Thanos

De Wikipedia
The Mad Titan Thanos
Personaxe d'Avengers Assemble (es) Traducir
Universu Universu Marvel y Earth-616 (es) Traducir
Primera apaición
Marvel
Creador/a/es Jim Starlin y Mike Friedrich
Interpretáu por Damion Poitier (2012)
Josh Brolin (2014 - presente)
Información
Nome orixinal Thanos de Titán
Sexu masculín
Estatura 2,00 m (6 ft 7 in)
Nacimientu Titán (es) Traducir
Especialidá
  • Fuercia, Velocidá, Durabilidá y Llonxevidá sobrehumana Col

guante del infinitu:

  • Manipulación de Fuercia y Enerxía
  • Manipulación del Espaciu *Manipulación

de la Realidá *Manipulación del Tiempu *Manipulación de Mentar

  • Manipulación de l'Alma
Afiliaciones actuales La Guardia del Infinitu, Defensores del infinitu
Afiliaciones anteriores Aliáu de Adam Warlock
Padres Mentor (A'Lars) (es) Traducir
Fíos Gamora (es) Traducir y Nébula (es) Traducir
Familiares

Mentor

(padre), Eros (hermanu), Thane (fíu), Nebula (fía) y Gamora (fía adoptiva).
Estatus actual Activu
[editar datos en Wikidata]

.

Thanos ye un personaxe de Marvel Comics y supervillano creáu por Jim Starlin y Mike Friedrich. El so nome ye en parte un xuegu de pallabres que fai referencia al términu griegu Θάνατος (Thánatos), que significa muerte, pero principalmente ye una deformación del nome del dios de la muerte non violenta, Tánatos. Él ye'l fíu de Mentor y l'hermanu de Starfox.

El personaxe apaez en delles películes de Marvel Cinematic Universe, incluyendo The Avengers (2012), interpretáu por Damion Poitier, y Guardians of the Galaxy (2014), Avengers: Age of Ultron (2015), Avengers: Infinity War (2018), y la so secuela Avengers 4 (2019), interpretáu por Josh Brolin. El personaxe apaeció n'otros productos sofitaos por Marvel, incluyíes series de televisión animaes, xuegos electrónicos y videoxuegos.

Orixe[editar | editar la fonte]

El personaxe foi creáu pol escritor-artista Jim Starlin, que concibió orixinalmente a Thanos de Titán mientres les sos clases de psicoloxía na universidá. Citando a Starlin:

«Fui a la universidá en cumpliendo col serviciu militar de los EE. XX. y antes de consiguir un trabayu nel mundu de los cómics. Hubo una clase de psicoloxía na que di finalmente con Thanos… y Drax el Destructor, quiciabes foi en terapia de control de la roxura. Por eso visité Marvel y l'editor Roy Thomas preguntóme si quería escribir un númberu de Iron Man. Sentí que yera la mio única oportunidá de llegar a crear un personaxe, y nun tenía enfotu en que la mio carrera fora a durar más d'unes selmanes. Asina que se sintieron atraíos por él. Thanos yera un personaxe muncho más débil, y Roy suxurió que-y diera un aspeutu más poderosu, polo que lo aumentar abondo con al respective de los bocetos iniciales... y darréu gustóme tanto'l siguir dándo-y poder que siguió creciendo en tamañu».[1]

Starlin almitió que la creación del personaxe tuvo influyíu pol Darkseid de Jack Kirby.[2]

Historia[editar | editar la fonte]

Primeros pasos[editar | editar la fonte]

Thanos provién de Titán, la novena lluna de Saturnu, que dientro del Universu Marvel ta habitada polos Eternos. Mientres la so mocedá, Thanos nun s'interesó pola muerte hasta que la mesma entidá empezó a manipolialo dende moza. Tres los sos crímenes contra los suyos en Titán, fuxó del planeta buscando un amor que-y correspondiera pa enllenar el vacíu qu'aquella moza (la Muerte) dexó-y nel corazón. Xunir a unos pirates espaciales negándose a matar, hasta que'l so capitán cansar d'aquella decisión y dio-y tal paliza a Thanos qu'espertó'l so instintu asesín. Ciegu d'amor pola Muerte, dirixir al so planeta a segar toa vida nél. El so hermanu, Starfox, salvar por nun tar ellí, pero'l so padre, Mentor, sí tuvo, pero Thanos dexar vivu por que contemplara el caos que'l so fíu llevaría al Universu. La so madre foi asesinada por él cuando ésti yera nuevu antes de fuxir del planeta.

