Young Sheldon

De Wikipedia
(Redirixío dende El mozu Sheldon)
Young Sheldon
Datos
Títulu orixinal Young Sheldon
Xéneru comedia de situación y comedia de situación d'Estaos Xuníos
País d'orixe Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Idioma orixinal inglés
Duración 22 min.
Direición Jon Favreau
Compositor John Debney
Númberu de temporaes 7
Llista de temporaes
Númberu d'episodios 136
Llista d'episodios episodios de El joven Sheldon (es) Traducir
Repartu
Personaxes
Primer emisión 25 de setiembre de 2017
Emisora orixinal CBS
Productora Warner Bros. Television y Chuck Lorre Productions (es) Traducir
Distribuidora Warner Bros. Television
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Young Sheldon ye una serie de televisión d'Estaos Xuníos creada por Chuck Lorre y Steven Molaro. Trátase d'una precuela de The Big Bang Theory. La trama desenvolver na llocalidá ficticia de Medford, nel Este de Texas, en redol al personaxe de Sheldon Cooper a la edá de 9 años, interpretáu por Iain Armitage.[1] El mesmu Jim Parsons, qu'interpreta a Sheldon na serie orixinal, fai de narrador na hestoria. N'Estaos Xuníos, la serie estrenó'l 25 de setiembre de 2017 y el primer episodiu foi vistu por 17.21 millones d'espectadores.[2]

El 6 de xineru de 2018 anuncióse la renovación de la segunda temporada de la serie.[3] L'estrenu foi anunciáu pal 24 de setiembre de 2018.[4]

Sinopsis[editar | editar la fonte]

Ambientada en 1989,[3] cunta la infancia de Sheldon Lee Cooper, la so incorporación al institutu a la temprana edá de 9 años y la rellación que caltién Sheldon col restu de miembros de la so familia.

Pal mozu Sheldon Cooper (Iain Armitage) de nueve años, nun ye fácil crecer nel Este de Texas. Ser una mente privilexada capaz d'entender matemátiques y ciencies avanzaes non siempres resulta preséu nun llugar nel que la Ilesia y el fútbol americanu llévense'l protagonismu. Asina que mientres el vulnerable, superdotado ya inocente Sheldon tien d'aprender a trepar col mundu, la so convencional familia tien d'aprender a trepar con él.

El so padre, George (Lance Barber), llucha pa faese una carrera como entrenador d'un equipu de fútbol americanu d'institutu y tamién pa ser el padre d'un neñu al que nun entiende. La madre de Sheldon, Mary (Zoe Perry), protexe y anima al so fíu nuna ciudá na que'l mozu nun encaxar. L'hermanu mayor de Sheldon, Georgie (Montana Jordan), intenta destacar nel institutu, pero resulta difícil ser popular cuando te toca compartir clase cola to hermanito «especial» de nueve años.

A lo último, la melliza de Sheldon, Missy (Raegan Revord), que dacuando se resiente del escesu d'atención que recibe'l so hermanu, siempres termina per ser la única persona que-y diz a Sheldon les coses como son.[5]

Repartu y personaxes[editar | editar la fonte]

Principales[editar | editar la fonte]

Secundarios[editar | editar la fonte]

Temporaes[editar | editar la fonte]

Temporada Episodios Fecha de llanzamientu Fecha de finalización
22[6] 25 de setiembre de 2017[7] 10 de mayu de 2018

Episodios[editar | editar la fonte]

Nᵘ
(serie)
Nᵘ
(temp)
Títulu orixinal[8]
Títulu traducíu
Direutor Guionista Fecha d'emisión Espectadores EE.XX.
(millones)
1011Pilot 
Pilotu
Jon FavreauChuck Lorre y Steve Molaro25 de setiembre de 201717.21[2]

Nel primer episodiu de la serie, l'adultu Sheldon Cooper (voz de Jim Parsons) preséntanos la hestoria de la so infancia, desenvuelta mientres l'añu 1989 nel pueblu de Medford (Texas). Sheldon Cooper (Iain Armitage) ye una neña maravía de 9 años que vive cola so familia, compuesta pol so padre George Cooper (Lance Barber), la so madre Mary (Zoe Perry), el so hermanu George Cooper «Georgie» (Montana Jordan), la so hermana melliza Missy (Raegan Revord) y la so güela materna Connie Tucker «Meemaw» (Annie Potts).
Sheldon empieza'l so primer día d'institutu en novenu grau col so hermanu Georgie a pesar de tener 9 años, yá que la so intelixencia dexó-y saltase dellos cursos desque práuticamente yera un ñácaru. Mientres el so primer día nel Medford High, nun para de cuestionar tanto a los profesores como al restu de los alumnos informándo-yos de que tán infringiendo les normes del centru. Esto complíca-y l'atopar un nuevu llugar nel institutu ente que a Georgie tocará-y encarar d'equí p'arriba el fechu de tener a un hermanu muncho más pequeñu na so clase. 

