Travis Barker

De Wikipedia
Travis Barker
Vida
Nacimientu Fontana14 de payares de 1975[1] (48 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Llingua materna inglés
Familia
Casáu con Melissa A. Kennedy (en) Traducir (2001 – div. 2002)
Shanna Moakler (2004 – div. 2008)
Kourtney Kardashian (2022 – )
Fíos/es Landon Barker
Estudios
Estudios Fontana High School (en) Traducir
Llingües falaes inglés
Oficiu batería, compositor, actor, compositor de cantaresartista d'estudiu
Miembru de blink-182
Xéneru artísticu punk rock
Instrumentu musical batería
Discográfica DGC Records
IMDb nm0055003
travisbarker.com
Cambiar los datos en Wikidata

Travis Landon Barker (14 de payares de 1975Fontana) ye un batería de punk rock d'Estaos Xuníos, anguaño miembru de blink-182 y The Transplants. Tamién foi miembru de grupos como Feeble, The Suicide Machines, The Aquabats, Box Car Racer, Expensive Taste y +44. Empezó a tocar la batería a la edá de 5 años y estudió música con un profesor de Jazz. Travis tuvo influencies de la música punk, metal, jazz y hip-hop.

Infancia y Educación[editar | editar la fonte]

Travis Barker nació del matrimoniu Randy y Gloria Barker en Fontana, California, el 14 de payares de 1975. El so padre trabayaba como mecánicu y la so madre curiábalu. Cuando Barker tenía cuatro años, la so madre dio-y el so primer kit, que sería l'únicu que tendría hasta cumplir quince años. Travis empezó a tomar clases de batería a los cinco años con un batería llamáu Thomas Hogan, quien lu enseñara distintos estilos musicales. Na mesma dómina, empezó a tomar lleiciones de trompetes. Na secundaria, aprendió a tocar el pianu y de volao intentó cantar, xuniéndose a los coros. Amás, Barker tenía aspiraciones non musicales; taba interesáu en convertise nun surfista profesional y skater. Sicasí, afirma que "siempres emigré de nuevu a la batería, hubo un sentíu como si tuviera conectáu a ello y de una forma pudi entendelo. Yo podía espresame meyor al traviés de los mios tambores que de cualesquier otra forma".

Barker describióse a sigo mesmu como un "stoner" (drogadictu) mientres la so estancia na Escuela Secundaria Fontana. La so madre foi diagnosticada de cáncer trés meses antes y morrió'l día primero que él empezara a dir a la escuela secundaria. Ella díxo-y que caltener cola música y que siguiera los sos suaños. Barker asistió al Institutu de Fontana, onde tocó na banda de jazz y de música, y ganó muncha esperiencia tocando en concursos y festivales rexonales. Foise namorando d'una variedá d'estilos incluyendo ritmos militares y jazz, pero foi especialmente influyíu polos ritmos de hip-hop y punk rock[2]

Carrera[editar | editar la fonte]

Empiezos Musicales[editar | editar la fonte]

Dempués de graduase de la escuela secundaria Fontana, Barker trabayó como pañador de basura en Laguna Beach y tocó con bandes Snot y depués con una banda con sede en Fontana Weak onde conoció a Chad Larson, quién fuera'l co-fundador del grupu de ska punk The Aquabats en 1994. Dempués d'espectáculos locales, la banda reclutó a Barker al traviés de la conexón con Larson. Barker, quien taba "dormiendo nel sofá del so amigu" y siguía trabayando como pañador de basura, namái pretendía rellenar el puestu per unos díes, pero terminó xuniéndose a la banda. El grupu entró al estudiu col productor veteranu Jim Goodwin pa grabar The Fury of The Aquabats!. La velocidá y precisión de Barker significaba que, una vegada el so partes grabárense yera llibre pa salir y ensayar (y/o tocar con otres bandes). Coyera un llamatu con The Aquabats que yera'l de The Baron Von Tito les razones perder na hestoria, yá que nengunu de los miembros recuerda'l por qué.

Dempués del llanzamientu de The Fury of the Aquabats! n'ochobre de 1997, el grupu realizó una xira a nivel nacional llegando a San Diego acompañando a Blink-182 en tarima, que terminara apocayá'l so segundu álbum Dude Ranch. El calendariu agotador de xira empezó a pasa-y factura a Blink-182 y les tensiones españaron. El baterísta del tríu, Scott Raynor, anunció a los sos compañeros que diba salise de la banda, dempués d'inscribise nel SnoCore, en febreru de 1998. Pa munchos espectáculos mientres la xira curtia al traviés de la mariña oeste, el grupu pidió-y a Barker que va enllenar el puestu dexáu por Raynor. Barker acepto, pero nun tuviera tiempu de prauticar col dúu, y entós aprendióse les pistes de batería del setlist de 20 cantares en namái 45 minutos antes de la so primer apaición y realizar ensin nengún problema a partir d'entós.

Raynor tornó en mayu, pero los sos argumentos namái empioraron la situación; al paecer sufriera una perda tráxica mientres esi añu, polos que tuvo problemes d'alcoholismu. Amás, nun taba contentu cola decisión de la banda de roblar con MCA Records más que con Epitaph Records. El baxista Mark Hoppus y el guitarrista Tom DeLonge ostentáron-y un ultimátum: o dexaba de beber y diba a un centru de rehabilitación o yera despidíu, y anque Raynor tuvo d'alcuerdu, foi despidíu.Frente a una gran cantidá de conciertos de branu y un nuevu álbum nes etapes de planificación, reclutaron a Barker, una vegada más.

