Golden State Warriors

De Wikipedia
Golden State Warriors
Situación
Estáu Estaos Xuníos
Datos
Tipu club de baloncestu
Fundáu en1946
Propietariu Bandera de Estaos Xuníos d'América Joe Lacob
Entrenador Bandera de Estaos Xuníos d'América Steve Kerr
Categoría National Basketball Association
Instalaciones
Estadiu Chase Center (es) Traducir
Dueñu de Joe Lacob
Peter Guber
Uniforme
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu

Web oficial
San Francisco Warriors (en) Traducir Golden State Warriors
Cambiar los datos en Wikidata

Golden State Warriors ye un equipu profesional de baloncestu que xuega na NBA con base n'Oakland, California. "Golden State" deriva del nomatu con que se conoz al estáu de California, The Golden State (Estáu Doráu), deriváu de la Fiebre del Oru de 1849 y de les sos doraes llombes. Anguaño hai un plan de treslláu del equipu, previstu pa la temporada 2019-20. Pa esa fecha, la franquicia va afitar la so sede en San Francisco (California), ciudá onde yá tuvo instaláu l'equipu enantes, y va apostar los sos partíos nel Chase Center, anguaño en construcción.[1]

Fueron los primeros de la NBA n'incorporar mangues nes camisetes.[2] Enantes llevar los Boston Celtics na temporada 1946-47 cuando inda nun se fundara la NBA.

Pabellones[editar | editar la fonte]

Historia[editar | editar la fonte]

Philadelphia Warriors[editar | editar la fonte]

Wilt Chamberlain foi capaz d'anotar 100 puntos nun partíu.

Los Warriors fueron fundaos en Filadelfia, Pennsylvania en 1946 como Philadelphia Warriors, miembru de la BAA. El propietariu yera Pat Tyrrell, quien tamién tenía l'equipu Philadelphia Ramblers de l'American Hockey League. Tyrell contrató a Eddie Gottlieb, un promotor de baloncestu del área de Filadelfia, como entrenador y xeneral manager

Lideraos pol sensacional anotador Joe Fulks, los Warriors ganaron el campeonatu na temporada inaugural, la 1946-47, batiendo a Chicago Stags en cinco partíos (la BAA xunir a la NBA en 1949). Gottlieb mercó la franquicia en 1951.

Los Warriors ganaron el so otru campeonatu en Filadelfia na temporada 1955-56, ganando a Fort Wayne Pistons por 4-1. Les estrelles d'esi equipu yeren Paul Arizin y Neil Johnston. En 1959, los Warriors escoyeron nel Draft al pívot Wilt Chamberlain, xugador que camudaría l'aldu de la lliga y rompería incontables récores. Conocíu como "Wilt the Stilt", el 2 de marzu de 1962 anotó 100 punto ante New York Knicks en Hershey, Pennsylvania.

San Francisco Warriors[editar | editar la fonte]

En treslladándose a San Francisco, el primer añu xugaron la mayor parte de los sos partíos de llocal nel Cow Palace.

En 1962, Franklin Mieuli mercó la mayor parte de la franquicia y treslladar al Área de la Badea de San Francisco, renombrándolos San Francisco Warriors, y xugando la mayor parte de los sos partíos en casa nel Cow Palace (alcontráu na frontera ente San Francisco y Daly City), anque n'ocasiones xugaben en grandes ciudaes cercanes como Oakland y San José. Na campaña 1963-64, los Warriors ganaron el títulu de división y cayeron nes Finales de la NBA ante Boston Celtics por 4-1.

En 1965, los Warriors escoyeron a Rick Barry en primer ronda de draft. Barry foi nomáu Rookie del Añu, y en 1967 lideró al equipu de nuevu a les Finales, perdiendo de nuevu esta vegada contra Philadelphia 76ers, franquicia que reemplazo a los Warriors en Filadelfia. En 1968, por cuenta de problemes rellacionaos col dineru, Barry dexó los Warriors pa xunise a Oakland Oaks de l'ABA. Tres delles temporaes na ABA, Barry tornó a los Warriors en 1971.