1022Rockets, Communist, and the Dewey Decimal System 
Cohetes, comunistes y biblioteques
Michael ZinbergChuck Lorre y Steve Molaro2 de payares de 201712.66[9]

Sheldon dase cuenta de que la so madre ta esmolecida porque él inda nun fixo amigos nel institutu. Decide entós coyer un llibru de autoayuda de la biblioteca llamáu Cómo ganar amigos ya influyir sobre les persones, del cual usa dellos métodos tantu con dellos alumnos como con profesores, ensin ésitu. Anque Missy propónlu qu'axuntar colos otros alumnos que coyeron emprestáu'l llibru, y que de xuru s'atoparíen na mesma situación, la última persona que lo coyer emprestáu foi una exalumna 30 años tras, anguaño profesora del centru.
De casualidá, atopar de nuevu na biblioteca un mozu d'orixe vietnamita llamáu Tam (Ryan Phuong), col que comparte tantu les dificultaes pa faer amigos como'l gustu polos cohetes. La madre de Sheldon ponse entós tan contenta que decide aportunar a Sheldon por que convide a Tam a cenar, pero dicha cena termina resultando incómoda cuando la insensibilidá cultural de la familia topeta cola hestoria de la familia de Tam. Más tarde, el llanzamientu d'un cohete en miniatura que Tam traxera dir de les manes cuando dos axentes del FBI presentar na casa preguntando por qué Sheldon taba intentando mercar uraniu

1033Poker, Faith, and Eggs 
Póquer, fe y güevos
Michael ZinbergDamir Konjicija y Dario Konjicija9 de payares de 201712.39[10]

Sheldon alderica la rellación ente relixón y ciencia col pastor Jeff Hodgkins (Matt Hobby), ente que Billy Sparks —unu de los vecinos de Sheldon que se mete con él, interpretáu por Wyatt McClure— trai dellos güevos de pita pa Missy. De vuelta a casa, George sufre un leve ataque al corazón, polo que Mary llevar al hospital y dexa a Meemaw al cargu de los neños. Esmolecíos pol estáu del so padre, Georgie «cueye emprestaes» les llaves del coche de la so güela y vanse los trés al hospital con grandes dificultaes. Una vegada lleguen, Sheldon dirixir a la capiya del hospital, onde reza a Blaise Pascal por que'l so padre recupérese. Cuando se-y ve recuperáu, Sheldon empieza a duldar del so ateísmu, pero estena darréu les sos duldes dempués de que la so familia se coma los güevos que Billy traxo ya intoxíquense. Díes dempués, Sheldon entra n'otru alderique col Pastor Jeff, pero George asonsaña tener otru ataque al corazón pa sacar a la so familia de la ilesia y cortar el discutiniu. 

1044A Therapist, a Comic Book, and a Breakfast Sausage 
Un psicólogu, un cómic y una salchicha p'almorzar
Jaffar MahmoodChuck Lorre y Steve Molaro16 de payares de 201711.83[11]

Cuando Sheldon empapizar con una salchicha, desenvuelve un mieu irracional a empapizase, polo que los sos padres deciden llevalo a un psicólogu, el Dr. Goetsch (John Hartman). El terapeuta fala primero colos sos padres y propón-y a Sheldon que mientres terminen, llea dalgunu de los cómics que guarda na sala d'espera. Anque Sheldon nun s'había comenenciudu antes polos cómics, llee unu sobre los X-Men que lu inspira. Decide entós abandonar la consulta y buscar la tienda de cómics de Medford pa poder siguir lleendo a los X-Men, mientres, los sos padres buscar pol pueblu al afayar la so marcha ensin avisar. Na tienda cruciar con Tam, que lu convida a comer regaliza. Anque'l so fagofobia fai-y refugalo de primeres, se autoconvence y llogra superala comiéndose unu. Per otru llau, Meemaw quedóse en casa con Georgie y Missy, quien confiesen a la so güela que se sienten invisibles poles peculiaridaes de Sheldon, pos atropen tola atención de los sos padres. 

