Sacramento Kings

De Wikipedia
Sacramento Kings
Situación
Estáu Estaos Xuníos
Datos
Tipu club de baloncestu
Fundáu en1945
Entrenador Bandera de Estaos Xuníos d'América Luke Walton
Categoría National Basketball Association
Instalaciones
Estadiu Golden 1 Center
Capacidá 18 500
Inaugurao 30 set 2016
Uniforme
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu

Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Sacramento Kings ye un equipu de baloncestu de la NBA con base en Sacramento, California.

La franquicia foi fundada en 1923 col nome de Rochester Seagrams, pasando darréu peles ciudaes de Cincinnati y Kansas City/Omaha antes de treslladase en 1985 a Sacramento. Los Kings apuesten los sos partíos como locales nel Golden 1 Center. Los ésitos a lo llargo de la so historia fueron el campeonatu de la NBL de 1946 y el de 1951 de la NBA (como Royals). Amás, tienen siete rana goliat cómo mascota.

En 2013 los propietarios del equipu, la familia Maloof, intentaron vender la franquicia a un grupu empresarial allugáu en Seattle, nun intentu de recuperar éstos los Seattle SuperSonics (l'equipu foi vendíu en 2008 a Oklahoma City),[1] pero la NBA encamentó paralizar la operación[2] y finalmente la franquicia quedar na ciudá de Sacramento gracies al sofitu del so alcalde, el ex-xugador de la NBA Kevin Johnson.[3]

Pabellones[editar | editar la fonte]

Historia[editar | editar la fonte]

Rochester[editar | editar la fonte]

La franquicia empezó la so andadura allugada en Rochester (Nueva York), col nome de Rochester Seagrams. L'equipu establecióse profesionalmente na NBL como los Rochester Royals na temporada 1945-1946 consiguiendo esi mesmu añu'l títulu de la lliga. Los Royals teníen esi llamatu debíu al güisqui Crown Royal, yá que antes de ser un equipu profesional taben patronicados por Crown Royal. Tres ello, el conxuntu empezó a ser conocíu como Rochester Pros, siendo modificáu de nuevu a Royals al entrar na NBL.

L'ésitu de los Royals foi inmediatu. Fundáu en 1945 por les Harrison y el so hermanu Jack Harrison, l'equipu ganó'l campeonatu en 1946. L'equipu taba lideráu por Bob Davies, Al Cervi, George Glamack y Otto Graham, esti postreru futuru miembru del Salón de la Fama de la NFL, que na so única temporada nel baloncestu profesional ganó'l campeonatu antes de camudase al fútbol americanu y emponer a Cleveland Browns a diez finales consecutives, ganando siete de ells. Na siguiente temporada, la NBL declaró que'l ganador de la temporada regular sería declaráu campeón oficial de la NBL, y que los playoffs seríen por separáu. Los Royals ganaron el so segundu campeonatu consecutivu al rematar la temporada regular con un balance de 31 victories y 13 derrotes, pero cayeron esaniciaos nel tornéu de postemporada en manes de Chicago American Gears. Na siguiente temporada, la NBL esanició'l formatu del añu anterior. Los Royals volvieron liderar la temporada regular con un récor de 44-16, pero fueron batíos polos Minneapolis Lakers de George Mikan nes Finales de la NBL por 3-1.

En 1948, los Royals camudar a la BAA, lliga que se xunió cola NBL la temporada siguiente, xunto con Fort Wayne Pistons, Minneapolis Lakers y Indianapolis (Kautskys) Jets. Los Royals ganaron l'aniellu en 1951, tando l'equipu lideráu por Arnie Risen, Bob Davies y Bobby Wanzer, toos ellos futuros Hall of Famers, y batiendo nes Finales a New York Knicks en siete partíos. Foi l'últimu campeonatu de la franquicia hasta la fecha.

Cincinnati[editar | editar la fonte]

En 1957, los Royals camudar a Cincinnati, Ohio, polos hermanos Harrison. Les dos estrelles que siguieron col equipu fueron Maurice Stokes y Jack Twyman. La prometedora carrera de Stokes llegó trágicamente al so fin por cuenta de una mancadura cerebral resultancia d'una cayida nun partíu de playoffs ante Detroit Pistons en 1958. Twyman convirtióse asina nel líder del equipu y guardián de Stokes hasta la muerte d'ésti en 1970. Twyman foi'l primer xugador de la franquicia en permediar 30 puntos per partíu nuna temporada.