Cola apertura del Oakland Coliseum Arena en 1966, los Warriors empezaron a amontar el númberu de partíos en casa xugaos ellí. La temporada 1970-71 sería la postrera como San Francisco Warriors. Na 1971-72, camudaron el so nome a Golden State Warriors, xugando casi tolos sos alcuentros de locales n'Oakland. Seis partíos fueron en San Diego esa temporada, pero nengunu en San Francisco o Daly City.

Golden State Warriors[editar | editar la fonte]

1971-1978: Los años del primer aniellu[editar | editar la fonte]

Banderola conmemorativa del títulu de 1975 a lo cimero del Oracle Arena.

Los Warriors ganaron el so únicu campeonatu na Mariña Oeste na campaña 1974-75. No que munchos consideren la mayor sorpresa na historia de la NBA, los Warriors ganaron a Washington Bullets nes Finales de la NBA, barriéndo-yos en cuatro partíos. Aquel equipu taba entrenáu por Al Attles, y lideráu en cancha por Rick Barry, Jamaal Wilkes y Phil Smith. Confiábase tan pocu en que l'equipu llegara lloñe en playoffs que se programó otros eventos nel Coliseum Arena pa eses feches. Poro, los Warriors xugaron los sos partíos en casa en postemporada nel Cow Palace en Daly City.[3]

1987-1997: La era Run T-M-C[editar | editar la fonte]

Chris Mullin foi una de les estrelles de los Warriors de finales de los 80, y un futuru directivu del equipu.

Tres una mala etapa a finales de los 70 y principios de los 80, los Warriors volvieron de nuevu a la sienda del ésitu a finales de los 80. El resurdimientu llegó tres unes espectaculares Semifinales de Conferencia de 1987 ante los Lakers de Magic Johnson.

De la mano del nuevu entrenador, Don Nelson, el básket NBA volvió interesar na badea d'Oakland. L'equipu taba lideráu pol tridente formáu pol base Tim Hardaway, l'escolta Mitch Richmond y l'aleru tirador Chris Mullin. El tríu yera denomináu Run T-M-C, inspiráu nel grupu de rap Run-D.M.C. Esti conxuntu solo permaneció dos temporaes nel equipu, yá que Nelson decidió unviar a Richmond a los Sacramento Kings. Na 1993-94, la ala-pivot Chris Webber foi nomáu Rookie del Añu, y xunto al nuevu Latrell Sprewell, más Hardaway y Mullin llevaron a los Warriors a playoffs.

Al empezar la temporada 1994-95, un enfrentamientu ente Sprewell y Webber punxo a Nelson nuna encruciada. Nos próximos años, tolos integrantes d'esi equipu diríense progresivamente, más col nuevu propietariu del equipu, Chris Cohan. En 1995, Rick Adelman convertir en nuevu entrenador. En metá de la temporada 1995-96, Hardaway foi unviáu a Miami Heat. Los Warriors remataron con un récor de 36-46.

Na 1997-98, P.J. Carlesimo reemplazó a Adelman como entrenador por cuenta de les males resultaos. Esi añu, Sprewell foi sancionáu pola NBA, nun volviendo nunca más a vistir la camiseta de los Warriors, pos en 1999 sería trespasáu a los New York Knicks.

1997-2005: Los años de Garry St. Jean[editar | editar la fonte]

Garry St. Jean convertir en nuevu mánager del equipu en 1997, reemplazando a Dave Twardzik. Twardzik fixera nefastes eleiciones de draft, como Todd Fuller (cuando xugadores como Kobe Bryant, Steve Nash o Jermaine O'Neal taben disponibles) y Steve Logan (esti nunca llegó a xugar na NBA).

Nes socesives temporaes con St. Jean como mánager, lideraos por Gilbert Arenas, Antawn Jamison o Jason Richardson, los mozos Warriors nun pudieron aportar a playoffs na ultracompetitiva Conferencia Oeste. Antes de la temporada 2002-03, St. Jean cometiera l'error de sobrepagar a xugadores como Danny Fortson, Adonal Foyle o Erick Dampier, de cuenta que xugadores como Arenas colar a otros equipos, magar que esti deseyaba quedase nel equipu d'Oakland y col disgustu de los fans.