"Alcordanza a Travis ensayando'l backstage mientres una hora o dos, y depués de tocar con ellos mientres la prueba de soníu"'', recordó; ''"Dalgunos de nós tábamos de pies pol escenariu y alcordanza vívidamente la sensación de qu'esti ye'l nuevu Blink. Tuvimos de buscar un nuevu batería nesi momentu porque yera tan obviu a cual banda él pertenecía" dixo l'ex-miembru de The Aquabats, Adam Deibert.[2]

Blink-182 y ésitos internacionales[editar | editar la fonte]

La adición de Barker inspiraos DeLonge y Hoppus a "tocar meyor" y caltenese al día col so nuevu miembru, a quien DeLonge llapada "perfectu pa la batería". Barker siguió tocando con Blink-182 a lo llargo de 1998 y entró a tocar con The Vandals, banda que se completaría al asitiar a Josh Freese na batería al terminar l'añu.

MCA dio a la banda'l so primer presupuestu de grabación profesional, y el tríu tornó a DML Estudios en San Diego a escribir los cantares. Barker podría baxar acaldía dende Riverside a participar nel procesu d'escritura. Cuando les bandes completáu la escritura, comezaba cola grabación de demos, los trés dirixir a Los Angeles pa grabar pistes de batería en Chick Corea 's Mad Hatter Studios en xineru de 1999, y Barker completó les pistes en namái unos díes. El productor Jerry Finn trabayáu col tríu nestes sesiones, p'ameyorar les grabaciones y ayudó a la banda a perfeccionar el so soníu. L'álbum resultante sería Enema of the State que foi llanzáu en xunu de 1999 y catapultó el tríu al estrellalgu, convirtiéndose na banda de punk pop más grande de la era. Trés singles fueron publicaos, «“What's My Age Again?"», «"All the small things"», y de «"Adam's Song"». All the small things convertir nun hit númberu unu na llista de Modern Rock Tracks, tamién se convirtió nun ésitu d'encruz y algamó el so puntu máximu nel númberu 6 na llista Billboard Hot 100; El so videu asonsañó bandes de mozos y videos musicales pop y ganó un "Man of the Moon" por Meyor Video de Grupu nos MTV Video Music Awards 2000. L'álbum vendió más de 15 millones de copies en tol mundu y tuvo un efeutu considerable sobre música pop punk.

La banda empezó la so primer xira de conciertos na seronda de 1999. La banda tamién tuvo un cameo n'American Pie (1999), anque Barker foi acreditáu por error como Scott Raynor. Travis Barker apaeció na portada de la revista Modern Drummer. L'ésitu de la banda fixo grandes coses por Barker. "Va cuatro años, nun podía dexame'l luxu d'alimentame a mi mesmu", dixo. "Pero agora puedo mercar arte, colecciónar los Cadillac´s que quiera, y vivir con comodidá. Por fin puedo mercar un perru y dexa-y el luxu de da-y de comer."[2]

Él empezó a salir con Melissa Kennedy y mercó un estudiu d'ensayu. Barker con rellación escontra minorista nesti momentu, fixo l'apertura d'una tienda llamada Famous Stars and Straps en Riverside. La tienda foi cerrada, pero los productos FSAS empezó a ser mercaos por otros minoristes al traviés d'Internet. Barker tamién empezó a ufiertar clases de batería y añadió presentaciones de batería en Guitar Center a la so llista d'actividaes. Mentanto, Blink-182 viose obligáu a retardar les feches restantes de la so xira europea en primavera en 2000 cuando DeLonge y Barker carecer con farinxitis estreptocócica. La banda tocó al públicu con entraes escoses y realizóse en tol mundu mientres el branu de 2000, The Mark, Tom, and Travis Show: The Enema Strikes Back.

Mientres la xira, él y Kennedy tomó un taxi a un Tacu Bell nun día llibre en Cuyahoga Falls, Ohio. Dos homes agresivamente empezaron a coquetear con Kennedy, y Barker tuvo arreyáu nuna engarradiella, baltando'l so mayor agresor. Unu de los golpes qu'aterrizó na cara del mozu rompió-y el meñique derechu a Barker, dexando una quebra. "Esi tipu yera muncho más grande y mayor que yo ", Barker declaro nuna entrevista cola revista Rolling Stone, que dio'l tríu a un artículu n'agostu de 2000." Ohio nun ye tan difícil”. Damon DeLaPaz, batería de Fenix TX, intervieno na batería por Barker.

Blink-182 xuntu l'esfuerzu, y llanzó Take Off Your Pants and Jacket (2001), que foi recibida con ésitu inmediatu, debutando nel númberu unu nel Billboard 200 y diendo triple platín a los trés selmanes (la grabación finalmente vendió más de 14 millones de copies en tol mundu). En 2001, Barker cásase Melissa Kennedy. Dempués de que la xira europea atáyase, DeLonge torna a San Diego pa grabar un álbum que consideraba un esperimentu nes idees que sentía que nun taben afeches a Blink-182. DeLonge, nun quería pagar por una batería d'estudiu, y llindóse a preguntar a Barker pa intervenir y tocar na grabación, l'esperimentu llamóse Box Car Racer.