Nun principiu, la mudanza a Cincinnati nun foi un ésitu na parte económica. A pesar de participar na postemporada per primer vegada tres tres campañes, los Royals sufriríen otra temporada negativa; los hermanos Harrison llegaron a un alcuerdu con Arnold Shapiro pa vende-y la franquicia. Shapiro quixo llevar a los Royals de vuelta a Rochester, pero la lliga nun vio vidable la opción y tornó, polo que los hermanos Harrison nun tuvieron más remediu que vender la franquicia a propietarios de la ciudá de Cincinnati.

Los xugadores más determinantes de los Royals na década de los 60 yeren Oscar Robertson y Jerry Lucas. Robertson individualmente trunfó, llegando a promediar un triple-doble na temporada 1961-62 y ganando el MVP en 1964. Lucas foi'l Rookie del Añu na mesma campaña, liderando la lliga en tiros de campu y permediando darréu más de 20 rebotes per partíu en tres temporaes. Amás, dambos yeren regularmente nomaos nel meyor quintetu de la lliga. Sía comoquier, los Royals nun llevantaben cabeza y siguíen siendo conocíos como un equipu perdedor.

En 1966, la franquicia foi vendida a los hermanos Max y Jeremy Jacobs. Esa mesma temporada, los Royals empezaron a xugar partíos como llocal en llugares neutrales, como Cleveland (hasta que los Cavaliers entraron en 1970), Dayton y Columbus. El nuevu entrenador Bob Cousy, lleenda como xugador en Boston Celtics, trespasó a Lucas en 1969. Un añu dempués Robertson dexó tamién l'equipu, camudándose amás l'equipu a Kansas City, Missouri.

Kansas City (y Omaha)[editar | editar la fonte]

Tres 25 años, l'equipu tuvo que camudar el so apellíu a Kings, por cuenta de qu'en la ciudá de Kansas City yá esistía un conxuntu de béisbol col nome de Royals. Los Kings empezaron xugando en Kansas City y Omaha, fichando a la estrella anotadora Nate Archibald, líder de la lliga en puntos y asistencies.

Kemper Arena, pabellón del equipu na so estancia en Kansas City.

Los Kings cuntaben con dellos xugadores calidable; Tom Van Arsdale, "Jumpin" Johnny Green y Matt Guokas, ayudaos por Archibald nel so primer añu en Kansas City. Na siguiente temporada, los Kings algamaron los playoffs, cayendo en Semifinales de Conferencia ante Chicago Bulls por 4-2. Sam Lacey convertir n'unu de los xugadores más destacaos del equipu, siendo Archibald trespasáu en 1976 a New York Knicks. Bob Cousy foi despidíu y reemplazáu por Phil Johnson, durando pocu y siguiendo los pasos de Cousy a mediaos de 1977. Foi sustituyíu por Larry Staverman, antiguu xugador del equipu cuando taba allugáu en Cincinnati.

Los Kings finalmente atoparon daqué d'ésitu nel so nuevu llar cuando ficharon a Cotton Fitzsimmons como entrenador. Sol so lideralgu, ganaron la División Mediu Oeste en 1979 col rookie Phil Ford como estrella, Otis Birdsong apurriendo tanto defensiva como ofensivamente, el completu Scott Wedman y el pívot Lacey. Amás, llograron un permediu de 10.789 espectadores nel Kemper Arena esa temporada, siendo la primer vegada que pasaben de 10.000 desque taben en Kansas City. Los Kings llegaron a playoffs na temporada 1979-1980 y de nuevu en 1980-1981, a pesar d'acabar la temporada regular con un balance de 40-42.

Na temporada 1980-81, los Kings dieron la campanada en playoffs, algamando les Finales de Conferencia nel Oeste, esaniciando a Portland Trail Blazers y Phoenix Suns, y cayendo ante Houston Rockets.

Sicasí, una serie de negativos incidentes alloñó al equipu del ésitu. Birdsong y Wedman dexaron l'equipu, el teyáu del Kemper Arena sufrió graves daños por cuenta de una tormeta iverniza y la franquicia foi vendida por solamente once millones de dólares. Tres la vuelta de Joe Axelson como xeneral manager, con ello retornaba al equipu l'home que s'esprendió de les estrelles Robertson, Van Lier, Archibald y Jerry Lucas, y usó la tercer posición del draft de dispersión de l'ABA pa escoyer a Ron Boone. Axelson permanecería nel equipu hasta que los Kings dexaron Kansas City, onde, nel postreru partíu, los aficionaos llevaron mázcares de Joe Axelson.

