The Avengers

De Wikipedia
(Redirixío dende Los Vengadores)
Los Vengadores
The Avengers
Publicación
Primer edición The Avengers #1
(setiembre de 1963)
Editorial Marvel Comics
Direición artística
Creador(es) Stan Lee
Jack Kirby
Sitiu web
[editar datos en Wikidata]

The Avengers (Los Vengadores n'asturianu) son un grupu de superhéroes formáu por personaxes de la editorial d'Estaos Xuníos Marvel Comics. L'equipu fixo'l so debú en The Avengers #1 (setiembre de 1963),[1] creáu polos historietistes Stan Lee y Jack Kirby.

Primeramente los Vengadores taben compuestos por Hulk, Thor, Iron Man, Wasp, Henry Pym. El Captain America xunir en The Avengers #4 (marzu de 1964).[2]

Introducción[editar | editar la fonte]

En 1963, La editorial Marvel Comics, con un únicu pero esitosu equipu de superhéroes (Fantastic Four, creaos en 1961), decide competir cola Lliga de la Xusticia (1960) de la editorial DC Comics qu'incluyía los personaxes más populares de la editorial, como Superman, la Muyer maravía y Batman del Universu DC.[3]

Dende'l primer númberu, de fecha setiembre de 1963, y sol lema «[…] pa faer frente a los enemigos que nengún héroe podría ganar solo», el grupu carauterizar por frecuentes y periódicos cambeos d'alliniación. Los Vengadores iniciales fueron Thor, Iron Man, Hulk, Wasp, Henry Pym (alies Hombre Hormiga y Home Xigante). En bien pocos númberos xuniríen el Captain America, Güeyu de Ferre, la Scarlet Witch, Mercuriu, Pantera Negra, Visión, la Viuda Negra y munchos otros personaxes de la editorial.

La historia de los Vengadores ye complexa. Nos primeros númberos la presencia de Bruce Banner/Hulk ye disfuncional y casi anecdótica, nun habiendo vueltu a formar parte del grupu de forma oficial dende de que lo dexara nel segundu númberu de la coleición; y anque se xuniera al grupu dempués de la primer misión d'esta, el Capitán América ye consideráu a día de güei unu de los miembros fundadores del mesmu, formando xunto con Thor y Iron Man la icónica «Trinidá Vengadora», los trés personaxes fundamentales del equipu.

Una de les carauterístiques qu'estremen a los Vengadores de cualesquier otru grupu de superhéroes ye que son reconocíos pol so heroísmu y responsabilidaes, cuntando col plenu sofitu de casi toles naciones del planeta ya inclusive nel so momentu tando financiaos pola ONX, pa la que suelen desempeñar misiones y operaciones de rescate. A pesar d'esto, nun son un grupu d'Estáu(s)», de respuesta gubernamental, y en munches ocasiones viéronse engarraos a los intereses políticos (como mientres l'eventu Llazos de sangre que xunía al grupu colos X-Men en Genosha o nel eventu Civil War onde'l Capitán América lideraría una dixebra del grupu contraria a la Llei de Rexistru Superhumano», una clara alegoría y crítica a la política post-11S de George W. Bush y l'Acta Patriótica» que promulgó mientres la so alministración). Lo cierto ye que podría trate al grupu como un club de modernos aventureros (y, primero de too, amigos), siendo la so primer sede social la maxestosa Casona Stark, coles sos propies normes ya inclusive carné de membresía, conscientes de les sos responsabilidaes para col mundu y la necesidá de xunir les sos fuercies frente a amenaces a les que nun podríen enfrentase en solitariu.

Stan Lee omitió usar a los personaxes de Fantastic Four porque éstos yá formaben parte d'un grupu, y evitó sirvise del Dr. Estrañu y Spider-Man por tratase de personaxes solitarios que nun funcionar dientro d'un grupu (Spider-Man nun formaría parte de Los Vengadores hasta décades más tarde, en 2005, y el Doctor Estrañu xunir al grupu en 2007).[4]

Historia[editar | editar la fonte]

Primeros años[editar | editar la fonte]

Na so aventura inicial enfrentar a Loki, mediu hermanu de Thor, Hulk abandonaría'l grupu a la fin del segundu númberu. Nel númberu cuatro intégrase'l personaxe Captain America publicáu por Timely na década de 1940, y conviértese nun miembru regular del grupu. Dicha formación permaneció estable por un tiempu, mientres el cual creáronse nuevos villanos como'l Barón Zemo, Kang el Conquistador (una reformulación del faraón Immortus, alíes Caña Tut, yá presentáu na publicación de Fantastic Four), Immortus (que nun principiu foi presentáu como un personaxe distintu de Kang) o'l Conde Nefaria, al empar que s'utilizaben tamién personaxes d'otres publicaciones, tales como'l Home Atopo o'l Pantasma Colorada (de Fantastic Four), la Encantadora y l'Executor de Thor. Un casu especial constituyir el personaxe de Simon Williams, orixinalmente un empresariu rival de Tony Stark na publicación d'Iron Man que ye tresformáu nel Home Maravía polos Amos del Mal pa infiltrarlo ente los Vengadores, y que muerre a la fin del mesmu episodiu. Nel so momentu foi un personaxe creáu pa una sola aventura, una práutica habitual en Marvel naquellos años, pero futuros guionistes crearíen a dellos personaxes importantes a partir del Home Maravía (como'l Home Poder, el Segador, Ultron o la Visión), y finalmente resucitar mientres la década de los 70 (hai que considerar que nel so momentu la muerte d'Home Maravía causó ciertu impautu ente los llectores, non acostumaos a ver morrer a un superhéroe»). La rellación de Stan Lee y Jack Kirby nesta publicación duraría pocu tiempu, debíu al gran númberu de revistes que Kirby ilustraba coles mesmes,[5]