L'esperimentu convertir nuna banda a tiempu completu y hubo una xira en 2002, lo que llevó les rellaciones tirantes ente DeLonge y Hoppus. Hoppus tuvo bien interesáu en ser parte del proyeutu, pero DeLonge nun quería que'l proyeutu convertir n'otru álbum de Blink-182. Sía que non, Hoppus sintióse traicionáu nel proyeutu paralelu y convertiríase nuna tensión non resuelto que siguió a la banda nos siguientes años. Barker y Kennedy divorciar n'agostu de 2002, dempués de nueve meses de matrimoniu.


Consiguiérase en redol a que non yá yera Travis Barker un batería increíble, [pero que] tamién yera un batería d'estudiu increíble que yera una habilidá que munchos bateríes nun comparte necesariamente. Travis tenía esa reputación de ser un tipu que podía sentase con una pista d'un metrónomu y ensin música y tener la disposición na cabeza y poder establecer les pistes de batería en cinco, diez minutos pa un cantar y depués la banda podría desempeñar na parte cimera a él como si fuera una caxa de ritmos. dichu por Dave Carlock

Al traviés de la conexón con Jerry Finn, el vocalista de Rancid, Tim Armstrong contautó a Barker nel branu de 2002 pa grabar pistes pa una collaboración de rap / rock llamada The Transplants. Armstrong, que vivía nuna zona residencial de Los Angeles, tenía un pactu colos vecinos de que diba cortar cualquier soníu "super-fuerte" nel momentu que estos llegaren a les sos cases del trabayu a les 5 pm. Barker estableció los sos tambores a les 11 am y dexóse de tocar los tambores na so totalidá na grabación de catorce pistes-nuna sola sesión con The Transplants.

Pol so papel con The Tansplants, Rolling Stone llama a Barker "el primer batería estrella del punk rock”. Barker tamién se caltuviera ocupáu, apaeciendo nel videu de Puff Daddy, "Bad Boy for Life", según la adición a la so coleición de Cadillac´s vintage.

En xineru de 2003, Blink-182 empezó a grabar el so quintu álbum, abandonando'l so procesu de grabación típica (escritura de dellos cantares y grabándoles nun estudiu, en forma d'un preséu al empar), y en llugar de camudase a una casa y avérase cada cantar xuntos. La casa foi arrendada y asitiada cerca de San Diego, convirtiéndose nun estudiu. La banda "ataca” cada cantar y trabayó en trés y cuatro canciones per día, a cencielles pasar a la siguiente cuando sienten "l'ardor" de la pista.

Barker dexó na primavera a The Transplants por una xira, dexando a la banda con una gran variedá de pistes de batería pa escuchar mientres él habíase alloriáu. Poco primero de la finalización del álbum, la novia de Barker , ex-Miss USA Shanna Moakler, dio a lluz al so primer fíu, Landon Asher, n'ochobre de 2003.Al mes siguiente, de la banda homónima quintu álbum d'estudiu publicando los singles «Feeling This» y «I Miss You» con una alta aceptación. Revisiones crítiques fueron positives, pero estremaron a los fans pola posición más "madura" de la banda.[2]

El Kinison, banda que sofitó Blink-182 nes sos feches de conciertos impresionó a Barker, siendo'l primer grupu robló con LaSalle Records, el sellu Barker creó oficialmente en 2004. LaSalle foi nomáu dempués del Cadillac favoritu de Barker, y l'etiqueta diseñar pa la diversificación de too tipu de música, yá sía country o hip-hop. Barker axuntábase una vegada a la selmana con diseñadores de Famous Stars and Straps pa supervisar los diseños de zapatos. Tamién se comprometió con Moakler al empiezu del nuevu añu.

Mancóse'l pie nun espectáculu de Melbourne, Australia en 2004, pero lleva a cabu'l conciertu de la nueche siguiente usando'l so pie esquierdu pal bombu'l dolor yera tan fuerte que la xira tuvo que ser atayada. El médicu de Barker informólu que non yá él rompió'l pie, sinón tamién se rompió los tendones y lligamentos, mancadura descrita por Hoppus como "el tipu de mancadura que la xente facer nos accidentes de motocicleta”. Mentanto, Barker mercó una franquicia de comida mexicana llamada Wahoo Fish Tacu en Norco, California, y empezó a trabayar nun nuevu discu de The Transplants.

Al concluyir la so xira per Europa, había un agriu sabor de división en Blink-182. En febreru de 2005 la banda emitió un comunicáu de prensa anunciando un "descansu indefiníu", la separación dar por diferencies ente los sos miembros al respective de el so futuru procesu. DeLonge desea trabayar na so casa de San Diego y grabar les sos contribuciones ende. Tamién foi un factor divisoriu los asuntos non resueltos del proyeutu paralelu Racer Box Car.[2]

Reforma de Blink-182 y trabayu de solista[editar | editar la fonte]

Dempués del accidente d'avión que sufrió Barker, el compañeru de Barker en +44, Hoppus foi espertáu por una llamada telefónica diciéndo-y que l'avión de Barker habíase estrelláu. "Salté de la cama y metíme nel próximu vuelu al centru clínicu de rehabilitación de quemadures", recordó. "Unu siéntese incapaz de faer otra cosa que tar ellí pal so amigu nada."

