Utah Jazz

De Wikipedia
Utah Jazz
Situación
Estáu Estaos Xuníos
Datos
Tipu club de baloncestu
Fundáu en1974
Entrenador Bandera de Estaos Xuníos d'América Will Hardy
Categoría National Basketball Association
Instalaciones
Estadiu Vivint Arena
Uniforme
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu

Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Utah Jazz ye un equipu de la NBA de la ciudá de Salt Lake City, Utah. L'equipu nun ye orixinariu d'Utah, sinón que foi tresferíu dende Nueva Orleans, d'ende'l nome del xéneru musical.

Pabellones[editar | editar la fonte]

En Nueva Orleans

En Salt Lake City

Historia[editar | editar la fonte]

1974-79: Primeros años en Nueva Orleans[editar | editar la fonte]

En 1974, los Jazz nacíen na ciudá de Nueva Orleans siendo'l decimoctavu equipu de la NBA. El primer xugador franquicia de los Jazz sería'l vistosu base Pete Maravich que llograron dende Atlanta Hawks por dos primeres y trés segundes de draft. Los Jazz destacar por ser un equipu de xuegu allegre y frenético, dirixíos por el mesmu Maravich y otros importantes xugadores como Lou Hudson o Walt Hazzard. Magar tou, el rendimientu del equipu nun foi nunca satisfactoriu, los sos meyores resultaos fueron na temporada 1977-78 onde remataron con un global de 39-43.

Les resultancies del equipu fixeron saltar rumores sobre una posible recolocación del equipu, amás, el xugador estrella Maravich sufría continues mancadures. Pa cuelmu, Los Angeles Lakers llograben a Magic Johnson nel draft de 1979 cola ronda de los Jazz que consiguieron cuando estos ficharon a un veteranu Gail Goodrich. De la mesma, los Jazz vencieren los derechos sobre Moses Malone nel trespasu de Goodrich, lo que fizo qu'estos dos futuros Hall of famers nunca vistieren la camiseta del conxuntu de Louisiana y que pudo camudar l'aldu de la franquicia de forma drástica.

1979: Movimientu a Utah[editar | editar la fonte]

Tres el movimientu de los Jazz a Utah, decidió siguise col nome de "Jazz", a pesar de que la cultura jazz tenía los sos raigaños en Nueva Orleans, y nada tenía que ver con Utah. Realmente hubo pocu sofitu local, pero a diferencia d'otres franquicies, nun esistió nenguna campaña pública p'atraer aficionaos. Antes de la temporada 1979-80, los Jazz consiguieron al anotador Adrian Dantley de Los Angeles Lakers, quien darréu sería'l máximu anotador de la lliga nes temporaes 1980-1981 y 1983-1984. Mientres la temporada, Maravich foi cortáu y más tarde nel Draft de 1980 l'equipu escoyería cola segunda posición a Darrell Griffith de la Universidá de Louisville.

Mientres la campaña 1980-81, Frank Layden convertir nel entrenador de los Jazz, y en 1982, la franquicia escoyó na cuarta ronda del draft al pimpanu Mark Eaton. Nel draft de 1982, los Jazz escoyíen a Dominique Wilkins, pero esti negar a xugar nel equipu de Salt Lake City, de cuenta que tuvieron que trespasalo a Atlanta Hawks en cuenta de John Drew y Freeman Williams, que namái permanecieron una temporada nos Jazz, n'unu de los trespasos menos prolíficos de la historia de los Jazz. A pesar de los refuerzos, l'equipu siguió ensin ameyorar hasta la temporada 1982-83, superando la mancadura de Dantley que-y obligó a perdese 60 partíos de temporada regular, anque se siguió ensin llegar a playoffs. Nel Draft de 1983, los Jazz escoyeron a Thurl Bailey de la Universidá de North Carolina State.

