Ellen DeGeneres

De Wikipedia
Ellen DeGeneres
Vida
Nacimientu Metairie (es) Traducir26 de xineru de 1958[1] (66 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Residencia Nueva Orleans
Atlanta
Beverly Hills
Llingua materna inglés
Familia
Padre Elliott Everett DeGeneres Jr.
Madre Betty DeGeneres
Casada con Portia de Rossi (2008 – )
Pareyes Anne Heche
Alexandra Hedison
Hermanos/es Vance DeGeneres
Familia
Estudios
Estudios Atlanta High School (en) Traducir
Bishop Manogue High School (en) Traducir
Grace King High School (en) Traducir
Universidá de Nueva Orleans
Llingües falaes inglés[2]
Oficiu actriz, presentadora, guionista, presentadora de televisión, presentadora de talk show, productora de televisión, comedianta, actriz de televisión, escritora, actriz de cineactriz de voz
Altor 171 cm
Emplegadores Merry-Go-Round (en) Traducir
American Express (es) Traducir
Pixar
CoverGirl (es) Traducir
American Broadcasting Company
J. C. Penney (es) Traducir
TGI Fridays (es) Traducir
HBO
Trabayos destacaos The Ellen DeGeneres Show (es) Traducir
Ellen
Finding Nemo
Buscando a Dory (es) Traducir
Premios
Nominaciones
Influyencies Woody Allen, Steve Martin, Lucille Ball y Carol Burnett
Xéneru artísticu ópera
Sátira
Humor negro
Antihumor (es) Traducir
Humor seco (es) Traducir
Discográfica eleveneleven
IMDb nm0001122
ellentube.com
Cambiar los datos en Wikidata

Ellen Lee DeGeneres (26 de xineru de 1958Metairie (es) Traducir) ye una comediante, actriz y presentadora de televisión d'Estaos Xuníos.[4] Ganadora de dellos premios Emmy, presentó dos gales de los Emmy, los premios Grammy en 1996 y 1997 y foi la maestra de ceremonies de la 79ª y 86ª gala de los premiu Óscar. Ye la primer persona de la historia que presenta los trés gales.[5] Conformó, mientres una temporada, el xuráu del cotizáu programa de talentos American Idol.

Primeros años[editar | editar la fonte]

DeGeneres nació en Nueva Orleans, Louisiana. Los sos padres son Elliot DeGeneres, vendedor de seguros, y Elizabeth (Betty) Jane.[4] Baxa de familia francesa, inglesa, alemana y irlandesa.

Al igual que'l so hermanu Vance DeGeneres, actor y guitarrista del grupu musical de rock Cowboy Mouth, Ellen foi educada como cristiana científica hasta los trelce años.[4] Los padres d'Ellen se divorciaron en xineru de 1974. Dempués del divorciu, Betty Jane casóse col vendedor Roy Gruessendorf en 1975, cuando Ellen tenía 17 años. Al pie de Gruessendorf, Betty Jane y los menores treslladar de Nueva Orleans a Atlanta, Texas.[4] DeGeneres graduar nel Atlanta High School el 21 de mayu de 1976.

DeGeneres volvió a la so ciudá natal pa matriculase en Ciencies de la Comunicación na Universidá de Nueva Orleans. Un semestre más tarde, dexó les clases pa trabayar nun bufete d'abogaos. Tamién trabayó vendiendo ropa, como camarera, pintora de cases, llimpiadora, secretaria, presentadora, baillarina a tiempu parcial.[4] Finalmente, DeGeneres diose cuenta de que nun deseyaba rindir cuentes a un xefe y empezó a pensar qué yera lo que realmente deseyaba faer.

Carrera[editar | editar la fonte]

Comedia de monólogos[editar | editar la fonte]

Siempres que los amigos de DeGeneres celebraben una fiesta, ciscaben qu'ella fixera un númberu risible, a lo qu'ella aportaba. Llueu empezaron a pidi-y que fixera monólogos risibles en pequeños clubes y cafeteríes, y eventualmente entró a trabayar nel Club de la Comedia de Clyde (Clyde's Comedy Club), l'únicu de la so clase en Nueva Orleans.[6] Mientres trabayaba ellí en 1981, DeGeneres grabó les sos actuaciones.

