Kree

De Wikipedia
Kree
Universu Universu Marvel
Creador/a/es Stan Lee
Jack Kirby
Información
Raza Estraterrestre
Estatus actual Activu
[editar datos en Wikidata]

Los Kree, tamién conocíos como los Ruul, son una raza estraterrestre ficticia con una mentalidá militar científicamente avanzada de la Marvel Comics. Son nativos del planeta Hala na Gran Nube de Magallanes. La so primer apaición nuna páxina foi en Fantastic Four (volume 1) #65 (Agostu de 1967). Fueron creaos por Stan Lee y Jack Kirby.

La raza Kree asemeyar a los humanos n'apariencia, sacante pol fechu de qu'una parte de la raza Kree tien la piel azul. Por cuenta de la diferencia en gravedá y composición química del aire ente'l so planeta natal Hala y la Tierra, los Krees tienen una mayor fuercia na Tierra que los humanos, pero nun pueden alendar l'aire na Tierra ensin dalgún tipu d'ayuda. Na raza Kree hai una distinción ente los Krees de "piel puro" de piel azul y los sos miembros de piel blanco, cola Kree de piel azul como una minoría pequeño pero poderoso. En dalgún momentu del pasáu, la evolución de la raza Kree foi "conxelada", lo que llevó a los científicos de Kree a esperimentar cola xenética y el mestizaje con otres races p'ayudar a compensar la falta d'evolución xenética na mesma raza Kree.

La raza Kree conocer por primer vegada na Tierra moderna como parte de la Guerra Kree-Skrull, una guerra interestelar ente l'Imperiu Kree y el vecín imperiu Skrull, qu'arreyaría a los Vengadores cuando los Kree y los Skrull llucharen pol control de la Tierra. La guerra terminó coles maquinaciones de la Intelixencia Suprema Kree y Rick Jones, anque les escaramuzas ente los dos imperios siguieron.

Nuna fecha posterior, los Kree viéronse envolubraos nuna guerra col imperiu Shi'Ar, otru imperiu d'esploración del espaciu. La guerra terminó cola detonación de la Bomba Nega qu'obligó a los Kree a rindise. Más tarde revelóse que la bomba Nega foi diseñada pola Intelixencia Suprema de Kree pa intentar reiniciar la so evolución xenética. Nuna fecha posterior, Black Bolt condució a los Inhumanos al espaciu Kree y convirtióse nel Rei del Imperiu Kree, convirtiendo a los Inhumanos na Familia Real de los Kree. Más tarde, la Intelixencia Suprema y Ronan l'Acusador amuésense como los líderes del Imperiu Kree.

La raza Kree produció a lo llargo de los años un númberu notable de personaxes de cómic de Marvel, dellos héroes, otros villanos como'l Capitán Marvel orixinal, la Intelixencia Suprema, Ronan l'Acusador, el Capitán Atles, Korath el Persiguidor, la Doctora Minerva, Shatterstar y Yon- Rogg. Tamién fueron representaos polos híbridos de Kree tales como Carol Danvers, Genis-Vell, Phyla-Vell, Hulkling y Chica Ultra.

Historial de publicaciones[editar | editar la fonte]

La primer apaición nel panel del Kree foi en Fantastic Four # 65 (agostu de 1967), y fueron creaos por Stan Lee y Jack Kirby.

Bioloxía[editar | editar la fonte]

Los verdaderos Kree paecer a los humanos casi esautamente, cola esceición de la piel azul. Kree tien un nivel de fuercia más alto que'l d'un ser humanu, y rique más nitróxenu p'alendar cómodamente. Los cuerpos Kree afacer a les carauterístiques ambientales d'Hala que son distintes a la Tierra. Hala tien una mayor gravedá y una mayor concentración de nitróxenu na atmósfera que la Tierra. So la menor gravedá de la Tierra, la so fuercia y ​​velocidá aumenten. Sicasí, nun pueden alendar na atmósfera de la Tierra ensin utilizar una sustancia químico, "fórmula p'alendar" o dispositivos artificiales de soporte vital.

L'orixinal Kree tenía la piel de color azul, pero un segundu grupu racial cola piel rosada que s'asemeya a la de los caucásicos humanos surdió al traviés de los milenios. El kree de "pura raza" de piel azul convirtióse nuna minoría pequeña, pero poderosa. Pink Kree ye muncho más duraderu que los sos hermanos raciales azules.

Rangu adultu de Kree (típicamente) d'ente 5 a 8 pies (1.5 a 2.4 m) d'altor. Delles muyeres Kree pueden influyir físicamente nos homes, y dalgunes inclusive pueden drenar la fuercia de la vida de los demás.

Los Kree tuvieron el so primer contautu estraterrestre colos Skrull, una especie más avanzada qu'ellos, y que los sometió a un retu. Pa decidir a qué raza del planeta Hala ayudaríen los Skrull, si a los Kree o a los Cotati, brindáron-yos ferramientes y un sitiu a un grupu de cada unu. Los Kree crearon una gran ciudadela nel Área azul de la Lluna, pero fueron ganaos polos Cotati. Como represalia, mataron a los Skrull y a la mayoría de los Cotati, y gracies a la teunoloxía de la que dispunxeron mientres la prueba, tuvieron llistos bien rápido pa empezar la guerra contra los Skrull, que caltienen mientres eones lo que dexó a los Kree crear un xigantescu imperiu.

Los Kree yeren una raza evolutivamente enllancada. Esto debió a un solu miembru de la raza Kree qu'intentaba llograr el control d'El Cristal de la Visión Definitiva.[1] Esti Kree ensin nome atopó'l cristal, pero intentó usalo pa convertise nun dios, con poderes como los de la Fuercia Fénix. Como castigu, el cristal "conxeló xenéticamente la so evolución nel llugar" dexando que'l restu de la creación los pase. Nun intentu de promover el so desenvolvimientu, dellos Kree apariar con otres especies, produciendo'l Kree de "piel rosada", que ye similar n'apariencia a los humanos caucásicos. Estos roses (tamién llamaos 'blancos') finalmente superaron en númberu al Kree de piel azul. Pero tuvieron lloñe de ser aceptaos ente los sos hermanos; munchos kree rosa fueron exiliaos del mundu natal y poner en campos de trabayu forzáu en llunes maneres polos sos primos de piel azul por cuenta de prexuicios y racismu.[2]Los Kree valoren lo que consideren la so pureza xenética, a tal puntu que la reproducción fora de la especie ye un tabú estrictu. Nel imperiu Kree, ye un crime pa un home non Kree trescalar a cualesquier Kree.

La raza Kree produció seres super-humanoides individuales, yá sía al traviés de mutación natural, inxeniería xenética o teunoloxía cyborg, incluyendo al capitán Mar-Vell, Ronan l'Acusador, Ultimus, Shatterstar, Shatterax, Korath y otros.

La Intelixencia Suprema intentó impulsar el procesu evolutivu de los Kree. Al traviés d'una serie d'eventos aldericaos de siguío mientres la Operación: Nube Galáctica y la Guerra del Destín, llogró qu'un gran númberu de la so xente fuera irradiada con una Bomba Nega (matando al 90% de los Kree) y depués aceleró artificialmente la so evolución per mediu d'un artefautu llamáu Forever Crystal.[3]

Esta nueva marca de Kree evolucionada, llamada Ruul, tien un tonu de piel abuxao y munchos tentáculos al altor de los costazos sobre les sos cabeces. Los individuos tienen la capacidá de 'querer' conscientemente l'adaptación de la forma física a distintes redolaes. Apúrre-yos una metamorfosis controlada, desenvolviendo bonalmente la capacidá d'alendar so l'agua, volar, camudar de forma o lo que rican les sos circunstancies.

Los Inhumanos más tarde sacaron a la lluz un secretu largamente calteníu sobre la creación de los Kree. Como resultancia, los Kree son, ello ye que d'Universal Sotierren stock, el primeru de los primeres del so tipu. A diferencia d'una gran cantidá de races en tol universu, los Kree alternar con dos races de resúmenes cosmolóxicos nos gustos de los Celestiales y el Proxenitores, que los evolucionaron de primitivos a constructores d'imperios.[4]Mientres los Celestiales niciaben a los Eternos nacíos en Kree, fueron el Proxenitores, una raza de xardineros universales y científicos cósmicos que fixeron el so llar nel otru estremu del cosmos dientro del corazón d'una estrella solitaria, qu'al traviés de la introducción de la Prima Materia que los Proxenitores estrayen y procesen nel so World Farm llamada Los Primagens, foi capaz de forzar la evolución de la raza Kree cro-magnon nos conquistadores cósmicos que son anguaño.[5]

Cultura[editar | editar la fonte]

Los Kree son una sociedá nacionalista, imperialista y militarista cola única relixón estendida que ye'l cultu a la Intelixencia Suprema. Una pequeña minoría, como los Sacerdotes de Pama, practiquen una relixón pacifista Cotati, pero esto ta prohibíu (les primeres hestories del Capitán Marvel mentaben a un "ídolu" llamáu Tam-Borr y un dios "fabricáu" llamáu Zo, a quien Marvel sirvía ente los númberos 11 y 15). Dalgunos son miembros de la Ilesia Universal de la Verdá .

