Recopa d'Europa de la UEFA

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Recopa d'Europa de la UEFA
Internacional de clubes
Logo UEFA Cup Winners Cup.PNG
Datos xenerales
Fundación 1 d'agostu de 1960
Cuadru d'honor
Primeru Bandera d'Italia S. S. Lazio (1)
Datos estadísticos
Participantes 32 (49 con rondes previes)
Bandera d'España F. C. Barcelona (4)
Cronoloxía
Recopa d'Europa
(1960-99)
[ Sitiu oficial]
[editar datos en Wikidata]

La Recopa d'Europa de la UEFA (hasta 1994, Copa d'Europa de Campeones de Copa; inglés: UEFA Cup Winners Cup), llamada tamién Copa de Campeones de Copa o a cencielles Recopa, foi una competición oficial internacional de fútbol entamada pola UEFA que, mientres 39 temporaes, apostaron el vencedores de les competiciones de Copa de los distintos países europeos. Magar se considera a la edición 1960-61, conquistada pola Fiorentina italianu, como la primera del certame, ésta nun foi reconocida pola UEFA sinón hasta ochobre de 1963 a solicitú de la Federación Italiana de Fútbol,[1] por cuenta de que la so organización recayó nel comité de la Copa Mitropa.[1] La confederación europea encargóse directamente de la organización del tornéu dende 1961 hasta 1999, añu nel que la Recopa foi absorbida pola Copa de la UEFA.[1]

El formatu de la competición yera idénticu al de la Copa de Campeones d'Europa orixinal: 32 equipos engarraos por aciu cuatro rondes d'eliminatories directes a doble partíu, apostándose la final a partíu únicu dende la so segunda edición, en 1962. El vencedor de la Recopa tenía derechu a apostar la Supercopa d'Europa, frente al campeón de la Copa d'Europa/Lliga de Campeones. Clasificar p'apostar la Recopa:

  • El campeón de Copa de cada país miembru de la UEFA.
  • El campeón vixente de la Recopa, pa poder defender el so títulu. Si'l campeón llograba clasificase p'apostar la Copa d'Europa/Lliga de Campeones, la so plaza na Recopa quedaba vacante.
  • El finalista de la competición de Copa d'un país, en casu de que'l campeón fixera doblete (ganando Lliga y Copa del so país) y por tantu clasificárase pa la Copa d'Europa/Lliga de Campeones.
  • Nuna sola ocasión xugó un equipu ensin incluyir nestos trés casos, el SC Heerenveen, semifinalista de la competición de copa holandesa de 1998, que pasó a xugar la Recopa de la temporada siguiente al clasificase los dos finalistes (Ajax Ámsterdam y PSV Eindhoven) pa la Lliga de Campeones de la UEFA, non ensin antes apostar una eliminatoria col otru semifinalista.

La competición celebró la so última edición en 1999, por cuenta de que la UEFA reestructuró les competiciones europees de clubes pa dar más protagonismu a la Copa de Campeones d'Europa, que pasó a denominase Lliga de Campeones, dexando de ser una competición esclusiva d'el campeones de lliga pa dar entrada a más clubes.

El club con más títulos de la Recopa na so palmarés ye'l Fútbol Club Barcelona, que la conquistó en cuatro causes: 1979, 1982, 1989 y 1997. Per otra parte, nengún campeón de la Recopa llogró, nes sos 39 años d'hestoria, ganar la competición dos años consecutivos; ello ye que n'ocho causes (1962, 1963, 1974, 1977, 1988, 1994, 1995 y 1997) el campeón vixente llegó a la final, nun siendo capaz de revalidar el títulu.

El troféu, al nun ser nunca llográu en propiedá por nengún club, foi concedíu oficialmente al so postreru ganador, SS Lazio.

Historia[editar | editar la fonte]

Ficheru:Recopa /(d)e (África
Troféu apurríu al campeón de la Recopa de 1995, el Real Zaragoza.

La primer edición cuntó namái con 10 participantes, y el primer campeón foi la Fiorentina, que na final a doble partíu venció al Glasgow Rangers (2-0 na ida y 2-1 na vuelta). Ésta sería la única vegada que se xugaba una final de Recopa a doble partíu.