A pesar del so gran poder, naguaba entá más y llograr na Tierra, al llograr llograr el Cubu Cósmicu. Gracies al mesmu llogró convertise en "dios" y namái pudo ser ganáu gracies a la conciencia cósmica del Capitán Marvel. La mesma Muerte manifestárase ante él, pero abandonar pol so fracasu.

Pa compensar la so derrota, decidió destruyir a toles estrelles del cielu, pa lo cual axuntó a los seis xemes de poder, pa crear una gran xema que-y dexara llograr el so oxetivu. Yá que nun s'atrevía a quitar la suya a Adam Warlock, aliar a él pa combatir al Magus y, mentanto, axuntar información de la xema ensin que Warlock saber.

Antes d'empezar el so ataque ganó a Gamora, que foi atopada morrebunda por Warlock, quien absorbió la so alma dientro de ximir alma antes de la so muerte y asina supo los planes de Thanos qu'ella había descubiertu. Foi a ufiertar la so ayuda a los Vengadores, y llueu apaeció dientro del sistema solar la xigantesca flota de naves de Thanos. Los vengadores tomaron por asaltu la nave principal, pero Thanos nun taba ende, sinón Pip, l'únicu amigu d'Adam Warlock, convertíu en piedra. Warlock absorbió la so alma tamién y supo asina la llocalización de Thanos: Nuna nave similar, al otru llau del sol. Warlock foi col Capitán Marvel a esa nave, y tamién los siguieron de más lloñe Thor y Iron Man, qu'engarraben contra otres naves.

Thanos mató rápido a Warlock y el Capitán Marvel quedó inconsciente depués de destruyir el cañón de Thanos. Sicasí, llograron ganar tiempu hasta la llegada de Thor y Iron Man. Y mientres Thor enfrentar a Thanos, Iron Man destruyó la xema xigantesca.

Thanos se teletransportó a la otra nave, mientres un Adam Warlock del pasáu absorbía al morrebundu Warlock dientro de la xema alma. Thanos ganó con facilidá a los Vengadores, según tamién a los trés que volvíen de la otra nave y asesinar a toos. Thanos pensó que, anque nun pudiera destruyir a toles estrelles, cola xema alma del difuntu Warlock podría destruyir al sol.

Saga del Infinitu[editar | editar la fonte]

Resurrección[editar | editar la fonte]

La Muerte, al ver que nel Universu había más persones vives que muertes, decidió llamar a un campeón por que matara a la metá del universu y atopó a esti paladín en Thanos. Resucitándolo, dio-y la misión de matar a la metá de la población universal. Pa esto, Thanos buscó unos oxetos más poderosos que'l Cubu Cósmicu y de casualidá atopó un pergamín nel que describíen les Xemes del Infinitu y el so enorme poder, un secretu guardáu polos Primixenios del Universu. Empezó a buscar les xemes y quitar al Intermediariu, al Campeón del Universu, al Xardineru, al Corredor, al Coleicionista y al Gran Maestru. Coles mesmes formó'l Guantelete del Infinitu y consiguió un dominiu absoluto y universal sobre tolos aspeutos del tiempu, espaciu, poder, mente, alma y realidá.

Guantelete del Infinitu[editar | editar la fonte]

Cuando completó'l guantelete con toles xemes, desamarró un desequilibriu cósmicu. El so principal deséu yera reinar xunto a la Muerte, pero la Muerte sintióse traicionada por Thanos, qu'agora yera más poderosu qu'ella mesma y refugar, lo que causó la llocura nel titán. Y anque Thanos podía forzala a amar, escoyó dexar el so voluntá llibre. Intentando ganase'l so ciñu, alzó-y un templu xigantescu y cumplió la so promesa de matar a la metá de los seres vivos del universu, entá ye más asina, ésta siguió ensin amar.

