John Berg

De Wikipedia
John Berg
Vida
Nacimientu Wichita Falls5 d'abril de 1949
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Llingua materna inglés
Muerte Van Nuys (es) Traducir15 d'avientu de 2007[1] (58 años)
Causa de la muerte intoxicación por monóxidu de carbonu
Estudios
Llingües falaes inglés
Oficiu actor, actor de televisión, actor de cine, escritoractor de teatru
IMDb nm1295834
Cambiar los datos en Wikidata

John Berg (5 d'abril de 1949Wichita Falls – 15 d'avientu de 2007Van Nuys (es) Traducir) foi un escritor y actor de cine, teatru y televisión d'Estaos Xuníos.

Biografía[editar | editar la fonte]

Jonh Berg nació en 1949 en Texas frutu d'un matrimoniu compuestu pol Dr. C. Owen Berg, un delegáu Demócrata que participó nos Convenios Nacionales de 1952 y 1956, y Evelyn van Emden Berg. Graduóse en Wichita Falls High School en 1967 y asistió a la Universidá de Chicago, a la Universidá de Tulane y a la School of Life.

A lo llargo de la so vida, tuvo una carrera variada qu'incluyó dellos puestos de trabayu, como'l de xerente d'un restorán, el xerente d'un grupu de rock and roll, camareru, como un DJ en Country Western, nuna estación d'esquí como un xerente de marketing en Crested Butte Colorado, como asistente de producción de Wide World of Sports, escritor de publicaciones como Sports Illustrated y como direutor financieru d'una empresa de bienes raíz.. Tamién se convirtió nun artista gráficu para Merrill Lynch en Nueva York, fixo de voz en off en dellos trabayos pa comerciales de radio y televisión, amás de ser la voz de Dial-a-Pope.[2]

John convertir nun gran actor apaeciendo en papeles recurrentes na series General Hospital, The Bold and the Beautiful, Port Charles, Passions y The Young & the Restles. Depués camudóse a Los Angeles y fíxose cada vegada más activu como actor apaeciendo en películes como It Could Happen to You y Star Trek: Nemesis.

Amás d'actuar, Berg foi un cantante espertu, y un escelente golfista, esquiador de nieve, ciclista, trapecista, nadador y escalador de montes. Tamién foi un gran aficionáu a los viaxes: Visitó Havasu Falls y foi nun cruceru a Istambul. Unu de los grandes llogros de Jonh nos últimos años foi la so ascensión al monte "Whitney", el monte más altu del territoriu continental d'Estaos Xuníos, pa la que se preparar mientres selmanes.

Carrera[editar | editar la fonte]

Filmografía[editar | editar la fonte]

Televisión[editar | editar la fonte]

2007: Monk ................ Alfred, l'invitáu

Etapa como activista políticu[editar | editar la fonte]

Jonh adquirió un tempranu interés na política por cuenta del oficiu del so padre. Hasta llegó a crear un blogue per internet, puramente pa los alderiques y comentarios referíos eses temes.

Creó un movimientu políticu pola paz mundial llamáu "Unplug for Peace"" qu'animó a la xente a desconectase de too y escuchar el xiblu apacible y delicao dientro d'un día al mes col fin de crear un mundu más pacíficu. L'esfuerzu foi sofitáu por xente como Jean Houston (unu de los principales fundadores del Movimientu de Potencial Humanu) y Mark Victor Hansen . El día marcáu pa llevar a cabu esti actu foi'l 28 de xineru de 2008 , coincidiendo col 60 ᵘ aniversariu de la muerte de Mahatma Gandhi, día que nun llegó a tar. John tamién foi bien activu n'ayudar a otros a algamar la sobriedá y la paz nes sos vides.[3]

Suicidiu[editar | editar la fonte]

El 16 d'avientu de 2007, Jonh Berg matar na so casa allugada na corte 6500 de l'avenida Nagle en Van Nuys, California. L'actor encendió la so parrilla hibachi dientro del so cuartu y morrió afogáu pola inhalación de monóxidu de carbonu. Tenía 58 años d'edá.[4]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]