Luscinia luscinia

De Wikipedia
04-04-2022 00:00

Les especies d'aves con nome común en llingua asturiana márquense como NOA. En casu contrariu, conséñase'l nome científicu.

Luscinia luscinia
Estáu de caltenimientu
Preocupación menor (LC)
Esmolición menor (IUCN)
Clasificación científica
Reinu: Animalia
Filu: Chordata
Clas: Aves
Orde: Passeriformes
Familia: Muscicapidae
Xéneru: Luscinia
Especie: L. luscinia
(Linnaeus, 1758)
Consultes
[editar datos en Wikidata]
Luscinia luscinia

Luscinia luscinia ye una pequeña ave paseriforme que d'antiguo se consideraba como miembru de la familia de los túrdidos, pero na actualidá clasificase como un papamoscas de la familia Muscicapidae.

Ye una especie insectívora y migratoria qu'habita los montes d'Europa y Asia. La so distribución alcuéntrase más al norte que la del ruiseñor, una especie cercana. Añera casi a nivel del suelu, n'arbustos trupos. Pasa los iviernos n'África.

El ruiseñor rusu tien un tamañu similar al raitán européu. El so plumaxe ye de color marrón buxu enriba y blancu buxu nel banduyu. Los sos tonos grises, que dan-y una apariencia nebulosa na parte inferior, y la falta de les típiques franxes coloraes a los llaos de la cola de los ruiseñores son les principales diferencies que tien cola especie. Dambos sexos presenten un aspeutu similar.[1]

El cantar de los machos ye potente, y consta de xiblíos, trinos y chasquíos. Nun tien el crescendo de xiblíos potentes del ruiseñor común.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]