Pela so parte, Adam Warlock, que vivía dientro de ximir alma, supo lo que pasaba y creó nuevos cuerpos físicos pa él, Pip y Gamora, tornando asina a la realidá.

Warlock axuntó a munchos pa enfrentase a Thanos. Primero atacaron los superhéroes sobrevivientes de la Tierra y depués les entidaes cósmiques de poderes más tarrecibles: Ún por ún, toos fueron derrotaos y prindaos. Nel ataque final, hasta la mesma Eternidá enfrentar a él, p'acabar siendo derrotada. Thanos xubió entós a un nivel incorpóreo reemplazando a la derrotada Eternidá, pero entós la so nieta Nébula, a quien prindara pa torturar, desfigurar y convertir nun cadabre ambulante nos sos intentos d'impresionar a la Muerte, tomó'l Guantelete del Infinitu del cuerpu inerte de Thanos y consiguió tol so poder, mientres Thanos volvía al nivel corporal.

Dellos héroes sobrevivientes reorganizaron el so ataque en casa del Doctor Estrañu. Nun xiru de fechos y a pidimientu de Warlock, a éstos sumaríase-yos Thanos, depués de ser rescatáu del castigu de Nébula. Mientres, llibres, les entidaes cósmiques atacaron a Nébula al empar, pero, entá teniendo un control toscu del guantelete, llogró recapturarlas.

Nun segundu asaltu, Hulk, Thor, Dr. Muerte y el Señor del Fueu volvieron pa tratar d'arrampuña-y lo, mas nun pudieron faer nada. Tres esto, los líderes, Thanos, Dr. Strange, Cercu Plateada y Adam Warlock, intentaron quitar. A la fin, como Nébula nun percibía a Adam, pudo quitar y finalmente, Adam guardar.

Guerra del Infinitu[editar | editar la fonte]

Warlock foi depués xulgáu pol Tribunal Viviente, quien determinó que nun yera aptu pa ser Dios, y decretó que les Xemes del Infinitu nun pudieren utilizase en xunto. Warlock distribuyir entós ente xente del so enfotu. Quedar con ximir alma y dio-yos la de la mente a Dragón Llunar, la del tiempu a Gamora, la del espaciu a Pip y la del poder a Drax. Ente toos formaron la Guardia del Infinitu. La xema de la realidá foi-y confiada a daquién que foi calteníu de callao un tiempu.

Dellos personaxes (Thanos, Galactus, el Dr. Muerte, Quasar, Mr. Fantásticu) notaron leves alteraciones nel texíu de la realidá, y que'l mesmu Eternidá s'atopaba catatónico. Investigando los motivos, Thanos rastrexó al autor hasta otra dimensión: Yera'l Magus, con dellos cubos cósmicos a la so disposición, quien depués de presumir el so poder mandar de regresu a la so dimensión orixinal. Incapaz de volver rastrexar la dimensión correuta, Thanos foi a pidi-y ayuda a Warlock.

Dientro del reinu de la muerte supieron la razón de la resurrección del Magus: Mientres yera Dios, Adam Warlock espulsó tou bien y tou mal de sigo mesmu, y esti Magus renacíu yera la maldá de Adam Warlock.

Thanos y la Guardia del Infinitu; el Dr. Muerte y Kang el conquistador; Galactus con Nova Cercu Plateada y el Dr. Estrañu, y tolos super héroes de la Tierra llegaron pelos sos propios medios a una mesma dimensión dende onde'l Magus retresmitía'l so poder. D'alcuerdu a les hábiles manipulaciones del Magus, la Guardia volvió axuntar el Guantelete del Infinitu, y anque pol decretu del Tribunal Viviente nun tenía nengún poder, Galactus presentar pa pidir que se volviera a activar.

Foi entós que'l Magus reveló'l so auténticu propósitu: Asina Galactus foi faese'l so pidíu, secuestró a Warlock y quitó-y el Guantelete del Infinitu, de cuenta que cuando volvió tener el so poder, yera'l Magus.

Sicasí, abarruntando diches intenciones, Thanos tomó un procuru que llogró ganar al Magus. Nun s'utilizó la xema de la realidá auténtica, sinón una imitación. Warlock tocó'l Guantelete que tenía puestu'l Magus, y combatieron ente dambos pola supremacía del so poder. Warlock impúnxose, pero depués restablecióse pa siempres la prohibición d'utilizar les xemes en xunto.