2005-2008: El "We Believe"[editar | editar la fonte]

En 2004, Chris Mullin foi nomáu nuevu Vicepresidente Executivu d'Operaciones de los Warriors. En arrodiándose d'antiguos compañeros na so etapa como xugador nos Warriors, les sos intenciones yeren construyir l'equipu alredor de Jason Richardson, Mike Dunleavy Jr. y Troy Murphy. Amás, draftearon al pívot letón Andris Biedriņš. En 2005, adquirieron a la base-escolta Baron Davis, el primer xugador col rol de superestrella dende'l mesmu Chris Mullin.

La temporada 2005-06 sentíase prometedora pa los Warriors, empecipiándose con porcentaxe positivu, el primeru dende 1994. Pero unes socesives mancadures lastraron al equipu (incluyendo'l de la estrella del equipu, Davis), y n'abril, los Warriors fueron esaniciaos polos New Orleans Hornets de la llucha polos playoffs.

Pa la temporada 2006-07, los Warriors llevaben el récor del equipu que más temporaes consecutives llevaba fora de playoffs (12). Na pretemporada, l'equipu rompió'l contratu col entrenador Mike Montgomery y yera reemplazáu por Don Nelson, un vieyu conocíu. Nel draft, los Warriors escoyíen al pívot Patrick O'Bryant, y nun trespasu, unviaben a Dunleavy y Murphy, xunto a Ike Diogu y Keith McLeod, a Indiana Pacers por Al Harrington, Stephen Jackson, Josh Powell y la base lituanu Šarūnas Jasikevičius. Los Warriors roblaron como axente llibre al aleru defensivu Matt Barnes. L'equipu afíxose perfectamente al estilu "run-and-gun" de Nelson, que convirtió a xugadores colos que nun cuntaben en fundamentales, como Monta Ellis y Andris Biedriņš. La temporada trescurrió colos Warriors lluchando polos puestos de playoffs, rematando con un récor de 42-40 y octavos de la Conferencia Oeste.

El Oracle Arena nun partíu ante Utah Jazz nos playoffs de 2006.

El momentu verdaderamente memorable llegaría nos playoffs d'esa temporada. Lideraos pol base-escolta Davis, el tirador Monta Ellis, Jason Richardson y el pívot Biedriņš, los Warriors vencieron a los Dallas Mavericks de Dirk Nowitzki por 4-2, yera la primer vegada na historia qu'un octavu clasificáu vencía al primeru nuna serie a siete partíos. El lema "We Believe" empezó a faese sentir, pero los Warriors fueron vencíos por Utah Jazz nes Semifinales de Conferencia por 4-1, con una gran victoria nel Oracle Arena per parte de los Warriors.

Los Warriors nun pudieron caltener esti equipu enforma tiempu, pos Richardson foi trespasáu a Charlotte Bobcats y Stephen Jackson foi suspendíu por siete partíos por cuenta de un incidente con armes. Lideraos por Davis y Ellis, y magar acabar con un récor de 48-34, los Warriors nun pudieron clasificase a los playoffs, siendo'l meyor récor pa un equipu NBA que nun llograba metese nos playoffs.

2008-2011: Dómina de mancadures y fracasos[editar | editar la fonte]

Pa la temporada 2008-09, Davis abandonó l'equipu camín de Los Angeles Clippers. Nel draft, los Warriors escoyíen a Anthony Randolph nel puestu 14, al empar qu'estendíen el contratu a Monta Ellis y Andris Biedriņš. La temporada foi abondo mediocre, rematando 29-53, con Ellis sufriendo mancadures y sanciones y con xugadores como Anthony Morrow o Brandan Wright ensin la esperiencia abonda pa llevar l'equipu. Amás, Nelson víase obligáu a faer axustes d'última hora por cuenta de les mancadures.

Na postemporada, los Warriors anunciaben que Chris Mullin nun siguiría siendo'l mánager del equipu, amás, l'asistente de Nelson, Larry Riley, reemplazaría a esti como entrenador del conxuntu d'Oakland.

Pa la temporada 2009-10, los Warriors escoyeron a la base Stephen Curry nel draft como séptima eleición, ente que Jamal Crawford yera trespasáu a Atlanta Hawks por Acie Law y Speedy Claxton. Poco dempués, los Warriors trespasaben al polémicu Stephen Jackson xunto a Law a Charlotte Bobcats por Raxa Bell y Vladimir Radmanović. La temporada nun se prevía bona, rematando con un 26-56.

