Arcade Fire

De Wikipedia
Arcade Fire
Orixe Canadá
Xéneru(os) Indie rock y Chamber pop (es) Traducir
Sellu discográficu Merge Records
Miembros
Win Butler, Régine Chassagne, Richard Parry, William Butler, Tim Kingsbury, Jeremy Gara y Josh Deu
Enllaces esternos
Sitiu web oficial http://www.arcadefire.com/
Discogs 281232
Facebook arcadefire
Twitter arcadefire
IMDb nm1841348
[editar datos en Wikidata]

Arcade Fire ye un grupu d'indie rock surdíu en Montreal, Canadá, conformáu por Win Butler y Régine Chassagne, home y muyer, William Butler, hermanu de Win, Richard Reed Parry, Tim Kingsbury y Jeremy Gara. Los actuales miembros de xira de la banda tamién inclúin a la exintegrante del nucleu Sarah Neufeld, al frecuente collaborador Owen Pallett, y a los percusionistas adicionales Diol Edmond y Tiwill Duprate.

Fundada en 2001 polos amigos y compañeros de clase Win Butler y Josh Deu, la banda saltó a la fama en 2004 col llanzamientu del so aclamáu álbum debú Funeral, y ganó numberosos premios, incluyendo'l Grammy al álbum del añu (siendo l'únicu grupu musical que ganó'l so primer y únicu Grammy nesa categoría), Premios Juno por Álbum del Añu y los Premios Brit de 2011 al Meyor Álbum Internacional pol so tercer álbum d'estudiu, The Suburbs, llanzáu en 2010 con gran ésitu de crítica y comercial.[1] Nos años anteriores, ganaron el de Meyor Álbum Internacional de Meteor Music Awards de 2008 y el Premios Juno de 2008 por Álbum Alternativu del Añu pol so segundu álbum d'estudiu, Neon Bible. Tamién recibieron nominaciones pal meyor álbum de música alternativa de Grammy polos sos trés álbumes d'estudiu. El trabayu de la banda tamién foi tres veces nomáu pal Polaris Music Prize: en 2007 por Neon Bible, en 2011 por The Suburbs y en 2013 por Reflektor, ganando'l premiu con The Suburbs. En 2013, Arcade Fire llanzó'l so cuartu álbum, Reflektor, y realizó la banda sonora de la película Her, pola que William Butler (actual miembru de la banda) y Owen Pallett fueron nomaos a la meyor banda sonora nos Premiu Óscar de 2013.

La banda toca preseos como la guitarra, batería, baxu llétricu, pianu, violín, viola, violonchelu, contrabaxu, xilófonu, glockenspiel, tecláu, sintetizador, trompa, acordión, arpa, mandolina, y zanfonía, y usa la mayor parte d'estos preseos nes xires. Los miembros de la banda multiinstrumentistas camuden les sos funciones a lo llargo de les actuaciones.

Historia[editar | editar la fonte]

2001-03: Formación y primeros trabayos[editar | editar la fonte]

Arcade Fire creáronse en redol al matrimoniu formáu por Win Butler y Régine Chassagne. Los sos entamos remontar a mediaos del añu 2001 y l'actual formación consolidar ente finales de 2003 y principios de 2004, cuando se grabó'l so primer álbum (Funeral). Enantes a esti álbum grabaron un EP (de nome Arcade Fire y conocíu polos sos siguidores como Us Kids Know) que vendíen nos sos primeros conciertos. Cuando la banda empezó a adquirir relevancia, l'EP foi remasterizado y puestu a la venta.

El númberu de preseos, xunto con un ampliu repertoriu d'influyencies, haber provistu d'una enorme paleta sonora al momentu de grabar la so música. La espectacularidá y orixinalidá de los sos conciertos dexó-yos sellar un contratu cola discográfica independiente Merge Records.

