Indiana Pacers

De Wikipedia
Indiana Pacers
Situación
Estáu Estaos Xuníos
Datos
Tipu club de baloncestu
Fundáu en1967
Fundador Bandera de Estaos Xuníos d'América Richard Tinkham
Propietariu Bandera de Estaos Xuníos d'América Herbert Simon
Entrenador Bandera de Estaos Xuníos d'América Frank Vogel (es) Traducir
Categoría National Basketball Association
Instalaciones
Estadiu Bankers Life Fieldhouse
Capacidá 18 165
Inaugurao 6 pay 1999
Dueñu de Herbert Simon
Uniforme
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu

Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Indiana Pacers ye un equipu de baloncestu profesional de la NBA con sede n'Indianapolis, Indiana. El so mayor llogru foi llegar a les Finales de la NBA nel añu 2000, onde perdieron ante Los Angeles Lakers, por 4-2.

Pabellones[editar | editar la fonte]

Historia[editar | editar la fonte]

Años na ABA: Dinastía[editar | editar la fonte]

Los Pacers empezaron a xugar na temporada 1967-68 de l'ABA, una lliga alternativa a la NBA. Mientres los sos seis primeros años, xugaron nel Indiana State Fairgrounds Coliseum, agora llamáu Pepsi Coliseum, camudándose en 1974 al Market Square Arena, asitiáu nel centru de la ciudá d'Indianapolis.

Na segunda temporada, Bob "Slick" Leonard, entrenador de la Universidá d'Indiana, convertir nel téunicu de los Pacers. Leonard rápido convirtió-yos nun equipu ganador, siendo lideráu por xugadores como Mel Daniels, George McGinnis, Rick Mount y Roger Brown. Los Pacers fueron l'equipu más esitosu de la historia de la ABA, ganando tres campeonatos en cuatro años. Nos ocho años d'historia de la lliga, llegaron en cinco causes a les Finales.

Primeros años na NBA[editar | editar la fonte]

L'ABA eslleir en 1976, y los Pacers fueron unu de los cuatro equipos aceptaos pa entrar na NBA (xunto con New York Nets, Denver Nuggets y San Antonio Spurs). Económicamente, los Pacers yera'l conxuntu más débil de los cuatro nuevos na lliga, teniendo qu'empezar a vender a les sos estrelles nos sos últimos años na ABA. La so primer temporada na NBA rematar con un balance de 36-46 y teniendo como representantes del equipu nel All-Star Game a Billy Knight y Don Buse. Esto foi unu de los pocos ésitos del equipu nos sos primeros 17 años na lliga (nos que tan solo llograron dos temporaes con récor positivu y seis aparición en playoffs).

Les temporaes negatives siguíen na siguiente década, obligándo-yos a trespasar a Knight y Buse antes de la 1977-78. Adquirieron a Adrian Dantley en cuenta de Knight, pero Dantley (que promediaba daquella 27 puntos per partíu) foi trespasáu n'avientu a los Nuggets, y John Williamson, el segundu máximu anotador del equipu, en xineru.

De resultes de les sos probes resultaos, los Pacers tuvieron que recurrir a trucos publicitarios p'atraer l'atención de les sos fans. Primero que empezara la temporada de 1979, l'equipu ufiertó a la estrella de baloncestu femenín Ann Meyers un contratu de prueba y convidar al campu d'entrenamientu d'Indiana. Convertir na primera, y hasta la fecha única muyer, en probar nun equipu de la NBA, anque finalmente nun llograra una plaza na plantía final.

En 1980, los Pacers trespasaron a la estrella anotadora Adrian Dantley a Denver Nuggets en cuenta de George McGinnis, antigua estrella del equipu na ABA. Anque nel pasáu foi un xugador bien importante pal conxuntu d'Indiana, na so vuelta contribuyó bien pocu mientres los dos años que tuvo nel equipu. English, contrariamente, afitóse como unu de los mayores anotadores de la historia de la NBA. Al añu siguiente, trespasaron la so eleición de draft de 1984 pol pívot Tom Owens de Portland Trail Blazers. Owens solo xugó un añu nos Pacers, causando pocu impautu. Esti trespasu, miráu trés años dempués, resultó ser horrorosu. La temporada 1983-84 rematar col peor balance de la Conferencia Este. Debíu al trespasu de Owens, los Pacers nun pudieron escoyer nos primeros puestos d'unu de los meyores drafts de la historia de la lliga, dexando escapar a futures estrelles como Hakeem Olajuwon, Michael Jordan, Sam Perkins, Charles Barkley y John Stockton.

La primer apaición de los Pacers nos playoffs foi na temporada 1980-81, cayendo esaniciaos en primer ronda por Philadelphia 76ers en dos partíos. Esta foi la única vegada que se vio a los Pacers en playoffs dende 1977 hasta 1987.