Nuevos miembros[editar | editar la fonte]

De siguío redefiniríase l'estilu de la publicación. Thor, Iron Man, l'Home formiga y Wasp abandonaríen temporalmente al grupu, dexando al Capitán América como entrenador de trés villanos reformaos qu'intentaben volvese héroes. Estos yeren Güeyu de Ferre (proveniente de la publicación de Iron Man), Quicksilver y la Scarlet Witch (de los X-Men). La téunica foi un ésitu, y delles vegaes más na historia de la publicación incluyóse como miembros a supervillanos reformaos, convirtiéndose nuna de les carauterístiques distintives del grupu.

El nuevu grupu enfrentar a diversos villanos como'l Espadachín, la Encantadora, l'Home Poder, Kang, el Dr. Doom, Attuma, etc. Los primeros personaxes en volver al grupu fueron Wasp y l'Home Xigante, con un nuevu traxe y el nome de Goliat, pero al cual fállen-y el so poderes de crecedera y queda atrapáu nun tamañu de 3 metros y mediu. Dicha situación dexó tratar al superpoder del personaxe como una carga indeseada, un tratamientu que Marvel Comics fixera con anterioridá con The Thing o Hulk y que-y dexaba estremar se de los superhéroes de DC Comics, la principal editorial competidora.

L'alliniación del grupu camudó munches vegaes, estableciéndose un calter rotativu, y hasta agora tuvo más de 75 miembros, incluyendo miembros completos (quien alleguen a toles misiones del grupu), reserves (quien sofiten al grupu cuando dalgún de los miembros completos nun ta disponible) y honorarios (quien nunca formaron parte oficial del grupu pero que se-yos da la membresía como reconocencia a dalguna ayuda emprestada).

La disolución[editar | editar la fonte]

Cola publicación del númberu 85 del Volume 3, Marvel retoma la numberación dende'l númberu 1, dexando de llau les distintes numberaciones pa los Volumes 2 y 3 esti númberu coincide col númberu 500. Nél empecipia la saga Avengers Disassembled, dicha historia desenvolver a lo llargo de distintes coleiciones, como son «The Spectacular Spider-Man», «Captain America and The Falcon», «Thor», «Fantastic Four», «Captain America» y «Iron Man», y nos númberos 501, 502, 503 de «The Avengers» y «The Avengers Finale». Un día mientres los Vengadores almorzaben, un miembru muertu apaeció de la nada nel so patiu, Jack of Hearts. Mientres Ant-Man va revisar qu'asocede, esti muertu esplota la casona, matando a Ant-Man nel procesu. Nel momentu del ataque, Tony Stark taba dando un discursu na ONX y, ensin saber por qué, empieza a amenaciar al embaxador de Latveria. Al salir de la sala, La Bruxa Escarlata avísa-y qu'hai códigu blancu na casona. Al llegar el Captain America, Visión llanzar al terrén a gran velocidá, causando otra esplosión. Al atopalo, d'él salen unes esferes platiaes, d'elles surden media decena de robots Ultron. Los Vengadores fáen-yos frente, pero She-Hulk pierde'l control, provocando munches estroces, dexando en coma a Wasp y a Capitán Bretaña y por pocu matando al Captain America. Finalmente Iron Man llega a la zona y noquia a She-Hulk. Stark empieza a abarruntar que tou esti caos foi un ataque entamáu. Sicasí, ye acusáu por Hank Pym de presentase borrachu na ONX, y Tony, pregúnta-y a los demás si confíen nél. Cuando Güeyu de Ferre cuestionar, Tony ofiéndese y cólase. Al tornar a lo que quedó de la Casona, los Vengadores atopar con dellos héroes; mientres los Vengadores informen lo asocedío a los sos amigos, una nave Kree apaez nel cielu, d'ella baxen dellos guerreros. Metanes la batalla campal, dispárenlu a güeyu de Ferre pel costazu, amburando'l so traxe. Güeyu de Ferre, nun últimu actu heroicu, suxeta a un guerreru kree y usando'l so jet-pack, vuela escontra la nave kree y métese nuna turbina, destruyendo la nave. Dempués de la retirada de los krees, el Doctor Strange apaez avisando de que toos estos actos son causaos por maxa, y solo puede abarruntase de La Bruxa Escarlata. Stephen dirixe a los héroes hasta onde esta Wanda, y ellos enfréntense a ella. Strange vencer y ella esmorezse, a la escena llega Magnetu, que la reclama y llevar. Unos díes dempués, los Vengadores y dellos ex-miembros axuntar no que quedó de la Casona. Tres una gran charra infórmenlos de que'l Gobiernu yá nun va poder caltenelos, y antes de dise pa siempres, salen al balcón onde un ensame de neoyorquinos acompañar nel so duelu.

