Reed Richards

De Wikipedia
Sr. Fantásticu
Personaxe de Marvel Comics
Universu Universu Marvel y Earth-616 (es) Traducir
Creador/a/es Stan Lee y Jack Kirby
Interpretáu por Ioan Gruffudd (2005-2007)
Miles Teller (2015)
Información
Nome orixinal Reed Richards
Nomatu Sr. Fantásticu, Home Elásticu, Elásticu (llamáu asina por Ben Grimm)
Raza Humanu con superpoderes
Sexu masculín
Estatura 1,82 m (6 ft 0 in) hasta por espurrise enforma 90 m (295 ft 3 in)
Pesu 85 kg (187 lb)
Nacimientu California
Especialidá Elasticidá, manipoliar el so cuerpu espurriéndolo, intelixencia sobrehumana.
Ocupación Científicu, inventor
Títulu Tien titulos en Electrónica, Fisica y Inxeniería
Equipamientu Diversos aparatos creaos pol mesmu
Aliaos La cosa, Antorcha Humana, Muyer Invisible, Hulk, Capitan América, Hombre Hormiga, Iron Man, Los Vengadores, Spider-Man, Silver Surfer
Enemigos Doctor Doom, Galactus, Home Atopo
Afiliaciones actuales Fantastic Four, El Defensores, Illuminati, Los Vengadores
Afiliaciones anteriores Conseyu interdimensional de reeds
Cónxuxe Susan Storm (esposa)
Padres Nathaniel Richards (padre)
Fíos Franklin Richards (fíu)
Valeria Richards (fía)
Familiares Johnny Storm (cuñáu)
Jonathan Reed Richards (nietu nun futuru alternativu)
Residencia Johnny Storm (cuñáu)
Jonathan Reed Richards (nietu nun futuru alternativu)
Nacionalidá Estauxunidense
Estatus actual Activu
[editar datos en Wikidata]

Sr. Fantásticu (Reed Richards) ye un superhéroe de ficción qu'apaez nos cómics estauxunidenses publicaos por Marvel Comics. El personaxe ye miembru fundador de los Cuatro Fantásticos. Richards tien un dominiu de la inxeniería mecánica, aeroespacial y llétrica, la química, tolos niveles de la física y la bioloxía humana y alienígena. BusinessWeek numberó al Sr. Fantastico como unu de los diez meyores personaxes de ficción más intelixentes nos cómics estauxunidenses.[1]Él ye l'inventor de la nave espacial que foi bombardeada pola radiación cósmico nel so viaxe inaugural, otorgando a los Cuatro Fantásticos los sos poderes. Richards ganó la capacidá d'espurrir el so cuerpu en cualquier forma que deseye.

Richards actúa como'l líder y figura paterna de los Cuatro Fantásticos, anque nos últimos años foi retratáu cada vez más como fríu y distante escontra los sos compañeros d'equipu por cuenta de la so naturaleza científico y metódico. Esto ye particularmente ciertu col so meyor amigu, Ben Grimm, quien parcialmente culpa a Richards pol so tresformamientu nuna gran criatura predresa llamada Thing. Cada vez que Richards enfrentar a un desafíu, la so atención puede tar tan enfocada que puede desdexar inclusive a la so propia familia. Con too y con eso, él ye l'amáu maríu de Susan Storm, padre del so fíu, Franklin Richards y la so fía Valeria Richards, y mentor del so cuñáu, Johnny Storm.

Primero especulóse,[2]y más tarde confirmó que se diagnosticara a sigo mesmu tar nel espectru autista.[3]

El personaxe de Reed Richards foi interpretáu polos actores Alex Hyde-White na película The Fantastic Four de 1994, Ioan Gruffudd na película de 2005 Fantastic Four y la so secuela de 2007 Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer, y Miles Teller na película de 2015, Fantastic Four.

== Historial de publicaciones Creáu pol escritor Stan Lee y l'artista / co-plotter Jack Kirby, el personaxe apaeció per primer vegada en The Fantastic Four # 1 (payares de 1961). Él foi unu de los cuatro personaxes principales nel títulu. Lee declaró los poderes d'estiramientu inspirar en Plastic Man de DC, que nun tien equivalente en Marvel.[4]

Reed Richards siguió apaeciendo regularmente nel cómic Fantastic Four mientres la mayor parte de la so publicación.

Biografía ficticia del personaxe[editar | editar la fonte]

Antes de los Fantastic Four[editar | editar la fonte]

Nacíu en Central City, California, Reed ye'l fíu de Evelyn y Nathaniel Richards. Nathaniel yera un xeniu científicu, y Reed heredó un nivel similar d'intelectu ya intereses. Siendo un neña maravía con aptitú especial nes matemátiques, la física y la mecánica, Reed Richards yá s'inscribiera na universidá cuando tenía 14 años,[5]asistiendo a universidaes prestixoses como'l Institutu de Teunoloxía de Massachusetts, l'Institutu de Teunoloxía de California, la Universidá de Harvard, la Universidá de Columbia, y la ficticia Universidá Empire State.

Foi na Universidá del Estáu que conoció a Benjamin J. Grimm.[6][7]Reed yá empezara'l diseñu d'una nave capaz de viaxar nel hiperespacio. Compartiendo los sos planes col so nuevu compañeru de cuartu, Grimm en tonu de chancia ufiertóse pa pilotar la nave.

Tamién mientres asistía en Columbia,[8]Reed conoció a un compañeru estudiante brillante, Victor Von Doom. En Richards, Doom conoció a la primer persona que podría empareyar intelectualmente; con al respective de Richards como'l so rival final, Doom púnxose cada vez más celosu de Richards. Decidíu a demostrar que yera meyor, Doom condució esperimentos temerarios que finalmente-y marcaron la cara y llevar a convertise nel Doctor Doom.

Cuando Reed, a los 19 años, siguió la so educación asistiendo a la Universidá de Columbia en Manhattan, él arrendó una habitación nuna casa de güéspedes propiedá de la tía d'una neña llamada Susan Storm,que yera estudiante de pregrado nesi momentu.[9]Pa la so vergüenza, la neña, que tenía 13 años, namorar al intre d'él. A pesar de que Reed tuvo que siguir alantre, ella siguió llevando una antorcha por Richards.

Pasando a Harvard, Reed llogró un doctoráu en física y inxeniería llétrica mientres trabayaba como un científicu militar, tou esto a la edá de 22. Él tamién trabayó en comunicaciones pal exércitu. Tres años dempués, Reed usó'l so heriedu, xunto colos fondos del gobiernu, pa financiar la so investigación. Decidíu dir a Marte y más allá, Richards basó l'aciar proyeutu en Central City. Susan Storm, agora una moza adulta, treslladar a la zona, y en poco tiempu viose comprometida con Reed. Por cuenta de los aforros codalosos y la participación en fundaciones de caridá de la so familia, ella apurrió más fondos cuando'l dineru de Reed acabóse. De la mesma, el vieyu compañeru de cuartu de Reed na universidá, Ben Grimm, agora un esitosu pilotu de pruebes y astronauta, foi de fechu programáu pa pilotar la nave.

Tou paecía tar bien; sicasí, cuando'l gobiernu amenació con cortar el financiamientu y atayar el proyeutu, Reed, Ben, Sue y l'hermanu menor de Sue, Johnny, alcordaron colase a bordu de la nave y desapegala darréu. Ellos sabíen que nun completaren toles pruebes qu'entamaren, pero Reed taba seguru de que taríen a salvo. Ben foi primeramente escépticu alrodiu de los efeutos desconocíos de la radiación, ente que Reed teorizó que'l blindaxe de la so nave sería afechu pa protexelos.