En percorriendo los Estaos Xuníos realizando'l so númberu risible, foi escoyida nuna competencia nacional en 1982 pola canal de televisión de pagu Showtime como la persona más graciosa d'América.[6][4] A partir d'ende empezó a apaecer en programes risibles y nocherniegos.

Poco dempués, DeGeneres foi convidada a actuar nel Tonight Show pol productor Jim McCawley pa la so primer apaición en 1986. Foi la primer comediante a la que solicitaron qu'acompañara a Johny Carson na so primer visita.[6] McCawley taba convencíu de que DeGeneres aportaría a la meyor y desfaíase n'aponderamientos cada vez que-y la mentaba.

Antes de consiguir el so propiu programa, DeGeneres empezó la so carrera televisiva nes comedies de situación Open House (1989-1990) y Laurie Hill (1992).[6]

DeGeneres tamién participó en dos especiales de la cadena HBO. El primeru llamóse Ellen DeGeneres: The Beginning ("Ellen DeGeneres: L'empiezu") (2000) y grabóse en direutu nel Teatru Bacon de Nueva York. El más recién, grabáu nel mesmu llugar, llamóse Ellen DeGeneres: Here and Now ("Ellen DeGeneres: Equí y agora") (2003).[6] Dempués d'empezar el so programa, DeGeneres anunció que nun volvería realizar monólogos nin xires.

El so estilu risible foi comparáu col del gran humorista Bob Newhart, especialista en monólogos. Foi escoyida'l númberu 16 na llista de los 100 meyores monologuistes de tolos tiempos de Comedy Central.

La comedia Ellen[editar | editar la fonte]

DeGeneres na entrega de los premios Primetime Emmy en 1997.
DeGeneres en 1994.

DeGeneres consiguió captar l'atención del país na esitosa comedia de televisión Ellen (1994-1998) (llamada Estos amigos mios mientres la primer temporada). El programa de la cadena ABC fíxose bien popular nes sos primeres temporaes en parte gracies al inxeniu humorísticu de DeGeneres, lo que fadría que aportara a denomada la Seinfeld femenina.[7][8]

Ellen llogró un finxu n'abril de 1997 cuando DeGeneres (y el so personaxe na serie) salió del armariu: per una parte, na portada de la revista Time; y por otra na televisión nacional onde declaró públicamente que yera lesbiana a Oprah Winfrey, que faía de la so terapeuta. A pesar del discutiniu, o quiciabes por cuenta d'ella, l'episodiu nel qu'esto asocedía, tituláu The Puppy Episode, foi unu de los más vistos de la serie.[6] Sicasí, episodios posteriores nun llograríen llegar a repitir l'ésitu del episodiu famosu y, tres un descensu nes audiencies, la serie foi retirada de la programación. DeGeneres volvió realizar una xira de monólogos, y más tarde restableceríase exitosamente como presentadora.

Ellen y el so mundu[editar | editar la fonte]

DeGeneres volvió a la televisión en 2001 con una nueva comedia de la canal CBS, Ellen y el so mundu (The Ellen Show).[6] Anque'l so personaxe yera de nuevu una lesbiana, nun constituyía la tema central de la serie. La serie recibió bien bones crítiques pero una baxa audiencia, polo que se retiró al rematar la primer temporada.

Anque la so segunda serie de comedia nun foi un ésitu, Ellen recibió cobertoria nacional el 4 de payares de 2001 al presentar la Gala de los Emmy. La Gala tuviera a puntu de ser atayada en dos causes por medrana a paecer insensible tres los atentaos del 11 de setiembre de 2001, polo que yera necesariu un nuevu tonu más solemne que coles mesmes dexara a los espectadores escaecer temporalmente la traxedia. DeGeneres consiguió esto, recibiendo delles ovaciones de pies del públicu de la gala a lo llargo de la nueche pola so actuación.[6] La so frase memorable foi: "Dízsenos que sigamos cola nuesa vida como siempres porque nun faelo sería dexar que ganaren los terroristes y, en verdá, ¿qué podría alteriar más a los talibán qu'una lesbiana de traxe frente a una sala llena de xudíos?"[9][10]

Voz d'animación[editar | editar la fonte]

DeGeneres en 2009.

DeGeneres emprestó la so voz pal personaxe de Dory, un pexe con problemes de memoria al curtiu plazu, na famosa película d'animación de 2003 Finding Nemo, de Disney y Pixar.[11] La película devolvió a DeGeneres a la fama, amás d'apurri-y crítiques bien positives. Finding Nemo ye una de les películes taquilleres más importantes d'animación. Mientres l'añu 2016 emprestó nuevamente la so voz na esitosa secuela titulada Buscando a Dory, película que supero los mil millones de dólares na recaldación mundial.

El so programa d'entrevistes y otres apaiciones[editar | editar la fonte]

En setiembre de 2003, DeGeneres presentó un nuevu programa matutín de formatu d'entrevistes, llamáu The Ellen DeGeneres Show. Ente los numberosos programes d'entrevistes que surdieron en 2003 presentaos por celebridaes, el de DeGeneres amontó de manera consistente la so audiencia y recibió crítiques bien positives de munches fontes. Curiosamente, la primer celebridá convidada foi Jennifer Aniston, iconu de la comunidá gai estauxunidense.[12] El programa foi nomáu pa 11 premios Daytime Emmy na so primer temporada, de los que ganó cuatro, incluyíu'l de meyor talk show.[6] El programa ganó 15 premios Emmy nes sos primeres trés temporaes nel aire.[6] A DeGeneres conózse-y polos sos bailles y cantares col públicu de primeres del programa y mientres les poses publicitaries. Suel dar diversos premios y viaxes (gracies a los sos patrocinadores) al públicu qu'allega a vela en direutu. El 17 de payares de 2005, el programa emitióse al aviesu, de forma asemeyada a la película Memento. El 1 de mayu de 2009, el programa celebró la emisión númberu 1.000, cola presencia de diversos invitaos especiales como Paris Hilton, Justin Timberlake o Oprah Winfrey. En payares de 2004, DeGeneres apaeció baillando nuna campaña publicitaria d'American Express. El so anunciu más recién d'American Express, creáu por Ogilvy y Mather, foi emitíu en payares de 2006. L'anunciu, en qu'apaecía al pie d'unos animales, tenía dos minutos de duración y foi rodáu en blancu y negru.

Michelle Obama y DeGeneres baillando nuna emisión de The Ellen DeGeneres Show en 2012.

N'agostu de 2005 DeGeneres foi escoyida de nuevu pa presentar la 57ª Gala Añal de los Premios Emmy. Esta ceremonia tuvo llugar el 18 de setiembre de 2005, tres selmanes dempués de que'l furacán Katrina afarara la mariña oeste d'EE.UU, polo que per segunda vegada Ellen presentaba unos Emmy pocu dempués d'una traxedia nacional. Amás, DeGeneres ye de Nueva Orleans, ciudá esfarrapada polos hinchentes tres el pasu del Katrina. Cuando anunció que presentaría de nuevu los Emmy, bromió: "Yá saben cómo soi, cualquier escusa pa poneme un traxe".[13]

En mayu de 2006, DeGeneres apaeció por sorpresa'l día d'entamu del cursu académicu na Universidá de Tulane, en Nueva Orleans.[14] Tres George H. W. Bush y Bill Clinton, xubió al podiu en bata y con zapatielles acolchaes, alegando que "Dixéronme que tol mundu llevaría túniques" (xuegu de pallabres n'inglés, yá que robe significa tanto bata como túnica).[15]

En 2007, Forbes calculó la fortuna de DeGeneres en 75 millones de dólares.[16] Aproximao gana unos 15 millones de dólares al añu por The Ellen DeGeneres Show. El programa tresmítese anguaño en Chile, Arxentina, Colombia, Uruguái, Ecuador, Venezuela y Perú por OnDIRECTV.

