base al mandu. A la fin de la temporada regular la franquicia aportó per decimosestu añu consecutivu a playoffs, enfrentándose en primer ronda a los Lakers, autores de 61 victories mientres la campaña. Sicasí, al igual qu'asocedió en 1997, los angelinos volvieron mandar a casa a los Blazers a les primeres de cambiu.[32]

1998-00: En cantu de les Finales[editar | editar la fonte]

Rasheed Wallace, unu de les pilastres de los Blazers de finales de los 90.
Arvydas Sabonis, unu de les pilastres de los Blazers de finales de los 90.

Tres seis temporaes consecutives decepcionando en playoffs, los Trail Blazers tornaron a la élite de la Conferencia Oeste. Nuna temporada marcada pol zarru patronal de la lliga, na que s'apostaron namái 50 partíos y atayóse l'All-Star Game, l'equipu ganó 35 alcuentros y Dunleavy alzar col premiu al Meyor Entrenador del Añu de la NBA Meyor Entrenador del Añu. Portland esanició en primer ronda de playoffs a Phoenix Suns y a Utah Jazz en Semifinales de Conferencia, pero cayó ante San Antonio Spurs nes Finales de Conferencia de la NBA Finales de Conferencia.[33] Nel tercer partíu de la serie, conocíu como "Memorial Day Miracle", Sean Elliott anotó un triple dende la esquina a falta de 9 segundos pal final del alcuentru, dando la victoria a los Spurs por 86-85.[34] Con esti trunfu empobinaben la eliminatoria, que más tarde ganaríen por 4-0.

Los Blazers yeren un conxuntu equilibráu; Isaiah Rider yera'l máximu anotador con namái 13.9 puntos per partíu, siguíu por Rasheed Wallace (12.8), Damon Stoudamire (12.6), Arvydas Sabonis (12.1) y Brian Grant (11.5), amás d'escepcionales secundarios como Walt Williams, Jim Jackson y Greg Anthony. Nueve distintos xugadores lideraron nueve distintos categoríes estadístiques. En cuanto al xuegu coleutivu, la bona defensa del equipu dexó a los sos rivales en 88.5 puntos per partíu, el meyor permediu na historia de la franquicia. Los Blazers consiguieron otru récor col 41.7% en tiros de campu.

Nel postreru partíu de la campaña 1999-00, l'equipu perdió ante los Denver Nuggets 96-95 y quedóse a tan solo una victoria de les 60. En playoffs esanició ensin demasiaos problemes a Minnesota Timberwolves y a Utah Jazz, llantándose nes Finales de Conferencia de la NBA Finales de Conferencia per segundu añu consecutivu.[35] Nelles, colos Lakers como rivales, llegar al séptimu alcuentru nel Staples Center cola serie igualada a 3. Los Blazers fueron la mayor parte del partíu ganando cómodamente, llegando 73-58 al postreru cuartu, nel que los Lakers empecipiaron una remontada qu'incluyó un parcial de 31-11 nos postreros 11 minutos y fueron superaos nel marcador por 89-84.[36]

Mientres la temporada, Wallace foi escoyíu pa xugar per primer vegada'l All-Star Game y lideró a los Trail Blazers n'anotación con 16.4 puntos per partíu, amás de rematar quintu na lliga en porcentaxe de tiros de campu con un 51.7%. Scottie Pippen, que llegara al equipu en branu procedente de Houston Rockets, foi escoyíu nel meyor quintetu defensivu de la NBA segundu meyor quintetu defensivu. L'equipu tamién llogró dellos récores, llogrando'l so meyor marca en casa de la historia (29-12), y tantu nel mes de payares (11-3) como nel de febreru (12-2).

