Fuercia terrestre de Rusia

De Wikipedia
Fuercia terrestre de Rusia
exércitu de tierra
Llocalización
Sede Main Building of the Ministry of Defense (en) Traducir
Direición Rusia
Historia
Fundación1550
Bolsa de valores Fuercies Armaes de Rusia
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata
Bandera de les Fuercies Terrestres Ruses.

La fuercia terrestre de Rusia (rusu: Сухопутные силы России, tr.: Sujoputniye sili Rossii) son les fuercies terrestres de la Federación Rusa, formaes con partes de la disolución del Exércitu Soviéticu en 1992. Anque les Fuercies Terrestres Ruses na so forma actual namái tienen quince años d'antigüedá, los oficiales rusos esponen la hestoria de los sos antecedentes al traviés de la dómina de la Rusia Imperial hasta los tiempos del Rus de Kiev.[1] Dende 1992 les Fuercies Terrestres tuvieron que llevar al estranxeru varios miles d'efectivos de les antigües guarniciones soviétiques, mientres taben estensamente destinaes nes guerres de Chechenia, y calteniendo la paz y otres operaciones nos estaos socesores soviéticos (lo que se conoz en Rusia como la "periferia inmediata").

Anguaño, l'exércitu ta metanes una importante modernización del material, col gobiernu en procesu de gastar unos 200 000 millones de dólares (lo qu'equival a unos 400 000 millones en dólares PPA) nel desenvolvimientu y la producción de material militar, sol Programa Estatal d'Armamentos 2007-2015.[2] El programa, en vixencia hasta'l 2015, pretende reemplazar el 45 % del equipamientu militar del exércitu y l'armada.[3] Con esti importante influxu de fondos, el (antiguu) ministru de defensa Serguéi Ivánov declaró que quería devasar al Exércitu Soviéticu en "tar preparáu pal combate".[2] Un informe del Conflict Studies Research Centre del Reinu Xuníu, fecháu en mayu de 2007, sorrayó que, mientres apuntaba la medría de fondos, comparaba la velocidá de cambéu nes Fuercies Armaes Ruses a les reformes de la Marina Real Británica a principios del sieglu XIX, y predixo que nun habría nenguna medría na preparación pal combate mientres años.[4] L'informe menta que'l sueldu y les condiciones pa los militares rusos ameyorara significativamente, especialmente pa los militares contrataos. L'informe tamién suxure qu'anque'l cambéu a un añu del serviciu de reclutamiento va atayar la dedovshchina, paez pocu probable que la intimidación suma dafechu ensin un importante cambéu social.[5] Otres valoraciones dende la mesma fonte apunten a que les Fuercies Terrestres Ruses enfrentar a una importante interrupción en 2008 una y bones el cambéu demográficu enzanca los planes d'amenorgar el periodu de serviciu militar obligatoriu de dos años a unu.[6] esta integráu por 350.000 homes[7] n'activu y 750.000 en reserva.

Misión[editar | editar la fonte]

Les principales responsabilidaes de les Fuercies Terrestres son la proteición de la frontera del país, el combate en tierra, la seguridá de los territorios ocupaos, y la derrota de les tropes enemigues. Les Fuercies Terrestres tienen de poder consiguir estos oxetivos tantu en guerra nuclear como en guerra non nuclear, especialmente ensin l'usu d'armes de destrucción masiva. Amás, tienen de ser capaces de protexer los intereses nacionales de Rusia dientro del marcu de los sos compromisos internacionales.

El Principal Comandu de les Fuercies Terrestres tien encamentaes oficialmente les xeres colos siguientes oxetivos:[8]

  • L'entrenamientu de tropes pal combate, en función de les xeres determinaes pol Estáu Mayor de les Fuercies Armaes.
  • La meyora de la estructura y composición de les tropes, y la optimización de los sos númberos, incluyendo les tropes especiales.
  • El desenvolvimientu de la teoría y la práutica militar.
  • El desenvolvimientu ya introducción de manuales de campu d'entrenamientu, manuales y metodoloxía.
  • La meyora del entrenamientu operativu y en combate de les Fuercies Terrestres.

Historia[editar | editar la fonte]

Dempués de la disolución de la Xunión Soviética fixéronse dellos esfuercios pa caltener les Fuercies Armaes Soviétiques xuntes como un únicu exércitu pa la nueva Comunidá d'Estaos Independientes. El postreru ministru de Defensa de la Xunión Soviética, mariscal Yevgeny Shaposhnikov, foi designáu comandante supremu de les Fuercies Armaes de la CEI n'avientu de 1991.[9] Ente los numberosos trataos roblaos por repúbliques cambiantes con cuenta de que dirixir el periodu de transición hubo un alcuerdu provisional sobre les fuercies de propósitu xeneral, robláu en Minsk el 14 de febreru de 1992. Sicasí, una vegada tuvo claro qu'Ucraína y, potencialmente, les otres repúbliques taben decidíes a socavar el conceutu de fuercies compartíes de propósitu xeneral y establecer les sos propies fuercies armaes, el nuevu gobiernu rusu fixo'l so movimientu.[10] Borís Yeltsin robló un decretu sobre la formación d'un Ministeriu Rusu de Defensa'l 7 de mayu de 1992, faciendo apaecer a les Fuercies Terrestres Ruses xunto coles otres partes de les Fuercies Armaes de la Federación Rusa. Nesi tiempu l'Estáu Mayor xeneral taba en procesu de retirar decenes de miles de personal del Grupu de Fuercies Soviétiques n'Alemaña, el Grupu de Fuercies del Norte en Polonia, el Grupu de Fuercies Central en Checoslovaquia, el Grupu de Fuercies del Sur n'Hungría, y de Mongolia.

Trenta y siete divisiones tuvieron que ser retiraes de los cuatro grupos de fuercies y los países bálticos, y cuatro distritos militares totalizando cincuenta y siete divisiones fueron tresferíos a Bielorrusia y Ucraína.[11] Pa la disolución de les Fuercies Terrestres Soviétiques, la retirada de los antiguos estaos del pactu de Varsovia y los países bálticos foi un procesu desaxeradamente esixente, costosu y debilitante.[12] Como los distritos militares que permanecieron en Rusia dempués de la cayida de la URSS taben na so mayor parte compuestos poles formaciones de cuadros movilizables, les Fuercies Terrestres Ruses fueron creaes en mayor grau treslladando les antigües formaciones d'Europa del Este a esos distritos con recursos insuficientes. Sicasí, les instalaciones nesos distritos yeren bastante desaparentes p'agospiar al ábanu de personal y material que volvía del estranxeru, y munches unidaes "fueron descargaes de los vagones del ferrocarril en campos vacíos."[13]

La necesidá de destrucción y treslláu de grandes cantidaes d'armamentu sol tratáu Fuercies Convencionales n'Europa tamién esixó grandes cambeos.