Axelson fracasó nos Kings nos cuatro ciudaes nes que tuvo l'equipu allugáu: Cincinnati, Kansas City, Omaha y Sacramento. Nun foi despidíu hasta que nun se fichó de nuevu como entrenador a Phil Johnson, quién dirixó ensin ésitu al equipu diez años tras. La so última temporada en Kansas City volvió ser paupérrima, llogrando un balance de 31-51 y un murniu permediu de 6.410 espectadores nel Kemper Arena.

Sacramento[editar | editar la fonte]

Instalación en Sacramento (1985-1990)[editar | editar la fonte]

Los Kings camudar a Sacramento, California, na temporada 1985-86. La mayor parte de los sos primeros años na ciudá pasar sobreviviendo nos puestos más baxos de la lliga, llegando solamente una vegada a playoffs ente 1985 y 1995. Parte del fracasu deber al tráxicu accidente de tráficu que práuticamente acabó cola carrera de la base Bobby Hurley, al suicidiu de Ricky Berry, a la probe direición del entrenador Garry St. Jean y a la seleición na primer posición del Draft de 1989 de Pervis Ellison.

Años difíciles (1991-1996)[editar | editar la fonte]

Los primeros años de la década de los 90 nun fueron fáciles pa los Kings. L'equipu yera conocíu por tener un fuerte sofitu del públicu, pero esto nun se complementaba col ésitu nes resultancies y el propietariu James Alford Thomas a.k.a. "Jim Thomas", raramente invertía en bonos fichaxes. Los Kings llegaron a playoffs en 1996 en gran parte debíu al esfuerciu de la estrella del equipu Mitch Richmond, anque'l so concursu en postemporada nun foi demasiáu notable. La franquicia foi vendida a la familia Maloof, que camudaría l'aldu del equipu.

Lleguen meyores tiempos (1997-1999)[editar | editar la fonte]

Los Kings escaparon de la mediocridá cola llegada del rookie Jason Williams, el fichaxe de Vlade Divac y el trespasu de Richmond por Chris Webber antes de la temporada 1998-99. Estes alquisiciones coincidieron cola llegada del bistechu Peja Stojakovic, quien fuera escoyíu nel Draft de 1996. Cada unu d'estos movimientos foi atribuyíu al xeneral manager Geoff Petrie, quien ganó'l premiu al Meyor Executivu del Añu en delles ocasiones.

Interior del ARCU Arena II.

Tres estos fichaxes, los Kings convertir nun equipu asiduo en playoffs. Empobináu pol nuevu entrenador Rick Adelman y ayudáu pol asistente Pete Carril, el so xuegu ofensivu marcó un estilu na NBA, convirtiéndose n'unu de los equipos más anotadores y recibiendo un gran sofitu per parte de l'afición. Dalgunos criticaron a los Kings pol so probe defensa y pol xuegu circense de la so base Williams, amás de pol fracasu de Webber nos momentos calientes de los partíos. Con too y con eso, entá yera un equipu nuevu, siendo esaniciaos en primer ronda tantu en 1999 como en 2000 por Utah Jazz y L.A. Lakers respeutivamente.

Aspirantes al aniellu (2000-2005)[editar | editar la fonte]

Tres la temporada 1999-00, los Kings trespasaron a Corliss Williamson a Toronto Raptors a cambéu del escolta defensivu Doug Christie, col fin de consiguir más espacios en pista pal tirador Stojakovic. El daquella yugoslavu Stojakovic yera'l complementu perfectu al xuegu interior de Webber, empezando a surdir lo que sería'l poderosu xuegu ofensivu de los Kings. Col so ésitu na cancha l'asistencia del públicu foi creciendo cada vez más, rematando cola portada de la revista Sports Illustrated en febreru de 2001 na que rezaba'l lema "The Greatest Show On Court" ("El Meyor Espectáculu na Cancha"). En 2001, los Kings ganaron la so primer serie de playoffs na era Webber, ganando a Phoenix Suns por 3-1, anque cayendo esaniciaos darréu ante los Lakers.

En xunetu de 2001, Petrie trespasó a Jason Williams a Vancouver/Memphis Grizzlies pol base Mike Bibby. El movimientu solucionó les necesidaes en dambos bandos; los Grizzlies, acabante camudar a Memphis, buscaben un xugador popular p'atraer l'atención na so nueva ciudá, ente que los Kings, un equipu aspirante al campeonatu, precisaba estabilidá y orde na posición de base, daqué que se consiguía con Bibby, campeón de la NCAA en 1997 con Arizona Wildcats. Esti fichaxe foi complementáu cola renovación de la ala-pivot Webber, asegurándose al so xugador referencia pa dellos años.