1055A Cortil Calculator, a Game Ball, and a Cheerleader's Bosom 
Una calculadora solar, un xuegu de pelota y el pechu d'una animadora
Chris KochChuck Lorre y Steve Molaro23 de payares de 201711.43[12]

Sheldon decide usar dellos cálculos deportivos p'ayudar al equipu de fútbol americanu del institutu qu'entrena'l so padre. Anque los métodos son eficaces gracies a les victories del equipu, esto fai que Sheldon convertir nun mozu demasiáu popular pal so gustu, que Georgie engarrar col so padre por querer pasar ésti más tiempu con Sheldon y que Missy y Tam aprovechar de la so popularidá. Mentanto, Meemaw tamién intenta sacar tayada siguiendo los sos conseyos nos apuestes deportivos, pero Sheldon esplota cuando llogra un B+ nun exame de matemátiques, dempués d'acompañar a Tam a una fiesta, polo que decide revela-y tou a la so madre. Mary regaña entós a toos por habese aprovecháu de Sheldon a los sos llombos, lo qu'ente otres coses fai que George vuelva ignorar a Sheldon por ser un soplón» y que se reconcilie con Georgie. 

1066A Patch, a Modem, and a Zantac 
Un parche, un módem y un Zantac
Don ScardinoChuck Lorre y Steve Molaro30 de payares de 201712.11[13]

El doctor Ronald Hodges, un inxenieru de la NASA, apaez como orador convidáu na clase de ciencies de Sheldon y nun se toma en serio la so idea sobre la teunoloxía de despegue/aterrizaxe vertical de cohetes, lo que fai que Sheldon trate de demostrar por tolos medios que ta equivocáu. Decide entós faer los cálculos pola so cuenta y unvialos nun cuadiernu a la NASA. Sicasí, al pasar selmanes ensin llograr respuesta, fai que desenvuelva una úlcera pol estrés, lo qu'emburria a George a llevar a tola familia al Centru Espacial Johnson por que Hodges escuche la idea de Sheldon. Hodges almite que la so idea ye teóricamente válida, pero la NASA nun dispón inda de la capacidá téunica pa implementalo, polo que Sheldon pide antes de dise que se pongan en contautu con él cuando lo consigan. Coles mesmes, da-y les gracies al so padre por lleva-y ellí. Finalmente, amuésase un flashforward nel que se ve l'aterrizaxe esitosu de la misión SpaceX CRS-8, siguíu del creador de SpaceX, Elon Musk lleendo'l vieyu cuadiernu de Sheldon y guardándolo nel caxón del so escritoriu. 

1077A Brisket, Voodoo, and Cannonball Run 
Tenral, vudú y Cannonball
Mark CendrowskiNick Bakay7 d'avientu de 201712.49[14]

L'odiu de Meemaw escontra George remanez cuando ella niégase a da-y la receta de la so xata afumada. Ésti, coles mesmes, alderica con Mary por ponese ella de lo so parte nesi y en tolos demás asuntos, polo que decide colase en casa de la so suegra pa poder consiguir la receta. Cuando Meemaw dase cuenta del intentu de llograla, decide da-y al so xenru una receta falsa como vengación que-y fai percorrer se cientos de quilómetros pa llograr los ingredientes.
Dempués de pasase 14 hores cocinando en devanéu, amenaza a Meemaw con prohibi-y triar la casa, lo que xenera un discutiniu ente George y Mary. Cuando Georgie y Missy tarrecen que los sos padres terminen per divorciar se tres estos acontecimientos, Sheldon, de sópitu, recuerda un momentu nel cual Meemaw cuntó-y la receta cuando tenía 23 meses, polo qu'amenacia con revelala nun siendo que los trés reconcíliense. Anque George amuesa de primeres interés pola receta, da a entender que ta más cafiante pol fechu de que Meemaw crea qu'él nunca foi lo suficientemente bonu pa la so fía. Reconoz qu'anque de primeres foi una decepción, cree qu'ameyoró dende entós. Meemaw aparentemente decide acepta-y como'l so dignu xenru, solo por que George termine coyendo la receta de manes de Sheldon asina ella cola. 