Consultáu sobre'l rumor de que'l nome de la banda deber a una quema nuna sala de máquines recreatives, Win Butler respondió: "Nun se trata d'un rumor, ta basáu nuna hestoria que daquién me cuntó. Nun se trata d'un fechu real sinón que yo lo tomo como si fuera real. Yo diría que ye probablemente daqué qu'un mozu inventó, pero que yo nesi tiempu creyí." la sala de xuegos electrónicos en cuestión taba allugada nel centru comercial d'Exeter, New Hampshire, onde Butler asistió a la Phillips Exeter Academy.

2004-06: Funeral[editar | editar la fonte]

El so primer álbum, Funeral, foi llanzáu en setiembre de 2004 en Canadá y en febreru de 2005 nel Reinu Xuníu, dende'l momentu de la so publicación foi llargamente aclamáu pola crítica especializada. El títulu foi escoyíu por cuenta de les numberoses muertes de parientes de los miembros del grupu mientres la grabación. Estos acontecimientos influyeron na temática de cantares como "Une année sans lumière" ("A Year Without Light"), "In the Backseat" y "Haiti"; esta postrera ta dedicada al país caribeñu del que ye orixinaria Régine Chassagne. Per otra parte "Neighborhood #3 (Power Out)" ta basada nes esperiencies del grupu mientres la nevarada que percorrió América del Norte en 1998.

Arcade Fire en conciertu (2005).

L'ésitu del grupu ensin una discográfica fuerte a los sos llombos producióse al traviés d'internet, dempués de recibir una puntuación de 9,7 per parte de Pitchfork Media (publicación n'internet de crítica musical). El sellu Merge Records escosó tol so stock d'álbumes, dexándo-y al grupu algamar el Billboard 200 (primer vegada que lo consiguía un grupu de Merge Records). L'ésitu obligó a modificar la xira del grupu, teniendo que tocar en sitios más grandes de los que teníen confirmaos primeramente. A mediaos de 2005 producióse l'ésitu internacional al traviés d'Estaos Xuníos, Europa ya inclusive Brasil y Xapón onde llegaron a tocar en festivales. Pa Pitchfork y Non Ripcord, Funeral foi'l meyor discu del añu 2004. Ente que MTV2 escoyer como meyor discu del añu 2005 y el New Musical Express escoyer ente los meyores del mesmu añu, escoyendo "Rebellion (Lies)" como'l meyor cantar. En payares de 2005 algamaron el discu d'oru en Canadá y Reinu Xuníu y unes ventes totales de mediu millón de discos. Estes cifres fueron tou un ésitu pa un grupu ensin sofitu publicitariu nin de medios de comunicación. Asina mesmu superaron al discu In the Aeroplane Over the Sea de los estauxunidenses Neutral Milk Hotel como'l grupu más vendedor de la discográfica Merge Records.

Arcade Fire fueron portada de la revista Time (edición canadiense) el 4 d'abril, onde yeren proclamaos "responsables de poner a la música canadiense nel mapa". El 1 de mayu de 2005 la banda actuó ante aproximao 15.000 persones nel festival de música y artes de Coachella Valley. En mayu de 2005 roblaron un alcuerdu de distribución con EMI y llanzaron el single "Cold Wind" incluyíu na banda sonora de la serie televisiva "Dos metros so tierra". El 9 de setiembre de 2005 la banda grabó en Nueva York con David Bowie (gran siguidor del grupu) una versión de "Wake Up" y de los cantares de Bowie "Life on Mars" y "Five Years". La mesma visita a Nueva York dexó-yos apaecer nel programa de David Letterman y dar un conciertu en Central Park.

El 11 de setiembre de 2005 la banda realizó la so primer apaición na televisión británica, al actuar nel programa Top of the R interpretando "Rebellion (Lies)". Amás, la banda actuó tamién na Canal + francés. Nel Reinu Xuníu la banda algamó dos númberos unu con "Neighborhood #3 (Power Out)" y "Wake Up" na llista del New Musical Express. El cantar "Wake Up" foi utilizada pol grupu irlandés U2 p'abrir los sos conciertos del Vertigo Tour y Arcade Fire actuaron como teloneros en tres conciertos de la xira, interpretando nel terceru d'ellos una versión del cantar de Joy Division, "Love Will Tear Us Apart" xunto a los irlandeses.