Clark Kellogg foi drafteado en 1982, amosando un talentu enorme y rematando segundu na votación al Rookie del Añu, pero los Pacers terminaron la temporada col peor rexistru de la so historia, 20-62, y ganando tan solo 6 alcuentros más na siguiente campaña. En ganando 22 partíos na temporada 1984-85 y 26 na 1985-86, Jack Ramsay reemplazó a George Irvine como entrenador del equipu, liderar a un récor de 41-41 na so primer temporada al mandu, la 1986-87, y llevando a los Pacers de nuevu a playoffs dempués de seis años ausentes. Chuck Person, moteyáu "The Rifleman" polos sos llanzamientos de llarga distancia, lideró al equipu n'anotación na so primer temporada na lliga. El primer trunfu en playoffs na historia de los Pacers foi'l tercer partíu de la serie de 1ᵉʳ ronda al meyor de cinco encuentros ante Atlanta Hawks, siendo esta victoria la única del equipu na eliminatoria, yá que fueron ganaos polos Hawks por 4-1.

La llegada de Reggie Miller[editar | editar la fonte]

1987-1989[editar | editar la fonte]

Reggie Miller foi drafteado polos Pacers en 1987, empezando la so carrera como sustitutu de John Long. Munchos aficionaos de los Pacers nun tuvieron acordies cola eleición de Miller en cuenta de la de Steve Alford, xugador d'Indiana Hoosiers. L'equipu perdió los playoffs na 1987-88, drafteando a Rik Smits nel Draft de 1988, y sufrió una temporada 1988-89 desastrosa na que Dick Versace sustituyó a Jack Ramsay nel banquín de los Pacers, rematando 28-54. Pero l'equipu fadría un trespasu que darréu daría resultancia, unviando a Herb Williams a Dallas Mavericks por Detlef Schrempf.

1989-1990[editar | editar la fonte]

Na 1989-90, los Pacers terminaron la temporada con un balance de 42-40, aportando a los playoffs. Amás, Reggie Miller foi votáu pa xugar l'All-Star Game gracies a les sos 24.6 puntos per partíu de permediu. Na postemporada, cayeron esaniciaos polos a posteriori campeones Detroit Pistons en trés partíos.

1990-1992[editar | editar la fonte]

Na temporada 1990-91, los Pacers volvíen a los playoffs con un balance de 41-41 en temporada regular, y con Schrempf nomáu Meyor Sestu Home del Añu. Cayeron esaniciaos nuna memorable serie de primer ronda ante Boston Celtics en cinco partíos, perdiendo'l postreru por 124-121. Los Pacers tornaron a playoffs la temporada siguiente, pero atopar contra los Celtics de nuevu na mesma ronda. Esta vegada, los Celtics barrieron a los Pacers en trés partíos.

1992-1993[editar | editar la fonte]

Chuck Person y la base Micheal Williams fueron trespasaos a Minnesota Timberwolves na pretemporada, consiguiendo a Pooh Richardson y Sam Mitchell. Na temporada 1992-93, Schrempf pasó de ser el meyor sestu home a ser l'aler titular del equipu, llegando inclusive a ser escoyíu p'apostar el so primera All-Star Game. Mientres esta temporada, Miller convertir nel máximu anotador de la historia del equipu. Remataron la campaña con un 41-41, pero volvieron cayer en primer ronda, esta vegada ante New York Knicks por 3-1.

Abrir camín[editar | editar la fonte]

1993-1994[editar | editar la fonte]

Larry Brown foi'l nuevu entrenador del equipu pa la temporada 1993-94, y el xeneral mánager Donnie Walsh completó un por demás criticáu trespasu (daquella) qu'unviaba a Schrempf a Seattle Sonics en cuenta de Derrick McKey. Los Pacers empezaron la temporada como típicamente veníen faciendo años tras, pero increíblemente n'abril ganaron los sos últimos ocho partíos de la temporada, rematando con 47 victories, récor de la franquicia. En primer ronda barrieron a los Orlando Magic de Shaquille O'Neal, ganando por fin la primer serie de playoffs na so historia. En semifinales de conferencia ganaron a Atlanta Hawks nuna dura eliminatoria por 4-2.

Foi mientres les Finales de Conferencia cuando los Pacers, y n'especial Reggie Miller, fixéronse un nome na lliga, gracies a les actuaciones de Miller nos momentos calientes del partíu qu'a puntu tuvieron d'esaniciar a los Knicks. De la nueche al día, Miller convertir nuna superestrella de la NBA, y foi nomáu tri-capitán de la seleición estauxunidense que ganó la medaya d'oru nel Mundial de 1994.