1088Cape Canaveral, Schrödinger's Cat, and Cyndi Lauper's Hair 
Cabu Cañaveral, el gatu de Schrödinger y el pelo de Cyndi Lauper
Howie DeutchChuck Lorre y Steven Molaro14 d'avientu de 201711.64[15]

George llevar a los mozos a Florida pa ver el llanzamientu d'un tresbordador espacial con cuenta d'atender a los intereses de Sheldon, pero los planes fadiar por culpa d'una nube. Pa llevanta-y l'ánimu, decide faese'l tontu por que Sheldon esplíquelu cómo funcionen los rayos y los truenos, llevando a Sheldon a coneutar más col so padre.
Mentanto, Mary, Missy y Meemay dir al salón de guapura. Sicasí, Mary y Meemaw empiecen a aldericar dempués de dici-y la madre a la so fía que nun ye prestada por prohibir a Missy tiñise'l pelo. A la fin, terminen faciendo les paces ente elles. 

1099Spock, Kirk, and Testicular Hernia 
Spock, Kirk y una hernia testicular
Peter LauerChuck Lorre y Steven Molaro21 d'avientu de 201711.32[16]

Sheldon acepta ayudar a Georgie col so exame de matemátiques, pero resulta en que'l so «alumnu» aprobó faciendo trampes. De la mesma manera que'l personaxe del Capitán Kirk de Star Trek fixo p'aprobar el test del Kobayashi Maru, Sheldon decide adoptar la mesma actitú y saltase les regles falsificando una firma de la so madre Mary pa nun asistir a les clases d'educación física y llevase ensin permisu los llibros de la biblioteca del institutu. Sicasí, ye cazáu darréu dempués de que l'Entrenador Wikins amuese la nota al so padre, lo qu'obliga a la so madre a regañar a Sheldon, manda-y a devolver los llibros y tornar a les clases de ximnasia, onde Wilkins castígalu obligándo-y a engatar pola cuerda. 

11010An Eagle Feather, a String Bean, and an Eskimo 
Una pluma d'águila, una xudía verde y unos hippies
Rebecca AsherChuck Lorre y Steven Molaro4 de xineru de 201814.67[17]

El direutor del institutu suxure a los padres de Sheldon llevar al so fíu a una escuela de superdotados en Dallas. Sicasí y anque los profesores tán encantaos, tola so familia, menos Georgie, échenlu de menos. Anque a Sheldon encánta-y la estimulación intelectual de la so nueva escuela, odia l'estilu de vida hippie de la familia cola que mora. De manera impulsiva, George conduz a Dallas pa lleva-y lo de vuelta a casa, daqué qu'enllena a Sheldon de felicidá. 

11111Demons, Sunday School, and Prime Numbers 
Demonios, catequesis y númberos primos
Howie DeutchChuck Lorre y Steven Molaro11 de xineru de 201814.17[18]

Mary esmolezse cuando atopa a Sheldon xugando a Dragones y Cuartones con Tam y Billy. Anque intenta convencer a los padres de dambos por que la ayudar a acabar col xuegu al consideralo un xuegu que fomenta la herexía, estos consideren el xuegu inofensivu. Mary decide entós falar col Pastor Jeff, y dambos convencen a Sheldon pa estudiar la teoloxía cristiana. Sicasí, Sheldon va un pasu más allá y empieza a buscar información sobre toles grandes relixones, pero tien claro que nenguna d'elles terminar de satisfaer. Tres una nueche na que suaña con dos númberos vivientes, un 1 y un 0, que casi revelen los secretos del universu antes de ser espertáu por Georgie, decide crear una nueva relixón, la «mateología», na cual l'únicu pecáu ye ser estúpidu. 

11212A Computer, a Plastic Poni, and a Case of Beer 
Un ordenador, un poni de plásticu y una caxa de cerveza
Richie KeenChuck Lorre y Steven Molaro18 de xineru de 201813.33[19]

Sheldon pide a Mary que-y merque un ordenador Tandy 1000 SL. Anque George aportuna en que nun selo pueden dexar, Mary revela que tuvo guardando dineru de callao, lo que xenera un discutiniu que termina con Mary llevándose a Sheldon y Missy a pasar un tiempu con Meemaw y mercar l'ordenador a Sheldon. Anque Sheldon ta emocionáu de primeres, dase cuenta de que la intelixencia artificial ELIZA nun-y da conseyos útiles que puedan iguar el matrimoniu de los sos padres. Con Meemaw espiando a Sheldon, obliga a Mary a pidir esculpes a George por que se vaya de casa, ente que Georgie aconseya al so padre por que faiga lo mesmo. Finalmente, toos vuelven a casa y terminen atopando delles utilidaes pal ordenador. 