Con Bibby en pista, los Kings realizaron la meyor temporada na so hestoria, consiguiendo un récor de 61-21.Nesta dómina los Kings amosábense como una gran familia, con una gran comunión ente públicu y xugadores. En ganando les dos primeres rondes de playoffs, llantar nes Finales de Conferencia colos Lakers como rivales. Tres una serie igualao y tirante, na que los Kings llegaron a dir per delantre 3-2, los angelinos dieron la vuelta al marcador y clasificáronse pa les Finales de la NBA, dexando a los de Sacramento a un pasu de la gloria, sicasí esti trunfu de Los Angeles Lakers conózse-y como "La traxedia más grande de los deportes" puestu a que supuestamente la serie foi mercada, inclusive l'árbitru Tim Donaghy llegó a almitir que'l xuegu 6 de les Finales de Conferencia foi iguáu en beneficiu a los Lakers.

En ganando un nuevu campeonatu de división en 2003, los Kings perdieron a Webber por mancadura na serie que-yos enfrentaba con Dallas Mavericks, cayendo en siete partíos. Con Webber nel dique secu hasta mediaos de la temporada 2003-04, los Kings perdieron parte del so esplosivu xuegu, esaniciándose en Semifinales de Conferencia ante Minnesota Timberwolves por 4-3.

La temporada 2004-05 marcó'l principiu del fin del animáu y vistosu xuegu de los californianos; Divac robló como axente llibre polos Lakers, dando a Brad Miller el puestu de pívot titular. Amás, Christie foi trespasáu a Orlando Magic por Cuttino Mobley, anque'l trespasu más dramáticu foi'l de Webber a Philadelphia 76ers en cuenta de Corliss Williamson, Kenny Thomas y Brian Skinner. Con estos movimientos, los únicos sobrevivientes de auqellos Kings máxicos yeren Stojakovic y Bibby. En playoffs, fracasaron en primer ronda en siendo ganaos por Seattle SuperSonics en cinco partíos. Na pretemporada de 2005 siguió'l tresformamientu del equipu, col trespasu del favoritu del públicu Bobby Jackson por Bonzi Wells y fichando como axente llibre a la ala-pivot Shareef Abdur-Rahim.

Reconstrucción (2005-2010)[editar | editar la fonte]

Metta World Peace llegó al equipu na temporada 2005-06.

Los Kings empezaron la temporada 2005-06 con unes resultancies bien probes, sufriendo al nun atopar la química nel equipu. Los fichaxes Wells y Abdur-Rahim apurrieron dende un principiu, pero les mancadures estremáron-y de les canches mientres un númberu significativu de partíos. Stojakovic foi trespasáu pol defensivu y pólémico Ron Artest d'Indiana Pacers, garantizando'l pase de los Kings a playoffs. Con Artest tres el All-Star Weekend, Sacramento robló un balance de 20-9, segundu meyor récor post-All-Star de la lliga esa temporada. Los Kings remataron la temporada regular con un positivu 44-38, cuartos na División Pacíficu y octavos na Conferencia Oeste. En playoffs enfrentar a San Antonio Spurs, cayendo en seis partíos.

Nel branu de 2006 anuncióse la marcha del emblemáticu Rick Adelman en beneficiu d'Eric Musselman. Esa temporada foi desastrosa, con Artest saliendo d'un problema pa metese n'otru, siendo darréu deteníu por asaltu domésticu. Los Kings roblaron un murniu 33-49 (el peor en nueve años), nel que s'incluyía un 20-21 nel ARCU Arena y un 13-28 fora de casa, rematando quintos na so división. Amás, dende'l 4 de xineru hasta'l 19 de xineru completaron una racha de siete partíos consecutivos con derrota. Per primer vegada n'ocho temporaes, los Kings nun algamar los playoffs y Musselman foi despidíu polos malos resultancies el 20 d'abril de 2007. La única nota prestosa poner el mozu Kevin Martin, máximu anotador del equipu con más de 20 puntos per partíu y rematando segundu na votación al Xugador Más Ameyoráu de la campaña por detrás de Monta Ellis de Golden State Warriors. Musselman foi reemplazáu pol ex-xugador de los Kings Reggie Theus. El 28 de xunu de 2008, los Kings escoyeron al pívot Spencer Hawes na décima posición del Draft de 2007.