L'Imperiu Kree estender a lo llargo de casi mil mundo nel lóbulu noroeste (referencia de la Tierra) de la Gran Nube de Magallanes con avanzaes n'otres galaxes.

Los nomes Kree son xeneralmente curtios, con una o dos sílabes. Los nomes daos tán dixebraos de los apellíos por un guión. Los exemplos inclúin Mar-Vell, Yon-Rogg, Una-Rogg y Zey-Rogg.

A dellos Kree diéronse-yos referencies de comics como nomes, como Mar-Vell (Marvel Comics), Att-Les (Atles Comics), Dea-Sía (DC Comics) y Star-Lyn (Jim Starlin).

Polo xeneral, los descendientes de los oficiales de la Milicia Imperial de Kree son reclutados darréu.

Población[editar | editar la fonte]

La población de Kree superaba los 30 mil millones antes de la detonación de la bomba negativa. Los Kree perdieron un supuestu 98% de la so población dempués de la detonación de la bomba negativa. Anque los Kree de piel rosa son la mayoría, son los Kree de piel azul, como Ronan, quien apoderen la so sociedá.

Gobiernu[editar | editar la fonte]

So la Intelixencia Suprema, l'Imperiu Kree yera una dictadura tecnocráctica militar. So la cabileña Foulup, los Kree fueron temporalmente una monarquía, y mientres tuvieron baxu Ael-Dan y Dar-Benn fueron una dictadura militar.

Los líderes de los Kree incluyeron a la Intelixencia Suprema, a Foulup, Nenora, Zarek, Ael-Dan y Dar-Ben, Phae-Dor, Les tos-Katt, Morag, Ronan l'Acusador y, más apocayá, Black Bolt de los Inhumanos.

Los Kree empezaron el so imperiu fai más d'un millón d'años, dientro de cien años de l'adquisición de la teunoloxía interestelar de los Skrulls (nesi momentu, un pueblu benevolente). Los Skrulls nesi momentu taben tratando d'empezar un imperiu galácticu propiu, esti basáu nel llibre comerciu, y aterrizaron n'Hala p'ayudar a los nativos bárbaros a avanzar hasta'l puntu en que pudieren xunise.

Anque Hala ye'l planeta oficial d'orixe Kree, mientres un tiempu, el planeta Kree-Llar nel sistema Turunal sirvió como la capital del Imperiu Kree, según la sede del gobiernu. L'Imperiu Kree ye gobernáu como una dictadura militarista. El gobernante permanente yera la construcción informática orgánica llamada Supremor (o Intelixencia Suprema), un inmensu sistema informáticu al que se venceyaron los celebros calteníos de los más grandes intelectos de la raza Kree. Ayudaron a la Intelixencia Suprema dellos alministradores imperiales de Kree-Llar, que tamién son gobernadores de cada unu de los mundos miembros, y una gran milicia espacial permanente. Tamién empleguen poderosos autómates llamaos Centineles, que'l so trabayu ye caltener los mundos miembros so la sollerte mirada del imperiu.

L'Imperiu Kree ye gobernáu más tarde por Black Bolt y la Familia Real Inhumana que ganó poder dempués de que Ronan l'Acusador, gobernante de los Kree dempués de la muerte de la Intelixencia Suprema, sometióse-y.[6]

Teunoloxía[editar | editar la fonte]

L'Imperiu Kree estiéndese al traviés d'un millar de mundos nel lóbulu noroeste (referencia de la Tierra) de la Gran Nube de Magallanes. Son la única raza na galaxa en tener la teunoloxía de Proyeutor Omni-Wave, un dispositivu que puede dexar la comunicación al traviés del hiperespacio y ser utilizáu nuna capacidá ofensiva como arma. Tamién tienen teunoloxía de camuflaje , a la que llamen 'aura de negatividad'.

La teunoloxía Kree inclúi naves avanzaes de warp-drive, robótica, teunoloxía biónica y cibernética, inxeniería xenética avanzada, teunoloxía psiónica (Psyche-Magnetron), armamentu avanzáu d'enerxía (Uni-Beam), xeneración d'enerxía cósmica, armes nucleares / antimateria ya inclusive enllaces dimensionales y dispositivos de sifón. Al traviés de la miríada de realidaes más meyores de Prime Marvel Universe Kree Tech. foi fechu en reblagaes.

Nos cómics definitivos, faen usu de l'armadura de batalla de cambéu de forma nanomolecular con capacidaes avanzaes de xastrería xenética que pueden utilizar la fuercia cosmónica termonuclear como armamentu y fonte de poder.[7]El viaxeru multiversal Marvel Boy fai usu d'una teunoloxía metamórfica similar impulsada polo que se conoz como Kirby Engineering, trabayos mecánicos impulsaos ​​al traviés de la creencia y l'interaición mental xunto con metal líquido cambiante o nanoteunoloxía autorreplicante.[8]

Sentry[editar | editar la fonte]

(Primer apaición: Fantastic Four # 64, xunetu de 1967) Tamién producen robots de combate llamaos Centineles, que suelen tar provistos d'un ciertu grau de sensibilidá y capacidá de fala.

Psyche-Magnetron[editar | editar la fonte]

(Primer apaición: Captain Marvel # 18 Nov 1969) El Psyche-Magnetron, por casu, yera una arma que tien poderes de modeláu de la materia. Quienquiera que lo tener podría esconxurar cualquier cosa escurrida por Kree Science. Cuando los sos rayos cuten al usuariu, puede crear el dispositivu deseyáu pol usuariu y tamién modificar la estructura xenética del cuerpu dándo-y súper poderes. La unidá de potencia Magnetron o Power Core taba contenida nuna pequeña caxa apantallada. Desafortunadamente, yera desaxeradamente radiactivu y, una vegada fora de la caxa, camudó darréu la so forma a un poliedru estrelláu más grande. Depués emitió la mesma radiación emitida como'l Psyque-Magnetrón cuando bañaba a un suxetu, pero en cantidaes tan alzaes como pa quemar, cegar y finalmente aniquilar los sentíos instantáneamente y, dacuando, inclusive mata al suxetu nunos minutos. Al traviés de los sos rayos, l'usuariu llogró mayores poderes de modeláu de la materia, que, desafortunadamente, fueron bien difíciles de controlar. La radiación cubría tolos espectros conocíos y yera lo suficientemente fuerte como pa tresformar un área tan amplia como, por casu, el norte de Florida, nun pandorial radiactivu.

Proyeutor Omni-Wave[editar | editar la fonte]

(Primer apaición: ¿y si? # 19 Nov 1990) El Omni-Wave actúa como un dispositivu de comunicaciones de múltiples víes qu'aprovecha una fonte d'enerxía cosmolóxica pa doblar el texíu del espaciu-tiempu pa comunicaciones interestelares más rápides que la lluz. Les sos proyeiciones tamién pueden ser convertíes n'armes al traviés del hiperespacio pa destruyir planetes, daqué según un mediu d'ataque llamáu Annihilator Omni-Wave.[9]La célula estellada de Kree conocida como la Lexón Allunada una vegada modificar pa tresformar a los humanos de llinia base en Kree xenéticamente atrofiáu y matar a la población sobrehumana de la tierra mientres Vive como Kree o Muerre.[10]La superheroína preadolescente y la persona más intelixente actual del planeta; Lunella Lafayette, afayaría que podría faer más qu'actuar como un receptor de radio o un rayu de muerte. Como'l proyeutor Omni-Wave podría desapegar les capes de la realidá pa xunir universos alternativos y llinies de tiempu paraleles. Dexar l'encruz del multiverso y funcionar como un motor de deformación de nave espacial, dexando'l viaxe interestelar bonal al traviés de la asignación del universu alredor del vehículu.