11313A Sneeze, Detention, and Sissy Spacek 
Una tusida, un castigu y Sissy Spacek
Howie DeutchChuck Lorre y Steven Molaro1 de febreru de 201812.92[20]

La misofobia de Sheldon algama'l so puntu álgido cuando se decreta la epidemia de gripe nel institutu. Esto xenera una socesión de castigos y espulsiones por abandonar les clases y l'institutu, polo qu'aprovecha los tiempos d'espulsión pa convertir el garaxe nun sistema ecolóxicu zarráu. Ente que George, Missy y Meemaw atopen prestada la situación y Mary ye la única verdaderamente esmolecida por ello, Georgie aprovechar de la situación de Sheldon pa ganase «abrazos de simpatía» de les moces del institutu.
A la fin, tres numberosos intentos pa convencer a Sheldon d'abandonar el garaxe demostrando ser esmucidizu, Meemaw convence a Sheldon de salir apelando al so arguyu como texanu. Sicasí, termina poniéndose enfermu, pero siéntese meyor cuando la so madre termina cantándo-y «el mio duce gatín». 

11414Potato Salad, a Broomstick, and Dái's Whiskey 
Ensalada de pataca, una escoba y el güisqui de pá
Howie DeutchChuck Lorre, Steven Molaro y Tara Hernandez8 de febreru de 201812.42[21]

Mary consigue un trabayu como secretaria de la ilesia, pero'l Pastor Jeff pídelu rápido conseyu al respective de la so nueva esposa, una y bones ella nun fala inglés y, coles mesmes, cree que se ta aprovechando del so dineru.
Per otru llau, el nuevu trabayu fai que Mary nun llegue a casa hasta les 6 de la tarde y, al empar, Meemaw negar a faer de canguru, polo que Sheldon y Missy tienen de quedase solos mientres unes hores. Nun momentu nel que Meemaw asomar pa ver a los mellizos, éstos creen que ye un lladrón, polo qu'acaben rociándola con un estintor de quemes. Más tarde, Sheldon clávase una estiella, polo que Missy busca por tola casa unes pinces coles cualos saca-y la y aselar a Sheldon. A la fin, termina sacando la estiella exitosamente usando les pinces del xuegu Operación

11515Dolomite, Apple Slices, and a Mystery Woman 
Dolomita, rodajas de mazana y una muyer misteriosa
Mark CendrowskiChuck Lorre y Steven Molaro8 de marzu de 201812.52[22]

Sheldon y Tam fáense amigos de Libby, una moza d'undécimu grau con interés na xeoloxía. Mientres una de les sos comíes na biblioteca, Libby convida a los mozos al muséu de Ciencies Naturales de Houston pa ver una película en IMAX. Sicasí, Sheldon queda afaráu cuando afaya que Libby piensa nél como un neñu mientres fala con Mary, lo que fai a Sheldon xurase a sigo mesmu que nunca volverá faer más amigos. P'aselalo, Mary garantíza-y que nel futuru va arrodiar d'amigos igual d'intelixentes. A la fin, Tam y Libby terminen diéndose xuntos a Houston pa ver la película, pero les intenciones de Tam son refugaes por Libby, polo qu'ésti y Sheldon deciden retomar el so club social de dos», nel cual reconsidera la xeoloxía catalogándola como «nun ye ciencia» tomándola como un hobby. 

11616Killer Asteroids, Oklahoma, and a Frizzy Hair Machine 
Asteroides asesinos, Oklahoma y una máquina pa rizar el pelo
Howie DeutchChuck Lorre y Steven Molaro29 de marzu de 201811.91[23]

Sheldon queda afaráu cuando'l so proyeutu sobre la prevención ante l'impautu d'asteroides pierde ante'l proyeutu d'otra estudiante sobre'l xenerador de Van de Graaff na feria de ciencies, polo que decide abandonar la física. Tres una sesión de terapia col Dr. Goetsch y dellos incidentes nel institutu, decide convertise n'actor. Mientres les clases d'interpretación, dexa impresionáu a Mr. Lundy, el profesor, y recibe el papel protagonista nel musical Annie. A pesar de que los sos padres tán esmolecíos por ver -y interpretando un rol femenín, Sheldon refuga les sos esmoliciones al esperimentar llerza escénico la nueche de la obra, arrenunciando a actuar y dexando a Mr. Lundy al cargu del so papel. 