Pa la 2010-11, los Warriors camudaron el logo del equipu y tornaron a los clásicos colores azul y doráu. No deportivo, unviaron a Anthony Randolph, Ronny Turiaf y Kelenna Azubuike a New York Knicks por David Lee vía sign-and-trade. Lee robló por seis años y 80 millones de dólares. Morrow coló a los New Jersey Nets y los Warriors roblaben a Dorell Wright.

Pel branu de 2010, Chris Cohan vendió l'equipu a Peter Guber de Mandalay Entertainment por 450 millones de dólares. Antes de pretemporada, los Warriors roblaben a Jeremy Lin y Louis Amundson, amás, Keith Smart foi nomáu nuevu entrenador dempués de que Nelson refugara volver entrenar al equipu.

La 2010-11 escurrió colos Warriors lluchando por entrar en playoffs. Como anéudota, los Warriors batieron el récor de triples nun partíu, con 21, nuna victoria contra Orlando Magic. L'equipu finalmente fracasó en metese en playoffs, con solu 36 victories, de cuenta que Smart sería despidíu y reemplazáu pol veteranu Mark Jackson.

2011-2017: El "We Belong"[editar | editar la fonte]

Stephen Curry, líder del equipu.
Klay Thompson, una de les pieces clave.
Draymond Green, titular indiscutible nes últimes temporaes.

Pa la temporada 2011-12 con Jackson, los Warriors acabaron 23-43 nuna temporada qu'incluyía lockout. L'equipu sufrió numberoses mancadures y l'irregularidá de los xugadores.

En marzu de 2012, Monta Ellis, Kwame Brown y Ekpe Udoh yeren trespasaos a Milwaukee Bucks por Andrew Bogut y Stephen Jackson (esti rápido trespasáu a San Antonio Spurs por Richard Jefferson). Nel draft de 2011, los Warriors llograron a Klay Thompson, ente qu'unviaben a Dorell Wright a Philadelphia 76ers por Jarrett Jack procedente de New Orleans Hornets. Carl Landry tamién llegaría llibre d'esti equipu.

Pa la temporada 2012-13, los Warriors escoyeron nel draft a Harrison Barnes en primer ronda y a Festus Ezeli en segunda. Pocos meses dempués, Bogut siguía cola so sempiternes mancadures quedando fora de forma indefinida. Los Warriors fixeron una temporada escelente, lideraos dende'l perímetru pol base Stephen Curry y por David Lee na pintura, rematando con un global de 47-35 y sestos de la Conferencia Oeste. En playoffs vencieron a Denver Nuggets por 4-2 en primer ronda con un gran rendimientu de Curry, anque dempués perderíen contra San Antonio Spurs en segunda ronda.

Como anécdotes, Curry batió'l récor de triples d'un xugador nuna temporada de la NBA, con 272, batiendo la marca de Ray Allen. Pela so parte, Lee foi'l primer xugador de Golden State n'allegar a un All-Star desque lo fixera Latrell Sprewell en 1996.

Pa la 2013-14 los Warriors buscaron dar un pasu alantre pa tratar de faer daqué grande en playoffs. Esto llegó col aleru Andre Iguodala, que llegaba nun trade a tres bandes dende Denver Nuggets p'apurrir defensa y xuegu coleutivu al conxuntu d'Oakland, un trespasu nel qu'amás se colaron Richard Jefferson y Andris Biedriņš, dos xugadores d'altos sueldos pero escasu rendimientu. Per otru llau, los Warriors perdieron a Jarrett Jack y Carl Landry, pero llegaríen llibres Marreese Speights y el veteranu pívot Jermaine O'Neal.

La temporada escurrió con irregularidá, ya inclusive Iguodala sufrió una mancadura que-y obligó a perdese 12 partíos. Curry foi convocáu al All-Star per primer vegada, y en metá de temporada, los Warriors trespasaben a Toney Douglas a Miami Heat y recibíen a Jordan Crawford y MarShon Brooks dende Boston Celtics como xugadores de rol pa complementar al equipu. Poco dempués, los Warriors unviaben a Brooks y Bazemore a los Lakers en cuenta de Steve Blake. Finalmente terminaron con un 51-31 y sestos na Conferencia Oeste, cayendo ante Los Angeles Clippers en primer ronda de playoffs tres una disputadísima ronda llevada al séptimu partíu.