Na temporada 1983-84, los Jazz consiguieron un récor de 45-37 y per primer vegada na so historia llograron la clasificación a playoffs, ganando amás el títulu de División Mediu Oeste. Esta foi la primer campaña de les 20 consecutives en postemporada. En playoffs, avanzaron hasta la segunda ronda, onde cayeron esaniciaos en manes de Phoenix Suns. Frank Layden foi nomáu Entrenador del Añu y Dantley foi'l máximu anotador de la lliga con 30.6 puntos per partíu.

1984-03: La era de Stockton & Malone[editar | editar la fonte]

1984-88: Los primeros años[editar | editar la fonte]

John Stockton, xugó 19 temporaes nos Jazz.

Nel Draft de 1984, los Jazz escoyeron a la base John Stockton de la Universidá de Gonzaga, y al añu siguiente a la ala-pivot Karl Malone procedente de la Universidá de Luisiana Tech. Tanto na temporada 1984-85 como na 1985-86, los Jazz llegaron a playoffs. Na 1984-85 esaniciaríen a los Houston Rockets de les Torres Ximielgues Hakeem Olajuwon y Ralph Sampson ganando'l 5ᵘ partíu de la serie en Houston, pa depués cayer ante Denver. Na 1985-86 seríen esaniciaos en primer ronda por Dallas Mavericks, ensin utilizar yá al so máximu anotador Adrian Dantley.

Pa la 1985-86 volvieron saltar rumores d'una posible recolocación del equipu a Minneapolis, pero finalmente Larry Miller caltuvo al equipu n'Utah, ente que los aspirantes a treslladar al equipu a Minneapolis fundaríen a los Minnesota Timberwolves.

En 1986, los Jazz trespasaben a Adrian Dantley a los Detroit Pistons por Kelly Tripucka. La recuperación de Darrell Griffith supunxo una meyora pal equipu, qu'aportó a playoffs siendo esaniciaos por Golden State Warriors en primer ronda. Pa 1987, Stockton llograba faese col puestu de base titular tres 3 años de suplencia pidiendo minutos, al empar que Malone convertir n'unu de los "4" más destacaos de la NBA. Con un 47-35 vencíen a Portland Trail Blazers en primer ronda pero cayíen ante Los Angeles Lakers del "Showtime" por un afechu 4-3.

1988-90: La llegada de Jerry Sloan[editar | editar la fonte]

Pa la temporada 1988-89, Frank Layden dexaba de ser entrenador de los Utah Jazz tres 17 temporaes, siendo reemplazáu pol interín Jerry Sloan. Yá na primer temporada de Sloan, Stockton, Malone y Eaton los Jazz consiguíen 51 victories, con Stockton, Malone y Eaton participando nel All-Star. Cuando los Jazz preparar pa dar la sorpresa en playoffs, cayíen en primer ronda ante Golden State Warriors.

Pa la 1989-90 hubo significativos cambeos na plantía que fixeron ameyorar a los Jazz, que consiguieron el so meyor récor históricu con un 55-27, y con Karl Malone permediando 31 puntos per partíu y 11 rebotes y John Stockton 17 puntos y 14 asistencies. Sicasí, los Jazz cayíen de nuevu en primer ronda de playoffs ante Phoenix Suns. Les duldes siguíen acosando al equipu sobre porqué teníen tan bon rendimientu en temporada regular pero fracasaben en playoffs.

1990-96: Aspirando al aniellu[editar | editar la fonte]

Pa la 1990-91 los Jazz siguíen faciendo cambeos p'ameyorar l'equipu, l'escolta Jeff Malone llegaba dende Washington Bullets mientres los Jazz unviaben a Bobby Hansen y Eric Leckner a Sacramento Kings nun trade a tres bandes. El rendimientu del equipu foi bien bonu, y los Jazz remataron con un 54-28, y esta vegada vengándose de los Suns al esanicialos en primer ronda, anque cayendo ante Portland Trail Blazers en segunda.

