The Office

De Wikipedia
The Office
Datos
Títulu orixinal The Office
Xéneru documental paródico (es) Traducir y comedia de situación d'Estaos Xuníos
País d'orixe Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Idioma orixinal inglés
Direición Randall Einhorn, J. J. Abrams, Joss Whedon, Jon Favreau, Harold Ramis, Jason Reitman, Marc Webb y Ken Kwapis
Númberu de temporaes 9
Llista de temporaes
Númberu d'episodios 204
Llista d'episodios Anexo:Episodios de The Office (es) Traducir
Repartu
Personaxes
Primer emisión 24 de marzu de 2005
Última emisión 16 de mayu de 2013
Emisora orixinal NBC
Productora Universal Television (es) Traducir, Deedle-Dee Productions (es) Traducir y 3 Arts Entertainment (es) Traducir
Distribuidora NBCUniversal Television and Streaming (es) Traducir y Netflix
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

The Office ye una serie de televisión de comedia d'Estaos Xuníos, adautación de la serie británica del mesmu nome. Estrenar na NBC mientres la segunda parte de la temporada televisiva, el 24 de marzu de 2005. Ganó premios Primetime Emmy[1] y premios Peabody.[2] La serie trata la vida diaria de los emplegaos de la oficina de Scranton (Pennsylvania) de la compañía de papel ficticia Dunder Mifflin. Anque la serie ye de ficción y tien guiones, tratar d'un falsu documental, una y bones los actores alverten la presencia de les cámares.

La serie d'Estaos Xuníos ta basada na so homónima británica y el productor executivu Greg Daniels, un antiguu guionista de Saturday Night Live, King of the Hill y The Simpsons, encargar d'afaela pa l'audiencia d'Estaos Xuníos. Nos creitos de la serie tamién se noma a Ricky Gervais y Stephen Merchant, creadores de la serie orixinal británica, y guionistes d'un capítulu de la tercer temporada.[3] La serie ta coproducida por Deedle-Dee Productions (una compañía de Greg Daniels) y Reveille Productions, n'asociación con NBC Universal Television.

La serie emitióse al traviés de la NBC nos Estaos Xuníos y al traviés d'otres canales de televisión per tol mundu. En xineru de 2007, NBC decidió grabar una cuarta temporada qu'emitió ente setiembre de 2007 y mayu de 2008, con un paru de dellos meses por causa de la fuelga de guionistes.[4]Dende la seronda de 2009 ta disponible pa emitise n'abiertu.[5] Na seronda de 2007 Turner Broadcasting System empezó a emitir los episodios una vegada a la selmana, y va empezar a emitilos de llunes a vienres a partir de seronda de 2009. Les canales de televisión de Fox tamién consiguieron los derechos sobre la serie a partir de seronda de 2009. La primer temporada de The Office foi recibida con crítiques mistes, pero les siguientes cuatro temporaes recibió numberosos aponderamientos de los críticos de televisión, ya incluyéronse nes altes llistes de la serie de televisión por dellos críticos.

Creación[editar | editar la fonte]

Dempués de que la serie británica ganara 2 Globu d'Oru, la versión d'Estaos Xuníos de The Office encargóse-y a NBC. Anque caltuvo'l mesmu títulu y carauterística, la versión d'Estaos Xuníos tien una repartida y un equipu nuevu y camuda la llocalización de la serie a Scranton, Pennsylvania. Gervais bromió antes del estrenu de la serie diciendo que la versión americana tendría actores con meyores dientes que los actores británicos.[6] La primer temporada de la serie tien namái 6 episodios, y se filmó nuna oficina de verdá.[7] Pa escribir la serie, el productor contrató a cuatro guionistes: Michael Schur, B.J. Novak, Paul Lieberstein y Mindy Kaling. Tamién contrató a dos productores de sofitu, Lester Lewis y Larry Wilmore. Ken Kwapis, que demostró la so habilidá na comedia en The Larry Sanders Show y en Malcolm in the Middle, dirixó'l primer capítulu y dirixó y produció otros más palantre.

La segunda temporada traxo trés nuevos guionistes al equipu: Jennifer Celotta, y la pareya formada por Gene Stupnitsky y Llei Eisenberg. Paul Feig, de Freaks and Geeks, dirixó dellos episodios. La grabación treslladar a un decoráu qu'asonsañaba la oficina de la primer temporada, con plaques y diplomes nes parés colos nomes de los miembros del equipu.[8]

Repartu[editar | editar la fonte]

Pa la versión d'Estaos Xuníos camudóse'l nome y a los actores de tolos personaxes de la serie orixinal. Cuando'l productor Ben Silverman de Reveille presentó'l conceutu a la NBC, el programador de la cadena Kevin Reilly propunxo que Paul Giamatti fixera'l papel de Michael Scott, pero l'actor refugó'l papel. Otros actores qu'interesaben yeren Martin Short, Hank Azaria y Bob Odenkirk.[9] En xineru de 2004, la revista Variety escribió que Steve Carell (conocíu pol so programa en Comedy Central The Daily Show with Jon Stewart) taba calteniendo conversaciones pa faer el papel. Nesi momentu, Carell yá taba trabayando n'otra comedia de NBC, Come to Papa,[10] pero la serie foi rápido cancelada, dexándo-y dedicase dafechu a The Office. Más tarde, Carell declaró qu'antes de la so audición namái había vistu parte del primer episodiu de la versión británica. Nun siguió viéndola por medrana a asonsañar les personificaciones de Gervais.[11] Rainn Wilson, qu'interpreta a Dwight Schrute, un excéntrico adorador de Michael, había vistu tolos episodios de la serie. Dizse que'l personaxe de Dwight ta basáu nun mexicanu de nome Alan. Esti personaxe causó tanta impresión en Rainn Wilson que decidió actuar como Alan solía faelo para inmortalizar la so interesada personalidá.[12] Wilson, orixinalmente, participara na audición pal rol de Michael (refirióse a la so audición como una "tarrecible imitación de [Ricky] Gervais"); sicasí, a los direutores del casting gustó-yos muncho más la so audición pa Dwight y concediéron-y el papel.

