Milwaukee Bucks

De Wikipedia
Milwaukee Bucks
Situación
Estáu Estaos Xuníos
Datos
Tipu club de baloncestu
Fundáu en1968
Entrenador Bandera de Estaos Xuníos d'América Mike Budenholzer
Categoría National Basketball Association
Instalaciones
Estadiu Fiserv Forum (es) Traducir
Uniforme
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu

Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Milwaukee Bucks ye un equipu de baloncestu de la NBA con base en Milwaukee, Wisconsin. Apuesta los sos partíos como llocal nel Bradley Center dende la temporada 1988-89. Ganó'l campeonatu de la NBA en 1971, cuntando nes sos files a dos de los más grandes xugadores de la historia de la NBA, Oscar Robertson y Lew Alcindor, darréu conocíu como Kareem Abdul-Jabbar.

Pabellones[editar | editar la fonte]

Historia[editar | editar la fonte]

Los Milwaukee Bucks fueron creaos en xineru de 1968, cuando la NBA llevó'l baloncestu a la ciudá de Milwaukee, en Wisconsin. El primer partíu oficial de los Bucks foi contra los Chicago Bulls, siendo la 1968-69, la primera na historia de la franquicia. La so primer victoria vendría nel séptimu partíu, contra los Detroit Pistons, por 134-118. Namái pudieron ganar 26 partíos na temporada, pero eso dexó-yos consiguir la primer posición pal draft de 1969, onde escoyeríen a un universitariu llamáu Lew Alcindor.

1969-1975: Los años de Robertson y Abdul-Jabbar[editar | editar la fonte]

Kareem Abdul-Jabbar, la primera gran estrella del equipu.

La llegada de Lew Alcindor revolucionó dafechu al equipu, que pasaron a un récor de 56-26; curiosamente, la temporada anterior acabaron 26-56. Col segundu meyor récor de la lliga dempués de los New York Knicks, los Bucks vencieron a Philadelphia 76ers en primer ronda de playoffs, pa cayer ante los Knicks en semifinales. Esi añu, Alcindor consiguió'l Rookie of the Year.

Pa la siguiente temporada, los Bucks consiguieron a Oscar Robertson (moteyáu Big O) dende Cincinnati Royals. La pareya foi absolutamente letal, con Big O liderando dende'l perímetru y Alcindor dende la pintura, los Bucks consiguieron un récor de 66-16, el segundu meyor d'aquel añu y el mayor de la historia de la franquicia. Los Bucks apoderaron los playoffs, con un 12-2 de parcial y venciendo a Baltimore Bullets nes Finales, consiguiendo'l primera y únicu campeonatu de la so historia, y siendo la franquicia más precoz dende la so creación en ganar l'aniellu.

Los Bucks siguieron el so dominiu nos primeros años de los 70, sería per aquellos años cuando Alcindor camudó'l so nome a Kareem Abdul-Jabbar tres la so conversión al Islam. Na 1971-72, los Bucks volvieron llegar a les Finales, anque esta vegada fueron vencíos por Los Angeles Lakers de Jerry West, Wilt Chamberlain y compañía. De nuevu fueron finalistes na 1973-74, pero esta vegada cayeron ante los Boston Celtics. Ye, hasta agora, la so última participación nunes Finales de la NBA. Pa la 1974-75, la retirada de Robertson y una mancadura de Jabbar abasnó a los Bucks al pozu de la clasificación, con un récor de 38-44. Pa 1975, Jabbar afirmó'l so deséu de nun siguir nel equipu de Milwaukee, esixendo'l so trespasu al equipu d'una gran ciudá, principalmente Los Angeles o Nueva York. Finalmente sería trespasáu a los Lakers.

1979-1990: La era de Sidney Moncrief[editar | editar la fonte]

Tres una temporada de transición cola marcha de Jabbar, en 1976 convertir en mánager del equipu Don Nelson. Nelson sería mientres más de 10 años l'entrenador de los Bucks. En 1979, Sidney Moncrief yera escoyíu en quinta posición del draft por Milwaukee.

Lideraos dende'l banquín por Don Nelson, y na pista por Sidney Moncrief, los Bucks convertir n'aspirantes perennes a la Conferencia Este. Acompañáu por xugadores como Terry Cummings, Paul Pressey, Craig Hodges o Ricky Pierce, los Bucks nun fueron capaces de llegar a les Finales de la NBA, siendo posaos por equipos como Boston Celtics o Philadelphia 76ers cuando más cerca taben. Como intereses, en 1983 fueron el primer equipu n'aplicar un 4-0 a los Celtics na historia de la NBA, y el primer equipu que s'atopó y venció a los Chicago Bulls de Michael Jordan en playoffs.

