Diferencies ente revisiones de «The Daily Telegraph»

Saltar a navegación Saltar a la gueta
m
Bot: Troquéu automáticu de testu (-llínea +llinia)
m (Bot: Troquéu automáticu de testu (-llínea +llinia))
'''''The Daily Telegraph''''' ye un periódicu matutín de [[Periódicu de gran formatu|gran formatu]] en [[idioma inglés]] británicu, publicáu en [[Londres]] por [[Telegraph Media Group]], distribuyíu en tol Reinu Uníu y internacionalmente. El periódicu foi fundáu por [[Arthur B. Sleigh]] en xunu de 1855 como '''''The Daily Telegraph and Courier''''', y dende 2004 foi propiedá de David y Frederick Barclay. Tuvo una circulación diaria de 523&nbsp;048 en marzu de 2014,<ref name="circ">{{cita web|título=The Daily Telegraph - readership data|url=http://www.newsworks.org.uk/The-Daily-Telegraph|editorial=News Works|idioma=inglés|fechaacceso=12 d'abril de 2014}}</ref> per debaxo de 552&nbsp;065 a principios de 2013.<ref name=Feb2013>{{cita noticia|títulu=ABCs: National daily newspaper circulation February 2013|url=http://www.guardian.co.uk/media/table/2013/mar/08/abcs-national-newspapers|editorial=News Works|idioma=inglés|fechaacceso=12 d'abril de 2014|fecha=8 de marzu de 2013|ubicación=Londres}}</ref> En comparanza, ''The Times'' tuvo un espardimientu mediu diaria de 400&nbsp;060,<ref name=Feb2013 /> per debaxo de 394&nbsp;448.<ref name=Times>{{cita web|título=The Times - readership data|url=http://www.newsworks.org.uk/The-Times|editorial=News Works|idioma=inglés|fechaacceso=12 d'abril de 2014}}</ref>
 
''The Daily Telegraph'' tien un periódicu hermanu, ''[[The Sunday Telegraph]]'', que s'empecipió en 1961, con una circulación de 418&nbsp;670 en marzu de 2014.<ref name=circSunday>{{cita web|título=''The Sunday Telegraph'' - readership data|url=http://www.newsworks.org.uk/the-sunday-telegraph|obra=News Works|idioma=inglés|fechaacceso=12 d'abril de 2014}}</ref> Los dos periódicos impresos anguaño tán alministraos por separáu con distintes redacciones, pero hai usu cruciáu d'hestories. Noticies publicaes en dambos, amás d'artículos del ''Telegraph'' en llíneallinia, tamién pueden ser publicaos na páxina web del Telegraph Media Group, www.telegraph.co.uk, toos baxu'l títulu de ''The Telegraph''.
 
== Hestoria ==
Los hermanos Barclay mercaron el Telegraph Group per alredor de £665 millones a finales de xunu de 2004. Sir David Barclay suxurió que ''The Daily Telegraph'' yá nun podría ser el periódicu de la casa» de los [[Partíu Conservador (Reinu Uníu)|conservadores]] nel futuru. Nuna entrevista con ''[[The Guardian]]'', dixo: «Cuando'l gobiernu tien razón vamos sofitalos». El conseyu de redacción sofitó al Partíu Conservador nes elecciones xenerales de 2005. El 15 de payares 2004 foi'l décimu aniversariu del llanzamientu de la páxina web del ''Telegraph'', ''Electronic Telegraph'', agora rellanzada como ''www.telegraph.co.uk''. El 8 de mayu de 2006, la primer fase d'un importante rediseño de la páxina web llevar a cabu, con un diseñu de páxina más amplia y un mayor protagonismu de los blogues d'audiu, vídeu y periodistes.
 