2000-07: Siete años de travesía pol desiertu[editar | editar la fonte]

Los Blazers lleven a la fin de la temporada regular 2000-01 con unu de los meyores récores de la Conferencia Oeste y ganando 17 de los postreros 20 partíos. Sicasí, en cayendo 105-97 en casa ante Vancouver Grizzlies, l'equipu entró nuna racha negativa na que solamente vencieron en 8 de 22 alcuentros anque llogró la clasificación pa los playoffs. Sicasí, los Lakers una vegada más s'encargaron de la so eliminación en primer ronda en trés partíos. Wallace robló la meyor temporada na so carrera con 19.2 puntos y un 50.1% en tiros de campu.

Maurice Cheeks convertir nel nuevu entrenador de los Blazers tres la marcha de Dunleavy, debutando según téunicu na NBA. La resultancia foi práuticamente idénticu al de la temporada anterior, perdiendo un partíu más en lliga regular (49-33) y cayendo en primer ronda de playoffs ante los Lakers por 3-0.

Los Blazers teníen perspectives prometedores pa la campaña 2002-03, pero lamentablemente nun se cumplieron los oxetivos. L'equipu nun tuvo fuerte n'ataque, permediando solamente 80 puntos nos primeros 10 partíos de temporada y dexando a los rivales canastes fáciles. Cola mancadura de rodía del veteranu Pippen, los Blazers entraron nuna cuesta abaxo de la que-yos costó salir, roblando un probe balance de 8 victories y 10 derrotes a la fin de la temporada y cayendo hasta'l sestu puestu del Oeste. En playoffs enfrentar contra Dallas Mavericks, autores de 60 victories en temporada regular. A pesar d'empezar la eliminatoria con un 3-0 a favor de los texanos, los Blazers nun tiraron la toalla ya igualaron la serie ganando tres encuentros consecutivos a pesar de la plaga de mancadures. Nel séptimu partíu, Portland tuvo a puntu de faer historia hasta que los Mavericks apertaron nos minutos finales y fixéronse cola victoria.[37] De ganar los Blazers, convirtiérense nel primer equipu en remontar un 3-0.

Na temporada 2003-04, los Blazers nun se clasificaron pa playoffs per primer vegada en 22 temporaes. Sicasí, la bona noticia foi'l gran nivel amosáu por Zach Randolph, que nel so tercer añu de profesional permedió 20.1 puntos, 10.5 rebotes y 2 asistencies per partíu, liderando a los Blazers en dobles dobles con 43. Foi gallardoniáu col premiu al Xugador Más Ameyoráu de la NBA Xugador Más Ameyoráu y convirtióse nel primer blazer en 21 años en permediar 20 o más puntos y 10 o más rebotes per alcuentru.[38] Mientres la temporada regular, dos de los xugadores principales abandonaron l'equipu; Wallace colar a Atlanta (onde solo apostó un partíu antes de ser trespasáu a Detroit Pistons) en cuenta de Theo Ratliff, Shareef Abdur-Rahim y Dan Dickau,[39] ente que Bonzi Wells fixo les maletes camín de Memphis Grizzlies.[40]

Nos dos siguientes temporaes, los Blazers fundir nun pozu del que-yos costó años salir. Cheeks foi despidíu'l 2 de marzu de 2005 y foi reemplazáu por Kevin Pritchard,[41] quien caltuvo'l control del equipu hasta'l final de temporada. En xunetu de 2005 anuncióse'l fichaxe de Nate McMillan como nuevu entrenador de los Trail Blazers.[42] Cola so llegada, la meyora nun foi inminente, una y bones l'equipu siguía col probe nivel de xuegu amosáu nos últimos tiempos; en dos años llograron 47 victories, y na 2006-07, a pesar de cobardes ameyoramientos, solamente ganaron 32 partíos. Brandon Roy, escoyíu por Minnesota Timberwolves na sesta posición del Draft de 2006 pero trespasáu darréu a los Blazers, foi nomáu Rookie del Añu na so primer temporada na NBA.[43] Roy foi'l tercer xugador de los Blazers en recibir el premiu, xuniéndose asina a Geoff Petrie y Sidney Wicks.

