Tachybaptus novaehollandiae

De Wikipedia
Tachybaptus novaehollandiae
Estáu de caltenimientu
Esmolición menor (LC)
Esmolición menor (IUCN 3.1)
Clasificación científica
Reinu: Animalia
Filu: Chordata
Clas: Aves
Orde: Podicipediformes
Familia: Podicipedidae
Xéneru: Tachybaptus
Especie: T. novaehollandiae
Stephens, 1826
Distribución
Consultes
[editar datos en Wikidata]

.


El zampullín australianu[1] (Tachybaptus novaehollandiae) ye una especie d'ave podicipediforme de la familia Podicipedidae. Alcuéntrase en llagos d'agua duce y ríos d'Australia, Nueva Zelanda y puede llegar inclusive a les islles del Pacíficu. Ye unu de los miembros más pequeños de la so familia. Ye un escelente nadador y buceador; ello ye que nuna situación d'alerta fuxe por inmersión so l'agua.

Identificación[editar | editar la fonte]

Plumaje nupcial[editar | editar la fonte]

Dambos sexos tienen plumaxe marrón escuru, cabeza y pescuezu de color negru brillante y una franxa almendrada que s'estiende dende detrás del güeyu a la base del pescuezu. El güeyu ye mariellu, con un prominente puntu mariellu maciu debaxo.

Dambos sexos son marrón escuru enriba con una cabeza de negru brillosu y el pescuezu y una raya facial color castañu, que s'estiende dende detrás del güeyu hasta la base del pescuezu. El güeyu ye de color mariellu, con un prominente llugar pálidu cara mariella de baxo.

Plumaxe non nupcial[editar | editar la fonte]

Dambos son xeneralmente más apagaos, ensin la raya castaña, la cara más blanca y el gargüelu y la parte delantera de color blancu buxu.

Galería[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  • BirdLife International (2012). «Tachybaptus novaehollandiae» (inglés). Llista Roxa d'especies amenazaes de la UICN 2024. Consultáu'l 23 de xunu de 2006. Esta base de datos inclúi xustificación de por qué esta especie nun ta amenazada.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]