Na 1991-92, los Utah Jazz mover d'estadiu al Delta Center, con mayor capacidá que'l so antiguu pabellón, el Salt Palace. Esi añu tamién se colaba'l veteranu y favoritu de l'afición, Thurl Bailey, a Minnesota Timberwolves por Tyrone Corbin. Los Jazz remataron con un 55-27 y vencieron a Los Angeles Clippers en primer ronda y a Seattle SuperSonics en segunda, llegando a Finales de Conferencia per primer vegada na so historia, anque cayendo ante los Blazers por un 4-2 y quedándose a un pasu de les Finales de la NBA.

Na 1992-93 los Jazz decepcionaron tres los sos anteriores bones temporaes, rematando con 47-35 y el veteranu pívot Mark Eaton sufriendo mancadures y baxones de rendimientu por cuenta de la so edá. Los Jazz seríen esaniciaos en primer ronda de playoffs por Seatttle SuperSonics.

Na 1993-94, los Jazz trespasaben a Jeff Malone a Philadelphia 76ers pol aleru tirador Jeff Hornacek. La bona compenetración de los Jazz dexó-yos rematar con un global de 53-29, venciendo a los San Antonio Spurs de David Robinson y dempués por 4-3 a Denver Nuggets en segunda ronda, anque finalmente perdieron ante los eventuales campeones, los Houston Rockets, nes Finales de Conferencia.

Na 1994-95 los Jazz tuvieron un rendimientu similar, acabando con una gran resultancia de 60-22 pero siendo posaos de nuevu polos Rockets en primer ronda de playoffs. Pa la 1995-96 los Jazz llograron al pívot Greg Ostertag y remataron con un 55-27 y algamando de nuevu les Finales de Conferencia, anque esta vegada pa cayer ante Seattle SuperSonics, quedándose otra vegada a les puertes de la final.

1996-98: Los años de les Finales[editar | editar la fonte]

Karl Malone, dos veces MVP colos Jazz.

Pa la 1996-97, los Jazz llograron un récor de temporada nel so global, rematando con un 64-18 y primeros de la Conferencia Oeste. L'equipu demostraba ser bien sólidu y perbién compenetrado con xugadores como Jeff Hornacek, Antoine Carr, Howard Eisley o Bryon Russell, encabezaos pol llexendariu dúu de John Stockton y Karl Malone y entrenaos por Jerry Sloan. El mesmu Malone ganó'l MVP al promediar 27,4 puntos, 9,9 rebotes y 4,5 asistencies.

El camín de los Jazz hasta les Finales llevólos a vencer a Los Angeles Clippers en primer ronda por 3-0, a Los Angeles Lakers en segunda por 4-1 y a Houston Rockets nes Finales de Conferencia por 4-2. Los Jazz llegaben per primer vegada na so historia a les Finales de la NBA, enfrentándose a los Chicago Bulls de Michael Jordan, pero cayendo por 4-2.

Pa la 1997-98 los Jazz nun realizaron cambeos significativos pa caltener el bloque que quedó a les puertes del aniellu. Los Jazz partíen como favoritos al aniellu, pero una tempranera mancadura de Stockton llevólos a tener un récor de 11-7 nos primeros 18 partíos. Pero Utah llogró recomponese y rematar con un global de 62-20, venciendo en primer ronda de playoffs a Houston Rockets y en segunda a San Antonio Spurs, enfrentándose a los Lakers del pívot Shaquille O'Neal nes Finales de Conferencia. Los Jazz amosáronse intratables y aplicaron un humillante 4-0 a los californianos, siendo'l primera sweep que recibíen los Lakers dende 1989.

Nes Finales de la NBA atopar de nuevu a los Bulls de Jordan, pero esta vegada los Jazz empezaron con bon pie ganando a Chicago nel primer partíu, anque perdiendo los dos siguientes. Utah ganó'l quintu partíu dexando la eliminatoria 3-2 y col sestu partíu en Salt Lake City. El partíu foi apostáu, pero los Jazz aprovechar d'una mancadura de Scottie Pippen y el baxu rendimientu de Dennis Rodman pa llevar la voz cantante la mayor parte del alcuentru, pero na penúltima xugada del partíu, Jordan robó'l balón a Malone y anotó una canasta en desfaciéndose de Bryon Russell, finalmente Stockton falló un triple forzáu nel postreru segundu y los Bulls llevábense l'aniellu ante la decepción del conxuntu mormón.

