Okdiario

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Okdiario
OKDIARIO.jpg
Datos
Tipu periódicu dixital
Fundación 2015
Idioma Castellán
Estáu Flag of Spain.svg España
Sede Madrid
Editorial Dos Mil Palabras SL
Fundador Eduardo Inda
Posición política Drecha
Páxina web okdiario.com
Cambiar los datos en Wikidata

OKdiario ye un periódicu dixital que ñaz en setiembre de 2015 pol periodista Eduardo Inda. Esti pertenez a la editorial "Dos Mil Palabras S.L" y el so direutor ye Eduardo Inda.

Historia[editar | editar la fonte]

Eduardo Inda creó Okdiario en setiembre de 2015 n'abandonando'l so cargu de direutor axuntu del diariu El Mundo,[1] apurriendo un capital de 500 000 euros correspondiente cola indemnización recibida tres la so salida. Al añu siguiente la empresa editora d'Okdiario recibió 300 000 euros de la entidá pública estatal ENISA, dependiente del Ministeriu d'Industria, Enerxía y Turismu, en forma de préstamu participativu en condiciones ventaxoses a pesar de les sos cuentes deficitaries.[2]

La compañía de midida d'audiencies comScore asitió'l númberu de visites d'Okdiario n'agostu de 2017 en 32 millones, con nueve millones d'usuarios únicos, siendo'l séptimu mediu dixital más visitáu d'España,[3] en ganando cuasi cuatro millones de llectores únicos nos sos dos primeros meses de vida.[4] Sicasí, comScore reconoció qu'hebo datos inflaos na midida d'audiencies.[5]

Axentes de la Unidá d'Asuntos Internos de la Policía Nacional entraron n'abril de 2019 na redaición del mediu con una orde xudicial pa requisar material robáu a una asesora de Pablo Iglesias.[6]

Polémiques[editar | editar la fonte]

Okdiario foi acusáu dende otros medios de manipoliar[7] les noticies pa crear discutiniu.[8] Según un estudiu de la Universidá de Valencia de payares de 2017, ye'l mediu de comunicación peor valoráu d'España.[9]

El diariu foi condergáu en 2016 a rectificar una información sobre la Organización Impulsora de Discapacitaos (OID), qu'aseguraba que la Unidá de Delincuencia Económica y Fiscal (UDEF) taba investigando al so presidente por pagos sospechosos a una fundación en Venezuela.[10]

El 23 de xineru de 2017, espublizó que la plataforma d'afectaos por Facua presentara una denuncia contra la organización de consumidores pola estafa d'un millón d'euros a los afectaos del 'Casu Volkswagen'. Darréu comprobóse que nun esistía tala asociación, nin se presentara tala denuncia.[11][12][13][14]

El 16 de xineru de 2019, informó de que la casa de Pablo Iglesias yay Irene Montero atopábase construyida nun parque natural protexíu, sofitándolo con numberoses noticies. Esto foi desmentíu pol Conceyu de Galapagar y la Conseyería de Mediu Ambiente de la Comunidá de Madrid. El programa Todo es Mentira (que la so temática ye desmontar fake news) fixo un siguimientu especial de les socesives noticies al respeutu.[15][16][17][18]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Arranz, Rubén (12 de xineru de 2015). Mundu-Unidá_Editorial_0_770322992.html Inda abandona 'El Mundu' y arrenunciu a una parte del so finiquitu en cuenta de que-y dexen falar. Voz Populi. http://www.vozpopuli.com/medios/Eduardo_Inda-El Mundu-Unidá_Editorial_0_770322992.html. Consultáu 'l 17 d'abril de 2017. 
  2. Okdiario recibió en 2016 un préstamu estatal de 300.000 euros ensin avales nin garantíes. El Saltu. 19 de xineru de 2018. https://www.elsaltodiario.com/medios/okdiario-inda-prestamo-300000-euros-enisa. Consultáu 'l 19 de xineru de 2018. 
  3. Nuevu récord de visites: 37.545.412 y d'usuarios únicos: 9.160.000. Okdiario. 22 de setiembre de 2017. https://okdiario.com/audiencia/2017/09/22/comscore-agostu-1343824. 
  4. «milagru-de-okdiario-tien-trucu-descargate-gratis-nuesu-informe Inda, ¿y si el milagru de OKdiario tien trucu?: descárgate de baldre el nuesu informe». Consultáu'l 17 de xineru de 2019.
  5. «El mididor Comscore corrixe a la baxa los datos de tráficu d'El Español». Consultáu'l 17 de xineru de 2019.
  6. «La policía requisa en ‘Okdiario’ información del móvil robáu a la collaboradora de Pablo Iglesias». El País. 6 d'abril de 2019. https://elpais.com/politica/2019/04/06/actualidá/1554562234_081532.html. 
  7. Peinado, Fernando (23 de mayu de 2018). El negociu de la manipulación dixital n'España. El País. ISSN 1134-6582. https://elpais.com/politica/2018/05/17/actualidá/1526571491_535772.html. Consultáu 'l 17 de xineru de 2019. 
  8. «Les fake news non solo espublicen mentires, tamién mieu». Consultáu'l 17 de xineru de 2019.
  9. Villadiego, Luis. «OkDiario ye'l "mediu de comunicación peor valoráu d'España». Dixital Sevilla. 21 de payares de 2017. Consultáu'l 10 d'avientu de 2017.
  10. «informaciones falses_80135102 Inda yá foi condergáu por informaciones falses». Consultáu'l 16 de xineru de 2019.
  11. Prestar, David. «xuiciu-de-facua-contra-volkswagen_188220_102.html una plataforma fantasma enrieda'l xuiciu de Facua contra Volkswagen». Consultáu'l 17 de xineru de 2019.
  12. López, Noelia (24 de xineru de 2017). «310419- Desmontamos el bulo de la denuncia a Facua pol casu VW». Consultáu'l 17 de xineru de 2019.
  13. «Facua atopa a l'autora del montaxe d'estafa publicáu por Eduardo Inda». Consultáu'l 17 de xineru de 2019.
  14. «Inda acusa a FACUA d'una estafa masiva con tuits falsos d'un 'troll' como úniques fontes». Consultáu'l 17 de xineru de 2019.
  15. «suelo-parque-rexonal-guadarrama-20190116162553.html Conceyu de Galapagar esclaria que la casa d'Iglesias y Montero nun ta en suelu de Parque Rexonal del Guadarrama». Europa Press (16 de xineru de 2019). Consultáu'l 16 de xineru de 2019.
  16. (16 de xineru de 2019). Consultáu'l 16 de xineru de 2019.
  17. «Galapagar (PP) niega que'l xalé de Pablo Iglesias sía illegal». Consultáu'l 17 de xineru de 2019.
  18. «Comprueba tu mesmu que la información de Ok Diariu sobro Iglesias ye falsa» (17 de xineru de 2019). Consultáu'l 18 de xineru de 2019.