2007-2010: Cazumbre nueva en Portland[editar | editar la fonte]

Brandon Roy ganó'l Rookie del Añu en 2007, pero viose lastrado poles mancadures.
Greg Oden foi escoyíu na primer posición del Draft de 2007.

Los Blazers ganaron la llotería del draft de 2007 y escoyeron na primer posición al pívot d'Ohio State Greg Oden, llamáu a apoderar la lliga nun futuru. Sicasí, la euforia remató llueu cola mancadura de rodía de Oden en pretemporada que-y obligaba a pasar pol quirófanu y perdese tola temporada regular.[44]

Con too y con eso, los Blazers tuvieron un empiezu bien gris, ganando 5 de los primeres 18 alcuentros. Pero n'avientu, l'equipu espertó y ganó 13 partíos consecutivos que-y dieron a McMillan la reconocencia d'Entrenador del Mes[45] y a Roy el de meyor xugador de la selmana por partida doble. Roy tamién foi escoyíu p'apostar l'All-Star Game de 2008, el primer All-Star de Portland dende Wallace en 2001.[46] Los Blazers remataron la temporada con un rexistru de 41-41, el tercer meyor dende la 2002-03, y anque fora de puestos de playoffs, el futuru deparábase prometedor na franquicia cola incorporación de Oden na siguiente campaña.

Pal empiezu de la temporada 2008-09 los Blazers apaecíen como un equipu nuevu, talentosu y ensin problemes llegales, daqué estrañu nos últimos años de la franquicia. El nucleu formáu poles emerxentes estrelles Brandon Roy (segunda vegada All Star), LaMarcus Aldridge y el recuperáu Greg Oden llograron un récor de 54 victories y el cuartu puestu global na Conferencia Oeste. Sicasí, y a pesar de que los analistes yeren bien optimistes sobre les posibilidaes del equipu, los Houston Rockets esaniciar en primer ronda con un resultáu de 4-2

2010-13: La mala suerte cebar con Portland[editar | editar la fonte]

LaMarcus Aldridge

La temporada 2009-10 empezaba con mires d'engarrar el lideralgu de la Conferencia Oeste. Pero la socesión de mancadures, empezando pol pívot Oden (tola temporada fuera), el so suplente Joel Przybilla, Batum y l'estrella del equipu Brandon Roy (más de 15 partíos y la primer ronda de playoffs), amás de los suplentes Rudy Fernández y Travis Outlaw. Tou eso minó l'enfotu del equipu. Aun así los Blazers terminaron con un récor de 50-32 y el sestu llugar na conferencia, en parte gracies a la regularidá de los veteranos Andre Miller, Marcus Camby y LaMarcus Aldridge. Los Blazers finalmente cayeron en primer ronda de playoffs ante Phoenix Suns.

Pa la temporada 2010-11 llegó un nuevu mánager xeneral, el birmanu estauxunidense Rich Cho. Los Blazers adquirieron una gran cantidá de rookies, Armon Johnson, Luke Babbitt y Elliot Williams, amás de Wesley Matthews, desfamáu polos Utah Jazz. Al igual que na anterior sesión, los Blazers viéronse acosaos poles mancadures. Jeff Pendergraph y el rookie Elliot Williams sufrieron mancadures de rodía que los lastraron tola temporada. El All-Star Brandon Roy siguió coles sos sempiternes mancadures de rodía que-y obligaron a operase en xineru de 2011, dexando'l so futuru nel basket nel aire. Marcus Camby tamién sufrió mancadures. Sicasí, les mancadures tuvieron daqué positivu, LaMarcus Aldridge remaneció como líder del equipu y Wesley Matthews reemplazó dignamente a Roy. Pensando que los Blazers entá podíen faer un bon papel en playoffs, Rich Cho executó un gran trespasu con Charlotte Bobcats en febreru de 2011. Dante Cunningham, Joel Przybilla y Sean Marks desembarcaron en Charlotte a cambéu del All-Star Gerald Wallace. Magar tou, los Blazers volvieron ser esaniciaos en primer ronda de playoffs, esta vegada por Dallas Mavericks, a lo postrero campeones.

