Ruth Handler

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Ruth Handler
Vida
Nacimientu Denver4  de payares de 1916
Nacionalidá estauxunidense
Residencia Denver
California
Fallecimientu Century City, Los Anxeles, California27 d'abril del 2002,
Sepultura Hillside Memorial Park Cemetery Traducir
Causa de la muerte Cáncer de mama
Familia
Casáu/ada con Elliot Handler Traducir  (1 xineru 1938 -  27 abril 2002)
Estudios
Estudios Universidad de Denver Traducir
Oficiu
Oficiu guionista, emprendedora y inventora de patentes
IMDb nm1043325
Cambiar los datos en Wikidata

Ruth Handler (4 de payares de 1916 - 27 d'abril de 2002) foi presidenta de la empresa de xuguetes Mattel, Inc., y ye recordada, principalmente, pol so papel nel marketing de la muñeca Barbie.

Biografía[editar | editar la fonte]

Nació como Ruth Mosko en Denver, Coloráu. Foi la fía más nueva de los 10 renuevos que tuvieron Jacob Joseph Mosko ya Ida Rubenstein, inmigrantes xudíos polacos. En 1938 ella casóse con Elliot Handler.

Handler y el so sociu de negocios, Harold "Matt" Matson, formaron una compañía pequeña pa fabricar marcos, llamáronlu "Mattel" combinando los sos nomes ("Matt" + "El" liot). Más tarde, ellos empezaron a utilizar pedacería del procesu industrial pa faer muebles pa casa de muñeques. Los muebles yeren más provechosos que los marcos pa semeya y decidió concentrase na fabricación de xuguetes. La primera gran vienta de la compañía foi'l “Uka-a-doodle", un Ukelele de xuguete.

Ruth Handler notara que la so fía Barbara prefería xugar con muñeques de papel que se paecieren a adultes primero que como neños. Cuando foi a Europa, supo d'una muñeca alemana denominada Lilli (que nun yera precisamente un xuguete pa neñes; más bien tratábase d'un agasayo de chancia pa homes) y mercar pa Barbara.

Ruth Handler dixo que cuando ella mercó la Lilli pa la so fía, ella yera ignorante de la so naturaleza adulta. Cuando tornó a casa ella rehizo el diseñu de la muñeca y la renombró como Barbie, que debutó na feria del xuguete de Nueva York el 9 de marzu de 1959.

Morrió en California por cuenta de un cáncer de colon el 27 d'abril de 2002, a los 85 años.




Ruth Handler