John Krasinski y Jenna Fischer yeren virtualmente desconocíos antes d'empezar nos sos respeutivos papeles de Jim y Pam. Jenna Fischer preparar pa l'audición tratando de paecer lo más aburrida posible y creando el peñáu orixinal de Pam na so primer audición pal show.

El repartu tamién inclúi actores conocíos pol so talentu pa la improvisación: Angela Kinsey, Kate Flannery, Óscar Núñez, Leslie David Baker, Brian Baumgartner, Melora Hardin y David Denman. El guionista y actor Novak dixo: "[Daniels] contrató a persones que pudieren improvisar por que traxeren les sos propies idees al papel."[13] Dellos actores secundarios surdieron como resultáu d'eleiciones de casting interesantes. Angela Kinsey fixo'l casting orixinalmente pal papel de Pam Beesly. Dempués de les sos pruebes, los productores pensaron que yera "demasiáu dura" pal personaxe, pero depués llamar pal papel d'Angela Martin que finalmente consiguió.[14] Baumgartner fixo les pruebes pa Stanley, pero finalmente consiguió'l papel de Kevin.[15] Phyllis Smith, qu'interpreta a Phyllis na serie, trabayaba como socia de casting de la serie cuando'l direutor del pilotu, Ken Kwapis, fíxo-y lleer los guiones colos actores. Gustó-y tantu cómo lo faía que-y dio un papel fixu na serie.[16]

Trés de los guionistes de la serie tamién llograron papeles regulares: B.J. Novak, Mindy Kaling y Paul Lieberstein. Daniels vio a Novak actuando en direutu y foi contratáu pal papel del trabayador temporal Ryan Howard. Paul Lieberstein incorporóse como'l responsable de Recursos Humanos Toby Flenderson a suxerencia de Novak en viéndolo lleer tan fríamente los guiones.[13]

Los actores en 2009.

Greg Daniels nun taba seguru d'usar a Kaling, que ye india-americana, hasta que llegó'l momentu nel guión del segundu episodiu nel que Michael tenía de ser abofeteado por daquién d'una minoría. "Dende esa bofetada, tuvi na serie" (como la parlanchina Kelly Kapoor), dixo Kaling nuna entrevista en febreru de 2006.[16] Steve Carell tamién escribió dos episodios: "Casino Night" y "Survivor Man."

Ed Helms, Chip Esten y Rashida Jones añader al repartu principal na tercer temporada.[17] En febreru de 2007, la NBC anunció que Helms diba incorporase como actor regular.[18]

Un gran númberu d'actores provienen, de forma totalmente casual, de Massachusetts, incluyendo a Carell, Novak, Krasinski, Kaling, Denman y Nancy Walls. Otros miembros del equipu d'escritura y de producción fixeron cameos: Michael Schur interpreta al primu de Dwight, Mose; y Larry Wilmore interpretó al Sr. Brown nos episodios "Diversity Day" y "Gay Witch Hunt". Greg Daniels apaeció como'l nuevu vecín de Michael en "Office Olympics," y los escritores Lee Eisenberg y Gene Stupnitsky interpreten a los repartidores de Bob Vance en "Valentine's Day" y nuna escena esaniciada de "Drug Testing".

Taba entamáu que Mackenzie Crook, Martin Freeman y Lucy Davis de la versión inglesa de The Office apaecieren na tercer temporada,[19][20] pero los planes torciéronse por cuenta de conflictos cola emisión.[21][22]

Temporaes[editar | editar la fonte]

Un típicu episodiu de la serie duraría 20 minutos aproximao. Pero'l final de la Segunda Temporada introdució'l primeru de lo que seríen dellos episodios estensos (d'aproximao 29 minutos). Per otra parte, la Tercer Temporada introdució lo que seríen episodios d'una hora, menos avezaes que los anteriores, con una duración de 41 minutos aproximao, conformando asina una hora de programación con comerciales, y formáu por dos episodios.

Temporada 1[editar | editar la fonte]

La Primer Temporada presenta a la oficina y los sos miembros al traviés del xefe de la mesma, Michael Scott, que realiza una especie de "viaxe" pola oficina conociendo a los emplegaos. Nel primer capítulu llega a la oficina'l nuevu becariu Ryan Howard.

La Temporada contó con 6 episodios, con una adautación bien amestada a la versión británica.

Temporada 2[editar | editar la fonte]

La Segunda Temporada foi la primera que tuvo completa llogrando 22 capítulos. Nesta, desenvuélvense bien de más los personaxes secundarios, de cuenta que llogra una "dependencia" más notable con al respeutive de la temporada anterior.

Michael tien un rápidu romance con Jan, agora divorciada, y Jim sigue la so rellación con Katy, pero nun dura enforma. Pam y Roy deciden finalmente pone-y una fecha a la so boda, lo que deriva en dellos cambeos con al respeutive de la so amistá con Jim. La Temporada termina con un episodiu estensu, nel cual Jim declára-y el so amor a Pam y despídese de la sucursal de Scranton pa dise a la de Stamford. Añadir un nuevu romance na vida de Michael, Carol, quien-y vendió'l condominiu a Michael, y na vida real esposa de Steve Carell (d'ende'l so nome na serie Carol, que suena n'inglés como Carell, apellíu matrimonial de Nancy Carell).