La Cruzada del Infinitu[editar | editar la fonte]

Na separación que Adam Warlock realizó de la so parte negativa, cuando tenía'l Guantelete, tamién llibero la so parte positiva. Esta parte, femenina y benévola, consigue dellos cubos cósmicos de realidaes alternatives distintes y se autu proclama Diosa, tratando de llevar el bien al traviés d'una relixón que la rinda cultu como Diosa. Esto ye lleváu hasta un puntu de fanatismu, que fai que ciertos seres del universu siguir ciegamente castigando a los infieles que nun crean nella. Esto fai que na tierra un grupu d'héroes, lideraos por Adam Warlock y Thanos, enfrentar a la Diosa y a otros héroes captaos pol influxu d'esta. Llíbrase una espectacular guerra ente compañeros que terminara col trunfu de Warlock y los suyos, una y bones Warlock absuerbe de nuevu la so parte bona al interior de ximir Alma.

L'Abilsu del Infinitu[editar | editar la fonte]

Ye cuando, dempués d'esto, Thanos decide arriesgase y crear clones de sigo mesmu pa remediar el mal que fixera nel universu. Usó'l so propiu ADN y xuntar col d'otros seres que conociera, como Wolverine. Pero un ser conocíu como Atlez, que ye l'ancla de la Realidá de Thanos, intentó rescatar a Adam Warlock d'un manicomiu usando un clon del titán. Colos sos poderes, dirixó un asteroide al llugar xustu pa crear un cortucircuitu y lliberar a unu d'ellos, un retruque d'Iron Man llamada Blindáu, pero lliberaron otros cuatro: Un retruque del Profesor X, llamada X, una del Dr. Muerte, llamada Místicu, una del Gladiador, llamada Guerrero, y una de Galactus, llamada Omega. El titán taba fora, buscando una anomalía nel espaciu, pero cayó nuna trampa que-y dexó morrebundu n'este. Dempués, pasa cerca una nave skrull a la qu'enceta y llega al so planeta, onde s'axunta con Gamora pa matar a Blindáu. Tres esto, dirixó l'ataque contra Omega xunto a Gamora, Adam Warlock, el Dr. Estrañu, Pip, Spiderman y el Capitán Marvel II, llogrando la victoria.

El Fin[editar | editar la fonte]

Dempués d'esto, afayó una nueva fonte de poder, conocida como'l Corazón del Universu. Al ver que'l faraón Akenatón diba a la Tierra col control parcial del Corazón, recueye a los Defensores (Hulk, Dr. Estrañu, Namor y Cercu Plateada) y al Capitán Marvel II. Con esto, llega hasta la base de la Orde Celestal una orde d'alienígenes que tien el control del Corazón. Al ser descubiertos, toos ataquen a la Orde, pero'l Dr. Estrañu y Namor muerren. Ante esto, llanzar al Corazón del Universu y llogra la omnisciencia. Al tener consciencia de too, ve que daqué pasa nel universu que nun puede remediar. Tres esto, tolos seres atáquen-y, dirixíos pol Tribunal Viviente, pero Thanos absuérbelos y, por si tien un nuevu desafíu, absuerbe l'universu. Tres esto, caltién una charra con Adam Warlock na nada y recibe un besu de la Muerte. Usando tol so poder, resucita al universu ensin fallu, cola única condición que naide puede resucitar.

Samaritanu[editar | editar la fonte]

En perdiendo la omnipotencia y resucitar al universu, Thanos usó una pequeña parte del poder divín pa resucitase a sigo mesmu. Equí atopar Adam Warlock contemplando les ruines de Rigel-3, un planeta que destruyó. Filósofa sobre les sos ambiciones, dexando claru que tenía la omnipotencia y nun-y bastó, asina qu'empezaría a compensar a los que fizo dañu.

Empezar per ayudar a los rigelianos y estos encamiénten-y que gane a Galactus por que non se coma Rigel-18, pero'l plan d'este ye coleccionar les Xemes del Infinitu pa quitar la sede la so fame. Thanos falla nel diálogu y Galactus llibera a un ser extradimensional llamáu Fame; a diferencia de Galactus, esti alimentar de realidaes enteres. Thanos, tres una astuta xugada y la destrucción de Rigel-18 y 3, derrota a Fame, dexándolo desaxeradamente débil y a Galactus quebráu.

