Introducción

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta

Nun ensayu, artículu o llibru, la introducción ye una seición inicial que'l so propósitu principal ye contextualizar el testu fonte o reseñáu que ta espuestu de siguío, polo xeneral en forma de cuerpu o desenvolvimientu de la tema, y darréuconclusiones.[1]

Na introducción de normal escríbese la tema del documentu, y dase una curtia o resume del mesmu. Tamién puede esplicar dalgunos enantes que son importantes pal posterior desenvolvimientu de la tema central. Un llector al lleer la introducción tendría de poder faese una escurre sobre'l conteníu del testu, antes d'empezar la so llectura puramente felicidá.

Aplicación técnica[editar | editar la fonte]

N'artículos técnicos, la introducción xeneralmente inclúi una o más subseiciones estándar, como lo son el resume o síntesis, el prefaciu y los agradecimientos. La introducción tamién puede ser un capítulu más del trabayu en sí, estremáu nes subseiciones enantes mentaes. Cuando'l llibru estremar en capítulos numberaos, por convención la introducción y cualesquier otru asuntu delantre de les seiciones de cuerpu o desenvolvimientu nun se numberen (o se numberen de manera distinta) y precieden al capítulu 1.

El conceutu d'introducción ye independiente del conteníu del documentu al cual introduz. Siempres tien de presentar l'oxetu o problema a desenvolver, tratar d'una especificación formal, un productu, un personaxe o un ente cualesquier.

Referencies[editar | editar la fonte]



Introducción