La segunda edición aumentó'l númberu de participantes, llegando a 23 equipos. La Fiorentina volvería llegar a una final, pero esta vegada sería'l Atlético de Madrid que se lleva'l troféu nel partíu de desempate per trés goles a cero, xugáu en Stuttgart, cuidao que en Glasgow igualaron a un tanto.

En 1963 l'Atlético volvió a una final, onde foi vencíu 5-1 pol Tottenham en Róterdam. Nesta edición, el númberu aumentó a 25 participantes.

En 1964, el Sporting de Lisboa facer cola victoria en venciendo al MTK Budapest húngaru. N'empatando en Bruxeles, xugóse un duelu de desempate en Amberes, y los "lleones" alzar por un gol a cero.

En 1965, el West Ham United, con Bobby Moore y Geoff Hurst nel equipu (campeones mundiales en 1966 con Inglaterra), vencería nel míticu Wembley de Londres al 1860 Múnich por dos a cero, con tantos de Alan Sealey.

Los dos años siguientes -1966 y 1967-, el títulu recayería en manos de clubes alemanes, específicamente del Borussia Dortmund y del Bayern Múnich. El primeru imponer en Glasgow al Liverpool (2-1); ente que'l segundu fixo lo propio col Rangers (1-0 en Núremberg). Nes files bávares destacaríen xugadores que más tarde van ganar la Copa del Mundu, como Franz Beckenbauer, Gerd Müller y Sepp Maier.

En 1968, el Milan italianu facer col troféu en venciendo al Hamburgu alemán por dos a cero, na final xugada en Róterdam. Al añu siguiente, fadríen hestoria al ganar la Copa de Campeones d'Europa, güei la Lliga de Campeones.

En 1969, el Barcelona -y con figures como Sadurní, Rifé, Rexach y compañía-, llegaría a la so primer final de Recopa, pero cayó ante'l Slovan Bratislava de la entós nación de Checoslovaquia por 3-2, na final apostada en Basilea.

En 1970 y 1971, el Manchester City y el Chelsea ganaríen la competición en venciendo respectivamente al Górnik Zabrze polacu y al Real Madrid. Nel casu del Chelsea, precisó del duelu de desempate, xugáu en Atenes.

En 1972, el Rangers d'Escocia llevantaría'l troféu -y l'únicu títulu internacional na so hestoria- en venciendo na final del Camp Nou (Barcelona) al Dinamo Moscú, de la Xunión Soviética, anque'l comportamientu de los hinches del club escocés foi deplorable nesa final. De resultes, Rangers foi castigáu con nun dir defender el so títulu'l cursu siguiente.

En 1973, el Milan de nuevu volvería reinar nel tornéu. Ganó al Leeds United pola mínima, con gol de Luciano Chiarugi, nel duelu decisivu xugáu en Salónica.

En 1974, un sorprendente Magdeburgu, representante entós de la República Democrática Alemana (y güei na 3. Lliga xermana), fixo hestoria al ganar en Róterdam el títulu venciendo na final al campeón defensor, el Milan.

En 1975, el Dinamo de Kiev soviéticu derrota en Basilea al Ferencvárosi húngaru por dos a cero.

Dende 1976 hasta 1978, el Anderlecht belga convertir nel únicu club en llegar a trés finales consecutives de Recopa na hestoria, llogrando dos campeonatos. Nel primer añu, impúnxose en casa (Bruxeles) al West Ham United por 4-2. Nel segundu añu cayería en Ámsterdam ante'l Hamburgu por 2-0, ente que na temporada siguiente ganaría en París al Austria Viena austriacu por 4 a 0.

En 1979, el Barcelona llograría la primera de los sos cuatro Recopas en ganando en Basilea al Fortuna Düsseldorf por 4 a 3.

Al añu siguiente, el Valencia español superaría al Arsenal inglés na riola de penales tres un empate ensin goles, con prórroga incluyida (5-4). La final xugar nel Estadiu Heysel de Bruxeles.

En 1981, el Dinamo Tbilisi (güei perteneciente a Xeorxa) fadría hestoria al vencer al West Ham United en cuartos de final y al Carl Zeiss Jena na final apostada en Düsseldorf pa quedase col troféu.

