Organización Mundial de la Salú

De Uiquipedia
Saltar a: navegación, buscar
Uiquipedia:Wikipedia:Llista d'artículos que toa Wikipedia tien que tener/Archivu
Bandera de la OMS

La Organización Mundial de la Salú (OMS), The World Health Organization (WHO), ye'l muérganu de la ONX especializáu en xestionar polítiques de prevención, promoción ya intervención en salú a nivel mundial. Foi creáu'l 7 d'abril de 1948. El primer aconceyamientu de la OMS surdió de la Conferencia Internacional de la Salú celebrada en xunetu de 1946. Nesti conceyu, organizáu col determín del Conseyu Económicu y Social de la ONX, redáutense los primeros estatutos de la OMS. El primer aconceyamientu de la OMS tuvo llugar en Xinebra en 1948.

Les principales xeres de l'Asamblea Mundial de la Salú son aprobar el programa y el presupuestu de la OMD pal bieniu viniente, y decidir les principales cuestiones rellatives a les polítiques sanitaries. Talo y como afita la so Constitución, l'oxetivu de la OMS ye que tolos pueblos de la Tierra puedan gociar del grau máximu de salú que se puea llograr. La Constitución de la OMS define la salú como "un estáu dafechu de bientar físicu, mental y social", y non namái ausencia d'afeiciones o malures.

Los 193 Estaos Membros de la OMS gobiernen la Organización per aciu de l'Asamblea Mundial de la Salú. L'Asamblea ta formada por representantes de tolos Estaos Miembros de la OMS.

Direutores Xenerales[editar | editar la fonte]

Direutores Xenerales de la OMS foron:


Les seis (6) oficinas rexonales son:

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]

Organización Mundial de la Salú
Wikimedia Commons tien archivos rellacionaos con: