Oficina Europea de Patentes

De Wikipedia
Oficina Europea de Patentes
oficina de patentes (es) Traducir
Llocalización
Sede Munich
Direición Alemaña
Forma xurídica organismu internacional
Historia
Fundación10 xunetu 1977
Organigrama
Presidente António Campinos (30 xunu 2018)
Sector
Industria organizaciones internacionales gubernamentales o no gubernamentales (es) Traducir
Participación empresarial
Organización matriz Organización Europea de Patentes (es) Traducir
Datos económicos
Emplegaos 6801
Presupuestu 2 144 000 000 € (2018)
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

La Oficina Europea de Patentes (OEP) (alemán: Europäisches Patentamt (EPA), francés: ''Office Européen des Brevets (OEB)'', inglés: European Patent Office (EPO)) ye'l organismo encargáu de l'aplicación alministrativa del Conveniu sobre la Patente Europea tamién llamáu Conveniu de Múnich (robláu en 1973). Gracies a esti tratáu internacional, por aciu un únicu procedimientu pueden consiguise patentes nacionales en tolos países firmantes. El so primer presidente foi Johannes Bob van Benthem.

See central.

La Oficina Europea de Patentes ye unu de los dos órganos que formen parte de la Organización Europea de Patentes, y tien la so sede en Múnich, y delegaciones en L'Haya, Berlín y Viena.

Asina, los dos órganos de la Organización Europea de Patentes son dos:

  1. Conseyu d'Alministración, al que pertenez un representante de cada país miembru, y que les sos funciones son de cambéu del Conveniu sobre la Patente Europea, definir el reglamentu financieru, el réxime de personal,...
  2. La Oficina Europea de Patentes, que s'encarga de realizar les funciones de receición de solicitúes, busca del estáu del arte relevante, y exame de la novedá, actividá maxín, aplicabilidad industrial y suficiencia descriptiva previos a la concesión de la patente. Igualmente realiza l'exame de les oposiciones a la concesión de la patente y resuelve los recursos interpuestos contra les sos actuaciones.

En marzu de 2007, yeren miembros del Conveniu sobre la Patente Europea 32 países, la mayoría de la Xunión Europea (XE), y cinco países más aceptaben la estensión de la patente. Esto ye, una patente concedida pola OEP yera considerada válida nestos países, anque nun fueren miembros.

La Oficina Europea de Patentes rexistra al añu 2008 unes 200.000 solicitúes rexistraes.

El procesu de concesión d'una patente europea suel durar dellos años (esiste un periodu de 18 meses en que nun se publicar nada relativu a la solicitú por que'l solicitante pueda xestionar la so invención amparáu pol secretu industrial d'alcuerdu el Conveniu de la Unión de Paris). Pa empecipiar el procedimientu hai que realizar una solicitú que tien de constar d'una memoria descriptiva y una o delles reivindicaciones. Na memoria sopelexa la invención de forma que un espertu na materia puédalo llevar a cabu y nes reivindicaciones define l'oxetu pal que se solicita la proteición que da la patente.

Los pasos básicos son: Presentación, busca, exame de fondu, concesión o denegación.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]