Estos fechos operen como introducción al eventu que Marvel llamó «House of M», y que englobó a toles coleiciones, especialmente aquelles rellacionaes con mutantes. Wanda Maximoff utiliza equí la maxa del caos pa crear un mundu nel que'l so padre Magnetu rixe dende Genosha los destinos del mundu. Una sociedá na cual los Homo cimeru (mutantes) tópense percima de los simples humanos. Gracies a la intervención de Wolverine y de la enigmática neña solo conocida como Layla Miller, dellos héroes vuélvense conscientes de lo que realmente asocede y empónense a Genosha a «faer entrar en razón» a la Bruxa Escarlata.

Resurdimientu[editar | editar la fonte]

Una reproducción xigante d'una portada de Los Nuevos Vengadores, na qu'apaecen Fantastic Four.

Una fuga masiva na prisión de máxima seguridá conocida como La Balsa, provoca que dellos héroes axuntar pa contener a los fuxitivos: Captain America, Iron Man, Spider-Man, Luke Cage, Spider-Woman, Vigía y Daredevil (quién depués refugaría la propuesta de xunise al grupu). Díes más tarde, el Captain America va visitando a los héroes que lu ayudar ufiertándo-yos xunise a un nuevu grupu de superhéroes. Tony Stark propón unu de los edificios de la so empresa como Torre de los Vengadores.

Guerra Civil[editar | editar la fonte]

Al españar la Guerra Civil de los Super-Humanos, los Nuevos Vengadores estremar al ser dos de los sos miembros los líderes de cada bandu de la guerra. Al terminar la guerra, el Capitán América ye asesináu y entós Iron Man crea los sos propios Vengadores: Los poderosos vengadores, dexando al grupu con Spider-Man, Luke Cage, Spider-Woman, Wolverine y el resucitáu Hawkeye con otru alter ego conocíu como Ronin.

Reináu Escuru[editar | editar la fonte]

Mientres la invasión Skrull los Nuevos Vengadores engarraron xunto colos Poderosos Vengadores, los Thunderbolts y los futuros Guerreros Secretos contra la raza alienígena de los Skrull. Nel clímax de la historia, Norman Osborn asesina a la reina Skrull, amarutada como Spider-Woman, faciéndose asina col poder del mundu. Tomando S.H.I.E.L.D. y renombrándolo H.A.M.M.Y.R. Creando los sos propios vengadores: los Vengadores Escuros, cazando a Tony Stark en busca de la información de rexistru. Mientres eso asocede, Los Nuevos Vengadores, impulsaos por Ronin, deciden dir acabar colos Vengadores Escuros, pero estos llogren engañar y en cuenta de lluchar colos Vengadores, manda a la peada de The Hood a atacalos. Los Poderosos Vengadores siguen al marxe de la llei pero son engañaos por Loki y la historia de los Vengadores Escuros xira en redol al Vigía, siendo este'l principal promotor de la destrucción de Asgard.

Los Nuevos Vengadores y los Guerreros Secretos, lideraos pol resucitáu Capitán América, van a Asgard a defendela del ataque de Osborn, los Vengadores Escuros, H.A.M.M.Y.R. y los héroes de la Iniciativa, siendo engañaos por Loki. A la fin, el Vigía desamarra al Void, el so Yo Malinu, diéndose contra tolos presentes y siendo asesináu por Thor. La cayida del Vigía provoca la cayida del Reináu de Osborn, al dexalo ensin un proteutor y eslleiendo a los Escuros.

Edá Heroica[editar | editar la fonte]

Tres el final del reináu de Norman Osborn, la Llei de Rexistru de Super-Humanos sería eslleida. Un nuevu grupu d'héroes sería establecíu como Vengadores, colos sos integrantes siendo escoyíos por Steve Rogers. Estos nuevos miembros seríen: Iron Man, Spider-Man, Thor, Capitán América, Wolverine, Spider-Woman y Güeyu de Ferre.