Poco tiempu dempués se autoencarcela nel Kyln una prisión interestelar usada polos Nova Corps pa los peores criminales del universu onde vuelve ver a muerte esta vegada usando la imaxe d'una neña onde-y declara'l so sentimientos diciéndo-y que siempres lo amó y que'l tamién aprienda a faelo. Thanos en busca de respuestes ye empuestu a una pequeña base secreta formada por diversos recluyíos siendo dos d'ellos Gladiator líder de la guardia imperial Shiar y l'antiguu héroe cósmicu Star-Lord que se-y creía muertu quien-y piden asistencia pa detener al Beyonder qu'había decidíu reencarnar en forma d'una muyer mortal y llamada Maker polos recluyíos. Al atopase con Maker y dempués d'un discutiniu con ella destrúi gran parte de la prisión dexándo-y bien quebráu anque llogra reponese y ye empuestu una fada llamada Skreet que fuera encapillada xunto a Maker y otru güéspede nuna prisión especial del Kyln ye empuestu escontra'l Maker que gracies a la so vulnerabilidá de resultes de la so reencarnación como mortal llogra vencela apurriéndo-yla a Gladiator y Star-Lord.

Poderes y habilidaes[editar | editar la fonte]

Thanos ye un miembru mutante de la raza de superhumanos conocíos como los Eternos de Titán. El personaxe tien habilidaes comunes a los Eternos, pero amplificar en mayor grau al traviés d'una combinación del so patrimoniu mutante-Eternu, amplificación biónica, misticismu y poder dau pola entidá astracta, la Muerte. Demostrando una enorme fuercia sobrehumano, resistencia y durabilidá, Thanos puede absorber y proyeutar grandes cantidaes d'enerxía cósmica y ye capaz d'usar telequinesis, telepatía y manipulación de la materia. Thanos ye un peracabáu combatiente mano a mano, que foi entrenáu nel arte de la guerra en Titán.

Thanos demostró ser capaz de defendese de volao na batalla contra Odín,[3]y d'entartallar a Galactus.[4]

Thanos ye un supergenio en práuticamente tolos campos conocíos de la ciencia avanzada y creó una teunoloxía qu'entepasa en demasía a la ciencia de la Tierra contemporánea. De cutiu emplega una siella de tresporte con capacidá de vuelu espacial, proyeición de campu de fuercia, teletransportación, viaxe nel tiempu y movimientu al traviés d'universos alternos. Thanos ye tamién un maestru estratega y utiliza delles naves espaciales, siquier trés sol nome "Santuariu", como base d'operaciones.

N'otros medios[editar | editar la fonte]

Cine[editar | editar la fonte]