Cuando la so nave pasó al traviés del petrina de Van Allen el grupu atopó la so cabina bombardeada con dosis casi letales de radiación cósmico. Reed negárase a esplicar los niveles anormales de radiación na atmósfera de la petrina. Los rayos cósmicos causaron estragos nel blindaxe insuficiente de la nave, polo que se vieron obligaos a tornar a la Tierra darréu. Cuando aterrizaron, ellos afayaron que los sos cuerpos camudaren dramáticamente. El cuerpu de Reed yera elásticu y podía remocicar cualesquier parte del so cuerpu a voluntá. siguiendo la so suxerencia, ellos decidieron usar les sos nueves habilidaes pa sirvir a la humanidá como los Fantastic Four. Reed foi escoyíu pa dirixir el grupu, sol nome "Sr. Fantásticu".[10]Él darréu cuntólu a la so fía, al traviés d'un cuentu antes de dormir, que la razón pola que suxurió que se convirtieren n'aventureros y diéra-yos traxes y nomes tan estravagantes como "Sr. Fantásticu" y "La Mole" yera que sabía que probablemente seríen odiaos o tarrecíos polos sos poderes ensin una imaxe pública tan esaxerada.[11]

Esta hestoria foi camudada a lo llargo de los años col fin de caltenela actualizada. Nos cómics orixinales, Richards yera un veteranu de la Segunda Guerra Mundial que sirviera tres les llinies enemigues na ocupada Francia, y l'oxetivu de la so misión espacial yera un vuelu espacial tripuláu a la Lluna primero que los comunistes fueren capaces de faelo. Esto foi camudáu darréu en llegar ende primero que los comunistes chinos, y p'esquizar les zones interestelares del planeta coloráu y más allá. Amás, Reed orixinalmente diz qu'él y Sue "yeren neños xuntos" y que Sue yera la "moza d'al llau" que Reed dexó tras pa dir lluchar na guerra.[12]Esta hestoria d'orixe foi, munchos años dempués, alteriada por que Sue tuviera trece años cuando conoció a Reed, que tenía pocu más de venti años, a la so tida Marygay.[13]L'actual canon oficial de Marvel alterió esta hestoria d'orixe combinando elementos de dambos: esanició la gran fienda d'edá, pero sostuvo que Reed y Sue nun se conocieron hasta la so adolescencia na pensión de la tida Marygay.[14]El cambéu na edá foi una decisión editorial tomada en 2013 cuando Reed convirtióse, dellos años más tarde, nun interés románticu por una moza que conoció cuando tenía trece años y que se consideró desaveniente.

Lideralgu de los Fantastic Four[editar | editar la fonte]

L'entamu de la carrera de los Fantastic Four llevó al Sr. Fantásticu a una serie de descubrimientos, y tuvieron los sos primeros alcuentros con munchos personaxes inusuales. Na primer apaición del equipu, ellos llucharon contra'l Home Atopo.[10]Depués llucharon contra los Skrulls.[15]Poco dempués d'eso, l'equipu atopar col Sub-Marineru.[16]Más tarde tuvieron la primera de munches batalles col Doctor Doom.[17]Depués dempués viaxar a un mundu subatómicu.[18]Poco dempués, ellos atopáronse como Caña-Tut.[19]De siguío enfrentáronse col Hombre Molécula.[20]

Siendo'l líder del equipu, el Sr. Fantásticu creó numberosos dispositivos y vehículos exóticos pal equipu, como ropa fecha de 'molécules inestables' de cuenta que pudiera usase colos sos poderes de manera segura. Amás, Reed de cutiu lleva al equipu n'espediciones coraxoses, como a la Zona Negativa, amás d'oponese al mal. Coles mesmes, Richards sintióse personalmente responsable del cambéu grotescu de Ben Grimm y trabayó de xemes en cuando pa revertilo permanentemente.

So la so direición, l'equipu convertir nel grupu d'héroes más célebre de la Tierra. Xuntos, ellos salvaríen al mundu innumberables vegaes. Siempres impulsáu pola so busca de conocencia, la mayoría cree que Reed ye la intelixencia más importante de la Tierra. Hai pocu que nun pueda crear, reparar, o entender nun momentu dau. Les patentes y les regalías sobre los sos inventos financiaron por sigo mesmes al grupu nos últimos años.

Sicasí, hai delles desventaxes de la so asociación col equipu. La principal d'elles son los alcuentros violentos del equipu col Doctor Doom, quien cree que Reed foi'l responsable del accidente que lu enllenó de repulgos. Doom nunca perdonó a Reed y xuró vengación. Doom inclusive foi tan lloñe como pa tresformar a Reed nun monstruosu fenómenu, atacar a los sos fíos, y tratar de seducir a Susan.

Subtramas y arcos argumentales[editar | editar la fonte]

Dempués de munches aventures como los Fantastic Four, Reed casóse con Sue.[21]Non muncho tiempu dempués d'eso, l'equipu atopar colos Inhumanos per primer vegada.[22][23]Dempués atopáronse con Galactus y Silver Surfer.[24]Reed entós abrió un portal a la Zona Negativa per primer vegada.[25]Llueu, l'equipu lluchó per primer vegada contra'l Home Psicópata.[26] En poco tiempu, Reed y Sue tuvieron un ñácaru, el mozu Franklin Richards; l'equipu lluchó contra Annihilus xustu antes de la nacencia de Franklin.[27]Franklin yera un mutante con poderes increíbles, pero, por cuenta de la alteración de los rayos cósmicos nel ADN de los sos padres, estos manifestáronse cuando entá yera bien nuevu (nel Universu Marvel, los poderes de la mayoría de los mutantes manifiéstense cuando son adolescentes). Franklin paez tener el poder que puede andar a la tema a un miembru de los Celestiales; el poder d'un dios nel cuerpu d'un neñu pequeñu. La pareya dixebróse de volao,[28]y Reed ayenó más a Sue al cerrar la mente de Franklin col fin d'evitar que'l so poder cause una catástrofe global;[29]Sue Storm empecipió los trámites de divorciu, pero ambos reconciliáronse pocu dempués.[30]

Reed tamién salvó la vida de Galactus nel cursu de les sos aventures.[31]Él de siguío mercó'l Edificiu Baxter.[32]Más tarde, Reed foi xulgáu polos Shi'ar por salvar la vida de Galactus, pero los cargos fueron retiraos cuando Eternidá concedió de volao a tolos asistentes al xuiciu un momentu de 'conciencia cósmica' que-yos dexó entender que Galactus yera necesariu pal continuu bienestar del universu.[33]La batalla de Reed con Gormuu antes de llograr los sos poderes foi rellatada.[34]Xusto dempués d'eso, Reed axuntar col so padre nuna llinia temporal alternativa.[35]Dalgún tiempu dempués, Reed y Sue retirar de los Fantastic Four,[36]y depués xuniéronse a los Vengadores, a pesar de que la esperiencia pasada como'l líder de los Fantastic Four significó que tuviera problemes afaciéndose a siguir a los órdenes del Captain America, independientemente del so respetu pol otru home.[37]Eventualmente, Reed y Sue decidieron axuntase a los Fantastic Four.[38]

Nel cursu de la llucha contra un estraterrestre llamáu Fame, el Doctor Doom foi gravemente mancáu. Fantastic Four tamién formaron parte de la batalla contra Fame, y Doom pidió-y al so vieyu enemigu que tomara la so mano. Nesi momentu, dambos sumieron nun intre, dexando namás que cenices. Paecía como si los dos xuraos enemigos morrieren apropiadamente en manes de cada unu.