Encetando un avión nun aeropuertu a la mañana siguiente, DeLonge vio la tarrecible noticia nes pantalles de televisión de la terminal. Cuando aterrizó, él unvió una carta y dos fotografies de Barker: una semeya de Blink bordu d'un submarín nel Mediu Oriente y l'otru de sigo mesmu y los sos dos fíos. "Unu d'ellos yera '¿Te alcuerdes de lo que yéramos? y l'otru yera "Esto ye lo que soi agora'", diz DeLonge. "Foi un bon momentu pa dexar a un llau la mierda." Barker llamó a DeLonge dende l'hospital. "Él ta faciendo chancies," Barker recordaba. "Llamé a Mark y díxi-y, ' Tom ye'l mesmu tipu que conocíamos." "Dempués d'una conversación telefónica de dos hores ente DeLonge y Hoppus, fíxose un arreglu pal tríu p'axuntase nel estudiu de Hoppus y Barker en Los Angeles n'ochobre de 2008. DeLonge foi'l primeru n'encetar la tema de la reunificación.“Tom acababa de llegar a Los Angeles pa esi día", recordó Hoppus," Alcordanza qu'él dixo: "Entós, ¿Qué piensen ustedes? ¿Ónde tán les sos cabeces, ah? Y yo dixi: "Creo qu'hai que siguir colo que tuvimos faciendo mientres los postreros 17 años. Creo que tendríamos de volver a la carretera y volver al estudiu y faer lo que nos gusta faer. '"

Finalmente, Blink-182 apaeció per primer vegada nos escenarios xuntos, en casi cinco años como los presentadores de los Premios Grammy en febreru de 2009. El sitiu web oficial de la banda actualizar con un comunicáu: "En poques pallabres, tamos de vuelta. Queremos dicir, que realmente volvimos. Dende onde lo dexamos y con daqué más. Tamos nel estudiu escribiendo y grabando un nuevu álbum. Preparar pa dar una xira alredor del mundu una vegada más. Amistaes reformaes". Barker produció dellos remixes a lo llargo de 2009, incluyendo un remix de "3 a.m." d'Eminem; tamién collaboró con Slash, el ex-guitarrista de Guns N' Roses. Metanes la xira de xunta de la banda, n'agostu de 2009, DJ AM foi atopáu muertu por un amigu nel so apartamentu de Nueva York. Anque a Goldstein habíense-y recetado melecines pal dolor dempués del choque, el médicu forense informó que morrió de "intoxicación aguda" nos que s'atopó una llista de delles melecines con receta y cocaína. La nueche siguiente del espectáculu en Hartford, Connecticut, foi difícil pa la banda; la banda tocó "Down" en tributu DJ AM, y los trés empezaron a llorar. Les feches posteriores a esta fueron reprogramados mientres la próxima selmana, col fin de dexar que les noticies informar.[2]

L'accidente llevó Barker que faer dellos cambeos d'estilu de vida; a partir de 2011, qu'agora cuerre y nada acaldía, comi bien y dexó de ser veganu desque salió del hospital, a pesar de que fuera vexetariana mientres 17 años. Tamién superó la so adicción a sedantes o calmantes que tuvo mientres años antes del accidente aereu. "Nun tomé nenguna melecina pal dolor dempués de salir del hospital. Dixéronme que taría bien con dalgunos de les melecines especifícados pol restu de la mio vida, pero escaézame de toos ellos ", dixo Barker. "Ellos faíenme una persona dafechu distinta." Barker nun voló dende l'accidente, polo que viaxa por él mesmu nel so autobús, y usa un barcu cuando tien una xira con Blink n'Europa.

El procesu de grabación de Neighborhoods, el sestu álbum d'estudiu de la banda, enllancar pol so estudiu, tours, xerentes y proyeutos personales. DeLonge grabó nel so estudiu en San Diego mientres Hoppus y Barker graben en Los Angeles. Amás, la finalización de Barker del so álbum en solitariu poner nel camín. Dempués de más de dos años de contratiempos y retrasos, Barker finalmente públicu'l so discu debú en solitariu, Give the Drummer Some, en marzu de 2011. El discu cunta con collaboraciones con artistes variaos, dende Lil Wayne hasta Corey Taylor, cantante de Slipknot. Neighborhoods, de la mesma, foi llanzáu en setiembre de 2011 y algamó el so puntu máximu nel númberu dos nel Billboard 200.

Nos últimos tiempos, Barker siguió les sos collaboraciones, trabayando con Chester French, LL Cool J, Cypress Hill y la producción de too un EP de la collaboración en Psycho White, col raperu Yelawolf. En 2012, Blink-182 dixebrar d'Interscope Records y graba Dogs Eating Dogs, un EP de nuevu material. Barker, qu'inda sufre de mieu a volar, avisu nun podría asistir a la xira australiana de Blink-182 en 2013; Brooks Wackerman (Bad Religion, Tenacious D.) Va Ser el batería asignáu pa sustituyilo a él, n'avientu de 2012.

