Sylvester Stallone

De Wikipedia
Sylvester Stallone
Vida
Nacimientu Hell's Kitchen (es) Traducir[1]6 de xunetu de 1946[2] (77 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos [3]
Residencia Beverly Hills
Familia
Padre Frank Stallone
Madre Jackie Stallone
Casáu con Sasha Czack (1974 – 1985)
Brigitte Nielsen (1985 – 1987)
Jennifer Flavin (1997 – )
Pareyes Angie Everhart
Fíos/es
Hermanos/es Frank Stallone
Estudios
Estudios Universidá de Miami
Abraham Lincoln High School (en) Traducir
Charlotte Hall Military Academy (en) Traducir
Montgomery Blair High School (en) Traducir
Llingües falaes inglés[4]
Oficiu actor de cine, direutor de cine, guionista, productor de cine, escritor, actor de xéneruactor de televisión
Altor 1,77 m
Premios
Nominaciones
Miembru de Writers Guild of America West (es) Traducir
Creencies
Relixón Ilesia Católica[15]
Partíu políticu Partíu Republicanu de los Estaos Xuníos
IMDb nm0000230
sylvesterstallone.com
Cambiar los datos en Wikidata

Michael Sylvester Gardenzio Stallone (6 de xunetu de 1946Hell's Kitchen (es) Traducir), conocíu nel mediu artísticu como Sylvester Stallone, ye un actor, guionista, productor y direutor de cine d'Estaos Xuníos.

Stallone ye una de les estrelles más trascendentes del cine d'aición de Hollywood. Dio vida a dos icónicos personaxes del cine: Rocky Balboa, l'humilde boxeador de Filadelfia que venció tolos pronósticos y ante l'adversidá, convirtióse en campeón; y John Rambo, l'acoradáu ex boina verde veteranu de la guerra de Vietnam, especializáu en guerrilla, sobrevivencia y combate. La cinta Rocky (1976) valió-y dos nominaciones al Premiu Óscar, na categoría d'Meyor Actor y Meyor Guión.

Amás de les sagues de Rocky y Rambo, ente les sos cintes más populares atópense: The Expendables (2010-2014), Asesinos (1995), El Xuez (1995), L'especialista (1994), Demolition Man (1993), Cliffhanger (1993), Lock Up (1989), Tango & Cash (1989), Over the Top (1987) y Cobra (1988).

Entamos[editar | editar la fonte]

Sylvester Stallone nació en Nueva York. Fíu de Jaqueline (1921- ), una trapecista y corista, depués peluquera, astróloga, maestra de danza y representante de muyeres profesionales de la llucha llibre, llegando a rexentar un ximnasiu femenín, y Joaquín Stallone Pastorino (1919-2011), un peluqueru. El padre de Stallone yera natural de Gioia del Colle (provincia de Bari, Italia), la so madre tien ascendencia xudeo-rusa y francesa. Tien un hermanu llamáu Frank Stallone (n. 1950), músicu y actor ocasional; delles de los sos cantares formaron parte de la banda sonora de les cintes de Sylvester Stallone. La so hermana per parte de madre, Toni Ann D'Alto, nacida en 1964, finó en 2012.[16]

La so madre sufrió entueyos mientres el partu, obligando a que los sos obstetras utilizaren dos pares de fórceps; el mal usu d'éstos provocó que por fuercia cortaren un nerviu de la cabeza del neonato provocándo-y paralís en parte de la so cara. Como resultancia, la parte inferior esquierda de la so cara ta paralizada -incluyendo partes de los llabios, la llingua y el cazu-, un accidente que dio a Stallone una forma de falar na cual abasna les pallabres.

Nos años 60, Stallone estudió nel American College of Switzerland, Leysin y finalmente, na Universidá de Miami mientres tres años. Pero a pesar de que tuvo problemes nel colexu y foi espulsáu de dellos centros, en Filadelfia destacó como prauticante de fútbol.

A principios de los años 1970, pa pagase les clases d'arte dramático, tuvo que trabayar como actor nuna película pornográfica llamada The Party at Kitty and Stud's, Stallone declaró a la revista Playboy que la necesidá económica obligar a tomar esa decisión, yá que pa esi entós cuntaba namái con $20 dólares na so cuenta bancaria.Tuvo una apaición en Bananas, de Woody Allen, faciendo de delincuente nes escenes del Metro, y tamién apaeció nun episodiu de la serie Kojak protagonizada por Telly Savalas, na cual interpretaba al detective Rick Daley. Audicionó pa los papeles de Carlo Rizzi y Paulie Gatto de la esitosa cinta The Godfather.