The Accountants[editar | editar la fonte]

Ente la segunda y tercer temporada, en 2006, NBC estrenu "The Accountants", diez webisodios curtios protagonizaos polos trés contables, Angela, Oscar y Kevin. Los webisodios amosaben al grupu investigando la falta de $3000 de los llibros de contabilidá, onde entrevisten a dellos de los otros emplegaos de la oficina, llevándolos finalmente a creer que Michael se llevó'l dineru. Pero nel webisodio final, el grupu afaya que la fonte del dineru perdío ye un error de cuentes per parte de Angela, quien orixinalmente negó cometer dalgún error. Los webisodios son incluyíos como extras nel DVD de la segunda temporada.

Temporada 3[editar | editar la fonte]

Esta temporada cunta con 24 episodios, ya introduz los primeros episodios dobles d'una hora de duración. Empieza cola sucursal de Scranton siguiendo coles sos actividaes llaborales dempués de la partida de Jim Halpert y xenerando dellos cambeos en rellación a la so salida, como la ocupación del so puestu por Ryan l'ex becariu.

Pam, pela so parte, atayó la so boda con Roy y engarróse con él.

Per otra parte, Jim va afaciéndose na nueva sucursal, onde va tratar d'integrase al nuevu grupu de trabayu. Ende va conocer a la bella Karen Filippelli y a Andy Bernard.

El zarru d'una filial ye inminente. Hai llerza en Scranton, pos s'especula qu'esa sería la filial a cerrar. Finalmente'l zarru dar na filial de Stamford, Connecticut, que'l so xerente rexonal foi reclutado pola firma Staples Inc.

Scranton absuerbe a Stamford y esto trai consigo la vuelta de Jim a casa xunto col restu de los trabayadores d'esta sucursal. Los únicos que se queden en Scranton son Karen y Andy, el restu arrenuncia o resulta despidíu.

Jim empieza una rellación con Karen pero sigue namoráu de Pam.

El zarru de temporada ta llena de suspensu, pos la Xerencia Corporativa ta evaluando persones pa una posición executiva en New York. Michael, Jim y Karen aspiren al cargu.

Michael nun quier siguir la so rellación con Jan, pero cuando esta opera los senos, vuelven consolidar la rellación.

Michael entérase que'l yá que él quier ocupar ye'l de Jan, una y bones ella va ser despidida. Michael pierde'l puestu y Jim ye l'aparente favoritu pa queda-y lo.

La temporada cierra con Jim dexando a Karen y el so puestu corporativu en New York pa volver a Scranton y empezar una rellación con Pam. Michael y Jan empiecen a vivir xuntos y Ryan gánase'l yá que Jan dexó vacante en New York.

Temporada 4[editar | editar la fonte]

La 4 temporada completar de 14 episodios.

Pam y Jim confirmen la so rellación de novios la cual crez a lo llargo d'esta temporada.

Ryan ye agora'l Vice Presidente más nuevu na Central Corporativa con base en New York.

El so nuevu estilu de vida va traer consecuencies: la so personalidá creció exageradamente, agora conduz un autu convertible y gasta dineru en traxes y cortes de pelo. Yá nun tolera les chancies de los sos ex compañeros quien entá lo recuerden como'l becariu, agora frecuenta les nueches de clubes y diversión na gran mazana y los vicios a los qu'esti estilu de vida trai.

Michael vese amenaciáu poles innovaciones qu'introdució'l so ex protexíu a la metodoloxía de trabayu na firma: la tienda online denomada Dunder Mifflin Infinity y l'usu d'equipos blackberry.

Jim y Pam nun llogren evitar una velada con Michael y Jan. La esperiencia ye atanante y el desenllaz ye crucial, pos la vida sentimental de Michael ta por dar un xiru.

Dwight sigue cola so rellación secreta con Ángela, sicasí esta vese atayada por un sucesu llamentable pa ella. Por cuenta de ello, Ángela acepta salir con Andy, pero a la llarga va retomar la so sórdida rellación con Dwight.

Magar tou, Andy y Ángela comprometen el día nel que Jim planiara propone-y matrimoniu a Pam.

Ryan ye envolubráu nun fraude dientro de la Xerencia Corporativa de la firma y ye despidíu.

Mientres tola temporada vese como espertaron en Toby dellos sentimientos secretos escontra Pam. Él decide cumplir el so suañu de viaxar a Costa Rica. Michael celebrar. Nel últimu episodiu amuésase la llegada de la reemplazante de Toby, Holly Flax, Michael siéntese fondamente atraíu.

Kevin's Loan[editar | editar la fonte]

Ente la cuarta y quinta temporada, la serie de webisodios de branu "Kevin's Loan" en cuatro episodios selmanales, el primeru siendo estrenáu'l 10 de xunetu. Los webisodios siguen a Kevin, Oscar y Darryl. Na hestoria, Kevin trata de pagar les sos deldes de xuegu consiguiendo un préstamu, él cual él trata de dicir que ye pa comezar un negociu de xelaos. Anque Oscar trata de convencelo de que nun lo faiga, Kevin decide faelo pero inevitablemente falla, entá cola ayuda de Darryl.

Temporada 5[editar | editar la fonte]

Na quinta temporada, Pam ta pasando un tiempu en Nueva York pa probar suerte nel mundu del arte. Ellí afaya que nun tien tanto talentu como ella pensaba pero, sobremanera, qu'estraña enforma a Jim y la so ciudá, Scranton.

Per otra parte, la sustituta de Toby, Holly, tien una curtia rellación con Michael dempués de qu'ésti dexa a Jan nos últimos episodios de la cuarta temporada.