En 1982, y en víspores del Mundial que se celebraría n'España, el Barcelona apostó la final nel so propiu estadiu del Camp Nou, llogrando'l so segundu entorcháu ante'l Standard Lieja belga, ganando por dos goles a unu.

En 1983, el Aberdeen escocés, entrenáu entós daquella por un apenes conocíu Alex Ferguson, venció al Real Madrid por dos a unu en Gotemburgo.

En 1984, la Juventus de Michel Platini imponer por 2 a 0 al Porto portugués nel estadiu St. Jakob Park de Basilea, ganando'l campeonatu.

En 1985, el Everton inglés ganaría'l títulu en batiendo al Rapid Viena austriacu. El títulu supondría un festexu amargosu, una y bones la sanción al fútbol inglés impuesta pola UEFA tres la Traxedia de Heysel, dos semana dempués de la victoria del Everton, quitaría-y de la posibilidá de defender el títulu na temporada siguiente.

En 1986, el Dinamo de Kiev repitiría l'ésitu consiguíu en 1975 en goliando por 3-0 al Atlético de Madrid nel Estadiu Gerland de Lyon.

En 1987, un mozu Marco van Basten daría-y al Ajax, entrenáu por Johann Cruyff, la victoria contra'l Lokomotiv Leipzig de René Müller y Olaf Marschall, n'Atenes. Al añu siguiente, el mesmu club holandés llegaría al duelu decisivu, anque nun pudo repitir l'ésitu en venciendo ante'l sorprendente RKV Malinas belga en Estrasburgu.

El Barcelona facer en 1989 col troféu en ganando en Berna a la Sampdoria italiana, equipu que al añu siguiente ganaría la copa sobre'l Anderlecht. Cabo señalar que'l club español y el club italianu xugaríen la final de la Copa d'Europa, trés años dempués en Wembley.

En 1991, el Manchester United, yá con Alex Ferguson nel banquín rede, vencería al Barcelona por 2-1 en Róterdam.

El Werder Bremen llograría en 1992 el tronu en ganándo-y a un Mónaco que foi dirixíu por Arsène Wenger.

El Parma italianu sería protagonista nos dos siguientes finales, ganando en 1993 al Amberes belga y perdiendo la siguiente frente al Arsenal.

En 1995, el Real Zaragoza sosprendió a Europa en batiendo al postreru campeón, el Arsenal nel Parque de los Príncipes de París. Nayim, xugador del club maño sería'l gran protagonista al llanzar dende 49 metros y llograr el gol decisivu nos postreros 20 segundos de la prórroga, que los coronaría como campeonos.

En 1996, el París Saint-Germain llograría'l tornéu en ganándo-y al Rapid Viena, na final de Bruxeles, gracies al solitariu tantu de Bruno N'Gotty. En 1997 un mozu brasileñu llamáu Ronaldo llograría da-y al Barcelona la cuarta Recopa de la so hestoria al vencer precisamente a'l franceses en Róterdam, so les ordes de Bobby Robson.

El Chelsea consiguió la so segunda corona al gana-y al VfB Stuttgart, nel Estadiu Råsunda de Estocolmo, na final del añu 1998.

La Lazio italiana convertir nel postreru campeón del tornéu en ganando nel Villa Park de la ciudá inglesa de Birmingham al Mallorca español. La victoria del club romanu déxa-y quedase col troféu en propiedá.

Historial[editar | editar la fonte]