1994-1995[editar | editar la fonte]

Mark Jackson xunir al equipu procedente de Los Angeles Clippers, dando al equipu una mano estable nuna posición de base qu'escarecía calidable nos últimos años. Los Pacers esfrutaron d'un balance de 52-30 na campaña 1994-95, consiguiendo'l so primer títulu de División Central. En primer ronda de playoffs barrió a los Hawks, en semifinales tomó la revancha del añu anterior y posó a los Knicks nuna afecha eliminatoria por 4-3, pero nun pudo completar el camín gloriosu a les Finales de la NBA una y bones los Magic esta vegada cruciar nel so camín, esaniciándo-yos en siete partíos.

Perdiendo terrén[editar | editar la fonte]

Los Pacers consiguieron de nuevu un balance de 52-30, pero fueron gravemente mancaos por cuenta de la mancadura de Miller n'abril, que-y tuvo estremáu de les canches hasta'l quintu partíu de la serie de primer ronda ante los Hawks. Miller anotó 29 puntos nesi alcuentru, pero nun pudo evitar la victoria por dos puntos de los Hawks, polo que -y andadura de los Pacers en playoffs llegaba al so fin. Esa temporada, los Pacers entraron na historia al ser l'únicu equipu en ganar en dos causes a los intratables Chicago Bulls que consiguieron el meyor rexistru en temporada regular de la historia de la NBA; 72-10.

Na temporada 1996-97, los Pacers sufrieron manques clave, amás de l'ausencia de Jackson, que foi trespasáu a Denver Nuggets antes d'empezar la temporada (anque-y volveríen a fichar primero que la fecha llende de trespasos cumpliérase). L'equipu remató 39-43 y perdióse los playoffs per primer vegada en siete años, teniendo de resultes la baxa de Larry Brown.

Regresu a la gloria[editar | editar la fonte]

1997-1998[editar | editar la fonte]

Larry Bird convertir nel nuevu entrenador de los Pacers y con él, los Pacers consiguieron el meyor balance de la so historia, 58-24. Chris Mullin fichó pol equipu na pretemporada y llueu se convirtió nuna pieza importante nel equipu. Los asistentes Rick Carlisle, que s'ocupaba del xuegu ofensivu, y Dick Harter, del defensivu, fueron clave na adquisición de xugadores especialistes como Dale Davis, Antonio Davis y Derrick McKey. Reggie Miller y Rik Smits fueron All-Star esi añu, y en playoffs, pasaron percima de los Cavaliers y Knicks antes de cayer esaniciaos nes Finales de Conferencia por Chicago Bulls en siete intensos partíos.

1998-1999/1999-2000[editar | editar la fonte]

Na encurtiada temporada 1998-99, los Pacers ganaron el títulu de División Central con un récor de 33-17 y barrió en playoffs a Milwaukee Bucks y Philadelphia 76ers antes de dicir de nuevu adiós nes Finales de Conferencia ante los Knicks en seis partíos. Los Pacers trespasaron al pívot Antonio Davis a Toronto Raptors polos derechos del rookie Jonathan Bender. Na temporada 1999-00, dempués d'una lliga regular con un 56-26, esaniciaron en playoffs a los Bucks, 76ers y finalmente a los Knicks nes Finales de Conferencia en seis encuentros.

El Conseco Fieldhouse ye'l pabellón del equipu dende 1999.

Los Pacers llantar por primer vegada na so historia nunes Finales de la NBA. El so rival, Los Angeles Lakers, terminó coles sos esperances en seis partíos, anque non ensin sufrimientu. Indiana dio-y a los Lakers, nel quintu partíu, la mayor paliza de la so historia en playoffs (daquella), ganándo-yos per un marxe de 33 puntos.

Reconstrucción[editar | editar la fonte]

La pretemporada traxo munchos cambeos nos Pacers; Smits y l'entrenador Bird retiráronse, Mullin tornó a los sos Golden State Warriors, Jackson robló colos Raptors, y Dale Davis foi trespasáu a los Blazers por Jermaine O'Neal, quien permedió 12.9 puntos per partíu nel so primer añu como titular. Trátase d'un añu de reconstrucción sol mandatu del nuevu entrenador Isiah Thomas, anque aun así, los Pacers fueron capaces d'entrar en playoffs, cayendo esaniciaos en primer ronda polos 76ers en cuatro partíos.

2001-2002[editar | editar la fonte]

A metá de temporada 2001-02, los Pacers trespasaron a Jalen Rose y Travis Best a Chicago en cuenta de Brad Miller, Ron Artest, Kevin Ollie y Ron Mercer. Miller y Artest seríen, en pocos años, xugadores All-Star con Indiana. El trespasu reforzó enforma al equipu, y collo los Pacers coláronse un añu más en playoffs, anque de nuevu posaos en primer ronda, esta vegada ante New Jersey Nets en cinco encuentros. O'Neal fixo la primera de les que seríen munches apaiciones consecutives nel All-Star, estenando cualquier dulda qu'entá quedara sobre si'l trespasu con Davis foi positivu.