Na temporada 2014-15 son el meyor equipu de la NBA de la fase regular, con un rexistru de 67-15 y, n'afarando en Playoffs, proclámense vencedores de la Conferencia Oeste, frente a Houston (4-0) de James Harden y enfréntense nes Finales de la NBA contra Cleveland de LeBron James, que ganen con un resultáu global de 4-2.

Na temporada 2015-16 llogren dellos récores, siendo los más importantes el meyor entamu de temporada na historia de la NBA con 24-0, l'equipu en llegar a llograr los 50 partíos ganaos más rápidu y el de "La meyor temporada" con un sorprendente 73-9, superando d'esta manera'l récor de los Chicago Bulls que, de la mano de Michael Jordan y Scottie Pippen, terminaron la temporada del 96 con un récor de 72-10.

Nel 4ᵘ partíu de les Finales de la NBA de 2016 (10 de xunu de 2016), los Warriors batieron el récor de los Chicago Bulls de más victories nuna temporada (temporada regular y post-temporada) con 88 victories (73 en temporada regular y 15 en playoffs

Nel 7ᵘ partíu de les finales contra los Cleveland Cavaliers de LeBron James pasaron a la historia como'l primer equipu en perder les finales de la NBA en diendo liderando 3-1,y amás el so xugador Anderson Varejao tamién fadría historia al ser el xugador que xugó col equipu perdedor dos años consecutivos nes finales. Los Cavaliers ganaron la serie por un global de 3-4 ante l'equipu que mientres tola temporada fuera'l gran favoritu a faese col títulu, lo que provocó una fonda decepción nel vestuariu de los Golden State Warriors y na so afición.

Na temporada 2016-17 los Warriors romperíen el mercáu y sumaríen a los sos yá poderoses files a Kevin Durant, col "big three" en cancha y el poderosu apurra del aleru, llograríen un record de 67-15 y terminaríen la temporada regular en primer posición, una vegada mas. El fichaxe de Durant nun tuvo exentu de discutiniu, por cuenta de que tratóse de la marcha d'unu de los meyores xugadores de la lliga a un equipu que fuera finalista y que llograra'l récor de 73-9. Nos Playoffs cierren les series con Portland Trail Blazers, Utah Jazz y les finales de conferencia ante San Antonio Spurs con 4-0. Nes Finales de la NBA enfrentar por tercer añu consecutivu a Cleveland Cavaliers, siendo hasta'l momentu la mayor cantidá de finales apostaes por dos equipos de forma consecutiva. Golden State ganó los 3 primeros partíos de la serie, marcando un rexistru de 15-0 en playoffs, marcando otru récor. Los Cavaliers lleváronse'l cuartu partíu de la serie, coles estrelles Kyrie Irving y LeBron James anotando casi 40 puntos cada unu. Nel quintu partíu, nel Oracle Arena, Golden State termina ganando a Cleveland p'alzase col so segundu aniellu en trés años. Kevin Durant foi escoyíu MVP de les Finales, permediando enriba de 30 puntos, 8 rebotes y 5 asistencies per partíu.

Trayeutoria[editar | editar la fonte]

