Participaron 99 corredores partíos en 10 equipos, de los que namái llograron rematar la prueba 52 ciclistes.
El vencedor, Bernard Hinault, que s'impunxo en 5 etapes, cubrió la prueba a una velocidá media de 35,014 km/h y xunto a Ferdi Van den Haute fueron los únicos corredores que vistieron el maillot mariellu de líder nesta edición. José Pesarrodona y Jean René Bernaudeau acompañáron-y nel podiu.
De les etapes apostaes, seis fueron para ciclistes españoles. El belxicanu Van den Haute foi'l vencedor de la clasificación por puntos y Andrés Oliva llogró la victoria na clasificación del monte.
Pela mañana, el primer sector de la decimonovena etapa de la carrera foi neutralizáu ente Durango y San Sebastián debíu al llanzamientu de tueros a los corredores per parte del públicu asistente. El segundu sector de la decimonovena etapa, que tenía d'apostase esa mesma tarde, una contrarreló en San Sebastián, foi anuláu por cuenta de dellos incidentes ente'l públicu asistente.
Tres estos incidentes, El Correo arrenunció a entamar más ediciones de la Vuelta a España. Al añu siguiente, Unipublic fíxose cargu de la ronda ciclista. Por cuenta de esta absoluta falta de respetu escontra los ciclistes, la Vuelta a España nun volvería triar territoriu vascu hasta 2005, nun fugaz pasu non previstu por Lanestosa (pol entorno d'un camión na ruta orixinal). Nun saldría y llegaría na Vuelta nel País Vascu hasta 2011. Esi añu, el País Vascu acoyó dos salíes d'etapa (Oyón y Bilbao) y dos llegaes (Bilbao y Vitoria).