Sicasí, desconocíu pa toos nesi tiempu, Reed y Doom en realidá fueren refundiaos al pasáu nel tiempu de los bárbaros y nun mundu estraterrestre por un ser llamáu Hyperstorm, el nietu de Reed d'un futuru alternativu, el fíu de Franklin Richards y Rachel Summers, la fía de Scott Summers y Jean Grey. Taben tan lloñe nel pasáu, y ensin teunoloxía, qu'inclusive les sos mentes brilloses nun podíen atopar un camín de regresu a casa. Doom foi prindáu y fechu prisioneru por Hyperstorm. Reed analayó al debalu per alredor d'un añu.

Mentanto, el restu de los Fantastic Four reclutaron a Scott Lang como asesor científicu. Ellos inclusive s'enfrentaron a una versión alternativa de Reed llamáu Dark Raider, quien viaxaba de realidá en realidá, destruyendo toles diverses versiones de sigo mesmu tres el so propiu fracasu en salvar al mundu de Galactus nel so primer enfrentamientu.

Dempués, los miembros restantes de los Fantastic Four xunto col Sub-Marineru, Lyja y Kristoff Vernard viéronse atrapaos na mesma dómina que Reed y Doom. Ellos atoparon a Reed, pero enfrentar a un nuevu problema: mientres el so tiempu a soles, Reed resignárase a la realidá de que yera imposible que los sos vieyos amigos entamaren un rescate, polo que los atacó, pero llueu se dio cuenta de qu'éstos realmente yeren los sos amigos. Dempués de tornar a la so propia yera temporal, Reed buscó a Galactus, l'únicu ser nel Universu que podía ganar a Hyperstorm. Tres la derrota de Hyperstorm a manes de Galactus, los Fantastic Four tornaron al presente, onde siguieron les sos vides, non yá como equipu, sinón como una familia.

Onslaught y Heroes Reborn[editar | editar la fonte]

Pocu dempués del so regresu, los Fantastic Four enfrentar a un ser llamáu Onslaught, quien tomara'l control d'un exércitu de Centineles ya invadíu la ciudá de Nueva York, cazando a tou ser mutante que pudiera atopar. Onslaught deseyaba amestar les poderoses habilidaes de Franklin Richards a les suyes. Namái al traviés del aparente sacrificiu de les mesmes vides de los Fantastic Four y les de munchos héroes del Universu Marvel, Onslaught finalmente foi vencíu. Los héroes habríen entós muertu de nun ser por Franklin, quien creó una realidá alternativa por que moraren ende. Dafechu ayenos a lo qu'asocediera, Reed y los sos compatriotes alicaron la mayor parte de les sos vides. Na so ausencia, la sede de los Fantastic Four, Four Freedoms Plaza, foi aniquilada polos Maestros del Mal faciéndose pasar polos Thunderbolts. Un añu dempués, Franklin tornó cola so familia xunto colos otros héroes de la realidá paralela. Reed allegrar al ver al so fíu de nuevu, pero él y el restu de los Fantastic Four atopar ensin un llar, camudándose al depósitu d'almacenamientu de Reed nel Muelle 4, con vistes al East River. Faciendo d'esto la so casa, los Fantastic Four siguieron coles sos vides, llogrando eventualmente camudase de nuevu al Edificiu Baxter.

Reed resulta ser unu de los miembros de los "Illuminati", desconocíu pa la so esposa. Él tamién ta en posesión de la Xema del Poder del Guantelete del Infinitu.

Pro-Rexistro[editar | editar la fonte]

Na miniserie y eventu crossover, Civil War, Reed Richards ye una de les figures principales, xunto con Iron Man, a favor de l'Acta de Rexistru Sobrehumanu. Él especula qu'esto va dar llugar a conflictos cola so esposa, lo cual volvióse realidá na edición #4 de la miniserie cuando un clon de Thor, creáu por él y Tony Stark, salir de control y mató a Goliat y casi mató al restu de los Vengadores Secretos hasta que Sue Storm intervieno y salvar. Poco dempués, Sue dexó a Reed, xunto con Johnny, pa xunise a los Vengadores Secretos cola esperanza d'impulsar a Reed a terminar el conflictu rápido.

En The Amazing Spider-Man #535, que tien llugar poco primero de los acontecimientos de Civil War #5, Peter Parker esixe ver les condiciones dientro del centru de detención diseñáu por Reed pa zarrar a superhumanos non rexistraos. Dempués de ser escoltáu a la prisión por Iron Man, Parker torna con más duldes que nunca alrodiu de si él ta nel llau correutu, y pregúnta-y a Reed por qué sofita a l'Acta de Rexistru Sobrehumanu, una entruga que Reed respuendi cuntándo-y la hestoria de la so tíu paternu, Ted. Siendo un escritor profesional, Reed recuerda a sú tíu como daquién "risonderu", "coloríu", y "aceptador". De neñu, Reed amaba pasar tiempu con Ted. Desafortunadamente, Ted tamién yera "un excéntrico" y "testarudo". Por cuenta de que tenía una carrera nes artes y sobresalió, Ted foi llamáu ante'l Comité d'Actividaes Antiestauxunidenses, encarceláu por cargos de despreciu del Congresu mientres seis meses, y foi incapaz d'atopar trabayu dempués de cumplir la so condena. Inclusive foi refugáu pol padre de Reed. Ted perdió tou, lo cual Reed diz que finalmente "matar", ensin entrar en más detalle. Richards cunta que el so tíu equivocar al tomar tal posición, entrar nuna engarradiella que nun podía ganar, y dexar de respetar la llei.

Sicasí, Fantastic Four #542 revela que la verdadera razón pola que sofita l'Acta de Rexistru deber al so desenvolvimientu d'una versión de trabayu del conceutu ficticiu de la psicohistoria d'Isaac Asimov. La so aplicación d'esta ciencia indícalu que miles de millones van morrer en crecientes conflictos ensin la presencia de l'Acta. Na batalla final de la guerra, Reed recibe un disparu de Taskmaster, salvando la vida de Sue Storm. Con Reed en cantu de la muerte, Susan, furiosa, cute a Taskmaster con un campu telequinético. Reed sobrevive, sicasí, y Sue torna con él dempués de la batalla, tres concedelu amnistía. Buscando reparar el dañu fechu al so matrimoniu como resultáu de la guerra, Sue y Reed tomen un tiempu llibre de los Fantastic Four, pero píden-y a Nube y Pantera Negra que tomen los sos llugares nel interín.

World War Hulk[editar | editar la fonte]

Metanes la Guerra Civil, Reed Richards aprendió d'una curtia conversación con Mastermind Excello que Hulk nun ta nel planeta onde los Illuminati intentaron exilialu. Dempués d'una conversación sobre'l bien que Hulk fixo pola humanidá, Reed cúntalu a Iron Man lo que-y asocedió a Hulk y tamién declara que Hulk tien amigos, y "que Dios ayúdenos si atopar primero que nós".

Dempués de la Guerra Civil, Reed Richards tuviera controlando Mastermind Excello y cuando She-Hulk enterar del exiliu de Hulk, Reed Richards unvia a Doc Samson pa enfrentala cuando ve la so xunta con Mastermind Excello.