En 1985, el propietariu de los Bucks, Jim Fitzgerald, decidió vender l'equipu. Los sos problemes de salú fizo que dellos inversores querer fuera de la franquicia. Mientres los siguientes años, la ciudá negar a construyir un estadiu nuevu pal equipu, de cuenta que se rumoreaba que la franquicia pudiera camudase de Milwaukee.

1990-1998: Años de mediocridá[editar | editar la fonte]

Mientres la década de los 90, los Bucks viéronse sumíos na mediocridá, atropando temporaes bien alloñaes de los ésitos de los 70 y 80. Nos drafts de 1994 y 1996, los Bucks adquiriríen a Glenn Robinson y Ray Allen, dos futuros pilastres del conxuntu de Wisconsin. Pa la 1997-98, con un récor de 36-46, los Bucks atropaben 7 temporaes consecutives fuera de los playoffs.

En 1993, y debíu al 25 aniversariu de la franquicia, remocicóse'l logo y equipación del equipu. Adoptáronse los colores verde, moráu y plata abandonando'l clásicu verde, colloráu y blancu. Asina mesmu modernizóse'l logo del equipu, pasando del clásicu venáu en forma de dibuxos animaos a otru más realista.

1998-2003: El Big Three de Allen, Robinson y Cassell[editar | editar la fonte]

Ray Allen.

Tres casi una década sumíos na parte baxa de la clasificación, en 1998 los Bucks contrataben como entrenador a George Karl, que llevara a los Seattle SuperSonics a les Finales na temporada 1995-96. Sol lideralgu de Karl, los Bucks fixeron un equipu consistente basáu en xugadores talentosos como la base Sam Cassell, el triplista Ray Allen y el bistechu Glenn Robinson. Los Bucks llegaron al so cénit na temporada 2000-01, algamando les Finales de Conferencia siendo vencíos polos Philadelphia 76ers d'Allen Iverson.

Pa la 2001-02, los Bucks yeren l'equipu a bater de la Conferencia Este, pero l'adquisición d'Anthony Mason, que llegaba pa perfeccionar l'equipu, lo que fizo foi desestabilizalo. Los discutinios de Mason, criticando a los sos compañeros d'equipu, al so entrenador y con una pésima actitú de trabayu, fixeron que la falta de química aquexara al equipu. D'aspirantes a tou pasaron a nin siquier clasificase a playoffs n'acabando con un récor de 41-41. Les tensiones fixeron que Mason fuera trespasáu a Atlanta Hawks por Toni Kukoc y una primer ronda de draft.

Na 2002-03, los Bucks trespasaben a Ray Allen a Seattle SuperSonics pol veteranu base Gary Payton y Desmond Mason. Los Bucks llograron clasificase pa playoffs con un récor de 42-40, pero fueron esaniciaos 4-2 por New Jersey Nets en primer ronda. Na postemporada, Sam Cassell y Ervin Johnson yeren trespasaos a Minnesota Timberwolves, ente que Payton convertir n'axente llibre. L'entrenador, George Karl, abandonaba l'equipu tres cincos años al mandu.

2003-2014: Años grises[editar | editar la fonte]

Col mánager Larry Harris, los Bucks encaraben una era de reconstrucción. La marcha de Allen fizo que l'escolta Michael Redd destacárase como'l líder del equipu, llegando inclusive al All-Star. Nestos años, los Bucks algamaron los playoffs nes temporaes 2003-04 y 2005-06, anque en dambes ensin llegar pasar de primer ronda. En 2005, escoyíen en primer ronda de draft al pívot Andrew Bogut, que taría constantemente lastrado poles mancadures y ensin dexa-y amosar el so potencial.

En 2006, los Bucks remocicaron de nuevu'l logo y equipación, volviendo a los clásicos colores verde, colloráu y blancu en desterciu del plateado y moráu. En 2008, los Bucks cumplieron el so 40 aniversariu como franquicia. En marzu d'esi añu, Harris nun foi anováu como mánager, adquiriendo al qu'hasta entós fuera vicepresidente d'operaciones de los Detroit Pistons, John Hammond. Entós daquella, les eleiciones de draft nun fueron bien acertaes, destacando casos como'l del chinu Yi Jianlian (escoyíu quintu) o la ala-pivot Joe Alexander (escoyíu octavu).

Pal draft de 2009, los Bucks adqueríen a Brandon Jennings xunto a xugadores como Hakim Warrick o John Salmons. Con un bloque sólidu con xugadores como'l rookie Jennings, Bogut, Salmons, Redd o'l turcu Ersan Ilyasova, los Bucks volvíen competir polos puestos de playoffs. Na temporada 2009-10, los Bucks remataben sestos na Conferencia Este y tornaben a playoffs, siendo esaniciaos por Atlanta Hawks.