Finalmente, empezó cola so carrera d'una manera seria escribiendo guiones. Dempués de validar dellos trabayos d'actor pa completar les sos notes, consiguió'l so títulu de Bachiller de Belles Artes (BFA) en 1999.

Carrera nel cine[editar | editar la fonte]

Rocky: Saltu a la fama[editar | editar la fonte]

Stallone en 1978.

Stallone nun llogró fama hasta'l so papel protagonista nel ésitu mundial Rocky de 1976. El 24 de marzu de 1975, vio'l combate ente Muhammad Ali y Chuck Wepner, engarradiella qu'inspiró la idea fundamental de Rocky. La nueche de la engarradiella, Stallone, inspiráu, foi direutamente a la so casa y en tres díes yá escribiera'l llibretu. Dempués d'eso intentó vender el llibretu col enfotu de interpretar el papel principal, a los productores gustólos el llibretu, pero teníen en mente a una estrella yá consagrada como Ryan O'Neal, Burt Reynolds o Robert Redford pal protagonista; inclusive s'ufiertaron grandes sumes de dineru por que Stallone nun protagonizara la película, pero refugó toles ufiertes hasta que l'estudiu dexó qu'él realizara'l protagonista.

Dempués del atayante ésitu mundial de la cinta, Stallone viose llanzáu a la fama y consideráu como un protagonista dramáticu. Rocky ganó'l Óscar a la meyor película y Stallone consiguiría ser nomáu tamién al Óscar al Meyor Actor y Óscar al Meyor Guión. Dende entós nun volvió ser nomáu.

La secuela Rocky II, escrita y empobinada por Stallone, foi estrenada en 1979 y convirtióse nun ésitu atayante recaldando 220 millones de dólares en taquilla y dio pauta a esitoses y millonaries continuaciones de la saga del boxeador d'orixe italianu Rocky Balboa mientres la década de los 80, convirtiendo al personaxe n'unu de los iconos del cine de Hollywood.

N'avientu de 2010, Stallone foi escoyíu pa entrar al salón de la fama del boxéu por cuenta de que Rocky considérase como una xoya del boxéu y contribuyó a la mayor dimensión comercial d'esti deporte al traviés del mundu. [17] La so nominación al salón de la fama tuvo acompañada del ingresu de dos grandes d'esi deporte: Mike Tyson y el llexendariu Xuliu César Chávez, ex campeones mudiales nos pesos pesáu y llixeru, respeutivamente.

Estrella del cine d'aición[editar | editar la fonte]

Stallone en Rambo III (1988).

A lo llargo de la so carrera, Stallone esplotó l'arquetipu varonil de tipu duru y refugó filmes serios y de conteníu dramático protagonizando numberoses películes d'aición con delles incursiones ensin ésitu na comedia. Dempués de los sos intentos nel xéneru dramáticu a finales de la década de 1970 en cintes como F.I.S.T. y Paradise Alley, qu'a pesar de recibir crítiques positives fracasaron en taquilla, foi desfamáu pola crítica en munches otres cintes por cuenta del so notable musculatura y la falta d'espresiones emocionales nes sos actuaciones, magar ello ye un claru esponente del cine d'entretenimientu de les últimes trés décades.

Ente los sos trabayos cinematográficos destaca la so actuación en First Blood, onde interpretó a un acoradáu veteranu de guerra llamáu John Rambo; ésti vese afrelláu por un abusivu xefe de policía pueblerino forzándolo a desamarrar una fola de vengación. La crítica aclamó la so actuación afirmando que-y diera un aspeutu más humanu que'l que tenía orixinalmente'l personaxe na novela. Mientres la década de los 80 siguiéronlu 039;'Rambo II y Rambo III, que fueron enormes ésitos na taquilla a nivel mundial.

Amás de les sagues de Rocky y Rambo, ente les sos películes más taquilleres atópense Cobra de 1986; Yo, el ferre de 1987; Lock Up de 1989; Cliffhanger de 1993; L'especialista de 1994, co-protagonizada por Sharon Stone y James Woods; Asesinos de 1995, xunto a Antonio Banderas y Julianne Moore; y dos comedies de corte policiacu: Tango & Cash de 1989, con Kurt Russell, Demolition Man de 1993, co-protagonizada por Wesley Snipes y Sandra Bullock. En 1996 goció de ciertu ésitu cola película de catástrofes Daylight.