Pa un meyor detalle de les finales vease Clubes ganadores de la Recopa d'Europa de la UEFA
Temporada Campeón Resultancia Subcampeón Semifinalistas See Final
Copa d'Europa de Campeones de Copa
1960-61 Bandera d'Italia Fiorentina 2–0
2–1
Bandera d'Escocia Rangers Bandera de Inglaterra Wolverhampton Flag of Yugoslavia (1946-1992).svg Dinamo Zagreb Ibrox Stadium, Glasgow / Stadio Comunale, Florencia
1961-62 Bandera d'España Atlético de Madrid 1–1 (pró.)
3–0
Bandera d'Italia Fiorentina Bandera d'Hungría Újpest Bandera d'Alemaña Motor Jena Hampden Park, Glasgow / Neckarstadion, Stuttgart
1962-63 Bandera de Inglaterra Tottenham Hotspur 5–1 Bandera d'España Atlético de Madrid Flag of Yugoslavia (1946-1992).svg Omladinski Bandera d'Alemaña Núremberg Stadion Feijenoord, Róterdam
1963-64 Bandera de Portugal Sporting de Lisboa 3–3 (pró.)
1–0
Bandera d'Hungría Budapest Bandera de Francia Olympique de Lyon Bandera d'Escocia Celtic Stade du Heysel, Bruxeles / Bosuilstadion, Amberes
1964-65 Bandera de Inglaterra West Ham United 2–0 Bandera d'Alemaña 1860 München Bandera d'España Real Zaragoza Bandera d'Italia Torino Wembley Stadium, Londres
1965-66 Bandera d'Alemaña Borussia Dortmund 2–1 (pró.) Bandera de Inglaterra Liverpool Bandera de Inglaterra West Ham United Bandera d'Escocia Celtic Hampden Park, Glasgow
1966-67 Bandera d'Alemaña Bayern Múnich 1–0 (pró.) Bandera d'Escocia Rangers Bandera de Bélxica Standard Lieja Bandera de Bulgaria Slavia Sofía Frankenstadion, Núremberg
1967-68 Bandera d'Italia Milan 2–0 Bandera d'Alemaña Hamburgu Bandera d'Alemaña Bayern Múnich Bandera de Gales Cardiff City Stadion Feijenoord, Róterdam
1968-69 Flag of the Czech Republic.svg Slovan Bratislava 3–2 Bandera d'España Barcelona Bandera d'Escocia Dunfermline Bandera d'Alemaña Köln St. Jakob Park, Basilea
1969-70 Bandera de Inglaterra Manchester City 2–1 Bandera de Polonia Górnik Zabrze Bandera d'Alemaña Schalke 04 Bandera d'Italia Roma Praterstadion,, Viena
1970-71 Bandera de Inglaterra Chelsea 1–1 (pró.)
2–1
Bandera d'España Real Madrid Bandera de Inglaterra Manchester City Bandera de Países Baxos PSV Eindhoven Estadiu Georgios Karaiskakis, El Pireo
1971-72 Bandera d'Escocia Rangers 3–2 Bandera de la Xunión Soviética Dinamo Moscú Bandera d'Alemaña Bayern Múnich Bandera d'Alemaña Dynamo Berlín Camp Nou, Barcelona
1972-73 Bandera d'Italia Milan 1–0 Bandera de Inglaterra Leeds United Bandera de Chequia Sparta Praha Flag of Yugoslavia (1946-1992).svg Hajduk Split Estadiu Kaftanzoglio, Salónica
1973-74 Bandera d'Alemaña Magdeburg 2–0 Bandera d'Italia Milan Bandera de Portugal Sporting de Lisboa Bandera d'Alemaña Borussia Mönchengladbach Stadion Feijenoord, Róterdam
1974-75 Bandera de la Xunión Soviética Dinamo Kiev 3–0 Bandera d'Hungría Ferencvárosi Bandera de Países Baxos PSV Eindhoven Flag of Yugoslavia (1946-1992).svg Estrella Colorada St. Jakob Park, Basilea
1975-76 Bandera de Bélxica Anderlecht 4–2 Bandera de Inglaterra West Ham United Bandera d'Alemaña Sachsenring Bandera d'Alemaña Eintracht Frankfurt Stade du Heysel, Bruxeles
1976-77 Bandera d'Alemaña Hamburgu 2–0 Bandera de Bélxica Anderlecht Bandera d'España Atlético de Madrid Bandera d'Italia Napoli Estadiu Olímpicu, Ámsterdam
1977-78 Bandera de Bélxica Anderlecht 4–0 Bandera de Austria Austria Viena Bandera de Países Baxos Twente Bandera de la Xunión Soviética Dinamo Mosú Parque de los Príncipes, París