1998-03: Los últimos años de la pareya Stockton-Malone[editar | editar la fonte]

La temporada 1998-99 (qu'incluyía lockout), los Jazz remataron con un 37-13 y segundos tres los San Antonio Spurs, venciendo a Sacramento Kings en primer ronda de playoffs pero cayendo ante Portland Trail Blazers en segunda. Malone tamién ganó'l so segundu MVP como xugador más pervalible de la temporada.

Pa la 1999-00 los Jazz caltuvieron el so bon récor magar l'avanzada edá de los sos xugadores. Remataron con un 55-27, ganando a Seattle SuperSonics en primer ronda pero siendo posaos de nuevu polos Blazers en segunda ronda. A la fin de la temporada, Hornacek retirábase y Howard Eisley yera trespasáu nun trade a cuatro bandes col que los Jazz llograben a Donyell Marshall. Nel draft de 2000 los Jazz escoyíen a la nueva promesa d'institutu DeShawn Stevenson.

Na 2000-01 los Jazz caltuvieron el so bon porcentaxe, acabando con un 53-29 pero perdiendo de forma sorpresiva ante Dallas Mavericks en primer ronda de playoffs por 3-2, la so eliminación más fugaz de playoffs dende la temporada 1994-95.

Pa la 2001-02, l'equipu yá notaba demasiao la edá de los sos xugadores, pero la irrupción del rookie rusu Andréi Kirilenko foi una gran noticia. Utah acabó la temporada con un global de 44-38, resultancia más mediocre de los sos pasaos años de gloria. Cayeríen en playoffs ante Sacramento Kings en primer ronda.

Pa la 2002-03 fíxose una pequeña reconstrucción, Marshall y Bryon Russell colábense llibres y llegaba Matt Harpring dende Philadelphia 76ers. Los Jazz remataron con un 47-35, enfrentándose de nuevu y perdiendo ante los Kings en primer ronda de playoffs.

Tres dicha temporada, la llexendaria dupla Stockton-Malone dicía adíos. El primeru retirábase y el segundu colábase llibre a Los Angeles Lakers en busca d'un últimu intentu por ganar l'aniellu.

2003-05: El Jazz yá nun sonaba n'Utah[editar | editar la fonte]

La retirada de Stockton y la marcha de Malone dexó al equipu güérfanu, y per primer vegada en 20 años esperábase que los Jazz llucharen por nun quedar no fondero de la clasificación. L'equipu encaraba la so reconstrucción sobre la base de los mozos Andréi Kirilenko, DeShawn Stevenson y les bases Carlos Arroyo y Raül López. El rendimientu de los Jazz nun foi tan mediocre como l'esperáu, rematando con un 42-40 y a un pasu d'aportar a los playoffs. La mayor allegría pal equipu llegó cola irrupción como líder del equipu de Kirilenko, que inclusive participó nel All-Star.

Pa la temporada 2004-05, los Jazz llograben a Carlos Boozer y Mehmet Okur, dos pieces importantes nel futuru del equipu. De la mesma, unviaron a Arroyo (el cual tenía una mala rellación col entrenador Jerry Sloan) a los Detroit Pistons. Les mancadures de xugadores como Raül López, Boozer o Kirilenko lastraron enforma al equipu, qu'acabó no fondero de la clasificación con un récor de 26-56, la so peor resultancia dende la temporada 1981-82.

2005-2010: La era de D-Will y Boozer[editar | editar la fonte]

Deron Williams.
Carlos Boozer.

Nel draft de 2005, los Jazz escoyíen en tercer posición a la base Deron Williams. N'otros trespasos, Raxa Bell colar a Phoenix Suns y el mancáu base Raúl López a Memphis Grizzlies, al empar que recuperaben al veteranu pívot Greg Ostertag.