Michael (a pesar de la so personalidá estravagante y de los sos métodos pocu ortodoxos) atópase al mandu de la filial más esitosa de la empresa en tiempos de recesión de la economía norteamericana. La Xerencia Corporativa saber y quier descifrar el secretu del so ésitu. Lo cierto ye que la base d'esti equipu ye bien proactiva. La so fuercia de ventes ye bien eficiente y tien a Michael, un ex "vendedor estrella", como cabeza.

Pam y Jim se compromenten a casase. Tamién s'acaba la rellación ente Angela y Andy cuando ésti entérase de les rellaciones ocultes qu'ella tenía con Dwight. El problema inténtase resolver con un duelu ente los dos amigos que gana Andy. De toes formes, Angela queda sola.

La decisión de la Xerencia Corporativa de tresferir a Holly a otra de les filiales de Dunder Mifflin non solo termina con esta curtia rellación sinón que, a la llarga, va xenerar en Michael conflictos personales escontra la empresa, que'l so desenllaz va ser el so arrenunciu.

Toby vuelve de Costa Rica.

Al arrenunciar, Michael conforma una nueva empresa a la cual denomina The Michael Scott Paper Company (La Compañía Papelera de Michael Scott). Llogra reclutar a Pam (quien arrenuncia a Dunder Mifflin xunto con él) y a Ryan el becariu, quien s'atopaba emplegáu a mediu tiempu en dalgún Bowling de Scranton depués de la so salida de Dunder Mifflin por un supuestu viaxe a Tailandia, que'l so destín real foi Fort Lauderdale – Fla.

El capítulu de Michael Scott Paper Company tien una introducción distinta a los demás: na presentación de los actores nun s'amuesen escenes de les oficines de Dunder Mifflin sinón les de The Michael Scott Paper Company. La "sede" ye l'área de depósitu y servicios del edificiu de Scranton Business Park, onde s'asientan la filial de Dunder Mifflin, Vance Refrigeration y W.B. Jones Heating & Air ente otros.

El desenllaz d'esta empresa invidable ye espectacular, pos The Michael Scott Paper Company llogra captar importantes cuentes de Dunder Mifflin (hasta entós la filial más esitosa de la empresa) y desamarra la llerza na Xerencia Corporativa. Esto obligar a sentase nuna mesa a axustar con Michael Scott.

Michael vuelve como Xerente Rexonal y Pam pasa a ser vendedora, yá que'l so puestu anterior de recepcionista foi ocupáu por Erin, un nuevu personaxe.

El zarru de temporada, nel Picnic de Dunder Mifflin Inc. trai delles sorpreses: Ciérrase una nueva sucursal (Buffalo, NY) y Pam queda embarazada de Jim.

The Outburst[editar | editar la fonte]

Nel iviernu del 2008, previu al receso de la quinta temporada y antes de fin d'añu, NBC premió a los siguidores de The Office cola serie de Webisodes titulada The Outburst (la llocada) na cual Oscar tuvo un fuerte discutiniu per teléfonu y los sos amigos traten de descifrar de que se trata.

Blackmail[editar | editar la fonte]

Antes d'empecipiar la sesta temporada, llanzóse la serie de Webisodes titulada Blackmail (el chantaxe) que ye protagonizada, como ye de suponer, por Creed Bratton quien pretende llograr dineru de los sos compañeros de trabayu per mediu d'un chantaxe.

Temporada 6[editar | editar la fonte]

La sesta temporada retresmitir nos Estaos Xuníos al traviés de televisión llocal pola cadena NBC dende'l 17 de setiembre de 2009 hasta'l 20 de mayu de 2010. La temporada empecipia cola confirmación del embaranzu de Pam. Los sos compañeros de trabayu enteráronse d'ello por cuenta de una serie de rumores falsos que circularon na oficina.

Jim ye xubíu al puestu de Michael, pero Michael nun lo abandona, entós queden los dos comos Co-Xerentes de la sucursal de Scranton, partiéndose les responsabilidaes.

Jim y Pam xunir en matrimoniu nuna ceremonia nes Tabayones del Niágara.

Dunder Mifflin cai en bancarrota y David Wallace ye despidíu. Sabre Corporation (una empresa que viende imprentadores, multifuncionales y escáneres) compra Dunder Mifflin. A Michael nun lu gusta la situación, pero prefier caltenese nel so yá que quedar na mesma situación que David. La dueña de Sabre, Jo Bennett decide eslleir el puestu de Co-Xerente quedando solu Michael como Xerente Xeneral.

Otru de los grandes momentos de la temporada presentar tres la nacencia de la fía de Jim y Pam, llamada Cece (ésti ye un capítulu doble).

Adulces vase concretando un nuevu romance na oficina. Andy finalmente dase cuenta de que lo que lo dixebra de Erin ye la so propia babayada. Finalmente, empecipien una rellación que va resultar conocida por toos na oficina.

Michael, a pesar de vivir romances con Helene (la madre de Pam) y con Donna (quien taba casada) siente un fondu vacíu yá que, no fondero del so corazón, sigui amando a Holly y confesar a Jo nel últimu capítulu. Michael ufiértase como voceru de Sabre Corp. pa espresase sobre un imprentadores que se prinden fueu por fuercia. Como pagu, Jo Bennett promételu a Michael faer lo posible por que torne Holly Flax a Recursos Humanos.