En World War Hulk # 1, Reed amosar con Tony Stark como Iron Man. Dambos homes taben tratando de convencer a Sentry de lluchar contra Hulk, pensando que'l aura d'aselu que produz el Sentry podría ser capaz de detener el polveru de Hulk.[39]En World War Hulk # 2, cola ayuda del restu de los Cuatro Fantásticos, Nube y Pantera Negra, Reed puede crear una máquina que proyeuta una imaxe del Sentry y recrea el aura d'aselu del héroe. Él usa la máquina en Hulk xustu cuando ta a puntu de vencer a la Cosa, pero Hulk sabe que nun ye'l verdaderu Sentry y destrúi la máquina. Nuna última llinia de defensa, Sue Storm trata de protexer al so home al encapsular a Hulk nun campu d'enerxía mientres-y clamia que perdone a Reed. Hulk nun escucha y ye capaz d'exercer l'abonda fuercia contra'l so campu de fuercia como pa faer colapsar a Susan y esperimentar una hemorraxa nasal pol estrés, primero que condergue a Reed cola roxura de Hulk.[40]

Reed vese más tarde ente los diversos héroes derrotaos por Hulk hasta agora, dientro de les fondures de l'arena Gladiador de Hulk, allugada dientro del Madison Square Garden. Él y tolos héroes tán enllantaos con "discos d'obediencia" que s'utilicen pa suprimir los sos poderes. Estos discos son los mesmos que s'utilizaron en Hulk mientres el so tiempu en Sakaar.[41]Hulk ordena que Iron Man y Mr. Fantásticu enfrentar na batalla. Richards, dempués de tener el sartén pel mangu contra Stark, recibe l'aprobación de Hulk, instruyendo a Richards por que mate a Stark.[42]Sicasí, Hulk perdóna-yos la vida, amosándo-yos que demostró'l so puntu de vista ante'l mundu. Sobrevivieron al alcuentru gracies a la misericordia de Hulk y l'oportuna intervención del Sentry. Los Illuminati son parcialmente lliberaos de la responsabilidá de la destrucción de Sakaar cuando Miek, unu de los aliaos alienígenas de Hulk, almite que vio que les fuercies del Rei Coloráu rompíen el nucleu warp de la nave. Miek caltener en silenciu pa empecipiar lo que sintió que yera'l destín de Hulk como'l "Destructor de Mundos".[43]

Secret Invasion[editar | editar la fonte]

El señor Fantásticu taba na xunta de los Illuminati aldericando sobre l'amenaza de los Skrulls cuando s'afayó que Black Bolt yera un Skrull amarutáu.

El señor Fantastic y Hank Pym faen una autopsia del cuerpu del Skrull que se fixo pasar por Elektra (con Reed pretendiendo ver el cadabre per primer vegada, calteniendo'l secretu de los Illuminati). Dempués de completar la diseición, Reed afirma afayar el secretu de cómo los Skrulls pudieron despintar les sos identidaes. Primero que pueda dar más detalles, "Hank Pym" revelar a sigo mesmu como un Skrull y dispara a Richards con una arma que dexa violentamente'l so cuerpu elásticu nun estáu de caóticu desorde similar a Cuerda Tonta.[44]En Secret Invasion: Fantastic Four # 1, amuésase qu'un Skrull asumió la forma de Reed pa emboscar con ésitu y prindar a Sue Richards, pa facilitar un ataque na sede de los Cuatro Fantásticos.

Ver a Reed Richards consciente pero entá ensin forma, siendo forzáu a espurrise en toles direiciones pa cubrir el pisu d'un sable de tamañu medianu a bordu d'una nave Skrull, con tolos asientos llenos polos espectadores de Skrull.[45]Ye lliberáu por Abigail Brand, y depués viaxa con ella a la Tierra Selvaxe y utiliza un dispositivu pa revelar tolos invasores Skrull presentes.[46]Dempués d'ayudar a los Vengadores a ganar a los impostores y tornar a Nueva York, Reed ayuda a los héroes y villanos de la Tierra na so batalla contra los Skrulls.[47]

Dark Reign[editar | editar la fonte]

Mister Fantásticu ayuda a los Nuevos Vengadores na busca de la fía de Luke Cage y Jessica Jones.[48]Él y el restu de los Cuatro Fantásticos son máxicamente amenorgaos a señales de televisión poles actividaes caótiques del Dios Mayor Chthon, pa evitar qu'intervengan, anque dempués de que Chthon sía derrotáu, él y los otros trés son refugaos.[49]

Norman Osborn unvió axentes de H.A.M.M.Y.R. pa cerrar los Cuatro Fantásticos y prindalos, espulsándolos de la Iniciativa y desaposiándolos de tolos sos derechos. Teniendo llugar una selmana dempués de la Invasión Secreta, que llevó a Richards a reevaluar seriamente la so propia vida y la vida que construyó pa la so familia, lo que resulta en conflictos internos aturbolinaos. Richards, mientres mira duramente la vida, vese obligáu a construyir una máquina que sía capaz de torar la realidá mesma. Los axentes de H.A.M.M.Y.R. (unviaos por Norman Osborn, un home bien consciente de que Reed ye unu de los pocos que tienen un intelectu cimeru al so y polo tanto representen una gran amenaza pal so mundu de solombres curioso construyíu) lleguen xusto cuando Reed activa la máquina, interactuando col La fonte d'alimentación del edificiu Baxter, lo que resulta nuna flacucción d'enerxía qu'unvia Sue, Ben y Johnny tornen a la era prehistórica, cargaos de peligros, que se manifiesten na forma de la Primera Hostia Celestial. Reed busca respuestes que solo se pueden atopar en llinies de tiempu alternatives una y bones los trés atopar nuna guerra civil súper héroe de la era hiboriana; Franklin y Valeria son los únicos disponibles pa enfrentar a los axentes unviaos por Osborn. Richards estudia otres Tierres paraleles pa ver si dalguna atopó una solución pacífica a la Guerra Civil, que resultó de la Llei de Rexistru Sobrehumanos. Reed mira en distintos mundos, dalgunos más estraños que los nuesos, pa ver lo que fixeron de manera distinta. Esta ye una mirada fonda sobre a ónde foi l'Universu Marvel nel pasáu "añu" (en tiempos de Marvel) y pa ver quién tuvo la culpa, si ye que daquién. Reed axuntar colos otros cinco Illuminati pa remanar el problema. A lo último, dempués de ver aproximao un millón de Tierres alternes, llegara a la conclusión de que nun había forma de que se resolviera la Guerra Civil, pero qu'él, como l'home más intelixente del Universu Marvel, tenía la responsabilidá de enmendar les coses. Pero antes d'apagar la máquina, busca otres realidaes onde tienen les mesmes máquines que ta usando; la máquina allugar y les persones qu'atopa dícen-y que pueden ayudar.[50]

Reed Richards remaneció en Mighty Avengers # 24 refugándose a da-y a Hank Pym un inventu primeramente dexáu al cuidu de los Cuatro Fantásticos, depués de la muerte prematura de Bill Foster,[51]faciendo qu'Aviespa lidere l'equipu de Poderosos Vengadores pa recuperar el dispositivu. Nel próximu númberu, Pym intenta baltar l'Edificiu Baxter (por cuenta de les manipulaciones de Loki, probablemente) sema entá más disgustu y conduz a un conflictu direutu ente los Cuatro Fantásticos y los Poderosos Vengadores de Loki, estendiéndose a Mighty Avengers # 26. Esti conflictu finalmente termina nuna nueva base pa los Poderosos Vengadores y una alianza sorprendentemente esmolecedora del Dark Reign; el próximu númberu de los Poderosos Vengadores va amosar un nuevu personaxe, un gobernante conocíu como Unspoken, unu más poderosu que cualesquier otru nel universu, hasta'l puntu que tuvo que ser borráu de la hestoria, y cómo la so la torna va impautar al planeta y al cosmos más allá, en War of Kings.