Los premios Óscar[editar | editar la fonte]

El 7 de setiembre de 2006, DeGeneres foi escoyida como maestra de ceremonies pa presentar la 79ª Gala de los premiu Óscar, que tuvo llugar el 25 de febreru de 2007.[11] Convirtióse asina na primer persona abiertamente homosexual en presentar la gala. DeGeneres señaló que presentar los Oscar suponía la consecución d'un suañu personal.[17] Mientres la ceremonia DeGeneres dixo "Qué nueche tan maraviyosa, cuánta diversidá na sala, nun añu nel que tantes coses negatives dixéronse sobre la raza, relixón o orientación sexual de la xente. Y quiero señalar esto: si nun hubiera negros, xudíos y gais, nun habría Oscars, o naide llamáu Óscar, si pensar".[18] Les crítiques que recibió sobre la so actuación fueron polo xeneral positives, tales como: "DeGeneres trunfó, pos nunca s'escaeció del fechu de que nun taba ellí namái pa entretener a los nomaos al Oscar, sinón pa prestar a la xente en casa".[19] Ello ye que Regis Philbin dixo nuna entrevista que "l'únicu inconveniente foi que nun hubo más Ellen".[20]

Vida personal[editar | editar la fonte]

Portia de Rossi y DeGeneres en 2012.

La carrera de DeGeneres tuvo a puntu de naufragar en saliendo del armariu, debíu quiciabes a la repercusión nacional que tuvo y a cierta homofobia[ensin referencies] latente entós nos medios de comunicación estauxunidenses[ensin referencies], y costó-y dellos años volver restablecese exitosamente como presentadora. Daqué asemeyáu asocedió cola so novia Anne Heche, que de secute dexó de recibir propuestes pa interpretar películes. La rellación de DeGeneres cola actriz Anne Heche convirtióse de momentu n'oxetivu de los tabloides. Tres dellos años en primer llinia d'interés de les cámares y periodistes, Heche rompió con DeGeneres y casóse más tarde con Coley Laffoon, un home y cámara d'oficiu.[21] DeGeneres entós caltuvo una rellación cola actriz, direutora y fotógrafa Alexandra Hedison, ya inclusive apaecieron na portada d'una revista d'orientación gay, The Advocate (irónicamente, cuando la so separación yá fuera comunicada a la prensa).[22] Dende 2004 DeGeneres caltién una rellación con una estrella de les series de televisión Arrested Development y Ally McBeal, l'actriz Portia de Rossi.[23] DeGeneres y de Rossi viven anguaño en Beverly Hills, California.

La madre de DeGeneres, Betty, describe nel so llibru Love, Ellen ("Amor, Ellen") que se sintió primeramente varada cuando la so fía anunció que yera lesbiana. Sicasí, sofitar incondicionalmente. Betty DeGeneres pertenez y collabora viviegamente con una asociación de padres y familiares de gais y lesbianes (PFLAG, n'inglés) y ye voceru del grupu HRC Proyeutu Saliendo [del armariu].[24] Amás, sobrevivió a un cáncer de mama.[ensin referencies]

En 2008 Ellen almitió sufrir abusos sexuales na so adolescencia per parte del so padrastru, qu'aprovechando la enfermedá de la so madre empezó a tocar a Ellen en busca de presuntos tumores y d'ende pasó a más coses, como ella mesma dixo. Cuando-y preguntaron si esa foi la causa de ser lesbiana ella comentó: «Siempres fui lesbiana y esti fechu nun tien nada que ver. El motivu de faelo públicu foi por que los adolescentes sepan les distintes maneres de dicir NON y que cuando-yos pase daqué asina puedan dicir a daquién cercanu[ensin referencies]

Dempués de que Ellen saliera del armariu y dixera que yera lesbiana, el telepredicador Jerry Falwell referir a ella nel so sermón como «Ellen Dexenerada», comentariu que llegó a tener muncha trescendencia nel país. Ellen respondió: «Vaya, ¿llamóme asina de verdá? ¿Ellen Dexenerada? Llevo oyer desque taba en cuartu de primaria».[25]

Na tarde del 1 de setiembre de 2006, DeGeneres sufrió daños leves nun accidente múltiple de coche cuando un Porsche Carrera empotrar nun Buick -y Sabre, y de siguío empotróse nel automóvil de DeGeneres (que taba de paséu por Sunset Boulevard cola so novia Portia de Rossi).[26] DeGeneres pudo abandonar l'escenariu del accidente pol so propiu pie. Dos homes d'unos venti años, más tarde identificaos como paparazzi, conducíen el Buick, y l'otru vehículu conducir una muyer de 52 años.[27]

Ellen casóse con Portia de Rossi el 16 d'agostu de 2008 nuna ceremonia íntima celebrada en Los Angeles tres cuatros años de novialgu.[28] La pareya decidió nun tener fíos.[29]

Ellen DeGeneres y la so pareya Portia de Rossi son veganas dende 2008[30][31] y dambes tán entamando abrir un restorán veganu.[32]

Premios[editar | editar la fonte]

Premios Emmy[editar | editar la fonte]

Esisten dos modalidaes de premios Emmy, una que correspuende a los programes emitíos mientres los horarios normales, y otra que correspuende a los programes emitíos n'hores de máxima audiencia. DeGeneres ganó premios en dambes modalidaes, como s'amuesa de siguío.

Añu Premiu Categoría Programa
1997 Premios Primetime Emmy Meyor Guión de comedia Ellen "The Puppy Episode"[33]
2004 Premios Daytime Emmy Meyor Programa d'Entrevistes The Ellen DeGeneres Show
2005 Premios Daytime Emmy Clase especial al meyor guión The Ellen DeGeneres Show
Premios Daytime Emmy Meyor presentadora d'un Programa d'Entrevistes The Ellen DeGeneres Show
Premios Daytime Emmy Meyor Programa d'Entrevistes The Ellen DeGeneres Show
2006 Premios Daytime Emmy Clase especial al meyor guión The Ellen DeGeneres Show
Premios Daytime Emmy Meyor presentadora d'un Programa d'Entrevistes The Ellen DeGeneres Show
Premios Daytime Emmy Meyor Programa d'Entrevistes The Ellen DeGeneres Show

Globu d'Oru[editar | editar la fonte]

Añu Categoría Película Resultáu
1995 Globu d'Oru a la meyor actriz de serie de TV - Comedia o musical Ellen Candidata

People's Choice Awards[editar | editar la fonte]

Añu Premiu
2005 Presentadora favorita d'un Programa d'Entrevistes
Estrella Risondera Favorita Femenina
2006 Presentadora favorita d'un Programa d'Entrevistes matutín
Estrella Risondera Favorita Femenina
2007 Presentadora favorita d'un Programa d'Entrevistes matutín
Estrella Risondera Favorita Femenina
2009 Anfitriona favorita de Programa d'Entrevistes
2012 Presentadora favorita d'un Programa d'Entrevistes matutín
2014 Anfitrión de programa de tv diurnu favoritu
2015 Anfitrión de programa de tv diurnu favoritu
2016 Anfitrión de programa de tv diurnu favoritu
Llabor Humanitariu
2017 Anfitrión de programa de tv diurnu favoritu
Voz favorita de película animada

Kids Choice Awards[editar | editar la fonte]

Teen Choice Awards[editar | editar la fonte]

  • 2009 meyor Twitter (páxina d'Internet)

Premiu Estrella de Hollywood[editar | editar la fonte]

Condecoraciones[editar | editar la fonte]

Trabayos en televisión[editar | editar la fonte]

Programa d'Entrevistes[editar | editar la fonte]

Series de televisión[editar | editar la fonte]

Especiales de TV[editar | editar la fonte]

  • Ellen DeGeneres: The Beginning (2000)
  • On the Edge (2001)
  • Ellen DeGeneres: Here and Now (2003)
  • Ellen's Really Big Show (2007)

Filmografía[editar | editar la fonte]

  • Arduous Moon (1990) - (curtiu)
  • Wisecracks (1991) - (documental)
  • Coneheads (1993)
  • Trevor (1994) - (curtiu)
  • Universe's Energy: Ellen's Energy Adventure (1996) - (curtiu)
  • Mr. Wrong (1996)
  • Goodbye Lover (1998)
  • Dr. Dolittle (1998) - (voz)
  • EDtv (1999)
  • The Love Letter (1999)
  • If These Walls Could Talk 2 (2000)
  • Pauly Shore Is Dead (2003)
  • Finding Nemo (2003) - (voz)
  • My Short Film (2004) - (curtiu)
  • Buscando a Dory (2016) - (voz)

Llibros[editar | editar la fonte]

  • My Point...And I Do Have One (1995)
  • The Funny Thing Is... (2003)
  • Seriously... I'm kidding (2011)
  • Home (2015)

Discografía[editar | editar la fonte]

  • Ellen DeGeneres: Taste This
  • The Ellen DeGeneres Show: DVDlicious

Homenaxes[editar | editar la fonte]