Planes de reforma tres la cayida del réxime socialista[editar | editar la fonte]

Un plan de reforma foi publicáu'l 21 de xunetu de 1992 en Krasnaya Zvezda,[14] el periódicu del Ministeriu de Defensa. Más tarde una comentarista dixo que foi montáu "apresuradamente" pol Estáu mayor "pa satisfaer la demanda pública de cambeos radicales."[15] El Estáu Mayor, dende esti momentu, convertir nun bastión de caltenimientu, causando una acumuladura de problemes que más tarde resultaron críticos. El plan de reforma abogaba por un cambéu dende una estructura Ejército-División-Reximientu a una organización Cuerpo-Brigada. Les nueves estructures tendríen de ser más capaces de trepar con una situación ensin frentes y ser más hábiles na aición independiente a tolos niveles. Esaniciando un nivel completu de mandu, dexando dos gradies superiores en cuenta de trés ente los cuarteles xenerales del teatru y los batallones combatientes produciría aforros, aumentu de flexibilidá, y simplificaría les órdenes de comandu y control.[16] La esperada conversión total a esta nueva estructura realmente resultó ser pocu frecuente, incompleta, y dacuando invertida. Apaecieron más brigaes, pero na so mayor parte como divisiones qu'amenorgaren a les sos nueves fuercies, y divisiones, como la nueva tercer división de rifles motorizada nel Distritu Militar de Moscú, fueron formaes cola cuenta d'eslleir formaciones de tanques, en cuenta de brigaes. Rematáronse poques de les reformes entamaes a principios de la década de 1990, por trés razones. De primeres, hubo una falta d'una firme orientación política escontra los civiles, con Borís Yeltsin más comenenciudu n'asegurar que les Fuercies Armaes fueren controlables y lleales, primero que reformaes.[17] De segundes, el presupuestu decreciente nun ayudar na coxuntura, y de terceres, nun había un firme consensu dientro del exércitu sobre que reformes teníen d'implementase. El xeneral Pável Grachov, el primer ministru rusu de Defensa (1992–96), por toles sos conversaciones de reforma, quería caltener l'antiguu estilu soviéticu del Exércitu, con grandes númberos de formaciones de poca fuercia y un serviciu militar obligatoriu masivu y duraderu. L'Estáu Mayor y los servicios armaos intentaron caltener les doctrines, esplegues, armes y misiones de la era soviética, na ausencia d'una nueva y sólida orientación.[18] Un espertu británicu en temes militares, Michael Orr, espón el convincente argumentu de que la xerarquía tenía gran dificultá d'entender dafechu la nueva situación porque, como graduaos de les Academies Militares Soviétiques, la so educación diéralos gran entrenamientu operativu y formación del personal, pero en términos políticos aprendieren una ideoloxía en cuenta de tener unes amplies conocencies de los asuntos internacionales. Asina los xenerales namái podíen ver a la OTAN espandiéndose escontra l'este, en contraste cola debilidá rusa, y nun pudieron reorientase ellos mesmu, y muncho menos les Fuercies Armaes na so totalidá, a les nueves oportunidaes y los nuevos desafíos a qu'ellos s'enfrentaben.[19]

Crisis interna de 1993[editar | editar la fonte]

Les Fuercies Terrestres a remolera arreyáronse na crisis constitucional rusa de 1993 dempués de que l'entós presidente Yeltsin fixo públicu un decretu (illegal) qu'eslleía'l Parllamentu dempués de la so resistencia al so afitamientu de poder y a les reformes neolliberales. Un grupu de diputaos, incluyendo'l vicepresidente Alexander Rutskoi, atrincherárense dientro. Anque les Fuercies Armaes lideraes pol xeneral Grachov sofitaben públicamente al presidente, intentaron caltenese neutrales, siguiendo los deseos de los cuerpos oficiales.[20] Yeltsin tuvo que declarar mientres hores pa convencer a la cúpula militar, que taben inseguros de la derechura de la so causa y de la fiabilidá de les sos fuercies, pa destinalos nel ataque del Parllamentu.

Cuando finalmente montóse l'ataque, les fuercies usaes vinieron de cinco divisiones distintes alredor de Moscú, y el personal arreyáu foi na so mayor parte oficiales y suboficiales d'altu rangu.[12] Tamién hubo indicaciones de que delles formaciones esplegar en Moscú namái como protesta.[21] Sicasí, una vegada que'l Parllamentu foi asaltáu, los líderes parllamentarios arrestaos, y la censura provisional impuesta, Yeltsin consiguió caltener el poder.

Guerres Chechenas[editar | editar la fonte]

Los chechenos nunca aceptaron de bona gana'l gobiernu rusu, y cola disolución de la Xunión Soviética, declararon la independencia en payares de 1991 so un antiguu oficial de les Fuercies Aérees, el xeneral Dzyojar Dudáyev.[22] Cola continuación de la "independencia" chechena vista como un amenorgamientu de l'autoridá de Moscú, una perceición xeneralizada de Chechenia convertida nun abellugu pa criminales, y l'apaición d'un grupu intransixente dientro del Kremlin defendiendo la guerra, Yeltsin decidió en payares de 1994 de que se debía actuar. Nuna xunta del Conseyu de Seguridá del 29 de payares, ordenó a los chechenos desarmase o sinón Moscú restauraría l'orde. El ministru de Defensa Pável Grachov aseguró a Yeltsin que "tomaría Grozni con un reximientu d'asaltu aerotresportáu en dos hores."[23] La operación empezó'l 11 d'avientu de 1994 y pal 31 d'avientu les fuercies ruses taben entrando en Grozni, la capital chechena. La 131ª Brigada Motorizada de Rifles recibió la orde de faer una rápida ofensiva pel centru de la ciudá pero foi virtualmente desarmada n'emboscaes chechenas. Dempués de tomar Grozni definitivamente, ente la feroz resistencia, les tropes siguieron alantre escontra otres places fuertes de los independentistes chechenos. Cuando los militantes chechenos fueron tomaos como rehenes na crisis de rehenes del hospital de Budionnovsk nel Krai de Stávropol en xunu de 1995, la paz paeció posible mientres un tiempu pero finalmente los enfrentamientos siguieron. Dzyojar Dudáyev foi asesináu n'abril de 1996, y esi branu, un ataque checheno retomó Grozni. Alexander Lebed, entós Secretariu del Conseyu de Seguridá, empezó les conversaciones col líder rebalbu checheno Aslan Maskhadov n'agostu de 1996, robló un alcuerdu'l 22/23 d'agostu, y pa final de mes, los enfrentamientos acabaron.[24] L'altu'l fueu formal foi robláu nel pueblu daguestaní de Khasavyurt el 31 d'agostu de 1996, axustando qu'un alcuerdu formal sobre les rellaciones ente la República Chechena de Ichkeria y el gobiernu federal rusu nun tendría de ser robláu hasta finales de 2001.