Dempués de la Invasión Secreta y dalgún tiempu nel Reinu Escuru, na Guerra de Reyes, cuando Blastaar ta a puntu d'abrir el portal a la Tierra, nel otru llau en Camp Hammond, Star-Lord y los Guardianes dícen-y a Reed Richards y otros que nunca abre'l portal, o van enfrentar la roxura de Blastaar. Mister Fantásticu ta d'alcuerdu y diz que nun van abrir el portal y depués va preguntar quién son. Star-Lord respuende: "Somos los Guardians of the Galaxy" antes de partir.[52]

Future Foundation[editar | editar la fonte]

La traxedia cute al equipu cuando Johnny aparentemente muerre na Zona Negativa.[53]Cuando los Cuatro Fantásticos recuperar de l'aparente muerte de Johnny, Mister Fantásticu desilusionar de cómo los científicos ven la ciencia y les sos aplicaciones. Poro, crea un nuevu equipu, la Future Foundation, p'ayudar a crear un futuru meyor pa la humanidá.[54]Sicasí, les xeres iniciales del equipu son complicaes cuando se ven obligaes a trepar col 'Conseyu de Cañes', un grupu de versiones alternatives de Reed Richards qu'escarecen de la so moralidá o familia que quedaron atrapaes na realidá de los FF dempués d'un accidente col portal dimensional de Reed.

L'Home Silenciosu[editar | editar la fonte]

Dempués de que Johnny ye devueltu y l'equipu vuelve a entamar l'usu del nome de los Cuatro Fantásticos, son atacaos sistemáticamente pol misteriosu Home Silenciosu, una figura que revela que tuvo detrás de munchos de los ataques de los villanos que los FF enfrentó a lo llargo de los años, agora avanzando escontra tome un papel más activu mientres apaga los poderes de Johnny, enmarca la Cosa por asesinatu, fai que Reed y Sue Richards sían declaraos guardianes non aptos pa los sos fíos, y depués secuestra a Reed col enfotu de enmarcalo pa una serie d'ataques cometíos polos héroes creaos nel universu de bolsu de Franklin. Sicasí, Reed puede ganar el plan del Home Silenciosu pa proclamase l'héroe que ganó'l "ataque" de Reed - unu de los aliaos del Home Silenciosu - col enfotu de traicionalo, obligando a Reed y al Home Silenciosu a trabayar xuntos pa desactivar l'equipu del Home Psicópata.

Secret Wars[editar | editar la fonte]

Mientres la hestoria de Secret Wars, Reed ye unu de los pocos sobrevivientes de Tierra-616 coles sos alcordances intactes, escondiéndose nuna 'balsa salvavides' con dellos otros héroes y finalmente llanzáu por Doctor Strange.[55]Al enterase de que'l nuevu 'Mundu de Batalla' agora ta gobernáu pol Doctor Doom, quien absorbió'l poder de dellos Beyonders y Hombre Molécules pa convertise nun dios virtual, Reed y los demás héroes esvalixar por Battleworld pa ellaborar un plan.[56]Reed eventualmente empieza a trabayar col so contraparte del universu de Ultimate Marvel que se llama a sigo mesmu Maker. Los dos atopar en desalcuerdu sobre los sos métodos, con Reed prefiriendo atopar una manera de salvar el mundu, ente que Maker ta más centráu en matar al so enemigu, Reed compensando les acusaciones de la so otru ser que ye débil al pensar qu'a cencielles tien coses que curiar fora de sigo mesmu.[57]Na confrontación final, Reed y Maker afayen que la fonte del poder de Doom ye'l Hombre Molécula, pero anque'l Creador intenta traicionar a Reed al convertilo pola fuercia nun simiu, Reece revierte l'ataque del Facedor y convertir nuna pizza de pepperoni. Cuando Doom baxa pa enfrentase a Reed, Reed desafía a Doom cuando Reece quita temporalmente a Doom de los sos nuevos poderes a nivel divín, Reed proclama que Doom nun ye más qu'un cobarde por tomar el control de lo que quedaba de la esistencia en llugar d'intentar remocicalo. Inspiráu poles pallabres de Reed, Reece tresfier el poder de Doom a él, con Reed recreando l'antigua Tierra-616 primero que él, Susan, los sos fíos y el restu de la Fundación Futura mover pa usar los poderes de Franklin y Reed pa reconstruyir el multiverso.[58]

Poderes y habilidaes[editar | editar la fonte]

Reed Richards ganó'l poder de la elasticidá a partir de la irradiación de los rayos cósmicos. Tien la capacidá de convertir tol so cuerpu nun estáu altamente maleable a voluntá, lo que-y dexa espurrir se, deformarse y reformase en práuticamente cualquier forma. Reparóse que Richards puede utilizar la so forma d'estiramientu nuna variedá de maneres ofensives y defensives, como estruyise nuna pelota y rebotar nos enemigos, apandar nun trampolín o un paracaíes p'atrapar a un compañeru d'equipu que cai, o enchese a sigo mesmu nuna balsa salvavides p'ayudar nun rescate d'agua. Él pue voluntariamente amenorgar la cohesión del so cuerpu hasta que llegue a un estáu fluyíu, que puede fluyir al traviés de les abertures mínimes. Reed tamién puede formar les sos manes n'armes d'estilu maza y martiellu, y concentrar la so masa nos sos puños p'aumentar la so densidá y efeutividá como armes.

El control de Reed sobre la so forma foi desenvueltu a tal puntu que foi capaz d'alteriar radicalmente les sos traces faciales y tola so forma física pa pasar ente humanos y non humanos, ensin que se note nin se reconoza. Inclusive se moldió en formes d'oxetos inanimaos, como un buzón. Escasamente usa los sos poderes d'una manera tan pocu digna. Sicasí, paez nun tener reparos n'espurrir les oreyes, tomar la forma d'un dinosauriu o encher les sos manes nos xuguetes de la piscina pa entretener a los sos fíos.

La demostración más estrema de los poderes de Reed ye cuando nun momentu foi capaz d'aumentar el so tamañu y masa a proporciones similares a Cosa que tamién aumentaron la so fuercia físico.

Asumir y caltener estes formes solía riquir un esfuerciu estremu. Por cuenta de años d'entrenamientu mental y físicu, Reed agora puede realizar estes fazañes a voluntá. Los sos poderes (y los del Pantasma Colorada) tamién aumentaron cuando fueron espuestos a una segunda dosis de rayos cósmicos.[59]El caltenimientu de la forma humana normal del so cuerpu rique un ciertu grau de concentración continua. Cuando Reed ta relaxada y distrayida, el so cuerpu paez "dilise en cámara lenta" según Susan Storm.[60]Al ser espurríu a encomalo hasta estremos mientres un curtiu espaciu de tiempu (por casu, con una máquina tipu chicloso), tamién causa que Reed sufra un dolor intensu y la perda temporal de la so elasticidá elástica natural.

