Luján Argüelles

De Wikipedia
Luján Argüelles
Vida
Nacimientu Salas26 de xineru de 1977[1] (47 años)
Nacionalidá España
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu presentadora, periodistapresentadora de televisión
IMDb nm1873741
Cambiar los datos en Wikidata

María Luján Argüelles Álvarez[2] (nacida en Salas, Asturies, España el 26 de xineru de 1977) ye una llocutora radiofónica y presentadora de televisión española. Trabayó en distintos medios de comunicación d'España. Apocayá presento los programes ¿Quién quier casase col mio fíu? y Tu, yo y el mio avatar dambos en Cuatro.

Biografía[editar | editar la fonte]

Empezó la so carrera mediática a los 19 años, mientres estudiaba Historia y pianu. En trabayando en Radio Vetusta decidió camudase a Madrid y fichó por Onda Cero. A partir de 2001 compaxina'l so trabayu en radio, col mundu de la televisión empezando la so carrera nesti mediu en Canal 7 TV Madrid el 3 de mayu de 2001 hasta'l 29 de xunu de 2001 col programa Y-Misión Glamourosa. En 2002 fichó por Antena 3 y en 2008 empecipia una nueva etapa na canal Cuatro, un añu dempués roblaría un contratu blindáu de 4 años de duración con esta mesma cadena.

N'abril de 2018 anúnciase que nun anueva'l so contratu con Mediaset España tres 10 años nel grupu, anque va siguir al frente del formatu ¿Quién quier casase col mio fíu? y como comentarista de El programa de AR hasta finales de 2018.

Dende setiembre de 2018 conduz en Telemadrid l'espaciu La Báscula.

El 13 de xunetu de 2015 Luján da a lluz a la so primer fía col so actual pareya, l'empresariu Carlos Sánchez Arenas, a la que llamó Miranda.[3]

En setiembre de 2016 debuta como actriz cola obra de teatru Los pixos tamién lloren.

Radiu[editar | editar la fonte]

Televisión[editar | editar la fonte]

Premios[editar | editar la fonte]

Llibros publicaos[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]