Sarah Martha Baker

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Sarah Martha Baker
Vida
Nacimientu Londres4  de xunu de 1887
Nacionalidá británica
Fallecimientu 29 de mayu 1917, 29 año
Estudios
Estudios University College London 1913) Doctor en Ciencies
Slade School of Fine Art Traducir
Oficiu
Oficiu botánica y ecóloga
Emplegadores University College London
Abreviatura en botánica S.M.Baker
Creencies
Relixón Sociedá Relixosa de los Amigos
Cambiar los datos en Wikidata

Sarah Martha Baker (1887 - 1917) foi una botánica, algóloga, ecóloga británica.[1]

Fía de George Samuel, y de Martha Braithwaite,[2] una familia de la Sociedá Relixosa de los Amigos (cuáqueros). En 1905, ingresó al Slade College; antes d'entrar al University College de Londres al añu siguiente. Ellí llogró'l so B.Sc. en 1909 con una mención de primera clase en química y en botánica. En 1912, llogra una beca Quain en botánica; y pasa al doctorando, aportando al PhD. al añu siguiente.

Baker consagrar al estudiu de la química vexetal, especialmente a los derivaos del alcanfor. En paralelu, estudió l'efectu del formaldehído sobre les plantes. Publicó les sos primeres resultancies, na so tesis de doctoráu. Tamién s'interesó na evolución morfolóxica de les algues pardes, como sobre la [[partenogénesis de les oosferas. A la fin de la so perbreve vida, trabayó nos aspeutos aplicaos de la botánica, como por ej. el rol de les enzimas nel tratamientu de les enfermedaes fúngicas, y sobre los colorantes vexetales.

Orixinaria de la isla Mersea, interesar na zonación de les algues y la so ecoloxía ; identificó y describió delles nueves variedaes d'algues.

Delles publicaciones[editar | editar la fonte]

Honores[editar | editar la fonte]

Abreviatura[editar la fonte]

L'abreviatura S.M.Baker emplégase pa indicar a Sarah Martha Baker como autoridá na descripción y clasificación científica de los vexetales. (consulta la llista de tolos xéneros y especies descritos por esti autor nel IPNI).

Fuentes[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. marilyn Ogilvie, joy Harvey. 2000. Biographical Dictionary of Women in Science: Pioneering Lives From Ancient Times to the Mid-20th Century. Ed. Routledge, 1.500 pp. ISBN 1135963436, ISBN 9781135963439
  2. http://records.ancestry.com/sarah_martha_baker_records.ashx?pid=4938435

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]






Sarah Martha Baker