  • Na película de Thor (2011) mientres el primer asaltu de los xigantes de xelu en Asgard, al momentu en que'l Destructor los vaporiza puede apreciase na bóveda de Odín, el Guantelete del Infinitu.
  • Hasta'l momentu Thanos nun apaeciera en nenguna película. Nun ye hasta'l final de la película The Avengers (2012) cuando apaez Thanos, na escena dempués de los creitos de la película, interpretáu por Damion Poirtier, onde s'amuesa que'l líder de los Chitauri, l'Otru, fála-y al so amu. Al mentar qu'atacar a los humanos sería «cortexar a la muerte», él da media vuelta y sonri amosándose.
  • Apaeció en dos escenes en Guardians of the Galaxy (2014), onde ye interpretáu por Josh Brolin. Él trata d'usar a Ronan l'Acusador pa llograr una piedra infinita, depués de ser traicionáu por él. La película tamién la presenta como'l padre adoptivu de Gamora y Nebula.
  • En Avengers: Age of Ultron (2015), apaez nuna escena a metá de los creitos na que llogra'l Guantelete del Infinitu y, insatisfechu colos fracasos de los sos peones (Loki y Ronan), xura buscar les Xemes del Infinitu personalmente.
  • En Thor: Ragnarok (2017) demuéstrase que'l Guantelete del Infinitu qu'apaez na bóveda de Odín en Thor (2011) ye falsu y ye solo un retruque del orixinal. Nuna escena a metá de creitos, Thanos atopó la nave de Asgard onde s'atopa la Xema del Espaciu.
  • Brolin interpreta nuevamente'l so papel en Avengers: Infinity War (2018). Primero apaez atacando a la nave de Thor cuando fuxe de Asgard. Él mata a Heimdall y Loki y recupera la Xema del Espaciu antes d'unviar a los sos fíos a la Tierra p'atopar la Xema de la Mente y la Xema del Tiempu. Depués viaxa a Knowhere pa reclamar la Xema de la Realidá. Los Guardians of the Galaxy lleguen y aparentemente maten a Thanos, pero dan cuenta demasiáu tarde de que yera una ilusión y que él yá tien la Xema. Usando la Xema de la Realidá, Thanos fácilmente somete a los Guardianes y secuestra a Gamora. Él tortura a Nebula pa obligar a Gamora a revelar l'allugamientu de la Xema de l'Alma, que ta en Vormir. En Vormir atopar con Craneo Coloráu, que los guía hasta'l visu d'un cantil cercanu. Craniu Coloráu esplícalu a Thanos que pa llograr la Xema rique'l sacrificiu d'un ser queríu. Thanos ente llárimes sacrifica a Gamora pola Xema de l'Alma. Al llegar al so mundu natal de Titán, Thanos usa la Xema de la Realidá p'amosar al Dr. Strange cómo'l planeta espolletó una vegada y esplica que la superpoblación llevar a la ruina. Suxuriera matar a la metá de la población pa dexa-yos sobrevivir, pero'l so plan foi refugáu y viose obligáu a guardar la destrucción del so planeta natal. Thanos entós fixo'l so oxetivu de llibrar al universu de la metá de tola vida sensible por que'l mesmu destín nun lu sobrevuele a nengún otru planeta. Depués enfréntase a Strange, Iron Man, Spider-Man y The Guardians na batalla. El grupu llogra sometelo de volao ya intenta quitar el Guantelete del Infinitu, pero Peter Quill enterar de la muerte de Gamora y ataca a Thanos, espertándolo. Destrúi una de la Llunes cercanes y refundiar en Titan en forma de meteoritos pa incapacitar al equipu, dexando solo a Iron Man pa lluchar contra él. Dempués d'una curtia engarradiella, Thanos manca mortalmente a Iron Man y prepárase pa matalo, pero salvar dempués de que Strange arrenunciara a la Xema del Tiempu. Con cinco de los seis piedres nel so poder, Thanos se teletransporta a la Tierra. Thanos llega a Wakanda pa reclamar la Xema de la Mente y derrota a los Vengadores restantes con facilidá, solo p'afayar que la Bruxa Escarlata destruyó tanto a Visión como la Xema. Sicasí, Thanos a cencielles usa la Xema del Tiempu pa revertir y desfaer el dañu, y arrinca la Xema de la Mente de la cabeza de Visión, matándolo de nuevu. Colos seis Xemes del Infinitu recoyíes, Thanos ye empalado por Thor cola Stormbreaker. A pesar de tar gravemente mancáu, Thanos chasquea los deos y sume. Thanos entra nun estáu de llimbu, atopar nun paisaxe misterioso onde s'atopa con una moza Gamora. Thanos diz-y que llogró'l so oxetivu y Gamora pregúnta-y cuántu costó-y. Solemnemente, Thanos respuende que-y costó tou, antes de chasquear los deos col Guantelete pa invocar la devastación que deseyaba. La escena final amuesa a un Thanos curáu, folgando nun planeta desconocíu y mirando l'atapecer. Les sos víctimes fueron: Heimdall, Loki, El Coleicionista, Gamora, Visión, Bucky, Pantera Negra, Falcon, Groot, Bruxa Escarlata, Nick Fury, Maria Hill, Star-Lord, Mantis, Drax el Destructor, Doctor Strange y Spider-Man.
  • Nuna escena a metá de creitos de Ant-Man and the Wasp revélase que Hank Pym, Janet Van Dyne y Hope Van Dyne tambien fueron les sos víctimes.
  • Mientres Deadpool 2, Deadpool llapada de manera burllona "Thanos" a Cable una y bones ésti y Thanos son interpretaos pol mesmu actor Josh Brolin.