Armadura de Batalla Kree[editar | editar la fonte]

(Primer apaición: Fantastic Four # 65 Aug. 1967) Los uniformes de la milicia Kree son el paxellu típicu de les fuercies armaes del Imperiu Kree. Los traxes vienen en formatu multicolor con un símbolu d'arca pa indicar el rangu nel campu y el comandu del exércitu. L'uniforme moráu nun tien un símbolu que rexistre una clase privada o Grunt, gris con un círculu simple que representa una lluna ye teniente, uniformes verdes afaen un emblema de Saturnu y son usaos ​​pola clase Capitán, naranxa pertenez a un rangu mayor con una impresión solar nel pechu placa, los uniformes azules lleven un símbolu del sol con un aniellu que pertenez al Coronel, la clase Xeneral Kree usa uniformes coloraos con un átomu como símbolu d'estrella con múltiples aniellos que lo traviesen.[11]Los uniformes de la milicia Kree son resistentes al impautu al traviés del revestimiento d'absorción vibratoria xunto col recubrimientu refractariu que puede evitar el fueu del láser. Particularmente útiles en xunto colos sos Jet Belts pa violar la órbita planetaria, tamién brinden proteición cuando traviesen distintos ambientes atmosféricos; dexando'l caltenimientu de les sos habilidaes y vitalidá súper humanoides.[12]Les pieces de l'armadura tienen un nucleu de poder que puede configurase pa sobrecargar en casu de captura o ser utilizáu como armamentu, cada pieza puede esplotar con tres veces el poder d'una granada de mano.[13]

N'otres apariencies, l'armadura actúa como una aleación polimórfica nanocinética que puede estruyise y espandir dende un dispositivu de reló de pulsera, una vegada activaos estos xasis d'armadura envolubren al usuariu nun traxe de poder metamórficu con grandes capacidaes de tresformamientu. Tales como blindaxe d'invisibilidá, campos d'enerxía proteutora, vuelu autopropulsado y un total kannon d'altu octanaxe; un bláster montáu na muñeca de tipu d'enerxía desconocida.[14]Tamién aumenta físicamente al usuariu y forma delles armes de sigo mesmu a voluntá de los usuarios.[15]Estos traxes de batalla pueden ser alteriaos remotamente por un oficial cimeru, lo qu'obliga al usuariu a tresformase de nuevu al so estáu orixinal, o provocar tresformamientos que refuercen físicamente, unviándolos a una roxura berserker.[16]Como s'esibe dientro del episodiu 459 de Los Vengadores: Los Héroes más poderosos de la Tierra, estos uniformes kree tienen una propiedá metálica casi líquida que-yos dexa la proyeición bonal y la formación d'armamentu alienígena avanzáu al mandu.

Arma Universal[editar | editar la fonte]

(Primer apaición: Fantastic Four # 65 Aug 1967) Armamentos d'enerxía cósmica especialmente diseñaos p'armamentu que vienen en forma d'arma cuerpo a cuerpu; coloquialmente conocíu como una barra cósmica . El más famosu usar nes manes d'un acusador públicu de Kree, el máximu axente de la llei del imperiu Kree. Una arma más infamemente utilizada por Ronan l'Acusador. Les armes universales son repositorios d'enerxía cosmolóxica y solo pueden ser utilizaos por un designáu Kree Acusador afatando la so armadura con poder, persones ensin autorizar en posesión de les cualos van ser lletrocutaes; una falla segura en casu de qu'unu caya nes manes equivocaes. Los Acusadores Kree de cutiu faen usu de les capacidaes cósmiques de les armes col propósitu de manipoliar la materia y la enerxía hasta los efeutos d'absorber y alternar sustancies físiques, la xeneración de fuercia de conmoción, proteición y construcciones d'enerxía y vuelu interestelar. Les armes usen enerxía cósmica pa reforzar les funciones anatómiques de los sos portadores, propulsándolas a una capacidá física d'altu nivel cercana a la d'un Heraldu de Galactus, lo que-yos dexa desafiar exércitos enteros pola so cuenta.

Conquista'l Truébanu[editar | editar la fonte]

(Primer apaición: Avengers: Secret Wars Ep. 22 West World) Los Kree nel universu animáu espleguen estes fábriques de droides d'asaltu en mundos poblaos, xenerando autómates programaos que se camuden y suprimen a los habitantes locales de dichos planetes que los sos creadores pretenden conquistar. Dempués de lo cual les fuercies del imperiu muévense y barren l'área de cualesquier arrezagáu nel camín de la so colonización. Les unidaes de producción de droides especiales llámense Reinar Truébanu, xigantesques fortaleces móviles automatizadas que se xunen nel sometimientu de mundos al tratar direutamente con una especie problemática mientres siguen la producción de les sos drones. Tanto los robots como la fábrica reina tán forníos con cañones láser.

Rellumu Universal[editar | editar la fonte]

(Primer apaición: Marvel Super-Heroes # 12 Avientu 1967) Versión estándar Los brazos llaterales del soldáu Kree vienen na forma d'una terrible pistola manual que puede proyeutar y manipoliar delles enerxíes, el soldáu Kree y el superhéroe galácticu Mar-Vell modificaron el so "Uni" "Rellumu" nun bláster montáu na muñeca que se convertiría nel modelu recurrente. Unu que podría reordenar la materia destruyéndola o reconstruyéndola, proyeutando fuercies alternes que bazcuyen ente enemigos y oxetos, controle'l magnetismu pa dellos efeutos, emita esllumantes rellumos de lluz o ofuscando campos d'escuridá, descargues llétriques, etc.[17]

Los Destructoides[editar | editar la fonte]

(Primer apaición: Silver SurferIII # 6 d'avientu de 1987) Los Destructoides yeren xigantesques armes de guerra, caúna tripulada per cientos d'homes. Teníen dos formes: 1. Una nave estelar. Viaxó pel espaciu hasta que llegó al so destín. 2. Una configuración xigante humanoide. (Nota: Puede ser solo pa viaxar dientro de l'atmósfera d'un planeta.) Cualesquier sía la forma que tomaren, teníen una gran potencia de fueu destructivo, tan grande que solo-yos llevó a dos d'ellos pacificar un primitivu planeta indefensu. Na última forma, la so propulsión salió del equivalente de les sos piernes, y les sos esplosiones salieron del equivalente de los sos brazos. Na forma anterior, la so propulsión provenía de la popa mientres disparaben les sos esplosiones dende la proa del barcu. Créese que teníen la capacidá de disparar rabaseres dende otres árees, por cualesquier estándar normal, yeren una fuercia a tener en cuenta.

Jet Belt[editar | editar la fonte]

(Primer apaición: Captain Marvel # 2, mayu de 1968) Una unidá d'aviación propulsada por cohetes designada pa Guerreros Kree, el dispositivu que cunta con cohetes propulsores dobles na banda de la cintura d'un usuariu que s'activa por aciu un interruptor de correa. L'usuariu, sofitáu pol so uniforme de batalla especialmente ameyoráu, déxa-yos volar a alta velocidá dientro d'una atmósfera habitable, según al traviés d'EVA pa violar la órbita planetaria.

Intelixencia Plex[editar | editar la fonte]

(Primer apaición: Marvel BoyII # 1 Ago 2000) Orixinarios del universu de Marvel Boy, el Sistema Supremu d'Intelixencia We-Plex ye una instalación estándar diseñada pol unviáu diplomáticu multiétnicu del Imperiu Kree. Específicamente unu utilizáu pola 18ª gestalt diplomática de Kree llamada The Marvel, una goleta transdimensional Noh-Var y la so familia taben a bordu cuando se fundieron nel Universu principal. La Intelixencia Plex foi diseñada nel cuartu eón del dominiu de los xenes onde na Tierra-200080, la Intelixencia Suprema derivó'l dispositivu de sí mesmu sobre numberoses naves trans-realidá col propósitu d'estender el camín pacíficu del imperiu kree al traviés de la esistencia. Les funciones principales de Plex son la navegación, el caltenimientu y la consulta tantu del barcu como de les sos tripulaciones, capaces de venceyase cibernéticamente cola teunoloxía y la bioloxía a nivel telepáticu. Inclusive mientres ta paráu, les unidaes Plex caltienen un enllaz neuropsíquico colos anfitriones a bordu de la so nave y pueden estender la so propia influencia psíquica al traviés d'una área amplia, tomando'l control de múltiples mentes nun radiu variáu siempres que'l so enllaz a la so nave apurra abonda enerxía pa faelo; Esta carauterística llámase El Omni-Wave. Amás, el so piezoplasma coleutivu almacena y retién la conocencia coleutiva de tola so raza, que se caltuvo al traviés d'un sistema denomináu interfaz complexa de personalidá múltiple. El so exudado nerosináptico tamién sirve como una instalación médica cola cual acelerar la cicatrización si ta mancáu. Al igual que'l nucleu Supremor, los Plex crean granes que contienen tola so conciencia coleutiva y almacenamientu de memoria dientro. En casu de que muerra, la nueva Intelixencia Plex puede asimilase cola antigua pa fundir lo nuevo colo vieyo pa recrear una Intelixencia Suprema dafechu nueva.

Helicoptera[editar | editar la fonte]

(Primer apaición: Marvel Boy II # 5 Dic 2000) Les defenses d'a bordu qu'afaten el Marvel , el buque d'esploración dimensional personal de Noh-Var. Actuando como los drones de vixilancia y asaltu de la nave mientres tán inactivos, son operaos por We Plex Intelligence como una manera d'ataque secundariu. Les sos ales xiratories son afilaes y pueden resgar fácilmente la carne y el sangre d'un solu golpe.