"Funeral" foi candidatu a un premiu Grammy na categoría de Meyor Álbum de Rock Alternativu y el cantar "Cold Wind" foi nomada como Meyor cantar pa televisión o película (tantu esta tema como "Rebellion (Lies)" apaecen na serie de TV estauxunidense "Six Feet Under"). Asina mesmu, recibieron tres nominaciones a los Brit Awards (Meyor grupu Internacional, Meyor Álbum internacional y Meyor debú internacional). N'abril de 2006 alzar col premiu Juno a los meyores compositores del añu.

2006-10: Neon Bible[editar | editar la fonte]

El 26 de xunu de 2006, Win Butler anunció que la banda progresara nel trabayu de composición del nuevu álbum y que cuntaba con quince canciones pa grabar, usando una amplia variedá de nuevos preseos. Dalgunes d'estes grabaciones facer na sala de tar de la casa de Win y Regine.

Darréu, el 14 de xunetu de 2006, Win anunciaba nel so diariu dixital que'l nuevu álbum sería producíu pol grupu, diciendo que “Dempués d'intentar decidir si teníamos de trabayar con dalgún productor dimos cuenta que yá sabíamos como queríamos que les coses sonaren, asina que teníamos de correr detrás d'esi soníu lo más aína que pudiéramos y nun confiar en daquién más pa emponer el bon barcu de Arcade Fire.” Tamién indicó que la banda diba trabayar colos inxenieros Scott Colburn y Marcus Dravs.

Conciertu de la banda en 2007.

La xira pal añu 2007 foi anunciada n'avientu de 2006. Los primeros conciertos tendríen llugar en Londres (del 29 de xineru al 2 de febreru), trés en St Johns Smith Square y dos en Porchester Hall. Ye reseñable que dambes llocalizaciones tán más rellacionaes cola música clásica que col rock. Asina mesmu daríen cinco conciertos na so ciudá natal Montreal. L'álbum foi llanzáu'l 5 de marzu de 2007 (6 de marzu en Norteamérica), el primer single en Norteamérica foi "Black Mirror", ente que nel Reinu Xuníu llanzóse "Keep the Car Running".

El 24 de febreru actuaron nel Saturday Night Live interpretando "Intervention" y "Keep the Car Running".

Neon Bible foi grabáu nel interior d'una ilesia de Montreal, lo cual da-y al discu un soníu muncho más acústicu y espectral.

2010-12: The Suburbs[editar | editar la fonte]

En mayu de 2010 la banda anunció que taba terminando de grabar el so nuevu discu,[2] que se publicar el 2 d'agostu n'Europa y un día dempués nos Estaos Xuníos, col nome de The Suburbs y sol sellu Merge Records. El conteníu del álbum ta inspiráu polos miembros de la banda Win y Will Butler y la so infancia y mocedá nos suburbios de Houston.[3] El discu foi grabáu na residencia de Win Butler y Regine Chassagne en Montreal, con delles partes grabaes nel estudiu de la banda y otres nun estudiu en Nueva York. El soníu del discu ye distintu al de los sos dos discos anteriores, con un soníu muncho más llétricu y evolucionáu.[necesita referencies] El 5 d'agostu de 2010 la banda tresmitió en direutu al traviés de YouTube el so conciertu nel Madison Square Garden de Nueva York, que cuntó cola direición de Terry Gilliam.

Régine Chassagne con Arcade Fire (2010).