L'actuación de les Fuercies Terrestres Ruses na Primer Guerra Chechena foi valorada como horriblemente pésima.[25] Escribiendo seis años más tarde, Michael Orr dixo "una de les principales causes del fracasu rusu de 1994–96 foi la so incapacidá de raise y esplegar una fuercia militar entrenada afechiscamente."[26] N'avientu de 1996, el ministru de Defensa Igor Rodionov inclusive ordenó la destitución del comandante de les Fuercies Terrestres, Vladimir Semyanov, por actividaes incompatibles cola so posición —según infórmase les actividaes de negocios de la so muyer.[27]

Llanzacohetes 9P140 Uragan fueron usaos mientres la Segunda Guerra Chechena.

La Segunda Guerra Chechena empezó n'agostu de 1999 dempués de que milicies chechenas enfusar en Daguestán, siguíu rápido a principios de setiembre por una serie de cuatro bombardeos en Rusia, que provocaron l'aición del exércitu rusu contra los presuntos culpables chechenos. Primeramente la principal téunica rusa usada foi estrozar una área con ataques d'artillería y aéreos antes de la meyora de les fuercies terrestres. Fixéronse meyores nes Fuercies Terrestres ente 1996 y 1999, y cuando la Segunda Guerra Chechena empezó, en llugar de "reximientos compuestos" aconceyaos apresuradamente que los sos miembros nunca sirvieren xuntos, unviaos con pocu o nengún entrenamientu, les formaciones fueron plantegaes con solidez con dellos reemplazos, puestes al traviés d'entrenamientu preparatorio, y entós unviaes. El rendimientu nel combate ameyoró como fuera previstu.[28] Sicasí, la guerra allargar por años y ta anguaño estendiéndose al restu del Cáucasu rusu. Foi una llucha bien divisiva, con siquier un oficial militar d'altu rangu despidíu por ser menos que receptivu a les órdenes del gobiernu. El coronel xeneral Gennady Troshev foi despidíu en 2002 por negase a treslladase de comandar el Distritu Militar del Cáucasu Norte a comandar el menos importante Distritu Militar de Siberia.

Reformes de Serguéiev[editar | editar la fonte]

Cuando Ígor Serguéiev llegó al Ministeriu de Defensa en 1997, empecipió lo que foi vistu como una reforma real so condiciones bien difíciles.[29] El númberu d'establecimientos educativos militares —práuticamente ensin cambeos dende 1991— foi amenorgáu, y ordenóse la fusión del Distritu Militar Siberianu y el Distritu Militar Transbaikal. A un mayor númberu de divisiones del exércitu dióse-yos un estáu de "preparación constante", lo que supunxo alzar la participación hasta un 80% del personal y un 100% del material. Serguéiev anunció n'agostu de 1998 qu'habría seis divisiones y cuatro brigaes n'alerta 24 hores pal final d'esi añu. Sicasí, la calidá del personal—inclusive nestes unidaes privilexaes—siguieron siendo un problema. La falta de combustible pa entrenar y una escasez d'oficiales subalternos bien entrenaos enzancaron la efectividá nel combate.[30] Sicasí, concentrándose nos intereses del so antiguu serviciu, les Fuercies Estratéxiques de Cohetes, Serguéiev dirixó la disolución del cuartel xeneral de les Fuercies Terrestres n'avientu de 1997.[31] La disolución foi un "disparate militar", en pallabres de Orr, "xustificable namái en términos de política interna dientro del Ministeriu de Defensa".[32] De resultes d'esto, el prestíu de les Fuercies Terrestres menguó, una y bones la disolución del cuartel xeneral significaba siquier en teoría que les Fuercies Terrestres yá nun yeren una caña o serviciu del mesmu orde que la Fuercia Aérea y l'Armada.[32]

Reformes de Putin[editar | editar la fonte]

Con Vladímir Putin na presidencia destináronse más fondos pa les Fuercies Terrestres Ruses, el cuartel xeneral foi restablecíu, y produciéronse delles meyores na profesionalización (vease Kontraktniki más embaxo). Los planes esixen un amenorgamientu nel serviciu obligatoriu a 18 meses en 2007 y a un añu pa 2008,[33] pero va permanecer una Fuercia Terrestre mista, tantu de soldaos contrataos y reclutes.

L'aumentu de fondos empezó en 1999, cuando dempués de dalguna recuperación na economía rusa y una crecedera de los ingresos asociaos (especialmente del petroleu), "Rusia oficialmente informó que'l gastu en defensa aumentó en términos nominales siquier, per primer vegada dende la formación de la Federación Rusa."[34] El presupuestu pasó de 141 000 millones de rublos en 2000 a 219 000 millones de rublos en 2001.[35] Una gran parte d'esti presupuestu emplegar nel pagu de personal. Hubo dellos aumentos de sueldu, empezando con un 20 % d'aumentu autorizáu en 2001, y l'actual programa de profesionalización, incluyendo los 26.000 sarxentos adicionales mentaos más embaxo, que s'espera que costaren a lo menos 31.000 millones de rublos.[36] Sicasí, l'aumentu de fondos estremóse al traviés de tol presupuestu, harmonizando'l gastu en personal con un meyor llogru ya invirtiendo en investigación y desenvolvimientu.