Pulseres metamórfiques[editar | editar la fonte]

(Primer apaición: Marvel Boy # 2 Sept 2000) Teunoloxía proveniente de Tierra-200080, Noh-Varr fai usu d'estes poderoses municiones en casi toles sos fazañes. Son un aparatu d'esplegue d'armes con accesorios d'increíble poder destructivu. Poder afarar edificios hasta'l suelu o estropiar a metahumans d'altu nivel como la centinela con relativa facilidá.[18]La so función principal ye convertise na mayoría de cualquier tipu d'arma que Marvel Boy precise. De normal tresfórmense n'armes de fueu con un efeutu de descarga d'afigura, pero pueden cubicase pa emitir otres formes d'enerxía, una munición más grande de la cual puede esplegar enerxía cósmica si ye necesariu.[19]Tamién se tresformen en fueyes d'afaitar que se doblar como proteición proteutora,[20]Al nun tener diales o códigos d'activación de botones, supónse que Noh-Varr apuerta a ellos al traviés de comandos basaos ​​nel pensamientu o la intuición.

Nega-Bandes[editar | editar la fonte]

(Primer apaición: Captain Marvel I # 16 June 1969) El pináculo de la ciencia y el desenvolvimientu de Kree. Diseñáu y modeláu dempués de les Bandes Cuántiques utilizaes pol héroe espacial Quasar, la so fonte d'enerxía y funcionalidad difieren enforma de dichos dispositivos. En llugar d'estrayer enerxía de la Zona Cuántica como l'elementu nel que se basen, estes bandes tán venceyaes y dibuxen na quintaesencia extra dimensional de la Zona Negativa. Hubo munchos usuarios de les Bandes Nega en delles publicaciones, más famoses utilizaes por miembros de la familia Vell: ei Capitán Mar-Vell, el so fíu Genis y la so fía Phyla-Vell, l'impostor de Super Skrull, Khn'nr, según dalgunos otros fora del nome del Capitán Marvel. Les Bandes Nega aprovechen la so conexón col universu antimateria y cola mesma enerxía psíquica de los usuarios pa empoderarlos con vastes enerxíes cosmolóxiques. Dar al so portador fuercia sobrehumana, velocidá, casi invulnerabilidad, autosostenimiento, teletransportación, enllaz dimensional, creación de portal y manipulación de la enerxía; anque a una escala muncho más débil que los de les Bandes Cuántiques. En dellos usuarios, les bandes diéron-yos la capacidá de la conciencia cósmica qu'amplió los sos sentíos a lo qu'asocede en tol universu, n'otros, podríen esviar la sustancia negativo de la Zona pa la proyeición d'esplosiones de fuercia Positrónica o teletransportación remota. Cómo deformar planetes enteros fora de la so órbita y escontra otra parte del espaciu. Unu de los defectos de la so programación yera que les Bandes de Nega podíen estremar el vacíu del espaciu d'una masa d'agua d'una llinia oceánica, lo que significa que los usuarios inda corríen el riesgu d'afogase si somorguiar nél. Un descubrimientu inalvertíu per parte de los usuarios posteriores d'estes bandes doraes amosó que tienen la capacidá de travesar llendes dimensionales y aprucir n'otres realidaes, como'l Proyeutor Omni-Wave, capaz d'abrir portales escontra y dende la Zona Negativa o potencialmente distintes dimensiones / alternatives llinies de tiempu o inclusive al traviés de distancies interestelares pa viaxes instantáneos.

Arcu compuestu de l'Alma Kree[editar | editar la fonte]

(Primer apaición: Young Avengers Vol 2 # 4 xunu de 2013) Teunoloxía proveniente de la dimensión llariega de Noh-Varr, agasayada a Kate Bishop de los Mozos Vengadores. Con diseños similares a los de les Nega Bandes del Kree, utiliza fuercies de la Zona Negativa xuníes a la enerxía psi del so usuariu pa descargar rabaseres conmocionadoras de potencia lo suficientemente potente como p'ayudar a los Soldaos Kree ameyoraos como los padres de Marvel Boy.

Nega-Bombes[editar | editar la fonte]

(Primer apaición: Wonder Man # 8-9 1992) Una de les armes de destrucción masiva más devastadoras enxamás concebida, construyida polos Shi'ar utilizando les Nega Bandes robaes de Mar-Vell, pero qu'en verdá fueron arrobinaes pola Intelixencia Suprema.[21]Esti dispositivu espantible aprovecha les enerxíes antimateriales de la zona negativa pa españar con delles vegaes la fuercia esplosivo de dispositivos incendiarios o termonucleares. De distintu tamañu, la bomba nega puede destruyir galaxes enteres, matando trillones nuna reaición negativa antitérmica. Mundos enteros paecíen tar envolubraos nun fueu devorador.[22]

Campu de Batalla Pocket[editar | editar la fonte]

(Primer apaición: Marvel Boy # 2 Sept 2000) Otra pieza d'arsenal d'altu grau arrexuntada del caxé d'armes personales de The Marvel. Un cubu rosa multidimensional que podría crear simulacros 4-D de redolada d'espaciu real con física intercambiable. Podría espandir el so tamañu y atraer grandes oxetos o ensames de persones dientro de les sos llendes y camudar la naturaleza de les constantes universales acordies colos comandos de los posesores; maquillase vuélvese escontra baxo, vuélvese a la derecha, inviértese la gravedá o se da a una nave espacial que s'estrelle les propiedaes d'una súper bola.[23]El campu de batalla tien 9 configuraciones distintes, caúna cola so propia forma de física. Noh-Varr esplica que con él, él puede controlar los diez de la so exa. Dientro d'estos espacios de campu de batalla, los usuarios pueden crear un bolsu de subdimensiones editables que los usuarios pueden doblar pola so propia voluntá, como fixo Ronan colos sos poderes aumentaos del Vortex Negru. Creando en pallabres de Noh-Varr, micro realidad acusatorias impulsaes pola culpa d'otros atrapaos nelles.[24]

Historia ficticia[editar | editar la fonte]

Antigüedá[editar | editar la fonte]

Fai eones, los seres de poder masivu conocíos como Proxenitores llegaron a Hala y emplegaron na so población primitiva una sustancia conocida como Prima Materia, que sirvió como catalizador pa faer evolucionar a la población d'Hala dende la so forma primitiva.[25]El planeta finalmente sería visitáu por otra raza de seres de poder masivu que tamién esperimentaría na so población.[26]

Fai un millón d'años, una raza de reptiles humanoides llamaos Skrulls atopar cola prehistórica Hala.[26]Nesi momentu, los Skrulls yeren una raza en gran midida pacífica, y dedicáronse a educar a los nativos hasta'l puntu de poder xunise al so imperiu comercial. Sicasí, Hala foi'l llar de dos races igualmente intelixentes, los Kree y los Cotati.[27]

Los Skrulls propunxeron una prueba pa determinar la raza más digna. Esta prueba consistió en llevar a 17 miembros de cada raza a planetoides distantes en distintos sistemes solares n'otra galaxa, apurriéndo-yos suministros completos pa un añu y depués tornar a la fin d'esi periodu pa xulgar el valor de lo que cada grupu llograra crear.[28]La nave estelar Skrull llevó a los Cotati a una lluna manera nun sistema solar y depués llevó a los Kree a la lluna de la Tierra, onde crearon un sable, l'Área Azul , y dexar ellí. Mientres los Cotati usaben les sos habilidaes pa crear un formosu xardín na so antigua lluna manera, los Kree usaron la teunoloxía rudimentaria proporcionada polos Skrulls pa construyir una ciudá magnífica. Un añu dempués, los Skrull tornaron pa xulgar los llogros de los dos grupos y devolvelos a toos a Hala. Una vegada de vuelta nel so mundu natal, el líder Kree Morag enterar de que, anque los Skrulls que recuperaren el so grupu quedaren desaxeradamente impresionaos pela ciudá xigante, los otros Skrulls quedaron más impresionaos pol ésitu de Cotati. Enfurecidos, los Kree primeru aniquilaron a los Cotati y depués, cuando la delegación de Skrull protestó, matar tamién y apoderáronse de la nave espacial de los Skrull. Depués dispunxéronse a descifrar la teunoloxía de la nave estelar.

Guerra Kree-Skrull[editar | editar la fonte]

A los cien años d'adquirir la teunoloxía interestelar de los Skrulls, l'imperiu Kree empezó a estendese por tola Gran Nube de Magallanes. Los Kree llanzaron un ataque contra l'imperiu Skrull y los pacíficos Skrulls viéronse obligaos a convertise en guerreros pa defendese. La guerra Kree-Skrull va siguir mientres cientos de miles d'años.