Temporada 7[editar | editar la fonte]

Nesta temporada, Holly Flax torna de Utica pa reemplazar a Toby porque esti pidió llicencia per unes selmanes yá que diba ser parte del xuráu nel xuiciu del Estrangulador de Scranton. Holly ye primida poles moces de la oficina pa da-y un ultimátum al so noviu por que-y pida matrimoniu antes d'añu nuevu, y anque lo da y nun pasa nada, decide terminar con él, ente otres coses, pola creciente rellación con Michael. Depués empecipia una rellación con Michael y píde-y que torne a Coloráu onde tán los sos padres pa curialos. Michael acepta y va tener qu'entrenar al so nuevu reemplazu Deangelo, y depués vase de la ciudá. Deangelo vuélvese reemplazu efectivu namái por un par de díes, nos cualos demuestra un calter pocu prestosu pa dalgunos y depués accidéntase al tratar de demostrar les sos habilidaes en baloncestu. Esto dexar imposibilitáu polo cual Jo, la dueña de Sabre, designa a Jim, que torna la ufierta y darréu a Dwight, que la acepta. El lideralgu de Dwight ye un desastre y acaba cuando por fuercia dispara na oficina dexando parcial y temporalmente sordu a Andy. Jo toma la decisión de poner a Creed Brandton como mánager por ser el trabayador más antiguu del grupu. Pero depués, polos sos ralos de memoria y desvaríos, Jo forma un comité lideráu por Jim p'atopar nuevu mánager nel capítulu final doble Search Comité. Pa les persones que se presenten pal trabayu, la producción convidó a actores como Jim Carrey y Ricky Gervais. Finalmente Ed Helms (Andy Bernard ) va tomar el relevu de Steve Carell como protagonista de la serie.

Temporada 8[editar | editar la fonte]

La octava temporada consta de venticuatro episodios. James Spader repite'l so papel como Robert California, el nuevu CEO de Dunder Mifflin / Sabre. Andy ye entós xubíu a Xerente Rexonal y trabaya duru pa faer una bona impresión en Robert, y píde-y a Dwight como'l so númberu dos. [87] Pam y Jim tán esperando'l so segundu fíu, Felipe, nel entamu de la temporada, coincidiendo col embaranzu la vida real de Fischer. Angela ta embarazada del so primer fíu, tamién llamáu Felipe, col senador Robert Lipton (anque da a entender que Dwight Schrute ye realmente'l padre biolóxicu del neñu). Darryl empieza a flirtear con Val, la nueva trabayadora del almacén. Dwight tien la xera de viaxar a Tallahassee (Florida) p'ayudar a Nellie Bertram (Catherine Tate), la Xerente de Proyeutos Especiales de Sabre, nel llanzamientu d'una cadena de tiendes al per menor, xunto con Jim, Ryan, Stanley, Erin, y la nueva trabayadora temporal de la oficina, Cathy Simms. Cathy revela tamién tener motivos ulteriores pal viaxe, una y bones ella tien la intención de seducir a Jim, pero fracasa. Robert dempués refuga'l proyeutu de tienda al per menor, pero Erin decide quedase na Florida viviendo con una vieya. Entós, Andy va a Florida y pa recuperar a Erin, pero esto dexa que Nellie reclame'l puestu de xerente como so, convenciendo a Robert. Robert diz-y a Andy que foi degradáu de nuevu a vendedor, pero él niégase a aceptar la noticia, lo que-y fai ser despidíu. Andy tomar como una motivación pa empecipiar una recuperación de Dunder Mifflin y xúnese col exdireutor financieru, David Wallace, pa mercar Dunder-Mifflin y sacar a Sabre del negociu, dando a Andy el puestu de xerente de nuevu.

Temporada 9[editar | editar la fonte]

El 11 de mayu de 2012, la serie foi anovada pa una novena temporada, que va ser la última temporada. Brent Forrester, quien foi un consultor de producción y escritor dende la tercer temporada, y la nueva serie escritor Dan Sterling son los nuevos productores executivos pa reemplazar a BJ Novak y Mindy Kaling, quien partieron la serie dempués de la octava temporada. El desarrollador Greg Daniels volvió como showrunner esta temporada. Catherine Tate, quien se xunió a la serie como regular na segunda metá de la octava temporada siguió na temporada 9, y Jake Lacy y Clark Duke xunir al repartu principal como nuevu veceru reps Pete Miller y Green Clark. Actor Bryan Cranston dirixó un episodiu tituláu "Work Bus". El contratu del miembru Zach Woods nun foi anováu pa la temporada, sicasí, Gabe inda s'espera que torne en dalguna forma.

Receición[editar | editar la fonte]

Crítiques[editar | editar la fonte]

«The Office» cunta con unu de los meyores elencos na televisión. [...] Tamién creó dellos personaxes complexos y les rellaciones que toquen, tou lo cual ye bastante notable pa una comedia de media hora. Travis Ficket de IGN en xunu de 2007[23]

Primero que el show saliera al aire, Gervais reconoció qu'había sentimientos de dulda de ciertu espectadores.[24] La primer temporada de The Office atopar con una respuesta mista de los críticos. Con dalgunos d'ellos compárase col acoplamientu de curtia duración serie de la NBC que yera sobre la base d'una versión británica.[25][26]Una reseña de Guardian Unlimited deploró la so falta d'orixinalidá, señalando: "(Steve Carell) paez que lo ta intentando con fuercia... Pue que nos últimos episodios, cuando s'esvie del guión de Gervais y Merchant, consiga una voz propia. Pero agora mesmu ye una pálida imitación.[27]

