Adam Warlock

De Wikipedia
Adam Warlock
Personaxe de Fantastic Four (en) Traducir
Universu Universu Marvel
Primera apaición
Marvel Comics
Creador/a/es Stan Lee
Jack Kirby
Información
Nome orixinal Adam Warlock
Nomatu Él, Warlock, Magnus
Sexu masculín
Especialidá Adam Warlock tien dellos poderes y carauterístiques sobrehumanes derivaes de la so estructura xenética artificial, como fuercia y resistencia aumentaes, según la capacidá del so cuerpu de tresformar enerxía cósmica con distintos efeutos y usos.
Afiliaciones actuales Miembro fundador de la Guardia del Infinitu
Afiliaciones anteriores Aliáu de Thanos, Pip el Troll, Dr. Estrañu, Hulk, Spiderman, Capitán Marvel (Mar-Vell) y Silver Surfer, el Truébanu, miembru honoríficu de los Vengadores
Familiares L'Enclave (creadores), Ayesha (ximielga xenética), Diosa (parte bona), Magus (parte malvada), Kismet (hermana), Ferre Estelar (sobrín)
Estatus actual Activu
[editar datos en Wikidata]

Adam Warlock ye un personaxe ficticiu qu'apaez en delles hestories de la editorial Marvel Comics. Crear Stan Lee y Jack Kirby, que lo bautizaron como Él, y apaeció per primer vegada nes páxines de Fantastic Four, nel númberu 66 (de setiembre de 1967). Darréu, Jim Starlin rediseñó por completu'l personaxe, dándo-y la so apariencia actual.[1] El personaxe tuvo'l so momentu de puxanza nes décades de 1970 y 1990. La prensa considéra-y un personaxe distintu a la mayoría de los superhéroes.[2][3]

Historia editorial[editar | editar la fonte]

La primer apaición de Adam Warlock, col nome de "Él", tuvo llugar nes páxines de Fantastic Four, anque la hestoria rellatada por Stan Lee y Jack Kirby nun se centraba nél como personaxe sinón que lo utilizaba como un recursu narrativu. La trama xiraba en redol al supergrupo y a "El Truébanu", un enclave de científicos que secuestrara a Alicia Masters p'ayudar colos sos esperimentos.[4]

En 1972, Roy Thomas y Gil Kane decidieron espandir l'esbozu de Llei y Kirby pa convertilo nun personaxe puramente dichu, renombrándolo como "Adam Warlock" y poniéndolo a prueba en dos númberos de la revista Marvel Premiere. Llegó a tener una revista propia, pero ensin ésitu: Thomas y Kane abandonar nel segundu númberu y en 1973 atayóse la publicación nel númberu 8. La hestoria que se desenvolvía na revista y qu'había quedáu inconclusa resolver nos númberos 176 a 178 de Incredible Hulk.

Jim Starlin retomó más tarde el personaxe, utilizándolo a partir del númberu 178 de Strange Tales. Tres el númberu 181, el personaxe volvió tener revista propia y, a pesar de que pasaren dos años dende la cancelación, retomóse la numberación de la previa, siguiendo col númberu 9. Jim Starlin desenvolvió una hestoria na que Warlock enfrentar a una versión futura d'él mesmu, el Magus, y utilizó tamién a Thanos, un personaxe que yá desenvolviera primeramente nel so pasu pola publicación del Capitán Marvel. Al terminar felicidá historia empezó una nueva na que Warlock enfrentar a Thanos, pero la revista atayar de nuevu nel númberu 16. La hestoria remata en Avengers Annual nᵘ 7, qu'arreya a los Vengadores, y depués en Marvel Two-In One Annual nᵘ 2, na que se suman a la saga Spider-Man y La Cosa. Na hestoria contenida nestos númberos Thanos queda convertíu en piedra. Gamora, Pip el Troll y el mesmu Warlock muerren y les sos almes queden atrapaes dientro de la Xema Alma de Warlock (una suerte de llimbu inaccesible), colo cual Starlin remata enagora les hestories de dichos personaxes.[5]

En 1984 l'autor Chris Claremont crea nes páxines de New Mutants a dos personaxes llamaos "Warlock" y "Magus", con una rellación análoga a la de Adam Warlock y el Magus escritos por Starlin anque se trata de personaxes distintos.

Sicasí, a principios de la década de los 90, Starlin entró a trabayar na serie del Silver Surfer y utilizó nuevamente a Thanos. Esto llevó al crossover del Guantelete del Infinitu, mientres el cual recuperó tamién a Warlock, Pip y Gamora.[6] Tres dicha saga, Warlock pasó a protagonizar una nueva revista propia, Warlock y la Guardia del Infinitu, un supergrupo nel que tamién figuraben Gamora, Drax el Destructor, Pip el Troll y Dragón Llunar.[7] A esto sumáronse tamién otros dos crossovers editoriales qu'apaecieron pocu dempués, la Guerra del Infinitu y la Cruzada del Infinitu, nos que Thanos, Warlock y la Guardia del Infinitu tienen un gran protagonismu, con villanos surdíos del propiu Warlock: un renacíu Magus y La Diosa. Esta etapa remató en 1995, tres la cancelación del títulu de la Guardia del Infinitu.