La temporada 2005-06 viose llarada de mancadures, Boozer perdióse los primeros 49 partíos, y Gordan Giriček y Andréi Kirilenko sufrieron mancadures a lo llargo de la sesión. Deron Williams amosó un bon rendimientu liderando a los Jazz, que remataron con un global de 41-41 y fora de playoffs. A la fin de temporada retiraba'l pívot Ostertag tres 11 temporaes xugando n'Utah.

Nel draft de 2006 los Jazz escoyíen a Ronnie Brewer en primer ronda y a Paul Millsap en segunda, al empar, nun trespasu con Golden State Warriors llograben a la base Derek Fisher. El rendimientu foi bien cimeru al de l'anterior temporada, Boozer foi escoyíu pa dir al All-Star, que perdióse por cuenta de una mancadura polo que foi reemplazáu por Mehmet Okur. La base Deron Williams terminó con una media de 9,3 asistencies per partíu, solo superáu por Steve Nash y Chris Paul. El rookie Millsap supunxo tamién una prestosa sorpresa, al empar que'l rusu Kirilenko afacer a la perfeición a un rol más defensivu. Los Jazz remataron con un global de 51-31.

En playoffs enfrentar a los Houston Rockets de Tracy McGrady y Yao Ming, y magar que empezaron perdiendo los dos primeros partíos, Utah recompúnxose y vencería nel séptimu y definitivu partíu en Houston por 103-99. En segunda ronda enfrentar a unos Golden State Warriors que de forma sorpresiva vencieren a los Dallas Mavericks, primeros de la Conferencia Oeste. Los Warriors nun dieron munchos problemes a los Jazz que ganaríen la eliminatoria por 4-1 y aportaben a les Finales de Conferencia per primer vegada dende 1998, onde cayeríen ante los eventuales campeones, San Antonio Spurs, por 4-1.

Pa la temporada 2007-08, los Jazz escoyíen a Morris Almond nel draft. Derek Fisher colar a Los Angeles Lakers y Giriček yera trespasáu a Philadelphia 76ers por Kyle Korver. Con un equipu compacto y predreso, los Jazz tuvieron un gran rendimientu, consiguiendo un récor de 37-4 en casa y rematando con un global de 54-28. Boozer yera de nuevu llamáu al All-Star, Kirilenko convertir en pieza clave del equipu y Deron Williams siguía ameyorando les sos prestaciones.

En playoffs enfrentar de nuevu a Houston Rockets, ganando los dos primeros partíos en Houston y ganando el sestu y definitivu. En segunda ronda enfrentar a Los Angeles Lakers de Kobe Bryant, Pau Gasol y Phil Jackson. La eliminatoria foi bien apostada, perdiendo los Jazz los dos primeros partíos en Los Angeles pero ganando los dos en Salt Lake City, finalmente los Jazz seríen esaniciaos nel sestu partíu, yera la primer vegada que Utah y LA enfrentar en playoffs dende 1998.

La temporada 2008-09 viose carauterizada poles mancadures, Deron Williams perdióse 13 de los primeros 15 partíos, Boozer perdióse más de la metá d'ellos y Okur sufrió mancadures esporádiques y tuvo que colase a Turquía por cuenta de problemes de índole familiar. Los Jazz terminaron con un global de 48-34 y octavos de la Conferencia Oeste, siendo esaniciaos en primer ronda de playoffs y per segundu añu consecutivu polos Lakers. A metá de la temporada morrió'l propietariu de los Jazz, Larry H. Miller, por cuenta d'entueyos col so diabetes, polo que'l so fíu asumió'l cargu vacante. Lo más positivo de tola temporada foi'l rendimientu superlativu de Deron, que permedió 19,4 puntos y 10,8 asistencies per partíu.