11717Jiu-Jitsu, Bubble Wrap, and Yoo-Hoo 
Jiu-jitsu, plásticu de burbuyes y un batíu
Jaffar MahmoodChuck Lorre y Steven Molaro5 d'abril de 201811.66[24]

Sheldon ta siendo amedranáu por Bobbi Sparks (Ella/Mia Allan), la fía de 6 años de los vecinos. Anque los sos padres tienen distintes idees sobre cómo encarar la situación, nenguna d'elles resulta efectiva. A la fin, George y Hershel, el padre de Bobbi, interpretáu por Billy Gardell, pasen el ratu y entamen cunta-yos a les sos esposes una hestoria falsa na que dambos s'engarden nuna engarradiella, ente que Sheldon intenta pagar colos sos aforros a Missy por qu'amedrane a Bobbi, pero dichu plan termina fracasando. 

11818A Mother, A Child, and a Blue Man's Backside 
Una madre, un neñu y el traseru d'un home azul
Jaffar MahmoodChuck Lorre, Steven Molaro y Teagan Wall12 d'abril de 201811.70[25]

Dempués de que Mary confisque a Sheldon tolos sos cómics debíu al conteníu esplícito nun númberu de Watchmen, Sheldon esixe ser tratáu como un adultu a pesar de fracasar en tolos sos intentos pa selo, pero una alerta de tornáu fadrá-y cavilgar sobre los valores de la familia. 

11919Gluons, Guacamole, and the Color Purple 
Gluones, guacamole y el color moráu
Alex ReidChuck Lorre, Steven Molaro y Tara Hernandez19 d'abril de 201811.67[26]

Meemaw decide llevar a Sheldon a una universidá cercana p'asistir a una clase selmanal sobre cromodinámica cuántica. Unu de los díes, el profesor John Sturgis (Wallace Shawn) decide pidir a Meemaw salir nuna cita. A pesar de que lo pasa bien, dase cuenta de que John ye una versión adulta de Sheldon. A la selmana siguiente decide abandonar la clase al afitase en que la so presencia distrayi demasiáu a Sturgis. Mentanto, Missy ufiertar p'ayudar a Georgie colos sos deberes. Aguiyada pol exemplu de Sheldon, terminen faciendo finalmente delles meyores. 

12020A Dog, A Squirrrel, and a Fish Named Fish 
Un perru, un esguil y un pexe llamáu Pexe
Jaffar MahmoodChuck Lorre, Steven Molaro y David Bickel26 d'abril de 201811.15[27]

La cinofobia de Sheldon sale a flote cuando los sos vecinos, los Sparks, quedar a cargu del perru d'un conocíu qu'amuesa una estraña atraición por Sheldon. Les families son incapaces d'alcordar cómo controlar al perru hasta tener que pidir ayuda al Pastor Jeff. Mienteas tantu, Sheldon intenta superar el so fobia intentando averase al perru usando ropa proteutor y afalagándolo, pero'l perru contrataca con un llambiotazu, aparentemente aguiyáu pol golor del so gomina Brylcreem. Más tarde, Meemaw intenta ayudar a Sheldon a superar el so fobia regalándo-y un pexe, pero'l pexe muérde-y a él y a George, que termina per matar lo. 

12121Summer Sausage, a Pocket Ponchu, and Tony Danza 
Un salchichón, un chubasquero de bolsu y Tony Danza
Alex ReidSteven Molaro, Eric Kaplan y Stacey Pulwer3 de mayu de 201811.67[28]

Sheldon convida al Dr. John Sturgis a cenar ensin dici-y lo a naide, lo que pilla desprevenida a tola so familia. A otru día, John preséntase en casa de Meemaw pa cocina-y comida «sesuai» y, tres la cita, ella convídalu a pasar la nueche na so casa. Tou esto ye xixiláu por Sheldon dende la so casa usando unos prismáticos.
Per otru llau, George decide llevase a Missy a cenar a la Rede Lobster pa pasar más tiempu ente los dos, ente que Mary y Georgie quédense en casa. Ente estos dos últimos va surdir una incómoda conversación mientres la cena na que Georgie preguntará-y a la so madre sobre ciertes duldes al respective de la cronoloxía del so embaranzu. 