De magar, el personaxe apaez como convidáu en diverses revistes asitiaes en contestos cósmicos. Una de les más notables ye la revista de Thanos del añu 2003.

Historia del personaxe[editar | editar la fonte]

Creación[editar | editar la fonte]

Warlock foi creáu pol Enclave, un grupu de científicos coles mires de crear el ser humanu perfectu, la proyeición del futuru evolutivu de la Humanidá. La criatura resultante, conocida como Él, entendió de momentu que los sos creadores pretendíen dar un usu malinu a les sos habilidaes y remontóse contra ellos, mancándolos y estropiando el complexu nel que taba confináu.

Combate contra Thor[editar | editar la fonte]

Cuando fuxía del planeta, el Vixilante atrapó-y xunto a unos asteroides que diba investigar. Esto llevólu a atopase con Thor, llegando a intentar secuestrar a Lady Sif por que fuera la so compañera. L'enfrentamientu con Thor dexólu en cantu de la muerte. Tres esto, Warlock envolubrar nun brotu rexenerador pa renacer más tarde.

Na Contra-Tierra[editar | editar la fonte]

Ximir Alma ye una piedra verdosa qu'emite enerxía.

Namás renacer, atopó al Alto Evolucionador, que lo rebautizó como Adam Warlock. Amás, dio-y una Xema Alma, con cuenta de cumpliera cola misión de correxir los resultaos del so últimu esperimentu. Trátase de la Contra-Tierra, un planeta bien similar a la Tierra creáu pol Evolucionador nun intentu de construyir una sociedá utópica, oxetivu que diba llogrando, hasta que foi malvada pola maldá del Hombre Bestia.

Warlock viaxó hasta la Contra-Tierra y combatió a la criatura en devanéu hasta que finalmente llevó a cabu un plan desesperáu pa resolver el problema. Esti plan incluyía los ser crucificáu y morrer, resucitando a los 3 díes dempués d'un brotu rexenerador, y tuvo ésitu.

N'abandonando la Contra-Tierra, Warlock entró en contautu con un ser llamáu Magus, que creara en redol a sigo mesmu un vastu imperiu interestelar conocíu como la Ilesia de la Verdá, basáu na adoración incondicional y obligatorio al Magus. La Ilesia incluyía a billones de formes de vida, sometíes a la so tiranía.

Warlock llueu afayó que'l Magus yera en realidá la versión futura d'él mesmu. Warlock combatió-y ensin ésitu, yá que'l so yo futuru tenía un vastu poder. Mientres esta llucha conoció a los sos aliaos Pip el Troll, Gamora y Thanos, el titán llocu adorador de la Muerte. Cola so ayuda, Warlock llogró esaniciar la llinia temporal de la que procedía Magus, borrando la so esistencia retroactivamente a lo llargo del tiempu. Entós, Thanos proyeutó a Warlock dos años nel futuru onde guardó la so propia muerte, amarguríu, preparar pa renacer como Magus. Warlock entós tomó l'alma del so yo futuru morrebundu nel interior de Ximir Alma, creyendo asina terminar cola amenaza del so llau escuru.

Llucha poles estrelles[editar | editar la fonte]

Sicasí, tal que yá había vistu, Warlock atoparía los so final dos años más tarde. Thanos entamaba apagar les estrelles. Pero la so protexida, Gamora, pescudó'l so plan ya intentó detenelu, siendo derrotada y gravemente mancada. Warlock atopar morrebunda y tomó la so alma na so Xema, entendiendo la estensión del plan de Thanos nel procesu. Enfurecido, Warlock buscó a aliaos que lu ayudar na so cruzada contra'l Titán Llocu.

Viaxó hasta la Tierra, onde atopó ayuda nos Vengadores. Ellí esplicó-yos el plan de Thanos de borrar les estrelles del cielu. Entós fixeron planes p'atacar la nave espacial de Thanos, el Santuariu II. Thanos prindó a Pip el Troll, el meyor amigu de Warlock, cuntó-y el so plan, borró'l so mente y dexar abandonáu por que Warlock atopar y asina enfurecerlo. Al ver el cuerpu ensin mente de Pip, Warlock fixo entrar la so alma na Xema, conociendo asina'l plan maestru de Thanos. Warlock y el Capitán Marvel, xunto col restu de los Vengadores, atacaron a Thanos, que s'atopaba al otru llau del Sol.

Mientres la batalla Warlock viose obligáu a abellugar la so alma nel interior de Ximir Alma, onde atopó'l Mundu-Xema, un utópicu paraísu pobláu poles almes que la habitaben, atopando asina la paz. Mentanto, los héroes fueron vencíos pol titán, que pretendía usar la Xema como arma. Mientres la Xema Alma atropaba poder abonda como pa destruyir el sol terrestre, el recipiente que lu contenía foi destruyíu pola intervención de Spiderman y la Cosa. Al quedar llibre, l'alma de Adam Warlock salió de Ximir Alma. Nesta forma d'enerxía pura, atacó a Thanos, convirtiéndolo en piedra. Tres esto, l'espíritu de Warlock tornó al mundu de felicidá del interior de la Xema, onde aportó al líder de les almes.