La so primer misión empezaría cola apaición de Kang, el conquistador, na Torre Stark. Esti villanu avisaría-yos de que tienen de dir al futuru y salvar del caos a los sos fíos. (Kang foi unviáu de callao por una versión antigua de Hulk). Cuando intenten crear una máquina del tiempu (con ayuda de Proteutor, l'antiguu Capitán Marvel) pa visitar el futuru son atacaos por Simon Williams, Wonder Man, quien nun quixo formar parte de Los Vengadores de nuevu. Esti ataque causa un fallu na máquina del tiempu, y apaez Apocalipsis xunto a los sos cuatro caballeros carauterizaos como Vengadores. Estos son derrotaos y reparar la máquina del tiempu que, por un error téunicu, depués trai dinosaurios al presente.

Iron Man, Capitán América, Wolverine y Proteutor lleguen al futuru onde son atacaos por Los Próximos Vengadores, quien xunto al Hulk y el Iron Man antiguos esplíquenlos que la guerra ganada por Ultrón nel futuru afectó la corriente temporal faciendo que nel futuru tean perpetuamente atrapaos nel mesmu día. La llinia temporal vuelve a trate afeutada y Los Vengadores que fueren al futuru apaecen volviendo enfrentase a Apocalipsis, pero al recordar lo asocedío viaxen nel tiempu hasta un momentu anterior a que se desamarrara la Guerra Ultrón y alverten al robot de que la so victoria va afectar a la corriente temporal. Los Vengadores convencen a la I.A. de que se dexe vencer, porque asina la llinia temporal va volver a la normalidá.

L'espaciu-tiempu íguase y en matando al Hulk y al Iron Man antiguos, Kang (agora como Inmortus) ye asesináu por Los Próximos Vengadores.

Dempués, Parker Robins (Hood) torna en perdiendo los sos poderes mientres los acontecimientos del eventu Siege, esta vegada tratando d'atopar les Xemes Infinites. Dempués de robar la Xema mariella de la realidá, llogra entrar al edificiu Baxter y consigue faese cola Xema colorada de poder. Hood más tarde atópase con Rede Hulk y ésti ye ganáu pol poder de les Xemes. Iron Man y Thor falen con Wonder Man, pero ésti diz-yos que si los Vengadores nun s'eslleen, él encargaráse d'eslleilos. Los Vengadores tán folgando na so Torre cuando son atayaos por Rede Hulk, quien llega pela ventana y alviérte-yos sobre'l poder de les Xemes Infinites. Iron Man convoca una xunta colos Illuminati a la cual asisten los sos miembros: el Dr. Strange, el Profesor X, Mr. Fantásticu, Namor y Aguamala (quien sustitúi a Rayu Negru, una y bones ésti ta muertu). Iron Man cúntalos lo que Rede Hulk díxo-yos dempués de ser atacáu, Mr. Fantásticu diz-y a Iron Man que Hood llevóse la Xema qu'él tenía y que posiblemente yá robó la que tenía Black Bolt, polo que piden a Aguamala que los lleve a onde crea ella qu'escondió la Xema. Al llegar afayen que la Xema yá nun ta. Cuando tán saliendo del llugar, Steven Rogers y tolos miembros de los trés equipos de Vengadores esperar y afayen a los Illuminati. Iron Man intenta esplicar a Steven Rogers lo qu'asocede y lo que fixeren los Illuminati, mientres el restu de los miembros esplicar a tolos miembros de los Vengadores. Steven acepta ayudar a protexer les xemes, pero alviértelu a Iron Man que si daqué sale mal o dalgunu de los héroes muerre él va ser l'únicu culpable. Steven y los Vengadores creen que dalgún miembru de los Illuminati dio información sobre les xemes. Los Vengadores deciden dixebrase y buscar les demás xemes primero que sía tarde, polo que-yos preguntar onde les escondieron.

Mieu encarnao[editar | editar la fonte]

Serie compuesta por cinco númberos dientro del crossover. Nel primeru solamente vense entrevista a los Vengadores, el siguiente trata sobre como Rede Hulk afirma la so valía como Vengador y engarradiella con The Thing teníu pola Culiebra pa defender la torre (esta historia tamién apaez nel cómic de Hulk). El terceru trata sobre como Noh-Varr, Spiderwoman y Ms. Marvel salven a Betty Banner y, darréu, amuesa la so engarradiella con Hulk teníu. El cuartu trata sobre la reacción de Steve Rogers ante la muerte de Bucky y el so intentu de dar con Ensin, la fía del Craniu Coloráu. El postreru trata sobre como los Nuevos Vengadores faen frente a Ensin sirviéndose de les armes de Stark creaes nes forxes d'Odín.

Los miembros fueron camudando col pasu de los años, y munchos apaecieron de volao ente qu'otros casi nunca fueron esaniciaos.