El raperu americanu, Hopsin suxuriera nes sos páxines de Facebook y Twitter qu'él y Travis Barker tán trabayando nun proyeutu xuntos. A finales d'avientu de Travis Barker confirmó que tán trabayando nuna collaboración EP que va ser llanzáu en 2013. El 05 de febreru del mesmu añu Hopsin anunció que tola producción del récor fuera terminada pal EP. El 5 d'agostu de 2013, Barker anunció que llueu va llanzar un cantar con Hopsin, Yelawolf y Paul Wall, con producción adicional fecha por Scoop DeVille.

Amás, nuna entrevista con David Ciauro, Barker esplicó que "él nun se ve a sigo mesmu como'l meyor batería del mundu y qu'a cencielles trata de ser lo meyor que puede ser." Tamién afirmó que "otros bateríes non pueden ver como un batería bien tradicional debíu al fechu de qu'entemez les coses d'otros xéneros al tocar los tambores."

Setup de Batería y Platillos[editar | editar la fonte]

Setup o Kit de Batería[editar | editar la fonte]

Batería[editar | editar la fonte]

Por más d'una década, Barker foi fiel usuariu de la marca de bateríes Orange County Drums And Percussion (OCDP),[3] una marca que gracies a artistes como Barker, John Otto (Limp Bizkit), Adrian Young (Non Doubt), Taylor Hawkins (Foo Fighters) y Chad Sexton (311), llogró asitiase como una de les marques de batería más reconocíes y famoses del mercáu. OCDP remana'l mercáu “Custom” (Bateríes o tambores a la midida), Travis aprovechó esto al máximu: Los sos sets y redoblantes fueron fabricaos con casi tolos tipos de construcción posibles y con una gran cantidá de materiales (Maderes, Acrílicos, Metales, Híbridos….) tou esto pa llograr esi soníu que Travis precisa pa cada proyeutu o eventu.

Les talles tamién varien dependiendo del xéneru, nel so proyeutu solista, como exemplu ve utilizándose-y kits munchos más pequeños y con anchos más amenorgaos pa llograr soníos más rápidos y agudos. Los kits actuales utilizaos por Travis na xira con Blink 182 son un kit fechu 100% n'Acrílicu por OCDP coles siguientes dimensiones:

  • Tom Suspendíu de 6x10”
  • Tom de pisu de 14x16”
  • Bombu de 18x20” (Con Hoop fronteru cromáu extra llargu, básicamente del doble del tamañu d'unu estándar).

Tamién utiliza un modelu OCDP fechu en maple con acabáu Silver Sparkle:

  • Tom Suspendíu de 9x12”
  • Tom de pisu de 14x16”
  • Bombu de 18x20” con hoop fronteru extra llargu.

Tolos Toms utilicen una combinación de parches Remu Emperor Smooth White na parte cimera con Remu Ambassador Smooth White resonantes. Nel bombu, Barker utiliza 2 Remu Powerstroke III Smooth White en dambes cares con una pequeña almada OCDP tocando un pocu dambos parches p'amenorgar el sosteníu y amesta-y más "punch" enfocando les frecuencies baxes. Travis tamién tien bombos de 22” y 24”, anque suel preferir los bombos de 20” yá que según el suenen como un Cañón”.

Redoblantes[editar | editar la fonte]

En redoblantes, Barker tien una impresionante coleición fechos a la midida del batería por OCDP. Sobresalen na so coleición dellos redoblantes de 6x14” fechos de 10, 20, 30 y hasta 40 capes de maple que-y dan una proyeición cimera, un pitch bien alto y un soníu más secu con menor resonancia. Dalgunos d'estos modelos como'l 6,5x14” de 40 capes tienen 4 perforaciones tipu “Vent Hole” de 2” que dexen un soníu más articuláu y con mayor soníu de los alambres, amontando tamién el volume xeneral del redoblante. Estos modelu son especiales pa tocar en vivu. Black Beauty” fechu en Brass por OCDP fechu en Bronce Bell Brass col que grabó delles temes y col que sale enforma de xira, realmente la coleición d'esti batería ye enorme.

Xeneralmente sobre'l so redoblante principal utiliza un parche Remo Emperor X Coated con un Ambassador snare side resonante, una combinación que-y brinda un soníu bien enfocáu, con muncha proyeición y primero de too muncha durabilidá (Barker tiende a cutir desaxeradamente duru). A la so esquierda utiliza un pequeñoredoblante auxiliar de 6x8” fechu de 10 capes de maple pa producir esos soníos agudos tipu “Breakbeat” con parches Remo Emperor Coated y Ambassador resonante.

Platillos[editar | editar la fonte]

Travis ye un lleal usuariu de la marca de platillos Zildjian,[3] yá que este tien una llarga historia con ella. Daniel Jensen, el téunicu de Barker, diz que tienen almacenaos cientos de platillos que tán llistos nel casu de que Travis precise mientres les xires internacionales o grabaciones. Barker ye particularmente picoteru col soníu de los platillos y siempres camuda'l so setup dependiendo del xéneru, tipu d'eventu o soníu que'l mesmu busque en particular.