El Guantelete del Infinitu[editar | editar la fonte]

Warlock vivió pacíficamente mientres munchos años nel Mundu-Xema, con Pip y Gamora, hasta que Thanos creó'l Guantelete del Infinitu, que-y convirtió nun dios con un poder total y absoluto, col fin de matar a la metá de los seres vivos del universu y llograr asina l'amor de la Muerte. En siendo informáu por Drax el Destructor y Silver Surfer que les sos almes fueren robaes por Thanos, Warlock viose obligáu a atayar de nuevu los sos planes. Warlock proyeutó les almes de Pip, Gamora y la suya a trés humanos apocayá finaos. Los sos poderes tresformaron los cuerpos muertos hasta consiguir una nueva versión más poderosa de los sos antiguos cuerpos. Entós axuntóse col restu de los héroes de la Tierra p'atacar a Thanos na so plataforma espacial. L'ataque nun yera más qu'una distraición diseñada pa dexar a Silver Surfer arrampuñar el toupoderosu Guantelete del Infinitu a Thanos, pero falló.

Thanos perdió finalmente la so divinidá por cuenta de la traición de la so "nieta" Nebula. En siendo rescatáu pol Dr. Estrañu, ayudó a Warlock a ganar a Nebula, dempués de lo qu'Adam apoderar del Guantelete del Infinitu, xubiendo asina a la divinidá. Poco dempués, Warlock foi convencíu pol Tribunal Viviente de que yera indignu de faese col poder supremo, estremando asina les Xemes ente Gamora (Xema del Tiempu), Pip (Espaciu), Drax (Poder), Dragón Llunar (Mente) y, de callao, Thanos (Realidá), acutando pa sigo mesmu ximir Alma. Toos xuntos crearon la Guardia del Infinitu, que la so misión yera curiar les Xemes y evitar que cayeren en males manes. Ente los enemigos a los que s'enfrentaron destaquen:

  • El renacíu Magus; nesti casu, la materialización de la maldá de Warlock al espulsala del so cuerpu, siendo en realidá una solombra del orixinal (vease Guerra del Infinitu).
  • El llau "bonu" de Warlock, la Diosa (vease Cruzada del Infinitu).

Otres aventures[editar | editar la fonte]

Más tarde, una amenaza llegada d'otru universu, Rune, un dios escuru vampírico que robó toles Xemes a los sos guardianes. Primero que Rune apoderara totalmente el so recién descubiertu poder, Silver Surfer atacar. Silver Surfer destruyó la mano derecha de Rune, esvalixando les xemes que se perdieron nel Ultraverso (sacante la Xema De la Mente, que Rune llevaba sobre la frente).

Ensin Xemes que protexer, la Guardia del Infinitu eslleióse. Warlock partió al traviés del Ultraverso en busca de la so Xema Alma. Mientres la so llarga busca, Warlock viose atraíu escontra un pasadizo ente'l nuesu universu y el Ultraverso vecín. Diose cuenta que fuera proyeutáu a un pasáu distante y un grupu d'adoradores tomáron-y pol so mesíes, el que los ayudar a ganar a un dios escuru. Esi dios escuru resultó ser Rune. Llueu, les hordas de Rune atacaron, masacrando a mamplén. Rune y Warlock enfrentar nel campu de batalla y tres una dura llucha, Rune aprovecha que Warlock ta escosáu pa travesa-y el pechu cola so espada, dexándolo mortalmente mancáu. Mientres Warlock amorrenta, Rune intenta absorber la so alma, pero esti consigue salvase lliberando la so forma astral. De nuevu zarrar nun brotu rexenerador. Despierta centuries más tarde con nueves habilidaes, derivaes de la perda de Ximir Alma. Tres delles aventures nel Ultraverso, atopó la forma de volver al nuesu universu. Col tiempu volvió atopar ximir Alma de nuevu, pero los sos efeutos na so persona camudaron de forma apreciable, posiblemente pola so llarga separación.

A la temporada, Drax el Destructor foi acusáu de dellos asesinatos. Warlock, xunto con Gamora, Pip y Genis, rastrexaron y detuvieron a Drax, de la qu'afayaron que verdaderu culpable yera'l cadabre alicáu del Capitán Marvel orixinal. Usando ximir Alma, Warlock pudo alcontrar el ser que controlaba'l cuerpu, una criatura de la Zona Negativa conocíu como Sifón qu'usaba les Nega-Bandes como conductor. Cutíu por una retroalimentación d'enerxía psíquica, Warlock foi incapaz de parar la tresferencia d'enerxía les Nega-Bandes a Drax que taba inconsciente, que voló pel espaciu. Warlock entós xuntó a los sos aliaos escorrió Drax, atopando que Sifón usaba Drax y les Negas-Bandes pa resgar una entrada dende la Zona Negativa, una entrada qu'amenaciaba la mesma estructura del Universu. Axuntando tola so fuercia, Warlock dio un tirón de Drax lliberar, faciendo que la entrada colapsárase. Pero, primero que la entrada quedara dafechu zarrada, Sifón dio un tirón de Warlock abasnar na zona negativa, dexándo-y a mercé de Blastaar y Annihilus. Sifón tomó la Xema de Warlock y usar pa volver abrir la entrada. Warlock recuperóse, y defendióse, pero ensin la so Xema Alma tenía poques posibilidaes d'enfrentase a Blastaar y a Annihilus. Por suerte, Drax llegó con Pip, Gamora y Genis (quien volvía tener les Nega-Bandes). Xuntos consiguieron volver cerrar el portal de nuevu. Sifón intentó matar Warlock usando ximir Alma y afayó que l'ataque viose reflexáu contra la so propia alma. Esti defendióse lo bastante como pa escapar del so cuerpu. Warlock reclamó de nuevu ximir Alma, y entendió que yera una carga que tenía de llevar solo. Tres esto, Warlock y los sos compañeros abandonaron la Zona Negativa.