12222Vanilla Ice Cream, Gentleman Callers, and a Dinette Set 
Xeláu de vainilla, caballeros cortexando y muebles de comedor
Jaffar MahmoodJeremy Howe, Damir Konjicija y Dario Konjicija10 de mayu de 201812.44[29]

Meemaw atopar nuna encruciada ente John Sturgis y la so expareja Ira Rosenbloom (Richard Kind), quien-y pide de nuevu salir. Connie decide entós probar a salir con dambos ensin que l'otru enterar pa escoyer a unu, pero nun va ser senciellu con Sheldon tando tol ratu enriba d'ella. Una nueche, Meemaw apuerta a salir con Ira a cenar na qu'ella-y diz que nun quier volver con él, lo que fai que Ira s'eche a llorar y que, pa recuperala de toes toes, regále-y una reforma de los muebles de la so casa. Esto obliga a Meemaw a confesa-y a John lo asocedío.
A otru día, John visita a Ira na tienda (dando a entender que se van engarrar), pero a la fin terminen falando tranquilamente. Neses, Ira decide dexar vía llibre a Sturgis. Esi mesmu día, Meemaw enóxase tantu con John como con Sheldon al enterase de la visita, dexando claro qu'ella ye la única responsable de les sos rellaciones y de la xente cola que quier salir. Pa dexalo claro, Sheldon decide entós ayudar ellaborando un contratu de rellación (que sería los primeru, según el Sheldon adultu, de munchos más roblaos cola so familia y amigos). 

Producción[editar | editar la fonte]