1978-79 Bandera d'España Barcelona 4–3 (pró.) Bandera d'Alemaña Fortuna Düsseldorf Bandera de Bélxica Beveren Flag of the Czech Republic.svg Baník St. Jakob Park, Basilea
1979-80 Bandera d'España Valencia 0–0 (5-4 pen.) Bandera de Inglaterra Arsenal Bandera de Francia Nantes Bandera d'Italia Juventus Stade du Heysel, Bruxeles
1980-81 Bandera de la Xunión Soviética Dinamo Tbilisi 2–1 Bandera d'Alemaña Carl Zeiss Bandera de Países Baxos Feyenoord Rotterdam Bandera de Portugal Benfica Rheinstadion, Düsseldorf
1981-82 Bandera d'España Barcelona 2–1 Bandera de Bélxica Standard Lieja Bandera de Inglaterra Tottenham Hotspur Bandera de la Xunión Soviética Dinamo Tbilisi Camp Nou, Barcelona
1982-83 Bandera d'Escocia Aberdeen 2–1 (pró.) Bandera d'España Real Madrid Bandera de Bélxica Waterschei Bandera de Austria Austria Viena Nya Ullevi, Gotemburgu
1983-84 Bandera d'Italia Juventus 2–1 Bandera de Portugal Porto Bandera de Inglaterra Manchester United Bandera d'Escocia Aberdeen St. Jakob Park, Basilea
1984-85 Bandera de Inglaterra Everton 3–1 Bandera de Austria Rapid Viena Bandera d'Alemaña Bayern Múnich Bandera de la Xunión Soviética Dinamo Moscú Stadion Feijenoord, Róterdam
1985-86 Bandera de la Xunión Soviética Dinamo Kiev 3–0 Bandera d'España Atlético de Madrid Flag of the Czech Republic.svg Dukla Praga Bandera d'Alemaña Bayer Uerdingen Stade Gerland, Lyon
1986-87 Bandera de Países Baxos Ajax 1–0 Bandera d'Alemaña Lokomotive Leipzig Bandera d'España Real Zaragoza Bandera de Francia Girondins de Bordeaux Estadiu Olímpicu, Atenes
1987-88 Bandera de Bélxica Mechelen 1–0 Bandera de Países Baxos Ajax Bandera d'Italia Atalanta Bandera de Francia Olympique de Marsella Stade de la Meinau, Estrasburgu
1988-89 Bandera d'España Barcelona 2–0 Bandera d'Italia Sampdoria Bandera de Bulgaria CFKA Sredets Bandera de Bélxica Mechelen Wankdorfstadion, Berna
1989-90 Bandera d'Italia Sampdoria 2–0 (pró.) Bandera de Bélxica Anderlecht Bandera de Francia Mónaco Bandera de Rumania Dinamo București Nya Ullevi, Gotemburgu
1990-91 Bandera de Inglaterra Manchester United 2–1 Bandera d'España Barcelona Bandera de Polonia Legia Warszawa Bandera d'Italia Juventus Stadion Feijenoord, Róterdam
1991-92 Bandera d'Alemaña Werder Bremen 2–0 Bandera de Francia Mónaco Bandera de Bélxica Bruxes Bandera de Países Baxos Feyenoord Rotterdam Estádio da Lluz, Lisboa
1992-93 Bandera d'Italia Parma 3–1 Bandera de Bélxica Royal Antwerp Bandera d'España Atlético de Madrid Bandera de Rusia Spartak Moscú Wembley Stadium, Londres
1993-94 Bandera de Inglaterra Arsenal 1–0 Bandera d'Italia Parma Bandera de Francia París Saint-Germain Bandera de Portugal Benfica Parken Stadion, Copenhague
Copa de Campeones de Copa de la UEFA
1994-95 Bandera d'España Real Zaragoza 2–1 (pró.) Bandera de Inglaterra Arsenal Bandera de Inglaterra Chelsea Bandera d'Italia Sampdoria Parque de los Príncipes, París
1995-96 Bandera de Francia París Saint-Germain 1–0 Bandera de Austria Rapid Viena Bandera d'España Deportivu de La Coruña Bandera de Países Baxos Feyenoord Rotterdam Estadiu Rei Balduino, Bruxeles
1996-97 Bandera d'España Barcelona 1–0 Bandera de Francia París Saint-Germain Bandera d'Italia Fiorentina Bandera de Inglaterra Liverpool Stadion Feijenoord, Róterdam
1997-98 Bandera de Inglaterra Chelsea 1–0 Bandera d'Alemaña VfB Stuttgart Bandera d'Italia Vicenza Bandera de Rusia Lokomotiv Moscú Estadiu Råsunda, Estocolmo
1998-99 Bandera d'Italia Lazio 2–1 Bandera d'España Mallorca Bandera de Rusia Lokomotiv Moscú Bandera de Inglaterra Chelsea Villa Park, Birmingham