Coles mesmes, los Cotati n'Hala casi fueron conducíos a la estinción pol Kree. Sicasí, un pequeñu grupu de Kree, los sacerdotes pacifistes de Pama, escondieron y caltuvieron a salvo a un grupu de Cotati. Eventualmente, estos Kree empezaron a adorar a los Cotati que caltuvieren abrigaos. Pa escondelos y caltenelos a salvo, los sacerdotes reasitiaron a los Cotati sobrevivientes en tol universu.

Alredor de 250 años dempués, el Conseyu Científicu de Kree, consciente de que los Skrulls crearen una vegada una arma increíblemente poderosa llamada Cubeta Cósmica, diseñó una supercomputadora cibernética / orgánica llamada Intelixencia Suprema (dacuando referida pol honoríficu "Supremor") p'ayudar. na creación d'un Cubu. Cuando l'ordenador volvióse funcional, determinó qu'un Cubu Cósmicu sería demasiáu peligrosu de construyir y refugó la solicitú del Conseyu Científicu. L'ordenador depués usóse a cencielles como asesor.

Al empiezu de la Guerra Kree-Skrull, fai millones d'años nel tiempu de la Tierra, los Kree establecieron una estación nel planeta Uranu, una posición estratéxica ente los imperios Kree y Skrull. Al traviés del so trabayu nesta estación, afayaron que la vida sensible na Tierra cercana tuviera potencial xenéticu invertíu nella polos Celestiales alienígenas. Intrigado, el Kree empezó a esperimentar col entós primitivu homo sapiens de la Tierra.

El so oxetivu yera aparentemente doble: investigar posibles formes de refugar el so propiu estancamientu evolutivu y crear una poderosa raza de soldaos mutantes pa usar contra los Skrulls. Sicasí, anque los sos esperimentos tuvieron ésitu na creación d'una cepa de la humanidá con habilidaes estraordinaries y diverses, asumióse que los Kree aparentemente abandonaron los sos esperimentos por razones qu'entá nun tán clares. Sicasí, más tarde revelóse que la Intelixencia Suprema, ello ye que predixera la so muerte poles manes d'estos esperimentos y ordenó la so destrucción.

Los sos suxetos de prueba, eventualmente denominaos los Inhumanos, llegaron a formar una sociedá propia, qu'espolletó en reclusión del restu de la humanidá. La so ciudá Attilan foi reasitiada con frecuencia. El Kree finalmente abandonó'l proyeutu, pero aparcó un robot de vixilancia xigante, Sentry 459, nuna pequeña isla del Pacíficu Sur. El despreveníu espertar de los Cuatro Fantásticos de la Centinela largamente dormíu,[29]sollertó a los Kree sobre l'avanzáu estáu d'evolución de la Tierra. La destrucción del Sentry traxo al funcionariu Kree a Ronan l'Acusador, col enfotu de xulgar a los que "asesinaron" al guardia d'avanzada. Tenía la intención de castigar a los Cuatro Fantásticos, pero ganar.[30] La mesma gana de Ronan aumentó l'escrutiniu de Kree de la Tierra, desencadenando una cadena d'eventos que sigue repercutiendo.

Col tiempu, y mientres la guerra colos Skrull enllargábase, la Intelixencia Suprema gradualmente atropó más y más poder políticu y responsabilidá hasta que finalmente foi escoyíu como gobernante absolutu de los Kree. Eventualmente, la Intelixencia Suprema aportó a adorada y formóse una relixón entamada a la so alredor.

La Guerra vien a la Tierra[editar | editar la fonte]

La importancia de la Tierra como cabeza de sablera estratéxica fíxose evidente cuando los Vengadores arreyar na última ronda d'hostilidaes Kree-Skrull.[31]Afayóse que los Skrull habíense infiltrado na sociedá humana nun esfuerciu por controlar la infraestructura política d'Estaos Xuníos, usando les sos habilidaes de cambéu de forma pa reemplazar figures polítiques clave. Mentanto, los Kree taben restableciendo los llazos culturales colos Inhumanos, supuestamente col propósitu del intercambiu teunolóxicu, anque les sos verdaderes intenciones resultaron ser muncho más siniestres.

Nesti puntu, el Capitán Marvel, ex héroe del Imperiu Kree, averar a los Vengadores con evidencia de qu'elementos renegaos dientro de la Xerarquía Kree (lideraos por Ronan l'Acusador) entamaben 'borrar' a la humanidá por aciu l'usu de teunoloxía exótica. Esti esquema particular foi atayáu por Marvel y los Vengadores (entendíos, nesi momentu, de Goliath 2, Quicksilver, la Scarlet Witch, la Visión, Yellowjacket, Wasp, y el llau eternu de Rick Jones) pero resultó ser solo'l la punta del iceber.

A midida que la guerra intensificábase y la posición de la Tierra volvíase cada vez más precaria, los Avengers orixinales (incluyíos Thor, Iron Man y el Captain America) volvíen al serviciu activu dempués d'un grupu esplorador de Skrull (lideráu pola amenaza interestelar Super-Skrull) llogró secuestrar a Marvel, Quicksilver y la Bruxa Escarlata. El Skrull tamién intentó destruyir el Gran Abellugu de los Inhumanos con un dispositivu incendiariu de nivel nuclear, pero falló cuando los Vengadores intervinieron. Este foi'l primer niciu del grupu de que se taba llibrando una guerra interplanetaria pola posesión de la Tierra. Mientres el conflictu que siguió, el Súper-Skrull llevó a los sos prisioneros de vuelta al mundu natal de Skrull, dexando que los Vengadores restantes recoyeren les pieces y reformaren les sos estrozaes fuercies.

El conflictu empioró cuando los Vengadores empezaron a entender la escala de la guerra qu'españó a la so alredor. Partiendo en busca de los sos aliaos secuestraos, afayaron una vasta armada 'Skrullian' en ruta p'afarar el planeta Tierra; una flota equivalente de Kree preparada p'aniquilar a los Skrulls; y una insurrección a gran escala ente la Intelixencia Suprema y Ronan l'Acusador. Tolos bandos taben decidíos a invadir o abrasar la Tierra pa evitar que cayera nes manes "equivocaes". Lideraos por Thor, Iron Man y Visión, los Vengadores llanzaron un ataque contra la nave insinia de Skrull, llogrando de dalguna manera volver tras la flota dempués d'una batalla desesperada (mientres la cual Goliath 2 foi consideráu MIA y presumiblemente muertu cuando intentó detenelo una nave espacial Skrull que llega a la Tierra).

La guerra llegó al so fin[32]cuando la Intelixencia Suprema llogró llevar a Rick Jones a la so presencia. La Intelixencia fuera usurpada por Ronan l'Acusador, pero (como lu esplicó a Rick en retrospectiva), inda yera capaz d'enriar los sos poderes al traviés d'un axente. Ente que a la Intelixencia importábalu pocu'l destín de la Tierra y los sos habitantes, reconoció que la guerra Kree-Skrull yera inútil, y alterió temporalmente l'ADN de Rick pa lliberar el so "potencial evolutivu completu". Armáu con poderes divinos, Rick lliteralmente conxeló a les fuercies Kree y Skrull a metá de camín, dexando que la Intelixencia restableza'l control sobre la so xente y detenga la guerra.

L'esfuerciu foi demasiáu pa la fráxil fisioloxía humana de Rick; mientres cayía ensin vida al suelu, la Intelixencia Suprema teletransportó a los Vengadores restantes al so llau pa guardar el so aveséu sacrificiu. La ironía nun se perdió nos héroes aconceyaos, quien reflexaron qu'un adolescente fráxil tuviera ésitu onde tolos sos poderes coleutivos fallaren. L'últimu actu na traxedia cósmica foi lleváu a cabu pol Capitán Marvel, quien, entendiendo la delda de toos ellos, alcordó fundir la so fuercia de vida col cuerpu de Rick, lo que fizo que'l neñu volviera en cantu de la muerte a cuenta de la so propia llibertá individual.

Futura Guerra Kree-Skrull[editar | editar la fonte]

En dellos momentos de los años posteriores a la fin de la primer guerra Kree-Skrull, díxose que les hostilidaes españaren nuevamente ente los dos imperios. Nun ta claro qué serios fueron estos conflictos anque de cutiu denominar "guerres".

La más importante d'estes instancies llegó cuando los Skrulls perdieron la so capacidá de camudar de forma,[33] y un Skrull Warlord provocó nueves hostilidaes. Mientres esta guerra, la Intelixencia Suprema foi incapacitada por Silver Surfer.[34]Dempués, Nenora, un espía Skrull amarutáu d'un altu funcionariu de Kree, tomó'l mandu del imperiu Kree. La guerra terminó cola muerte de Nenora a manes de S'ybill, la Emperatriz Skrull. La rexencia de los Kree foi asumida por un alienígena llamáu Clumsy Foulup,[35]quien llueu foi asesináu por oficiales militares Kree.[36]

Les maquinaciones de Thanos llevaron a la eliminación repentina de la metá de les formes de vida del universu. Ensin dase cuenta del papel de Thanos na desapaición, los Kree y los Skrull culpáronse mutuamente y anovaron temporalmente la llucha.[37]

Guerra Kree-Shi'ar[editar | editar la fonte]

Non muncho dempués de que terminaron los conflictos colos Skrull, los Kree nuevamente viéronse envolubraos nuna guerra, esta vegada col Imperiu Shi'ar. Esta guerra foi muncho más curtia, y foi diseñada polos Skrulls y l'Intelixencia Suprema.