Travesía del desiertu[editar | editar la fonte]

Stallone en 1983.

En 1997, intentando camudar l'estereotipu de "estrella d'aición", llogró'l protagonista en Cop Land, xunto a un vastu repartu ente los que s'atopaben Robert De Niro, Ray Liotta y Harvey Keitel; engordó aproximao venti kilos pa interpretar a un policía mediocre y pasáu de pesu nel Estáu de Nueva Jersey. La so actuación foi bien recibida pola crítica y considerada como la meyor interpretación que dio dende Rocky en 1976. Recibió'l premiu a Meyor Actor nel Festival Internacional de Cine d'Estocolmu.

Estelarizó una serie d'atayantes fracasos na crítica y la taquilla como Stop! Or My Mom Will Shoot, Óscar, D-Tox, Driven y Avenging Angelo. En 2005, estrenó'l reality show The Contender, producíu y presentáu por él y l'ex-campeón Sugar Ray Leonard, nel cual 16 boxeadores de distintes ciudaes de los Estaos Xuníos son axuntaos nuna casa onde entrenen y cada selmana engarren nuna eliminatoria. El show foi un ésitu atayante n'Estaos Xuníos y el restu del mundu.

Torna[editar | editar la fonte]

Stallone intentó alicar ésitos del pasáu estrenando les películes Rocky Balboa y Rambo. A pesar del abusu exercíu en dambes franquicies y en contra de les predicciones feches polos críticos de cine, los dos cintes tuvieron bona receición per parte de l'audiencia.

Pa 2010 empecipia'l proyeutu de The Expendables, que dirixe, produz y protagoniza. El filme narra la historia d'un grupu de mercenarios qu'alleguen a una misión especial pa derrocar a un violentu dictador nun país de Suramérica. Los actores que co-protagonicen la cinta son: Jason Statham, Jet Li, Dolph Lundgren, Mickey Rourke, Arnold Schwarzenegger y Bruce Willis (Schwarzenegger y Willis nun caméu), Eric Roberts, Stone Cold y Randy Couture. Los actores Jean-Claude Van Damme, Kurt Russell, Danny Trejo y Steven Seagal refugaron participar nel filme. Anque'l primeru participó depués na segunda parte como'l principal antagonista. L'estrenu llevar a cabu n'agostu de 2010. Stallone afirmó sufrir una quebra nel pescuezu mientres el rodaxe de The Expendables.[18] Foi-y otorgáu'l premiu honoríficu "Jaeger-LeCoultre, Gloria al Cineasta" nel Festival Internacional de Cine de Venecia. Nel branu de 2012 estrena la taquillera secuela The Expendables 2, dirixida por Simon West.

Stallone protagonizó les cintes d'aición Bullet to the Head, dirixida por Walter Hill,[19] y Escape Plan empobinada por Mikael Håfström y co-protagonizada por Arnold Schwarzenegger y James Caviezel.[20] Stallone axuntar con Robert De Niro pa protagonizar la comedia Grudge Match. Empobinada por Peter Segal, Grudge Match narra la historia de dos boxeadores rivales retiraos que se preparar pa enfretarse una vegada más nel cuadriláteru. En payares de 2012, confirmóse la so participación nel drama Reach Me. La cinta, dirixida por John Herzfeld, narra la historia de como la vida de delles persones vense xuníes por un llibru d'autu-ayuda escritu por un entrenador de fútbol americanu retiráu. La cinta ye co-protagonizada por Danny Aiello, Ving Rhames y el raperu Nelly, ente otros. El 15 d'agostu de 2014, estrenóse la cinta d'aición The Expendables 3. En xunu de 2014, la productora alemana Splendid Films confirmó que Stallone empezó a trabayar nel guión d'una quinta entrega de Rambo. Según dicha productora, “con Rambo V, Sylvester Stallone torna na so icónico papel. Esta vegada va contra un cartelu mexicanu. Stallone describe'l nuevu Rambo como la so versión de No Country for Old Men". Stallone vuelve dar vida a Rocky Balboa na cinta Creed (2015), onde Balboa fungirá como l'entrenador del fíu del so antiguu rival y amigu Apollo Creed.

Vida personal[editar | editar la fonte]

Stallone cola so segunda esposa Brigitte Nielsen, Ronald Reagan y Nancy Reagan en 1985.

