Time

De Wikipedia
Saltar a: navegación, buscar
Time
200px
País Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Idioma Inglés
Categoría Actualidad
Añu de fundación (94 años)
Desendolcu
Editor Richard Stengel
Compañía Time, Inc. (Time Warner)
Circulación
Frecuencia Selmanal
ISSN ISSN 0040-781X
[editar datos en Wikidata]
Ficheru:Time Magacín - first cover.jpg
Primer portada de Time, cola imaxe de Joseph Gurney Cannon.

Time ye una revista d'información xeneral que se publicar semanalmente nos Estaos Xuníos dende 1923. Ye una publicación que cunta amás con delles ediciones en diverses partes del mundu. La europea Time Europe editar en Londres, l'asiática en Hong Kong, la canadiense en Toronto y, finalmente la edición pal pacíficu sur en Sídney. En delles de les sos campañes publicitaries la compañía suxurió qu'el so nome significa Today Information Means Everything, que podría traducise como Anguaño la información ser tou.

El so estilu ye similar a Newsweek y a O.S. News & World Report.

Historia[editar | editar la fonte]

El so primer númberu apaeció'l 3 de marzu de 1923, primero que los sos actuales competidores, convirtiéndose asina nel primer selmanariu d'información xeneral del país. Foi fundada por Briton Hadden y Henry Lluz, quien trabayaren xuntos con anterioridá na americana Universidá Yale, siendo miembros de Skull & Bones. A raigañu del arriquecimientu de Hadden (foi'l mozu más ricu del mundu) y el so alloñamientu del mundu periodísticu, Henry Lluz convertir nel home más importante de la publicación y nuna de les figures más importantes de la hestoria de los medios de comunicación del sieglu XX.

Hadden imprimió'l so calter despreocupado al tonu de la revista, lo qu'entá güei ye criticáu por dellos sectores que lo consideren pocu apropiáu pa les noticies series. Time inclúi un importante estremáu dedicáu a la vida social y a la industria del entretenimientu. La revista People inspiróse originariamente nesa sección.

Dempués del asesinatu de Kennedy, mercaron la película del so asesinatu, quedando ésta non disponible pal públicu hasta muncho depués.

Dende l'añu 1989 el selmanariu forma parte del grupu Time Warner, grupu que se creó por aciu la fusión de Time y de Warner Communications. Nel añu 2000 la revista pasa a ser propiedá de AOL Time Warner que camudó'l nome a Time Warner en 2003.

En febreru de 2012, per primer vegada na so hestoria, el selmanariu publicó'l so titular principal de portada en español. La frase "Yo decido", del númberu en cuestión, pretendía ilustrar la creciente importancia del electoráu hispanu nos comicios presidenciales d'Estaos Xuníos.[1]

Estilu[editar | editar la fonte]

Time tuvo nos sos entamos un estilu característicu, pariodiado por Wolcott Gibbs en 1938 en The New Yorker: "Backward ran sentences until reeled the mind … Where it all will end, knows God."

Na hestoria de la revista namá se publicó un editorial oficial, pidiendo la dimisión de Richard Nixon en 1974.

La revista Time tamién ye conocida polos cantos coloraos na so portada, introducíos en 1927. Esti cantu icónico foi homenaxáu y satirizáu pol Seattle's The Stranger newspaper en 2010.[19].El cantu foi camudáu en solu 4 ocasiones dende 1927: la edición que foi publicada darréu dempués de los atentaos del 9/11 incluyó un cantu negru que simbolizaba'l duelu. Sicasí, esta edición foi una publicación "extra" especial, publicada rápido al momentu del atentáu; la edición normal a la mañana siguiente volvía en cantu coloráu. Tamién la edición del 28 d'abril de 2008, el Día de la Tierra, que ye dedicáu a informar sobre tarrezas del mediu ambiente, tuvo un cantu verde.[20] El cambéu siguiente apaeció na edición del 9/11/2011, con cantos plateados, que recordaben el décimu aniversariu de los atentaos del 9/11. El cambéu más recién (nuevamente con un cantu plateado) foi na edición del 31/12/12, na que se notaba la elección de Barack Obama como "Home del Añu".

Discutiniu[editar | editar la fonte]

La revista desamarró'l discutiniu nel branu de 1994: Cuando O.J. Simpson foi arrestáu, munches publicaciones sacaron la fotografía tomada na comisaría xusto dempués del so arrestu. Time tamién publicó dicha fotografía, pero manipoliada, onde la piel del reu apaez escurecida y la placa d'identificación amenorgada. Esto provocó la protesta de dellos grupos de defensa de los derechos humanos. El ilustrador Matt Mahurin, quien foi l'encargáu d'esta alteración na imaxe, dixo más tarde que quixo faela más artística «I wanted to make it more artful [sic], more compelling». De magar, pa evitar crítiques, y amás cumplir cola tradicional censura nel mercáu de los Estaos Xuníos, la llínea editorial de la revista camuda drásticamente na so tiraje pal restu del mundu.

Hai grupos pocos conocíos d'usuarios de photo-blogues gratuitos que fotografien la revista de los sos respectivos países, pa publicar en xunto y señalar la diferencia más relevante que ye la semeya de la portada. Nestos reportaxes puede trate cómo ye reprimida la publicación.

Persona del añu[editar | editar la fonte]

Artículu principal: Persona del añu

Una de les acciones de mayor repercusión de la revista ye'l nomamientu añal de la Persona del Añu, reconociendo a la persona o grupu de persones que tuvieren un efectu mayor nes noticies de dichu añu. Nun tien por qué ser necesariamente una persona, por casu en 1982 concedióse-y a la ordenador personal el títulu de «Máquina del añu». Amás, en 1999 escoyer a Albert Einstein como «Persona del sieglu».

N'ocasiones esta elección amena polémica, una y bones la distinción nun supon necesariamente un honor, sinón que s'otorga a quien, para bien o pa mal, influyera más. Nel pasáu fueron nomaos homes del añu Adolf Hitler o Iósif Stalin.

Vease tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. "Time publica'l so primera portada n'español" El Mundu.es, Fecha: 27/02/2012

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]






Time