Presentador

De Wikipedia
Presentadores de televisión (d'esquierda a derecha): María Inés Guerra, Oprah Winfrey y Mario «Don Francisco» Kreutzberger.

Un presentador ye un anfitrión o animador encargáu de conducir programes de radio o televisión, según dellos eventos públicos o privaos. Un presentador amás puede ser contratáu pa conducir actos solemnes y llanzamientos de marques; nestos casos suel ser denomináu como «maestru de ceremonia».[1]

Xeneralmente, un presentador suel ser comunicador, periodista o llocutor.

Medios d'espardimientu[editar | editar la fonte]

Presentador de televisión[editar | editar la fonte]

Un presentador de televisión ye una persona que presenta o recibe programes de televisión, documentales de fechos, eventos en direuto y el deportes. Anguaño ye común que les celebridaes menores n'otros campos asuman esti papel, pero tamién hai un númberu de persones que fixeron el so nome namái dientro del ámbitu de la presentaciónsobremanera dientro de series de televisión masiva.

Dellos presentadores pueden doblar como un axente, modelu, cantante, comediante, etc. Otros pueden ser espertos na materia, tales como científicos o políticos, sirviendo como presentadores d'un programa sobre'l so campu d'esperiencia (por casu, ). Dalgunos son celebridaes que fixeron el so nome nun área, y depués pasar a arreyase n'otres árees.

Presentador de radio[editar | editar la fonte]

En términos xenerales, un presentador de radio (o llocutor) ye lo mesmo qu'un presentador de televisión, sacante que se presenten en programes de radio, en llugar de programes de televisión.

Presentador de noticies[editar | editar la fonte]

Un presentador de noticies (tamién conocíu como un llector de noticies o a cencielles una ancla) ye una persona que presenta les noticies nun noticieru de la televisión, pela radio o na Internet. Tamién pueden ser un trabayu de periodista, ayudando na recueya de material de prensa y puede, amás, apurrir comentarios mientres el programa. N'otros casos, los presentadores son namái llocutores, y nun participen de la ellaboración de les notes periodístiques. Los presentadores de noticies más de cutiu trabayen dende un estudiu de televisión o de radio, sinón que tamién pueden presentar les noticies de llugares remotos nel campu rellacionáu con una noticia importante en particular.

Presentador de Deportes[editar | editar la fonte]

Una comentarista deportivu (tamién conocíu como llocutor deportivu, narrador deportivu, presentador deportivu, o presentador deportivu) ye un tipu de periodista na radio y/o televisión que s'especializa na presentación d'informes o comentarista n'eventos deportivos. Fundición de Deportes realízase de cutiu en vivu.

Presentador del tiempu[editar | editar la fonte]

Un presentador del tiempu ye un tipu de periodista na televisión que s'especializa na presentación de les previsiones meteorolóxiques. De la mesma, dellos presentadores del tiempu son meteorólogos y presenten el so propios pronósticos, ente qu'otru presentadores del tiempu son a cencielles llocutores, que lleen un guión cola información proveniente d'un estudiu meteorolóxicu.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. public-speaking-course.org. «Public Speaking Glossary: Glossary K - O» (inglés).