Pa la temporada 2011-12, los Bucks trespasaben al pívot Andrew Bogut, aquexáu por mancadures, y al polémicu bistechu Stephen Jackson a Golden State Warriors por Monta Ellis, Kwame Brown y Ekpe Udoh. Asina mesmu, unviaben un gran númberu de xugadores a Houston Rockets por Samuel Dalembert.

Na 2012-13, lideraos dende'l perímetru por xugadores como Jennings, Ellis o Ilyasova, los Bucks llograben rematar na última posición que daba accesu a los playoffs con un récor de 38-44, siendo esfarrapaos 4-0 en primer ronda polos Miami Heat de LeBron James, Dwyane Wade y Chris Bosh.

2015-Presente: Reconstrucción/Own the Future[editar | editar la fonte]

"Own The Future"
Giannis Antetokounmpo
Jabari Parker

Dempués d'una desastrosa temporada 2013-14 los Bucks contraten al entrenador Jason Kidd y escueyen al númberu 2 del draft Jabari Parker los Bucks empecipiaron la temporada con bon pie siendo unu de los equipos prominentes de la conferencia Esti superando a equipos como los Boston Celtics o'l Miami Heat teniendo a Giannis Antetokounmpo como la figura del equipu , dempués del All-Star l'equipu de milwaukee adquirió a los xugadores Miles Plumlee , Tyler Ennis y al rookie del añu Michael Carter-Williams convirtiéndose nuna de les estrelles d'esti equipu , lideráu por Antetokounmpo,Carter-Williams y Middleton los Bucks clasifiquen a los playoffs enfrentándose a los Chicago Bulls siendo derrotaos na serie 4-2 , a mediaos de la temporada'l co-propietariu de los Bucks Wes Edens confirma que s'empezar a construyir un nuevu sable a mediaos del 2017 y que l'equipu anovara'l so logo. Depués d'abrir la fecha de transaiciones nos díes del draft de 2015, facer de los servicios de la base venezolanu Greivis Vásquez proveniente de Toronto Raptors.

Tiempu dempués antes del empiezu de la temporada los bucks roblen por trés años y salariu maximo al pivot Greg Monroe proveniente de Detroit Pistons y tamién s'anueva'l contratu a xugadores importantes como Khris Middleton y John Henson y la reincorporación de Jabari Parker dempués d'una lesion. Esa temporada en roblando un rexistru de 33 victories y 49 derrotes, nun apuerten a puestos de playoff al quedar na docena posición. Nel draft, llograríen el pick 10 col qu'escueyen al pivot Thon Maker, y en segunda ronda escueyen a la base Malcolm Brogdon. A mediaos de la temporada 2016-2017, Jabari Parker volvería mancase de gravedá tres promediar 20 puntos per partíu, y Giannis Antetokounmpo sería escoyíu pal All-Star. Sicasí, los Bucks si qu'aportaríen a playoffs en sesta posición del este con 42 victories y 40 derrotes. Quedaríen esaniciaos en primer ronda contra los Toronto Raptors,nuna intensa serie na que venceríen los canadienses por 4-2. Nesa temporada, Giannis Antetokounmpo ye nomáu xugador con más progresión en pasando de promediar 16,9 puntos nel cursu 2015-2016 a promediar 22'9 nel 2016-2017. Amás, Malcolm Brogdon, llevaríase'l gallardón al Rookie del añu.

Trayeutoria[editar | editar la fonte]