El 10 d'ochobre de 2005, ''The Daily Telegraph'' rellanzó incorporar una sección de deportes y una nueva sección de negocios independiente. El columnista estrella y analista políticu de ''[[The Daily Mail]]'' [[Simon Heffer]] dexó esi periódicu n'ochobre de 2005 pa reincorporase con ''The Daily Telegraph'', onde se convirtió n'editor asociáu. Heffer escribió dos columnes selmanales pal periódicu dende finales d'ochobre de 2005 y ye un collaborador habitual del podcast de noticies. En payares de 2005 el primer serviciu de podcast regular por un periódicu nel Reinu Uníu poner en marcha.<ref>{{cita noticia|apellíos=Ponsford|nome=Dominic|url=http://www.pressgazette.co.uk/node/32570|títulu='Hear all about it' as the Telegraph launches podcast|obra=Press Gazette|idioma=inglés|fecha=18 de payares de 2005}}</ref> Xustu antes de Navidá de 2005, anuncióse que los títulos de telégrafu mover de llugar de Canadá en [[Canary Wharf]], a la plaza Victoria, cerca de la [[estación de Victoria]], nel centru de Londres.<ref>{{cita noticia|apellíos=White|nome=Dominic|url=http://www.telegraph.co.uk/finance/2928887/Telegraph-moves-to-Victoria.html|títulu=Telegraph moves to Victoria|obra=The Daily Telegraph|idioma=inglés|ubicación=Londres|fecha=22 d'avientu de 2005|fechaacceso=18 de setiembre de 2009}}</ref> La nueva oficina cunta con un diseñu «''hub and spoke''» de la sala de redacción pa producir conteníos pa ediciones impreses y en llíneallinia.
 
N'ochobre de 2006, col so treslláu a Victoria, la compañía pasó a llamase Telegraph Media Group, reposicionándose a sigo mesma como una empresa multimedia. El 2 de setiembre de 2008, ''The Daily Telegraph'' foi impresu con color en cada páxina per primer vegada cuando dexó Westferry por Broxbourne, [[Hertfordshire]], otru brazu de la empresa de [[Rupert Murdoch]].<ref>{{cita noticia|url=http://www.pressgazette.co.uk/node/42016|títulu=Daily Telegraph unveils full-colour redesign|obra=Press Gazette|idioma=inglés|fecha=2 de setiembre de 2008|fechaacceso=18 de setiembre de 2009}}</ref> El papel ta tamién impresu en [[Liverpool]] y [[Glasgow]] por ''Newsprinters''. En mayu de 2009, les ediciones diaries y dominicales publicaron [[Escándalu de gastos del Parlamentu del Reinu Uníu|detalles de gastos de los diputaos]]. Esto llevó a una serie d'arrenuncios d'altu perfil tantu de l'alministración gobernante llaborista y l'oposición conservadora.
En febreru de 2015, el principal comentarista políticu de ''The Daily Telegraph'', [[Peter Oborne]], arrenunció. Oborne acusó al periódicu d'una forma de fraude nos sos llectores» pola so cobertoria del bancu [[HSBC]] en relación con un escándalu de fuximientu d'impuestos suizu que foi llargamente cubiertu per otros medios de comunicación. Alegó que les decisiones editoriales sobre'l conteníu de les noticies fueren fuertemente influyíes pel brazu de publicidá del diariu por causa de los intereses comerciales.<ref name="BBCNews">{{cita web|título=Daily Telegraph's Peter Oborne resigns over HSBC coverage|url=http://www.bbc.co.uk/news/uk-31510152|fecha=17 de febreru de 2015|obra=BBC News|idioma=inglés|fechaacceso=18 de febreru de 2015}}</ref> El profesor [[Jay Rosen]] de la [[Universidá de Nueva York]] dixo que l'arrenunciu foi «una de les coses más importantes qu'un periodista escribió sobre'l periodismu últimamente».<ref name="BBCNews"/>
 
Oborne citó otros exemplos d'estratexa publicitaria influyendo nel conteníu de los artículos, rellacionándolo cola negativa a tomar una llíneallinia editorial na represión de les manifestaciones democrátiques en Hong Kong pol sofitu del ''Telegraph'' a China. Amás, dixo que crítiques favorables del cruceru de Cunard ''Queen Mary II'' apaecieron nel ''Telegraph'', señalando: «El 10 de mayu del añu pasáu'l ''Telegraph'' publicó un llargu artículu sobre'l cruceru ''Queen Mary II'' de Cunard na páxina d'opinión de noticies. Esti episodiu paecía-y a munchos como un cachu de publicidá pa la promoción d'un anunciante nuna páxina de normal dedicada al analís de noticies series. Yo de nuevu verifiqué y verdaderamente competidores del ''Telegraph'' nun vieron al cruceru de Cunard como una noticia importante. Cunard ye un importante anunciante del ''Telegraph''».<ref name="OpenDemocracy">{{cita web|título=Why I have resigned from the Telegraph|url=https://www.opendemocracy.net/ourkingdom/peter-oborne/why-i-have-resigned-from-telegraph|apellíos=Oborne|nombre=Peter|fecha=17 de febreru de 2015|obra=Open Democracy|idioma=inglés|fechaacceso=18 de febreru de 2015}}</ref> En respuesta, el ''Telegraph'' llamó a la declaración de Oborne un ataque sorprendente ya infundáu, llenu d'inexactitudes ya insinuaciones».<ref name="BBCNews"/>
 