  • 14” Avedis Mastersound Hi hat (este consta d'un “Bottom”: un esmartelláu especial xustu nel cantu que dexen salir l'aire más fácilmente, produciendo un soníu rápidu, claro y con una mayor definición col pedal). Tamién utiliza «Avedis New Beats con Bottom Mastersound», «Avedis Quick Beats», «A Custom Mastersound» y «A Custom Projection Hats».
  • 10” A Custom EFX Splash (Tamién utiliza n'ocasiones un «9” K Custom Hybrid Splash») a la izquierda del Hi Hat.
  • 20” A Custom Crash (Esti platillo varia enforma, otros modelos utilizaos pol son el «18” A Custom Projection Crash» y el «18” A Custom EFX Crash»)
  • 14” A Custom EFX Crash con un Splash A Custom de 8” puestu enriba (Puede utilizalo tamién ensin el Splash), xusto al frente del crash tien un “stack” acomodáu enriba del bombu suxetáu por un “DogBone” de DW Drums
  • 21” Avedis Sweet Ride: pa él tien la combinación perfecta de definición, campana y soníu de crash nun solu modelu. Utilizar dende'l principiu y hasta'l día de güei sigue tando ende nel so kit (Otros rides utilizaos son el «24”K Light Ride», «20” Z3 Ride» y el «20” K Custom Ride»).
  • 20” Crash K Crash Ride (puede camudalo por otru «A Custom EFX» o un «21” K Crash Ride»)
  • 18” Oriental China Trash: pieza que nunca saca del set

Accesorios[editar | editar la fonte]

Percusiones, Hardware y Accesorios Llétricos[editar | editar la fonte]

  • Percusiones LP incluyendo la so apocayá llanzada al mercáu llueca LP009-TB tipu Ridge Rider blanca que vien col diseñu de Brian “Pushead” Schroeder pal discu de Travis “Give The Drummer Some”.
  • Hardware DW, bases de platillo, toms y redoblante serie 9000, anque la so base de Hihat y Pedal de Bombu (Senciellu) son serie 5000, Travis prefier la sensación dada col so pedal 5000 Accelerator utilizando siempres el Beater pel llau plásticu pa sacar la mayor cantidá d'ataque posible del parche.
  • Electrónicos marca Roland como la so Kick Trigger KD7, módulu TD-20 y un pad PD8 que de normal tien programáu con un soníu tipu 808 (So ultra fondu).[3]

Vida privada[editar | editar la fonte]

Pareya[editar | editar la fonte]

El primer matrimoniu de Barker, foi con Melissa Kennedy, duró nueve meses hasta que solicitó'l divorciu n'agostu de 2002. Barker más tarde casó cola actriz y Miss USA de 1995, Shanna Moakler el 30 d'ochobre de 2004. La pareya tuvo una gótica ceremonia al estilu inspirada na película The Nightmare Before Christmas de Tim Burton que se celebró na viéspora de Halloween. Barker y Moakler tienen dos fíos xuntos, Landon Asher (nacíu'l 09 d'ochobre de 2003) y Alabama Luella (nacíu'l 24 d'avientu de 2005). Amás d'una fiyasca Atiana Cecilia de la Hoya (nacíu'l 29 de marzu de 1999), que ye la fía de Moakler cola so exnovio, el boxeador Oscar de la Hoya.La familia apaeció nuna serie de televisión, el reality show llamáu Meet the Barkers, que salió al aire en MTV 2005 a 2006.

El 8 d'agostu de 2006, Barker pidió'l divorciu a Moakler dempués de casi dos años de matrimoniu. El divorciu de la pareya fixo públicu, yá que cada unu utilizó la so páxina de MySpace pa espresar los sos sentimientos al respeutu. A pesar del so divorciu, surdieron comentarios a principios de 2007 de que Barker y Moakler taben "en silenciu tratando de da-y una segunda oportunidá al asuntu". En marzu de 2007, Moakler revela na revista People qu'ella y Barker (inda casaos) taben de nuevu xuntos, pero negó que tuviera embarazada. Esta declaración producióse dempués de la cariñosa apaición de la pareya en públicu nun cumpleaños sorpresa que Barker fixo pa la so esposa en Miami. People.com más tarde informó que la pareya dixebrárase de nuevu. Nun se dieron razones pa la separación. Barker y Moakler fueron vistos xuntos nos 2007 MTV Video Music Awards besándose y tomaos de la mano. Sicasí, al 11 de febreru de 2008, el divorciu de la pareya concretóse. Barker y Moakler tuvieron xuntos mientres un DJ set, onde Barker taba tocando con DJ AM en Las Vegas el 7 de xineru de 2009. La pareya trató d'alicar la so rellación a principios de 2009, pero anunció que yá nun taben xuntos el 1 d'abril de 2009, reportar policiacos indicaben qu'hubo una engarradiella, dempués de recibir una llamada dende la casa de los Barker; nun se presentaron cargos contra nenguna de les partes.

Accidente d'Avión[editar | editar la fonte]

El 19 de setiembre de 2008, TRV$&DJAM realizó nun eventu col cantante de Jane's Addiction, Perry Farrell, y Gavin DeGraw en Columbia, Carolina del Sur. El viaxe foi una ocasión especial: "Toos pensaben que yera una especie de regalu - tábamos nun avión priváu ", dixo Barker. Barker convidara a la so ex esposa Moakler, pero ella tornó, diciendo que tenía una sensación estraña por dexar a los sos fíos. Con un asientu vacíu, Barker convidó al so guardia de seguridá. Y dixo que taría en bona compañía y podría esfrutar del viaxe. Barker siempres tenía mieu a volar; nos sos años d'adolescente, taba "seguro" que diba morrer nun accidente aereu. Cuando Blink-182 axuntáronse delles obres d'arte para Take Off Your Pants and Jacket, nel añu 2001, creóse un "Sosu iconu" pa cada miembru de la banda: una chaqueta, un pantalón y un avión. "Por favor nun me dean l'avión - Tengo un mieu bien xingáu a volar," Barker rogó.