L'Abilsu del Infinitu[editar | editar la fonte]

Dalgún tiempu dempués, los sentíos cósmicos de Warlock alvirtiéron-y que daqué taba afectando seriamente al universu, causando un colapsu de la realidá, y decidió visitar a Eternity y Infinitu pa esclariar que taba asocediendo. Una vegada ellí, ensin atopar nenguna respuesta satisfactoria, convenciólos por qu'abrieren un portal nel espaciu-tiempu, pa poder buscar respuestes. Atopó a Atlez, un ser responsable de "fondiar" la so realidá. Atlez cuntó a Warlock que'l so tiempu llegaba al so fin y que'l so socesor, un rapacín que llamó Atleza Langunn, tenía de ser convocáu pa tomar el so llugar. Warlock aceptó la misión de realizar la tresferencia d'información colos deberes qu'Atleza tendría qu'asumir. Incapaz de controlar el procesu, Warlock allorió. Tres esto, perdíu a la llocura, Warlock foi al debalu y terminó na Corporación pa la Estabilidá Mental del planeta Degaitor.

La so mente rompióse y Warlock retirar nun brotu proteutor, onde permanecería mientres más de 2 años. Al precisar tiempu pa recuperase, Atlez activó un plan de reserva que llevaría 2 años en realizase. Primero, enllantó una frase dientro de les mentes de clonar de Thanos inactivos que dicía " Adam Warlock ye la llave al Olvidu ". Entós, dirixó un meteoritu escontra la fortaleza de Thanos, al envís d'espertar al clon llamáu Armadura. Lamentablemente, nel so llugar activó otros 4 clones, poniendo en peligru'l plan. Sicasí, el mensaxe enllantáu convenció al clon llamáu X qu'asumió l'aspeutu del verdaderu Thanos, que convocó a Pip el Troll pa recoyer el brotu proteutor de Warlock. X entós convocó a Dragón Llunar, que llogró espertar Warlock.

Como esti nun podía recordar los acontecimientos que conducieron a la so llocura, Pip ayudólu a volver sobre los sos pasos. Al volver al pabellón de Atlez recuperó los cachos perdíos de la so memoria. De nuevu, empecipió la horrible misión, pero esta vegada llogró caltener la so cordura. Primero que Warlock pudiera colase, foi atacáu por dos poderosos clones. Warlock sería destruyíu ensin la intervención del Dr. Estrañu, que dexó fora de combate a unu primero que l'otru dexára-y inconsciente. Warlock amoriáu perdió la oportunidá d'atacar con tola potencia de Ximir Alma al clon.

A pesar d'esta dificultá, Warlock llogró volver a la Tierra y apurrir la conocencia que precisaba Atleza p'asumir les sos funciones. Entós allegó a ayudar Thanos na batalla contra Omega, el más poderosu de los Thanosi. Mientres Dragón Llunar usaba los sos poderes pa caltener Atlez vivu un pocu más tiempu, Warlock lluchó contra Omega xunto a Gamora, Pip, el Capitán Marvel, el Doctor Estrañu, Spiderman y el mesmu Thanos. Finalmente, el grupu trunfó terminando cola amenaza Thanosi. Fechu esto, Atleza asumió'l mantu d'Ancla de la Realidá, mientres Warlock y Gamora permanecieron al so llau como proteutores mientres asumía les sos nueves capacidaes por completu. Camudáu poles sos esperiencies recién, Warlock finalmente correspondió l'amor que Gamora sentía por él dende enforma tiempu tras.[8]

Marvel: El Fin[editar | editar la fonte]

Dalgún tiempu dempués, Thanos uso'l poder del Corazón del Universu pa ser de nuevu toupoderosu. El Titán fuera engañáu pa destruyir el cosmos enteru y el mesmu texíu de realidá quedó alteriáu. Al afayar lo asocedío, Warlock atopó a Thanos nel vacíu, abatíu y humildáu. Warlock intentó convencer a Thanos de que tenía un gran destín, yá que namái él podría restaurar el cosmos y reparar el desequilibriu que lu amenaciaba, alvirtiéndo-y que'l costu sería la so propia vida. Thanos aceptó y l'universu foi restauráu al so estáu normal, anque Warlock sintió que Thanos nun sumiera del tou.

Thanos[editar | editar la fonte]

Conducíu por un impulsu irresistible, Warlock viaxó al traviés del espaciu hasta atopar a Thanos concentráu na contemplación del mundu muertu Rigel-3 y diose cuenta que'l titán sentía reconcomios por asoceder col planeta, como de munchos errores del so pasáu. Thanos espresó'l so deséu de vencer los sos demonios personales p'atopar daqué de paz y decidió viaxar colos rigelianos nel so viaxe escontra'l nuevu Rigel-3. Warlock ufiertar a acompañar a Thanos actuando como'l so "conciencia". Una vegada ellí, Warlock sorprendióse cuando Thanos rindir a les tropes rigelianas, ufiertando los sos servicios a la so xente.

