Rhodinocichla rosea

De Wikipedia

Les especies d'aves con nome común en llingua asturiana márquense como NOA. En casu contrariu, conséñase'l nome científicu.

Rhodinocichla rosea
Estáu de caltenimientu
Preocupación menor (LC)
Esmolición menor (IUCN)
Clasificación científica
Reinu: Animalia
Filu: Chordata
Clas: Aves
Orde: Passeriformes
Familia: Thraupidae
Xéneru: Rhodinocichla
Especie: R. rosea
(Lesson, 1832)
Distribución
Consultes
[editar datos en Wikidata]

Rhodinocichla rosea ye una especie d'ave de la familia Thraupidae que se distribúi en dos grupos de poblaciones separaos: unu nel noroeste de Méxicu y otru dende Costa Rica hasta'l norte d'América del Sur.

Ye una ave relativamente grande: puede llegar a midir hasta 20 cm de llargor na edá adulta. El so aspeutu ye más similar al d'un mímido o un malvís que al d'una tángara, pos tien el picu llargu y curváu escontra baxo, y ye de vezos terrestres, más que de percha.

El machu ye negru, col gargüelu, el pechu y una raya supraocular (enriba del güeyu) de color rosa brillante. La fema ye parda escura, col pechu y el gargüelu de color canela, y cola raya supraocular de color canela na parte anterior y blancucia na posterior. Los individuos inmaduros son similares a la fema, pero cola raya supraocular dafechu blancucia.

Ye una ave residente, local y abondo rara. En Méxicu namái se distribúi nel noroeste (Sonora y Sinaloa), en tierres baxes de vexetación subtropical. Vuelve apaecer escontra'l sur, en zones de vexetación tropical de Costa Rica, Panamá, Colombia y el norte de Venezuela.

Alimentar en pareyes, y busquen el so alimentu (artrópodos y pequeños reptiles) ente la foyarasca. Reproducir dende xineru hasta setiembre.

Referencies[editar | editar la fonte]

Bibliografía[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]