Los Vengadores de la Tierra arreyar nel conflictu cuando los Shi'ar abrieron un furacu de viérbene nel sistema solar de la Tierra pa llograr accesu rápidu al territoriu de Kree, ensin esmolecese pol dañu que se causaría al Sol de la Tierra como resultáu. La so participación inadvertidamente desencadenó una cadena d'eventos que llevaron a la detonación d'una Nega bomba nel espaciu Kree.[38][39]La esplosión de la bomba, na cual la enerxía negativa foi llanzada al espaciu causando un esplosivu desaxeradamente poderoso y una reaición radiactiva, afaró l'imperiu Kree, y llevó a la so rindición al Sh'iar. Finalmente revelóse que la Intelixencia Suprema yera la responsable postrera de la detonación de la bomba, yá que tou yera un apueste pa poner en marcha'l desenvolvimientu xenéticu de la raza Kree.

El territoriu Kree foi depués amestáu por Sh'iar, cola emperatriz Lilandra nomando a la so hermana Ave de muerte como l'alministradora de los territorios. Ave de muerte abandonó esta publicación dende entós.

Ruul y retcon[editar | editar la fonte]

Los Kree restantes desenvolver nel Ruul al traviés de les maquinaciones de la Intelixencia Suprema y el Cristal Forever, un artefautu místicu bien poderosu. Como Ruul, la raza orquestó los eventos de "Máxima Seguridá" que temporalmente convirtieron a la Tierra nuna prisión. Cuando se revelaron l'orixe de Kree y les manipulaciones detrás d'escena, los Kree llograron lliberar del dominiu Shi'ar.[40]La raza Kree foi depués restaurada a la so forma orixinal.[41]

Los soldaos Kree tamién apaecieron mientres los Vengadores Desunidos, cuando atacaron la Tierra y fueron espulsaos ​​polos Vengadores.[42]

Aniquilación[editar | editar la fonte]

En Annilation # 2, revélase que les fuercies Kree, comandadas pola casa mercante de Fiyero, constitúin el 90% del Frente Xuníu. Nel n.° 5, dempués de que la misericordia matara a la Intelixencia Suprema y aniquilara la Casa de Fiyero, Ronan l'Acusador asumió'l control del Imperiu Kree.

Aniquilación: Conquista[editar | editar la fonte]

Mientres Aniquilación: Conquista, l'Imperiu Kree ye asimiláu pola Falanxe. Los Phalanx y Ultron aisllen l'espaciu Kree del restu del universu, pero son deteníos polos Guardians of the Galaxy del añu 3000, Nova, Warlock y el fíu de Warlock.[43]

Invasión Secreta[editar | editar la fonte]

Los Kree tienen un axente na Tierra que s'entera de la Invasión Secreta de Skrull pero supuestamente ye asesináu primero que pueda pidir ayuda.

Noh-Varr, un Kree d'una Tierra paralela, proclama'l planeta so la proteición de Kree y toma parte na batalla final. Él ye consideráu un héroe pola población del planeta y polos Kree qu'aprienden de la so valentía mientres l'ataque. Él toma'l mantu del Capitán Marvel y sirve nos Vengadores de Osborn hasta que s'entera de la so verdadera naturaleza. Mientres fuxe, iguar pa comunicase cola Intelixencia Suprema que-y otorga'l títulu y la posición de Proteutor de la Tierra y otorgar un par de Negabands personalizaes.

Ronan l'Acusador, el gobernante en funciones del Imperiu Kree, forxa una alianza cola Familia Real Inhumana p'alcontrar y salvar a Black Bolt de los Skrulls. Ronan solo acepta ayudar a los Inhumanos en cuenta de la mano de Crystal en matrimoniu, a lo qu'Aguamala ta d'alcuerdu.[44]

=== Guerra de Reis Pocu dempués de qu'asoceda la Invasión de la Tierra, los Inhumanos empiecen el so asaltu personal contra l'Imperiu Skrull. Dempués de destruyir un buque de guerra Skrull que fuxó al espaciu Shi'ar, según a trés Warbirds Shi'ar, los Inhumanos depués viaxen a Kree-llar y reclamen el dominiu sobre l'Imperiu Kree.[45]

L'Emperador Vulcan, líder de los Shi'ar, declara la guerra contra los Kree y llanza un ataque sorpresa mientres la boda de Ronan y Crystal. Los Kree tomen represalies y, al traviés de les aiciones de los diversos miembros de la familia real, fáense querer polos Kree.

Dempués del asesinatu de la ex Emperatriz Lilandra, los Kree llancen una T-Bomb destinada a terminar la guerra rápida y decisivamente. La bomba funciona cola voz de Black Bolt, que mora na bomba. Black Bolt ye atacáu por Vulcan y los dos son daos por muertos cuando la bomba esplota nel territoriu de Shi'ar. Los Kree reclamen la victoria y el control del imperiu Shi'ar.[46]

Reinu de Reyes[editar | editar la fonte]

Aguamala llucha de volao como únicu gobernante del Imperiu Kree[47]hasta que Black Bolt tornó a Attilan pocu dempués de la so supuesta muerte.[48] Llevó a los Kree y Inhumans a la batalla mientres la Guerra de les Cuatro Ciudaes.[49]

AvX: Avengers vs X-Men[editar | editar la fonte]

Tres el advenimiento de la Fuercia Fénix, dirixir escontra la Tierra en busca del so postreru anfitrión. Noh-Varr ye contactáu pola Intelixencia Suprema del universu principal mientres los Vengadores preparar pa interceptar al Fénix primero que caya en tierra, esixendo que prinde la so poder pal Imperiu Kree ensin importar el costo.[50]Una vegada dempués del fracasu inicial, los más poderosos de la tierra eventualmente tienen ésitu na adquisición de la so esencia dientro del martiellu encantáu de Thor; arriendes de dichu llogru, sicasí, Proteutor traiciona al equipu y apurrir a la Supremor según la direutiva de la so misión.[51]

Pero al dase cuenta de que los Kree nun teníen la intención de salvar a la Tierra del Fénix, Noh rápido atacar y devolvió la esencia Fénix a los Vengadores enfurecidos que lo dexaron tras d'un home marcáu n'Hala cuando tornen a la tierra. Noh, per otru llau, ye escorríu ensin piedá pola so traición, les sos Nega Bandes que los sos persiguidores acusadores quitáron-y, mientres los sos antiguos compañeros tornaben a casa. Primero que llogren atopalo, sicasí, llanta una bomba que destrúi a los sos atacantes xunto cola vivienda principal del Supremu.[52]

Un grupu secretu trabayando alredor de la xerarquía de Kree al traviés de Plex como control mental usaría más tarde el poder de la fuercia cósmico xunto col Cristal M'Kraan pa revitalizar al so campeón cayíu; el Capitán orixinal Mar-Vell.[53]Con un héroe Kree agora resucitáu sol so mandu, los héroes designáu Kree Carol Danvers y Noh-Varr llueu quedaríen sol mandu de Mar-Vell y la tresmisión manipulatoria basada en xenes utilizada pa manipoliar a los Kree al so serviciu. Causando qu'enciendan a los Vengadores secretos y ordenen una execución pública pa dalgunos d'ellos cuando llegue'l Fénix.[54]

Como se reveló más tarde, los difuntos deshonrados de Mar-Vell actuaríen p'alloñar al Fénix de la Tierra y escontra Hala nun intentu suicida de poner en marcha la trescendencia de les races. Esti plan fracasó cuando la Visión emitió una contra tresmisión a les habilidaes psicosemáticas úniques de dichu gran sobrín controlando a toos n'Hala, una y bones el padre suicidóse antes de matar al so propiu fíu, el mundu natal del Kree salvóse cuando'l Capitán Marvel sacrificó la so propia vida y les enerxíes del Fénix él como la entidá vieno recuperalo.[55]

Infinity[editar | editar la fonte]

Mientres la hestoria de Infinity, Ronan l'Acusador y l'Intelixencia Suprema apaecen como miembros del Conseyu Galácticu onde representen l'Imperiu Kree.[56]Dempués de la engarradiella colos Constructores y la llucha contra Thanos, la Intelixencia Suprema pudo perdonar a Ronan l'Acusador y al Exércitu Kree.[57]