Warlock siguió abogando por Thanos, sicasí alvirtió al Altu comisionado rigeliano de la naturaleza imprevisible del titán. Warlock y Thanos llueu s'atoparon metanes una intriga política cuando un xeneral de les fuercies rigelianas intentó un golpe militar. Warlock y Thanos atayaron el problema y Thanos siguió ayudando a los rigelianos ameyorando la so defensa planetaria, inclusive la calidá de les sos colleches. Entós el Comisionado informó d'un peligru enforma mayor qu'amenaciaba a Rigel-18. Thanos, al pescudar que'l planeta taba amenaciáu por Galactus, caltuvo la so promesa d'ayudar y decidió pescudar cualos yeren los motivos del Devorador de Mundos.

Thanos llueu afayó que Galactus taba buscando les toupoderoses Xemes del Infinitu nun plan p'alimentase del so poder y terminar cola so eterna fame. Thanos tarreció que Galactus en realidá tuviera siendo engañáu por dalgún axente esternu. Les sos indagaciones fueron atayaes cuando la so nave foi invadida por unu de los robots sirvientes de Galactus, quien consiguió llevase ximir Alma de Warlock y destruyó la nave de Thanos nel procesu. Thanos foi direutamente a enfrentase col devorador de mundos, pero fracasó al parar a Galactus qu'activó un artiluxu qu'enfocaba'l poder de les xemes. Asina, un parásitu interdimensional llamáu Fame, consiguió entrar na nuesa realidá, que tenía cuenta de consumir. Cola ayuda de Galactus y Pip, Thanos llogró ganar a Fame y recuperar la xema de Warlock. Recuperada la so salú, Warlock despidir del titán, refiriéndose a él como un amigu. Tres esto, Warlock volvió con Gamora y xunto a Atleza

Poderes y Habilidaes[editar | editar la fonte]

Adam Warlock tien un númberu de poderes y carauterístiques sobrehumanes derivaes de la so estructura xenética artificial.

Nivel de fuercia: Los sos güesos y músculos son muncho más trupos que los d'un ser humanu, lo que-y dexa llevantar 4 tonelaes. Puede usar los sos poderes cósmicos p'amontar el so nivel de fuercia hasta un máximu de 40 tonelaes siquier mientres una hora.

Resistencia sobrehumana: Los sos güesos y músculos son muncho más trupos que los d'un ser humanu, lo que-y dota d'una resistencia sobrehumana.

Absorción cósmica: Una de les sos adautaciones especiales ye una rede de célules capaces d'absorber y tresformar enerxía cósmica pal so usu personal.

  • Aumentu cósmicu: Warlock puede usar esta enerxía pa realzar la so fuercia físico, resistencia y capacidá de recuperación.
  • Vuelu: Puede amás emplegar enerxía cósmica pa negar la fuercia de la gravedá en redol a él y volar.
  • Velocidá sobrehumana: Nuna atmósfera asemeyada a la terrestre, Warlock ye capaz d'algamar la velocidá del soníu.
  • Sentir portales espaciales: Puede utilizar la so enerxía cósmica p'alcontrar y entrar en portales espaciales naturales (discontinuidaes nel texíu del espaciu) pa viaxar pel espaciu interestelar.
  • Descargues d'enerxía cósmica: Puede proyeutar enerxía cósmica poles sos manes con fuercia capaz de conmocionar.

Los poderes de manipulación d'enerxía de Warlock menguaron cuando recibió ximir Alma del Altu Evolucionador. Yá nun podía llanzar direutamente enerxía coles sos manes nin aumentar la so fuercia. Si la llimitación de los sos poderes foi causada pola so rellación simbiótica con Ximir Alma o dalgún otru factor ye inda desconocíu. Cuando Warlock foi convocáu dende l'interior de Ximir Alma pa ganar a Thanos, paecía tener estos poderes cósmicos de nuevu.

Brotu evolutivu: Adam Warlock ye capaz de llevantar un brotu al so alredor n'apenes unos segundos. Facer con poca frecuencia mientres la so vida, de normal pa protexese de dalgún dañu mortal, y de normal remanez del brotu al algamar un estáu de maduror físicu y mental. Desconozse la sustancia que lo conforma nin onde va tres remanecer d'él.

Warlock adquirió gran esperiencia de primera mano en combate cuerpu a cuerpu a lo llargo de la so vida, hasta convertise nun espertu. Warlock ye un notable filósofu autodidacta. Usualmente ye tamién un Líder por Naturaleza y ye un Gran Estratega.

Armes y equipu[editar | editar la fonte]

Xema Alma: Warlock enantes tenía la Xema Alma, una de les llexendaries Xemes del Infinitu. Esta Xema dexaba a Warlock absorber y controlar les esencies vitales (o espíritus) de los organismos vivos (y muertos). Esta Xema tenía consciencia propia y amosaba una fame vampírico escontra les esencies vitales de los seres vivos. Irónicamente, la Xema ye un portal escontra un universu de bolsu, tranquil ya idílicu, un mundu onde les almes que la xema foi consumiendo pudieren vivir en paz. Warlock taba tan acostumáu a usar ximir Alma, podía usar les sos enerxíes pa proyeutar rayos d'enerxía, llevantar escudos proteutores y proyeutar enerxíes místiques capaces de crear curtiu circuitos nos centros kármicos de los seres vivos.