Amás d'esos cambeos, los Kings facer colos servicios de Mikki Moore, procedente de New Jersey Nets, y Martin robló un contratu de 55 millones de dólares, estendiendo'l so contratu nel equipu por cinco años más. Sicasí, los Kings tamién perdieron a dellos xugadores, como Ronnie Price que se coló a Utah Jazz, y Corliss Williamson qu'anunció la so retirada del baloncestu. Tamién foi ficháu Beno Udrih, que tuvo qu'asumir el rol de base titular del equipu mientres la baxa por mancadura de Bibby.

El 16 de febreru de 2008, los Kings trespasaron a Bibby a Atlanta Hawks por Tyronn Llue, Anthony Johnson, Shelden Williams, Lorenzen Wright y una segunda ronda de draft. Bibby yera l'únicu xugador que restaba na plantía de los Kings que llegaron a les Finales de Conferencia de la NBA Finales de Conferencia en 2002.

Los Kings ameyoraron en 5 partíos el rexistru de la temporada anterior, rematando con 38-44 que nun daba accesu a playoffs. Llograron un 26-15 en casa y 12-29 a casa. En vendiendo toles entraes en casa dende 1999, los Kings solo facer esta temporada en tres encuentros (ante Celtics y Lakers), permediando 13.500 espectadores per partíu, casi 4.000 menos de la so capacidá.

Pa la temporada 2008-09, los Kings trespasaron a Ron Artest y Patrick Ewing, Jr. a Houston Rockets por Bobby Jackson y Donté Greene amás d'una futura primer ronda de draft. A mediaos de temporada, Reggie Theus foi despidíu y reemplazáu por Kenny Natt como entrenador, esa temporada, los Kings batieron el récor negativu de la historia de la NBA con un global de 17-65. Gracies a la so pésima temporada, los Kings llograron la cuarta eleición de draft, onde escoyeron a Tyreke Evans, procedente de Memphis, y na 23º eleición al israelín Omri Casspi.

El periodu del "Here We Rise" (2009-2013)[editar | editar la fonte]

Na temporada 2009-10, Evans desatapóse como'l xugador franquicia de los Kings magar ser rookie, permediando 20 puntos, 5 rebotes y 5 asistencies, daqué que solo llograron otros trés xugadores na hestoria: Oscar Robertson, Michael Jordan y LeBron James. Tamién ganó'l Rookie del Añu de la NBA. Pese al impresionante añu de Evans, los Kings remataron en decimocuarta posición, solo per delantre de Minnesota Timberwolves.

Nel draft de 2010, los Kings escoyeron a DeMarcus Cousins y Hassan Whiteside como quinta y trigésimotercera posición respeutivamente. La temporada 2010-11 carauterizar por un rendimientu casi similar a l'anterior, rematando de nuevu na 14º posición y de nuevu delantre de los Timberwolves.

Pa la 2011-12, los Kings escoyeron nel draft a Jimmer Fredette, Tyler Honeycutt y Isaiah Thomas. John Salmons llegó nun trade a tres bandes y Omri Casspi coló a los Cleveland Cavaliers. Pese al estancamientu nel xuegu de Tyreke Evans, que nun amosó'l nivel del so añu rookie, Cousins asumió'l lideralgu del equipu. Los Kings remataron con un global de 22-44, entá no fondero de la clasificación pero con un futuru optimista.

Nel draft de 2012 los Kings escoyeron a Thomas Robinson, que por cuenta del so baxu rendimientu sería trespasáu a Houston Rockets. Los Kings nun ameyoraron los resultaos anteriores, rematando con un 28-54 y terceros pola cola na dura Conferencia Oeste.

Los planes de recolocación[editar | editar la fonte]

Dende diba dellos años españaren los rumores sobre que los Maloof (familia propietaria del equipu de los Kings) taben pasando por problemes económicos y nun taben invirtiendo lo suficiente nel equipu. Ye entós cuando surdieron rumores sobre una posible recolocación de los Kings en dalgún otru llugar; Anaheim, Virginia Beach y Seattle yeren les opciones más comentaes.

En 2011, embaraxóse una posible marcha de los Kings a Anaheim pa pasar a ser los Anaheim Royals, pero la presión de los aficionaos de Sacramento y del alcalde Kevin Johnson convencieron al comisionado David Stern de caltener a los Kings na capital de California. Tamién se rumoreaba una marcha a Virginia Beach, yá que se dixo que la ciudá sería capaz de construyir un pabellón de 18.000 espectadores p'allugar al equipu, pero finalmente les negociaciones nun llegaron a bon puertu.

