Discogs

De Wikipedia
Discogs
Información xeneral
URL https://www.discogs.com
Comercial Parcialmente
Tipu de sitiu Música
Rexistru ochobre 2000
Idioma(es) disponibles inglés
Propietariu Zink Media, Inc.
Creador Kevin Lewandowski
Ingresos Publicidad, comisiones de venta, estadístiques
Ranking Alexa 2039
Estáu actual Activu
[editar datos en Wikidata]

Discogs (abreviación de «discografíes») ye un sitiu web o base de datos d'información alrodiu de la música, que pretende arrexuntar tola información alrodiu de los discos comerciales, promocionales, y discos non oficiales (tamién llamaos bootleg o ediciones ensin autorizar). El servidor atópase rexistráu sol dominiu d'internet discogs.com, ye propiedá de Zink Media Inc. y ta alcontráu en Portland, EE.XX. Discogs ye una de les mayores bases de datos en llinia de música y ye el más grande de referencies en formatu de discos de vinilu.[1]

Historia[editar | editar la fonte]

Discogs.com foi rexistráu n'agostu del añu 2000, pero empecipió les sos actividaes n'ochobre del mesmu añu pol programador, DJ y aficionáu a la música Kevin Lewandowski, primeramente axuntando una base de datos de la so coleición particular.

L'inspirar n'otres comunidaes tales como Slashdot, eBay y Open Directory Project y decidió usar esti modelu pa construyir una base de datos de discografíes de música.

L'oxetivu orixinal del sitiu yera construyir de forma fácil una base de datos de música electrónica, entamáu por artistes, sellos discográficos y toles referencies de discos, disponibles en cualesquier xéneru. Nel 2003 tol sistema de Discogs foi dafechu reescrito (Versión 2), y en xineru del 2004 empezar a integrar otros xéneros como'l hip hop. Dende entós la so espansión tamién incluyó los xéneros del rock y el jazz. En xineru del 2005 integráronse tamién los xéneros funk/soul, hispana, y el reggae n'ochobre del mesmu añu. En xineru del añu 2006 amestóse'l Blues y Non-Music (ej. videoclips, entevistes, etc.).

Discogs nun ye una tienda de música per Internet, pero tien una seición de ventes onde cada usuariu puede mercar y vender elementos de forma privada con otros usuarios.

La información en Discogs ta disponible tantu en formatu HTML al traviés de la web como en XML al traviés del API públicu pa desarrolladores.

Sistema de contribución[editar | editar la fonte]

La información que se suministra a la páxina de Discogs solo puede ser realizada por usuarios rexistraos nel sitiu. La información que pretende amestase primero tien de ser evaluada por un grupu de Moderadores quien someten a votación la información pa evitar errores, doblaos o vandalismos; la páxina contién dos importantes columnes llamaes "Mod Y / N" y "Details". Mod Y / N referir al log de moderación n'actividá. 0 / 0 referir a que nada pasó. Dempués de que la Y o la N consiguieren 100 puntos l'elementu va ser Aceptáu o Refugáu.[1]

Derechos d'autor[editar | editar la fonte]

La coleición amestada en Discogs esta amparada so tolos términos de copyright (aplicada en derechos d'autor pa sitiu web y bases de datos que consiste en contribuciones públiques) y n'alcuerdos de términos d'usu, sobre los cualos hai información nel sitiu.

Información téunica[editar | editar la fonte]

Discogs funciona so un servidor Linux usando:

  • Servidor web Apache.
  • Python script de programación empobináu a oxetos.
  • mod python apache/python integráu.
  • Sistema de plantilas HTML ClearSilver.
  • Base de datos MySQL.
  • thttpd pa les imáxenes y serviciu estáticu d'archivos.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]