Vara Kármica: Warlock usó una "Vara Kármica" nel pasáu. Esta vara dizse que ye una estensión de la mesma esencia vital de Warlock y el so propiedaes facer aparentemente irrompible. Warlock puede amás enfocar enerxíes místiques al traviés de varar con mayor eficacia.

Otres versiones[editar | editar la fonte]

Magus[editar | editar la fonte]

Hubo tres encarnaciones del Magus (/meɪd'elɡd'eləs/), tolos cualos son l'aspeutu escuru de Adam Warlock.

El Magus orixinal ye un Adam Warlock más vieyu y malváu que viaxó al pasáu y gobierna un imperiu relixosu llamáu la Ilesia Universal de la Verdá. Pa garantizar la so propia creación, guía al so yo más nuevu al traviés d'una serie d'aiciones que la llevarán a convertise en Magus. Cola ayuda de Thanos, Warlock alteria'l so futuru y destrúi la llinia de tiempu del Magus, borrar de la esistencia.

Cuando Warlock adquier el Guantelete d'Infinitu, él espulsa'l bien y el mal de la so alma, ensin da-yos intencionalmente formes corpórees. La metá malvada nomar a sí mesmu Magus ya intenta ganar el Guantelete del Infinitu pa sigo mesmu. Él falla, y Warlock atrapar na xema de l'alma. Como él ye solo parte d'una alma, nun puede interactuar colos demás habitantes de Mundo Alma y esiste solo como una pantasma. Magus escapa de la Xema de l'Alma nuna forma inmaterial, absorbiendo les enerxíes de vida d'otros pa recuperar la tangibilidad. Él ye ganáu por Genis-Vell y vuelve a una entidá etérea. El Magus toma represalies mancando al amigu de Genis, Dragón Llunar, y afirmando que ta destinada a convertise na so esclava.

Warlock convertir nel tercer Magus cuando repara'l dañu nel continuum espaciu-tiempu. Esti magu trabaya pal malváu Lord Mar-Vell y ye asesináu cuando falla una misión. La Ilesia Universal de la Verdá resucitar como un neñu, que depués ye encarceláu polos Aniquiladores.

Dempués de la renacencia de Warlock, enterar de que'l Magus ta axuntando les Piedres Infinites col enfotu de destruyir l'universu y yá atopó la Xema de l'Alma. Dempués d'atopalo na superficie d'Ego'l Planeta Viviente cola ayuda de la cabeza de Contemplator, Magus nun pudo esfrutar del so ésitu por enforma tiempu, yá que Ultron / Hank Pym emboscaron y aparentemente matar pa poder reclamar la xoya.

Apaiciones n'otros medios[editar | editar la fonte]

Televisión[editar | editar la fonte]