Miembros[editar | editar la fonte]

Fundadores
Reclutes de los años 1960
Reclutes de los años 1970
Reclutes de los años 1980
West Coast Avengers reclutes (1984-1994)
Post-Inferno reclutes (1990)
Post-Heroes Return reclutes (1998-2004)
Los Nuevos Vengadores (2005)
Post-Civil War (2007-2009)
Heroic Age reclutes (2010-2011)
Marvel NOW (2012-2013)
All-New All-Different Marvel NOW! (2015-)[6]

Miembros y equipos actuales

Vengadores (2015-)
Vengadores de Sunspot (2015)[7]
División d'Unidá Post-Secret Wars (2015-)[8]
Ultimates Post-Secret Wars (2015-)

Otros equipos

1959 Fury's Black Ops Initiative (2011)
Vengadores I.A. (2013-2014)
Mozos Vengadores (2005-2014)
Mascota de los Vengadores (2009)

Versiones alternatives[editar | editar la fonte]

Ultimates

Marvel Comics publicó ente 2002 y 2007 una coleición onde apaecen los personaxes del universu Marvel interpretaos tal que seríen na actualidá, ambientada nun universu alternativu al de les historietes clásiques. Nesti universu llamáu «Universu Ultimate», los Vengadores son conocíos como «Ultimates». Magar lo radicalmente distintu del enfoque, les apaiciones de los miembros respeten a les traces l'orde en qu'asocedieron dientro de la versión orixinal. La historia empieza con Bruce Banner, Tony Stark, Henry Pym y Janet Van Dyne y el rescate del Capitán América. Na primera gran batalla del grupu sumir Thor y darréu xúnense Quicksilver (tamién conocíu como Mercuriu), la Bruxa Escarlata, Güeyu de Ferre y la Vilba Negra (que, na versión orixinal, magar foi miembru más palantre, tuvo presente pocu dempués del primer gran recambiu d'integrantes).

Heroes Reborn

Na serie llindada Heroes Reborn ver a los Vengadores nuna realidá alternativa, producida por Franklin Richards. Los integrantes fueron el Capitán América, Thor, la Visión, la Bruxa Escarlata, Gata Infernal, Güeyu de Ferre y el Espadachín. Combatieron contra numberosos villanos, que yeren unviaos por Loki contra ellos y depués tresformaos n'enerxía y absorbíos por él, hasta qu'absorbió tanta enerxía que se volvió xigantescu. Depués combatieron en devanéu contra Galactus y los sos heraldos, y tuvieron que destruyir la Tierra y la galaxa pa poder destruyir a Galactus.

Siempres Vengadores

Mientres el númberu 5 de la serie llindada Siempres Vengadores el Capitán Marvel y Wasp viaxaron a 1959 (antes de la creación conocida de los Vengadores) y atoparon a otru grupu que se faía llamar asina. Taba compuestu por Home 3D, Gorilla-Man, Venus, Marvel Boy y Human Robot. Esti grupu foi destruyíu, xunto con tola llinia temporal na que s'atopaba, por Inmortus, n'esmazcarando al Richard Nixon de dicha dómina como un skrull.

Apaiciones n'otros medios[editar | editar la fonte]

Televisión[editar | editar la fonte]

The Avengers: United They Stand[editar | editar la fonte]

The Avengers: United They Stand[9] foi una serie d'animación protagonizada por Los Vengadores emitida en 1999. Los miembros yeren el Hombre Hormiga, Wasp, Visión, Home Maravía, la Scarlet Witch, Güeyu de Ferre, Tigra y Falcon. Solo duró una temporada y foi criticada poles sos bultable diferencies coles historietes.[ensin referencies]

The Avengers: Earth's Mightiest Heroes[editar | editar la fonte]

Foi emitida por Disney XD, ente 2010 y 2012. La serie primeramente presentó a un equipu basáu na alliniación orixinal, compuesta por Iron Man, l'Home Formiga, Hulk, Thor, y Wasp. Darréu xúnense al equipu'l Captain America, Pantera Negra, Güeyu de Ferre, Ms. Marvel, Spider-Man y Visión. En cuestiones d'estilu, la serie faía referencia a les histories orixinales creaes por Stan Lee y Jack Kirby, según tamién material tomáu de toles etapes del cómic ya inclusive del so universu cinematográficu.

The Super Hero Squad Show[editar | editar la fonte]

Esta serie, dirixíu a un públicu d'edaes de 3 a 7 años, foi emitida por Disney XD. Tuvo basada nos Vengadores, onde equí l'equipu foi llamáu l'Escuadrón de Superhéroes, lideráu por Iron Man, y compuestu por Thor, Hulk, Wolverine, Silver Surfer, Falcon, y Reptil. Otros Vengadores como'l Capitán América y Ms. Marvel tamién fixeron apaición. Los villanos principales fueron el Doctor Doom, na primer temporada, y Dark Surfer, na segunda.