2002-2003[editar | editar la fonte]

Los Pacers empezaron 13-2 na campaña 2002-03, pero les coses complicáronse por cuenta de les múltiples suspensiones per parte de la lliga a Artest, y les traxedies familiares d'O'Neal, Jamaal Tinsley y Austin Croshere. O'Neal y Miller fueron escoyíos pal All-Star, y tres una meyora nel xuegu remataron 48-34. En playoffs, seríen esaniciaos en primer ronda por Boston Celtics.

La nueva era de los Pacers[editar | editar la fonte]

Na pretemporada de 2003, los Pacers llograron anovar a Jermaine O'Neal pol máximu y a Reggie Miller por dos años más, pero por cuenta de estes renovaciones non pudieron dexase caltener nel equipu al pívot Brad Miller, que se coló a Sacramento Kings en cuenta de Scott Pollard. Larry Bird foi contratáu como nuevu presidente del equipu, y tardó poco tiempu en despidir a Thomas del so cargu d'entrenador y fichar a Rick Carlisle pa sustituyi-y.

Los Pacers respondieron por demás bien con Carlisle al mandu, ganando esa temporada 61 partíos y perdiendo solo 21, consiguiendo'l meyor balance de la NBA. O'Neal y Artest fueron escoyíos p'apostar el All-Star Game, y Artest foi nomáu Meyor Defensor del Añu.

En playoffs, esaniciaron en primer ronda a los Celtics, y en semifinales, sudando sangre, a Miami Heat. Nes Finales de Conferencia atopar colos Pistons, a lo postrero campeones de la NBA, que los estremaron del camín en seis partíos.

2004-2005[editar | editar la fonte]

Al Harrington, un aleru que se consagrara como unu de los meyores sestos homes de la NBA, foi trespasáu a Atlanta Hawks por Stephen Jackson tres la supuesta demanda de Harrington a los Pacers de qu'o xugaba de titular o lu trespasaben. Sicasí, los Pacers empezaron la temporada bien fuertes hasta los infames acontecimientos del 19 de payares de 2004.

A falta de segundos por que rematara la victoria de los Pacers sobre los Pistons nel Palace of Auburn Hills, Artest cometió una dura falta sobre Ben Wallace, col consiguiente cabréu del pívot y cuto sobre la cara de Artest. De siguío formóse una auténtica trifulca na que tuvieron implicaos dellos xugadores de dambos equipos. Pero cuando paecía que s'aselaben los nervios, un fan de los Pistons llamáu John Green llanzó dende la grada un vasu de cerveza a Artest, que taba baltáu sobre la mesa d'anotación. Artest y Stpehen Jackson xubieron a la grada en busca del culpable p'afrella-y, rematando con una bochornosa engarradiella ente los xugadores y parte del públicu. Yá na cancha, Artest y O'Neal siguieron engarrándose colos aficionaos. El partíu tuvo que rematar a falta de 46 segundos, yá que yera imposible la so continuación.

Camiseta de Jamaal Tinsley.

Díes dempués, David Stern dexó cayer les suspensiones; Artest quedábase fora pa tola temporada incluyíu playoffs, Jackson suspendíu con 30 partíos, O'Neal con 25, Wallace con 6 y Anthony Johnson con 5 (más tarde, la suspensión d'O'Neal foi rebaxada 15 partíos pol árbitru Roger Kaplan).

Tres la engarradiella y les sos consecuencies, los Pacers baxaron puestos na División Central. Pasaron de ser aspirantes al títulu a un equipu de 50% de victories. A pesar de les sanciones y mancadures, los Pacers remataron sestos na Conferencia Este con un récor de 44-38. Una razón importante del fuerte final del equipu foi'l re-adquisición de Dale Davis, que fuera cortáu por New Orleans en recibiéndo-y d'un trespasu con Golden State. Xugó los 25 partíos finales de la temporada regular y los playoffs, contribuyendo con una fuerte presencia nel puestu de pívot. El fichaxe de Davis coincidió cola mancadura d'O'Neal, que-y dexaba nel dique secu mientres tola temporada regular.

A pesar de toles adversidaes, los Pacers xugaron los playoffs per decimotercer vegada en 14 años. En primer ronda, Indiana esanició a los campeones de la División Atlánticu, los Celtics, en siete partíos. En Semifinales de Conferencia enfrentar con Detroit Pistons. En ganando los Pistons el primer partíu, Indiana remontó la serie ganando los dos siguientes. Sicasí, los Pistons dieron la vuelta a la eliminatoria venciendo tres encuentros consecutivos, rematando la serie con un 4-2.