Sicasí, Alexander Golts en 2004 dixo que dada la insistencia de la xerarquía n'intentar forzar soldaos contrataos nel antiguu patrón de recluta,[37] hai poca esperanza d'un afitamientu fundamental de les Fuercies Terrestres. Amás esplicó que s'espera que sigan, hasta ciertu puntu, la desventaxa militar y "el problema social más urxente de Rusia"[38] mientres dalgún tiempu. El periodista militar rusu Alexander Golts, citáu na introducción, resumió diciendo: "Tou esto significa que les fuercies armaes ruses nun tán preparaes pa defender el país y coles mesmes, son tamién peligroses pa Rusia. Los altos cargos militares nun demuestren la voluntá nin la capacidá d'efectuar cambeos fundamentales."[39]

Personal[editar | editar la fonte]

Les Fuercies Terrestres taben formaes en 2006 por un total averáu de 395 000 persones incluyendo unos 190 000 reclutes y 35 000 persones de les Fuercies Aerotresportaes (VDV).[40] Esto puede comparase con un total averáu de 670 000 persones, con 210 000 reclutes, en 1995-96 (tamién una estimación del IISS). Sicasí, estos númberos tienen de tratase con procuru por cuenta de la dificultá d'esos fora de Rusia de faer cálculos precisos, y el tracamundiu inclusive dientro del Estáu Mayor nel númberu de reclutes dientro de les fuercies.[41]

Soldaos rusos y un vehículu de tresporte blindáu de personal BTR-80 en Bosnia y Herzegovina mientres 1996.

La esistencia de les Fuercies Terrestres empezó en 1992 heredando práuticamente ensin cambeos el sistema de potencial humanu del exércitu soviéticu, anque taba nun estáu de rápida decadencia. Les Fuercies Armaes Soviétiques tuvieron tradicionalmente dirixíes al traviés del serviciu militar obligatoriu, que s'amenorgara en 1967 de trés a dos años. Esti sistema foi alministráu al traviés de los miles de comisariados del exércitu (военный комиссариат, военкомат (voyenkomat)) asitiaos por tola Xunión Soviética. Ente xineru y mayu de cada añu, cada mozu ciudadanu varón soviéticu tenía de presentase al voyenkomat llocal pa la evaluación pal serviciu militar, siguiendo un llamamientu basáu nes llistes de cada escuela y emplegador del área. El voyenkomat trabayaba por cupos unviaos por un departamentu del Estáu Mayor, listando como los mozos yeren riquíos per cada serviciu y caña de les Fuercies Armaes.[42] Sicasí, dende la cayida de la Xunión Soviética fuximientu del reclutamiento disparóse; los oficiales regularmente llamenten l'aproximao 10 % que de fechu forma parte de la rede de reemplazu. Los nuevos reclutes yeren escoyíos por un oficial de la so futura unidá y de normal unviaos per tren al traviés del país. A la so llegada, empezaríen el cursu pa mozos soldaos, y seríen parte del sistema de gobiernu polos de mayor antigüedá, conocíu como dedovshchina, lliteralmente "gobiernu polos güelos." Hubo namái un bien pequeñu númberu de suboficiales profesionales, una y bones la mayoría de suboficiales fueron reclutes unviaos a cursos curtios[43] pa preparar pa posiciones de comandante y sarxentu de seición. Estos suboficiales reclutados fueron complementaos con contramaestres praporshchik, posiciones creaes nos años 1960 pa caltener la mayor variedá d'habilidaes riquíes pa les armes modernes.[44]

La proporción oficial-soldáu del Exércitu Soviéticu tenía un escesu d'altos cargos, parcialmente con cuenta de compensar el relativamente so nivel d'educación de la base del potencial humanu del exércitu y la falta de suboficiales profesionales. Dempués de la Segunda Guerra Mundial y la gran espansión de la educación de los oficiales, los oficiales convertir nel productu de cuatro a cinco años de les escueles militares superiores.[45] Como na mayoría d'exércitos, los oficiales apocayá en serviciu de normal convirtiéronse en líderes de seición, teniendo qu'aceptar la responsabilidá del bienestar de los soldaos y l'entrenamientu (coles esceiciones mentaes más arriba). Los mozos oficiales nes unidaes del Exércitu Soviéticu yeren formaos día y nueche, de normal recibiendo solu trés díes festivos cada mes. Les vacaciones añales taben baxu amenacia si surdíen faltes dientro de la unidá, y la presión creaba una enorme tensión. Escontra'l final de la Xunión Soviética, esto condució a un amenorgamientu nel estáu d'ánimu ente los mozos oficiales.[46] Anguaño'l oficiales nuevos nun deseyen sirvir - en 2002 más de la metá de los oficiales que dexaron les fuercies fixéronlo tan prematuramente.[47] El so estáu d'ánimu ye baxu, ente otres razones, porque los sos destinos tán por completu nes manes de los sos inmediatos superiores y el departamentu de personal. Ensin tener en cuenta les sos aiciones, pueden escoyer xubi-yos o nun xubi-yos, unvia-yos a Moscú o a dalgún destín na frontera china dexaos de la mano de Dios».[48]

Hai poca información disponible sobre l'estáu actual de les muyeres, que nun tán reclutadas, nes Fuercies Terrestres. Según la BBC había 90.000 muyeres nel Exércitu Rusu en 2002, anque les estimaciones sobre'l númberu de muyeres al traviés de toles fuercies armaes ruses en 2000 bazcuyaben ente 115.000 y 160.000.[49] Ye bastante posible que'l periodista de la BBC confundir ente l'Exércitu (Fuercies Terrestres) y les Fuercies Armaes completes, yá que'l so nome habitual en rusu ye Armiya. Les muyeres sirven en papeles de sofitu, más comúnmente nos campos d'enfermería, comunicaciones ya inxeniería. Delles esposes d'oficiales convirtiéronse en personal de serviciu contratáu.