  • Adam apaeció na serie animada de Silver Surfer, nel capítulu llamáu The Forever War.
  • Adam apaeció en The Super Hero Squad Show, nel episodiu Fate of Destiny.
  • Adam apaeció na segunda temporada de la serie animada The Avengers: Earth's Mightiest Heroes, nel capítulu llamáu Michael Korvac.
  • Adam Warlock apaez na segunda temporada de Guardians of the Galaxy:
    • Nel episodiu 10, "Namái un Ñácaru". Foi l'ayuda de que los centuriones Nova seríen lleales a Warlock si yera bonu y que lo destruyirán, si vuélvese malu. Warlock caltener nel sarcófagu que los creyentes Universales queríen usar pa emitir una nueva edá d'oru. La escotilla del sarcófagu como Warlock remanez como un ñácaru. Cola ayuda de Cosmo el perru espacial, los Guardians of the Galaxy fueron capaces d'alloñar de Mantis y los creyentes Universales. Warlock pasó de ñácaru a neñu dempués d'ayudar a consiguir el Guardians of the Galaxy lloñe de la nave de los Creyentes Universales. Cuando Titus escapar de la prisión del Cuerpu Nova col cascu Nova Centurion tirando de los pelos y provocando una fuga de la prisión, Titus afirma que'l cascu Nova Centurion y diríxese al Bilanu pa reclamar al neñu Warlock a partir de los Guardians of the Galaxy. Mientres la llucha, Warlock pasa de neñu a neñu como la llucha intensificar al planeta Onateyac. Al mandu de la xema de Warlock escurezse dempués de faer delles naves Nova Corps sumen, iguar pa faer sumir a Titus dexando'l cascu Nova Centurion tras. Gracies a la persuasión de Star-Lord d'usar los sos poderes pal bien, la xema de Warlock va la lluz y que maurez a un adultu al igual que Irani Rael y el Cuerpu Nova lleguen. Al tomar el nome de Adam Warlock, qu'afita'l cascu Nova Centurion, que va en busca del so propiu destín, trai la nave Cuerpu Nova que fizo sumir, y vuela en busca del so propiu destín.
    • Nel episodiu 18, "El Destructor", Adam Warlock ye invocáu por Xeron nel planeta de Drax pa destruyilo y los Guardianes tuvieron qu'intervenir, hasta que'l templu derrúmbase depués de salvar a Xeron, ella ufiertó-y el so sida. Cuando Adam dir col Guardians of the Galaxy, Xeron alviérte-yos que si Warlock vuélvese malu, podría provocar el fin de too l'universu.
    • Nel episodiu 19, "Non Siempres Llogres lo que Quies", al dir col Guardians of the Galaxy, son atacaos por Fin Fang Foom hasta que lo absuerbe na so xema. Al dir con Rocket Raccoon pa revolucionar a la so familia, absorber por accidente xunto con Rocket. Al nun saber qu'asocede cola so xema, fai que nun controle la escuridá en sí mesmu y absuerbe tamién a Groot. Al nun soportalo, espulsa a Groot, Rocket y la so familia y a Fin Fang Foom, pero tamién la nave del Alto Evolucionador, a quién intenta prindar a Warlock, pero Rocket balta la so nave con bombes.
    • Nel episodiu 20, "Bones y Males Persones", ye entrenáu por Gamora p'ameyorar les sos habilidaes hasta que la absuerbe pola so xema al ver el so llau malu, y depués espulsar. Nuna engarradiella nun chigre, ye prindáu ante'l Coleicionista y ser estrayíu la so xema. Al llegar Gamora, fai xusticia como Gamora, hasta que la verdá espónse, decide dexalo al aselase.
    • Nel episodiu 21, "Un Aliáu Menos", Warlock y Star-Lord escapen de J'son y l'Orde Negru y safar. Depués ye teletransportado por Xeron y los Guardianes, y J'son fai-y un tratu a Warlock si destrúi a los Guardianes, hasta que lo engañar y ganar col Orde Negru, pa ser arrampuñaos los sos cascos. Pero cuando J'son prindar nun campu de fuercia, Warlock absorber y la so xema vuélvese escura y faise malváu llamándose Magus (por cuenta de la razón de Xeron), teniendo planes de conquistar la galaxa y destrúi al Orde Negru, al negase de tener aliaos.
    • Nel episodiu 23, "Nun Sirves", Magus intenta conquistar la galaxa, empezando por Spartax, los Guardianes enfrentar a él depués de sacupar Spartax. Los Guardianes cunten colos Creyentes Universales al enfrentase a Magus, pero nada funciona de lo que faen. Pero cola ayuda de Nova, quién llogra los cascos Nova Centurian por que'l Guardians of the Galaxy usar en lluchar contra Magus, y como dicía una profecía, formen un vórtice pa zarrar a Magus al llogralo.
    • Nel episodiu 24, "Detrás de los Güeyos Doraos", Magus escapó del vórtice ya intenta destruyir el planeta de Drax cuando'l Guardianes y Nova traten de detenelo. Na batalla nel planeta Y, Magus absuerbe a Star-Lord na so xema y afaya que J'son ta controlando a Warlock dende adientro. Dempués na llucha contra Magus, los Guardianes tamién son absorbíos por Magus p'ayudar a Quill al ganar a J'son. A la fin cuando Warlock yá ye llibre de ser controláu por J'son, ésti provoca una supernova al querer destruyir tol universu, pero Warlock sacrificar al evitalo y ye envolubráu nun brotu por Groot al ser soterráu por que dalgún día vuelva por si la galaxa precisar otra vegada.

Videoxuegos[editar | editar la fonte]

  • Apaeció nel videoxuegu Marvel Super Heroes: War of the Gems.
  • Apaeció nel videoxuegu "Marvel Super Heroes", mientres el ending de Juggernaut.
  • Apaez como personaxe xugable en 'LEGO: Marvel Super Heroes 2'
  • Adam Warlock apaez nel Xuegu de cartes coleicionables (TCG) Vs System na serie de cartes Heralds Of Galactus
  • Adam Warlock foi un personaxe xugable en Marvel: Avengers Alliance, ente que la so personalidá Magus tamién apaeció como un personaxe villanu.
  • Apaez como un personaxe xugable en "Marvel Future Fight"

Cine[editar | editar la fonte]

Apaiciones en series[editar | editar la fonte]

  • Avengers Annual nᵘ 7
  • Avengers (vol. 1) nᵘ 118
  • Cosmic Powers Unlimited nᵘ 1
  • Curse of Rune nᵘ 4
  • Doctor Strange (vol. 2) nᵘ 32, 36, 47
  • Fantastic Four (vol. 1) nᵘ 66-67, 369-370
  • Incredible Hulk (vol. 2) nᵘ 158, 176-178
  • Infinity Abyss (vol. 1) nᵘ 1-6
  • Infinity Crusade nᵘ 1-3, 6
  • Infinity Gauntlet nᵘ 1-6
  • Infinity War nᵘ 1-6
  • Marvel Comics Presents nᵘ 108-111
  • Marvel Premiere nᵘ 1-2
  • Marvel Team-Up (vol. 1) nᵘ 55
  • Marvel Two-in-One nᵘ 61-63
  • Marvel Two-in-One Annual nᵘ 2
  • Marvel Universe: The End nᵘ 1-2, 6
  • Quasar nᵘ 38-40, 50, 53-54
  • Rune (vol. 2) nᵘ 0-3, 6-7
  • She-Hulk (2004) nᵘ 7-8
  • Silver Surfer & Warlock: Resurrection nᵘ 1-4
  • Silver Surfer (vol. 3) nᵘ 44-50, 52, 55, 83-88, 93-94
  • Silver Surfer/Rune nᵘ 1
  • Starblast nᵘ 1
  • Strange Tales (vol. 2) nᵘ 178-181
  • Thanos nᵘ 1-6
  • Thor (vol. 1) nᵘ 163-166, 468-471
  • Ultraverse Unlimited nᵘ 1
  • Warlock and the Infinity Watch nᵘ 1-42
  • Warlock Chronicles nᵘ 1-8
  • Warlock (vol. 1) nᵘ 1-15
  • Warlock (vol. 2) nᵘ 1-4
  • Warlock (vol. 3) nᵘ 4
  • Wonder Man (1991) nᵘ 14
  • Aniquilación Conquista: Destín (2007) nᵘ 2