En tan solo una selmana dempués de ponese a la venta, l'álbum algamó'l puestu #1 en ventes nos Estaos Xuníos y nel Reinu Xuníu. Esto sumáu a les sos actuaciones como banda principal en festivales como Osheaga y Lollapalooza en Norteamérica y Reading, Leeds y Rock en Seine y el Festival Internacional de Benicassim FIB n'Europa; amás, nes xires norteamericana y europea de presentación de "The Suburbs", la banda aumentó considerablemente la cantidá de públicu nos sos shows, tocando n'árees grandes y llegando a vender de 20 a 40 mil entraes por show. Por toos estos fechos mientres 2010 la banda finalmente consolídase como una de les más importantes anguaño.

The Suburbs recibió dos nominaciones a los Premios Grammy nes categoríes de "meyor álbum alternativu" y "meyor álbum del añu". Tamién foi nomáu como meyor discu del añu pola revista Q y por MetaCritic's, amás quedó en segundu llugar nes llistes de la revista MUEYO y de NME.[ensin referencies]

The Suburbs ganó'l premiu Grammy como meyor álbum del añu, y el premiu de los Brit Awards como "meyor álbum estranxeru" y "meyor grupu internacional". Tamién ganó'l premiu como meyor discu internacional del añu nos Brit Awards, amás ganaron tamién na categoría de meyor banda internacional.

Arcade Fire grabó un cantar pa la banda sonora de The Hunger Games (The Hunger Games: Songs from District 12 and Beyond), llamada «Abraham's Daughter». El cantar apaez nos creitos finales de la película. La banda sonora foi llanzada'l 20 de marzu de 2012, debutando nel númberu unu en Billboard 200.[4][5] Vendiéronse más de 175.000 copies na so primer selmana, según Nielsen SoundScan. Ye la primer banda sonora de película en llegar a lo alto de les llistes desque "This Is It" de Michael Jackson debutó nel nᵘ 1. Tamién ye la 16ª banda sonora en debutar nel númberu 1 na hestoria de la llista Billboard 200 (estes bandes sonores inclúin cine, la televisión y películes direutes a videu).[4]

Arcade Fire nun conciertu gratuitu en Montreal mientres la xira de The Suburbs (2011).

Arcade Fire tamién contribuyó a la partitura orixinal de la película, The Hunger Games: Original Motion Picture Score. El grupu compunxo l'himnu nacional de Panem, tituláu «Horn of Plenty», un importante leitmotiv qu'apaez en tola película.[6][7] «Tábamos interesaos en faer música que seya más integral na película, según un exerciciu mental» esplicó Butler, quien co-escribió'l cantar con Chassagne. «Y hai un himnu que s'executa al traviés de los llibros, l'himnu nacional del Capitoliu fascista. Asina que como un esperimentu mental, tratemos d'escribir cómo podría sonar. Ye como la idea del Capitoliu de sigo mesmu, básicamente».[6][7] Y amestó que «nun ye un cantar o daqué pop. Ye más un himnu que podría ser tocáu nun gran eventu deportivu como los Xuegos [de la Fame]. Asina que fiximos una estructura pa eso, y entós James Newton Howard fixo una versión en banda sonora cinematográfica de que lo qu'asocede en dellos llugares na película».[6][7] La tema recibió crítiques entusiastes. Según Spin Mobile, «Horn of Plenty» «suena al empar esautamente como Arcade Fire y esautamente como un himnu futurista».[8]

2013-presente: Reflektor[editar | editar la fonte]

"Hai un montón d'ellos, y son na so mayoría de producción propia - como, que nun precisen un productor en cierta forma. Yo creo que va ser un gran discu, la verdá. Toi ansiosu por velo salir."
——James Murphy, 2013[9]

