Slytherin

De Wikipedia
Slytherin
Hogwarts House (en) Traducir
Historia
Fundador Salazar Slytherin (es) Traducir
Orixe del nome Salazar Slytherin (es) Traducir
Bolsa de valores Colexu Hogwarts de Maxa y Bruxería
Cambiar los datos en Wikidata

Slytherin ye una de los cuatro cases nes que s'estremen los estudiantes del Colexu Hogwarts de Maxa y Bruxería nel universu de ficción de los llibros de Harry Potter. Caúna d'estes cases correspuende a unu de los fundadores de Hogwarts, nesti casu a Salazar Slytherin.

Los estudiantes de Slytherin tienen mala fama anque a ellos nun los importa y consideren un honor quedar ende, yá que ye la casa de la que salió'l magu Merlín.

Slytherin apreciaba a la xente qu'utilizaba cualquier mediu pa llograr los sos fines, con pura ascendencia de magos anque nun ye estrictu qu'esto se de, l'habilidá pa falar la llingua pársel, maxín, determinación, un ciertu desdeñu poles normes, astucia, aspiraciones de grandor y fame de poder.

Mientres el periodu nel que Albus Dumbledore foi direutor de Hogwarts, la casa de Slytherin aceptó escasamente a magos mestizos, pero siguió ensin haber nengún descendiente direutu de muggle.

Hasta la llegada a Hogwarts d'Harry Potter, la casa de Slytherin llevaba siete cursos siguíos ganando'l tornéu de les cases y la competición de Quidditch. Harry tuvo a puntu de ser unviáu a Slytherin pol Sombreru Seleccionador, pero negóse.

Slytherin siempres tuvo una reputación dudosa, pero tres la cayida del Señor Tenebrosu (Voldemort) , esta noción sobre Slytherin camudó.[ensin referencies]

El poder falar pársel (la llingua de les culiebres) acomuñar a esta casa porque'l so fundador, Salazar Slytherin podía falala, al igual que Sorvolo Gaunt, Morfin Gaunt y Tom Riddle, quien baxen direutamente d'él.

Na páxina web oficial de la saga de llibros, Pottermore, puede lleese na presentación a la casa Slytherin que teníen una mala fama non merecida por cuenta de qu'hubo notables magos y bruxes practicadores d'artes escures nesta emblemática casa. Sicasí tamién cunta qu'ellos son como les culiebres, elegantes, potentes y, con frecuencia, mal entendíos.

Datos y carauterístiques principales de la Casa Slytherin[editar | editar la fonte]

  • Xefe de la Casa: Severus Snape. Nel séptimu llibru Horace Slughorn ocupa esti cargu yá que Severus Snape convertir en direutor.
  • Colores representativos: Verde esmeralda y plata.
  • Animal representativu: Culiebra.
  • Fundador: Salazar Slytherin.
  • Pantasma: El Barón Sanguinario.
  • Carauterístiques: Xente qu'utiliza cualquier mediu pa llograr los sos fines, non necesariamente una pureza de sangre y habilidá pa falar la llingua pársel, maxín, determinación, ambición, un ciertu desdeñu poles normes, astucia, aspiraciones de grandor y fame de poder. Tienden a duldar antes d'actuar, col fin de sopesar tolos posibles resultaos antes de decidir esautamente lo que se debe faer y una vegada que lo pescuden, consiguir, dándo-y igual los medios pa llogralo.
  • Llocalización: La so sala común ta allugada sol llagu, l'accesu atopar tres unos llaberínticos pasiellos, nos cuartones tres una puerta, escaleres abaxo del antepar. Tres la paré de piedra vas atopar la Sala Común y les habitaciones, allumaes por llámpares de techu allumando tola so verde guapura con sillones de cueru negru, sielles y meses de madera tallao cubiertes d'ellaboraos manteles.
  • Elementu de Slytherin: Agua, acomuñáu a la versatilidad y capacidá d'adaptación de los Slytherins.

El Relicariu de Slytherin[editar | editar la fonte]

El relicariu de Slytherin, que foi convertíu nun Horrocrux por Lord Voldemort, ye un guardapelo cola marca de Slytherin (una culiebra en forma de "S")