La fuercia de Mister Fantásticu provién más de los poderes de la so mente que de los poderes del so cuerpu; ello ye qu'una vegada díxo-y a Spider-Man que considera que los sos poderes d'estiramientu son prescindibles en comparanza col so intelectu.[61]Delles hestories implicaron que'l so intelectu puede ser impulsáu polos sos poderes, yá que una vegada visitó un universu alternativu onde'l so otru yo-nunca había estáu espuestu a los rayos cósmicos y yera notablemente menos intelixente qu'él,[62]anque puramente amosáronse versiones humanes de Reed que son inclusive más intelixentes qu'él mesmu, particularmente ente'l Conseyu de Reed.[63]Tony Stark comentó que l'habilidá de Reed d'engrandar físicamente'l so celebru (al traviés de los sos poderes elásticos) da-y una ventaya, anque esto paez ser más una chancia. De la mesma, les escenes del mesmu problema amuesen que Reed "enchió" ​​el so craniu mientres calcula la potencia de salida del implante cardiacu con batería repulsor de Tony.[64]

Pa práuticamente tola so hestoria de publicación, Mister Fantásticu foi representáu como unu de los personaxes más intelixentes del Universu Marvel. Un visionariu teóricu y un inspiráu máquina Smith, que fizo grandes meyores en campos tan variaos como los viaxes espaciales, viaxes nel tiempu, los viaxes extra-dimensional, la bioquímica, la robótica, los ordenadores, los polímeros sintéticos, les comunicaciones, les mutaciones, el tresporte, la holografía, la xeneración d'enerxía, y analís espectral, ente otros. Sicasí, nunca tarrez almitir cuando otros tienen mayor esperiencia en ciertos campos qu'él, como reconocer que'l Doctor Octopus tien una mayor conocencia de la radiación,[65]que Hank Pym ye un bioquímicu cimera,[66]o que Spider-Man puede pensar nun problema dende una perspeutiva de bioloxía na que nun podría faelo, yá que la so esperiencia ye en física.[67]Richards llogró un doctoráu en Matemátiques, Física y Inxeniería. Les sos patentes son tan pervalibles que puede financiar a los Fantastic Four, Inc. ensin nengún estrés financieru indebíu. El control mental raramente ye efeutivu pa él y, cuando funciona, sume antes de lo que lo fadría nuna persona normal, por cuenta de lo qu'él describe como una "conciencia elástica". Sicasí, esta intelixencia puede ser una desventaxa nel so tratu cola maxa, yá que riquió una intensa lleición del Doctor Strange y enfrentar l'amenaza de que'l so fíu quedara atrapáu nel Infiernu por Reed pa reconocer dafechu que la clave pa usar la maxa yera aceptar que nunca lo entendería.[68]

Richards tamién ye un lluchador peracabáu por cuenta de los sos años d'esperiencia en combate colos Cuatro Fantásticos, y ganóse una petrina negra en yudu.

Dempués de la crisis del Battleworld, Reed adquirió los poderes de los Beyonders qu'una vegada tuvo Doom, pero confía na creatividá y los nuevos poderes del so fíu Franklin p'ayudar a recrear el multiverso dempués de que les incursiones destruyeron los otros universos paralelos.[69]

Mister Fantásticu, Muyer Invisible y la Fundación Futura fueron confrontados más tarde pol Griever a la fin de toles coses dempués de que Franklin Richards escosárase de les sos habilidaes de deformación de la realidá. Por cuenta de que Griever causó'l colapsu de 100 mundos, la Fundación Futura tuvo que defendese inclusive dempués de que l'Home Molécula fuera asesináu. Cuando Mister Fantásticu engañó al Griever por que traxera a los sos compañeros d'equipu de Fantastic Four, Thing y Antorcha Humana axuntáronse como tolos demás superhéroes que formaben parte de los Cuatro Fantásticos.[70]

Equipu y teunoloxía[editar | editar la fonte]

Anque los Cuatro Fantásticos tienen numberosos dispositivos, artesaníes y armes, hai dellos artículos que Reed Richards lleva consigo en tou momentu.

Fantastiflare: Llanza un "4" encesu nel cielu que s'usa mientres situaciones de combate por qu'otros miembros del grupu conozan el so allugamientu.

Ordenador uniforme: como tolos traxes de los Cuatro Fantásticos y el restu del vestuariu de Reed, el so traxe ta fechu de "molécules inestables". Esto significa que'l traxe ta en sintonía colos sos poderes, que ye la razón pola cual el traxe de Johnny nun se quemar cuando "priende", el traxe de Sue vuélvese invisible cuando lo fai, y el disfraz de Reed espurrir con él. El traxe tamién los aislla de los ataques llétricos. Amás, los uniformes del equipu tamién son, n'esencia, ordenadores portátiles. Los sos traxes tienen un procesamientu de datos completu y telemetría sistema texíu nel material del uniforme a nivel molecular. Esto forma una rede con tol equipu, apurriendo un enllaz ascendente constante y en tiempu real de la condición física de toos, según el so allugamientu y situación actual. El traxe ye capaz d'amosar controles de datos y touch-pad nos guanteletes. Los sos sensores pueden rastrexar tolos uniformes del equipu y apurrir una imaxe de la so vecindá inmediata. El traxe tien un entrevesgáu sistema d'escanio que puede detectar coses alredor del usuariu, dende la cantidá de persones qu'hai nel cuartu allegante hasta la dimensión o planeta nel que s'atopen. Reed tamién puede venceyar el cuerpu a cualquier ordenador espurriendo la punta de los deos al tamañu del filamentu y conectándolos a un puertu de datos de Y / S. Con esto, Reed puede establecer una base de datos abondo completa de cualquier ordenador de protocolos y algoritmos de cifráu.

Versiones alternatives[editar | editar la fonte]

Reed Richards tien munches versiones alternatives a lo llargo de los años y a lo llargo de distintes coleiciones de cómics y de distintos medios.

Versión Cinematográfica[editar | editar la fonte]

Na adautación cinematrográfica de la hestoria de "Mr. Fantásticu" los oríxenes de los poderes son similares a la versión orixinal del cómic, con delles diferencies. La principal ye qu'en llugar de ser cuatro los tripulantes de la nave construyida por Reed, na versión pa la gran pantalla a los cuatro héroes xúnese-yos un quintu tripulante, Víctor Von Doom que nesta adautación nun ye otru gran científicu, si non un magnate de los negocios y antiguu amigu de Reed y Sue.

Ultimate Fantastic Four[editar | editar la fonte]

Na serie de cómics que realiza Marvel Comics, l'Universu Ultimate (Una versión más moderna sobre los les sos hestories más importantes y que lleven casi 40 años de circulación), Reed yá nun ye'l maduru científicu de les otres versiones, si non un adolescente superdotado qu'intenta afayar la "Zona N" nel edificiu Baxter, un centru de reclutamiento del gobiernu onde trabayen otros mozos superdotados, ente ellos Víctor Van Damme (Nome que se-y da na versión Ultimate a Víctor Von Doom) y Susan Storm.

Mientres l'esperimentu que pretendía fabricar una máquina que dexara'l teletransporte al traviés de la "zona N", Víctor alterió los parámetros de la máquina de Reed ensin avisa-y, lo que provocó que los cinco (Reed, Susan, Johnny, Ben y Víctor,(amigu de Reed que vieno de visita'l día del esperimentu) fueren tresportaos al traviés de dicha zona ensin control, lo que provocó fondes alteraciones na so estructura molecular y otorgándo-yos a toos poderes escepcionales.

Tres los sucesos de Ultimatum y que Susan Storm terminara la so rellación con él, Reed vuélvese unu de los villanos más peligrosos del Universu Ultimate, nun duldar n'intentar asesinar a los sos antiguos compañeros y amigos.