La serie foi incluyida en delles llistes de principales series de televisión. L'espectáculu algamó'l puestu nº 61 na llista "TV New Classics" de Enterainment Weekly.[28] James Poniewozik de Time ye nomada la segunda meyor serie de TV de 2006,[29] y la sesta meyor serie de tornó de 2007, de diez series de televisión.[30]Tamién s'inclúi na llista "The 100 Best TV Shows of All-TIME" (Los 100 meyores programes de televisión de tolos tiempos).[31]James Poniewozik de la revista Time comentó "El productor Greg Daniels nun creó una copia sinón una interpretación qu'asonsaña de manera distinta les convenciones de trabayu americanes [...] nun tonu que ye más satíricu y menos sogón. [...] El nuevu xefe ye distintu del antiguu, y por mi vale.[29] La serie foi nomada como una de les meyores series de televisión de 2006 por BuddyTV.[32]Metacritic llamó a la serie decimotercer más mentada en "Best Of Decade" ("Meyor de la década") na llista del top-ten.[33] mientres Pastie nomar la sesta meyor comedia del añu 2010.[34]

Audiencia[editar | editar la fonte]

La primer tresmisión de «The Office» foi'l xueves 24 de marzu de 2005, antes del episodiu de The Apprentice na NBC, The Office atraxo un total de 11,2 millones d'espectadores nos Estaos Xuníos, llogrando quedar primeru.[35] Cuando la NBC treslladó la serie al so horariu previstu de los martes pela nueche, perdió casi la metá de la so audiencia con solu 5,9 millones d'espectadores.[36] El programa tuvo un permediu de 5,4 millones d'espectadores, asitiándolo nel nº 102 de la temporada 2004–2005 de la televisión d'Estaos Xuníos.[37] "Hot Girl", el primer final de temporada, llogró la calificación de 2.2 sobre 10 nel analís d'audiencies. Los episodios volvieron repitise na CNBC.[38]

Na segunda temporada empezó l'ésitu de la película esitosa del branu The 40-Year-Old Virgin y les ventes en llinia de los episodios d'iTunes ayudaron a la serie.[39] L'aumentu de l'audiencia llevó a la NBC a mover la serie "Must See TV" los xueves pela nueche en xineru de 2006, onde l'audiencia creció. Pa la temporada 2005–2006, asitiar nel puestu nº 67 (empatando con 20/20). Xubió a 8 millones d'espectadores con una audiencia de 10/10, y foi hasta un 80% n'audiencia dende l'añu anterior hasta un 60% n'audiencies ente edaes de 18–49 años.[40] The series has since ranked as NBC's highest rated scripted series.[41] La más alta clasificación de la serie foi pal episodiu "Stress Relief", que tuvo 22,9 millones d'espectadores principalmente por cuenta de que el episodiu foi emitíu dempués de la Super Bowl XLIII.[42] Ente que les últimes temporaes baxaron el nivel d'audiencia col episodiu de la octava temporada "Tallahassee" asitiándose como l'episodiu más baxu de la serie.[43]

Temporada Tiempu esti (ET) Estrenu Final Posición Audiencia
(en millones)
Fecha Audiencia
Estrenu
(en millones)
Fecha Audiencia
Final
(en millones)
1 Xueves 9:30 pm ("Pilot")
Martes 9:30 pm
24 de marzu de 2005 11,20[44] 26 d'abril de 2005 4,80[44] #102[45] 5,4[45]
2 Martes 9:30 pm
(20 de setiembre – 6 d'avientu de 2005)
Xueves 9:30 pm
(5 de xineru – 11 de mayu de 2006)
20 de setiembre de 2005 9,00[44] 11 de mayu de 2006 7,70[44] #67[46] 8,0[46]
3 Xueves 8:30 pm 21 de setiembre de 2006 9,10[44] 17 de mayu de 2007 7,90[44] #68[47] 8,3[47]
4 Xueves 9:00 pm 27 de setiembre de 2007 9,70[44] 15 de mayu de 2008 8,07[44] #77[48] 8,0[48]
5 25 de setiembre de 2008 9,20[49] 14 de mayu de 2009 6,72[50] #52[51] 9,0[51]
6 17 de setiembre de 2009 8,20[52] 20 de mayu de 2010 6,60[53] #52[54] 7,8[54]
7 23 de setiembre de 2010 8,40[55] 19 de mayu de 2011 7,29[56] #53[57] 7,7[57]
8 22 de setiembre de 2011 7,64[58] 10 de mayu de 2012 4,49[59] #87[60] 6,5[60]
9 20 de setiembre de 2012 4,28[61] 2013

Banda sonora[editar | editar la fonte]

La tema principal (y únicu) de la serie atribúyese-y al grupu "The Scrantones", grupu que nun esiste, y tres el cuál solo alzar una persona: Jay Ferguson, músicu d'Estaos Xuníos que grabó nun estudiu tou la composición musical.