Nel draft de 2009 los Jazz escoyíen a Eric Maynor en busca d'una base que diera minutos de descansu a D-Will. El veteranu Matt Harpring retiróse por cuenta de les sos mancadures y empezaron a surdir rumores sobre una posible salida de Carlos Boozer. La temporada 2009-10 empezó de forma pésima pa los Jazz, con un 19-17, polo que l'equipu realizó dellos trespasos: Maynor coló a Oklahoma City Thunder y Ronnie Brewer a Memphis Grizzlies, decisión abiertamente criticada por Deron Williams. Magar tou, el rendimientu de D-Will y Boozer foi superlativu y el primeru sería convocáu per primer vegada al All-Star. Los Jazz consiguieron remontar el vuelu y remataron con un global de 53-29.

En playoffs venceríen a Denver Nuggets 4-2 en primer ronda, magar les baxes de Kirilenko y Okur por cuenta de mancadures. Pero en segunda ronda recibiríen un sweep (4-0) de Los Angeles Lakers, el primeru na historia de los Jazz, que los esaniciaben per tercer añu consecutivu de playoffs y que seríen a lo postrero campeones de la NBA.

2010-presente: Nuevos tiempos, reconstrucción[editar | editar la fonte]

Nel draft de 2010, los Jazz escoyeron a Gordon Hayward en novena posición y a Jeremy Evans. Pel branu d'esi añu, Carlos Boozer fichó polos Chicago Bulls como axente llibre, tamién perdieron a Kyle Korver y Wesley Matthews. Selmanes dempués, los Jazz trespasaron a Kosta Koufos y dos primeres rondes de draft a Minnesota Timberwolves por Al Jefferson. Como axentes llibres llograron a Raxa Bell y Kyrylo Fesenko.

La temporada 2010-11 empezó bien pal equipu, arrincando con un balance de 15-5, llegándose a asitiar como tercer clasificáu de la Conferencia Oeste. Sicasí, a principios de 2011 l'equipu entró nuna dinámica negativa de xuegu que tuvo'l so puntu culminante en febreru, cuando Jerry Sloan dimitió como entrenador del equipu tres 23 temporaes nel banquín, siendo sustituyíu pol so asistente, Tyrone Corbin. El motivu de la so repentina dimisión fueron les tirantes rellaciones ente Sloan y l'estrella del equipu, Deron Williams. Pocos díes dempués, Deron Williams yera trespasáu a los New Jersey Nets en cuenta de dos primeres rondes de draft, Derrick Favors y Devin Harris. El cambéu na estructura del equipu nun surtió efeutu, y en ganando namái 8 de los postreros 29 partíos de la temporada, l'equipu acabó con un balance de 39-43, quedándose fuera de los puestos de playoff.

Tres el lockout de 2011, los Jazz trespasaron a Mehmet Okur a los Nets y Andrei Kirilenko colar a xugar a Rusia, acabando'l so contratu col equipu de Salt Lake City. Asina mesmu, roblaron como axentes llibres a los veteranos Jamaal Tinsley y Josh Howard. Nel draft llograron a los xugadores Enes Kanter y Alec Burks usando les rondes llograes de los Nets. Remataron n'última posición de playoffs, quedando esaniciaos por San Antonio Spurs con un contundente 4-0.

Nel branu de 2012, los Jazz trespasaben a Devin Harris a Atlanta Hawks por Marvin Williams y roblaben a Mo Williams y Randy Foye. Remataron en novena posición, quedándose a dos victories de llograr el pase a playoffs. Na temporada 2013-14, los Jazz empecipiaron un fondu procesu de reconstrucción, pos los dos principales xugadores del equipu, Al Jefferson y Paul Millsap, coláronse llibres, dexando al equipu bien debilitáu. Ficharon a los veteranos y con altos sueldos Richard Jefferson y Andris Biedriņš procedentes de Golden State Warriors pola so condición de expirings y llograben a Trey Burke nel draft (al traviés d'un intercambiu con Minnesota na nueche del draft). Tal que s'esperaba, la temporada de los Jazz foi bien mediocre, rematando con un global de 25-57 y postreros de la Conferencia Oeste.