En xineru de 2013 reportóse que los Maloof pretendíen vender la franquicia a un grupu empresarial lideráu por Chris Hansen y que pretendía llevar l'equipu a Seattle pa volver formar los Seattle SuperSonics. Informar de que'l grupu de Hansen apurriría 6,8 millones de dólares pa la construcción d'un nuevu estadiu en Seattle y qu'adqueríen el 65% de les aiciones del equipu por 525 millones. Según la prensa, les negociaciones ente los Maloof y el grupu de Hansen fueren un ésitu y solo faltaba l'aprobación del treslláu per parte del comisionado de David Stern. Pero en febreru de 2013 informar de que l'alcalde de Sacramento, Kevin Johnson, fixera una ufierta a los Maloof pa caltener al equipu na ciudá y un plan pa la nueva construcción d'un pabellón. En marzu, Stern afirmó que nun se tomaría nenguna decisión hasta'l mes d'abril. Finalmente, n'abril, por decisión unánime de 7 votos a favor y 0 en contra, los Kings permaneceríen en Sacramento y les posteriores ufiertes de Hansen a los Maloof fueron refugaes. De nuevu, el 15 de mayu, los dirixentes de la NBA votaron de nuevu a favor de caltener a los Kings en Sacramento, lo cual terminó colos planes de Hansen de restaurar a los Sonics.

Trayeutoria[editar | editar la fonte]

