Halo 3

De Wikipedia
Halo 3
Desendolcador Bungie Studios (es) Traducir
Distribuidora Xbox Game Studios
Compositor Martin O'Donnell
Plataforma Xbox 360, Xbox One y Microsoft Windows
Publicación 25 setiembre 2007 (América del Norte)
26 setiembre 2007 (Europa)
27 setiembre 2007 (Xapón)
Serie Halo (es) Traducir
Xéneru disparos en primer persona y videoxuegu de ciencia ficción
Mou un xugador, multixugador y mou cooperativu
Preséu d'entrada Xbox 360 Controller (es) Traducir
Clasificaciones
CERO Maduro +17 (es) Traducir
ESRB Maduro +17 (es) Traducir
PEGI PEGI 16 (es) Traducir
USK USK 18
Más información
Páxina web oficial halo.bungie.net…
Halo 2 Halo 3 Halo Wars
Cambiar los datos en Wikidata

Halo 3 ye un videoxuegu de disparos en primer persona desenvueltu por Bungie Studios puramente pa la videoconsola Xbox 360. El xuegu ye'l tercer títulu d'una serie qu'empezó con Halo: Combat Evolved y siguió con Halo 2.[1] El xuegu salió a la venta'l 25 de setiembre de 2007 en Nueva Zelanda, Australia, Singapur, India, Méxicu, Canadá, Brasil, Colombia y los Estaos Xuníos;[2] el 26 de setiembre de 2007 n'Europa y el 27 de setiembre de 2007 en Xapón. Un día antes del llanzamientu oficial 4.2 millones d'unidaes de Halo 3 fueron puestes en circulación.[3]

Halo 3 centrar na guerra interestelar ente la humanidá del sieglu XXVI, liderada pola United Nations Space Command (UNSC), y una agrupación de races alienígenas conocida como'l Covenant, que dempués d'una llarga guerra de décades empezó una invasión a la Tierra. El xugador asume'l papel del Xefe Maestru, un supersoldado xenéticamente ameyoráu que participa na defensa de la humanidá, acompañáu polos Marines al igual qu'una raza de alienígenas llamaos Elites, lideraos pol Inquisidor. El xuegu cunta con vehículos, armes y una manera de xuegu enxamás vistu nes entregues anteriores de la saga.[4]

L'impautu del videoxuegu foi enorme recaldando $300 millones de dólares na so primer selmana de ventes,[5] y poniendo a un millón de persones a xugar Halo 3 en Xbox Live venti hores dempués del so llanzamientu.[6] Hasta'l 3 de xineru de 2008 vendiéronse más de 8.1 millones de copies,[7] convirtiéndose nel videoxuegu más vendíu del 2007 nos Estaos Xuníos.[8] La so receición polo xeneral foi bien bona per parte de los críticos, destacando dellos puntos como la so manera multixugador, y Game Rankings asitiar como nel séptimu llugar de los xuegos con meyores rankings pa la consola Xbox 360 hasta la fecha.[9] Una precuela titulada Halo 3: ODST, llanzóse'l 12 d'ochobre del 2009,[10] y una secuela Halo 4 llanzóse'l 6 de payares de 2012.

Argumentu[editar | editar la fonte]

Escenariu[editar | editar la fonte]

Los acontecimientos de Halo son narraos nun universu de ciencia ficción creáu por Bungie Studios específicamente pal xuegu. D'alcuerdu a la trama, Tomando llugar de volao dempués de la serie d'historietes Halo Uprising, Halo 3 la hestoria empieza un mes dempués de los eventos de Halo 2 y Halo 3 ODST. Halo 3 atopar nuna redolada de ciencia ficción mientres los años 2552 y 2553. Nel añu 2525, una alianza teocrática de races alienígenas conocida como'l Covenant.[11] El Covenant declara a la humanidá como una ofiensa a los sos dioses y empieza a destruyir colonies humanes bombardeando los planetes con descargues d'afigura, convirtiendo les sos superficies en vidriu. A pesar de los esfuercios pa prevenir que'l Covenant atope nuevos mundos humanos, una flota del el Covenant afaya la Tierra mientres Halo 2.[12]

Historia[editar | editar la fonte]

La hestoria empieza aproximao dos selmanes dempués de los eventos de Halo 2, y tamién dempués de la destrucción de Halo Instalación 05 (Delta Halo) del segundu Halo (en Halo 2). Xusto dempués d'Halo Uprising.