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Moviéndose siempres nuna corriente verdaderamente ortodoxa, Starlin chiscó les sos hestories d'elementos personales y moliciones interiores: conceutos trascendentes y cotidianos como la Muerte, el Poder (entendíu nel sentíu más estrictu del términu), la mística, el self-questioning o la filosofía sobre la mesma esistencia yeren embaraxaos pol autor n'escenarios psicodéicos y reinos carentes de toa lóxica - Francis Fabens en Infinity Crusade nᵘ 2, Comics Forum
  2. El mesmu Warlock nun se paecía demasiáu al héroe típicu, a un paladín del bien, nin siquier a un paladín del bien tratáu con cierta ironía, o con una bona carga de debilidaes humanes añadíes. El Magus nun yera dafechu ayenu a Warlock, un héroe que nun naciera pa selo; frutu d'un azar fatu, surdiera, ensin nome y ensin memoria, como un adultu ensin infancia, p'analayar pol Cosmos en busca de reposu, d'un llugar nel que pudiera reconciliase consigo mesmu - Joan Josep Mussarra en Infinity War nᵘ 3, Comics Forum
  3. ...n'aniquilando al tarrecible inquisidor del Magus y absorbelo na so Xema Alma, lleó na mente del enemigu [...] y nun vio, na imaxe qu'ésti construyera de sigo mesmu, más qu'a un representante de la santidá, de la llei y l'orde. Warlock ye violentu, la so vida ye una tortura. Inviértese la tópica situación a la que s'enfrenten los super héroes. Nun ye'l portador d'unos valores que s'enfrenta, anque seya en dixebra consigo mesmu, a les fuercies del caos. Más bien encarna'l desorde, frente al Magus, el so hipotéticu futuru, que confirió sentíu y razón de ser a la so propia esistencia - Joan Josep Mussarra en Infinity War nᵘ 3, Comics Forum
  4. ...y l'apaición de Él, un personaxe al que namái se -y ve en dos viñetes na última páxina del númberu 67, y que más palantre, yá col nome de Adam Warlock, cobraría una importancia fundamental nel Universu Marvel de los años 70 so la batuta de Jim Starlin - Eduardo López Lafuente en Biblioteca Marvel: Fantastic Four nᵘ 8, Comics Forum
  5. Por aquella dómina taba cerrándose el primer gran ciclu d'hestories cósmiques de Marvel y cerrábase cola desapaición de la mayor parte de los sos principales personaxes. Adam Warlock morrió, siendo absorbida la so alma por una de les toupoderoses Xemes del Infinitu, Thanos quedó petrificado y el Capitán Marvel sería arrebatáu del mundu de los vivos pol cáncer. Abríase una nueva etapa pa Marvel y nella paecía nun haber cabida pa lo cósmico, asina que yera normal que les figures que la formaben o alimentaben dexaren d'esistir - Roque González en Infinity Crusade nᵘ 1, Comics Forum
  6. Starlin fixo intervenir premeditadamente nesa saga a les entidaes astractes más representatives del cosmos y el drama nihilista sirvió-y d'escusa xustificada pal regresu d'unu de los mitos Marvel de los años 70: el mesiánicu Warlock - Infinity War nᵘ 1, Comics Forum
  7. Mientres el procesu quirúrxicu de tan magna traxedia, Warlock quedó gloriosamente restablecíu nel panteón de los héroes redivivos, aniciando inclusive una nueva serie del personaxe: Warlock y la Guardia del Infinitu - Infinity War nᵘ 1, Comics Forum
  8. Infinity Abyss N°6
  9. (en castellanu) personaxe-de-marvel Adam Warlock esplicáu: ¿Quién ye esti personaxe de Marvel?. IGN España. 3 de mayu de 2017. http://es.ign.com/marvel/118023/feature/adam-warlock-esplicáu-quien-ye-esti personaxe-de-marvel. Consultáu'l 23 de xunu de 2017. 
  10. (en castellanu) NOTICIA Adam Warlock nun va tar en Infinity War - Tomos y Grapes. Tomos y Grapes. 16 de mayu de 2017. http://www.tomosygrapas.com/noticia-adam-warlock-non-estara-en-infinity-war/. Consultáu'l 23 de xunu de 2017. 

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]