Carne de pitu

De Wikipedia
Carne de pitu
Nome Carne de pitu
Detalles
Ingredientes pechuga de pollo (es) Traducir, chicken leg quarters (en) Traducir, patas de pollo (es) Traducir y chicken wing (en) Traducir
Productu natural de Gallus gallus domesticus
Más información
[editar datos en Wikidata]

La carne de pitu (denominar a los texíos procedentes del pitu), ye bien frecuente atopala en munchos platos y preparaciones de la culinaria de tol mundu. El so carne considérase un alimentu básico y ye por esta razón pola que s'inclúi nel índiz de precios al consumu.

Pollu con papes

Carauterístiques del pitu.[editar | editar la fonte]

Del pitu peracábense distintos partes del so buche siendo bien apreciaos les pates ("manes de pitu"), la cresta (sirvíes dacuando como tapes), les ales (unu de los platos más conocíos son los buffalo wings estauxunidenses), les piernes (zanques de pitu), la pechuga y les menudencias (fégadu, corazón, monizuela o pana y buche o contre). Les partes de les coraes suelen xeneralmente ser refugaes y nun s'inclúin na alimentación humana, anque na cocina Xaponesa emplégase dacuando nel yakitori. Los güesos son aprovechaos por regla xeneral (no que se denomina carcasa o "carapacho" en Venezuela, al igual que'l pescuezu o pescuezo) pa la ellaboración, xunto con diverses verdures de lo que se denomina caldu de pitu. Suelse preparar al calor, la carne nun s'inxer cruda yá que puede tener salmonella.

Les ales y zanques son los cortes más apreciaos, yá que son los que tienen más sabor. Pela so parte, les pates son altamente riques en coláxenu, lo cual ye bien beneficiosu especialmente pa les persones enfermes.

Usos del pitu.[editar | editar la fonte]

Tavuklu şehriye çorbası (sopa de pebíes con pitu) de la cocina turca. Ye màs común la versión con "terbiye" (yema de güevu y zusmiu de llimón añadíos a la sopa) pero tamién se consume enforma asina, con "salça".

Suelse emplegar nuna gran variedá de preparaciones que van dende l'asáu a la parrilla (barbacoa), al fornu, fritu, guisáu hasta la participación de la so carne na ellaboración de sopes o caldos. Puede vese la so carne picada n'ensalaes, sandwiches y hamburgueses (principalmente la corte llamáu pechuga, yá que por sigo sola tien pocu sabor). Una de les variedaes más frecuentes ye'l pitu asáu que puede vese nes distintes ciudaes del mundu. Dalgunos de los sos componentes acomuñar a la ellaboración de fast food y delles cadenes como Kentucky Fried Chicken especializáronse en sirvir raciones d'esta carne nos sos platos.

Cola piel del pitu ye posible tamién ellaborar chicharrones.

Nutrición del pitu[editar | editar la fonte]

La carne de pitu suel ser más llixera y de meyor digestibilidad al respective de les carnes coloraes. Amás, tien menor conteníu de purines; les cualos son responsables de l'apaición de hiperuricemia. Ye por esta razón que ye encamentada por médicu y nutricionistas.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]