L'argumentu del xuegu ye rellatáu nel manual d'instrucciones, y nos diálogos y narraciones de los personaxes, según delles escenes que detallen la trama o la hestoria y nes cualos el xugador nun puede controlar al personaxe. El 17 de payares de 2552, el Xefe Maestru cai a l'atmósfera terrestre ya impactando nuna xungla africana, onde ye recoyíu pol Inquisidor y el Sarxentu Johnson y un grupu de marines, el grupu movilizar escontra'l puntu d'estracción alcordáu, pero ye interceptáu por dellos grupos Covenant, que ataquen al grupu mientres ye estrayíu, baltando les naves Pelican y prindando a los sobrevivientes, pero John-117 y l'inquisidor nun son prindaos, llogren rescatar a los sobrevivientes y el grupu ye finalmente sacupáu. El Xefe Maestru y compañía abren pasu escontra una base del UNSC, onde Miranda Keyes y Lord Hood entamen un ataque aereu escontra les naves del Profeta de la Verdá, que s'aparcaron sobre un misteriosu artefautu Forerunner desenterráu de los sables de les ruines de la ciudá de Nueva Mombasa, el "Arca". De secute, la señal ye atayada por un mensaxe del Profeta de la Verdá. Dempués, la señal restablezse, pero Miranda Keyes da la orde de sacupar la base pos diz que va ser atacada. Tal que lo prediz Keyes, la base ye atacada y asígnase-y a John-117 la misión d'ayudar na evacuación y rescatar a los soldaos prisioneros nes barraques, lo cual llogra. Dempués infórmase-y que tienen preparando una bomba p'asesinar a tolos Covenant que sigan nella dempués de que tol personal fuera sacupáu. Desgraciadamente, los Covenant afayar y ataquen el grupu que taba preparando la bomba, forzándolo a salir, polo cual el xefe maestru tien que dir, aniquilar los brutes y activar la bomba, lo cual llogra faer, y finalmente sale de la base por un elevador.

Dempués de sobrevivir a la esplosión, el Xefe Maestru lidera a un grupu de Marines que sobrevivieron a la esplosión en warthogs y diríxense escontra la ciudá de Voi lluchando contra dellos grupos de fuercies Covenant. Más tarde, él y un grupu de Marines entren a la ciudá combatiendo al Covenant y destruyendo dellos Wraith antiaéreos y a un Scarab. Cuando'l Xefe destrúi un cañón d'afigura antiaéreo del Covenant na ciudá de Voi, Hood empieza'l so ataque, sicasí Verdá activa l'artefautu antes de esperar, que se revela como un portal pol qu'él y los sos siguidores pasen. Depués, una nave Covenant en control de los Flood llega a la Tierra y estréllase en Voi, infectándola .

Los Elites apuerten p'ayudar cola infestación y detienen l'amenaza parásita disparando escontra les zones consumíes, pero al costu de perder la ciudá. Na nave nodriza Elite, la "Solombra d'Intención", agora comandada por Rtas 'Vadum, el Xefe y el restu ven un mensaxe dexáu por Cortana, quien diz que la ciudá sagrada de los profetes Gran Caridá dirixir a la tierra con un exércitu de Flood y qu'al traviés del portal hai una solución p'acabar colos Flood ensin activar el restu de los aniellos. El Xefe y los demás deciden pasar por él, sacante Hood, quien decide quedase na Tierra pa protexer lo que queda. Xuniéndose-yos nel so viaxe ye 343 Guilty Spark, quien al igual que los Elites, conformó una alianza colos Humanos.

Al trespasar el portal el Xefe Maestru y compañía afayen la verdadera Arca, una instalación masiva en cantu de la Galaxa, fora del algame del disparu de los aniellos. Al llegar a ella, el Xefe y Guilty Spark alcuentren el mapa Cartógrafu de la Instalación que-yos da la llocalización exacta de verdá, sicasí, son sorprendíos pol Covenant. 343 retrasar analizando más de la cuenta'l mapa, y, darréu, salen del cartógrafu. Les fuercies humanes y Elites llancen un ataque a los xeneradores de defensa unviando a un equipu a cada unu, el sarxentu Johnson liderando al primeru, los Elites lideraos pol inquisidor al segundu y John-117 liderando a dellos SCDOs y marines nel terceru. Tanto'l Xefe Maestru como los Elites trunfen, pero Johnson emboscado y prindáu. Los equipos de dambos xeneradores axúntense y van escontra'l primeru pa esta vegada desactivalo con ésitu.