Avengers Assemble[editar | editar la fonte]

Emitir dende 2013 por Disney XD. Primeramente tomada como una continuación de The Avengers: Earth's Mightiest Heroes, la serie foi fecha debíu al ésitu de la película de 2012, The Avengers. La serie xira en redol a los Vengadores volviéndose a axuntar depués de dixebrase por razones desconocíes. L'equipu ta basáu nel de la película (Iron Man, Capitán América, Hulk, Thor, Black Widow y Hawkeye) xunto a la adición de Falcon, y más tarde la d'Ant-Man y Spider-Man. La serie presenta dellos arcos argumentales, que los sos villanos principales son Rede Skull, Thanos, Ultrón, y el Escuadrón Supremu. Na tercer temporada, va llamase «Avengers: Ultron Revolution», apaecen Capitana Marvel, Pantera Negra, Visión, Miss Marvel, Songbird y Rede Hulk como miembros de los Poderosos Vengadores y p'enfrentar a Ultron. Y en la 4ª temporada va llamase «Avengers: Secret Wars», tornen Capitana Marvel, Pantera Negra, Visión, Miss Marvel y Ant-Man como los Nuevos Vengadores y apaecen otros como Jane Foster y Wasp.

Hulk and the Agents of S.M.A.S.H.[editar | editar la fonte]

Emítese tamién dende 2014 por Disney XD. La serie primeramente presentó a Iron Man, Thor y Capitán América n'ayudar a Hulk xunto a She-Hulk, Skaar, Rede Hulk y A-Bomb na batalla final contra la Intelixencia Suprema Kree, na segunda temporada.

Lego Marvel Super Heroes: Maximum Overload[editar | editar la fonte]

El 5 de payares de 2013 estrenóse un especial deriváu del videoxuegu Lego Marvel Super Heroes, onde los Vengadores (formaos por Iron Man, Capitán América, Black Widow, Hulk, Thor y Spider-Man) enfrentar a Loki, quien entama sobrecargar a dellos villanos pa formar un exércitu, con boles de nieve encantáu.

Ultimate Spider-Man[editar | editar la fonte]

Na tercer temporada, presentar al equipu (Iron Man, Capitán América, Hulk, Thor, Black Widow, Hawkeye y Falcon) con Spider-Man pa enfrentase a Loki y al Doctor Octopus, y nel final van enfrentar al Gran Maestru y el Coleicionista, quién lo ayudar contra'l so hermanu. Nel final de la cuarta temporada l'equipu apaez solo formáu por Iron Man, Thor, Hulk y Capitán América.

Guardians of the Galaxy[editar | editar la fonte]

Na segunda temporada, presentar al equipu (Iron Man, Capitán América, Hulk, Capitána Marvel y Ant-Man) en faer equipu colos Guardians of the Galaxy pa detener el satélite y enfrentar al Alto Evolucionador.

Marvel Disk Wars: The Avengers[editar | editar la fonte]

Marvel Disk Wars: The Avengers (ディスク・ウォーズ:アベンジャーズ Disuku Wōzu: Abenjāzu?), ye una serie anime producida pa la televisión xaponesa pola productora Toei Animation y Walt Disney Xapón, basada nos personaxes del universu de Marvel Comics.[10] La serie empezó a tresmitise en Xapón a partir del 2 d'abril de 2014, pa la canal xaponesa TX Network[11] La historia cunta que cola ayuda del profesor xaponés Nozomu Akatsuki y de Tony Stark / Iron Man nel desenvolvimientu d'un nuevu dispositivu llamáu Kit Asegurador d'Identidá Dixital (Dixital Identity Securement Kit (DISK)) o pa embrivir discos, diseñáu p'ayudar a la detención de supervillanos. Pero mientres el nuevu proyeutu ta siendo presentáu al públicu en Ryker Island, Loki apaez y utiliza los mesmos discos pa llanzar un ataque con tolos supervillanos prindaos, atrapando a Iron Man, al Capitán América, Thor, Wasp y Hulk. Los fíos de Nozomu, Akira y Hikaru, xunto con otros trés nuevos, Edward, Chris, y Jessica, lleguen a faese con estos discos y xunen les sos fuercies pa poner fin a los malvaos planes de Loki y el so exércitu de supervillanos.[12][13]

Cine[editar | editar la fonte]

Ultimate Avengers y Ultimate Avengers 2[editar | editar la fonte]

En 2006 produciéronse dos película d'animación titulaes Ultimate Avengers y Ultimate Avengers 2 que fueron comercializaes en DVD. La historia y l'aspeutu visual de les mesmes atópense a mediu camín ente'l primer arcu argumental del cómic Ultimates y los Vengadores clásicos. L'equipu taba formáu pol Capitán America, Iron Man, Thor, la Vilba Negra, Wasp, l'Home Formiga, y Hulk. Na segunda película, xúnese-yos Pantera Negra.