== Postura política ==
=== Sitio web ===
 
''Telegraph.co.uk'' ye la versión en llíneallinia del periódicu. Utiliza'l títulu de ''The Telegraph'' ya inclúi artículos de les ediciones impreses de ''The Daily Telegraph'' y ''The Sunday Telegraph'', según conteníu namá pa Internet, tales como últimes noticies, característiques, galeríes de semeyes y blogues. Foi nomáu sitio web del añu del consumidor del Reinu Uníu en 2007<ref>{{cita web|url=http://www.ukaop.org.uk/aopawards2007.obyx|urlarchivo=http://web.archive.org/web/20140813001257/http://www.ukaop.org.uk/aopawards2007.obyx|títulu=AOP Award Winners 2007|obra=Association of Online Publishers|idioma=inglés|fecha=3 d'ochobre de 2007|fechaacceso=8 d'avientu de 2011|fechaarchivo=13 d'agostu de 2014}}</ref> y l'Editorial Dixital del añu en 2009<ref>{{cita web|url=http://www.ukaop.org.uk/news/aopawardwinnersfulllist20091261.html|urlarchivo=http://web.archive.org/web/20140723204947/http://www.ukaop.org.uk/news/aopawardwinnersfulllist20091261.html|títulu=AOP Award Winners 2009 in full|obra=Association of Online Publishers|idioma=inglés|fecha=2 de xunu de 2009|fechaacceso=8 d'avientu de 2011|fechaarchivo=23 de xunetu de 2014}}</ref> pola ''Association of Online Publishers''.<ref>{{cita web|url=http://www.ukaop.org.uk/cgi-bin/go.pl/news/article.html?uid=1632|urlarchivo=http://web.archive.org/web/20090319144311/http://www.ukaop.org.uk/cgi-bin/go.pl/news/article.html?uid=1632|títulu=Newspaper brands shine at AOP Awards|obra=Association of Online Publishers|idioma=inglés|fecha=4 d'ochobre de 2007|fechaarchivo=19 de marzu de 2009}}</ref> El sitiu ta supervisáu por Kate Day,<ref>{{cita noticia|apellíos=Greenslade|nome=Roy|url=http://www.theguardian.com/media/greenslade/2014/feb/21/telegraphmediagroup-jason-seiken|títulu=Telegraph: Jason Seiken confirms MacGregor and Evans in editing roles|obra=The Guardian|idioma=inglés|ubicación=Londres|fecha=21 de febreru de 2014}}</ref> directora dixital del Telegraph Media Group. El restu del personal inclúin Shane Richmond, director de tecnoloxía (editorial),<ref>{{cita noticia|url=http://blogs.telegraph.co.uk/technology/author/shanerichmond/|títulu=Blogue en ''The Telegraph'' de Shane Richmond|obra=Blogues.telegraph.co.uk|idioma=inglés|fechaacceso=8 d'avientu de 2011|ubicación=Londres}}</ref> y Ian Douglas, xefe de producción dixital.<ref>{{cita noticia|url=http://blogs.telegraph.co.uk/technology/author/iandouglas/|títulu=Blogue en ''The Telegraph'' de Ian Douglas|obra=Blogues.telegraph.co.uk|idioma=inglés|fechaacceso=8 d'avientu de 2011|ubicación=Londres}}</ref> El sitiu, que foi'l focu de los esfuerzos del grupu pa crear una operación de noticies integrada a la producción de conteníos pa la impresión y en llíneallinia de la mesma sala de redacción, completó un rellanzamientu en 2008 qu'implica l'usu del sistema de xestión de conteníos ''Escenic'', popular ente los grupos de periódicos noreuropeos y escandinavos. ''Telegraph TV'' ye un serviciu de televisión de [[vídeu so demanda]] empobináu por ''The Daily Telegraph'' y ''The Sunday Telegraph''. Ta agospiáu na web oficial del ''Telegraph'', ''telegraph.co.uk''.
 