De secute, cuando Rtas 'Vadum ta llistu pa destruyir la ciudadela apaez Gran Caridá estrellándose y llanzando espores por tola zona y estropiando la nave, El Xefe y l'Inquisidor vense forzaos a xunise temporalmente con Gravemind, el líder Flood, pa detener a Verdá d'activar los aniellos y empezar lo qu'él llama'l Gran Viaxe que según el llevara a tolos del Covenant escontra la salvación y l'inmortalidá. Verdá prinda a Johnson, yá que namái los humanos pueden manipoliar teunoloxía Forerunner. Keyes trata de salvalo, pero ye asesinada pol Profeta. Una vegada que les fuercies proteutores de verdá fueron abrasaes, el Xefe detién el disparu de los aniellos y l'Inquisidor mata a Verdá. Cola activación de los aniellos parada, Gravemind traiciona al dúu y Johnson escapa.

El Xefe afaya un nuevu aniellu Halo siendo construyíu na Arca, un reemplazu pal qu'él destruyó nel primer xuegu. 343 remanez almitiendo que sabía sobre la reconstrucción de la instalación, onde amuesa ciñu al so "llar" reconstruyíu. El Xefe decide encender p'acabar colos Flood d'una vegada por toes primero que se terminara de construyir pa xenerar una esplosión y non la tarrecida activación, pero primero va a les ruines de Gran Caridá pa rescatar a Cortana. El tiempu arralecía p'atopar l'índiz del reconstruyíu aniellu, pero gracies a Cortana, omitieron dicha misión al caltener l'índiz del aniellu orixinal. Nel so escape, el Xefe destrúi'l reactor de Gran Caridá, faciéndola esplotar y aparentemente matando a Gravemind nel progresu.

Al llegar a Halo, Cortana afaya que Gravemind sobrevivió y que ta reconstruyéndose nel aniellu. Na Sala de Control del aniellu Johnson preparar p'activar el prematuru aniellu col Xefe y l'Inquisidor xixilando los sos llombos, sicasí ye sorprendíu pol Monitor, quien, afayando les sos intenciones, volver en contra d'ellos mancando de gravedá a Johnson, y, esti en reacción, dispára-y col so Láser Spartan, depués Johnson da-y al Xefe Maestru'l so Láser Spartan por que mate al monitor. Dempués de la llucha contra Spark, el Xefe llogra matalo, y asina finalmente, el Xefe activa'l Halo. El Xefe, Cortana y l'Inquisidor fuxen escontra una fragata del UNSC, la "Forward Unto Dawn"(Expeda a Alba) a midida que Halo cayer a cachos. El "Forward Unto Dawn" llogra maniobrar pa salir rápido de l'arca pol portal terrestre, entá activu. Sicasí, namái la metá cimera d'esta, cargando al Inquisidor, pasa pol portal. Dexando la bodega y la parte trasera (Onde'l Xefe y Cortana atopábense) a mercé de la esplosión.

De vuelta na Tierra un homenaxe escontra los cayíos na guerra ye dirixíu por Lord Hood y l'Inquisidor,y los Elites sobrevivientes tornen al so planeta natal. Dempués de los creitos amosar al Xefe Maestru y Cortana, vivos y varaos na galaxa na metá inferior de la Dawn. Cortana unvia una señal d'auxiliu, anque sabe que podría tardar años en ser recibida, y el Xefe entra nuna cámara criogénica pa Spartans, non ensin antes dici-y a Cortana "Cuando me precises, espiértame".

Al completar la misión, en manera llexendaria, puede vese la fragata averándose a un planeta desconocíu'l cual da empiezu a Halo 4 y dempués de Halo 4, Halo 4 Spartan Ops y a una nueva saga, llamada: " Saga del Reclamador ", (comúnmente conocida como Triloxía del Reclamador). que cuntaría con Cortana y el Xefe Maestru como protagonistes.

Campaña[editar | editar la fonte]

De la mesma, el xuegu consta de diez niveles en total na manera de campaña, que caracterícense por ser lliniales —esto ye, qu'avancen conforme la hestoria del xuegu—:21

Niveles[editar | editar la fonte]

  1. Llegada
  2. Sierra 117
  3. Nial del Cuervu
  4. Autopista Tsavo
  5. La Nube
  6. Esclusa
  7. L'Arca
  8. El Covenant
  9. Cortana
  10. Halo

Multixugador[editar | editar la fonte]

Cola llegada de Halo 3, amestáronse 11 mapes pal so usu en Multixugador. A diferencia d'Halo 1 Combat Evolved que foi llanzáu con 13 mapes y Halo 2 con 12 mapes. Pa un combate más interesante, munchos xugadores utilizaron el nuevu editor, Forge. Los mapes Epilogue, Sand Trap, Boundless y Pit Stop fueron oficialmente reeditaos por Bungie, cada unu incluyendo pequeños cambeos como nueves armes y vehículos o la eliminación de les puertes escudo, etc, Ye unu de los meyores Multixugador de Halo.

Legendary Map Pack[editar | editar la fonte]

El Paquete de Mapes Llexendariu foi llanzáu pa la so compra por Xbox Live por un total de 600 Gamer Points, incluyendo los mapes:

    • Ábanu
    • Apagón
    • Ghost Town ==== Almacenamientu Fríu ==== Cold Storge ye un mapa descargable por Xbox Live. Foi'l séptimu mapa llanzáu pa Halo 3, el 07/07/08, día de Bungie, como un regalu pa tola comunidá de Halo 3 alredor del mundu. ==== Mythic Map Pack ==== El paquete de Mapes Míticu ye descargable por Xbox LIVE en cuenta de 400 Gamerpoints o por aciu un códigu llográu na Edición Llindada de Halo Wars. Como parte de l'actualización, los mapes incluyíos cunten con nuevu cranios pa la so busca. Los mapes incluyíos son:
      • Asamblea
      • Orbital
      • Sandbox Más tarde en llanzáu'l Segundu Paquete de Mapes Míticu. N'ochobre 22, 2009 ye llanzáu en discu, y en febreru 2, 2010 pa la so compra en Xbox LIVE por un total de 800 Gamerpoints. Los mapes tamién inclúin cranios escondíos, nuevos llogros, amás d'un Retu del Desafíu de Maestru. Siendo los mapes:
      • Mariña
      • Herexe
      • Ciudadela

Matchmaking[editar | editar la fonte]

Artículu Principal: Matchmaking

El Matchmaking ye la manera de xuegu que dexa a los usuarios xugar partíes en llinia, yá seya en partíes clasificatorias, sociales y/o personalizaes. Equí pueden ganase dellos puntos de EXP y Skill p'algamar nuevos rangos y niveles nuevos.

Forge[editar | editar la fonte]

Artículu Principal: Forge

El Forge ye una nueva aplicación incluyida en Halo 3 y Halo Reach, con ella podemos aportar al cambéu de mapes, esto ye, que podemos modificar tolos sos atributos, que van dende l'allugamientu d'armes hasta'l cambéu d'estructures disponibles nel mapa, inclusive crear nueves. Sicasí, Forge namái ta disponible pal so usu en Mapes de Multixugador pa xugase con un máximu d'ocho usuarios por Partida. Los mapes modificaos son conocíos como "Variantes de Mapes".

El Cambéu d'estos rique lliteralmente convertir al to xugador nun Monitor Forerunner bien similar a 343 Guilty Spark, gracies a qu'apodera la gravedá, podemos aportar a llugares nunca antes vistos o que yeren difíciles de llegar por cuenta de la falta de levitación. Cola llegada nuevos Paquetes de Mapes, los nomaos Sandbox y Foundry, fueron especialmente creaos pal so usu en Forge.

Sistema de xuegu[editar | editar la fonte]

Halo 3 ye un xuegu de disparos onde'l xugadores sobremanera esperiencia'l xuegu dende una perspeutiva en primer persona. Gran parte del xuegu llevar a cabu a cuerpu, pero tamién inclúi segmentos enfocaos en combate con vehículos. El balance de les armes y los oxetos nel xuegu afacer a que se xunten meyor al "Triángulu d'Oru de Halo": estes son armes, granaes y ataques cuerpu a cuerpu, que tán disponibles a un xugador na mayoría de les situaciones. Los xugadores pueden portar delles de les armes en cada mano, arrenunciando al usu de granaes y ataques cuerpu a cuerpu en favor del poder de fueu combináu de dos armes. Munches de les armes disponibles n'anteriores entregues de la serie tornen con alteraciones de poder y cosmétiques de menor importancia A o a diferencia de les anteriores entregues, l'arma secundaria del xugador ye visible nel so modelu de xugador, enfundada o colgada nel llombu del xugador.[13]

Halo 3 introduz "armes de sofitu", que son armes a dos manes que ralenticen al xugador, pero ufierten a cambéu potencia de fueu enforma mayor.[14] Amás de les armes, el xuegu contién una nueva clase de mecanismos llamaos equipamientu; estos elementos tienen efeutos diversos, que van dende pantalles defensives la rexeneración del escudu a bengalas. Namái una pieza d'equipu puede llevase al empar. El componente de vehículos del xuegu amplióse con vehículos nuevos y afechiscos solamente pola IA.[15]

Maneres[editar | editar la fonte]

Na manera de campaña de Halo 3 puede xugase al traviés de solu o cooperativu con hasta otros trés xugadores al traviés de Xbox Live o System Link.[16] En llugar de tener cada xugador siendo un personaxe idénticu al igual qu'en previos xuegos de Halo, el primer xugador xuega como'l Xefe Maestru, y el segundu xugador xuega como'l Inquisidor. Los otros dos xugadores controlen a dos élites del Covenant, N'tho 'Sraom y Usze 'Taham, cada unu colos sos propiu pasáu. Nun importa cuál personaxe ye xugáu, cada xugador tien capacidaes idéntiques, a pesar de que les sos armes al empezar varien.[16] Cranios ocultos que s'atopen en cada unu los niveles causa cambeos al xuegu cuando son activaos, como dando a los enemigos salú extra, camudando diálogos nel xuegu o modificando'l comportamientu de la IA.[17] Estos cranios, según el nivel de dificultá y la velocidá a la que se completó'l nivel, apurren multiplicadores a la puntuación total. Los xugadores conceden puntaje pa desbloquiar llogros por algamar una determinada puntuación en cada nivel.[18]

La rede llocal o Xbox Live ye compatible con hasta dieciséis xugadores en partíes multixugador con maneres de xuegu incluyendo les variaciones de "Asesín" y "Prinda la Bandera". Los xugadores tienen de buscar viviegamente a otros xugadores al traviés de la so llista d'amigos de Xbox Live, por aciu el sistema de convidar a partys, o la función de busca de LAN pa xugar partíes multixugador coles sos propies regles personalizaes y mapes personalizaos. Si tán coneutaos a Xbox Live sicasí, el xugador qu'escueye tener el xuegu decide por ellos les normes precises y un mapa pa xugar, según xugar contra o con a otres persones, usando'l sistema "matchmaking" (l'automática agrupación de los xugadores d'habilidá similar). Un xugador va decidir ente una selección de xuegos, cada unu contién una determinada manera d'esperimentar el xuegu.[19]

Repartu[editar | editar la fonte]

Personaxe Actor orixinal
Xefe Maestru Steve Downes
Cortana Jen Taylor
Inquisidor Keith David
Comandante Miranda Keyes Justis Bolding
Sarxentu Johnson David Skully
Lord Hood Ron Perlman
Profeta de la Verdá Terrance Stamp
Rtas 'Vadum Robert Davi
343 Guilty Spark Tim Dadabo
El Gravemind Dee Bradley Baker
Floods Dee Bradley Baker
Sarxentos Nathan Fillion
Marines, ODST Mikey Kelley

Adam Baldwin

Andrew McKaige

Nolan North

Katee Sackhoff

Alan Tudyk

David Frederick White

Debra Wilson

Grunts Roy Stanton

Joseph Staten

Mark Fullerton

Chris Edgerly

Producción[editar | editar la fonte]

El conceutu del videoxuegu surdió inclusive primero que se llanzara al mercáu Halo 2 en 2004.[20] Anque dellos del equipu de producción preferíen crear conteníu adicional pa la segunda entrega de la serie, otros teníen yá en mente los aspeutos rellacionaos col desenvolvimientu de Halo 3. En mayu de 2006, Bungie dexó entever que taben trabayando en «un nuevu proyeutu».[21] Poco dempués, l'estudiu anunció de forma oficial a la prensa la producción del tercer xuegu de Halo, na E3 per mediu d'un tráiler cinemáticu en tiempu real.[1]

Nel so sitiu web, Bungie publicó selmanalmente un comunicáu onde informaben al públicu la meyora na producción del xuegu. En setiembre de 2006 revelaron que los diseñadores crearen dos compiladores tantu pa la manera individual como pal multixugador, coles mires d'acelerar la depuración y prueba de los archivos d'esta última manera de xuegu, en comparanza de la que retrasara esti procesu nos anteriores xuegos.[22] Anque los detalles sobre la manera multixugador fuéronse conociendo con una considerable anticipación (cuatro meses antes del estrenu programáu),[23] nun asocedió asina cola manera individual, que les sos carauterístiques caltuviéronse de callao mientres casi tola etapa de producción. Les primeres tomes de la manera campaña espublizar hasta'l 5 de xunetu de 2007.[24] Un mes antes, Bungie convidó a los siguidores a probar la versión beta de la manera multixugador online,[25] anque antes teníen d'adquirir la copia en físicu de Crackdown.[26]

En Halo 3, una traza qu'ameyoró notablemente al respective de los sos predecesores foi la capacidá de reacción de la IA. Por casu, nesta ocasión los Brutes actúen de cierta forma nun tiempu determináu, lo cual inflúi nel desenvolvimientu de la interactividad col xugador.[27][28]

Gráficos[editar | editar la fonte]

El xuegu utiliza un Motor de xuegu motor gráficu creáu por Bungie[29] qu'utiliza delles teunoloxíes avanzaes como ciertos efeutos d'altu rangu dinámicu y con fondura de campu pa les escenes.[30] Anque na versión beta nun incorporaron motion blur, dichu efeutu sí apaez na edición definitiva que se punxo a la venta.[31] La mayoría de los oxetos dinámicos qu'apaecen, incluyíes les plantes, proyeuten solombres en tiempu real. P'apurri-y un mayor detalle a la superficie, los desarrolladores añadieron tres tipos de mapeado: normal, topolóxicu y por paralax. Como resultancia, los xugadores son capaces de reparar claramente'l paisaxe tridimensional hasta una distancia máxima de 16 km.[32] Anque de primeres pensóse n'incluyir tamién efeutos reflectores en tiempu real, Bungie refugó depués dicha opción a la que consideró como «un bagazu de recursos».[33]

Los gráficos de Halo 3 nun tienen una resolución nativu d'alta definición.[34] En contraste al resolución de 1280×720 que la mayoría de los xuegos de la consola Xbox 360 tienen, la tercer entrega de Halo cuenta con una de 1152×640.[35] Esto debió a cuestiones puramente téuniques, yá que Bungie optó por utilizar dos búfer en cuenta de unu solo como solía faese, una y bones un menor resolución de los gráficos habría-y de dexar a los desarrolladores caltener la mayor parte del rangu dinámicu como fuera posible pal llume del escenariu, ensin que felicidá carauterística afectara la Imáxenes per segundu frecuencia d'imáxenes per segundu. La consola dexa esguilar la imaxe a 1080p.[35]

Ediciones[editar | editar la fonte]

Edición Llexendaria de Halo 3

Halo 3 salió a la venta en tres versiones: Edición Estándar, Edición Coleicionista y Edición Llexendaria. La Edición Estándar contién el discu y un manual. La Edición de Coleicionista contién el discu, el manual, y un DVD coles extras: Cómo se fixo y otros conteníos adicionales, tou ello dientro d'una carcasa metálica. La Edición Llexendaria inclúi'l cascu Spartan Mark VI MJOLNIR de coleicionista y dos discos de material extra. El primeru, con imáxenes esclusives del procesu de desenvolvimientu de Halo y el documental n'alta definición Cómo se Fixo Halo 3. El segundu discu extra inclúi material cinematográficu remasterizado de Halo: Combat Evolved y Halo 2 con comentarios de los desarrolladores, pa faer una repasada al cursu de la hestoria de Halo. Tamién apurre un documental sobre'l día ente día en Bungie Studios y conteníu esclusivo de les series Rede vs. Blue y This Spartan Life, de Machinima. Finalmente, una coleición de bocetos orixinales desenvueltos pol artista Lee Wilson, nos que se retraten los momentos clave de la saga Halo.[36]

Versión Normal Coleicionista !Llexendaria
$59.99 $69.99 $129.99
Discu de xuegu y Manual Sí |Sí
DVD interactivo para Xbox 360 Non
Bestiario Non
Non Non
Non Non


Conteníu descargable[editar | editar la fonte]

Halo 3 tuvo mapes descargables, como tamién actualizaciones del xuegu vía Xbox Live. El paquete de mapes Heroic Map Pack qu'inclúi: Standoff, Rat's Nest y Foundry foi llanzáu'l 11 d'avientu de 2007.[37] Un segundu paquete de tres mapes llamáu Legendary Map Pack colos mapes Ábanu, Apagón y Pueblo pantasma foi publicáu'l 15 d'abril del 2008.[38] Un remake del mapa de Halo: Combat Evolved Almacenamientu fríu, foi libereado gratuitamente el 7 de xunetu de 2008.[39] Un tercer paquete de tres mapes los cualos son Reunion, Orbital, y Sandbox, fueron incluyíos na edición especial de Halo Wars.[40] Y d'últimes un cuartu paquete tituláu Mythic II Map Pack, foi publicáu'l 2 de febreru de 2010 qu'inclúi trés nuevos mapes de Halo 3: ODST Ciudadela, Herexe y Mariña.[41]

Receición[editar | editar la fonte]

 Receición
Analises agregaos
Autor Puntuación
Metacritic94%[42]
GameRankings94%[43]
Analís
Publicación Puntuación
1UP.comA+[44]
Edge10/10
Eurogamer10/10[45]
Famitsu37/40
Game Informer9.75/10[46]
GameSpot9.5/10[47]
GameTrailers9.8/10[48]
IGN9.5/10[27]
Revista Oficial Xbox10/10[49]
X-Play5/5 estrellas[50]