El Vórtice Negru[editar | editar la fonte]

Mientres la hestoria de El Vórtice Negru, Ronan l'Acusador roba El Vórtice Negru de los X-Men con poderes cósmicos, quien depués ataquen a Hala. Eventualmente vanse, pero Señor Cuchiellu aprovecha la oportunidá pa robar El Vórtice Negru y depués destrúi a Hala y a la Intelixencia Suprema de la pequeña vengación.[58]Ronan y la Flota Imperial sobreviven y l'última grana restante de la Intelixencia Suprema foi robada del Coleicionista pola hermanasca de Star-Lord, Capitána Victoria.[59]

Reales[editar | editar la fonte]

Como la familia real Inhumana, cola ayuda de Noh-Varr, dirixir a les ruines d'Hala en busca del Primagen. Ellos son atopaos por Ronan l'Acusador, inda cósmicamente empoderado, que los atrapa a toos nuna prisión escurrida psicolóxicamente, diseñada p'acoradar a cada unu de los sos deteníos.[60]

Marvel Boy discierne que diches ilusiones son similares a los sos efeutos Pocket Battlefield, y trabaya col so propiu dispositivu de campu de batalla. Camudase a Aguamala, Crystal, Gorgon, Flint y Swain gratis cola ayuda de Maximus mientres aselu al difuntu acusador col so dispositivu We-Plex Intelligence pa da-y simulaciones d'un prósperu del Imperiu Kree.[4]

Dempués d'ayudar a semar les granes pa restablecer la reforma del Kree cayíu, Los Reales vanse. Dexando que'l postreru acusador recueya les pieces y, con un pocu de suerte, reparar cola ayuda de la intelixencia de Plex, que vuelve crecer constantemente, y Crystal vien pocu dempués d'una separación desgarradora col so antiguu amor.[61]

Otres versiones[editar | editar la fonte]

Guardians of the Galaxy[editar | editar la fonte]

Un miembru del grupu villanu Fuercia na realidá de la Tierra-691 conocer col nome d'Ochenta y cinco.

Casa de M[editar | editar la fonte]

Na realidá de la Casa de M, Genis-Vell ye un embaxador Kree que foi convidáu a la Casa de Magnus en Genosha.

MC2[editar | editar la fonte]

La centinela de la Tierra ye un híbridu humanu / Kree de la realidá MC2.

Ultimate Marvel[editar | editar la fonte]

Los Kree fueron presentaos a la realidá d'Ultimate Marvel pola miniserie Ultimate Secret. Los Ultimate Kree son pexes marrones con apariencia de pexe y güeyos verdes brillantes. Ellos alienden una atmósfera similar a la de la tierra, y los sos gargüelos nun pueden falar inglés ensin cambeos quirúrxicos. Ultimate Kree refirióse a una Intelixencia Suprema, pero entá nun se demostró. Dalgunos d'ellos adoren, o siguen les enseñances de, un ser llamáu Hala, una figura histórica comparable a Buda que predicó sobre la preservación de la vida mientres afirmaba nun ser un dios.[62]

El Capitán Supremu Marvel (Mahr Vehl) ye un espía Kree na Tierra, alteriáu quirúrgicamente pa paecer humanu, amás de tener un arsenal d'armes defensives enllantaes cibernéticamente, y pertenez a una familia que se diz que baxó d'Hala.[63]

Yahn Rgg tamién apaez nesta realidá onde ye la versión del Universu Supremu de Yon-Rogg.[63]

Tierra-200080[editar | editar la fonte]

La realidá de la cual provenía'l 18vo. Unviáu Diplomáticu de la Gestalt que s'estrelló nel universu Marvel. La Realidá de la cual Noh-Varr, l'héroe dimensional perdíu y pícaru de dichu universu provién de. Nes sos propies pallabres y nel rellatu históricu de la unidá We Plex, ye un paralelu utópicu empobináu por un Imperiu Kree intergaláctico y interdimensional. Onde viaxar ya interactuar con mundos paralelos al traviés del cuasiverso ye lo más básico pa la flota Kree Diplomatic Gestalt Naval del so continuu.[64]

N'otros medios[editar | editar la fonte]

Televisión[editar | editar la fonte]

  • Kree apaez nel episodiu de Silver Surfer "Xusticia Radical" como miembru de los Caminantes, un grupu compuestu por delles races alienígenas movíes por Galactus.
  • Kree apaez nos episodios de Fantastic Four: World's Greatest Heroes "Prueba de fueu", "La vengación de los Skrulls" y "Concursu de campeones".
  • Kree apaez nos episodios de The Super Hero Squad Show "La alienación del surfista" y "La batalla final (dixi)".
  • Kree apaez nos episodios de The Avengers: Earth's Mightiest Heroes:[65]
    • Na primer temporada, episodiu "459", unvien a unu de les sos centineles a la Tierra que ye útil como poste estratéxicu na so guerra colos Skrulls. Sicasí, gracies al ataque d'Ant-Man, Wasp y Carol Danvers, el Sentry empieza a activar una nega-bomba Kree y destruyir a la humanidá. Esto torgar Iron Man, Thor y Mar-Vell, un capitán de la división científica de la Marina Kree que quier protexer a la humanidá (Carol en particular). Dempués Mar-Vell llueu dexa d'alegar el casu de la Tierra a la Intelixencia Suprema.
    • Na segunda temporada, episodiu "Michael Korvac", Revélase que'l Kree secuestrara y esperimentara en Michael Korvac que terminó con Michael Korvac que destruyía la nave de Kree qu'él taba a bordu. Nel episodiu "Bienveníu al Imperiu Kree", Ronan l'Acusador llevó a Yon-Rogg, Mar-Vell y Kalum Lo a la Tierra pa faer que la Tierra xunir al Imperiu Kree. Mientres Kalum Lo y el so soldaos faen cargu de la nave de Kang el Conquistador, Damocles (que se convirtió na base S.W.O.R.D.), na xera de Ronan, Yon-Rogg y Mar-Vell a la Tierra pa xulgar a los seres humanos pa ver si la Tierra ye digna de xunise al Imperiu Kree. Kalum Facer que la esclava alienígena de Kree, Sydren, ingresara dellos códigos nel ordenador de Damocles pa llograr el control de tola nave. Abigail Brand derrota al Kree y llibera a Sydren del control Kree. Ente que los Vengadores y Carol Danvers, agora como Ms. Marvel, ganaron a Ronan l'Acusador, S.W.O.R.D. toma'l control de la nave Kree. Ronan y los soldaos kree arreyaos son unviaos a la prisión 42. Nel episodiu "Operación de la nube galáctica", los Kree ataquen a la nave S.W.O.R.D. Falchion mientres la so intriga p'abrir un furacu de viérbene cerca del sol de la Tierra. Coles mesmes, un equipu de Kree negru-ops unviar pa rescatar a Ronan l'Acusador de la Base Hidro-Base. Captain America, Thor, Iron Man, Wasp, Ms. Marvel, Hawkeye, Visión, Capitán Mar-Vell y Peter Corbeau fueron capaces de detener el dispositivu de furacu de viérbene, pero terminaron zucaos escontra l'espaciu Kree. Nel episodiu "Vive como Kree o muerre", Los Vengadores dixebrar nel choque-aterrizaxe n'Hala. Capitán América, Wasp, Marvel, Capitán Mar-Vell y Peter Corbeau son aprehendidos polos soldaos Kree y llevaos ante la Intelixencia Suprema. La Intelixencia Suprema entós tien a los humanos esperimentaos pa ver de lo que los humanos son capaces. Cuando'l capitán Mar-Vell intenta invocar a la Intelixencia Suprema por que los lliberar de los esperimentos, la Intelixencia Suprema afirma que "los traidores del Imperiu Kree nun tienen voz". Thor ocupar de los soldaos Kree y les sos Centineles, ente que Iron Man, Black Panther, Hawkeye y Vision lliberen a los sos compañeros d'equipo cautivo. Dempués de que los Vengadores y Mar-Vell llograron cerrar la Intelixencia Suprema por un tiempu, Mar-Vell entama llevar a los Kree a una nueva era de paz.
  • Kree apaez na segunda temporada de Hulk and the Agents of S.M.A.S.H., nos episodios de "Planeta Hulk, Parte 1 y 2", "Un Druff ye abondu", "El Dia de Banner" y "Planeta Bisarma, Parte 1 y 2".
  • Kree apaez na nueva serie Guardians of the Galaxy. Los Kree conocíos son Ronan l'Acusador, Korath el Persiguidor, la Intelixencia Suprema y Wraith.
  • Kree apaez na tercer temporada de Avengers: Ultron Revolution, episodiu, "Capitána Marvel". La so hestoria con Carol Danvers y que se convirtiera en Ms. Marvel y más tarde el Capitán Marvel taba intacta. Un grupu de Kree empobináu por Galen-Kor llegó a la Tierra cola misión de secuestrar a los acabante remanecer Inhumanos ya inclusive secuestrar al Capitán Marvel como un bonu. Ellos corrieron con Capitána Marvel, el Capitán América, Falcon y Thor inclusive cuando fueron engañaos nel so barcu amarutáu. Dempués de lluchar contra'l Kree Sentry, Galen-Kor y los soldaos Kree con él llucharon contra los Vengadores hasta que salieron de la nave al enllenalo con un gas peligroso que los Kree nun se ven afeutaos. Cuando'l gas peligroso foi peneráu fora de la nave, Galen-Kor atacó'l so avión de combate colos otros soldaos de Kree y les centineles de Kree ente que tenía un misil que llanzara'l gas peligroso la tierra. Cola ayuda de los otros Vengadores, Capitán Marvel, Capitán América, Falcón y Thor desactivar los misiles, ganar a Galen-Kor y los sos soldaos, y tresferir a los sos cautivos Inhumanos a Attilan.
  • Kree apaez na serie Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. del universu cinematográficu de Marvel
    • Na primer temporada, episodiu "TAHITI", l'axente de S.H.I.E.L.D., Phil Coulson afaya un cadabre de piel azul nuna instalación secreto y soterraño mientres busca la fonte del sueru rexenerativu GH-325. El productor executivu Jeffrey Bell confirmó más tarde qu'ésti yera'l cuerpu d'un Kree. Nel episodiu " Yes Men ", Coulson pregúnta-y a Sif si atopó dalguna especie alienígena de color azul. Los Kree tán ente les especies qu'ella llista pol so nome, anque ella aportuna en que nunca visitaron la Tierra.
    • Na segunda temporada, los episodios "... Ye Who Enter Here", "What They Become" y " Who You Really Are", revélense qu'una faición Kree rogue visitó la Tierra como parte de los sos esperimentos pa crear xenes alteriaos soldaos según Raina, en contraste con otros creyendo que taben actuando pa conquistar o destruyir la humanidá, los Kree crearon a los Diviners col propósitu de ingeniar a los Inhumanos mientres llimpiaben aquellos que les reliquies consideren indignes del procesu. L'episodiu "Who You Really Are" reveló qu'estos Kree, que los sos esperimentos fracasaron n'otros planetes, fueron esaniciaos pol Imperiu Kree. Siendo sollertáu por una señal, Un guerreru Kree llamáu Vin-Tak (interpretáu por Eddie McClintock) vieno a la Tierra p'atopar a los restantes adivinos que la faición Kree esconder na Tierra p'asegurar que los esperimentos nun se volver# a entamar nel casu de que los restos de la faición Kree llegó a la Tierra Corriendo col equipu de Coulson y Sif, que'l so alcordanza robó temporalmente cola so porra, Vin-Tak enterar de que Skye yera una Inhumana ya intentaba matala. Por suerte, Bobbi Morse usa la porra de Vin-Tak por que se escaeza de por qué vieno a la Tierra cuando Sif acompañar de regresu a Hala. Nel episodiu "Scars", amuésase que la faición de Robert Gonzales de S.H.I.E.L.D. llogró un material similar al monolitu que los Kree entamaben usar pa destruyir a los Inhumanos. Esta roca unvia a cualquier persona que ye zucada nél a otru planeta onde un ser inhumanu conocíu como Hive foi desterráu.
    • Na tercer temporada, episodiu "Failed Experiments", revelóse que los guerreros Kree conocíos como Kree Reapers fueron los responsables de secuestrar a los humanos pa los esperimentos Inhumanos como fixeron col guerreru maya que se convirtió en Hive. Cuando'l dispositivu que s'utilizó pa faer Inhumanos foi activáu por Hive, atraxo l'atención de los Kree Reapers onde unu d'ellos mató a Alisha Whitley. Dambos fueron asesinaos por Hive y Daisy Johnson, onde s'utilizó'l sangre d'unu d'ellos nos proyeutos de creación inhumana de Hive.
    • Na quinta temporada introdució Kree Kasius (retratáu por Dominic Rains), Sinara (retratáu por Florence Faivre), Hek-Sel (retratáu por Luke Massy), y l'hermanu de Kasius Faulnak (retratáu por Samuel Roukin) quien esiste nel añu 2091. L'episodiu "El que nos salvará a toos" presenta'l Kree Taryan (interpretáu por Craig Parker) que ye'l padre de Kasius y Faulnak y el representante de Kree na Confederación.