Xustu antes de la medianueche, l'avión, dirixir a Van Nuys, California, taba corriendo pela pista cuando los ocupantes escucharon una fuerte esplosión. Acordies con l'Alministración Federal d'Aviación, l'avión partía l'aeropuertu cuando'l controladores aéreos víen chispes que emanando del avión. Los pilotos dixeron a la torre de control qu'un neumáticu habíase espichado y tendríen qu'albortar el despegue. Nel so llugar, l'avión bastióse al traviés de la cerca del aeropuertu, al traviés d'una carretera y estrellóse contra un muriu de contención. "Cuando tou detúvose, traté de consiguir a daquién que pudiera faer daqué," Barker recordaba. Barker y Goldstein escaparon del avión y corriendo en círculos na carretera. Al oyer a los demás glayar, "Stop, drop and roll," Barker dexóse cayer al suelu y Goldstein ayudólu a apagar el fueu nos sos pies. "Yo taba baltáu xunto a AM cuando l'avión taba esplotando, y yo taba glayando, “¿Tamos vivos?”.

Fueron tresportaos d'emerxencia a Augusta, Xeorxa, onde dambos fueron ingresaos n'estáu críticu. Ellos fueron los únicos sobrevivientes del accidente; tanto'l so asistente personal Chris Baker como'l so guardia de seguridá finaron xunto colos dos pilotos, que morrieren nel accidente. Menos d'un añu dempués, Goldstein morrió por causa de una sobredosis. Barker pasó más de 11 selmanes nos hospitales y centros de rehabilitación de quemadures. Barker tuvo 16 ciruxíes: Delles tresfusiones de sangre que duraron de 4 a 8 hores y numberosos ensiertos de piel. "Hubo momentos en que taben falando de toyeme'l pie porque nun tenía abonda piel nel mio cuerpu pa los mios ensiertos," dixo Barker. Barker tamién desenvolvió'l trestornu de estrés post-traumáticu, agraváu pol intensu sentimientu de culpa que sentía. Barker detuvo la so dieta vexetariana y empezó comer carne p'aumentar la so ingesta de proteínes y posiblemente acelerar la cicatrización de les quemadures. Barker recuperar del accidente, lo que-y dexó volver al estudiu de grabación en payares de 2008.

Na so primer entrevista televisiva dende l'accidente, dixo a MTV: "Yo yá toi tocando la mio batería de nuevu, y yá toi de vuelta nel estudiu". Dixo que'l regresu al estudiu "yera como andar en bicicleta. Foi bien emocionante saber qu'inda tenía les mios téuniques. Inda se sentía bien... inda podía faelo con tol kit. Tou sentíase bien asina, toi estimáu de ser capaz de tocar“.

Barker demandó a los dueños del avión, Goodyear Tire and Rubber Co., y una empresa de caltenimientu d'aviones el 21 de payares de 2008. Buscó más de $ 25,000 en daños y perxuicios "pal dolor y el sufrimientu, desfiguración, perda d'ingresos, y los gastos médicu y llegal", alegando que les empreses teníen "inadecuadamente operaes y calteníes el Lear jet". La demanda sostenía que los pilotos del Lear jet taben "inadecuadamente entrenaos y tendríen de tratar de desapegar en llugar de siguir pela pista." La madre de la guardia personal de Barker, Charles Monroe Entá Jr., que morrió nel accidente, xunir a la demanda. Ella demandó a les empreses por "dañu incluyendo dolor y murnia, gastos funerarios y perda d'ingresos." El casu xudicial resolver n'avientu de 2009, col abogáu William L. Robinson, quien representó a delles de les empreses, diciendo que los términos del arreglu son confidenciales.

El nome que recibió esta desdicha o como se-y conoz ye Accidente del Learjet 60 en Carolina del Sur

A menos d'un añu, n'agostu de 2009, DJ AM foi atopáu muertu por un amigu nel so apartamentu de Nueva York. Anque a Goldstein habíase-y recetado melecines pal dolor dempués del choque, el médicu forense informó que morrió d'una "intoxicación" posiblemente de cocaína y mal usu de melecines pal dolor.[2]

Travis fora de la música[editar | editar la fonte]

Travis ye unu de los pocos baterístas que pertenez (dende neñu) a la casa Zildjian de platillos pa batería, usa bateríes de Orange County Drum and Percussion (OCDP) y los pedales y accesorios son Drum Workshop, siendo un lleal patrocinador d'estes marques.

Barker ye propietariu de delles empreses, amás de los sos intereses musicales. Fundó una compañía d'accesorios/ropa llamada Famous Stars and Straps en 1999, que viende prendes de vistir estilu de la cai/skate y engranajes pa tables. Barker dixo la marca rexistrada de la marca "F" pal logotipu foi escoyíu pola so paecencia con un logotipu coche, pero sobremanera pol fechu de que puede valise por sigo mesma. Barker tamién ye sociu de negocios col famosu skater Rob Dyrdek y xuntos formen parte del equipu que tien la marca de ropa llamada Rogue Estatus, y en 2009 otra etiqueta llamada DTA.