Palmarés[editar | editar la fonte]

Títulos per club[editar | editar la fonte]

Equipu !width=10%|Títulos Subtítulos Años campeón
Bandera d'España F. C. Barcelona 4 2 1979, 1982, 1989, 1997
Bandera de Bélxica R. S. C. Anderlecht 2 2 1976, 1978
Bandera d'Italia A. C. Milan 2 1 1968, 1973
Bandera de Inglaterra Chelsea F. C. 2 - 1971, 1998
Bandera de Ucraína F. C. Dinamo de Kiev 2 - 1975, 1986
Bandera d'España Atlético de Madrid 1 2 1962
Bandera d'Escocia Rangers F. C. 1 2 1972
Bandera de Inglaterra Arsenal F. C. 1 2 1994
Bandera d'Italia A. C. F. Fiorentina 1 1 1961
Bandera de Inglaterra West Ham United F. C. 1 1 1965
Bandera d'Alemaña Hamburgo S. V. 1 1 1977
Bandera de Países Baxos A. F. C. Ajax 1 1 1987
Bandera d'Italia O. C. Sampdoria 1 1 1990
Bandera d'Italia Parma F. C. 1 1 1993
Bandera de Francia París Saint-Germain F. C. 1 1 1996
Bandera de Inglaterra Tottenham Hotspur F. C. 1 - 1963
Bandera de Portugal S. C. Portugal 1 - 1964
Bandera d'Alemaña B. V. Borussia 1 - 1966
Bandera d'Alemaña F. C. Bayern 1 - 1967
Flag of Slovakia.svg Š. K. Slovan Bratislava 1 - 1969
Bandera de Inglaterra Manchester City F. C. 1 - 1970
Bandera d'Alemaña F. C. Magdeburg 1 - 1974
Bandera d'España Valencia C. F. 1 - 1980
Bandera de Xeorxa F. C. Dinamo Tbilisi 1 - 1981
Bandera d'Escocia Aberdeen F. C. 1 - 1983
Bandera d'Italia Juventus F. C. 1 - 1984
Bandera de Inglaterra Everton F. C. 1 - 1985
Bandera de Bélxica K. V. Mechelen 1 - 1988
Bandera de Inglaterra Manchester United F. C. 1 - 1991
Bandera d'Alemaña Werder Bremen 1 - 1992
Bandera d'España Real Zaragoza 1 - 1995
Bandera d'Italia S. S. Lazio 1 - 1999
Bandera d'España Real Madrid C. F. - 2
Bandera de Austria S. K. Rapid Viena - 2
Bandera d'Hungría M. T. K. Budapest - 1
Bandera d'Alemaña TSV 1860 Múnich - 1
Bandera de Inglaterra Liverpool F. C. - 1
Bandera de Polonia Górnik Zabrze - 1
Bandera de Rusia F. C. Dinamo Moscú - 1
Bandera de Inglaterra Leeds United F. C. - 1
Bandera d'Hungría Ferencvárosi T. C. - 1
Bandera de Austria F. K. Austria Viena - 1
Bandera d'Alemaña Fortuna Düsseldorf - 1
Bandera d'Alemaña F. C. Carl Zeiss Jena - 1
Bandera de Bélxica Standard Lieja - 1
Bandera de Portugal F. C. Porto - 1
Bandera d'Alemaña Lokomotive Leipzig - 1
Bandera de Francia A. S. Mónaco F. C. - 1
Bandera de Bélxica Royal Antwerp F. C. - 1
Bandera d'Alemaña VfB Stuttgart - 1
Bandera d'España R. C. D. Mallorca - 1

Títulos per país[editar | editar la fonte]