Televisión[editar | editar la fonte]

  • Na serie animada Adventure Time, nel episodiu Rainy Day Daydream (En llatín: Fantasiando con un día lluviosu) apaez el Guantelete del Infinitu creáu pola imaxinación de Jake y diciéndo-y a Finn que lo ponga.
  • Tamién apaez nuna serie de dibuxos animaos de Marvel, L'escuadrón de superhéroes, que trata sobre cómo los Vengadores intenten torgar que'l Doctor Muerte axunte toles Xemes d'Infinitu pa formar la Espada d'Infinitu, que namái puede usala l'usuariu del Guantelete del Infinitu. Ende entra n'aición Thanos, que les axunta pa faese col guantelete pa controlar l'universu. Pero Silver Surfer, agora portador de la Espada del Infinitu, consigue'l Guantelete del Infinitu faciéndose omnipotente, anque fuera malváu pol poder. A la fin, les xemes xunir cola espada y el Doctor Muerte consiguir pero -y espada romper de nuevu.
  • Thanos ye'l villanu principal na Temporada 2 de Avengers Assemble, dempués qu'apaeció como cameo a la fin de la Temporada 1 al llograr el Teseracto a manes de Rede Skull:
    • Nel episodiu 1, "L'Arsenal", Thanos unvia una flota de naves alienígenas d'escorrer a Rede Skull que tien la Xema de Poder siendo ayudáu polos Vengadores.
    • Nel episodiu 2, "Thanos Ataca", apaez na llucha contra los Vengadores, hasta ser vencíu pol Arsenal al autodestruirse, pero sabe que va volver poles Xemes del Infinitu.
    • Nel episodiu 12, "Widow Escapa", cuando Black Widow intenta llevase les Xemes, xunto a Thor, ya intenta salvar a los Vengadores siendo malvada poles Xemes, Thanos torna y llograr col Guantelete del Infinitu.
    • Nel episodiu 13, "Thanos Victoriosu", Thanos entama exercer el so poder sobre l'universu coles Xemes cuando los Vengadores llogren vencelo col Arsenal yá reconstruyíu, antes de ser teníu y siendo convertíu en Ultron. Thanos foi lleváu en custodia polos Guardians of the Galaxy.
    • Nel episodiu 25, "Nueves Fronteres", Thanos ye lliberáu de la so prisión pol Orde Escuru para asina siguir colos sos planes de conquista.
    • Nel episodiu 26, "Un Mundu de Vengadores", Thanos y l'Orde Negru entamen atacar la Tierra pa conquistala, lo cual nun saben que los Vengadores son más d'ocho héroes pa combatilos, cuando les persones defender en contra de Thanos y l'Orde Negru antes de ser destruyíu pol sistema de defensa del gobiernu.
  • Thanos va apaecer na serie de 2016 Guardians of the Galaxy:
    • Na primer temporada, episodiu 1, "El Camín a Knowhere", cuando Korath da-y un mensaxe a Thanos sobre una misteriosa caxa que ye la Grana Cósmica. Nel episodiu 2, "Ensin Escapatoria", apaez en Knowhere na llucha contra Drax, dempués de manda-y un mensaxe a Korath pa Thanos. Nel episodiu 14, "Nun Pierdas la Fé", apaez cuando J´son llamar al tar en connivencia con Thanos, en faer un alcuerdu que foi dispuestu pa J'son en llevar la Grana Cósmica y a Star-Lord a él cuando llegue esi día. Nel episodiu 17, "Escuerre al to Amor", cuando J´son comunicar con Thanos sobre la Grana Cósmica, primero qu'apaeza Star-Lord al ser atayáu. Nel episodiu 18, "La Guerra contra Asgard, Parte 1º: L'Ataque del Rayu", apaez a la fin, ante'l llamáu de J´son cuando ye descubiertu sobre'l robu de la Grana Cósmica de Asgard. Nel episodiu 19, "La Guerra contra Asgard, Parte 2º: El Rescate", apaez col exércitu Kree en Spartax y captura a Star-Lord pa usalo n'abrir la Grana Cósmica, y a la fin convoca un furacu negru en sumir tou, hasta ser ganáu por Loki y Star-Lord n'atacar al empar, y ye absorbíu nel furacu negru. Nel episodiu 23, "Busqué Enforma Tiempu", Thanos torna llegando a la Tierra n'enfrentar a Ronan por traicionalo y quíta-y la Grana Cósmica a Star-Lord en controlar la Tierra. Nel episodiu 24, "La Tierra muévese", Thanos usa la Grana Cósmica creando raigaños p'atacar a los Guardians of the Galaxy qu'escapen con Ronan l'Acusador y Nebula, pero usen el control de gravedá del Bilanu pa sacalo de la Tierra, pero por descuidu cai a la ciudá de Nueva York qu'espande la Grana nel Central Park, y usa el poder en destruyir la nave de Ronan. Hasta que los Guardianes xúnense y arrampúñen-y la Grana Cósmica, pero Thanos al ser noquiáu pol tren y de regresu, sume arrastráu por raigaños.
    • Na tercer temporada, episodiu 2, "De vuelta al Ritmu de Nueva York", Thanos escapa de la so prisión soterraña de Manhattan, teniendo al simbionte Carnage xuníu a él, enfrentando a los Guardians of the Galaxy y Spider-Man. Nel episodiu 3, "Entra Carnage", Thanos busca'l simbionte Venom al dir a Horizon High, pero Spider-Man llograr hasta manipolialo, hasta que los Guardianes consiguir en vencer a Thanos, conxelando a Carnage.

