Moser, que venía a la Vuelta en batiendo'l récor de la hora, imponer nel prólogu y caltuvo el maillot mariellu mientres la primer selmana de carrera.
La primer etapa importante foi la 7ª, na cual xubiéronse dellos puertos de monte. Un completu desconocíu, Eric Caritoux, imponer na llinia de meta, de la que Perico Delgado facer col maillot mariellu. Aquel día, munchos ciclistes perdieron gran parte de les sos posibilidaes de victoria, como por casu l'hasta entós líder, Francesco Moser, que perdió más de cinco minutos.
La 12ª etapa tenía la so final nos Llagos de Cuadonga. Alberto Fernández amosóse abondo combativu a la fin de la etapa, mientres colaba en compañía de Caritoux y Dietzen, anque finalmente dexó dellos segundos en llinia de meta, na cual entró'l ciclista alemán en primer llugar. Delgado perdió aquel el maillot de líder, en beneficiu de Caritoux. Fernández yera nesos intres el gran favoritu al trunfu final. Sicasí, nel primer enfrentamientu de frente, la cronoescalada al Monte Naranco, el corredor español non yá nun consiguió retayar diferencia al francés, sinón que perdió entá más tiempu. Julián Gorospe, pela so parte, consiguió una brillosa victoria d'etapa, la primera pa un español aquel añu.
La 17ª etapa nun significó nengún cambéu na xeneral, a pesar de los puertos de monte de mediana categoría que se xubieron aquel día. Fernández y Caritoux llegaron xuntos, tres un intensu marcaje.
La cita decisiva sería pos el segundu sector de la 18ª etapa, una contrarreló de 33 quilómetros, na cual Gorospe demostró una vegada más les sos dotes na especialidá, llogrando un segundu trunfu d'etapa. No referente a la llucha ente Fernández y Caritoux, la batalla decidióse finalmente del llau del ciclista francés, por tan solo seis segundos, llogrando asina un inesperáu trunfu final. Reimund Dietzen acompañó-yos a dambos nel podiu de Madrid, en tercer posición.