Kontraktniki[editar | editar la fonte]

Dende los cobardes empiezos a principiu de la década de 1990, l'emplegu de soldaos contrataos creció enforma dientro de les Fuercies Terrestres, anque munchos fueron de baxa calidá (esposes d'oficiales con nenguna otra emplegu posible, por casu).[50] N'avientu de 2005, Serguéi Ivánov propunxo qu'amás de los numberosos soldaos alistaos contrataos, tolos sarxentos teníen de convertise en profesionales, lo qu'aumentaría'l númberu de soldaos y suboficiales profesionales nel conxuntu de les Fuercies Armaes a aproximao 140 000 en 2008. El programa actual dexa unos 26 000 puestos extras pa sarxentos dafechu profesionales.[51]

La CIA dixo na so World Fact Book que'l 30 % del personal del exércitu rusu yeren militares contrataos a finales de 2005, y qu'en mayu de 2006, 178 000 militares contrataos taben sirviendo nes Fuercies Terrestres y l'Armada. Hai planes de llamamientos a militares voluntarios pa componer el 70 % de les fuercies armaes pa 2010, col restu de militares consistiendo en reclutes. A finales 2005, les Fuercies Terrestres teníen 40 unidaes constantemente preparaes dafechu de voluntarios, con otres 20 unidaes constantemente preparaes pa formase en 2006.[52] Estes cifres de la CIA pueden ser contrapuestes colos datos del IISS que dicen qu'a finales de 2004, el númberu de contratos que se roblaron nel Distritu Militar de Moscú foi namái un 17 % de la cifra oxetivu, nel Distritu Militar del Cáucasu Norte el 45%, y nel Distritu Militar Volga-Urales el 25 %.[53]

Comentaristes como Alexander Golts amuésense renuentes sobre la resultancia que van tener les nueves contrataciones, y dulden que resulten en munches más unidaes preparaes pal combate, una y bones los oficiales d'altu rangu "nun ven diferencies ente los suboficiales profesionales, ... y los reclutes que fueron instruyíos nes escueles d'entrenamientu mientres menos de seis meses. Estos sarxentos nun van tener nin la conocencia nin la esperiencia que puede ayudar a ganar autoridá nos cuarteles."[54] El Ministru de Defensa Serguéi Ivánov sorrayó la fatal situación de la disciplina dientro de los cuarteles, inclusive dempués d'años d'intentos de profesionalización, cuando fixo públiques les cifres oficiales de mancaos en 2002. 531 homes morrieren en serviciu como resultáu d'accidentes y crímenes y 20 000 fueren mancaos (los númberos aparentemente nun inclúin suicidios). Según Ivanov, «la tasa d'accidentes nun ta menguando».[55] Dos de cada siete reclutes van convertir n'adictos a les drogues y al alcohol mientres sirven el so periodu, según informes de 2005.[56] Parte de la razón ye'l sentimientu ente los militares contrataos, los reclutes y los oficiales. Michael Orr: "Nun hai una rellación de respetu mutuu ente los líderes y lideraos y ye difícil ver como puede crease un exércitu profesional ensin esto. ..agora [2002] los oficiales de cutiu desprecien a los militares contrataos inclusive más qu'a los reclutes. Los 'Kontraktniki' sirviendo en Chechenia y otres 'zones calientes' son de cutiu llamaos mercenarios y merodeadores por oficiales d'altu rangu."[57] Dada esta situación, paez que cualquier exércitu profesional de tipu occidental pue tar bien lloñe. Amás, el costu humanu de la situación actual permanez alto, col maltratu de los reclutes siendo etiquetáu como "unu de los peores escándalos de los derechos humanos n'Europa" por The Economist en 2005.[58]

Organización[editar | editar la fonte]

El Coronel Xeneral Alexey Fyodorvich Maslov.

El Presidente de Rusia ye'l Comandante en Xefe Supremu de les fuercies armaes. El Mandu Principal (Glavkomat) de les Fuercies Terrestres, con base en Moscú, dirixe les actividaes. Como se menta más arriba, esti cuerpu foi eslleíu en 1997 pero reformáu pol Presidente Putin en 2001 nomando al Coronel Xeneral Nikolai Kormiltsev como'l Comandante en Xefe de les fuercies terrestres y tamién como ministru de defensa axuntu.[59] Kormiltsev tresfirió-y el so puestu al Coronel Xeneral (Agora Xeneral d'Exércitu) Alexey Maslov en 2004, y nun reaxuste de les responsabilidaes, el Comandante en Xefe de les Fuercies Terrestres perdió la so posición como ministru de defensa axuntu. Como Kormiltsev, Maslov mientres sirvía como Comandante en Xefe de les Fuercies Terrestres foi xubíu a Xeneral d'Exércitu.

El Mandu Principal de les Fuercies Terrestres ta compuestu del Estáu Mayor de les Fuercies Terrestres, y los departamentos pa les Fuercies de Paz, los Armamentos de les Tropes Terrestres, los Servicios de Sofitu de les Fuercies Terrestres, los Cuadros de les Tropes Terrestres (personal), el Trabayu de Adoctrinamiento y l'Enseñanza Militar.[60] Tamién había delles xuntes direutives que solíen tar comandadas polos Comandantes en Xefe de les Fuercies Terrestres na so capacidá como ministru de defensa axuntu. Incluyíen les Tropes de Defensa de Radiación, les Tropes de Defensa Química y les Tropes de Defensa Biolóxica de les Fuercies Armaes, les Tropes d'Inxenieros de les Fuercies Armaes y les Tropes de Defensa Aérea, según delles otres. El so estáu de mandu exactu ye agora desconocíu.

Estructura[editar | editar la fonte]

Les fuercies terrestres organizativamente consisten de distritos militares (Distritu Militar de Moscú, Distritu Militar de Leningráu, Distritu Militar del Cáucasu Norte, Distritu Militar Volga-Urales, Distritu Militar de Siberia y Distritu Militar del Estremu Oriente), ocho cuarteles xenerales del exércitu,[61] un cuartel xeneral de los cuerpos del exércitu (68º nel Estremu Oriente), divisiones de tanques, divisiones de rifles motorizadas, divisiones d'artillería, distritos fortificaos, unidaes militares individuales, establecimientos militares, empreses y organizaciones.[62]

Distritos Federales Rusos, con Moscú (que tien llendes allegantes col Distritu Militar de Moscú) destacáu. El Distritu Militar Volga-Urales cubre los Distritos del Volga y los Urales.