  • ICONS: The Lesbian and Gay History of the World, Vol. 1 – La estrella del Comedy Central Jade Esteban Estrada interpreta a DeGeneres na aclamada comedia de 2002.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Afirmao en: SNAC. Identificador SNAC Ark: w6b291k2. Apaez como: Ellen DeGeneres. Data de consulta: 9 ochobre 2017. Llingua de la obra o nome: inglés.
  2. Biblioteca Nacional de Francia. «autoridaes BNF» (francés). Consultáu'l 10 ochobre 2015.
  3. Sitiu web oficial: https://www.grammy.com/grammys/news/best-comedy-album-nominees-2020-grammy-awards.
  4. 4,0 4,1 4,2 4,3 4,4 4,5 «Biografía d'Ellen». El Criticón. Consultáu'l 18 de marzu de 2007.
  5. Dean, Emily (11 de setiembre de 2009). «'Til the Day I Die' Ellen and Portia's Interview on 'Oprah'». SheWired. Consultáu'l 13 de payares de 2009.
  6. 6,00 6,01 6,02 6,03 6,04 6,05 6,06 6,07 6,08 6,09 «Ellen DeGeneres Bio». Warner. Consultáu'l 16 de marzu de 2007.
  7. «International Speakers Bureau - Ellen DeGeneres». International Speakers Bureau. Archiváu dende l'orixinal, el 14 d'ochobre de 2006. Consultáu'l 28 de payares de 2006.
  8. «GLBT History Month - Ellen DeGeneres». Archiváu dende l'orixinal, el 26 de payares de 2006. Consultáu'l 28 de payares de 2006.
  9. «Oscars:Ellen superó la condena editorial=Cinematoutfest» (27 de febreru de 2007). Archiváu dende l'orixinal, el 3 d'abril de 2007. Consultáu'l 18 de marzu de 2007.
  10. Ellen DeGeneres, una irreverente que va presentar los Oscar. Yahoo. 23 de febreru de 2005. http://espanol.entertainment.yahoo.com/23022007/52/entretenimiento-ellen-DeGeneres-irreverente-presentar-oscar.html. Consultáu'l 16 de marzu de 2007. 
  11. 11,0 11,1 «Ellen DeGeneres to Host 79th Academy Awards Presentation». Academy of Motion Picture Arts and Sciences (7 de setiembre de 2006). Consultáu'l 8 de setiembre de 2006.
  12. Ediciones El País. «Jennifer Aniston, un iconu de la comunidá gai polos sos momentos lésbicos». EL PAÍS.
  13. «Ellen DeGeneres picked to host TV's Emmys». Free Republic (8 d'avientu de 2005). Consultáu'l 20 de marzu de 2007.
  14. «Ellen DeGeneres makes unannounced visit to Tulane University». Kron 4. Consultáu'l 18 de marzu de 2007.
  15. Pope, John (14 de mayu de 2006). Storm takes center stage during Tulane graduation. The Times-Picayune. http://www.nola.com/printer/printer.ssf?/base/news-14/11475926843030.xml. Consultáu'l 20 de marzu de 2007. 
  16. Lea Goldman and Kiri Blakeley (18 de xineru de 2007). «The 20 Richest Women In Entertainment». Forbes.
  17. Márquez, María (15 d'avientu de 2006). «'Los mios suaños fixéronse realidá'». La Guía Tv.com. Archiváu dende l'orixinal, el 26 de xineru de 2007. Consultáu'l 18 de marzu de 2007.
  18. Alan Arkin Wins Best Supporting Actor. NewsMax.com, Feb. 26, 2007.
  19. Ellen Probably Most Exciting Thing About 79th Oscars. InsideBayArea.com 26 de febreru 2007.
  20. Entrevistes enseñaes mientres el programa The Ellen DeGeneres Show en direutu'l día dempués de la ceremonia
  21. Anne Heche, ex novia d'Ellen DeGeneres, casóse con un cámara. El Mundo. 4 de setiembre de 2001. https://www.elmundo.es/elmundo/2001/09/03/cultura/999548671.html. Consultáu'l 18 de marzu de 2007. 
  22. «Ellen DeGeneres, Alexandra Hedison Split». My Ustinet News (11 d'avientu de 2004). Archiváu dende l'orixinal, el 27 de setiembre de 2007. Consultáu'l 18 de marzu de 2007.
  23. «Portia De Rossi Moves In With Ellen DeGeneres». Female First.co.uk (14 d'avientu de 2004). Archiváu dende l'orixinal, el 16 de mayu de 2007. Consultáu'l 18 de marzu de 2007.
  24. «Conversations with Betty». HRC. Archiváu dende l'orixinal, el 19 de payares de 2006. Consultáu'l 18 de marzu de 2007.
  25. Handy, Bruce. "He called me Ellen Degenerate?", TIME Magazine, 14 d'abril de 1997. Consultáu'l 27 de febreru de 2007.
  26. «Ellen y de Rossi salen ileses d'un accidente editorial=Dos Manzanes.com» (6 de setiembre de 2006). Archiváu dende l'orixinal, el 29 de setiembre de 2007. Consultáu'l 18 de marzu de 2007.
  27. Ellen DeGeneres accident. CBC news. 2 de setiembre de 2006. http://www.cbc.ca/arts/story/2006/09/02/DeGeneres-accident.html. 
  28. Ellen and Portia get married Julie Jordan. Publicáu en People.com el 17 d'agostu de 2008. Consultáu'l 25 d'agostu de 2008
  29. Longhetti, Chloe-Llee. «'We like uninterrupted conversations and furniture without grape juice on it': Ellen DeGeneres says she and wife Portia de Rossi don't regret not having children» (inglés). Archiváu dende l'orixinal, el 17 de mayu de 2017. Consultáu'l 17 de mayu de 2017.
  30. «so-aventura-escontra-la dieta-vegana Ellen DeGeneres esplica la so aventura escontra la dieta vegana». Igualdá Animal.
  31. en:Portia de Rossi
  32. Merle Ginsberg. «Ellen DeGeneres and Portia de Rossi to Open Vegan Restaurant (Exclusive)». The Hollywood Reporter.
  33. Premios Primetime Emmy 1990s
  34. «Barack Obama dedica a Ellen DeGeneres, Robert De Niro y Michael Jordan el so postreru gran homenaxe». Consultáu'l 23 de payares de 2016.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]