Aeropuertu de Burdeos-Mérignac

Coordenaes: 44°49′42″N 0°42′56″W / 44.82833°N 0.71556°O / 44.82833; -0.71556
De Wikipedia
Aeropuertu de Burdeos-Mérignac
Aéroport de Bordeaux Mérignac (fr)
aeropuertu internacional, aeropuertu y aeródromu de tráficu comercial
IATA: BOD • OACI: LFBD
Llocalización
PaísBandera de Francia Francia
Organización territorial Francia metropolitana
RexónBandera de Nueva Aquitania Nueva Aquitania
Departamentu Gironda
Métropole (es) Traducir Bordeaux Métropole (es) Traducir
Comuña Mérignac
Coordenaes 44°49′42″N 0°42′56″W / 44.82833°N 0.71556°O / 44.82833; -0.71556
Aeropuertu de Burdeos-Mérignac alcuéntrase en Francia
Aeropuertu de Burdeos-Mérignac
Aeropuertu de Burdeos-Mérignac
Aeropuertu de Burdeos-Mérignac (Francia)
Altitú 50,6 m
Historia y usu
Orixe del nome Mérignac
Burdeos
Aeropuertu
Ciudá a la que sirve Burdeos
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

L'Aeropuertu de Burdeos-Mérignac (francés: Aéroport de Bordeaux - Mérignac ) (IATA: BODOACI: LFBD) ye un aeropuertu qu'atiende a la ciudá francesa de Burdeos. Ta alcontráu na ciudá de Mérignac, 10 km al oeste de Burdeos,[1] dientro del departamentu de Gironda. En 2006, l'aeropuertu atendió más de 3.460.000 viaxeros. Ye'l sestu aeropuertu por númberu de viaxeros de Francia.

L'aeropuertu dispón de dos módulos, con un únicu edificiu terminal.

Esta accesible por :

  • Carretera : 11b de la Rocade (periféricu de Burdeos)
  • Tresportes públicos :
    • Bus de la compañía JetBus que sirve la estación Saint-Jean
    • Bus nᵘ 1 de la compañía TBC que sirve'l centru urbanu.

A mediu términu, hai planes por que el tranvía de Burdeos conecte l'aeropuertu col centru ciudadanu.

Amás d'un vuelu a la hora a París y vuelos diarios a les mayores ciudaes franceses, l'aeropuertu ufierta vuelos selmanales o diarios a un gran númberu de destinos europeos ya internacionales.

El xeneral Charles de Gaulle desapegó del aeropuertu pa viaxar a Londres en 1940. Al siguiente día efectuó la llamada del 18 de xunu (Llamamientu del 18 de xunu).

Mientres los primeros años de la Guerra Fría, Burdeos-Mérignac foi una instalación de primer llinia de la OTAN pa la Fuercia Aérea de los Estaos Xuníos n'Europa (USAFE). Col so usu civil, la Fuercia Aérea Francesa designó a la base aérea de Mérignac como BA 106, y foi utilizada como base aérea estratéxica.

A consecuencia del zarru temporal de la base militar Cazaux, les autoridaes civiles viéronse obligaes a faer un usu compartíu de la pista col exércitu francés dende payares de 2005.

Historia[editar | editar la fonte]

Los oríxenes del Burdeos-Mérignac remontar a 1917, cuando s'estableció nel llugar un campu de vuelos mistu (civil/militar). La instalación foi una importante base d'operaciones d'Air France, volando dende Burdeos a diversos destinos n'Europa y el norte d'África. Los militares usen l'aeropuertu como base d'entrenamientu y tamién como base de bombarderos.

Mientres la Segunda Guerra Mundial la Luftwaffe alemana tomó'l control de la base y utilizar como centru de reconocencia marítima. El Focke-Wulf Fw-200 "Cóndor" voló dende la base pa controlar l'Océanu Atlánticu en busca d'embarcaciones aliaes.

La octava unidá de la Fuercia Aérea de los Estaos Xuníos y la Real Fuercia Aérea atacaron la base en 1943.

Tres el conflictu Air France retomó les operaciones comerciales dende Mérignac y producióse el reestablecimientu de la Fuercia Aérea Francesa na instalación.

En 1951 Mérignac convertir en base de la OTAN pa usu de la Fuercia Aérea de los Estaos Xuníos. La construcción d'una moderna base aérea capaz d'atender aviones de reacción empezó'l 1 d'agostu. Munches evidencies de la guerra permanecen con, por casu, munches alvertencies inda n'alemán: "munición alemana", el perímetru taba mináu.

El 1 d'ochobre de 1958, la base aérea de Burdeos-Mérignac foi cerrada p'amenorgar los gastos y el personal. Toles actividaes fueron movíes a la base aérea de la OTAN de Chateauroux-Deols nel centru de Francia.

Aereollinies y destinos[editar | editar la fonte]

Vista del aeropuertu.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. LFBD – BORDEAUX MÉRIGNAC Archiváu el 30 d'avientu de 2016 na Wayback Machine.. AIP del Service d'information aéronautique, efectivu'l 8 d'avientu de 2016.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]