Les cañes de serviciu inclúin rifles motorizados, tanques, artillería y fuercies de cohetes, tropes de defensa aérea, cuerpos especiales (reconocencia, señales, guerra radioelectrónica, inxeniería, radiación, proteición química y biolóxica, sofitu téunicu, automóviles y la proteición de la retaguardia), unidaes militares y establecimientos loxísticos.[63]

Les Tropes de Rifles Motorizadas son la caña más numberosa del serviciu, que constitúi'l nucleu de les formaciones de batalla de les Fuercies Terrestres. Tán forníes con armamentu potente pa la destrucción d'oxetivos terrestres y aéreos, complexos de misiles, tanques, artillería y morteros, misiles empuestos anti-tanques, sistemes ya instalaciones de misiles antiáereos, y medios de reconocencia y control. Envalórase qu'hai anguaño 19 divisiones de rifles motorizadas, y que l'Armada tien agora delles formaciones de rifles motorizadas sol so mandu nes Fuercies Defensives Terrestres y Costeres de la Flota del Bálticu y el Grupu de Tropes y Fuercies del Nordeste na Península de Kamchatka y otres árees del estremu Nordeste.

Un soldáu rusu nun puestu de control en Kosovo en 2001.

Les Tropes de Tanques son la principal fuercia d'impautu de les Fuercies Terrestres y los medios potentes de la llucha armada, col enfotu de cumplimientu de les xeres más importantes de combate. Hai anguaño tres divisiones de tanques na fuercia: 4ª y 10ª dientro del Distritu Militar de Moscú y 5ª Gds "Don" nel Distritu Militar de Siberia. La 2ª División de Taques nel Distritu Militar de Siberia y la 21ª División de Tanques nel Distritu Militar del Estremu Oriente fueron eslleíes nos últimos trés años.

Les Fuercies d'Artillería y Cohetes apurren la capacidá de disparu principal de les Fuercies Terrestres y los medios operativos más importantes na solución de los problemes nel combate pola derrota aplastante d'agrupaciones d'enemigos. Les Fuercies Terrestres anguaño inclúin 5 o 6 divisiones de defensa con Ametralladores/Artillería estátiques y aparentemente agora una división de artíllería nel campu - la 34ª de Guardias nel Distritu Militar de Moscú. Les anteriores 12ª nel Distritu Militar de Siberia, y posiblemente la 15ª(?) nel Distritu Militar del Estremu Oriente paez que fueron eslleíes. Les Tropes de Defensa Aérees (PVO) son una de les armes básiques pa la destrucción de fuercies aérees enemigues. Consisten de misiles tierra-aire, artillería antiaérea y unidaes radio-téuniques y subdivisiones.

L'Aviación del Exércitu, anque tien la intención de dar sofitu direutu a les Fuercies Terrestres, ta agora sol control de les Fuercies Aérees (VVS).

Disposiciones[editar | editar la fonte]

Les fontes son Baumgardner, IISS Military Balance, Robinson, y Stukalin & Lukin citaes más embaxo.[64] Tenga en cuenta que les disposiciones pa los Distritos Militares de Siberia y del Estremu Oriente son pocu clares; la información cambeos, y por eso indiquen les grandes cifres sacantes qu'haya información específica disponible.

Formación Llugar del cuartel xeneral Comentarios
Fuercies Defensives Terrestres y Costeres de la Flota del Bálticu Kaliningráu
? Brigada de Rifles Motorizada Kaliningráu Designación pocu clara - antigua 1ª MRD
18ª División de Guardia de Rifles Motorizada Gusev Cuadro
Distritu Militar de Leningráu (Xeneral Igor Pouzanov) San Petersburgu
138ª Brigada de Rifles Motorizada Kamenka
200ª Brigada de Rifles Motorizada Pechenga
2ª Brigada Separada de Designación Especial (Spetsnaz) Promezhitsy (rexón de Pskov) Fuercia d'unos 960
Distritu Militar de Moscú (Xeneral Vladimir Bakin) Moscú Tamién sirve como cuartel xeneral del Frente Occidental
2ª División de Guardia de Rifles Motorizada Alabino
16ª Brigada Separada de Designación Especial Chuchkovo D'antiguo en Teplyi Stan, pela rodiada de Moscú
20º Exércitu Voronezh
4ª División de Guardia de Tanques Naro-Fominsk División Kantemirov
10ª División de Guardia de Tanques Boguchar
22º Exércitu Nizhny Novogorod
3ᵉʳ División de Rifles Motorizada Novyy
Grupu Operativu de les Fuercies Ruses en Moldavia Tiráspol
8ª Brigada de Rifles Motorizada Tiraspol Antigua 59ª MRD
Distritu Militar del Cáucasu Norte (Xeneral Alexander Baranov) Rostov del Don
10ª Brigada Separada de Monte de Designación Especial Molkino, rexón Krasnodar Activada'l 1 de xunetu de 2003
22ª Brigada de Guardia Separada de Designación Especial Kovalevka, Aksai, Óblast de Rostov
131ª Brigada de Rifles Motorizada Maykop
42ª División de Rifles Motorizada Khankala, Grozni, Chechenia
58º Exércitu Vladikavkaz
19ª División de Rifles Motorizada, Dos Brigaes de Rifles Motorizadas, Un Reximientu de Rifles Motorizado
Grupu de Fuercies Transcaucásicas (el cuartel xeneral probablemente foi disueltu) Tbilisi
12ª Base Militar Batumi, Xeorxa Pa ser retirada en 2008–9; antigua MRD
62ª Base Militar Ajalkalaki, Xeorxa Pa ser retirada en 2008–9; antigua MRD
102ª Base Militar Gyumri, Armenia Antigua división de rifles motorizada
Distritu Militar Volga-Urales (Coronel Xeneral Vladimir Boldyrev) Ekaterimburgu
3ª Brigada de Guardia Separada de Designación Especial (Spetsnaz) Roshchinsky (Óblast de Samara)
12ª Brigada Separada de Designación Especial Asbest-5, Óblast de Sviérdlovsk
34ª División de Rifles Motorizada Ekaterimburgu
15ª Brigada de Rifles Motorizada Roshchinsky Nueva brigada permanente de fuercia de paz
2º Exércitu Samara Antiguu cuartel xeneral del Distritu Militar del Volga
27ª División de Rifles Motorizada Totskoye
201ª División de Rifles Motorizada Duxambé, Taxiquistán
Distritu Militar de Siberia (Xeneral Nikolai Makarov) Novosibirsk
36º Exércitu, 41º Exércitu, Dos Divisiones de Rifles Motorizadas, Una División d'Ametralladores/Artillería
85ª División de Rifles Motorizada Novosibirsk
5ª División de Guardia de Tanques Kykhta
74ª Brigada de Rifles Motorizada Yurga Formación preparada constantemente
24ª Brigada Separada de Designación Especial Kyakhta
67ª Brigada Separada de Designación Especial Berdsk (Óblast de Novosibirsk)
Distritu Militar del Estremu Oriente (Xeneral del Exércitu Vladimir Bulgakov) Khabarovsk
Dos Exércitos, Un Cuerpu, Cuatro Divisiones de Rifles Motorizadas, Cuatro Divisiones d'Ametralladores/Artillería
14ª Brigada Separada de Designación Especial Ussuriysk

Material[editar | editar la fonte]

Un soldáu rusu llevando un modernu petu proteutor y un cascu balísticu.