Esta reliquia pertenecía, primero a Salazar Slytherin, y foi heredáu polos sos descendientes hasta llegar a Marvolo Gaunt (Sorvolo Gaunt n'otres versiones n'español), depués pasó a manes de la so fía, Merope Gaunt, la madre de Voldemort, quien, en escapándose de la so casa con un muggle al que dio de beber un filtru d'amor el padre de Voldemort y de qu'ésti la abandonara, cuando s'acabó los efeutos del filtru d'amor, vender porque precisaba dineru a la tienda de Borgin & Burkes. Onde años dempués trabayaría un mozu Voldemort, apoderándose del relicariu. Convertir nun horrocrux y esconder na cueva onde solíen lleva-y mientres la so estancia nel orfanatu onde pasó la so infancia hasta qu'ingresó en Hogwarts. Arrodió al horrocrux de numberoses barreres máxiques, y un exércitu de inferis. Va Ser nel sestu llibru Harry Potter and the Half-Blood Prince cuando Dumbledore, acompañáu de Harry recupera'l relicariu. A la fin de dichu llibro Dumbledore muerre y ye Harry quien se queda col relicariu, afayando que tolos esfuercios fueren inútiles, yá que nun se trataba del relicariu orixinal. Según una nota dientro del propiu relicariu, el verdaderu taba en poder de Regulus Arcturus Black hermanu de Sirius Black, padrín de Harry.

N'entrugando a Kreacher afayen que Regulus conoció'l secretu de Voldemort y fíxose col relicariu, siendo dirixíu pol elfo hasta la cueva onde voldemort despintara'l relicariu, regulus toma'l mestranzu que protexía'l relicariu quedando vulnerable ante los inferi, sintiendo que la so vida terminaría llueu-y pide al elfo que lo abandoné na cueva y fuxa col relicariu. El relicariu permaneciera mientres años nes vitrines de la casa de Grimmauld Place, hasta que, cola instalación de La Orde del Fénix ellí, la señora Molly Weasley entamó un procesu de llimpieza. A pesar de que la mayoría de coses fueron a la basura, Kreatcher consigue "robar" dalgunes y lleva-y les a la so cama. Mundungus Fletcher roba'l relicariu de la casa de Grimmauld Place pa vendelo illegalmente nel caleyón Diagon. Cuando Harry entérase, per boca de Kreacher, allega a Mundungus y esíxe-y esplicaciones, ésti diz-y Dolores Umbridge quedar col relicariu en cuenta de nun denuncia-y por venta ambulante. Na so visita al Ministeriu de Maxa, en Harry Potter and the Deathly Hallows Harry llogra roba-y el relicariu a Dolores Umbridge, quien lo usaba como collar, pa presumir de la so procedencia pura.

A partir d'entós y mientres los sos numberosos tresllaos pa evitar ser coyíos polos Mortífagos danse cuenta de que'l relicariu, mientres el tiempu que lu llevaben puestu, faía-yos tar más irascibles. Empezar a turnar. Hasta qu'una nueche, nuna llocada de Ron ésti cola dexando a Harry y Hermione solos. Tres meses, Harry ve una nueche a una venada de lluz, y creyendo que yera'l patronus de la so madre siguir. La venada lléva-y hasta un pozu d'agua conxeláu, sol cual taba la espada de Godric Gryffindor. Harry esnúdase, y entá col relicariu puestu fundir na agua xelada. Pero'l relicariu, cuando Harry averar a la espada empieza a esgaña-y. A puntu de morrer esgañáu Harry vese rescatáu por una figura que resulta ser Ron, que volvió. Ron amás saca la espada y xuntos finalmente destrúin el relicariu.

Slytherin y la so mala fama[editar | editar la fonte]

Muncha xente considera a Slytherin una casa esclusiva pa magos escuros y accidentes. Sicasí, este ye un conceutu equivocáu ya infundáu. Los Slytherin busquen la perfeición y el grandor. Son estudiantes que gocien de gran intelixencia. Nesti aspeutu son inclusive similares a la casa de Ravenclaw, magar en Slytherin hai latente una agresiva ambición d'ésitu y poder y salieron tanto magos honraos (Merlín) como escuros (Tom Ryddle y Bellatrix Lestrange).

La mala fama de Slytherin tamién ye por cuenta de que los fechos de la hestoria de Harry Potter son siempres cuntaos dende'l llau de Gryffindor, yá sía polos protagonistes o por personaxes secundarios.

Xeneralmente ye una casa odiada poles demás, especialmente polos Gryffindor, onde les otres trés cases allegrar de les derrotes de Slytherin como victories sos.

Cuando nel séptimu llibru Minerva McGonagall toma'l poder de Hogwarts, la primer orde ye sacupar a tolos alumnos de Slytherin de primeres, n'escuchando a una moza que tienen que coyer a Harry p'apurri-y lo a Voldemort y asina salvase.

A pesar de que la mayoría de los alumnos de Slytherin abandonaron el castiellu del colexu na Segunda Batalla de Hogwarts, dalgunos quedaron pa lluchar.

Llistáu d'alumnos famosos[editar | editar la fonte]

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]