Arcade Fire y Mercury Records confirmó que va llanzar un cuartu álbum a finales de 2013.[10] N'avientu de 2012, el mánager del grupu de Scott Rodger confirmó que Arcade Fire taba nel estudiu trabayando con James Murphy de LCD Soundsystem.[11] L'oficial Arcade Fire pre-orde del sitiu web establez la fecha de llanzamientu'l 28 d'ochobre de 2013. La banda anunció'l 18 de xineru 2013, que taben vendiendo la ilesia que tuvieren utilizando como estudio por cuenta de un techu esmarranáu.[12] A lo llargo de 2013, la banda trabayó nel álbum en dellos estudios de grabación distintes -. Incluyendo estudio de DFA Records de Murphy en Nueva York. El 22 de xunu de 2013, la revista Rolling Stone informó que'l nuevu material del álbum sería llanzáu'l 9 de setiembre de 2013.[9]

El 12 de xunetu, la banda anunció al traviés d'una respuesta en Twitter que'l so nuevu álbum va ser llanzáu'l 29 d'ochobre.[13] La especulación de que l'álbum llamaríase Reflektor[14] surdió n'agostu dempués de les imáxenes empezaron a circular d'arte de la cai col nome. Estes imáxenes fueron recoyíos nuna cuenta de Instagram y depués xubíes tomaron nota de la fecha de 9 de setiembre y hora de 21:00.[15][16] Arcade Fire confirma la so conexón cola campaña con un cartelu puestu na ciudá de Nueva York el 26 d'agostu 2013.[17] una selmana más tarde, la banda llanzó un clip de 15 segundos de música en Spotify tituláu "9pm 9/9" nel nome del álbum Reflektor.[18] N'agostu tamién se confirmó que Arcade Fire realizaría la banda sonora de la película de ciencia ficción de Spike Jonze, Her.[19] Arcade Fire amás grabó una versión del 1980 d'un senciellu hit "Games Without Frontiers" pal álbum tributo a Peter Gabriel And I ell Scratch Yours, que se publicar en setiembre de 2013.[20]

Win Butler con Arcade Fire nel Festival de Coachella (2014).

Arcade Fire foi l'invitáu musical nel estrenu de la temporada 39 de Saturday Night Live el 28 de setiembre de 2013. L'episodiu atraxo 6 millones d'espectadores.[21][22] Tamién apaeció nun especial de media hora na NBC, Arcade Fire in Here Comes the Night Time, que se tresmitió darréu dempués de SNL. Los cameos destacaos especiales por Ben Stiller, Bono, Bill Hader, Zach Galifianakis, Rainn Wilson, Aziz Ansari, Eric Wareheim y Michael Cera. La cantidá del conciertu foi filmado en sorpresa, 9 de setiembre d'apaición de la banda en Club Salsathèque de Monterreal.[23]

Arcade Fire presentar en direuto nos Premios YouTube de la Música el 3 de payares de 2013. L'actuación cuntó con un "videu en vivu" esperimental dirixíu pol cineasta Spike Jonze, y l'actriz Greta Gerwig.[24] La banda ta anguaño nomáu pa un premiu Satellite a la meyor banda sonora pa Her.[25] Tamién fueron nomaos pa Los Angeles Film Critics Association pa la meyor banda sonora.[26] El 19 d'avientu de 2013, la banda confirmó al traviés de la so Twitter que diben ser cabeza de cartelu pal Festival de Glastonbury de 2014 el 27 de xunu.[27] Esta va ser la primer vegada que la banda encabezó'l festival.[28]

En Juno Awards de 2014, Reflektor ganó Álbum del Añu y Álbum Alternativu del Añu.