Les Fuercies Terrestres caltienen un gran cantidá de vehículos y material, incluyendo'l númberu más grande de tanques nel mundu (vease la tabla más embaxo).[65] Los fondos pa nuevu material crecieron enforma nos años recién. Sicasí, pa les Fuercies Terrestres, anque los fondos en xunto aumentaron drásticamente, como les referencies amuesen, un exame más cercanu del númberu de vehículos previstos pa mercase añalmente (unos 200 tanques principales de batalla (MBT) y vehículos de combate d'infantería (IFV)/tresporte blindáu de persones (APC) nel enllaz Warfare.ru axuntu) significa que pa una fuercia d'unos trenta divisiones, caúna con unos 300-400 MBT y IFV, tomaría unos 30 años volver fornir toles formaciones.[66]

La industria de defensa rusa sigui desenvolviendo teunoloxía de punta militar pa les Fuercies Terrestres, incluyendo un tanque de nueva xeneración, el T-95, y una nueva xeneración de sistemes antiaéreos y antimisiles, el S-400 Triumf, pa les fuercies ruses. «Más de dos docenes de batallones van ser forníos con estos sistemes [el S-400] pa 2015», Yury Baluyevsky, xefe del Estáu Mayor de les Fuercies Armaes Ruses, dixo mientres un alcuentru col Presidente Vladimir Putin.[67]

Jane's World Armies apunta que la tradición militar Soviética/Rusa nun dio muncha importancia a la sobrevivencia de los soldaos individuales, y asina el material personal como chaquetes y cascos proteutores resultaron demasiao pesaos ya incómodos, anque aparentemente fixéronse promeses d'ameyorar la situación.[56] Anguaño tase llevando a cabu una modernización importante, esto haise vistu na adopción de cascos balísticos (paecíos al cascu PASGT de EE. UU.), chalecos anti-bales, porta cartuchos y granaes, ente otros. [68]

Resume de material[65]

Material Cantidá
Tanques principales de batalla >22.800
Tanques llixeros 150 (PT-76)
Vehículos de combate d'infantería >15.000
Tresporte blindáu de personal >9.900
Artillería arremolcada 12.765
Artillería autopropulsada 6.000
Llanzacohetes múltiple unos 4.500
Morteros 6.000
Misiles tierra-aire autopropulsados unos 2.500

Rangos ya insinia[editar | editar la fonte]