País Títulos Subtítulos Clubes campeonos
Bandera de Inglaterra Inglaterra 8 5 Chelsea (2), Arsenal (1), West Ham United (1), Tottenham Hotspur (1), Manchester City (1), Everton (1), Manchester United (1)
Flag of Spain.svg España 7 7 Barcelona (4), Atlético de Madrid (1), Valencia (1), Real Zaragoza (1)
Flag of Italy.svg Italia 7 4 Milan (2), Fiorentina (1), Sampdoria (1), Parma (1), Juventus (1), Lazio (1)
Bandera d'Alemaña Alemaña 5 6 Hamburgu (1), Borussia Dortmund (1), Bayern Múnich (1), Magdeburgu (1), Werder Bremen (1)
Bandera de Bélxica Bélxica 3 4 Anderlecht (2), Mechelen (1)
bandiera Escocia 2 2 Rangers (1), Aberdeen (1)
Flag of Ukraine.svg Ucraína 2 - Dinamo Kiev (2)
Flag of France.svg Francia 1 2 París Saint-Germain (1)
Flag of Portugal.svg Portugal 1 1 Sporting de Lisboa (1)
Flag of the Netherlands.svg Países Baxos 1 1 Ajax Ámsterdam (1)
Flag of Slovakia.svg Eslovaquia

1 - Slovan Bratislava (1)
Flag of Georgia.svg Xeorxa 1 - Dinamo Tbilisi (1)
Bandera de Austria Austria - 3 -
Bandera d'Hungría Hungría - 2 -
Flag of Poland.svg Polonia - 1 -
Flag of Russia.svg Rusia - 1 -

Estadístiques[editar | editar la fonte]

Pa un completu resume estadísticu de la competiciones vease Estadístiques de la Recopa d'Europa de la UEFA Estadístiques de la Recopa d'Europa de la UEFA

Clasificación histórica[editar | editar la fonte]

Los 168 puntos llograos pol Fútbol Club Barcelona español asítien-y como líder de la clasificación histórica de la competición ente los 458 equipos que dalguna vegada participaron na mesma, llograos en 13 ediciones de la competición. 41 puntos per debaxo atópase'l segundu clasificáu español el compatriota Club Atlético de Madrid, quien de la mesma supera en 37 puntos al tercer equipu históricu del tornéu, el Royal Sporting Club Anderlecht belga.[2][n 1]


Nota: Sistema de puntuación vixente de 3 puntos per victoria. En negrina, equipos vencedores de dalguna competición.
Pos Club Temporaes Puntos PJ PG PE PP Títulos Subtítulos
1 Bandera d'España F. C. Barcelona 13 168 85 50 18 17 4 2
2 Bandera d'España Atlético de Madrid 9 127 62 38 13 11 1 2
3 Bandera de Bélxica R. S. C. Anderlecht 7 90 44 29 3 12 2 2
Soccerball current event.svgDatos actualizaos a fin de la competición.

Otros datos estadísticos[editar | editar la fonte]

  • Mayor cantidá de títulos llograos: Bandera d'España Barcelona con 4.
  • Mayor cantidá de finales apostaes: Bandera d'España Barcelona con 6.

Campeones invictos: Doce clubes ganaron el tornéu como invictos.
- Bandera d'España Barcelona en 1988-89 y 1996-97.
- Bandera d'España Atlético de Madrid en 1961-62.
- Bandera d'Italia Milan en 1972-73.
- Bandera de la Xunión Soviética Dinamo de Kiev en 1974-75.
- Bandera d'Italia Juventus en 1983-84.
- Bandera de Inglaterra Everton en 1984-85.
- Bandera de Bélxica RKV Malinas en 1987-88.
- Bandera d'Italia Sampdoria en 1989-90.
- Bandera de Inglaterra Manchester United en 1990-91.
- Bandera d'Alemaña Werder Bremen en 1991-92.
- Bandera de Inglaterra Arsenal en 1993-94.
- Bandera d'Italia Lazio en 1998-99.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Competiciones europees[editar | editar la fonte]

Competiciones mundiales[editar | editar la fonte]

Anexos[editar | editar la fonte]

Notes[editar | editar la fonte]

  1. Los rexistros contabilicen los partíos y goles en fases clasificatorias previes.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. 1,0 1,1 1,2 uefadirect, p. 15
  2. Portal dixital Transfermarkt (ed.): «Estadístiques hestóriques de la Recopa d'Europa» (inglés). Consultáu'l 22 de xunu de 2017.

Publicaciones varies[editar | editar la fonte]

Recopa de Europa de la UEFA