2017: Everything Now[editar | editar la fonte]

En xunu de 2017, coincidiendo cola so participación como cabeces de cartelu de la Primavera Sound, los canadienses estrenaron un nuevu single, Everything Now, que comparte nome col que va ser el so quintu discu, que va salir a la venta'l 28 de xunetu de 2017 .[29]

Miembros de la banda[editar | editar la fonte]

Miembros actuales[30]
Miembros anteriores
  • Howard Bilerman – batería (en Funeral)
  • Josh Deu – guitarra (2001–2003)
  • Alan Lavian – guitarra baxa
  • Myles Broscoe – guitarra baxa
  • Brendan Reedclaqué, tambores, percusión, voces (en Arcade Fire EP)
  • Dane Mills – baxu llétricu, batería, el triar fuerte (en Arcade Fire EP)
  • Tim Kyle – guitarra llétrica (en Arcade Fire EP)
Miembros actuales de xira
  • Sarah Neufeldviolín, teclaos, coros (2004-2005, 2013–presente; miembru de tiempu completu: 2006-2013)
  • Owen Pallett – violín, teclaos, coros (2004-2005, 2011, 2013–presente)
  • Diol Edmond – percusión (2013–presente)
  • Tiwill Duprate – percusión (2013–presente)
Miembros anteriores de xira[31][32]

Discografía[editar | editar la fonte]

Xires musicales[editar | editar la fonte]

  • Funeral Tour (2003–2005)
  • Neon Bible Tour (2007–2008)
  • The Suburbs Tour (2010–2011)
  • The Reflektors Mini Tour (2013)
  • Reflektor Tour (2014)