Halo 3 recibió xeneralmente crítiques favorables. Nel sitiu de GameRankings, el xuegu llogró un puntaje de 94%, basáu en 89 reviews, polo qu'en mayu de 2011, ye'l décimu meyor xuegu de Xbox 360.[43][51] En Metacritic, el xuegu recibió'l puntaje de 94 de 100 basáu en 86 reviews.[42]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. 1,0 1,1 Achronos (2006-05-09). «Halo 3 Announced». Bungie.net. Consultáu'l 6 d'agostu de 2007. Error de cita: La etiqueta <ref> ye inválida; el nome «announcement» ta definíu delles vegaes con distintu conteníu
  2. Error de cita: La etiqueta <ref> nun ye válida; nun se conseñó testu pa les referencies nomaes releasedate
  3. Sinclair, Brendan. «Analyst: 4.2M Halo 3s already at retail». GameSpot. Archiváu dende l'orixinal, el 6 de xunetu de 2008. Consultáu'l 24 de setiembre de 2007.
  4. (2007) Bungie Studios: Halo 3 Instruction Manual. Microsoft Game Studios, páx. 6.
  5. Hillis, Scott (4 d'ochobre de 2007). «Microsoft says "Halo" 1st-week sales were $300 mln». Reuters. Consultáu'l 8 d'ochobre de 2007.
  6. McDougall, Paul (27 de setiembre de 2007). «Halo 3 Sales Smash Game Industry Records». Information Week. Consultáu'l 3 d'ochobre de 2007.
  7. Sinclair, Brendan (3 de xineru de 2008). «MS: 17.7 million 360s sold». GameSpot. Archiváu dende l'orixinal, el 10 d'avientu de 2008. Consultáu'l 4 de xineru de 2008.
  8. Brandon Boyer (18 de xineru de 2008). «NPD: 2007 U.S. Game Industry Growth Up 43% To $17.9 Billion». Gamasutra. Consultáu'l 18 de xineru de 2008.
  9. «Halo 3 Reviews». Game Rankings. Consultáu'l 7 d'ochobre de 2007.
  10. Staff (9 d'ochobre de 2008). «TGS 2008: Halo 3: Recon Facts». IGN. Consultáu'l 9 d'ochobre de 2008.
  11. «Halo Story Timeline». Halo.Bungie.Org. Consultáu'l 24 d'agostu de 2011.
  12. (2007) Bungie: Halo 3 Instruction Manual. Microsoft Game Studios.
  13. «Cover Story: Halo 3». Electronic Gaming Monthly 1 (210):  páxs. 86–103. avientu de 2006. 
  14. Goldstein, Hilary (10 d'agostu de 2007). «Burn, Baby! Burn!» páxs. 1–2. IGN. Consultáu'l 24 d'agostu de 2011.
  15. «Bungie Podcast». Bungie (28 d'agostu de 2007). Archiváu dende l'orixinal, el 29 de xunu de 2011. Consultáu'l 24 d'agostu de 2011.
  16. 16,0 16,1 Smith, Luke (31 de xunetu de 2007). «The Tru7h About Co-Op in Halo 3». Bungie. Consultáu'l 24 d'agostu de 2011.
  17. Smith, Luke (3 d'ochobre de 2007). «Get the Most Out of Skulls». Bungie. Consultáu'l 24 d'agostu de 2011.
  18. Sketch (25 de setiembre de 2007). «Halo 3 How-to: Campaign Scoring 101». Consultáu'l 24 d'agostu de 2011.
  19. Armstrong, Chad "Shishka". «Matchmaking Playlists». Bungie. Archiváu dende l'orixinal, el 1 de xunetu de 2011. Consultáu'l 25 d'agostu de 2011.
  20. O'Donnell, MartyHalo 2 Developer's Commentary [Halo 3 Legendary Edition]. Bungie. Escena en 04:00.
  21. O'Connor, Frank (5 de mayu de 2006). «Bungie Weekly Update: 05/05/06». Bungie. Consultáu'l 24 d'agostu de 2011.
  22. O'Connor, Frank (1 de setiembre de 2006). «Bungie Weekly Update: 09/01/06». Bungie. Consultáu'l 6 d'ochobre de 2014.
  23. Smith, Luke (6 de payares de 2011). «Halo 3 Xbox 360 Preview». 1UP. Archiváu dende l'orixinal, el 14 d'ochobre de 2012. Consultáu'l 6 d'ochobre de 2014.
  24. O'Connor, Frank (6 de xunetu de 2007). «Bungie Weekly Update: 07/06/07». Bungie. Consultáu'l 6 d'ochobre de 2014.