El postreru partíu de la serie foi'l 19 de mayu de 2005, o lo que ye lo mesmo, l'últimu alcuentru de Reggie Miller na NBA. Anotó 27 puntos y recibió una enorme ovación del públicu. A pesar del esfuerciu de Miller, los Pacers perdieron y fueron esaniciaos, terminando con una esitosa carrera de Miller na NBA y nos Pacers, mientres 18 años. El so únicu "pero" foi nun ganar nunca un aniellu. El 30 de marzu de 2006, l'equipu retirába-y el so dosal #31.

Pa la temporada 2005-06, los Pacers ficharon a la base lituanu Sarunas Jasikevicius, líder del Maccabi Tel Aviv ganador de dos Eurolligues.

2005-2006[editar | editar la fonte]

En 2005, los Pacers nun tuvieron un empiezu demasiáu bonu. El 10 d'avientu de 2005, Ron Artest afrimó a una comentarista de Indianapolis Star que quería ser trespasáu diciendo: "l'equipu va tar meyor ensin mi". Dos díes depués, la franquicia asitió-y na llista de xugadores inactivos y empezaron a busca-y equipu. El 24 de xineru de 2006, dicíase que Artest sería trespasáu a Sacramento Kings en cuenta de Peja Stojakovic, pero'l cambéu foi refugáu. A otru día, sicasí, foi aceptáu, ya Indiana desfacer del polémicu aleru. Esa temporada, O'Neal perdióse dos meses de competición per mancadura, y l'equipu terminó la temporada con un balance de 41-41.

A pesar de la baxa de Artest y delles mancadures, los Pacers meter en playoffs per decimocuarta vegada en 15 años. Atopar colos Nets, siendo esaniciaos en seis partíos a pesar de les actuaciones memorables d'O'Neal nel tercer partíu (37 puntos) y de Anthony Johnson nel sestu y postreru (40 puntos).

2006: Proyeutu de renovación[editar | editar la fonte]

Na pretemporada de 2006 viéronse dellos cambeos nel equipu. Draftearon a Shawne Williams y James White, y el 1 de xunetu de 2006 completaron un sign-and-trade (renovación y trespasu) col aleru Peja Stojakovic y unviáronlu a New Orleans Hornets. El trespasu llevantó duldes na lliga, yá que Stojakovic yera axente llibre y nun tenía necesidá de ser trespasáu. Dalgunos piensen que los Pacers trataben de recuperar a Al Harrington nun sign-and-trade. El 22 d'agostu los Pacers recibieron a Harrington d'Atlanta en cuenta de John Edwards y una futura primer ronda de draft.

En xunetu, l'aleru Austin Croshere foi trespasáu a Dallas Mavericks pol mozu y prometedor Marquis Daniels. Indiana fixo otru cambéu con Dallas nel que fichaben a Darrell Armstrong, Rawle Marshall y Josh Powell en cuenta d'Anthony Johnson.

Fred Jones y Scot Pollard nun anovaron y fueron axentes llibres, roblando darréu por Toronto Raptors y Cleveland Cavaliers respeutivamente. Otru movimientu de la franquicia foi fichar a Macio Baston, procedente d'Europa, quien primeramente compartió equipu con Jasikevicius nel Maccabi Tel Aviv.

Sicasí, el "proyeutu de renovación" tuvo'l so llau negativu cuando Stephen Jackson y otros compañeros d'equipu decidieron visitar un club de strip-tease el 6 d'ochobre de 2006. Al dexar el club, Jackson tuvo implicáu nun incidente nel que supuestamente foi cutíu por un coche. En respuesta a ello, el xugador sacó una arma y empezó a disparar.

2006-2007: Fora de playoffs[editar | editar la fonte]

El 17 de xineru de 2007, Indiana trespasó a Al Harrington, Stephen Jackson, Sarunas Jasikevicius y Josh Powell a Golden State Warriors por Troy Murphy, Mike Dunleavy, Ike Diogu y Keith McLeod. La temporada nun foi bien, los nuevos trespasos nun respondieron, ya Indiana foi posada de playoffs por New Jersey Nets per primer vegada dende la temporada 1996-97.

N'abril de 2007, los Pacers anunciaron el despidu del entrenador Rick Carlisle, siendo reemplazáu por Jim O'Brien. Este prometió devolver a Indiana a playoffs, pero'l nuevu estilu d'O'Brien nun gustó a los aficionaos, bien distintu del sistema pausáu y meticuloso de Carlisle.

2007-2011: La etapa d'O'Brien[editar | editar la fonte]

Danny Granger, cuando xugaba pa los Pacers.