Antes de rematar la temporada, los Blazers despidieron a Rich Cho, oficialmente por desavenencies col propietariu de los Blazers, Paul Allen. El 23 de xunu, los Blazers escoyeron nel draft a Nolan Smith y Jon Diebler, esi mesmu día executaron un trespasu a tres bandes ente Dallas Mavericks y Denver Nuggets, Andre Miller desembarcaba en Denver y Rudy Fernández en Dallas, pela so parte, los Blazers recibíen a la base de Denver Raymond Felton y al finlandés Petteri Koponen, que enxamás vistir cola camiseta de Portland.

Pa la temporada 2011-12 y tres el lockout, anunciábase que Brandon Roy retirábase por causa de les sos mancadures, tamién l'equipu rescindía'l contratu a Greg Oden, non recuperáu entá de les sos mancadures, tamién se colaría Chris Johnson. El nuevu mánager de Portland, Chad Buchannan, viose obligáu a roblar trés axentes llibres: Kurt Thomas, Jamal Crawford y Craig Smith. En marzu de 2012, producióse otru trespasu a tres bandes, Portland unviaba a Marcus Camby a Houston Rockets en cuenta de Hasheem Thabeet y Jonny Flynn, de la mesma, Portland unviaba a Gerald Wallace a New Jersey Nets por Mehmet Okur y Shawne Williams, Portland amás recibía la primer ronda de Nets del draft del 2012. Magar la gran cantidá de refuerzos adquiríos, y col lideralgu de Aldridge y el francés Nicolas Batum, los Blazers terminaron con un 28-38 y fora de playoffs.

La 2012-13 albidrar de transición pa Portland. La base Damian Lillard foi escoyíu en sesta posición del draft, y el pívot Meyers Leonard n'undécima. L'español Víctor Claver, escoyíu en posición 22 del draft de 2009, incorporar al equipu.

2013-2015: La era de Aldridge y Lillard[editar | editar la fonte]

Pa la 2012-13, los Blazers dan un pasu alantre col lideralgu de Aldridge y l'irrupción de Lillard dexándo-yos en xineru de 2013 con un récor de 20-15. Pero les mancadures vuelven azotar al equipu a xugadores como Aldridge, Batum y Matthews, lo que fizo que los Blazers tuvieron una racha de 13 partíos siguíos perdiendo, la mayor na historia de la franquicia. Finalmente l'equipu acabó con un global de 33-49. La base Lillard ganó'l Rookie of the Year por decisión unánime (l'únicu xunto a Ralph Sampson, David Robinson y Blake Griffin), dempués de promediar 19 puntos y 6,5 asistencies per partíu.

Pa la 2013-14 los rumores sobre una posible salida de Aldridge empezaron a solmenar al equipu. Nel draft escoyíen a C.J. McCollum, que mancóse poco primero de empezar la temporada. L'equipu amosó una regularidá inesperada lideraos pol gran rendimientu de Aldridge y Lillard y un bloque compactu.

2016-2017: El nuevu Portland[editar | editar la fonte]

Tres la salida de Aldridge a los San Antonio Spurs, Lillard xunto al escolta C.J. McCollum llevaron nos sos costazos al equipu, enfrentándose a los continuos problemes defensivos por cuenta de la falta de xugadores interiores y les siempres presentes mancadures, a metá de temporada realízose un movimientu que-y daría esperanza al equipu nel ámbitu defensivu trespasando al pívot Mason Plumlee en cuenta de Jusuf Nurkić, l'equipu llogró entrar nos playoffs na octava posición con un record de 41-41, anque les mancadures atacaron a Nurkić y perdióse los primeros partíos de la primer ronda, los Trail Blazers fueron barríos con un 4-0 polos Golden State Warriors quien darréu ganaríen el campeonatu.