Películes[editar | editar la fonte]

  • Los Kree apaecen na película de 2014 Guardians of the Galaxy. Ronan l'Acusador y Korath el Persiguidor son Kree conocíos qu'apaecen na película. L'Imperiu Kree descríbese como apenes roblar un tratáu de paz col Cuerpu Nova de Xandar que termina una guerra secular. El tratáu encamienta al radical Ronan, l'Acusador, va embarcase nuna renegada campaña de xenocidiu contra Xandar. Pa la frustración de los Nova Corps, l'embaxador de Kree (retratáu por Tomes Arana) diz-y a Nova Prime que l'Imperiu Kree negar a detener a Ronan l'Acusador, yá que fixeron lo suficiente y que la intriga de Ronan l'Acusador nun ye'l so problema.
  • Los Kree van apaecer en Captain Marvel (2019).[66]

Videoxuegos[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Uncanny X-Men Annual #11 (1987)
  2. Imperial Guard #2 Feb 1997
  3. Avengers Forever #3 (Febreru 1999)
  4. 4,0 4,1 Royals #5
  5. Royals #9
  6. Secret Invasion: War Of Kings #1 (Mar 2009)
  7. Ultimate Secret Vol 1 #1-4 2005
  8. Marvel Knights/Marvel Boy Genesis Edition #1 Jul 2000
  9. What if #55 Nov 1993
  10. Quicksilver Vol 1 #10 (Aug 1998)
  11. Official Handbook of the Marvel Universe Vol 2 #7
  12. Marvel Super-Heroes Vol 1 #12
  13. Captain Marvel Vol 1 #16 (1969)
  14. Ultimate Secret Vol 1 #1-4
  15. Hunger Vol 1 #1-3 (2013)
  16. Ultimate Fantastic Four Vol 1 #52-53
  17. Captain Marvel Vol 1 #1
  18. Dark Avengers Annual Vol 1 #1 (2010)
  19. Marvel Boy #3 Oct 2000
  20. All-New Savage She-Hulk #3-4 (2009)
  21. Avengers Vol 1 #347 1992
  22. War of Kings Vol 1 #2 (2009)
  23. Royals #4 Aug 2017
  24. Royals #5 Sept 2017
  25. Royals #5
  26. 26,0 26,1 All-New Official Handbook of the Marvel Universe #6
  27. Avengers #133
  28. Avengers #133
  29. Fantastic Four #64 (July 1967)
  30. Fantastic Four #65
  31. Avengers #89-97
  32. Avengers #96-97
  33. Avengers Annual #17
  34. Silver Surfer vol 3 #8
  35. Silver Surfer vol 3 #31
  36. Silver Surver vol 3 #51-56
  37. Infinity Gauntlet crossover
  38. Operation Galactic Storm crossover
  39. Avengers vol. 1 #347 (Mayu 1992)
  40. Maximum Security: Dangerous Planet one-shot, Maximum Security #1-3 (Avientu 2000 - Xineru 2001)
  41. Captain Marvel Vol. 5 #6, cover date Abr 2003
  42. Avengers #500-504 (w)Brian Michael Bendis
  43. Annihilation: Conquest #1-6, Nova vol 4 #6-12
  44. Secret Invasion: Inhumans #3
  45. Secret Invasion: War of Kings (2009)
  46. War of Kings #1-6 (2009)
  47. "Realm of Kings: Inhumans" #1
  48. FF #6
  49. Fantastic Four #600-604
  50. Avengers Vol. 4 #25
  51. Avengers Vol. 4 #26
  52. Avengers Vol. 4 #27
  53. Secret Avengers Vol. 1 #26
  54. Secret Avengers Vol. 1 #27
  55. Avengers Vol. 1 #28
  56. Infinity #3
  57. Infinity #6
  58. Guardians of the Galaxy vol. 3 #25
  59. Legendary Star-Lord #12
  60. Royals #4
  61. Royals #6
  62. Ultimate Secret #4
  63. 63,0 63,1 Ultimate Secret #3
  64. Marvel Boy Vol 2 #6.
  65. «DVD Review: The Avengers: Earth's Mightiest Heroes! Vol 1 & 2 (Disney) | PENDRAGON'S POST». Pendragonspost.com (24 d'abril de 2011). Archiváu dende l'orixinal, el 29 de mayu de 2011. Consultáu'l 23 de xunetu de 2011.
  66. http://www.ign.com/articles/2018/05/05/the-captain-marvel-movie-everything-we-know-so-far

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]