Pa la 2014-15 los Jazz decidieron nun anovar a Tyrone Corbin, siendo sustituyíu nel banquín pol debutante Quin Snyder. Nel draft los Jazz escoyeron al prometedor base australianu Dante Exum y al escolta Rodney Hood. Nel branu los esfuercios del equipu centrar en llograr caltener el nucleu de xugadores nuevos. Asina'l primer movimientu foi igualar la ufierta que los Charlotte Hornets realizaron sobre Gordon Hayward, y darréu anovar a Alec Burks. Amás la plantía complementar colos veteranos axentes llibres Trevor Booker y Steve Novak, y procedente del baloncestu europeo, l'australianu Joe Ingles.

Trayeutoria[editar | editar la fonte]

Nota: G: Partíos ganaos P:Partíos perdíos %:porcentaxe de victories

Temporada G P % Play-offs
New Orleans Jazz
1974-75 23 59 .280
1975-76 38 44 .463
1976-77 35 47 .427
1977-78 39 43 .476
1978-79 26 56 .317
Utah Jazz
1979-80 24 58 .293
1980-81 28 54 .341
1981-82 25 57 .305
1982-83 30 52 .366
1983-84 45 37 .549 Gana 1ᵉʳ Ronda
Pierde Semifinales Conferencia
Utah 3, Denver 2
Phoenix 4, Utah 2
1984-85 41 41 .500 Gana 1ᵉʳ Ronda
Pierde Semifinales Conferencia
Utah 3, Houston 2
Denver 4, Utah 1
1985-86 42 40 .512 Pierde 1ᵉʳ Ronda Dallas 3, Utah 1
1986-87 44 38 .537 Pierde 1ᵉʳ Ronda Golden State 3, Utah 2
1987-88 47 35 .573 Gana 1ᵉʳ Ronda
Pierde Semifinales Conferencia
Utah 3, Portland 1
L.A. Lakers 4, Utah 3
1988-89 51 31 .622 Pierde 1ᵉʳ Ronda Golden State 3, Utah 0
1989-90 55 27 .671 Pierde 1ᵉʳ Ronda Phoenix 3, Utah 2
1990-91 54 28 .659 Gana 1ᵉʳ Ronda
Pierde Semifinales Conferencia
Utah 3, Phoenix 1
Portland 4, Utah 1
1991-92 55 27 .671 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales Conferencia
Pierde Finales Conferencia
Utah 3, L.A. Clippers 2
Utah 4, Seattle 1
Portland 4, Utah 2
1992-93 47 35 .573 Pierde 1ᵉʳ Ronda Seattle 3, Utah 2
1993-94 53 29 .646 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales Conferencia
Pierde Finales Conferencia
Utah 3, San Antonio 1
Utah 4, Denver 3
Houston 4, Utah 1
1994-95 60 22 .732 Pierde 1ᵉʳ Ronda Houston 3, Utah 2
1995-96 55 27 .671 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales Conferencia
Pierde Finales Conferencia
Utah 3, Portland 2
Utah 4, San Antonio 2
Seattle 4, Utah 3
1996-97 64 18 .780 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinal de Conferencia
Gana Final de Conferencia
Pierde Finales NBA
Utah 3, L.A. Clippers 0
Utah 4, L.A. Lakers 1
Utah 4, Houston 2
Chicago 4, Utah 2
1997-98 62 20 .756 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales Conferencia
Gana Finales Conferencia
Pierde Finales NBA
Utah 3, Houston 2
Utah 4, San Antonio 1
Utah 4, L.A. Lakers 0
Chicago 4, Utah 2
1998-99 37 13 .740 Gana 1ᵉʳ Ronda
Pierde Semifinales Conferencia
Utah 3, Sacramento 2
Portland 4, Utah 2
1999-2000 55 27 .671 Gana 1ᵉʳ Ronda
Pierde Semifinales Conferencia
Utah 3, Seattle 2
Portland 4, Utah 1
2000-01 53 29 .646 Pierde 1ᵉʳ Ronda Dallas 3, Utah 2
2001-02 44 38 .537 Pierde 1ᵉʳ Ronda Sacramento 3, Utah 1
2002-03 47 35 .573 Pierde 1ᵉʳ Ronda Sacramento 4, Utah 1
2003-04 42 40 .512
2004-05 26 56 .317
2005-06 41 41 .500
2006-07 51 31 .621 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales Conferencia
Pierde Finales Conferencia
Utah 4, Houston 3
Utah 4, Golden State 1
San Antonio 4, Utah 1
2007-08 54 28 .659 Gana 1ᵉʳ Ronda
Pierde Semifinales Conferencia
Utah 4, Houston 2
L.A. Lakers 4, Utah 2
2008-09 48 34 .585 Pierde 1ᵉʳ Ronda L.A. Lakers 4, Utah 1
2009-10 53 29 .646 Gana 1ᵉʳ Ronda
Pierde Semifinales Conferencia
Utah 4, Denver 2
L.A. Lakers 4, Utah 0
2010-11 39 43 .476
2011-12 36 30 .545 Pierde 1ᵉʳ Ronda San Antonio 4, Utah 0
2012-13 43 39 .524
2013-14 25 57 .305
2014-15 38 44 .463
2015-16 40 42 .488
2016-17 51 31 .622 Gana 1ᵉʳ Ronda
Pierde Semifinales Conferencia
Utah 4, La Clippers 3
Golden State 4, Utah 0
Total 1738 1496 .537
Playoffs 108 119 .476