Nota: G: Partíos ganaos P:Partíos perdíos %:porcentaxe de victories

Temporada G P % Play-offs Resultaos
Rochester Royals (NBL)
(Nun s'inclúi nos totales de G/P)
1945-46 24 10 .706 Gana Semifinales NBL
Gana Finales NBL
Rochester 3, Fort Wayne 1
Rochester 3, Sheboygan 0
1946-47 31 13 .705 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales NBL
Pierde Finales NBL
Rochester 3, Syracuse 1
Rochester 2, Fort Wayne 1
Chicago 3, Rochester 2
1947-48 44 16 .733 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales NBL
Pierde Finales NBL
Rochester 3, Fort Wayne 1
Rochester 2, Anderson 1
Minneapolis 3, Rochester 1
Rochester Royals (BAA)
(Incluyir nos totales de G/P)
1948–49 45 15 .750 Gana Semifinales División
Pierde Finales División
Rochester 2, St. Louis 0
Minneapolis 2, Rochester 0
Rochester Royals (NBA)
1949-50 51 17 .750 Pierde Tiebreaker División
Pierde Finales División
Minneapolis 78, Rochester 76
Fort Wayne 2, Rochester 0
1950-51 41 27 .603 Gana Semifinales División
Gana Finales División
Gana Finales NBA
Rochester 2, Fort Wayne 1
Rochester 3, Minneapolis 1
Rochester 4, New York 3
1951-52 41 25 .621 Gana Semifinales División
Pierde Finales División
Rochester 2, Fort Wayne 0
Minneapolis 3, Rochester 1
1952-53 44 26 .629 Pierde Semifinales División Fort Wayne 2, Rochester 1
1953-54 44 28 .611 Avanzo a 3-Team Round Robin
Pierde Semifinales División
2-1
Minneapolis 2, Rochester 1
1954–55 29 43 .403 Pierde Semifinales División Minneapolis 2, Rochester 1
1955–56 31 41 .431
1956–57 31 41 .431
Cincinnati Royals
1957–58 33 39 .458 Pierde Semifinales División Detroit 2, Cincinnati 0
1958-59 19 53 .264
1959-60 19 56 .253
1960-61 33 46 .418
1961-62 43 37 .538 Pierde Semifinales División Detroit 3, Cincinnati 1
1962-63 42 38 .525 Gana Semifinales División
Pierde Finales División
Cincinnati 3, Syracuse 2
Boston 4, Cincinnati 3
1963-64 55 25 .688 Gana Semifinales División
Pierde Finales División
Cincinnati 3, Philadelphia 2
Boston 4, Cincinnati 1
1964-65 48 32 .600 Pierde Finales División Philadelphia 3, Cincinnati 1
1965-66 45 35 .563 Pierde Finales División Boston 3, Cincinnati 2
1966-67 39 42 .481 Pierde Finales División Philadelphia 3, Cincinnati 1
1967-68 39 43 .476
1968-69 41 41 .500
1969-70 36 46 .439
1970–71 33 49 .402
1971–72 30 52 .366
Kansas City-Omaha Kings
1972–73 36 46 .439
1973–74 33 49 .402
1974–75 44 38 .537 Pierde Finales Conferencia Chicago 4, Kansas City 2
Kansas City Kings
1975–76 31 51 .378
1976-77 40 42 .488
1977-78 31 51 .378
1978-79 48 34 .585 Pierde Finales Conferencia Phoenix 4, Kansas City 1
1979-80 47 35 .573 Pierde 1ᵉʳ Ronda Phoenix 2, Kansas City 1
1980-81 40 42 .488 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales Conferencia
Pierde Finales Conferencia
Kansas City 2, Portland 1
Kansas City 4, Phoenix 3
Houston 4, Kansas City 1
1981-82 30 52 .366
1982–83 45 37 .549
1983–84 38 44 .463 Pierde 1ᵉʳ Ronda Los Angeles 3, Kansas City 0
1984–85 31 51 .378
Sacramento Kings
1985-86 37 45 .451 Pierde 1ᵉʳ Ronda Houston 3, Sacramento 0
1986-87 29 53 .354
1987-88 24 58 .293
1988-89 27 55 .329
1989-90 23 59 .280
1990-91 25 57 .305
1991-92 29 53 .354
1992-93 25 57 .305
1993-94 28 54 .341
1994-95 39 43 .476
1995-96 39 43 .476 Pierde 1ᵉʳ Ronda Seattle 3, Sacramento 1
1996-97 34 48 .415
1997-98 27 55 .329
1998-99 27 23 .540 Pierde 1ᵉʳ Ronda Utah 3, Sacramento 2
1999-2000 44 38 .537 Pierde 1ᵉʳ Ronda L.A. Lakers 3, Sacramento 2
2000-01 55 27 .672 Gana 1ᵉʳ Ronda
Pierde Semifinales Conferencia
Sacramento 3, Phoenix 1
L.A. Lakers 4, Sacramento 0
2001-02 61 21 .744 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales Conferencia
Pierde Finales Conferencia
Sacramento 3, Utah 1
Sacramento 4, Dallas 1
L.A. Lakers 4, Sacramento 3
2002-03 59 23 .720 Gana 1ᵉʳ Ronda
Pierde Semifinales Conferencia
Sacramento 4, Utah 1
Dallas 4, Sacramento 3
2003-04 55 27 .672 Gana 1ᵉʳ Ronda
Pierde Semifinales Conferencia
Sacramento 4, Dallas 1
Minnesota 4, Sacramento 3
2004-05 50 32 .610 Pierde 1ᵉʳ Ronda Seattle 4, Sacramento 1
2005-06 44 38 .537 Pierde 1ᵉʳ Ronda San Antonio 4, Sacramento 2
2006-07 33 49 .402
2007-08 38 44 .463
2008-09 17 65 .207
2009-10 25 57 .305
2010-11 24 58 .293
2011-12 22 44 .333
2012-13 28 54 .341
2013-14 28 54 .341
2014-15 29 53 .354
2015-16 33 49 .402
2016-17 32 50 .390
Totales 2434 2842 .461
Playoffs 76 109 .411 1 Campeonatu

Plantía 2017/18[editar | editar la fonte]