Trayeutoria[editar | editar la fonte]

Temporada Partíos
ganaos
Partíos
perdíos
% de
victories
Play-offs Resultaos
Portland Trail Blazers
1970-71 29 53 .354
1971-72 18 64 .220
1972-73 21 61 .256
1973-74 27 55 .329
1974-75 38 44 .463
1975-76 37 45 .451
1976-77 49 33 .598 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales de Conferencia
Gana Finales de Conferencia
Campeón de la NBA
Portland 2, Chicago 1
Portland 4, Denver 2
Portland 4, LA Lakers 0
Portland 4, Philadelphia 2
1977-78 58 24 .707 Pierde Semifinales de Conferencia Seattle 4, Portland 2
1978-79 45 37 .549 Pierde 1ᵉʳ Ronda Phoenix 2, Portland 1
1979-80 38 44 .463 Pierde 1ᵉʳ Ronda Seattle 2, Portland 1
1980-81 45 37 .549 Pierde 1ᵉʳ Ronda Kansas City 2, Portland 1
1981-82 42 40 .512
1982-83 46 36 .561 Gana 1ᵉʳ Ronda
Pierde Semifinales de Conferencia
Portland 2, Seattle 0
LA Lakers 4, Portland 1
1983-84 48 38 .585 Pierde 1ᵉʳ Ronda Phoenix 3, Portland 2
1984-85 42 40 .512 Gana 1ᵉʳ Ronda
Pierde Semifinales de Conferencia
Portland 3, Dallas 1
LA Lakers 4, Portland 1
1985-86 40 42 .489 Pierde 1ᵉʳ Ronda Denver 3, Portland 1
1986-87 49 33 .598 Pierde 1ᵉʳ Ronda Houston 3, Portland 1
1987-88 53 29 .646 Pierde 1ᵉʳ Ronda Utah 3, Portland 1
1988-89 39 43 .476 Pierde 1ᵉʳ Ronda LA Lakers 3, Portland 0
1989-90 59 23 .720 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales de Conferencia
Gana Finales de Conferencia
Pierde Finales de la NBA
Portland 3, Dallas 0
Portland 4, San Antonio 3
Portland 4, Phoenix 2
Detroit 4, Portland 1
1990-91 63 19 .768 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales de Conferencia
Pierde Finales de Conferencia
Portland 3, Seattle 2
Portland 4, Utah 1
LA Lakers 4, Portland 2
1991-92 57 25 .695 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales de Conferencia
Gana Finales de Conferencia
Pierde Finales de la NBA
Portland 3, LA Lakers 1
Portland 4, Phoenix 1
Portland 4, Utah 2
Chicago 4, Portland 2
1992-93 51 31 .622 Pierde 1ᵉʳ Ronda San Antonio 3, Portland 1
1993-94 47 35 .573 Pierde 1ᵉʳ Ronda Houston 3, Portland 1
1994-95 44 38 .537 Pierde 1ᵉʳ Ronda Phoenix 3, Portland 0
1995-96 44 38 .537 Pierde 1ᵉʳ Ronda Utah 3, Portland 2
1996-97 49 33 .598 Pierde 1ᵉʳ Ronda LA Lakers 3, Portland 1
1997-98 46 36 .561 Pierde 1ᵉʳ Ronda LA Lakers 3, Portland 1
1998-99 35 15 .700 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales de Conferencia
Pierde Final de Conferencia
Portland 3, Phoenix 0
Portland 4, Utah 2
San Antonio 4, Portland 0
1999-2000 59 23 .720 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales de Conferencia
Pierde Finales de Conferencia
Portland 3, Minnesota 1
Portland 4, Utah 1
LA Lakers 4, Portland 3
2000-01 50 32 .610 Pierde 1ᵉʳ Ronda LA Lakers 3, Portland 0
2001-02 49 33 .598 Pierde 1ᵉʳ Ronda LA Lakers 3, Portland 0
2002-03 50 32 .610 Pierde 1ᵉʳ Ronda Dallas 4, Portland 3
2003-04 41 41 .500
2004-05 27 55 .329
2005-06 21 61 .256
2006-07 32 50 .400
2007-08 41 41 .500
2008-09 54 28 .659 Pierde 1ᵉʳ Ronda Houston 4, Portland 2
2009-10 50 32 .610 Pierde 1ᵉʳ Ronda Phoenix 4, Portland 2
2010-11 48 34 .585 Pierde 1ᵉʳ Ronda Dallas 4, Portland 2
2011-12 28 38 .424
2012-13 33 49 .402
2013-14 54 28 .659 Gana 1ᵉʳ Ronda
Pierde Semifinales de Conferencia
Portland 4, Houston 2
San Antonio 4, Portland 1
2014-15 51 31 .622 Pierde 1ᵉʳ Ronda Memphis 4, Portland 1
2015-16 44 38 .537 Gana 1ᵉʳ Ronda
Pierde Semifinales de Conferencia
Portland 4, LA Clippers 2,
Golden State 4, Portland 1
2016-17 41 41 .500 Pierde 1ᵉʳ Ronda Golden State 4, Portland 0
Totales 2032 1774 .534
Playoffs 107 132 .448 1 Campeonatu