Videoxuegos[editar | editar la fonte]

  • Thanos apaeció nos xuegos de llucha de Capcom Marvel Super Heroes y Marvel vs. Capcom 2 como un personaxe xugable, espresáu por Andrew Jackson.
  • Thanos apaez como un personaxe de conteníu descargable en Lego Marvel Super Heroes.
  • Thanos apaez como un personaxe xugable de Lego Marvel Vengadores, cola voz de Isaac C. Singleton Jr.
  • Thanos ye un personaxe xugable en Marvel Future Fight.
  • Thanos ta disponible pa xugar en Marvel: Contest of Champions.
  • Hai dos versiones jugables de Thanos nel xuegu móvil match-three Marvel Puzzle Quest. Thanos amestar al xuegu n'avientu de 2016.
  • Thanos apaez en Guardians of the Galaxy: The Telltale Series, cola voz de Jake Hart. Nel primer capítulu, Thanos busca la Forxa de la Eternidá, un artefautu antiguu. Él ye asesináu nuna batalla colos Nova Corps y el Guardians of the Galaxy.
  • Thanos apaez como un personaxe xugable en Marvel vs. Capcom: Infinite, espresáu nuevamente por Isaac C. Singleton Jr. Nesti xuegu, Thanos yá nun tien los movimientos basaos ​​nes Xemes del Infinitu del Marvel vs. Capcom anterior. xuegos. Na manera historia, foi prindáu orixinalmente por Ultron Sigma (una fusión ente Ultron y Sigma de la serie MegaMan X de Capcom), hasta que ye rescatáu polos héroes restantes y llueu tien d'ayudar a los héroes a escurrir otru plan pa combatir a Ultron Sigma.
  • Thanos tamién apaez nel xuegu '[5]Fortnite', nel que cualquier xugador puede convertise momentáneamente nél y tener más poder sobre'l restu de xugadores.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. «JIM STARLIN @ ADELAIDE COMICS AND BOOKS» (22 de xineru de 2008). Archiváu dende l'orixinal, el 22 de xineru de 2008. Consultáu'l 29 de payares de 2017.
  2. (n'inglés) Comic Book Legends Revealed #266. CBR. 24 de xunu de 2010. https://www.cbr.com/comic-book-legends-revealed-266/. Consultáu'l 29 de payares de 2017. 
  3. Warlock and the Infinity Watch #25 (Feb. 1994)
  4. Thanos #5 (Abril 2004)
  5. «Fortnite» (en castellanu). Wikipedia, la enciclopedia llibre. 21 de mayu de 2018. https://es.wikipedia.org/w/index.php?title=Fortnite&oldid=108029151. Consultáu'l 22 de mayu de 2018. 

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]