Nota: G: Partíos ganaos P:Partíos perdíos %:porcentaxe de victories

Temporada G P % Playoffs Resultaos
Philadelphia Warriors (BAA)
1946-47 35 25 .583 Ganen 1ᵉʳ Ronda
Ganen Finales Conferencia
Ganen Final BAA
Philadelphia 2, St. Louis 1
Philadelphia 2, New York 0
Philadelphia 4, Chicago 1
1947-48 27 21 .563 Ganen Semifinal BAA
Pierden Final BAA
Philadelphia 4, St. Louis 3
Baltimore 4, Philadelphia 2
1948-49 28 32 .355 Pierden Semifinales Conferencia Washington 2, Philadelphia 0
Philadelphia Warriors (NBA)
1949-50 26 42 .382 Pierden Semifinales Conferencia Syracuse 2, Philadelphia 0
1950-51 40 26 .606 Pierden Semifinales Conferencia Syracuse 2, Philadelphia 0
1951-52 33 33 .500 Pierden Semifinales Conferencia Syracuse 2, Philadelphia 1
1952-53 12 57 .174
1953-54 29 43 .403
1954-55 33 39 .458
1955-56 45 27 .625 Ganen Finales Conferencia
Ganen Finales NBA
Philadelphia 3, Syracuse 2
Philadelphia 4, Fort Wayne 1
1956-57 37 35 .514 Pierden Semifinales Conferencia Syracuse 2, Philadelphia 0
1957-58 37 35 .514 Ganen Semifinal Conferencia
Pierden Finales Conferencia
Philadelphia 2, Syracuse 1
Boston 4, Philadelphia 1
1958-59 32 40 .444
1959-60 49 26 .653 Ganen Semifinal Conferencia
Pierden Finales Conferencia
Philadelphia 2, Syracuse 1
Boston 4, Philadelphia 2
1960-61 46 33 .582 Pierden Semifinales Conferencia Syracuse 3, Philadelphia 0
1961-62 49 31 .613 Ganen Semifinal Conferencia
Pierden Finales Conferencia
Philadelphia 3, Syracuse 2
Boston 4, Philadelphia 3
San Francisco Warriors
1962-63 31 49 .388
1963-64 48 32 .600 Ganen Finales Conferencia
Pierden Finales NBA
San Francisco 4, St. Louis 3
Boston 4, San Francisco 1
1964-65 17 63 .213
1965-66 35 45 .438
1966-67 44 37 .543 Ganen Semifinal Conferencia
Pierden Finales Conferencia
Pierden Final de la NBA
San Francisco 3, LA Lakers 0
San Francisco 4, St. Louis 2
Philadelphia 4, San Francisco 2
1967-68 43 39 .524 Ganen Semifinal Conferencia
Pierden Finales Conferencia
San Francisco 2, St. Louis 2
LA Lakers 4, San Francisco 0
1968-69 41 41 .500 Pierden Semifinales Conferencia LA Lakers 4, San Francisco 2
1969-70 30 52 .366
1970-71 41 41 .500 Pierden Semifinales Conferencia Milwaukee 4, San Francisco 1
Golden State Warriors
1971-72 51 34 .622 Pierden Semifinales Conferencia Milwaukee 4, Golden State 1
1972-73 47 35 .573 Ganen Semifinal Conferencia
Pierden Finales Conferencia
Golden State 4, Milwaukee 2
LA Lakers 4, Golden State 1
1973-74 44 38 .537
1974-75 48 34 .585 Ganen Semifinal Conferencia
Ganen Finales Conferencia
Ganen Finales NBA
Golden State 4, Seattle 2
Golden State 4, Chicago 3
Golden State 4, Washington 0
1975-76 59 23 .720 Ganen Semifinal Conferencia
Pierden Finales Conferencia
Golden State 4, Detroit 2
Phoenix 4, Golden State 3
1976-77 46 36 .561 Ganen 1ᵉʳ Ronda
Pierden Semifinales Conferencia
Golden State 2, Detroit 1
LA Lakers 4, Golden State 3
1977-78 43 39 .524
1978-79 38 44 .463
1979-80 24 58 .293
1980-81 39 43 .476
1981-82 45 37 .549
1982-83 30 52 .366
1983-84 37 45 .451
1984-85 22 60 .268
1985-86 30 52 .366
1986-87 42 40 .512 Ganen 1ᵉʳ Ronda
Pierden Semifinales Conferencia
Golden State 3, Utah 2
LA Lakers 4, Golden State 1
1987-88 20 62 .244
1988-89 43 39 .524 Ganen 1ᵉʳ Ronda
Pierden Semifinales Conferencia
Golden State 3, Utah 0
Phoenix 4, Golden State 1
1989-90 37 45 .451
1990-91 44 38 .537 Ganen 1ᵉʳ Ronda
Pierden Semifinales Conferencia
Golden State 3, San Antonio 1
LA Lakers 4, Golden State 1
1991-92 55 27 .671 Pierden 1ᵉʳ Ronda Seattle 3, Golden State 1
1992-93 34 48 .415
1993-94 50 32 .610 Pierden 1ᵉʳ Ronda Phoenix 3, Golden State 0
1994-95 26 56 .317
1995-96 36 46 .439
1996-97 30 52 .366
1997-98 19 63 .232
1998-99 21 29 .420
1999-00 19 63 .232
2000-01 17 65 .207
2001-02 21 61 .256
2002-03 38 44 .463
2003-04 37 45 .451
2004-05 34 48 .415
2005-06 34 48 .415
2006-07 42 40 .512 Ganen 1ᵉʳ Ronda
Pierden Semifinales Conferencia
Golden State 4, Dallas 2
Utah 4, Golden State 1
2007-08 48 34 .585
2008-09 29 53 .354
2009-10 26 56 .317
2010-11 36 46 .439
2011-12 23 43 .348
2012-13 47 35 .573 Ganen 1ᵉʳ Ronda
Pierden Semifinales Conferencia
Golden State 4, Denver 2
San Antonio 4, Golden State 2
2013-14 51 31 .622 Pierden 1ᵉʳ Ronda LA Clippers 4, Golden State 3
2014-15 67 15 .817 Ganen 1ᵉʳ Ronda
Ganen Semifinales Conferencia
Ganen Finales Conferencia
Ganen Finales NBA
Golden State 4, New Orleans 0
Golden State 4, Memphis 2
Golden State 4, Houston 1
Golden State 4, Cleveland 2
2015-16 73 9 .890 Ganen 1ᵉʳ Ronda
Ganen Semifinales Conferencia
Ganen Finales Conferencia
Pierden Finales NBA
Golden State 4, Houston 1
Golden State 4, Portland 1
Golden State 4, Oklahoma City 3
Cleveland 4, Golden State 3
2016-17 67 15 .817 Ganen 1ᵉʳ Ronda
Ganen Semifinales Conferencia
Ganen Finales Conferencia
Ganen Finales NBA
Golden State 4, Portland 0
Golden State 4, Utah 0
Golden State 4, San Antonio 0
Golden State 4, Cleveland 1
Totales 2584 2842 .461
Playoffs 140 136 .478 5 Campeonatos