La tema solo dura 32 segundos, anque en Youtube puede atopase una versión non repetitiva que s'allargar hasta los 2:29.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. «The Office». Academy of Television Arts & Sciences. Consultáu'l 23 de setiembre de 2013.
  2. «The Office». The Peabody Awards (May 2007). Consultáu'l 23 de setiembre de 2014.
  3. «Miracle time – Americanized 'Office' is good». San Francisco Chronicle. 24 de marzu de 2005. http://www.sfgate.com/cgi-bin/article.cgi?file=/chronicle/archive/2005/03/24/DDG03BT6Q51.DTL. Consultáu'l 6 de payares de 2011. 
  4. Writers Say Strike to Start Monday. 2 de payares de 2007. Archivado del original el 26 December 2007. http://web.archive.org/web/20071226024732/http://www.nytimes.com/2007/11/02/business/media/02cnd-hollywood.html?pagewanted=all. Consultáu'l 10 d'avientu de 2007. 
  5. Benson, Jim. 4 de xunu, 2007. The Office Set for 2009 Syndication. Broadcasting & Cable.
  6. Gary Younge. «America remakes The Office, but non one's laughing». The Guardian. Consultáu'l 15 de xineru de 2007.
  7. "The Dundies" [Audiu de comentarios], The Office 2ª Temporada (US/NBC Version) [DVD], 2006, Los Angeles, CA: Universal.
  8. Fischer, Jenna. Hailing The Office's Unsung Heroes! TVGuide.com 23 de febreru de 2006.
  9. Carter, Bill. 17 de setiembre de 2006. The Whole World Is Watching, and Ben Silverman Is Watching Back, The New York Times.
  10. Susman, Gary. "Daily Show's Carell may star in Office remake". Entertainment Weekly, 29 de xineru de 2004
  11. Carell, Steve (Actor). 2005. "Pilot" [Audiu de comentarios], The Office 1ª Temporada (U.S./NBC Version) [DVD], Los Angeles, CA: Universal.
  12. Wilson, Rainn (Actor). 2005. "Pilot" [Audiu de comentarios], The Office 1ª Temporada (U.S./NBC Version) [DVD], Los Angeles, CA: Universal.
  13. 13,0 13,1 Chun, Wing. 2 de marzu, 2006. "La entrevista a B.J. Novak", Páxs. 4–5. Televisionwithoutpity.com
  14. Murphy, Joel. "Unu a unu con... Angela Kinsey" Hobotrashcan.com 2 de marzu, 2006.
  15. Baumgartner, Brian. (27 de xunetu, 2006.) Hot Fun in the Summer, TVGuide.com
  16. 16,0 16,1 Wolk, Josh. "The Drudge Report: A Visit With 7 More 'Office' Mates." Entertainment Weekly 24 de febreru, 2006: 24–25.
  17. Risibles xunir a la repartida de "The Office", un arículo de xunetu de 2006 de Reuters
  18. Nordyke, Kimberly. Helms xube na 'Oficina', The Hollywood Reporter 1 de febreru, 2007.
  19. Mitovich, Matt. 10 de xunetu, 2006. Los colegues ingleses de The Office, TVGuide.com
  20. Johns, Anna. 11 de xunetu, 2006. El repartu británica va apaecer na versión americana de The Office, TVSquad.com
  21. The Water Cooler: "We're Talking Code: Spoilers." 16 de marzu, 2007.
  22. Daniels, Greg. The Office: Live Blog, Payares 2006
  23. Fickett, Travis (1 de xunu de 2007). «The Office: Season 3 Review - TV Review at IGN». IGN. Consultáu'l 19 d'avientu de 2011.
  24. Wolk, Josh. "The Office bosses on bringing the Brit hit to NBC," Entertainment Weekly, 2005-03-14. Retrieved on April 12, 2008.
  25. Ficket, Travis (19 de xunu de 2009). «The Office Flashback: "Pilot" Review - TV Review at IGN». IGN. Consultáu'l 20 d'avientu de 2011.
  26. Shales, Tom (24 de marzu de 2005). The Office: NBC's Passable Duplicate Of the Brit Hit. Washington Post. http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/articles/A61846-2005Mar23.html. Consultáu'l 10 d'agostu de 2011. 
  27. Wollaston, Sam. You just can't get the staff. Guardian Unlimited, 2005-06-15. Retrieved on April 12, 2008.
  28. «The New Classics: TV». Entertainment Weekly (18 de xunu de 2007). Consultáu'l 5 de febreru de 2012.
  29. 29,0 29,1 Poniewozik, James. "Best of 2005: Television." Time, 2005-12-06. Retrieved on April 12, 2008.
  30. Poniewozik, James. Top 10 Returning TV Series. Time. Retrieved on April 12, 2008.
  31. Poniewozik, James (5 de mayu de 2008). «The Office (American)». Time (Time Warner). http://www.time.com/time/specials/2007/article/0,28804,1651341_1659196_1652621,00.html. Consultáu'l 5 de mayu de 2008. 
  32. «Top Ten Comedies on TV: #1 The Office». BuddyTV (3 d'avientu de 2006). Consultáu'l 7 de payares de 2011.
  33. «The Best TV Shows of 2009 ... and the Decade». Metacritic. Consultáu'l 8 de payares de 2011.
  34. Jackson, Josh (29 d'abril de 2010). «The 10 Best Sitcoms on TV Right Now». Pastie. Consultáu'l 29 de payares de 2011.
  35. Error de cita: La etiqueta <ref> nun ye válida; nun se conseñó testu pa les referencies nomaes Timms
  36. Deans, Jason. U.S. remake of The Office loses half its audience. Guardian Unlimited, 2005-03-31. Retrieved on April 12, 2008.
  37. «Hollywood Reporter: Final audience and ratings figures for 2004-05». Hollywood Reporter. 27 d'abril de 2005. http://www.hollywoodreporter.com/thr/television/feature_display.jsp?vnu_content_id=1000937471. Consultáu'l 12 d'abril de 2008. 
  38. Lower the lights for NBC's The Office., Media Life Magacín, 2005-04-27. Retrieved on April 12, 2008.