  25. O'Connor, Frank (10 d'abril de 2007). «Inside Bungie: Multiplayer Madness!». Bungie. Consultáu'l 24 d'agostu de 2011. «The Halo 3 Multiplayer Beta will go live on May 16th at 12:00 AM PDT and run through June 6th at 11:59 PM PDT.»
  26. Klepek, Patrick (9 de febreru de 2007). «Crackdown disc required to play Halo 3 Beta». 1UP. Archiváu dende l'orixinal, el 5 d'agostu de 2011. Consultáu'l 6 d'ochobre de 2014.
  27. 27,0 27,1 Goldstein, Hilary (23 de setiembre de 2007). «Halo 3 Review» páxs. 1–5. IGN. Consultáu'l 2 d'ochobre de 2007.
  28. O'Connor, Frank (6 d'avientu de 2006). «Et El to Brute?!». Bungie. Consultáu'l 6 d'ochobre de 2014.
  29. Sanders, Kathleen (9 de mayu de 2006). «E3 2006: Halo 3 Trailer Impressions». IGN. Consultáu'l 24 d'agostu de 2011. «...rendered in real-time on the Xbox 360 using the current version of the Halo 3 engine.»
  30. Klepek, Patrick (19 de marzu de 2007). «Bungie Says Halo 3 Graphics are Coming Together». 1UP. Archiváu dende l'orixinal, el 5 d'agostu de 2011. Consultáu'l 6 d'ochobre de 2014.
  31. Booker, Logan (1 de payares de 2007). «Halo 3 - Console Games - Game - Reviews». Atomic. Archiváu dende l'orixinal, el 22 de xineru de 2009. Consultáu'l 6 d'ochobre de 2014.
  32. Error de cita: La etiqueta <ref> nun ye válida; nun se conseñó testu pa les referencies nomaes scivsfi
  33. O'Connor, Frank (5 d'ochobre de 2007). «Bungie Weekly What's Update 10/05/07». Bungie. Consultáu'l 6 d'ochobre de 2014.
  34. Dobson, Jacob (28 de setiembre de 2007). «Halo 3 not HD: Runs at 640p, Pixel Counters Claim». Joystiq. Consultáu'l 6 d'ochobre de 2014.
  35. 35,0 35,1 Smith, Luke (28 de setiembre de 2007). «You owe me 80p!». Bungie. Consultáu'l 6 d'ochobre de 2014.
  36. Más sobre les ediciones inédites de Halo 3
  37. Bungie. «"Heroic Map Pack Announced for Halo 3"» (inglés). Archiváu dende l'orixinal, el 4 de febreru de 2009.
  38. Bungie. «"Legendary Map Pack"» (inglés). Archiváu dende l'orixinal, el 21 de xineru de 2009.
  39. Bungie. «"Bungie Weekly Update: 7/7/08"» (inglés).
  40. 1UP. «"Halo Wars Hits Xbox 360 in February"» (inglés). Archiváu dende l'orixinal, el 24 de payares de 2008.
  41. Microsoft. «"Halo 3 Mythic II Map Pack"» (inglés).
  42. 42,0 42,1 «Halo 3 (Xbox360: 2007): Reviews». Metacritic. Consultáu'l 7 de mayu de 2011.
  43. 43,0 43,1 «Halo 3 Reviews». Game Rankings. Consultáu'l 7 d'ochobre de 2007.
  44. Hsu, Dan (21 de setiembre de 2007). «Halo 3 (Xbox 360)». 1UP. Archiváu dende l'orixinal, el 19 de mayu de 2011. Consultáu'l 19 de mayu de 2011.
  45. Fahey, Rob (23 de setiembre de 2007). «Halo 3 - Review». Eurogamer. Consultáu'l 23 de setiembre de 2007.
  46. Vore, Bryan (1 d'ochobre de 2007). «Game Informer: Halo 3». Game Informer. Archiváu dende l'orixinal, el 11 d'ochobre de 2007. Consultáu'l 3 d'ochobre de 2007.
  47. Gerstmann, Jeff (23 de setiembre de 2007). «Halo 3 for Xbox 360 Review - Xbox 360 Halo 3 Review». GameSpot. Consultáu'l 25 de setiembre de 2007.
  48. «Halo 3 Video Game, Review». GameTrailers (23 de setiembre de 2007). Consultáu'l 24 de xunu de 2011.
  49. Reyes, Francesca (6 de payares de 2007). «Halo 3». Official Xbox Magacín. Consultáu'l 19 de xunu de 2011.
  50. Hunt, Jonathan. «X-Play: Halo 3 Review». G4TV. Consultáu'l 6 de payares de 2008.
  51. «Highest Rated Xbox 360 Games». Game Rankings. Consultáu'l 25 de marzu de 2009.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]