''Telegraph.co.uk'' convertir nel más popular sitiu de periódicu del Reinu Uníu n'abril de 2008.<ref>{{cita noticia|url=http://www.guardian.co.uk/media/2008/may/22/abcs.digitalmedia|títulu=ABCe: Telegraph website overtakes Guardian|apellíos=Kiss|nome=Jemima|obra=The Guardian|idioma=inglés|ubicación=Londres|fecha=22 de mayu de 2008|fechaacceso=18 de setiembre de 2009}}</ref> Foi superáu por ''Guardian.co.uk'' n'abril de 2009 y más tarde por ''Mail Online''.<ref>{{cita noticia|apellíos=Kiss|nome=Jemima|títulu=ABCe: Guardian.co.uk takes top spot|url=http://www.guardian.co.uk/media/2009/may/21/abce-guardian-telegraph|fechaacceso=18 de setiembre de 2009|obra=The Guardian|idioma=inglés|fecha=21 de mayu de 2009|ubicación=Londres}}</ref> N'avientu de 2010, ''Telegraph.co.uk'' yera'l tercer sitio web d'un periódicu británicu más visitáu periódicu con 1,7 millones de visitantes diarios en comparanza colos 2,3 millones de ''Guardian.co.uk'' y casi 3 millones del ''Mail Online''.<ref>{{cita noticia|url=http://www.guardian.co.uk/media/2010/dec/21/november-abce-guardian-mail-online|ubicación=Londres|obra=The Guardian|apellíos=Halliday|nome=Josh|títulu=Guardian.co.uk passes 40m monthly browsers|fecha=21 d'avientu de 2010|idioma=inglés}}</ref>
==== Hestoria ====
 
El sitiu web foi llanzáu, sol nome de ''Electronic Telegraph'' al mediudía del 15 de payares de 1994 na see de ''The Daily Telegraph'' en [[Canary Wharf]] nos [[Docklands]] de Londres. Foi'l primer periódicu diariu basáu na web n'Europa. Primeramente'l sitiu publicó namá les principales noticies de la edición impresa del diariu, pero aumentó progresivamente la so cobertoria hasta que prácticamente tol periódicu realizar en llíneallinia y el sitiu web tamién publicaba material orixinal. El sitiu web, agospiáu nun servidor Sparc 20 de [[Sun Microsystems]] y conectáu al traviés d'una [[llíneallinia dedicada]] de 64 kbit/s arrendada de [[Demon Internet]], foi editáu por Ben Rooney. El personal clave detrás del llanzamientu del sitiu fueron Matthew Doull y [[Saul Klein]] y depués el xerente de marketing de ''The Daily Telegraph'', Hugo Drayton, y la desarrolladora web Fiona Carter. Drayton más tarde convirtióse en xerente director del periódicu.
 
Un golpe tempranu pal sitiu foi la publicación d'artículos de [[Ambrose Evans-Pritchard]] sobre [[Bill Clinton]] y la [[discutiniu Whitewater]]. La disponibilidad de los artículos en llíneallinia traxo un gran públicu estadounidense al sitiu. En 1997, el gobiernu de Clinton publicó un informe de 331 páxines qu'acusó a Evans-Pritchard de tráficu de «invenciones de derecha». [[Derek Bishton]], qu'aquel día asocediera a Rooney como editor, escribió más tarde: «Nos díes previos a ET, fuera bien pocu probable que daquién nos EE.XX. tuviera al tantu de la obra de Evans-Pritchard - y verdaderamente non na midida na que la Casa Blanca veríase obligada a emitir una llarga refutación como tal».<ref>{{cita noticia|apellíos=Bishton|nome=Derek|url=http://www.telegraph.co.uk/news/1471964/From-ET-to-TD.html|títulu=From ET to TD|obra=The Daily Telegraph|idioma=inglés|fecha=5 de febreru de 2010|fechaacceso=2 de mayu de 2010|ubicación=Londres}}</ref> Bishton, quien depués se convirtió n'editor consultor pal Telegraph Media Group, foi siguíu como editor de [[Richard Burton (periodista)|Richard Burton]], quien foi despidíu n'agostu de 2006. Edward Roussel reemplazó a Burton.
 
==== ''My Telegraph'' ====
306 438

ediciones

Menú de navegación