Sacramento Kings 2017-2018
Xugadores Entrenadores
Nᵘ Nac. Pos. Nome Altor Pesu Orixe
8 Bandera de Serbia E Bogdanovic, Bogdan 1.98 m (6 ft 6 in) 93 kg (205 lb) Serbia
22 Bandera de Brasil A Caboclo, Bruno (GL) 2.06 m (6 ft 9 in) 91 kg (200 lb) Brasil
15 Bandera de Estaos Xuníos d'América A Carter, Vince 1.98 m (6 ft 6 in) 100 kg (220 lb) North Carolina
00 Bandera de Estaos Xuníos d'América P Cauley-Stein, Willie 2.13 m (7 ft 0 in) 109 kg (240 lb) Kentucky
45 Bandera de Estaos Xuníos d'América A Cooley, Jack (TW) 2.08 m (6 ft 10 in) 124 kg (274 lb) Notre Dame
5 Bandera de Estaos Xuníos d'América B Fox, De'Aaron 1.91 m (6 ft 3 in) 85 kg (187 lb) Kentucky
20 Bandera de Estaos Xuníos d'América P Giles, Harry 2.11 m (6 ft 11 in) 101 kg (222 lb) Duke
24 Bandera de las Bahamas E Hield, Buddy 1.93 m (6 ft 4 in) 97 kg (214 lb) Oklahoma
25 Bandera de Estaos Xuníos d'América A Jackson, Justin (GL) 2.03 m (6 ft 8 in) 95 kg (210 lb) North Carolina
41 Bandera de Grecia P Koufos, Kosta 2.13 m (7 ft 0 in) 120 kg (265 lb) Ohio State
7 Bandera d'Haití AP Labissière, Skal (GL) 2.13 m (7 ft 0 in) 98 kg (215 lb) Kentucky
10 Bandera de Estaos Xuníos d'América B Mason, Frank 1.8 m (5 ft 11 in) 86 kg (190 lb) Kansas
50 Bandera de Estaos Xuníos d'América AP Randolph, Zach 2.06 m (6 ft 9 in) 118 kg (260 lb) Michigan State
29 Bandera de Estaos Xuníos d'América E-A Sampson, JaKarr (TW) 2.06 m (6 ft 9 in) 94 kg (207 lb) St. John's
9 Bandera de Estaos Xuníos d'América E Shumpert, Iman 1.96 m (6 ft 5 in) 100 kg (220 lb) Georgia Tech
17 Bandera de Estaos Xuníos d'América E Temple, Garrett 1.98 m (6 ft 6 in) 88 kg (195 lb) Luisiana State*
Entrenador Principal
Entrenador(es) Asistente(s)

Lleenda
  • (C) Capitán
  • (DR) Elección del draft sin firmar
  • (AL) Axente Llibre
  • (IN) Inactivu
  • (S) Suspendíu
  • (GL) Asinau a la G-League
  • (TW) Contratu de dos víes
  • Injured Lesionáu

PlantíaTransaiciones

Derechos internacionales[editar | editar la fonte]

Los Sacramento Kings tienen los derechos internacionales sobre los siguientes xugadores.

Draft Ronda !width="20px"|

Puestu !width="120px"| Xugador

Pos. Nacionalidá !width="180px"|

Equipu actual

Nota(s) Ref
2015 2 47 Gudaitis, ArtūrasArtūras Gudaitis F/C  Lituania Lietuvos rytas (Lituania) Adquiríu de Philadelphia 76ers [4]
2015 2 60 Mitrović, LukaLuka Mitrović A |

 Serbia

Crvena zvezda Telekom (Serbia) Adquiríu de Philadelphia 76ers [4]
2013 2 57 Oriakhi, AlexAlex Oriakhi A |

 Estaos Xuníos d'América

SOCAR Spor (Turquía) Adquiríu de Phoenix Suns [5]

Xugadores destacaos[editar | editar la fonte]

Miembros del Basketball Hall of Fame[editar | editar la fonte]

Númberos retiraos[editar | editar la fonte]

  • #1 Nate Archibald, Base, 1970-76 (1970-72 Cincinnati, 1972-76 Kansas City)
  • #2 Mitch Richmond, Escolta, 1991-98 (Sacramento)
  • #4 Chris Webber, Ala Pivot, 1998-05 (Sacramento)
  • #6 (Sixth Man) - Fans de Sacramento, 1985-presente *
  1. 11 Bob Davies, Base, 1948-55 (Rochester)


Predecesor:
Fort Wayne Zollner Pistons
1945
Campeón de la NBL
Rochester Royals

1946
Socesor:
Chicago American Gears
1947
Predecesor:
Minneapolis Lakers
1950
Campeón de la NBA
Rochester Royals

1951
Socesor:
Minneapolis Lakers
1952

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. abc.es Los propietarios de los Sacramento Kings vienden l'equipu a Seattle, consultáu en xineru de 2013
  2. marca.com La NBA torga pel momento la mudanza de los Kings a Seattle, consultáu n'abril de 2013
  3. NBA.com Sacramento caps unprecedented rally by keeping Kings, consultáu en mayu de 2013
  4. 4,0 4,1 «Kings Acquire Draft Rights to Two Players in Five-Player Trade with 76ers». NBA.com. Turner Sports Interactive, Inc. (10 de xunetu de 2015). Consultáu'l 10 de xunetu de 2015.
  5. «Kings Acquire Alex Oriakhi». NBA.com. Turner Sports Interactive, Inc. (12 de xunetu de 2014). Consultáu'l 2 d'ochobre de 2014.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]