En 1974 casóse cola actriz Sasha Czack. Divorciar en 1985, añu nel que se casó cola actriz danesa Brigitte Nielsen. Stallone y Nielsen dixebrar nel añu 1987 y darréu divorciáronse. La pareya yera presa de los tabloides, en gran parte por cuenta de la mala reputación de Nielsen. Stallone rellacionóse sentimentalmente coles modelos Jennifer Flavin, Janice Dickinson y Andrea Wieser. Finalmente casóse con Jennifer Flavin en 1997. Tien cinco fíos: Sage (†) y Seargeoh, del so matrimoniu con Sasha, y Sophia, Sistine y Scarlet, del so matrimoniu con Jennifer.

Stallone creció como católicu pero dexó de dir a la Ilesia en cuanto la so carrera d'actor progresó. Empezó a redescubrir la so fe cuando la so fía Sophia nació enferma del corazón en 1996.

Fallecimientu del so fíu[editar | editar la fonte]

Sage Stallone foi atopáu muertu'l vienres 13 de xunetu de 2012 na so residencia de Hollywood, informó'l so abogáu, George Braunstein, al diariu The New York Post. Braunstein dixo que'l fíu del actor, de 36 años, "atopábase bien y trabayando en distintos proyeutos". "Taba entamando casase. Toi afaráu. Yera una persona maraviyosa, un tipu increíble. Ye una traxedia", añadió.

Un miembru del cuerpu de policía de Los Angeles confirmó'l socesu a la publicación. "Nun hai nicios d'agresión o actividá criminal", dixo, según el diariu, el policía, quien allegó a la vivienda pa comprobar si tou taba n'orde una vegada que recibiera llamaes solicitando que s'investigara'l so paradoriu.

La web TMZ.com, especializada n'información de famosos, cita fontes ensin identificar pa detallar que la muerte del fíu del actor deber a una sobredosis de pastillas, anque más tarde l'autopsia reveló que finó por cuenta de un ataque cardiacu por una enfermedá coronaria causada por arterosclerosis.

Sage Stallone fixo'l so debú na gran pantalla de la mano del so padre en Rocky V (1990), onde dio vida al fíu de Rocky Balboa, llamáu Robert. Dempués, n'interviniendo n'otros títulos como Daylight (1996), pasó a llabores de producción y direición.

Otros datos[editar | editar la fonte]

Stallone en 2009

Stallone refugó numberosos papeles n'importantes producciones. Ente los más destacaos atópense: los papeles d'Arnold Schwarzenegger en The Terminator (1984) y Batman y Robin (1997); los de Michael Douglas en Romancing the Stone (1984) y Basic Instinct (1992); el papel de Keith Carradine en Pretty Baby (1978); el de Dudley Moore en Arthur (1981); los papeles de Richard Gere en American Gigolo (1980), An officer and a gentleman (1982), Cotton Club (1984) y Pretty Woman (1990); el de Christopher Reeve en Superman (1978); el papel de Jon Voight en Coming Home (1978); el de Nick Nolte en 48 Hrs. (1982); el papel d'Eddie Murphy en Beverly Hills Cop (1984); el de Harrison Ford en Witness (1985); el papel de Bob Hoskins en Who Framed Roger Rabbit (1988); el de William Baldwin en Fair Game (1995); los papeles de Bruce Willis en Die Hard (1988) y Pulp Fiction (1994); el de Brad Pitt en Se7en (1995); el papel de Robert De Niro en Jackie Brown (1997); el de John Travolta en Face/Off (1997); el papel de Samuel L. Jackson en Rules of Engagement (2000); el de Kurt Russell en Death Proof (2007) y el papel de Mark Ruffalo en Shutter Island (2010).[21][22]

Declaróse fanáticu del cine de Bollywood, del equipu de fútbol Everton FC, del boxéu y de la obra d'Edgar Allan Poe. Stallone practica dende va años la pintura al oleu y vendió delles de les sos obres. Stallone dedicar mientres un tiempu como promotor de boxéu na década de 1980 y cola so promotora "Tiger Eye Productions" representó a boxeadores campeones del mundu como Sean O'Grady y Aaron Pryor.