La nueva Rusia reemergente caltuvo la mayoría de los rangos del Exércitu Soviéticu con dellos cambeos menores. La diferencia principal col estilu habitual Occidental ye dalguna variación nos títulos del rangu de los xenerales, nun casu siquier, Coronel Xeneral, deriváu del usu alemán.[ensin referencies] La mayoría de los nomes de rangos fueron tomaos emprestaos de los rangos alemanes/prusianos, franceses, ingleses, holandeses y polacos esistentes dende la formación del exércitu regular rusu a finales de los años 1600,[ensin referencies] y duraron con pocos cambeos de títulos al traviés del periodu soviéticu.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. История, структура, задачи и перспектиы развития
  2. 2,0 2,1 «Big rise in Russian military spending raises fears of new challenge to west.» The Guardian.
  3. RIA Novosti - Opinion & analysis - Unmanned aerial vehicles increase in numbers
  4. Keir Giles, Military Service in Russia: Non New Model Army, CSRC, mayu de 2007
  5. Giles, CSRC 2007
  6. Keir Giles, Where Have All The Soldiers Gone? Russian Military Manpower Plans versus Demographic Reality, CSRC, ochobre de 2006
  7. https://info.publicintelligence.net/DIA-RussiaMilitaryPower2017.pdf
  8. Sitio web oficial del Ministeriu de Defensa de Rusia, «Copia archivada». Archiváu dende l'orixinal, el 9 de xineru de 2007. Consultáu'l 28 d'ochobre de 2006., consultáu'l 28 d'ochobre de 2006, traducíu con Babelfish y correxida la legibilidad.
  9. International Institute for Strategic Studies, The Military Balance 1992–3, Brassey's, 1992, p.89
  10. IISS, 1992, p.89
  11. IISS, The Military Balance 1995–96, p. 102.
  12. 12,0 12,1 Muraviev, Alexey D. y Greg Austin, The Armed Forces of Russia in Asia, Tauris, 2001, p. 257.
  13. M.J. Orr, The Russian Armed Forces as a factor in Rexonal Stabiliy, CSRC, xunu de 1998, p. 2.
  14. Otechestvennye zapiski, 2002, Nᵘ 8 http://magazines.russ.ru/oz/2002/8/2002_08_21.html
  15. Baev, Pavel. The Russian Army in a Time of Troubles, International Peace Research Institute, Oslo, 1996, p. 67.
  16. Charles Dick, Russian Views on Future War—Part 3, Jane's Intelligence Review, payares de 1993, p.488
  17. Alexei Arbatov, Military Reform in Russia: Dilemmas, Obstacles, and Prospects, International Security, Vol. 22, Nᵘ 4, primavera de 1998, p. 112, y Baev, 1996, p. 67.
  18. Arbatov, 1998, p. 113.
  19. Michael Orr, The Russian Ground Forces and Reform 1992–2002, CSRC Paper D67, xineru de 2003, páxs. 2-3.
  20. McNair Paper 34, The Russian Military's Role in Politics, xineru de 1995, «Copia archivada». Archiváu dende l'orixinal, el 14 de xineru de 2008. Consultáu'l 12 d'ochobre de 2006.
  21. McNair Paper 34, 1995.
  22. Finch, Raymond C. Why the Russian Military Failed in Chechnya, Foreign Military Studies Office, Fort Leavenworth, KS.
  23. Blandy, C. W. “Chechnya: Two Federal Interventions. An Interim Comparison and Assessment” (Conflict Studies Research Centre, P29, xineru de 2000), p. 13, citáu en Dale Herspring, Undermining Combat Readiness in the Russian Military, Armed Forces & Society, Vol 32, Nᵘ 4, xunetu de 2006.
  24. Scott y Scott, Russian Military Directory 2002, p.328
  25. Michael Orr, Better or Just Not So Bad? An Evaluation of Russian Combat Performance in the Second Chechen War, CSRC paper P31, 2000, p.82
  26. Orr, 2000, p.87
  27. Chronology of events - NUPI
  28. Michael Orr, 2000, páxs. 88-90.
  29. Walter Parchomenko, The State of Russia's Armed Forces and Military Reform, Parameters (Journal of the US Army War College), iviernu de 1999–2000
  30. Krasnaya Zvezda 28 de xineru y 9 de febreru de 1999, n'Austin y Muraviev, 2000, p.268, y M.J. Orr, 1998, p.3
  31. Alexey Muraviev y Greg Austin, 2001, p.259
  32. 32,0 32,1 Orr, 2003, p.6
  33. CIA World Fact Book 2006
  34. IISS The Military Balance 2000–01, p. 115.
  35. IISS The Military Balance 2001–02, p. 109.
  36. IISS The Military Balance, seición de Rusia, ediciones recién
  37. Alexander Golts, "Military Reform in Russia and the Global War Against Terrorism", Journal of Slavic Military Studies, Vol. 17, 2004, páxs. 33-4.
  38. Golts, 2004, p. 30.
  39. Alexander Golts, Military Reform in Russia and the Global War Against Terrorism, Journal of Slavic Military Studies, Vol 17, 2004, páxs. 30-1.
  40. IISS, The Military Balance 2006, p. 154.
  41. Anna Kachurovskaya, Kommersant-Vlast', 3 d'abril de 2006, “Strana starosluzhashchikh”, citáu en Keir Giles, Where have all the soldiers gone?, Conflict Studies Research Centre, 06/47, ochobre de 2006
  42. Carey Schofield, Inside the Soviet Army, Headline, London, 1991, páxs. 67-70.
  43. Viktor Suvorov, Inside the Soviet Army, Hamish Hamilton, London, 1982, da la cifra de seis meses con una división d'entrenamientu
  44. Odom, William Y. The Collapse of the Soviet Military, Yale University Press, New Haven and London, 1998, p. 43.
  45. Odom, 1998, p.40–41
  46. Odom, 1998, p. 42.
  47. Alexander Golts, 2004
  48. Alexander Golts, Military Reform in Russia and the Global War Against Terrorism, Journal of Slavic Military Studies, Vol 17, 2004, p. 35.
  49. Alan Quartly, Miss Shooting Range crowned, BBC News, 8 de marzu de 2003, http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/2832265.stm, y Jennifer G Matthews, Women in the Russian Armed Forces - a Marriage of Convenience?, Minerva, seronda-iviernu de 2000
  50. Orr, M. J. The Russian Armed Forces as a factor in Rexonal Stabiliy, CSRC, xunu de 1998.
  51. IISS, The Military Balance 2006, p.147
  52. CIA World Fact Book 2006, https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/geos/rs.html
  53. IISS, The Military Balance 2004–5, p. 151.
  54. Alexander Golts, Military Reform in Russia and the Global War Against Terrorism, Journal of Slavic Military Studies, Vol 17, 2004, páxs. 33-4.
  55. Michael Orr, The Russian Ground Forces and Reform 1992–2002, CSRC Paper D67, xineru de 2003, p. 12.
  56. 56,0 56,1 Jane's World Armies, Issue 18, avientu de 2005, p.564
  57. Michael Orr, 2003, p.10
  58. The Economist, How are the mighty fallen, 30 de xunu de 2005, [1]
  59. Kormiltsev yera un Coronel Xeneral cuando se convirtió en Comandante en Xefe de les Fuercies Terrestres, pero dempués d'unos dos años nel puestu foi xubíu a Xeneral d'Exércitu en 2003. Perfil vía FBIS, Biografía de Kormiltsev, consultada en setiembre de 2007
  60. Scott y Scott, Russian Military Directory 2004, p.118
  61. Cambéu dende nueve a ocho verificáu al traviés de Vad777, páxina n'idioma rusu del Distritu Militar de Siberia, consultada a finales de xunetu de 2007.
  62. Alexander Babakin, Approximate Composition and Structure of the Armed Forces After the Reforms, Nezavisimoye Voyennoye Obozreniye [Independent Military Review], Nᵘ 31, 20-26 d'agostu de 2004.
  63. Alexander Babakin, Approximate Composition and Structure of the Armed Forces After the Reforms, NVO, Nᵘ 31, 20–26 d'agostu de 2004
  64. Kommersant-Vlast, "Vys Rossiya Armia". http://www.kommersant.ru/k-vlast/get_page.asp?page_id=2005769-22.htm, 14 de mayu de 2002, https://web.archive.org/web/20071123030530/http://www.geocities.com/Pentagon/9059/RussianArmedForces.html y "The Russian Armed Forces Today: A Structural Status Examination" (Journal of Slavic Military Studies, Vol 18 Nᵘ 2 2005)
  65. 65,0 65,1 IISS, The Military Balance 2006, p.155
  66. http://warfare.ru/?catid=239&linkid=2279, el vicepresidente del gobiernu rusu y Ministru de Defensa Serguéi Ivánov nun alcuentru de la comisión industrial militar dixo que "el financiamientu de la orde de defensa estatal de Rusia va devasar los 300.000 millones de RUR (aprox. 11 220 millones de USD) en 2007, una medría del 29 % nel añu actual". El ministru fixo énfasis en que “El financiamientu del estáu de la orde de defensa estatal aumenta de manera estable cada añu, y la tasa de crecedera ye considerable. En 2007, va llegar hasta'l 29 %, o más de 300 000 millones de RUR (aprox. 11 220 millones de USD) en cifres absolutes, comparada cola de 2006”. Ver tamién http://www.guardian.co.uk/russia/article/0,,2009339,00.html, "Esta gran puesta a puntu de la infraestructura militar de Rusia va costar $189.000 millones mientres ocho años"
  67. Axencia Rusa d'Información
  68. The New Russian Uniform

Referencies[editar | editar la fonte]