El desenvolvimientu de la precuela empezó en payares de 2016. La idea orixinal foi de Jim Parsons, quien-y la treslladó a los productores de CBS de la serie orixinal. En marzu del añu siguiente, Armitage y Perry fueron escoyíos pa formar parte del repartu y empezó el rodaxe. L'episodiu piloto foi llanzáu en setiembre de 2017.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. «Asina ye «Young Sheldon», la precuela de «The Big Bang Theory»» (18 de mayu de 2017). Consultáu'l 9 de marzu de 2018.
  2. 2,0 2,1 TV by the Numbers (26 de setiembre de 2017). «'Big Bang' and 'Young Sheldon' adjust up, 'Good Doctor,' 'DWTS,' 'The Brave,' 'Me, Myself & I' down: Monday final ratings» (inglés). Consultáu'l 26 de setiembre de 2017.
  3. 3,0 3,1 «CBS anueva El mozu Sheldon mientres The Big Bang Theory avérase a la fin» (13 de xineru de 2018). Archiváu dende l'orixinal, el 13 de xineru de 2018. Consultáu'l 8 de marzu de 2018.
  4. Nemetz, Dave (9 de xunetu de 2018). «CBS Fall Premiere Dates: Big Bang, Magnum P.I., Murphy Brown and More» (inglés). Consultáu'l 10 de xunetu de 2018.
  5. «mozu-sheldon-esperáu-spin-off-the-big-bang-theory-llega-movistar-series/ 'El mozu Sheldon', l'esperáu 'spin-off' de 'The Big Bang Theory', llega a Movistar Series» (3 de payares de 2017).
  6. Andreeva, Nellie (27 de setiembre de 2017). «'Young Sheldon' Gets Full-Season Order From CBS After Strong Debú». Deadline Hollywood. Consultáu'l 24 de marzu de 2018.
  7. Andreeva, Nellie (1 de xunu de 2017). «CBS Sets Fall 2017 Premiere Dates For ‘Young Sheldon', ‘9 JKL' & Returning Series» (inglés). Consultáu'l 1 de xunu de 2017.
  8. «Young Sheldon» (inglés). Consultáu'l 16 d'avientu de 2017.
  9. TV by the Numbers (3 de payares de 2017). «'Will & Grace' adjusts up, 'Sheldon' and other CBS shows adjust down: Thursday final ratings» (inglés). Consultáu'l 3 de payares de 2017.
  10. TV by the Numbers (10 de payares de 2017). «'Big Bang Theory' and 'Thursday Night Football' adjust up: Thursday final ratings» (inglés). Consultáu'l 13 d'avientu de 2017.
  11. TV by the Numbers (17 de payares de 2017). «'Supernatural' and NFL adjust up, 'Young Sheldon' adjusts down: Thursday final ratings» (inglés). Consultáu'l 13 d'avientu de 2017.
  12. TV by the Numbers (28 de payares de 2017). «Primetime NFL adjusts up on Thanksgiving: Thursday final ratings» (inglés). Consultáu'l 13 d'avientu de 2017.
  13. TV by the Numbers (4 d'avientu de 2017). «'Supernatural', 'Big Bang Theory' and NFL adjust up: Thursday final ratings» (inglés). Consultáu'l 13 d'avientu de 2017.
  14. TV by the Numbers (8 d'avientu de 2017). «'Supernatural' and NFL adjust up: Thursday final ratings» (inglés). Consultáu'l 13 d'avientu de 2017.
  15. TV by the Numbers (15 d'avientu de 2017). «‘Thursday Night Football' adjusts up, still at season low: Thursday final ratings» (inglés). Consultáu'l 20 d'avientu de 2017.
  16. TV by the Numbers (22 d'avientu de 2017). «‘Young Sheldon' ‘Great News,' ‘SNL Christmas' adjust up, ‘SWAT' adjusts down: Thursday final ratings» (inglés). Consultáu'l 24 d'avientu de 2017.
  17. TV by the Numbers (4 de xineru de 2018). «‘The Four' starts OK, ‘Big Bang Theory' and CBS jump» (inglés). Consultáu'l 4 de xineru de 2018.
  18. TV by the Numbers (12 de xineru de 2018). «‘Big Bang Theory,' ‘Young Sheldon' and ‘The Four' adjust up: Thursday final ratings» (inglés). Consultáu'l 12 de xineru de 2018.
  19. TV by the Numbers (20 de xineru de 2018). «‘Grey's Anatomy' adjusts up, ‘The Four,' ‘Scandal' and ‘Great News' down: Thursday final ratings» (inglés). Consultáu'l 20 de xineru de 2018.
  20. TV by the Numbers (2 de febreru de 2018). «‘Big Bang Theory,' ‘The Four' adjust up, ‘Mom' and ‘AP Bio' adjust down: Thursday final ratings» (inglés). Consultáu'l 2 de febreru de 2018.
  21. Rick Porter (2 de marzu de 2018). «‘Superstore,' ‘SWAT,' ‘Scandal' and ‘AP Bio' adjust down: Thursday final ratings» (inglés). Consultáu'l 2 de marzu de 2018.
  22. Porter, Rick (9 de marzu de 2018). «'Young Sheldon,' 'SWAT,' all NBC shows adjust down: Thursday final ratings» (inglés). Consultáu'l 9 de marzu de 2018.
  23. Porter, Rick (30 de marzu de 2018). «‘Big Bang Theory,' ‘Grey's Anatomy' and ‘Chicago Fire' adjust up, ‘SWAT' adjusts down: Thursday final ratings» (inglés). Consultáu'l 30 de marzu de 2018.
  24. Porter, Rick (6 d'abril de 2018). «‘Big Bang Theory,' ‘Grey's Anatomy' adjust up, ‘Mom,' ‘Supernatural,' ‘Arrow' down: Thursday final ratings» (inglés). Consultáu'l 6 d'abril de 2018.
  25. Porter, Rick (13 d'abril de 2018). «'Big Bang Theory,' 'Grey's Anatomy' and 'Superstore' adjust up: Thursday final ratings» (inglés). Consultáu'l 13 d'abril de 2018.
  26. Porter, Rick (20 d'abril de 2018). «'Grey's Anatomy' adjusts up, 'SWAT,' 'Supernatural' & 'Arrow' adjust down: Thursday final ratings» (inglés). Consultáu'l 20 d'abril de 2018.
  27. Porter, Rick (27 d'abril de 2018). «'Grey's Anatomy,' 'Big Bang Theory,' 'Young Sheldon' and 'Supernatural' adjust up: Thursday final ratings» (inglés). Consultáu'l 27 d'abril de 2018.
  28. Porter, Rick (4 de mayu de 2018). «'Gotham' and 'Big Bang Theory' adjust up, 'Life in Pieces,' 'Showtime at the Apollo' and 'Station 19' adjust down: Thursday final ratings» (inglés). Consultáu'l 4 de mayu de 2018.
  29. Porter, Rick (11 de mayu de 2018). «'Grey's Anatomy,' 'Big Bang Theory,' 'Young Sheldon' adjust up, 'Supernatural' & 'Arrow' down: Thursday final ratings» (inglés). Consultáu'l 11 de mayu de 2018.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]