Negó l'usu d'esteroides p'aumentar la so musculatura, más reconoció'l so usu en repitíes ocasiones de la hormona de la crecedera humanu pola so reputación de ser antienvejecimiento. En 2007, foi deteníu n'Australia con 48 frascos de la hormona de crecedera humana sintética Jintropin. A pesar de que Stallone nun toca la tema, los medios de comunicación punxeron n'evidencia varies ciruxíes estétiques que se prauticó a lo llargo de los años.[23]

Stallone declaró qu'en 1997 mientres una fiesta privada na so casona de Miami, l'actor Steven Seagal, afirmó en delles ocasiones que fácilmente -y "patiscaría'l traseru" al so homólogu y espertu n'artes marciales Jean-Claude Van Damme. Ésti al escuchalo, enfurecido retar a demostralo nel xardín de la casona, pero entós Seagal escusóse y abandonó la fiesta. Según Stallone, Van Damme enfurecido siguió-y por dellos clubes nocherniegos calteniendo'l desafíu. Stallone declaró: "Van Damme yera demasiáu fuerte. Seagal nun tenía nada que faer con él".[24]

Filmografía[editar | editar la fonte]

  1. Rambo: Last Blood (2017)
  2. Ratchet & Clank (2016)
  3. Creed (película) (2015)
  4. Reach Me (2014)
  5. The Expendables 3 (2014)
  6. Grudge Match (2013)
  7. Escape Plan (2013)
  8. Bullet to the Head (2013)
  9. The Expendables 2 (2012)
  10. Zookeeper (2011) (voz)
  11. The Expendables (2010)
  12. Kambakkht Ishq (2009)
  13. John Rambo (2008)
  14. Rocky Balboa (2006)
  15. Mini espíes 3-D (2003)
  16. Shade (2003)
  17. Taxi 3 (2003)
  18. Avenging Angelo (2002)
  19. D-Tox (2002)
  20. Driven (2001)
  21. Get Carter (2000)
  22. Antz (1998) (voz)
  23. Cop Land (1997)
  24. The Good Life (1997)
  25. Daylight (1996)
  26. Asesinos (1995)
  27. Judge Dredd (1995)
  28. L'especialista (1994)
  29. Demolition Man (1993)
  30. Maximo riesgu (1993)
  31. Stop! Or My Mom Will Shoot (1992)
  32. Óscar (1991)
  33. Rocky V (1990)
  34. Tango & Cash (1989)
  35. Lock Up (1989)
  36. Rambo III (1988)
  37. Over the Top (1987)
  38. Cobra (1986)
  39. Rocky IV (1985)
  40. Rambo II (1985)
  41. Rhinestone (1984)
  42. Staying Alive (La fiebre sigue) (1983)
  43. First Blood (Rambo I) (1982)
  44. Rocky III (1982)
  45. Fuximientu o victoria (1981)
  46. Ferres de la nueche (1981)
  47. Rambo I (1981)
  48. Rocky II (1979)
  49. "Paradise Alley" (1978)
  50. F.I.S.T. (1978)
  51. Rocky (1976)
  52. Death Race 2000 (1975)

Premios[editar | editar la fonte]

Estrella de Stallone nel Paséu de la Fama de Hollywood.

Óscar[editar | editar la fonte]

Añu Categoría Película Resultancia
1977 Meyor actor Rocky Nomáu
1977 Meyor guión orixinal Rocky Nomáu

Premios BAFTA[editar | editar la fonte]

Añu Categoría Película Resultancia
1978 Meyor actor principal Rocky Nomáu
1978 Meyor guión orixinal Rocky Ganador

Premios Globos d'Oru[editar | editar la fonte]

Añu Categoría Película Resultancia
1977 Meyor actor principal Rocky Nomáu

Premios People's Choice Awards[editar | editar la fonte]

Añu Categoría Resultancia
1986 Favorite Motion Picture Actor Ganador

Premios Saturn[editar | editar la fonte]