Xugadores destacaos[editar | editar la fonte]

Xugadores incluyíos nel Salón de la Fama[editar | editar la fonte]

Númberos retiraos[editar | editar la fonte]

Númberos retiraos por Portland Trail Blazers
Nᵘ Xugador Posción Años
1 1 Larry Weinberg Fundador 1975–88
13 Dave Twardzik B 1976–80
14 Lionel Hollins B 1975–80
15 Larry Steele B 1971–80
20 Maurice Lucas A 1976–80, 1987–88
22 Clyde Drexler B 1983–95
30 Bob Gross A 1975–82
30 Terry Porter B 1985–95
32 Bill Walton P 1974–79
36 Lloyd Neal A, P 1972–79
45 Geoff Petrie B, A 1970–76
77 ² Jack Ramsay Entrenador 1976–86
(Micrófonu) Bill Schonely Broadcaster 1970-98

1 Fundador del equipu, 1970-88 (númberu honoríficu, pue ser lleváu polos xugadores)
² Númberu n'alcordanza de la temporada 1976-77, fecha del primer y únicu títulu de campeón de Portland

Entrenadores[editar | editar la fonte]

Premiu[editar | editar la fonte]

Meyor Quintetu de la NBA

Segundu Meyor Quintetu de la NBA

Tercer Meyor Quintetu de la NBA

Meyor quintetu defensivu de la NBA

Segundu meyor quintetu defensivu de la NBA

Meyor quintetu de rookies de la NBA

Meyor quintetu de rookies de la NBA Segundu meyor quintetu de rookies de la NBA

All-Stars de la NBA

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. fundinguniverse.com Company History: Portland Trail Blazers, consultáu ochobre de 2008
  2. NBA.com NBA Finals: All Time Champions, consultáu ochobre de 2008
  3. probasketballteams.com Portland Trailblazers: Not so Cheeky after missing the playoffs for first time in 21 years Archiváu el 17 d'avientu de 2007 na Wayback Machine., consultáu ochobre de 2008
  4. sportsnetwork.com National Basketball Association: Portland Trail Blazers, consultáu ochobre de 2008
  5. NBA.com NBA Postseason awards: Most Valuable Player, consultáu ochobre de 2008
  6. NBA.com Portland Introduces "Blazermania" To NBA, consultáu payares de 2008
  7. NBA.com 1970-71: Rookie Sensation Paces Blazers In Scoring, consultáu payares de 2008
  8. rockymountainnews.com Tomasson: Olowokandi leaves a sour taste, consultáu payares de 2008
  9. NBA.com 1977 Playoff Results, consultáu payares de 2008
  10. NBA.com Learn more about Maurice Lucas, consultáu n'avientu de 2008
  11. NBA.com 1978 Playoff Results, consultáu payares de 2008
  12. NBA.com 1981 Playoff Results, consultáu payares de 2008
  13. NBA.com 1983 Playoff Results, consultáu payares de 2008
  14. basketball-reference.com Portland Trail Blazers Draft History, consultáu n'avientu de 2008
  15. NBA.com 1985 Playoff Results, consultáu payares de 2008
  16. NBA.com Denver Nuggets History: 1979 to 1990", consultáu n'avientu de 2008