Derechos internacionales[editar | editar la fonte]

Los Utah Jazz tienen los derechos internacionales sobre los siguientes xugadores.

Draft Ronda Puestu Xugador Pos. Nacionalidá Equipu actual Nota(s) Ref
2008 2 44 Tomić, AnteAnte Tomić P Croacia FC Barcelona (Lliga ACB) [1]
2003 2 36 Austin, MarioMario Austin AP  Estaos Xuníos d'América Axente llibre Adquiríu de los Chicago Bulls [2]

Xugadores destacaos[editar | editar la fonte]

Miembros del Basketball Hall of Fame[editar | editar la fonte]

Xugadores:

Entrenadores:

Númberos retiraos[editar | editar la fonte]

Númberos retiraos d'Utah Jazz
Xugador Posición Trayeutoria
1 Frank Layden Entrenador 1981–1988
4 Adrian Dantley Aleru 1979–1986
7 Pete Maravich Base 1974–1979
9 Larry H. Miller Propietariu 1985–2009
12 John Stockton Base 1984–2003
14 Jeff Hornacek Base 1994–2000
32 Karl Malone Aleru 1985–2003
35 Darrell Griffith Base 1980–1991
53 Mark Eaton Pívot 1982–1993
(Micrófonu) "Hot" Rod Hundley Comentarista 1974–2009

Entrenadores[editar | editar la fonte]

Años Entrenador Record
1974 Scotty Robertson 1 - 14
1974 Elgin Baylor 0 - 1
1974-1976 Butch van Breda Kolff 74 - 100
1976-1979 Elgin Baylor 86 - 134
1979-1981 Tom Nissalke 60 - 124
1981-1988 Frank Layden 277 - 294
1988-2011 Jerry Sloan 1.127 - 682
2011-2014 Tyrone Corbin 112 - 146
2014-presente Quin Snyder

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. «FIBA World Cup 2014: Utah Jazz draft pick Ante Tomic, once out of mind, may not be out of sight for long». slcdunk.com (13 d'agostu de 2013). Consultáu'l 2 d'ochobre de 2014.
  2. «An Unnecessarily Exhaustive Guide To The NBA Prospects Of The Unsigned NBA Draft Picks». shamsports.com (2 d'abril de 2011). Consultáu'l 2 d'ochobre de 2014.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]