Universu cinematográficu de Marvel[editar | editar la fonte]

The Avengers[editar | editar la fonte]

Marvel llevaba enforma tiempu intentando materializar l'ambiciosu proyeutu de llevar a los Vengadores a la pantalla grande, y l'estrenu de Iron Man dio pie a una folada de películes individuales de cada unu de los miembros del equipu que remató con la película homónima del equipu na que s'axuntó la mayoría del repartu de les anteriores películes. En toles películes diéronse guiños a lo que S.H.I.E.L.D. revelaba como la Iniciativa Vengadores». La película trata de que los héroes xunir por iniciativa de S.H.I.E.L.D. pa llantar cara a Loki (quién llogra'l Tesseracto). Tres llargues duldes sobre si l'actor Edward Norton diba figurar nel proyeutu, Marvel finalmente confirmó la salida de Norton del papel de Bruce Banner / Hulk, dexando llibre la vacante pa depués anunciar a Mark Ruffalo como'l nuevu Bruce Banner y quien non solo va interpretar a esti mesmu, sinón que tamién va dar vida (por aciu animación CGI) a Hulk, y tamién-y dará voz, yá que este va falar na cinta coral.[14]

Tres los creitos de Capitán América: el primer vengador (la última película antes del crossover) amosóse un avance d'intriga d'esta película onde apaecíen Iron Man, Thor (con un nuevu traxe que resulta ser la versión llixera del traxe), Capitán América (col traxe paecíu al de los cómics orixinales), Nick Fury, Black Widow (con apariencia distinta), Hakweye, Bruce Banner, l'axente Phil Coulson y Loki, ente que s'amosaba'l lema «Next summer some assembly required» (‘El próximu branu daqué d'unión va ser riquida').

Avengers: Age of Ultron[editar | editar la fonte]

El productor Kevin Feige dixo mientres la Comic Con de Nueva York de 2011 que Iron Man 3 sería la primer película de la segunda fase del universu cinematográficu de Marvel «que va concluyir, si Dios quier, en The Avengers 2».[15] En mayu de 2012, el presidente de Disney, Bob Iger, anunció que la secuela taba en desenvolvimientu[16] y, n'agostu, confirmó que Joss Whedon sería'l so guionista y direutor.[17] Esi mesmu mes, Disney anunció que l'estrenu va ser el 1 de mayu de 2015.[18]

El rodaxe empezó a principios de 2014 nos Estudios Shepperton d'Inglaterra.[19] N'abril de 2013, mientres l'estrenu de Iron Man 3 en Hollywood, Whedon dixo completar un borrador de la secuela qu'inclúi a dos superhéroes nuevos: un hermanu y una hermana.[20] Tiempu dempués, Whedon reveló que se trataba de Quicksilver y la Scarlet Witch.

Mientres la Convención Internacional de Cómics de San Diego 2013, Whedon reveló'l títulu definitivu de la película: The Avengers: Age of Ultron.[21] Según el sitiu web Machinima, Tony Stark sería'l responsable de la creación del antagonista, yá que la so intelixencia artificial J.A.R.V.I.S. va volver contra él, adquiriendo forma física en Ultrón,.[22] El villanu foi interpretáu por aciu captura de movimientu pol actor James Spader.

Captain America: Civil War[editar | editar la fonte]

Dirixida por Anthony y Joe Russo, ta basada nel cómic de 2006, «Civil War», de Mark Millar. Mientres nun ye direutamente una película de los Vengadores, l'equipu va faer presencia, onde esti va vese afeutáu por un nuevu status que va estremar al equipu en dos bandos: unu lideráu pol Capitán América (compuestu pol Soldáu del Iviernu, Falcon, Hawkeye, Ant-Man y la Bruxa Escarlata), y otru por Iron Man (compuestu por Black Widow, Máquina de Guerra, Visión, Black Panther y tamién va faer la so apaición, Spider-Man) y el villanu principal va ser Helmut Zemo aprovechando en vengase contra los Vengadores pola perda de la so familia en Sokovia y la resultancia que los Vengadores quedó eslleíu gracies al plan de Zemo.

Avengers: Infinity War[editar | editar la fonte]

Esta entrega de los Vengadores, va tar basada nel cómic de 2015 Infinity War[ensin referencies] y va tar estremada en dos películes. La primer parte va ser estrenada'l 4 de mayu de 2018, y la segunda parte va facer el 3 de mayu de 2019. Nestes películes el villanu principal va ser Thanos, interpretáu por Josh Brolin, quien yá asumió'l papel na película Guardians of the Galaxy. Los Vengadores tando separaos, dempués de la Guerra Civil por causa de Zemo, van xunise nuevamente xunto al Guardians of the Galaxy, pa detener a esta amenaza que podría ser el fin de la humanidá y de too l'universu.