Versión Zombi[editar | editar la fonte]

Nel Universu de Marvel Zombies, na publicación de Marvel Zombies: Dead Days, dalgunos de los superhéroes que nun fueron infestaos pol virus (ente los que s'inclúi los Fantastic Four), empiecen a enfrentar a los héroes infestaos y otros, ente ellos Bruce Banner, Tony Stark y Reed, a crear una vacuna la cual llogre acabar cola infeición y un portal dimensional por si nun resulta lo anterior, esto lideráu por Nick Fury; pero al ver l'interés polos especímenes y decidir qu'esta yera una especie de actualización o evolución pa la especie humana, decide infestar a los sos propios compañeros (Sue, Johnny y Ben) en zombis y ensin importar que los sos fíos Franklin y Valeria (Muertos por She Hulk), a lo que pensó que yera meyor que folgaren en paz a vivir nesti mundu. Yá infestaos, fixo qu'ellos lo mordieren y de la mesma, tamién se tresformó en zombi, a lo que dempués, mordió a Tony Stark y faciendo que Fury escapara con dellos sobrevivientes como Nightcrawler, pero al ingresar a l'habitación col portal Thorzombificado y destruyir el portal, y nesi mesmu momentu los Fantastic Four, taramiaron a Nick Fury y a los demás, infestar pa convertilos en zombis.

Depués nel Crossover cola versión Ultimate de los Fantastic Four, la versión zombi de Reed empieza a contactase cola so versión más nueva, al cual, que-y enseña'l so fíu Franklin; comenten sobre les diferencies ente dambos universos (el nome del equipu de superhéroes que nos dos versiones estrémense: Avengers o Vengadores y los Ultimates, les distintes formes del edificiu Baxters, etc). Asina que el Reed Ultimate, decide dir al universu de zombis ensin saber, lo que lu esperaba. Ellí atopóse un mundu en ruines y muertu, al cual colos primeros que vio fueron a la so versión zombi y los demás Fantastic Four, a lo cual, enfrentar pero ensin dar resultancia, depués de fuxir d'ellos y evitar ser taramiáu, un grupu de Superzombis ente ellos Spider-Man, los Vengadores y otros más, pero ye rescatáu por Magnetu. Depués d'esto, los Fantastic Four zombis, dir al Universu Ultimate y enfrentáronse a la so versión d'esi universu, que resultó una derrota pa ellos y hasta'l mesmu Reed zombi, tuvo una gran derrota, cuando una parte del so celebru foi españáu por Sue Ultimate. A lo que foi encarceláu colos demás zombis nel edificiu Baxters. Ente que los sos enemigos taben ellí, Reed Ultimate escapaba con dellos sobrevivientes y Magnetu de alteriar de non muertos, pero fueron salvaos polos Fantastic Four Ultimate, que fueron a esa realidá y rescatar. A la fin, ellos y los sobrevivientes volvieron al Universu Ultimate, gracies a que Magnetu llogró encender el xenerador pa tornar a la so dimensión y destruyendo el portal por que nun volviera ingresar naide a la dimensión Ultimate, pero sacrificándose, yá que depués, seria taramiáu polos zombis.

1602[editar | editar la fonte]

Nesta realidá, los cuatro del fantastic fueron afeutaos por una estraña nube que-yos doi los poderes. El conde muerte (el Victor Vom Muerte d'esta realidá) príndolos, pero llograron escapar.

Otros medios[editar | editar la fonte]

Serie TV[editar | editar la fonte]

  • Apaez na serie de televisión Fantastic Four de 1967.
  • Tamién apaeció al dirixir al equipu na serie de televisión Fantastic Four de 1978.
  • Apaeció na serie animada de 1994. Nel qu'él y Sue Storm yá tán casaos ​​antes de llograr los sos poderes.
  • Apaeció na serie de Spider-Man, la Serie Animada. Él y los Cuatro Fantásticos atopar ente los héroes que Spider-Man convoca a un planeta por que lu ayude contra los villanos que'l Beyonder traxo ellí. Mr Fantásticu ayuda a espertar la parte latente de la mente de Curt Conners nel Llagartu.
  • Apaez en The Incredible Hulk, episodiu "Fantastic Fortitude". Él y los otros Cuatro Fantásticos tomen les sos vacaciones primero que Hulk, She-Hulk y Thing combatan a los Soldaos Gamma del Líder.
  • Apaez na serie de televisión Fantastic Four: World's Greatest Heroes de 2006.
  • Apaez na serie de The Super Hero Squad Show.
  • Tamién apaeció en Los Vengadores: Los héroes Más Poderosos del Planeta de la segunda temporada. Fixo una curtia apaición en cameo nel episodiu "L'home que robó la mañana". Remanez nel episodiu "La Guerra Privada del Doctor Doom", onde los Vengadores y los Cuatro Fantásticos xunir pa lluchar contra'l Doctor Doom y los sos Doombots.
  • Tamién apaeció en Hulk and the Agents of S.M.A.S.H. de la primer temporada en "Bisarmes nunca más".

Cine[editar | editar la fonte]

  • Mr. Fantásticu ye interpretáu pol actor Ioan Gruffudd na película Fantastic Four (2005) y la so secuela Fantastic Four y Silver Surfer (2007). Dambes películes fueron dirixíes por Tim Story. Na continuidá de la película, Reed Richards ye, primeramente, un científicu brilloso pero cobarde y cascante que, a pesar de la so comprensión xeniu-nivel de les ciencies y el ser (como se describe na segunda película) "una de les mentes más grandes del sieglu XXI, ye fiscalmente incompetente y avérase a la bancarrota, lo que-y obligó a buscar la inversión de Victor von Doom (na continuidá de la película un científicu rival y esitoso home de negocios) pa promover los sos proyeutos. Polos eventos de Rise of the Silver Surfer, Richards ye, xunto colos sos compañeros d'equipu, un superhéroe y una celebridá reconocíos internacionalmente. L'estatus de celebridá de Reed dacuando llega a la so cabeza, como cuando vence a la seducción de tres muyeres sexys que conoz nun chigre. Reed y Sue agora tán comprometíos, anque Reed tien problemes pa evitar distrayese de la so boda inminente (que s'establez como'l quintu intentu que fixeron).
  • En X-Men 2, el so apellíu apaez na cinta de Mystique.
  • Na película animada Planeta Hulk, fai un cameo xunto a Dr. Estrañu, Black Bolt y Iron Man, esplicando a Hulk nun videu la razón pola que lo unvien a otru planeta.
  • Apaeció nel reboot de 2015 interpretáu por Miles Teller. A una edá temprana, Reed Richards y Ben Grimm trabayen nun teletransportador de proyeutos que llama l'atención del direutor de la Fundación Baxter, Franklin Storm. Reed ayuda a crear la Puerta Cuántica que la lleva a él, Ben, Susan Storm, Johnny Storm y Victor von Doom al Planeta Cero. Los efeutos del Planeta Zero dan-y a Reed la capacidá d'espurrir. Culpándose pol incidente mientres ta deteníu nuna instalación del gobiernu, Reed escapa y permanez de incógnito. Dempués de ser atopáu polos militares un añu más tarde, Reed ye lleváu al Área 57, onde ye persuadíu d'ayudar a reparar la Puerta de Quantum. Les coses empioren cuando Victor von Doom resurde y entama usar el Planeta Zero pa remocicar la Tierra al destruyila. Dempués de qu'él, Ben, Johnny y Susan ganen a Victor, permanecen xuntos, yá que Reed ye quien presenta'l nome de grupu.