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Richards, Chris (14 de febreru de 2011). «Esperanza Spalding, Arcade Fire top a night of upsets at 2011 Grammys». The Washington Post. http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2011/02/13/AR2011021303447.html?hpid=top. Consultáu'l 14 de febreru de 2011. 
  2. «Arcade Fire prepara nuevu single». Rocktails. Consultáu'l 18 de mayu de 2010.
  3. http://www.nme.com/news/arcade-fire/51270
  4. 4,0 4,1 «Weekly Chart Notes: 'Hunger Games,' Taylor Swift, Adele – Chart Beat». Billboard. Consultáu'l 1 de mayu de 2012.
  5. Sinha, Piya (28 de marzu de 2012). «The Hunger Games soundtrack tops Billboard chart». The Vancouver Sun. Consultáu'l 1 de mayu de 2012.
  6. 6,0 6,1 6,2 «Arcade Fire Created the National Anthem of Panem! – Hunger Games». Hungergamesmovie.org (2 de marzu de 2012). Archiváu dende l'orixinal, el 23 de payares de 2015. Consultáu'l 1 de mayu de 2012.
  7. 7,0 7,1 7,2 «Arcade Fire – "Horn Of Plenty"». Stereogum (24 de marzu de 2012). Consultáu'l 1 de mayu de 2012.
  8. «SPIN Mobile – News – Arcade Fire Drop Dystopian 'Hunger Games' Anthem 'Horn of Plenty'.». M.spin.com (26 de marzu de 2012). Archiváu dende l'orixinal, el 23 de payares de 2015. Consultáu'l 1 de mayu de 2012.
  9. 9,0 9,1 «Report: New Arcade Fire Release Date Remaneces | Music News». Rolling Stone (22 de xunu de 2013). Consultáu'l 28 d'ochobre de 2013.
  10. Kreps, Daniel (25 d'ochobre de 2012). «New Arcade Fire Album Likely Ready By Late 2013». Spin Magacín. http://www.spin.com/articles/new-arcade-fire-album-likely-ready-late-2013. Consultáu'l 29 d'ochobre de 2012. 
  11. «Arcade Fire are in studio with James Murphy, confirms manager». NME Magacín. 7 d'avientu de 2012. http://www.nme.com/news/arcade-fire/67613. Consultáu'l 7 d'avientu de 2012. 
  12. Young, Alex (18 de xineru de 2013). Buy Arcade Fire's church. http://consequenceofsound.net/2013/01/buy-arcade-fires-church/. Consultáu'l 18 de xineru de 2013. 
  13. «Arcade Fire Announce New Album Release Date | News». Pitchfork (12 de xunetu de 2013). Consultáu'l 28 d'ochobre de 2013.
  14. «Reflektor», MexicoRockea
  15. «Mysterious 'Reflektor' campaign, thought to be Arcade Fire related, teases September 9 reveal». NME. 13 d'agostu de 2013. http://www.nme.com/news/arcade-fire/71994. Consultáu'l 26 d'agostu de 2013. 
  16. McGovern, Kyle (26 d'agostu de 2013). «Arcade Fire's 'Reflektor' Mural Points To September Surprise». Spin. http://www.spin.com/articles/arcade-fire-reflektor-public-mural-album-videu/. Consultáu'l 26 d'agostu de 2013. 
  17. Tucker, Rebecca (26 d'agostu de 2013). «Arcade Fire confirm mysterious online 'Reflektor' campaign is their doing; something Arcade Fire-related will happen on Sept. 9». National Post. http://arts.nationalpost.com/2013/08/26/arcade-fire-confirm-mysterious-online-reflektor-campaign-is-their-doing-something-arcade-fire-will-happen-on-sept-9-at-9-p-m/. Consultáu'l 26 d'agostu de 2013. 
  18. «Arcade Fire release snippet of new music on Spotify - listen». NME. 2 de setiembre de 2013. http://www.nme.com/news/arcade-fire/72410. Consultáu'l 2 de setiembre de 2013. 
  19. Pelly, Jenn (7 d'agostu de 2013). «Arcade Fire Score Spike Jonze Film Her.». Pitchfork Media. Consultáu'l 8 d'agostu de 2013.
  20. «Arcade Fire cover Peter Gabriel's 'Games Without Frontiers' - listen». NME. 26 de xunetu de 2013. http://www.nme.com/news/arcade-fire/71674l. Consultáu'l 28 d'agostu de 2013. 
  21. «SNL Season Debú Best In 3 Years Demo-Wise And 2 Years Overall». Deadline.com. Consultáu'l 28 d'ochobre de 2013.
  22. Guthrie, Marisa (9 de setiembre de 2013). «Tina Fey to Open 39th Season of 'Saturday Night Live'.». Hollywood Reporter. Consultáu'l 10 de setiembre de 2013.
  23. Gregory Bouchard, Report From Arcade Fire's Surprise Show At Montreal's Salsathèque 9/9/13, Stereogum, 10 de setiembre de 2013
  24. Lipshutz, Jason. «YouTube Music Awards: Eminem, Arcade Fire, Lady Gaga Highlight Gleefully Messy Show». Billboard. Consultáu'l 4 de payares de 2013.
  25. «2013 Nominations». International Press Academy. Consultáu'l 4 d'avientu de 2013.
  26. 'Gravity,' 'Her' Tie for Best Picture With L.A. Film Critics. 8 d'avientu de 2013. http://variety.com/2013/film/news/l-a-film-critics-voting-in-progress-1200933565/. Consultáu'l 8 d'avientu de 2013. 
  27. «Next year, one week in June». Arcade Fire. Consultáu'l 19 d'avientu de 2013.
  28. «Arcade Fire to headline Friday at Glastonbury 2014». Music Blogged (19 d'avientu de 2013). Consultáu'l 20 d'avientu de 2013.
  29. (en castellanu) Arcade Fire estrena videu y anuncia tolos detalles del so quintu discu | CrazyMinds. CrazyMinds. Música indie. 2 de xunu de 2017. http://www.crazyminds.es/noticias/arcade-fire-estrena-video-y-anuncia-todos-los-detalles-de-su-quinto-disco/. Consultáu'l 2 de xunu de 2017. 
  30. NPR Music (17 de febreru de 2007). «The Arcade Fire In Concert». npr.org.
  31. Frey, Darcy (4 de marzu de 2007). «One Very, Very Indie Band». The New York Times. http://www.nytimes.com/2007/03/04/magacín/04arcade.t.html. Consultáu'l 17 de xunetu de 2008. 
  32. «Arcade Fire: Art-Rock Fueled by Eclecticism and Pain». NPR. Consultáu'l 17 de xunetu de 2008.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]