The Trump Organization

De Wikipedia
The Trump Organization
negociu y empresa
Llocalización
Sede Trump Tower (es) Traducir
Direición Estaos Xuníos
Forma xurídica Sociedad de responsabilidad limitada (es) Traducir
Historia
New York investigations of The Trump Organization (en) [[File:Noun Project label icon 1116097 cc mirror.svg
Fundador Fred Trump
Elizabeth Christ (es) Traducir
Orixe del nome Elizabeth Christ (es) Traducir
Fred Trump
Organigrama
Dueñu familia Trump (es) Traducir
Presidente Donald Trump
Sector
Industria Minorista
industria de la construcción (es) Traducir
Productos destacaos hotel
Participación empresarial
Filiales
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

The Trump Organization (n'español: La Organización Trump) ye una empresa estauxunidense, con sede en Manhattan, Nueva York, que se dedica a xestionar una inmensa cantidá de propiedaes y hoteles en distintos países del mundu, según al desenvolvimientu de diversos proyeutos de construcción y bienes inmuebles. El so actual Direutor Executivu ye Donald Trump, quien tamién ye'l so accionista mayoritariu y actual Presidente de los Estaos Xuníos.

Historia[editar | editar la fonte]

L'empiezu de la Organización Trump[editar | editar la fonte]

Foi fundada por Fred Trump (padre de Donald), quien la empobinó a la construcción y venta de propiedaes de clase media, teniendo un considerable ésitu. La empresa llegó a tener dellos inmuebles y propiedaes en distintos barrios neoyorquinos que-y dexaron caltener un réxime económicu prósperu. Anque la empresa taba en constante crecedera, nun tener gran valor financieru en términos de capital. Sicasí, cuando Donald Trump asume la direutiva, empieza a crecer y ampliar la so actividá, encauzándose escontra lo que ye anguaño.

El principal oxetivu de Donald Trump yera faer que la compañía fora la más importante dientro de les empreses de bienes inmuebles. El primer gran ésitu que collechó, foi gracies a l'alquisición y remodelación d'un hotel na redoma de Grand Central Station. La operación tuvo llugar por aciu préstamos y exenciones fiscales, llogrando convertilo n'unu de los meyores establecimientos de tola ciudá. Tres esti llogru, la organización participó nun proyeutu que definiría'l nuevu ideal que buscaba: l'alquisición del Hotel Gran Hyatt de Nueva York, proyeutu col cual la imaxe de luxu y prestíu que se buscaba quedó finalmente patente.

Darréu, la organización centró la so atención en construyir y mercar nueves propiedaes que nun teníen rellación dalguna con viviendes de clase media. Otra manera, toes yeren d'altu nivel económicu, siendo'l más emblemáticu de los sos proyeutos la construcción de la Torre Trump. Esti nuevu edificiu sería la sede de la mesma empresa y convertiríase nel símbolu por excelencia de la Organización Trump. Dende entós nun paró de crecer, siendo notable la so actividá mientres los años 80.

L'apoxéu de los 80[editar | editar la fonte]

Tres los ésitos dende la so creación, la compañía dedicar al desenvolvimientu de numberosos complexos y proyeutos. Ente ellos, atópense luxosos hoteles y edificios, siendo una de les alquisiciones más significatives el Hotel Plaza de Nueva York.

La imaxe de prestíu que tanto se buscó dende l'empiezu de la presidencia de Donald Trump, finalmente taba al algame; la compañía adquirió numberoses propiedaes, toes reconocíes, y siguió construyendo una gran cantidá d'edificios y complexos cada vez más luxosos.

La compañía amás espandióse a otros sectores, y empezó a facturar cifres que devasaben los miles de millones de dólares. La empresa taba en plena puxanza, controlando diverses propiedaes, una aereollinia, revistes ya inclusive productos de consumu. Paecía que finalmente la Organización Trump convirtiérase en tou lo que'l so nuevu direutor executivu Donald Trump siempres quixo; pero nin siquier la más poderosa compañía de bienes raíz saldría ilesa de lo que taba por asoceder.

La Crisis de 1992[editar | editar la fonte]

Dende l'empiezu de la década de los 80, la economía estauxunidense esperimentara crecedera, pero la crisis de 1992, punxo fin a esta era d'estravagancies y luxu, afarando a la economía del país, especialmente al sector inmobiliariu, desestabilizando, y en munchos casos esmoreciendo, a miles de compañíes nel procesu.

Esta devastadora crisis cutió severamente a la Organización Trump, paralizando munchos de los sos proyeutos en desenvolvimientu, devaluando les sos propiedaes y dexándola desarmada ante les deldes que teníen, pol fechu de que los bancos negar a emprestar fondos. Mientres estos tiempos escuros, el mundu de los bienes raíz, paralizóse y paecía dir direutamente a la bancarrota. Sicasí Donald Trump caltuvo a la empresa de pies al vender la Trump Shuttle, el so propiu yate llamáu Trump Princess, y parte del Hotel Plaza. Tou ello xuníu al efectivu que llograba de la so otra compañía, la Trump Entertaiment, que los sos casinos aprovíen-y d'importantes sumes de dineru, que-y dexaron saldar toles sos deldes y restablecer a la compañía.

L'actualidá[editar | editar la fonte]

En superando la crisis, la compañía empezó a invertir na construcción de nueves propiedaes, espandiéndose esta vegada a clubes, y dando orixe a una serie de nuevos hoteles, ente ellos unu nes islles palmeres de la ciudá de Dubái y la serie d'Hoteles International Towers & Hotels, presentes en delles ciudaes.

Anguaño The Trump Organization remana propiedaes en distintes ciudaes del mundu, incluyendo Nueva York, São Paulo, Panamá, Las Vegas, Los Angeles, Dubái ente munches otres. A partir del añu 2017, tres el xuramentu de Donald Trump como presidente de los Estaos Xuníos, l'alministración de la empresa pasa a manes de los sos trés fíos: Ivanka, Eric y Donald Jr.

Filiales[editar | editar la fonte]

  • Trump Enterprises Incorporation
  • The Trump Corporation
  • Trump Development Co.
  • Wembley Realty Inc.
  • Park South Co.
  • Land Corp. of California.
  • Trump Magacín
  • Trump Mortage

Propiedaes[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]