  39. Ryan, Maureen (23 de febreru de 2006). «Office promotions pay off in a big way». Chicago Tribune. http://featuresblogs.chicagotribune.com/entertainment_tv/2006/02/office_workers_.html. Consultáu'l 20 de marzu de 2008. «'Because of the relationship we have with [the feature-filme division of NBC Universal], within the company we knew that Steve had been identified as a big star and we'd be crazy to let him go,' said Angela Bromstad, president of NBC Universal Television Studio, the production company behind The Office. Hence the second-season pickup of the show.'». 
  40. 2005–06 primetime wrap., hollywoodreporter.com, 2006-05-26. Retrieved on April 12, 2008.
  41. «The Office ratings». TV Series Finale. Consultáu'l 4 d'avientu de 2011.
  42. Gorman, Bill (2 de febreru de 2009). «Updated: The Office Draws 22.905 Million Viewers Following the Super Bowl». TV by the Numbers. http://tvbythenumbers.com/2009/02/02/the-office-draws-220-million-viewers-following-the-super-bowl/12010. Consultáu'l 18 d'avientu de 2010. 
  43. Gorman, Bill (17 de febreru de 2012). «Thursday Final Ratings: 'American Idol,' 'Vampire Diaries,' 'Grey's Anatomy,' 'Big Bang Theory,' '30 Rock,' 'Office' Adjusted Up; 'Person Of Interest,' 'Mentalist,' 'Secret Circle' Adjusted Down». TV by the Numbers. Archiváu dende l'orixinal, el 28 de payares de 2015. Consultáu'l 18 de febreru de 2012.
  44. 44,0 44,1 44,2 44,3 44,4 44,5 44,6 44,7 «The Office Nielsen Ratings». OfficeTally (10 d'ochobre de 2008). Consultáu'l 25 d'abril de 2010.
  45. 45,0 45,1 Final audience and ratings figures for 2004-05. The Hollywood Reporter. http://www.hollywoodreporter.com/thr/television/feature_display.jsp?vnu_content_id=1000937471. Consultáu'l 30 de setiembre de 2008. 
  46. 46,0 46,1 2005–06 primetime wrap. The Hollywood Reporter. 26 de mayu de 2006. http://www.hollywoodreporter.com/thr/television/feature_display.jsp?vnu_content_id=1002576393. Consultáu'l 30 de setiembre de 2008. 
  47. 47,0 47,1 2006–07 primetime wrap. The Hollywood Reporter. http://www.hollywoodreporter.com/hr/content_display/television/features/y3ifbfdd1bcb53266ad8d9a71cad261604f. Consultáu'l 30 de setiembre de 2008. 
  48. 48,0 48,1 «Season Rankings (Through 5/18)». ABC Medianet (20 de mayu de 2008). Consultáu'l 29 de mayu de 2010.
  49. Gorman, Bill (26 de setiembre de 2008). «Thursday, September 25: A Paler Shade of Grey's Boosts ABC». TV by the Numbers. Archiváu dende l'orixinal, el 28 de payares de 2015. Consultáu'l 23 d'abril de 2010.
  50. Gorman, Bill (15 de mayu de 2009). «Ratings: ABC, Grey's Anatomy Win "Finale Thursday"; But Torne Continues». TV by the Numbers. Consultáu'l 23 d'abril de 2010.
  51. 51,0 51,1 «Season Rankings (Through 5/24)». ABC Medianet (27 de mayu de 2009). Consultáu'l 29 de mayu de 2010.
  52. Seidman, Robert (18 de setiembre de 2009). «Updated NBC Primetime Ratings Results for September 17, 2009». TV by the Numbers. Consultáu'l 23 d'abril de 2010.
  53. Gorman, Bill (21 de mayu de 2010). «TV Ratings: Grey's Anatomy Rules Finale Thursday; Bones, FlashForward, CSI, Parks, 30 Rock, Ref Rise». TV by the Numbers. Consultáu'l 21 de mayu de 2010.
  54. 54,0 54,1 Gorman, Bill (16 de xunu de 2010). «Final 2009-10 Broadcast Primetime Show Average Viewership». TV by the Numbers. Consultáu'l 19 de xunu de 2010.
  55. Seidman, Robert (24 de setiembre de 2010). «TV Ratings Thursday: The Big Bang Theory Scores at 8pm; Grey's Anatomy Tops Night With Young Adults; My Generation Premiere Stalls». TV by the Numbers. Consultáu'l 24 de setiembre de 2010.
  56. Seidman, Robert (20 de mayu de 2011). «Thursday Final Ratings: 'American Idol,' 'Big Bang,' 'The Office,' 'Grey's,' 'Mentalist' Adjusted Up». TV by the Numbers. Consultáu'l 20 de mayu de 2011.
  57. 57,0 57,1 Andreeva, Nellie (27 de mayu de 2011). «Full 2010-2011 TV Season Series Rankings». Deadline. Consultáu'l 1 de xunu de 2011.
  58. Seidman, Robert (23 de setiembre de 2011). «Thursday Finals: 'Big Bang Theory,' 'The X Factor,' 'Parks & Recreation' and 'Whitney' Adjusted Up». TV by the Numbers. Consultáu'l 23 de setiembre de 2011.
  59. Kondolojy, Amanda (11 de mayu de 2012). «Thursday Final Ratings: 'Big Bang Theory', 'Idol', 'Vampire Diaries', 'Office', 'Secret Circle', 'Grey's' Adjusted Up; 'Touch', 'Scandal' Adjusted Down». TV by the Numbers. Consultáu'l 11 de mayu de 2012.
  60. 60,0 60,1 Gorman, Bill (24 de mayu de 2012). «Complete List Of 2011-12 Season TV Show Viewership: 'Sunday Night Football' Tops, Followed By 'American Idol,' 'NCIS' & 'Dancing With The Stars'». TV by the Numbers. Consultáu'l 25 de mayu de 2012.
  61. Bibel, Sara (21 de setiembre de 2012). «Thursday Final Ratings:'The X Factor' Adjusted Up; 'Wipeout', 'The Next' Adjusted Down». TV by the Numbers. Zap2it. Consultáu'l 21 de setiembre de 2012.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]