Xugadores[editar | editar la fonte]

Plantía 2017/18[editar | editar la fonte]

Golden State Warriors 2017-2018
Xugadores Entrenadores
Nᵘ Nac. Pos. Nome Altor Pesu Orixe
2 Bandera de Estaos Xuníos d'América AP [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 2.06 m (6 ft 9 in) 107 kg (235 lb) Oregon
25 Bandera de Canadá AP-P [[{{{first}}} (baloncestista)| {{{first}}}]] (TW) 2.08 m (6 ft 10 in) 91 kg (200 lb) Oregon
18 Bandera de Israel A [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 2.06 m (6 ft 9 in) 102 kg (225 lb) Israel
4 Bandera de Estaos Xuníos d'América B-E [[{{{first}}} | {{{first}}}]] (TW) 1.88 m (6 ft 2 in) 81 kg (179 lb) Duke
30 Bandera de Estaos Xuníos d'América B [[{{{first}}} | {{{first}}}]] (C) 1.91 m (6 ft 3 in) 84 kg (185 lb) Davidson
35 Bandera de Estaos Xuníos d'América A [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 2.11 m (6 ft 11 in) 109 kg (240 lb) Texas
23 Bandera de Estaos Xuníos d'América AP [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 2.01 m (6 ft 7 in) 107 kg (236 lb) Michigan State
9 Bandera de Estaos Xuníos d'América E-A [[{{{first}}} | {{{first}}}]] (C) 1.98 m (6 ft 6 in) 94 kg (207 lb) Arizona
15 Bandera de Estaos Xuníos d'América P [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 2.13 m (7 ft 0 in) 111 kg (245 lb) Vanderbilt
34 Bandera de Estaos Xuníos d'América B-E [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 2.01 m (6 ft 7 in) 87 kg (192 lb) Peoria Central HS (IL)
5 Bandera de Estaos Xuníos d'América AP [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 2.06 m (6 ft 9 in) 100 kg (220 lb) UCLA
0 Bandera de Estaos Xuníos d'América E [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 1.98 m (6 ft 6 in) 82 kg (180 lb) UNLV
1 Bandera de Estaos Xuníos d'América P [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 2.13 m (7 ft 0 in) 122 kg (270 lb) Nevada
27 Bandera de Xeorxa P [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 2.11 m (6 ft 11 in) 125 kg (275 lb) Georgia
11 Bandera de Estaos Xuníos d'América E [[{{{first}}} | {{{first}}}]] (C) 2.01 m (6 ft 7 in) 93 kg (206 lb) Washington State
3 Bandera de Estaos Xuníos d'América AP-P [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 2.06 m (6 ft 9 in) 113 kg (250 lb) Xavier
6 Bandera de Estaos Xuníos d'América E [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 2.01 m (6 ft 7 in) 95 kg (209 lb) Southern California
Entrenador Principal
Entrenador(es) Asistente(s)