Videoxuegos[editar | editar la fonte]

  • Mister Fantásticu ye un personaxe xugable nel xuegu PlayStation Fantastic Four.
  • Mister Fantásticu tien una apaición especial nel xuegu Spider-Man basáu na so serie animada de los años 90 para Sega Genesis y Super NES. Al algamar ciertos niveles del xuegu, el Sr. Fantastic puede ser llamáu un númberu llindáu de vegaes pa recibir ayuda.
  • Mister Fantásticu apaez como un personaxe xugable en Marvel: Ultimate Alliance interpretáu por David Naughton. Tien un diálogu especial con Bruce Banner, Uatu, Black Bolt, Karnak, Crystal, Arcade y Coronel Fury. Un discu de simulación tien a Mister Fantásticu llucha Bulldozer en Murderworld. Otru discu de simulación tien a Thing, el proyeutu Mister Fantásticu, cuando Rhino conxelar.[71]Los sos traxes clásicos, New Marvel, orixinal y Ultimate tán disponibles.
  • Mister Fantásticu apaez nel videoxuegu Fantastic Four basáu na película de 2005 realizada por Ioan Gruffudd col so aspeutu clásicu espresáu por Robin Atkin Downes en niveles de bonificación.
  • Mister Fantásticu apaez nel videoxuegu Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer basáu na película sonora de Matthew Kaminsky.
  • Mister Fantásticu apaez en Marvel: Ultimate Alliance 2 cola voz de Robert Clotworthy. El so diseñu clásicu ye'l so disfraz predeterminado y el so diseñu definitivu ye'l so disfraz alternativu. Yá que el xuegu basar en Civil War, ta bloquiáu nel llau Pro-Registration xunto con Iron Man y Songbird.
  • Mister Fantásticu ye un personaxe xugable en Marvel Super Hero Squad Online.
  • Reed Richards ye unu de los cuatro científicos que Spider-Man intenta llamar nel videoxuegu de 2008 Spider-Man: Web of Shadows, xunto con Tony Stark, Hank McCoy y Henry Pym.
  • Mister Fantásticu fai un cameo en Ultimate Marvel vs. Capcom 3 nel final de Frank West. Nel final, cúntalu a Frank alrodiu de los Marvel Zombies, y qu'asina terminen de consumir el so propiu mundu, van venir a los suyos. Como nun quieren qu'eso asoceda, Frank y el Sr. Fantastico xunir pa detenelos.
  • Apaeció nel xuegu de pinball virtual Fantastic Four pa Pinball FX 2 llanzáu por Zen Studios.[72]
  • Mister Fantásticu ye un personaxe xugable nel xuegu de Facebook Marvel: Avengers Alliance.
  • Mister Fantásticu apaez en Marvel Heroes como un NPC y como un personaxe xugable,[73] interpretáu por Wally Wingert.[74]Sicasí, por cuenta de razones llegales, foi removíu del xuegu'l 1 de xunetu de 2017.[75]
  • Mister Fantásticu apaez como un personaxe xugable en Lego Marvel Super Heroes,[76]interpretáu por Dee Bradley Baker.[77]Mientres trabaya nos misterios de los Lladriyos Cósmicos, el Señor Fantásticu y el Capitán América terminen engarrando contra'l Doctor Octopus hasta que son asistíos por Spider-Man.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Tienes d'especificar urlarchivu = y fechaarchivu = al usar {{cita web}}.Pisani, Joseph. «The Smartest Superheroes». www.businessweek.com. Consultáu'l 25 de payares de 2007.
  2. Fantastic Four: 1234 (Oct. 2001 - Xineru 2002)
  3. Hunsaker, Andy (6 de febreru de 2012). «Advance Review: Fantastic Four: Season One». Consultáu'l 2 d'abril de 2017. «Reed has self-diagnosed a mild case of autism
  4. (2007) McLaughlin, Jeff: Stan Lee: Conversations, páx. 179.
  5. Official Handbook of the Marvel Universe 7.
  6. Thing Vol 1 #2 identifica la universidá cola que Reed y Ben conociéronse como "Empire O", polo que la Universidá del Estáu foi desconcentrada. Agora conociéronse oficialmente na Universidá Empire State.
  7. Sanderson, Peter (2007). The Marvel Comics Guide to New York City, páx. 30–33. ISBN 1-4165-3141-6.
  8. Official Handbook of the Marvel Universe 7.
  9. Fantastic Four Vol. 4 #4 alterió la hestoria d'orixe por que Sue tea más cerca de Reed. Cuando tien mieu de que Reed tea a puntu de romper con ella, ella diz-y qu'él debe "atopar una nueva estudiante" hasta la fecha, lo qu'implica qu'ella mesma ye estudiante. Dambos Fantastic Four Vol. 4 # 4 y Thing Vol. 1 # 2 especifica que Reed asistía a la Universidá Empire State nesi momentu.
  10. 10,0 10,1 Fantastic Four #1
  11. Fantastic Four Vol. 3 #60
  12. Fantastic Four Vol. 1 #11
  13. Fantastic Four Vol. 1 #291
  14. Fantastic Four Vol. 4 #4
  15. Fantastic Four #2
  16. Fantastic Four #4
  17. Fantastic Four #5
  18. Fantastic Four #16
  19. Fantastic Four #19
  20. Fantastic Four #20
  21. Fantastic Four Annual #3
  22. Fantastic Four #44-48
  23. Cronin, Brian (18 de setiembre de 2010). «A Year of Cool Comics – Day 261». Comic Book Resources CSBG Archive. Consultáu'l 29 de setiembre de 2010.
  24. Fantastic Four #49-50
  25. Fantastic Four #51
  26. Fantastic Four Annual #5
  27. Fantastic Four Annual #6
  28. Fantastic Four #130
  29. Fantastic Four #141
  30. Fantastic Four #149
  31. Fantastic Four #243
  32. Fantastic Four #244
  33. Fantastic Four #262
  34. Fantastic Four #271
  35. Fantastic Four #272-273
  36. Fantastic Four #304
  37. Avengers #300-305
  38. Fantastic Four #326
  39. World War Hulk #1
  40. World War Hulk #2.
  41. Incredible Hulk vol. 2 #109, Ochobre 2007.
  42. World War Hulk #4
  43. World War Hulk #5.
  44. Secret Invasion #1
  45. Secret Invasion #4
  46. Secret Invasion #5
  47. Secret Invasion #6
  48. New Avengers #48
  49. Mighty Avengers #21
  50. Dark Reign: Fantastic Four #1-4
  51. Civil War #4
  52. Guardians of the Galaxy #10
  53. Fantastic Four #588
  54. FF #1
  55. Secret Wars #3
  56. Secret Wars #4
  57. Secret Wars #6
  58. Secret Wars #9
  59. Fantastic Four #197
  60. Sensational Spider-Man #32 (2006)
  61. Marvel Team-Up #132
  62. Fantastic Four vol. 3 #48
  63. Fantastic Four #570
  64. Invincible Iron Man #25
  65. Fantastic Four #267
  66. Fantastic Four #547
  67. Spider-Man/Fantastic Four #4
  68. Fantastic Four #500
  69. Secret Wars (2015 series) #9
  70. Fantastic Four Vol. 6 #2. Marvel Comics.
  71. Denick, Thom (2006). Marvel Ultimate Alliance: Signature Series Guide, páx. 22, 23. ISBN 0-7440-0844-1.
  72. «Fantastic Four Pinball». Marvel.com. Consultáu'l 18 de febreru de 2014.
  73. «Mr. Fantastic has joined Marvel Heroes 2015!». Gazillion Entertainment (11 de xunetu de 2014). Archiváu dende l'orixinal, el 26 de payares de 2016. Consultáu'l 25 de payares de 2016.
  74. «Voice Of Mr. Fantastic / Reed Richards». Consultáu'l 25 de payares de 2016.
  75. The Fantastic Four Characters Are Being Removed From Marvel Heroes
  76. Parsons, Arthur (18 d'abril de 2013). «HULK Smash!!!!». LEGO. Consultáu'l 12 d'abril de 2013.
  77. LEGO Marvel Super Heroes: Characters and Cast Revealed, IGN Julio 20, 2013

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]