La nueva temporada 2007-08, esta vegada con O'Brien al cargu, foi tamién abondo decepcionante. L'equipu volvió quedar fora de playoffs, amás, xugadores como Jamaal Tinsley o Jermaine O'Neal sufrieron mancadures que lastraron al equipu, y xugadores como Marquis Daniels o Shawne Williams nun fixeron una bona temporada. Los Pacers fixeron un global de 36-46, tratando d'arrampuñar la octava posición a Atlanta Hawks pero fracasando. Como puntu positivu, xugadores como Danny Granger o Mike Dunleavy fixeron una bona temporada y desatapáronse como les pilastres del equipu.

Pa la temporada 2009-10, los Pacers llograron a Tyler Hansbrough (del draft en 2009), que sufrió una mancadura a metá de temporada. De nuevu fracasaron tratando d'aportar a playoffs, cumpliéndose 4 años que los Pacers nun aportaben. Pa cuelmu de males, el rookie A.J. Price sufrió una grave mancadura que lo caltuvo en rehabilitación ente 4 y 6 meses.

Tres el draft de 2010, los Pacers llograron hasta 5 cares nueves, Paul George, Lance Stephenson y Ryan Reid, que foi intercambiáu con Oklahoma City Thunder por Magnum Rolle. N'agostu de 2010, los Pacers adquirieron a James Posey y Darren Collison de New Orleans Hornets, ente que Troy Murphy coló camín de New Jersey Nets.

Nuna plantía bien nueva y liderada por Danny Granger y Roy Hibbert, los Pacers esperaben tener un equipu pal futuru pero aspirando siempres a entrar a playoffs. L'equipu empezó la temporada 2010-11 de manera irregular, empezar a especular que quiciabes O'Brien nun fuera l'entrenador indicáu pa devolver a Indiana a playoffs, les sos decisiones causaron muncho discutiniu, el dar más protagonismu a los veteranos como Posey o T.J. Ford en desterciu de Paul George o Tyler Hansbrough, que se suponíen seríen la base del futuru del equipu. El 30 de xineru de 2011, los Pacers anunciaben que Frank Vogel reemplazaría a O'Brien como mánager del equipu.

2011-2013: La torna a playoffs[editar | editar la fonte]

Na temporada 2010-11, pese al irregular empiezu con O'Brien, una victoria contra Washington Wizards n'abril de 2011 dexó a los Pacers aportar a playoffs dempués de 5 años d'ausencia. En primer ronda enfrentar a los Chicago Bulls de Derrick Rose, dando la sorpresa y ganando el primer partíu, pero'l suañu acabó ende, perdiendo 1-3 nel cómputu global y siendo posaos.

Pa la temporada 2011-12 (qu'incluyía lockout), los Pacers facer con Louis Amundson procedente de Golden State Warriors en cuenta de Brandon Rush. Tamién se fixeron colos axentes llibres Leandro Barbosa y Kyrylo Fesenko. En dicha temporada, los Pacers dieron un saltu calidable al respective de l'anterior, lideraos por xugadores como Roy Hibbert, Danny Granger y Paul George, rematando terceros de la Conferencia Este tres Chicago Bulls y Miami Heat y teniendo qu'enfrentase a Orlando Magic en playoffs. En venciendo al conxuntu de Florida por 4-1, a puntu tuvieron de dar la campanada contra los Miami Heat de los "Beach Boys", pero finalmente fueron posaos por 4-2.

Cola temporada 2012-13, los Pacers buscaron caltener el bloque de la so esitosa pasada campaña. Darren Collison y Dahntay Jones colaron a Dallas Mavericks a cambéu del pívot Ian Mahinmi. D.J. Augustin y Sam Young llegaron llibres procedentes de Charlotte Bobcats y Philadelphia 76ers respeutivamente. Tamién aportó llibre Gerald Green procedente de Brooklyn Nets. Los Pacers llegaron hasta la final de la Conferencia Este de la NBA sicasí fueron ganaos nuevamente pol Miami Heat en siete juegos.

2013-presente: Aspirando al campeonatu[editar | editar la fonte]

Un añu dempués d'arrenunciar al cargu, vuelve Larry Bird al puestu de Presidente d'Operaciones. Nel Draft del 2013, los Pacers escueyen a Solomon Hill na posición Nᵘ 23 de la xeneral. Mientres la temporada baxa, los Pacers encargar de fortalecer la banca adquiriendo a la base C.J. Watson, al aleru Chris Copeland, y a la ala-pivot arxentín Luis Scola. Nel últimu día de zarru de mercáu, xusto dempués del All-Star game, los Pacers axusten a Danny Granger a los Philadelphia 76ers a cambéu del escolata Evan Turner, la ala-pivot Lavoy Allen y una eleición de segunda ronda nel draft del 2015.