Ediciones[editar | editar la fonte]

  • España. Fueron editaos por Vértiz, Planeta DeAgostini y a partir de 2005 por Panini.
  • Méxicu. Los Vengadores fueron publicaos por distintes editoriales, ente elles Novedad Editor y Editorial Vide. Los derechos de publicación tener anguaño Grupu Televisa (2006).
  • Chile. Mientres 2012, y pa promocionar nel país el filme «Los Vengadores», la Editorial Unlimited llanzó una coleición especial de dichu grupu, diendo dende «Fuga» hasta «El Coleutivu». Tamién editó la saga Civil War.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. «Avengers, The (1963 Series)» (inglés). Grand Comics Database. Consultáu'l 9 de xunu de 2010.
  2. «The Avengers #4» (inglés). comicvine.com. Consultáu'l 9 de xunetu de 2011. «The Avengers #4 - Captain America Joins the Avengers is a comic book published by Marvel & released on 3//1964»
  3. «Stan Lee pensó que yá llegara'l momentu de crear a un grupu qu'axuntara a los héroes más conocíos del naciente Universu Marvel. Gracies a los dos años que pasaren, la nueva agrupación faltaría enforma de ser la versión Lee/Kirby de la JLA. De mano, dambos autores axuntaron nuna sola coleición a héroes tan desemeyaos como Thor (tou un dios asgardiano), Hulk (una especie de bisarma d'impresionante poder), Iron Man, l'Home Formiga (un científicu tresformáu n'héroe poles circunstancies) y Wasp (la pareya d'ésti y quien propunxo'l nome del grupu: Los Vengadores). Toos xuntos formaben una combinación esplosiva que nada tenía que ver coles monocordes personalidaes de los componentes de la Lliga de la Xusticia».Fonseca, Raimon. «Los Vengadores: Orixe y filosofía». Biblioteca Marvel: Los Vengadores 1 (1). 
  4. «Por desgracia, nun pudi incluyir a Spider-Man nel equipu porque él siempres foi un solitariu. Nun yera la clase de personaxe que se xuniría a un grupu. Nin podía usar a los miembros de Fantastic Four, porque ellos yá teníen el so propiu equipu. Asina que creé a Los Vengadores utilizando a los personaxes que pensé daríen más xuego si poner xuntos nun equipu, pero dempués pensé: pos agora Spider-Man ta nel equipu, bonu, tolos neños mundialmente queríen que Spider-Man tuviera en Los Vengadores y quedóse».Lee, Stan (1999). «Unes pallabres de Stan Lee». Biblioteca Marvel: Los Vengadores 1 (1). 
  5. «Pero seique lo más importante qu'asocedió nesta etapa de los Vengadores foi la sustitución de Jack Kirby por Don Heck nos llapiceros de la coleición. Jack podía ser el Rei, pero tamién yera humanu y nun podía faese cargu de tantes coleiciones al empar».González, Roque (1999). «Nuevos villanos y muertes heroiques». Biblioteca Marvel: Los Vengadores 1 (2). 
  6. http://marvel.com/news/comics/24772/the_all-new_all-different_avengers_assemble
  7. http://marvel.com/news/comics/24879/the_new_avengers_take_aim
  8. http://marvel.com/news/comics/24887/uncanny_avengers_strives_for_unity
  9. http://marvel.com/tv/show/151/the_avengers_united_they_stand
  10. «Walt Disney Japan Announces Marvel Disk Wars: The Avengers». Marvel (23 d'ochobre de 2013). Consultáu'l 24 d'ochobre de 2013.
  11. «放送スケジュール» (xaponés). Disney Japan. Archiváu dende l'orixinal, el 29 de marzu de 2014.
  12. «T.M.Revolution Sings for Marvel Disk Wars: The Avengers Anime». Anime News Network (17 de marzu de 2014). Consultáu'l 2 d'abril de 2014.
  13. «これまでのお話 [episode list(xaponés). TV Tokyo. Consultáu'l 12 d'abril de 1024.
  14. Edward Norton diz-y adiós a Hulk.
  15. Szalai, Georg (15 d'ochobre de 2011). «'Avengers' Producer Hints at Sequel at New York Comic-Con» (inglés). The Hollywood Reporter. Consultáu'l 1 de mayu de 2013.
  16. Lieberman, David (8 de mayu de 2012). «[http://www.deadline.com/2012/05/disney-announces-avengers-2-in-development/ Disney Announces 'Avengers 2' In Development]» (inglés). Deadline. Consultáu'l 1 de mayu de 2013.
  17. Graser, Marc (7 d'agostu de 2012). «Joss Whedon to write, direct 'Avengers' sequel» (inglés). Variety. Consultáu'l 1 de mayu de 2013.
  18. Stewart, Andrew (16 d'agostu de 2012). «'Avengers 2' slated for May 1, 2015» (inglés). Variety. Consultáu'l 1 de mayu de 2013.
  19. Wiseman, Andreas (2 d'abril de 2013). «[http://www.screendaily.com/news/avengers-2-to-assemble-in-uk/5053499.article Avengers 2 to assemble in UK]» (inglés). Screen Daily. Consultáu'l 1 de mayu de 2013.
  20. Schillaci, Sophie (25 d'abril de 2013). «Joss Whedon on 'Avengers 2' Script, New Characters and 'S.H.I.E.L.D.' Guest Stars (Video)» (inglés). The Hollywood Reporter. Consultáu'l 1 de mayu de 2013.
  21. http://insidemovies.ew.com/2013/07/20/marvel-captain-america-thor-guardians-of-the-galaxy-comic-con/5/
  22. http://www.sensacine.com/noticias/cine/noticia-18514047/

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]