  17. NBA.com 1986 Playoff Results, consultáu payares de 2008
  18. NBA.com 1987 Playoff Results, consultáu payares de 2008
  19. NBA.com 1988 Playoff Results, consultáu payares de 2008
  20. nytimes.com SPORTS PEOPLE; Trail Blazers Deal, consultáu n'avientu de 2008
  21. nytimes.com PRO BASKETBALL; Changing Team Chemistry Adds Risk to Equation, consultáu n'avientu de 2008
  22. NBA.com 1990 Playoff Results, consultáu payares de 2008
  23. NBA.com 1977 Playoff Results, consultáu payares de 2008
  24. NBA.com 1977 Playoff Results, consultáu payares de 2008
  25. NBA.com 1993 Playoff Results, consultáu payares de 2008
  26. NBA.com 1994 Playoff Results, consultáu payares de 2008
  27. nytimes.com PRO BASKETBALL; Carlesimo Leaves Hall To Coach Trail Blazers, consultáu n'avientu de 2008
  28. portlandtribune.com ‘It is a crime what has happened', consultáu n'avientu de 2008
  29. NBA.com 1995 Playoff Results, consultáu payares de 2008
  30. NBA.com 1996 Playoff Results, consultáu payares de 2008
  31. NBA.com 1997 Playoff Results, consultáu payares de 2008
  32. NBA.com 1998 Playoff Results, consultáu payares de 2008
  33. NBA.com 1999 Playoff Results, consultáu payares de 2008
  34. sportsillustrated.com Sean Elliott 's Memorial Day Miracle Video, consultáu payares de 2008
  35. NBA.com 2000 Playoff Results, consultáu payares de 2008
  36. sportsillustrated.com Blazers' dry spell allows Lakers to take Game 7, consultáu payares de 2008
  37. cnnsi.com Mavericks win Game 7 to prevent historic collapse, consultáu n'avientu de 2008
  38. chinadaily.com NBA names Randolph Most Improved Player, consultáu n'avientu de 2008
  39. ESPN.com Abdur-Rahim among Hawks traded, consultáu n'avientu de 2008
  40. ESPN.com Blazers get Person in return for Wells, consultáu n'avientu de 2008
  41. redorbit.com Maurice Cheeks Is Fired As Blazers Coach, consultáu n'avientu de 2008
  42. findarticles.com Nate McMillan leaves the Sonics to coach division-rival Trail Blazers, consultáu n'avientu de 2008
  43. NBA.com Trail Blazers' Brandon Roy Named 2006-07 T-Mobile NBA Rookie of the Year, consultáu n'avientu de 2008
  44. NBA.com Greg Oden va perdese tola temporada 2007-08, consultáu n'avientu de 2008
  45. NBA.com Nate McMillan Named December's Western Conference Coach of the Month, consultáu n'avientu de 2008
  46. NBA.com Brandon Roy Named Western Conference All-Star, consultáu n'avientu de 2008

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]


Predecesor:
Boston Celtics
1976
Campeón de la NBA
1977
Socesor:
Washington Bullets
1978