Lleenda
  • (C) Capitán
  • (DR) Elección del draft sin firmar
  • (AL) Axente Llibre
  • (IN) Inactivu
  • (S) Suspendíu
  • (GL) Asinau a la G-League
  • (TW) Contratu de dos víes
  • Injured Lesionáu

PlantíaTransaiciones

Miembros del Basketball Hall of Fame[editar | editar la fonte]

Númberos retiraos[editar | editar la fonte]

Banderoles colos númberos retiraos polos Warriors.

La retirada d'un númberu nun equipu de la NBA ye'l más altu honor col que puede premiase a un xugador, entrenador, o inclusive un executivu. Estos dosales yá nun podrán volvese a utilizar por nengún otru xugador. Los númberos retiraos polos Warriors son:

  • 13 Wilt Chamberlain, Pívot, 1959-65 (incluyendo 1959-62 en Philadelphia)
  • 14 Tom Meschery, Aleru, 1961-71 (incluyendo 1961-62 en Philadelphia)
  • 16 Al Attles, Base, 1960-71 (incluyendo 1960-62 en Philadelphia); Entrenador, 1970-83; Tamién executivu.
  • 17 Chris Mullin, Aleru, 1985-97 y 2000-01
  • 24 Rick Barry, Aleru, 1965-67 y 1972-78
  • 42 Nate Thurmond, Pívot, 1963-74

Premios[editar | editar la fonte]

Meyor Quintetu de la Temporada

Segundu Meyor Quintetu de la Temporada

Tercer Meyor Quintetu de la Temporada

Entrenadores[editar | editar la fonte]

Entrenador Años
Edward Gottlieb 1946-1955
George Senesky 1955-1958
Al Cervi 1958-1959
Neil Johnston 1959-1961
Frank McGuire 1961-1962
Bob Feerick 1962-1963
Alex Hannum 1963-1966
Bill Sharman 1966-1968
George Lee 1968-1970
Al Attles 1970-1980
Johnny Bach 1980
Al Attles 1980-1983
Johnny Bach 1983-1986
George Karl 1986-1988
Ed Gregory 1988
Don Nelson 1988-1995
Bob Lanier 1995
Rick Adelman 1995-1997
P. J. Carlesimo 1997-1999
Garry St. Jean 1999-2000
Dave Cowens 2000-2001
Brian Winters 2001-2002
Eric Musselman 2002-2004
Mike Montgomery 2004-2006
Don Nelson 2006-2011
Mark Jackson 2011-2014
Steve Kerr 2014-

Miembros del Basketball Hall of Fame[editar | editar la fonte]

  • Alex Hannum (Entrenador de San Francisco Warriors 1963–1966)
  • Bill Sharman (Entrenador de San Francisco Warriors 1966–1968)
  • Don Nelson (Entrenador de Golden State Warriors 1988–1995, 2006–2010)

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. as.com Ye oficial: Golden State Warriors va camudar de ciudá en 2019, consultáu en xunu de 2017
  2. Sáez, Faustino (23 de febreru de 2013). «Mangues contra tirantes». elpais.com. Consultáu'l 23 de xineru de 2014.
  3. Golden State Warriors 1974-75 NBA World Champions YouTube.com

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]