Añu Categoría Resultancia
1997 Premiu a la vida profesional Ganador

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. URL de la referencia: https://www.theguardian.com/film/2016/feb/24/sylvester-stallone-profile-creed-rocky.
  2. Afirmao en: Gemeinsame Normdatei. Identificador GND: 118812076. Data de consulta: 15 ochobre 2015. Llingua de la obra o nome: alemán. Autor: Biblioteca Nacional d'Alemaña.
  3. URL de la referencia: http://sports.yahoo.com/mlb/blog/big_league_stew/post/Rinku-and-Dinesh-go-Hollywood-with-Sylvester-Sta?urn=mlb-259628.
  4. Biblioteca Nacional de Francia. «autoridaes BNF» (francés). Consultáu'l 10 ochobre 2015.
  5. URL de la referencia: http://razzies.com/asp/content/XcNewsPlus.asp?cmd=view&articleid=24. Direición web d'archivu: https://web.archive.org/web/20110715155800/http://razzies.com/asp/content/XcNewsPlus.asp?cmd=view&articleid=24. Data de consulta: 16 payares 2019.
  6. 6,0 6,1 6,2 6,3 6,4 URL de la referencia: http://razzies.com/asp/content/XcNewsPlus.asp?cmd=view&articleid=26. Direición web d'archivu: https://web.archive.org/web/20110715155800/http://razzies.com/asp/content/XcNewsPlus.asp?cmd=view&articleid=26. Data de consulta: 26 payares 2019.
  7. 7,0 7,1 URL de la referencia: http://razzies.com/asp/content/XcNewsPlus.asp?cmd=view&articleid=26. Direición web d'archivu: https://web.archive.org/web/20110715155800/http://razzies.com/asp/content/XcNewsPlus.asp?cmd=view&articleid=26. Data de consulta: 25 payares 2019.
  8. 8,0 8,1 8,2 URL de la referencia: http://razzies.com/asp/content/XcNewsPlus.asp?cmd=view&articleid=28. Direición web d'archivu: https://web.archive.org/web/20110715155800/http://razzies.com/asp/content/XcNewsPlus.asp?cmd=view&articleid=28. Data de consulta: 2 avientu 2019.
  9. 9,0 9,1 URL de la referencia: http://razzies.com/asp/content/XcNewsPlus.asp?cmd=view&articleid=24. Direición web d'archivu: https://web.archive.org/web/20110715155800/http://razzies.com/asp/content/XcNewsPlus.asp?cmd=view&articleid=24. Data de consulta: 19 payares 2019.
  10. 10,0 10,1 URL de la referencia: http://razzies.com/asp/content/XcNewsPlus.asp?cmd=view&articleid=25. Direición web d'archivu: https://web.archive.org/web/20110715155800/http://razzies.com/asp/content/XcNewsPlus.asp?cmd=view&articleid=25. Data de consulta: 26 payares 2019.
  11. URL de la referencia: http://razzies.com/asp/content/XcNewsPlus.asp?cmd=view&articleid=27. Direición web d'archivu: https://web.archive.org/web/20110715155800/http://razzies.com/asp/content/XcNewsPlus.asp?cmd=view&articleid=27. Data de consulta: 29 payares 2019.
  12. URL de la referencia: http://razzies.com/asp/content/XcNewsPlus.asp?cmd=view&articleid=29. Direición web d'archivu: https://web.archive.org/web/20110715155800/http://razzies.com/asp/content/XcNewsPlus.asp?cmd=view&articleid=29. Data de consulta: 3 avientu 2019.
  13. 13,0 13,1 URL de la referencia: http://razzies.com/asp/content/XcNewsPlus.asp?cmd=view&articleid=30. Direición web d'archivu: https://web.archive.org/web/20110715155800/http://razzies.com/asp/content/XcNewsPlus.asp?cmd=view&articleid=30. Data de consulta: 4 avientu 2019.
  14. URL de la referencia: http://razzies.com/asp/content/XcNewsPlus.asp?cmd=view&articleid=32. Direición web d'archivu: https://web.archive.org/web/20110715155800/http://razzies.com/asp/content/XcNewsPlus.asp?cmd=view&articleid=32. Data de consulta: 4 avientu 2019.
  15. URL de la referencia: https://www.beliefnet.com/celebrity-faith-database/s/sylvester-stallone.aspx.
  16. familia-sylvester-stallone-061223655.html Nuevu golpe pa Stallone
  17. http://www.informador.com.mx/deportes/2010/254925/6/mike-tyson-y-jc-chavez-entren-al-salon-de-la fama.htm
  18. pescuezu Sylvester Stallone quebróse'l pescuezu
  19. https://www.imdb.com/title/tt1764651/
  20. https://www.imdb.com/title/tt1211956/
  21. https://www.imdb.com/name/nm0000230/bio
  22. http://www.macleans.ca/xeneral/on-feuding-with-arnold-schwarzenegger-and-whats-wrong-with-todays-action-heroes/
  23. http://abcnews.go.com/Health/ActiveAging/story?id=3176015
  24. Jean Claude Van Damme y Steven Seagal: engarradiella a muerte nel xardín de Stallone. europapress.es

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]