En 2004 tamién fundó LaSalle Records, sellu discográficu que pertenez a Atlantic Records. En LaSalle graba cola so banda, The Transplants, ende grabóse, por casu, los dos últimos discos de Broken Imen. Travis tamién ta arreyáu nel negociu de la comida yá que acaba d'abrir un restorán de comida mexicana (llamáu Wahoo's Fish Tacu) en California. Tamién diseñó una serie de zapatos pa DC Shoes conocida como la serie "Alies Remix"

Travis tamién se dexó ver en televisión. En 2003 apaeció nun episodiu de Punk'd y dempués apaeció en dellos episodios de CSI: Crime Scene Investigation y emprestó la so voz en The Simpsons. Travis presentóse en delles ocasiones nos premios de les ceremonies musicales pa Sol Música, y nos Much Music Awards de 2002, y tamién presentó los premios MTV Video Music Awards de 2008.[2]

En mayu de 2013 empezó a prauticar Jiu Jitsu Brasilanu (arte marcial) colos hermanos Gracie na Academia de Torrance, California n'Estaos Xuníos.

Discografía personal[editar | editar la fonte]

Éstos son los discos nos que Travis Barker participó viviegamente como batería y percusionista.

Añu Álbum/Títulu del cantar Intérprete (s) Sellu/Notes
1995 All Dressed Up And Nowhere To Go Feeble http://www.youtube.com/watch?v=LIx_bRDfxQM
1997 The Fury of the Aquabats! The Aquabats Golden Voice Records
1999 Enema of the State Blink-182 MCA Records
2000 The Mark, Tom, and Travis Show: The Enema Strikes Back Blink-182 MCA Records
2001 Take Off Your Pants and Jacket Blink-182 MCA Records
2002 Box Car Racer Box Car Racer MCA Records
Transplants Transplants Hellcat Records
2003 Blink-182 Blink-182 Geffen Records
Try This Pink Geffen Records
2004 "Back in the Mudd" Bubba Sparxxx Remix
2005 Greatest Hits Blink-182 Geffen Records
Haunted Cities Transplants La Salle Records/Atlantic Records
Trill Bun B Apaez xunto a Skinhead Rob en "Late Night Creepin"
2006 King T.I. Producíu "You Know Who"
"Can I Have It like That" Pharrell Remix incluyíu nel Reinu Xuníu
"Throw Some D's" Rich Boy
Pump It Black Eyed Peas Remix incluyíu nun solu CD
When Your Heart Stops Beating +44 Interscope
2007 Dj Skee Presents Expensive Taste Expensive Taste
Wolves Idiot Pilot Batería en "Elephant"
The Best Damn Thing Avril Lavigne Batería en "I Don't Have To Try", "I Can Do Better" y "Alone"
Get Money, Stay True Paul Wall Apaez con Expensive Taste nel cantar "Slidin' on that Oil"
"Severo´s" Rihanna Remix de "Umbrella"
"Doe Boy Fresh" Three 6 Mafia
"Crank That (Alpe)" Alpe Remix de "Crank That (Alpe)"
"The Way It Is" BLESTeNATION
"Black Roses" The Federation Batería nel cantar de It's Whateva
2008 "Low" Flo Rida Remix de "Low" disponible na versión deluxe Mail on Sunday (iTunes)
"Don't Touch Me (Throw Da Water On 'Em)" Busta Rhymes Remix de "Don't Touch Me"
"Dope Boys" The Game Remix de "Dope Boys"
"G Told Me" Wale Interscope
Fix Your Face TRV$&DJAM Remix disponible n'http://www.trvsdjam.com
"Got Money" Lil Wayne Remix de "Got Money"
2009 "3 a.m." Eminem Remix de "3AM"
Fix Your Face Vol. 2 - Coachella TRV$&DJAM Remix disponible n'http://www.trvsdjam.com
2010 Slash Slash Batería nel cantar "Starlight"
2011 Give the Drummer Some Travis Barker Interscope
Neighborhoods Blink-182 DGC Records
Don't Keep Me Waiting Britney Spears Jive Records
2012 "Dogs eating dogs EP" blink-182 Llanzamientu independiente
2014 Really Don't Care Demi Lovato Hollywood Records
2014 "Psycho White EP" Travis Barker Yelawolf Interscope Records
2016 "California" blink-182 Foxy Studios

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  • Afirmao en: Gemeinsame Normdatei. Data de consulta: 27 abril 2014. Llingua de la obra o nome: alemán. Autor: Biblioteca Nacional d'Alemaña.
  • 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 2,5 2,6 2,7 «Travis Barker» (inglés). Consultáu'l 25 de payares de 15.
  • 3,0 3,1 3,2 «tronu-de-los grandes-travis-barker-blink-182/ Setup de Travis Barker» (20 de xunetu de 12). Consultáu'l 25 de payares de 15.
    • Hoppus, Anne (October 1, 2001). Blink-182: Tales from Beneath Your Mom. MTV Books / Pocket Books. ISBN 0-7434-2207-4.
    • Shooman, Joe (June 24, 2010). Blink-182: The Bands, The Breakdown & The Return. Independent Music Press. ISBN 978-1-90619-110-8.