Global Biodiversity Information Facility

De Wikipedia
26-03-2020 13:00
Global Biodiversity Information Facility
organización internacional, organización ensin ánimu de llucru, infraestructura de investigación (es) Traducir, biblioteca de datos, base de datos en llinia, base de datos biolóxica, base de datos taxonómica y base de datos global d'especies
Direición Dinamarca
Historia
Fundación2001
Participación empresarial
Filiales
Forma parte de
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

La Global Biodiversity Information Facility (GBIF) ye una organización internacional pa promover que los datos científicos sobro biodiversidá tean disponibles n'Internet usando servicios web.

Los datos son apurríos por munches instituciones de tol mundu y la estructura d'información de GBIF fai estos datos accesibles y dexa busques nun únicu portal. Los datos disponibles al traviés del portal de GBIF son principalmente datos de distribución de plantes, animales, fungos y microbios, y datos de nomes científicos.

La misión de GBIF ye facilitar l'accesu llibre y abierto a los datos de biodiversidá del mundu pa favorecer un desenvolvimientu sostenible. Les prioridaes, enfotándose en promover la participación y trabayar con socios, inclúin movilizar datos sobro biodiversidá, desenvolver protocolos y estándares p'asegurar la integridá científica y interoperabilidá, construyir una arquiteutura informática que dexe la interconexón de distintos tipos de datos provinientes de fontes desemeyaes, promover la construcción de capacidaes y catalizar el desenvolvimientu de ferramientes analítiques pa una meyor toma de decisiones.

GBIF trata de formar enllaces informáticos ente recursos de datos dixitales de tol espectru de la organización biolóxica (de xenes a ecosistemes), y coneutar estos con problemes importantes pa la ciencia, la sociedá y la sostenibilidá usando xeorreferenciación y ferramientes d'información xeográfica. Trabaya n'asociación con otres organizaciones internacionales como l'asociación del Catálogu de la Vida, Biodiversity Information Standards (TDWG), Consortium for the Barcode of Life (CBOL), la Enciclopedia de la vida (EOL) y GEOSS.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]