Lioparus chrysotis

De Wikipedia

Les especies d'aves con nome común en llingua asturiana márquense como NOA. En casu contrariu, conséñase'l nome científicu.

Lioparus chrysotis
Estáu de caltenimientu
Esmolición menor (LC)
Esmolición menor (IUCN 3.1)[1]
Clasificación científica
Reinu: Animalia
Filu: Chordata
Clas: Aves
Orde: Passeriformes
Familia: Sylviidae
Xéneru: Lioparus
Oates, 1889
Especie: L. chrysotis
Sinonimia
Alcippe chrysotis
Consultes
[editar datos en Wikidata]

Lioparus chrysotis[2] ye una especie d'ave paseriforme de la familia Sylviidae que vive n'Asia.

Distribución y hábitat[editar | editar la fonte]

Alcuéntrase nos montes de rexones templaes y viesques de monte a lo llargo del Himalaya, los sos estribaciones orientales y gran parte del interior de China; distribuyíu por Myanmar, Bután, China central y suroccidental, el norte de la India, Nepal y el norte de Vietnam.

Taxonomía[editar | editar la fonte]

Tradicionalmente clasificau col restu de fulvetas del xéneru Alcippe dientro de la familia Timaliidae, pero los analises xenéticos revelaron que taba más cercana a los miembros del xéneru Sylvia, polo que se treslladó a la familia Sylviidae, dientro de la so propiu xéneru Lioparus.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. BirdLife International (2012). «'Alcippe chrysotis'» (inglés). Llista Roxa d'especies amenazaes de la UICN 2012.2. Consultáu'l 30 de xunetu de 2013.
  2. De Juana, E; Del Hoyo, J; Fernández-Cruz, M; Ferrer, X; Sáez-Royuela, R; Sargatal, J. «Nombres en castellano de las aves del mundo recomendados por la Sociedad Española de Ornitología (Duodécima parte: Orden Passeriformes, Familias Picathartidae a Paridae)». Ardeola 56 (1):  páxs. 127-134. https://www.seo.org/wp-content/uploads/tmp/docs/vol_56_1.pdf.  Consultáu'l .

Bibliografía[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]