Trayeutoria[editar | editar la fonte]

Nota: G: Partíos ganaos; P:Partíos perdíos; %:porcentaxe de victories

Temporada G P % Play-offs Resultáu
Indiana Pacers (ABA)
(Nun s'incluye nos totales de G/P)
1967-68 38 40 .487 Pierde Semifinales División Pittsburgh 3, Indiana 0
1968-69 44 34 .564 Gana Semifinales División
Gana Finales ABA
Pierde Finales ABA
Indiana 4, Kentucky 3
Indiana 4, Miami 1
Oakland 4, Indiana 1
1969-70 59 25 .702 Gana Semifinales División
Gana Finales ABA
Gana Finales ABA
Indiana 4, Carolina 0
Indiana 4, Kentucky 1
Indiana 4, Los Angeles 2
1970-71 58 26 .690 Gana Semifinales División
Pierde Finales División
Indiana 4, Memphis 0
Utah 4, Indiana 3
1971-72 47 37 .560 Gana Semifinales División
Gana Finales ABA
Gana Finales ABA
Indiana 4, Denver 3
Indiana 4, Utah 3
Indiana 4, New York 2
1972-73 51 33 .607 Gana Semifinales División
Gana Finales ABA
Gana Finales ABA
Indiana 4, Denver 1
Indiana 4, Utah 2
Indiana 4, Kentucky 3
1973-74 46 38 .548 Gana Semifinales División
Pierde Finales División
Indiana 4, San Antonio 3
Utah 4, Indiana 3
1974-75 45 39 .536 Gana Semifinales División
Gana Finales ABA
Pierde Finales ABA
Indiana 4, San Antonio 2
Indiana 4, Denver 3
Kentucky 4, Indiana 1
1975-76 39 45 .464 Pierde Semifinales División Kentucky 2, Indiana 1
ABA Totales 427 317 .574 3 Campeonatos ABA
Indiana Pacers (NBA)
(Inclúyese nos totales de G/P)
1976-77 36 46 .439
1977-78 31 51 .378
1978-79 38 44 .463
1979-80 37 45 .451
1980-81 44 38 .537 Pierde 1ᵉʳ Ronda Philadelphia 2, Indiana 0
1981-82 35 47 .427
1982-83 20 62 .244
1983-84 26 56 .317
1984-85 22 60 .268
1985-86 26 56 .317
1986-87 41 41 .500 Pierde 1ᵉʳ Ronda Atlanta 3, Indiana 1
1987-88 38 44 .463
1988-89 28 54 .341
1989-90 42 40 .683 Pierde 1ᵉʳ Ronda Detroit 3, Indiana 0
1990-91 41 41 .500 Pierde 1ᵉʳ Ronda Boston 3, Indiana 2
1991-92 40 42 .488 Pierde 1ᵉʳ Ronda Boston 3, Indiana 0
1992-93 41 41 .500 Pierde 1ᵉʳ Ronda New York 3, Indiana 1
1993-94 47 35 .573 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales Conferencia
Pierde Finales Conferencia
Indiana 3, Orlando 0
Indiana 4, Atlanta 2
New York 4, Indiana 3
1994-95 52 30 .634 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales Conferencia
Pierde Finales Conferencia
Indiana 3, Atlanta 0
Indiana 4, New York 3
Orlando 4, Indiana 3
1995-96 52 30 .634 Pierde 1ᵉʳ Ronda Atlanta 3, Indiana 2
1996-97 39 43 .476
1997-98 58 24 .707 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales Conferencia
Pierde Finales Conferencia
Indiana 3, Cleveland 1
Indiana 4, New York 1
Chicago 4, Indiana 3
1998-99 33 17 .660 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales Conferencia
Pierde Finales Conferencia
Indiana 3, Milwaukee 0
Indiana 4, Philadelphia 0
New York 4, Indiana 2
1999-2000 56 26 .683 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales Conferencia
Gana Finales Conferencia
Pierde Finales NBA
Indiana 3, Milwaukee 2
Indiana 4, Philadelphia 2
Indiana 4, New York 2
LA Lakers 4, Indiana 2
2000-01 41 41 .500 Pierde 1ᵉʳ Ronda Philadelphia 3, Indiana 1
2001-02 42 40 .512 Pierde 1ᵉʳ Ronda New Jersey 3, Indiana 2
2002-03 48 34 .585 Pierde 1ᵉʳ Ronda Boston 4, Indiana 2
2003-04 61 21 .744 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales Conferencia
Pierde Finales Conferencia
Indiana 4, Boston 0
Indiana 4, Miami 2
Detroit 4, Indiana 2
2004-05 44 38 .537 Gana 1ᵉʳ Ronda
Pierde Semifinales Conferencia
Indiana 4, Boston 3
Detroit 4, Indiana 2
2005-06 41 41 .500 Pierde 1ᵉʳ Ronda New Jersey 4, Indiana 2
2006-07 35 47 .426
2007-08 36 46 .439
2008-09 36 46 .439
2009-10 32 50 .390
2010-11 37 45 .451 Pierde 1ᵉʳ Ronda Chicago 4, Indiana 1
2011-12 42 24 .636 Gana 1ᵉʳ Ronda
Pierde Semifinales Conferencia
Indiana 4, Orlando 1
Miami 4, Indiana 2
2012-13 49 32 .605 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales Conferencia
Pierde Finales Conferencia
Indiana 4, Atlanta 2
Indiana 4, New York 2
Miami 4, Indiana 3
2013-14 56 26 .683 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales Conferencia
Pierde Finales Conferencia
Indiana 4, Atlanta 3
Indiana 4, Washington 2
Miami 4, Indiana 2
2014-15 38 44 .463    
2015-16 45 37 .549 Pierde 1ᵉʳ Ronda Toronto 4, Indiana 3
2016-17 42 40 .512 Pierde 1ᵉʳ Ronda Cleveland 4, Indiana 0
Totales 1524 1545 .497
Playoffs 112 110 .504