Nota: G: Partíos ganaos; P:Partíos perdíos; %:porcentaxe de victories

Temporada G P % Play-offs Resultáu
Milwaukee Bucks
1968-69 27 55 .329
1969-70 56 26 .683 Gana Semifinales División
Pierde Finales División
Milwaukee 4, Philadelphia 1
New York 4, Milwaukee 1
1970-71 66 16 .805 Gana Semifinales Conferencia
Gana Finales Conferencia
Gana Finales NBA
Milwaukee 4, San Francisco 1
Milwaukee 4, Los Angeles 1
Milwaukee 4, Baltimore 0
1971-72 63 19 .768 Gana Semifinales Conferencia
Pierde Finales Conferencia
Milwaukee 4, Golden State 2
Los Angeles 4, Milwaukee 2
1972-73 60 22 .732 Pierde Semifinales Conferencia Golden State 4, Milwaukee 2
1973-74 59 23 .720 Gana Semifinales Conferencia
Gana Finales Conferencia
Pierde Finales NBA
Milwaukee 4, Los Angeles 1
Milwaukee 4, Chicago 0
Boston 4, Milwaukee 3
1974-75 38 44 .463
1975-76 38 44 .463 Pierde 1ᵉʳ Ronda Detroit 2, Milwaukee 1
1976-77 30 52 .366
1977-78 44 38 .537 Gana 1ᵉʳ Ronda
Pierde Semifinales Conferencia
Milwaukee 4, Phoenix 0
Denver 4, Milwaukee 3
1978-79 38 44 .463
1979-80 49 33 .598 Pierde Semifinales Conferencia Seattle 4, Milwaukee 3
1980-81 60 22 .732 Pierde Semifinales Conferencia Philadelphia 4, Milwaukee 3
1981-82 55 27 .671 Pierde Semifinales Conferencia Philadelphia 4, Milwaukee 2
1982-83 51 31 .622 Gana Semifinales Conferencia
Pierde Finales Conferencia
Milwaukee 4, Boston 0
Philadelphia 4, Milwaukee 1
1983-84 50 32 .610 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales Conferencia
Pierde Finales Conferencia
Milwaukee 3, Atlanta 2
Milwaukee 4, New Jersey 2
Boston 4, Milwaukee 1
1984-85 59 23 .720 Gana 1ᵉʳ Ronda
Pierde Semifinales Conferencia
Milwaukee 3, Chicago 1
Philadelphia 4, Milwaukee 0
1985-86 57 25 .695 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales Conferencia
Pierde Finales Conferencia
Milwaukee 3, New Jersey 0
Milwaukee 4, Philadelphia, 3
Boston 4, Milwaukee 0
1986-87 50 32 .610 Gana 1ᵉʳ Ronda
Pierde Semifinales Conferencia
Milwaukee 3, Philadelphia 2
Boston 4, Milwaukee 3
1987-88 42 40 .512 Pierde 1ᵉʳ Ronda Atlanta 3, Milwaukee 2
1988-89 49 33 .598 Gana 1ᵉʳ Ronda
Pierde Semifinales Conferencia
Milwaukee 3, Atlanta 2
Detroit 4, Milwaukee 0
1989-90 44 38 .537 Pierde 1ᵉʳ Ronda Chicago 3, Milwaukee 1
1990-91 48 34 .585 Pierde 1ᵉʳ Ronda Philadelphia 3, Milwaukee 0
1991-92 31 51 .378
1992-93 28 54 .341
1993-94 20 62 .244
1994-95 34 48 .415
1995-96 25 57 .305
1996-97 33 49 .402
1997-98 36 46 .439
1998-99 28 22 .560 Pierde 1ᵉʳ Ronda Indiana 3, Milwaukee 0
1999-2000 42 40 .512 Pierde 1ᵉʳ Ronda Indiana 3, Milwaukee 2
2000-01 52 30 .634 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales Conferencia
Pierde Finales Conferencia
Milwaukee 3, Orlando 1
Milwaukee 4, Charlotte 3
Philadelphia 4, Milwaukee 3
2001-02 41 41 .500
2002-03 42 40 .512 Pierde 1ᵉʳ Ronda New Jersey 4, Milwaukee 2
2003-04 41 41 .500 Pierde 1ᵉʳ Ronda Detroit 4, Milwaukee 1
2004-05 30 52 .366
2005-06 40 42 .488 Pierde 1ᵉʳ Ronda Detroit 4, Milwaukee 1
2006-07 28 54 .379
2007-08 26 56 .317
2008-09 34 48 .415
2009-10 46 36 .561 Pierde 1ᵉʳ Ronda Atlanta 4, Milwaukee 3
2010-11 35 47 .427
2011-12 31 35 .470
2012-13 38 44 .463 Pierde 1ᵉʳ Ronda Miami 4, Milwaukee 0
2013-14 15 67 .183
2014-15 41 41 .500 Pierde 1ᵉʳ Ronda Chicago 4, Milwaukee 2
2015-16 33 49 .402    
2016-17 42 40 .512 Pierde 1ᵉʳ Ronda Toronto 4, Milwaukee 2
Totales 1952 1858 .513
Playoffs 104 123 .462 1 Campeonatu

Xugadores notables[editar | editar la fonte]

Miembros del Basketball Hall of Fame[editar | editar la fonte]

Primeres eleiciones de Draft[editar | editar la fonte]

Númberos retiraos[editar | editar la fonte]

Entrenadores[editar | editar la fonte]

Premiu[editar | editar la fonte]

Meyor Quintetu de la Temporada

Segundu Meyor Quintetu de la Temporada

Tercer Meyor Quintetu de la Temporada

Meyor Quintetu Defensivu

Segundu Meyor Quintetu Defensivu

Meyor Quintetu de Rookies

Segundu Meyor Quintetu de Rookies

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]


Predecesor:
New York Knicks
1970
Campeón de la NBA
1971
Socesor:
Los Angeles Lakers
1972