Plantía 2017/18[editar | editar la fonte]

Indiana Pacers 2017-2018
Xugadores Entrenadores
Nᵘ Nac. Pos. Nome Altor Pesu Orixe
15 Bandera de Estaos Xuníos d'América AP-P [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 2.08 m (6 ft 10 in) 113 kg (250 lb) UCLA
44 Bandera de Croacia E-A [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 2.03 m (6 ft 8 in) 102 kg (225 lb) Croacia
2 Bandera de Estaos Xuníos d'América B [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 1.83 m (6 ft 0 in) 79 kg (175 lb) UCLA
7 Bandera de Estaos Xuníos d'América P [[{{{first}}} | {{{first}}}]] (C) 2.08 m (6 ft 10 in) 131 kg (289 lb) Prentiss*
6 Bandera de Canadá B-E [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 1.91 m (6 ft 3 in) 84 kg (185 lb) Texas
22 Bandera de Israel A [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 2.08 m (6 ft 10 in) 102 kg (225 lb) UCLA
26 Bandera de Estaos Xuníos d'América A [[{{{first}}} (baloncestista)| {{{first}}}]] (TW) 2.03 m (6 ft 8 in) 100 kg (220 lb) SMU
4 Bandera de Estaos Xuníos d'América B [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 1.93 m (6 ft 4 in) 95 kg (210 lb) Indiana
0 Bandera de Estaos Xuníos d'América A [[{{{first}}} | {{{first}}}]] (TW) 2.01 m (6 ft 7 in) 108 kg (238 lb) Kentucky
40 Bandera de Estaos Xuníos d'América A {{{first}}} 2.01 m (6 ft 7 in) 101 kg (222 lb) Michigan
11 Bandera de Lituania AP [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 2.11 m (6 ft 11 in) 109 kg (240 lb) Gonzaga
1 Bandera de Estaos Xuníos d'América B-E [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 1.96 m (6 ft 5 in) 95 kg (209 lb) Cincinnati
5 Bandera de Estaos Xuníos d'América B-E [[{{{first}}} | {{{first}}}]] (TW) 1.98 m (6 ft 6 in) 84 kg (186 lb) Xavier
33 Bandera de Estaos Xuníos d'América P [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 2.11 m (6 ft 11 in) 82 kg (180 lb) Wake Forest
3 Bandera de Estaos Xuníos d'América B-E [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 1.88 m (6 ft 2 in) 82 kg (180 lb) Oregon
21 Bandera de Estaos Xuníos d'América AP [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 2.03 m (6 ft 8 in) 100 kg (220 lb) Georgia Tech
Entrenador Principal
Entrenador(es) Asistente(s)

Lleenda
  • (C) Capitán
  • (DR) Elección del draft sin firmar
  • (AL) Axente Llibre
  • (IN) Inactivu
  • (S) Suspendíu
  • (GL) Asinau a la G-League
  • (TW) Contratu de dos víes
  • Injured Lesionáu

PlantíaTransaiciones

Líderes Históricos[editar | editar la fonte]

Carrera[editar | editar la fonte]

Por Partíu[editar | editar la fonte]

Por 48 Minutos[editar | editar la fonte]

Premiu[editar | editar la fonte]

Segundu Meyor Quintetu

Tercer Meyor Quintetu

Meyor Quintetu Defensivu

Segundu Meyor Quintetu Defensivu

Meyor Quintetu de Rookies

Segundu Meyor Quintetu de Rookies

Xugadores notables[editar | editar la fonte]

Miembros del Basketball Hall of Fame[editar | editar la fonte]

Númberos retiraos[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]